Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rutina

3. kapitola 5.časť

Rutina
Vložené: Jimmi - 21.09. 2020 Téma: Rutina
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

3. kapitola 5.časť 

 

X

 

O dva dni neskôr sedí Hermiona na kraji vane, zíza na bielu tyčinku v ruke.

Čaká.

A čaká.

A čaká.

U Merlina, bojovala v prekliatej vojne, ako jej môže pripadať 60 sekúnd ako celá večnosť? Práve keď má zistiť farbu značky v malom bielom krúžku, začuje jeho hlas niesť sa jej bytom. V záchvate paniky vyskočí na nohy a ukryje tyčinku v skrinke pod umývadlom, než zdvihne ruky a takmer sa zrazí s Dracovým teplým, pevným telom, keď otvorí dvere.”

“Ahoj.”

“Ahoj.” Zastrčí si vlasy za ucho, keď ho obíde a vedie späť po chodbe do obývačky - a čo najďalej od kúpeľne.

“Mrzí ma, že mi tak dlho trvalo, kým som ťa prišiel pozrieť, musel som sa porozprávať so Scorpiusom… a mojou matkou.” 

“To je v poriadku, tiež som mala veľa čo vysvetľovať,” odpovedá.

“A? Je všetko v poriadku?” úprimne sa spýta. 

“Ani zďaleka. Len povedzme, že Rose nie je jediným členom rodiny, ktorý ma nenávidí. Ginny tvrdí, že to tak nie je, ale…”

“A Hugo? Čo si myslí?”

“Myslím, že sa rozhodol ignorovať to. Čo Scorpius?” 

“Úprimne? Je skôr naštvaný, že som bol tak kvôli tomu  ‘ľahkomyseľný ‘. Vždy vedel o nedostatku citov medzi mnou a Astóriou...,” priznáva.

“Keď hovoríme o Astórii…”

“Je naštvaná, ako  ‘ľahkomyseľný ‘ a  ‘sebecký ‘ som bol.”

“Nuž, ale má pravdu. Obaja sme boli ľahkomyseľní a sebeckí,” vraví úprimne.

“Áno, nuž…”

Dopadne na nich mlčanie, keď sa posadí na gauč, pritiahne si kolená k hrudi. 

“Vieš, čo musíme urobiť, správne?”

“Nehovor to…” žobroní. 

“Musíme.”

“Prečo? Všetci to vedia, takže v čom bude rozdiel?”

“Ja… to myslíš vážne?” Neveriacky sa na neho pozrie, ako keby prišiel o rozum.

“Naprosto.”

“Už si dal dokonale najavo, že Astóriu neopustíš. Nedokážem byť zvyšok života tvojou milenkou, Draco, nebudem ňou,” protestuje.

“Ty si viac než len milenka, to vieš.” Hlas má tichý a pravdivý a predsa…

“To nezmení fakty. Nezmení to skutočnosť, že Astória je tvoja manželka a že ja nebudem nič viac než len tá druhá žena,” odsekne.

Chce protestovať, ale preruší ho. 

“Včera som šla do práce a takmer nikto nevošiel dnu. Väčšina ľudí - žien hlavne - len na mňa zazrela, keď prechádzali okolo, ako keby som bola stelesnením diabla. A ľudia, ktorí vošli dovnútra, si po celý čas o mne šepkali, ako keby som tam vôbec nebola. Možno v tvojich očiach nie som tvoja 'milenka', ale v očiach všetkých ostatných som. Som tou ženou, ktorú každá žena nenávidí, vrátane mňa samej. A už ňou viac nedokážem byť. Nedokážem byť ženou, kvôli ktorej sa rozpadne nejaké manželstvo, nech akokoľvek nestabilné to manželstvo je. Nemôžem byť ženou, ktorá stojí medzi dieťaťom a jeho otcom. Viem, aké je to stratiť kontakt so svojimi deťmi, hoci sú na dosah tvojej ruky a nikdy by som to nikomu nepriala,” zašepká.

“Dobre… skvelé. Báječné,” sarkasticky zamrmle, odvráti pohľad.

“Zachránil si ma, Draco,” vraví nežne, ignoruje zatrpknutosť v jeho hlase. “Dal si mi život, keď som ho najviac potrebovala a ukázal si mi, ako žiť, keď som to ja zabudla. Bol si všetkým, čo som potrebovala a všetkým, čo som nikdy nemala. Ale teraz je načase posunúť sa ďalej.”

Prikývne, nedôveruje svojmu hlasu, keď sa predkloní a naposledy ju pobozká. Je to sladké, starostlivé a ah-tak-skvelé. Takmer sa neodtiahne, ale keď to urobí, má zatvorené oči. 

“Zbohom, Hermiona.” Žiadne 'Maj sa' či 'Dovidenia', ale toto nie je z tých rozlúčení typu “Uvidíme sa neskôr ‘. Toto je jedno z tých bolestivých, kiež by sme sa nemuseli lúčiť. 

Hermiona sa pousmeje, zaplaší slzy a on odchádza kozubom. O chvíľu neskôr, keď si je absolútne istá, že sa nevráti späť, postaví sa a znova sa stratí v kúpeľni. Vytiahne tyčinku spod umývadla a žalúdok jej vyskočí do hrdla, keď zbadá pozitívne znamenie. Pozitívne. Plusko. Na to prepukne v plač, vkročí do vane, než padne na kolená a objíma si brucho.

Teraz má pred sebou vážne rozhodnutie.

X

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 05.01. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: 3. kapitola 5.časť Od: Yuki - 22.09. 2020
No páni... těhotenství. Nemůžu říct, že jsem na to nečekala. Bylo to očekávané a zajímalo mě, kdy to přijde. Hlavou mi spíš, než být na ty dva dospělé naštvaná za jejich chování, běží to, kdo je všechno v klubu 'nenávidíme Hermionu' - předpokládám, že Ron, Rose, Hugo si to přebírá v hlavě, možná částečně Ginny, i když tvrdí opak a zbytek Weasleyovic klanu. A co její rodiče? Nejsem si jistá, jestli jsou spokojeně v Austrálii nebo se stali obětmi války. Ale podle toho, že o nich nebyla zmínka, asi to bude ta druhá možnost. Harry... ten by pro ni mohl mít pochopení, že jo? Přece není tak zatraceně zabedněnej... Každopádně se těším na další díl :) Moc děkuju!

Re: 3. kapitola 5.časť Od: lenus - 21.09. 2020
Ja som s jej tehotenstvom úplne spokojná :D viem, že jej to v tej situácii tak veselé nepríde, ale myslím, že dieťa ju rozhýbe, nech je to akýmikoľvek smerom... A ona, Hermiona, zase získa ďalší cieľ, nazvime to kľudne zmysel života (lebo Rose a Hugo si na škole, o nich sa už toľko starať netreba, novú prácu ma...). A keďže si si tu poviedku vybrala ty Jimmi, tak sa teším, že to dopadne všetko dobre, diky za preklady, čakám ďalšie! =)
Re: 3. kapitola 5.časť Od: Jimmi - 22.09. 2020
Ja si tiež nesťažujem, v jej veku by som to brala všetkými desiatimi. Ďakujem moc

Re: 3. kapitola 5.časť Od: ansus - 21.09. 2020
Ach, nikdy není tak zle, aby nemohlo být ještě hůř... Ne že by z Hermiony posléze nebyla skvělá matka třech dětí, to s největší pravděpodobností bude, ale tuhle chvíli, kdy má pocit, že se jí všechno hroutí pod rukama, jí nezávidím. Jakkoli se zdá hloupá, že nepomyslela na ochranu před otěhotněním, kdoví, třeba to právě byly ty chvíle, kdy místo rozumu vládou instinkty a podvědomí - docela dovedu pochopit, že by hyperracionální Hermiona, která se snažila asi dost dlouho zvládnout ten průšvih s Ronem až do úplného vyhoření, byla natolik pohlcená silou okamžiku, že rozum prostě vypnula. To, že otěhotní, jsem předpokládala, ale jsem moc zvědavá, jak se děj bude odvíjet dál. Trochu doufám, že autorka nezapluje do jednoho z klišé - válečná hrdinka samostatně vychovávající nemanželské dítě náhodou narazí na jeho otce, který podle platinových vlásků dítka a základních počtů dojde k zásadnímu poznání, čímž se odpálí celý gejzír dalších událostí... (ale asi bych si to užila, i kdyby to tak bylo). Jimmi, děkuji moc za překlad.
Re: 3. kapitola 5.časť Od: Jimmi - 21.09. 2020
Tak na toto klišé myslím v celej jej tvorbe nenarazíme, ak áno, tak to preložím :) Otehotnela v tom knihkupectve, keď už boli rozídení, takže možno to je dôvod. Sme sa niečo narátali, aby nám to časovo vyšlo, ale ganlum (čo je sestrička na pôrodnici) nám k tomu poslala aj kalendár, že naozaj je v takom mesiaci ako sa neskôr bude uvádzať... a že sa to ráta nejako inak.... Ja už viem čo bude v štvrtej kapitole, takže sa len priblblo usmievam. Som zvedavá na reakcie. Ale inak, ak niečo nebude tu, bude to v Denníku, hoci ten sa odohráva len pár rokov po vojne... Ďakujem

Re: 3. kapitola 5.časť Od: margareta - 21.09. 2020
Teda na pěst jsou tu oba! To byli ti dva dospělí, vzdělaní a zkušení jedinci skutečně tak bezohledně sobečtí, že jim možnost otěhotnění ani nepřišla na mysl? Takže, pokud se Draco rozhodl zůstat s Astorií, bude jeho dítě vyrůstat buď . jako neplánovaný levoboček, co svého otce možná občas uvidí z dálky, nebo, pokud jeho rodiče opět podlehnou svým touhám, sem tam večer, když otec přijde matku ,,navštívit"? Anebo se Hermiona odstěhuje tentokrát skutečně někam mimo dosah a dítěti o otci poví až před nástupem do školy? Takové sobectví! Mám dojem, že kdyby teď Ron požádal soud o omezení styku dětí s morálně nevyhovující matkou, bylo by žádosti vyhověno. A kdyby se Astorie pochlapila a požádala o rozvod, mohl by si Draco sám na sobě ověřit, jaké to je, vídat svého milovaného syna jen na omezenou dobu a v předem dohodnutých termínech. To by asi ta jejich vášeň už tak šíleně neplápolala, co? Čert aby je vzal! Děkuji za denervující kapitolu, Jimmi! Vím, je to jen povídka, ale stejně mám vztek!!
Re: 3. kapitola 5.časť Od: Jimmi - 21.09. 2020
Písala som to už nižšie, musela otehotnieť v tom kníhkupectve, aby to vychádzalo. To už boli rozídení a asi na ochranu nemysleli. Jo, ja viem, ale všetko dobre dopadne. Ďakujem

Re: 3. kapitola 5.časť Od: sisi - 21.09. 2020
Jak si myslím, dítě není komplikace, naopak otevírá Hermioně dveře do dalšího, nového života, bez Rona, bez Draca, jen ona a její děti. Má také novou práci. Člověk musí najít nebelvíra v sobě a odvážně otevřít nabízené nové dveře. Jen tak se někam dostane a s Hermioninou vytrvalostí není možné neuspět. Harry to ví, bulvár a lži ho pronásledovaly dostatečně dlouho, aby se naučil se nad věci povznést. Takže, shrnuto a podtrženo, by bylo naopak divné, kdyby autorka nechala Hermionu neplodnou. Děkuji za překlad, nastalo, co jsem očekávala. Těším se na pokračování, jak to Hermiona zvládne. Že to zvládne je jasné.
Re: 3. kapitola 5.časť Od: Jimmi - 21.09. 2020
Zdieľam rovnaký názor a bohužiaľ môj manžel toto nedokázal pochopiť. Teraz už sme v ďalšej fáze... ale byť vtedy tehotná, celý svet by bol gombička a tá sila, čo z toho pramení. Myslím, že ťa reakcia okolia poteší... Ďakujem kráse

Re: 3. kapitola 5.časť Od: Lupina - 21.09. 2020
Když jsi nám to četla, přiznám se, že mě napadlo - ještě by jí chybělo, aby otěhotněla. A bác ho. Autorka se rozhodla jí život zkomplikovat ještě víc. No, nebude to mít lehké... Díky, Jimmi.
Re: 3. kapitola 5.časť Od: Jimmi - 21.09. 2020
Vyvoláva to moc emócii, jo, kľudne sa to mohlo stať. Díky PS. Čakám na tvoje reakcie u dielikov, ktoré nepoznáš :)

Re: 3. kapitola 5.časť Od: Jacomo - 21.09. 2020
Ježkovy voči, ona je těhotná! Teď! Když se Hermiona konečně osamostatnila pracovně, když našla sílu odtrhnout se od Draca a začít žít jako samostatný člověk, začít hledat cestu k dětem... přijde taková komplikace. Poví to Dracovi? A jestli ano, co on s tím provede? Rozhodla jsem se, že se přestanu zamýšlet kdo z nich udělal co špatně a začnu jim fandit. Takže se pochopitelně nemůžu dočkat, jak to bude dál. Díky moc, Jimmi.
Re: 3. kapitola 5.časť Od: sisi - 21.09. 2020
Nic ve zlém, ale dítě na cestě není komplikace, ani tak nesmí být bráno. Je to požehnání. Ano, člověk si občas komplikuje život, ale ne tím, že čeká dítě.

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )29.09. 20204. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )28.09. 20204. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )27.09. 20204. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )26.09. 20204. kapitola 4.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )25.09. 20204. kapitola 3.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )24.09. 20204. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )23.09. 20204. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )22.09. 20203. kapitola 6.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )21.09. 20203. kapitola 5.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )20.09. 20203. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )19.09. 20203. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )18.09. 20203. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )17.09. 20203. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )16.09. 20202. kapitola 8. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )15.09. 20202. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )14.09. 20202. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )13.09. 20202. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )12.09. 20202. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )11.09. 20202. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )10.09. 20202. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )09.09. 20202. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )08.09. 20201. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )07.09. 20201. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )06.09. 20201. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )03.09. 20201. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )02.09. 20201. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )01.09. 20201. kapitola 1. časť
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.08. 2020Úvod k poviedke