Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rutina

4. kapitola 4.časť

Rutina
Vložené: Jimmi - 26.09. 2020 Téma: Rutina
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

4. kapitola 4.časť

 

"Mami?"

Hermiona vzhliadne od knihy do váhavých modrých očí svojej staršej dcéry. V štrnástich trávi posledný víkend leta s ňou a Dracom vo vilke. Sú tu aj Hugo aj Scorpius, vďaka čomu je plný dom a majú sotva čas pre seba. A predsa by nechcela byť niekde inde. Draco vzal chlapcov na dvor, aby si po večeri zalietali. Rose ich šla von sledovať a Hermiona, ktorá sa cítila unavená a bolo jej horúco, zostala dnu schúlená s knihou, ktorú práve čítala.

"Niečo sa deje, Rose?"

Znepokojí ju váhanie v dcériných očiach a roztrasenosť jej hlasu.

"Nie, chcem povedať, nie celkom. Ja len... môžem sa ťa na niečo spýtať?"

"Samozrejme! Môžeš so mnou hovoriť o čomkoľvek, to vieš," povie jej nežne Hermiona. Za posledných pár týždňov sa ich vzťah napravil po úroveň, že Rose bola konečne v pohode, keď sa rozprávala s matkou. Tá zatvorí knihu a nakloní sa, aby ju opatrne položila na konferenčný stolík.

"Čo sa deje, srdiečko?"

Rose si dramaticky vzdychne, posadí sa na gauč vedľa nej.

"Ja len... Ja mám vážne Scorpiusa rada, mami. Ako skutočne rada. Boli sme najlepšími priateľmi od prvého ročníka, ale teraz myslím... myslím, že sa moje city zmenili a neviem, čo s tým robiť," priznáva.

"V romantickom význame?"

Dievčina pomaly prikývne, začervená sa, keď ju náhle zaujímajú jej vlastné ruky.

"Je to len... že teraz ty a pán Malfoy ste spolu a budete mať ďalšie dieťa, takže my budeme nevlastní súrodenci, správ-správne? Takže, chcem povedať, nie je to v poriadku, že? Pretože sme teraz príbuzní a..."

"Rose, zlatíčko, uvoľni sa," tíši ju Hermiona.

"Mami, neviem, čo robiť!"

Slzy sa lesknú v očiach jej dcéry a Hermiona nechce nič viac, než ich všetky utrieť preč.

"Dobre, nuž, jedna vec po druhej. Technicky, ty a Scorpius nie ste príbuzní."

"Ale..."

"Nie, počúvaj ma. Máte spoločného súrodenca, ale to neznamená, že ste príbuzní. Myslím, našim zväzkom, budete formálne príbuzní. A to dieťa bude spojené pokrvne s oboma, ale vy dvaja so Scorpiusom nebudete," nalieha Hermiona.

"Ale stále je to čudné, nie?" premýšľa Rose. "Predstav si, čo ľudia povedia, mami, kebyže so Scorpiusom začneme spolu chodiť."

Hermiona sa nežne usmeje, chytí ju za obe ruky. "Chceš vedieť, čo som sa za posledný rok naučila, Rose? Naučila som sa, že starať sa, čo si druhí ľudia myslia, im len poskytuje moc, aby ti ublížili. Jediný človek, na ktorého myšlienkach by malo záležať, si ty sama. Pretože keď ide do tuhého, nezáleží na tom, čo si ostatní myslia, pokiaľ ty si šťastná."

Rose jej úsmev opätuje, očividne chápe, čo sa jej matka snaží povedať.

"A ty si? Šťastná, myslím?"

Hermiona sa pousmeje, chvíľku sa rozhliada. Rozhliada sa po veľkej, skromnej obývačke, než vyzrie z okna na troch mužských, ktorí sa teraz hrajú s malou prehadzovačkou, ktorú Draco kúpil pred pár dňami Hugovi. Jej úsmev sa rozšíri, keď sa znova pozrie na svoju nádhernú dcéru. "Som veľmi šťastná."

A po prvý raz za dlhý, predlhý čas to Hermiona dokáže povedať bez pocity viny."

X

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 05.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: 4. kapitola 4.časť Od: Lupina - 26.09. 2020
Milý kousek. Rose zjevně zakopala válečnou sekeru a Hermiona jí zase může být matkou. Díky, Jimmi.
Re: 4. kapitola 4.časť Od: Jimmi - 26.09. 2020
Jo, toto bola milá a povedená kapitola. A náznaky, že sa črtá nový pár Rose a Scorpius... Ďakujem

Re: 4. kapitola 4.časť Od: lenus - 26.09. 2020
To bola milá kapitola, rose už má naozaj dobrý vzťah s Hermionou, keď sa dokáže s nou baviť o chlapcoch, zvlášť malfoyoch :) ďakujem
Re: 4. kapitola 4.časť Od: Jimmi - 26.09. 2020
Už snáď sú všetky drámy za nami. Ani sme sa nenazdali a príbeh pomaly končí. Ďakujem za úžasnú podporu počas celého príbehu.

Re: 4. kapitola 4.časť Od: sisi - 26.09. 2020
Vztahy mezi členy rodiny jsou velmi různorodé. Rose je z opravdu velké rodiny a propletenec mezi sňatky jejích předků z otcovy strany by se mohl vyrovnat kořenovému systému baobabu. Rose může být Scorpiova sestřenice z patnáctého kolena úplně klidně, nehledě k tomu, že vztahy mezi čistokrevnými bývají tolerovány. To jí asi nikdo nevtloukal do hlavy od malinka, ale je na čase, aby se seznámila s historií svého rodu, jakož i s historií ostatních rodů. Děkuji za překlad, blíží se kapitola, kdy děti opět odjedou a přiletí čáp. Jsem zvědavá, jak to dopadne. Těším se na pokračování.
Re: 4. kapitola 4.časť Od: Jimmi - 26.09. 2020
Ešte stále 3 časti. márne premýšľam čo je vo zvyšných dvoch. necháme sa prekvapiť. Ďakujem krásne

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )29.09. 20204. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )28.09. 20204. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )27.09. 20204. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )26.09. 20204. kapitola 4.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )25.09. 20204. kapitola 3.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )24.09. 20204. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )23.09. 20204. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )22.09. 20203. kapitola 6.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )21.09. 20203. kapitola 5.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )20.09. 20203. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )19.09. 20203. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )18.09. 20203. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )17.09. 20203. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )16.09. 20202. kapitola 8. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )15.09. 20202. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )14.09. 20202. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )13.09. 20202. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )12.09. 20202. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )11.09. 20202. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )10.09. 20202. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )09.09. 20202. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )08.09. 20201. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )07.09. 20201. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )06.09. 20201. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )03.09. 20201. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )02.09. 20201. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )01.09. 20201. kapitola 1. časť
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.08. 2020Úvod k poviedke