Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rutina

3. kapitola 3. časť

Rutina
Vložené: Jimmi - 19.09. 2020 Téma: Rutina
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

3. kapitola 3. časť 




X

 

O týždeň neskôr, takmer na deň, sa celý jej svet rozpadne, keď hľadí na veľmi… osobnú a veľmi jednoznačnú fotografiu, ktorá pokrýva prednú stranu Denného proroka. Pod ňou je nadpis: “Milostná aférka:: Príbeh Hermiony Grangerovej a Draca Malfoya.”

A pod tým začína článok:

 

Na obrázku vyššie sú v zajatí vášne rozvedená Hermiona Grangerová, ktorej rozvod s vojnovým hrdinom Ronom Weasleym bol oficiálne vyhlásený v septembri minulého roka a ženatý čarodejník Draco Malfoy. Len štyridsať minút po nej sa podarilo zachytiť na ďalšej /pozri vľavo dole/, ako dedič Malfoyov náhlivo opúšťa Grangerovej nové kníhkupectvo. Ako môžete vidieť, drahí čitatelia, jeho vzhľad je pomerne neupravený - všimnite si rozopnutý límec košele, ktorej spodok nemá zastrčený a jeho vlasy nemajú rovnaký vzhľad, ako ich popísali svedkovia len pár hodín predtým...

 

Preletí zvyšok článku, roztrasená ruka jej zakrýva ústa, keď jej dochádza význam slov, ktoré na ňu hľadia späť. Je jej zle od žalúdka, kým sa dostane ku koncu:

 

Neustále sa objavujú svedkovia s pomerne zmätenými spomienkami a záchytnými bodmi k tejto záhadnej aférke. Ale niekoľko otázok stále zostáva nezodpovedaných, napríklad ako: vie pani Malfoyová o nevere svojho manželstva? A pán Weasley, vie o voľnočasových aktivitách svojej bývalej manželky? A čo ich deti? Milenci majú spoločne tri, dve patria Grangerovej a jedno má Malfoy. 

 

Pravdepodobne najčastejšia otázka, ktorú si kladiete, je: ako dlho táto aférka trvá?

 

Sotva má minútu, aby odložila noviny na konferenčný stolík, než sa jej kozub rozžiari k životu a zo zelených plameňov vykráča Ron, a kričí na ňu nadávky a nahnevané urážky.


X

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 05.01. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: 3. kapitola 3. časť Od: Lupina - 20.09. 2020
Tak, že se to provalí, mohla Hermiona čekat. Takové věci vždycky vyplavou na povrch, hlavně když jde o známé lidi. Snad šel Ron na ni ječet jen kvůli dětem, protože to je jediná omluva pro jeho akci. Díky, Jimmi.

Re: 3. kapitola 3. časť Od: sisi - 20.09. 2020
Rona otočit a hodit zpátky do krbu. Proč si jen celý mužský svět myslí, že oni mají právo si užívat s kýmkoliv mohou, kdykoliv mohou, zatímco ženská polovina světa jim má klečet u nohou a zbožňovat zem po které chodí? Rovnoprávnost je to, co kouzelnický svět potřebuje jako sůl. A to mluvím momentálně o tom, že Draco, otec od rodiny, si nenuceně vykračuje po Příčné, hormony momentálně v klidu a sem tam upraví okolojdoucím paměť. Není on náhodou vznešeným? Neměl by se připojit k lize za osvobození od předsudků? Děkuji za překlad, dnes jedeme na vlně společenského konfliktu. Těším se na pokračování, jak to dopadne. Co Ron, toho slovník je známý, ale jak bude reagovat Astorie, nebo co vyvede Rose?

Re: 3. kapitola 3. časť Od: Jacomo - 19.09. 2020
Tak moment! Jako nesouhlasím s tím, štve mě Draco i Hermiona, ale Ron krucinál nemá proč na ní křičet! Už nejsou manželé. To se tedy předvedl :-( Jimmi, toto fakt hodně náročná povídka. Díky za další dílek.
Re: 3. kapitola 3. časť Od: Jimmi - 19.09. 2020
Pochopila som to tak, že má urazené ego, A kvôli tomu, že ide o Malfoya. Však uvidíš.

Re: 3. kapitola 3. časť Od: margareta - 19.09. 2020
Ron versus Draco, to je jako mělký rybník versus vodopád. Hermiona se už asi musela v manželství skutečně dusit, že se rozhodla odejít bez ohledu na rodinu. No, tak teď se konečně plaví na divokém proudu jak toužila a nezbývá jí než doufat, že se s ní lodička nesvrhne. A mám dojem, že se při tom ještě pěkně zapotí, holka. Jak se to dostalo do novin? Byla to náhoda nebo přímo úmysl? Juj, asi bude brajgl!! Moc se těším na další vývin situace! Těch dvou mi líto není a Ron časem vychladne, ale dětí, těch mi je tedy líto hodně!! Mockrát děkuji, Jimmi!!

Re: 3. kapitola 3. časť Od: ansus - 19.09. 2020
Au, tak už došlo na předvídatelné - někde někdo zjistil, že by si mohl šplhnout žhavým drbem o válečné hrdince. A jak je vidět v závěru, Rose ten radikalismus má po kom mít. Tiše doufám, že jí přišel vynadat, protože byla neopatrná a způsobila skandál - a ne kvůli tomu, že má milence, nebo jakého má milence... ale cosi mi říká, že Ron bude směřovat právě k tomuhle. Eh. Odkud muži Ronova typu (a že jich po světě chodí) berou přesvědčení o tom, že žena se vztahem k nim odloží veškeré své další city, vztahy, potřeby - a že mají svaté právo jí dělat morálního arbitra, kárajícího a trestajícího, to vážně nepochopím... Děkuji za překlad.

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )29.09. 20204. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )28.09. 20204. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )27.09. 20204. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )26.09. 20204. kapitola 4.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )25.09. 20204. kapitola 3.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )24.09. 20204. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )23.09. 20204. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )22.09. 20203. kapitola 6.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )21.09. 20203. kapitola 5.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )20.09. 20203. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )19.09. 20203. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )18.09. 20203. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )17.09. 20203. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )16.09. 20202. kapitola 8. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )15.09. 20202. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )14.09. 20202. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )13.09. 20202. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )12.09. 20202. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )11.09. 20202. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )10.09. 20202. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )09.09. 20202. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )08.09. 20201. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )07.09. 20201. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )06.09. 20201. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )03.09. 20201. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )02.09. 20201. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )01.09. 20201. kapitola 1. časť
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.08. 2020Úvod k poviedke