Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rutina

3. kapitola 1. časť

Rutina
Vložené: Jimmi - 17.09. 2020 Téma: Rutina
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

3. kapitola 1. časť

 

 

X

 

Svoje deti uvidí až v sobotu, aj to len, aby ich odprevadila na stanici, keď mieria späť na Rokfort. Rose ju klasicky ignoruje, ani Hugo, ani Ron sa k nej nesprávajú inak a tak dôjde k záveru, že im to Rose nepovedala. Vlak zapíska a kým Ron nakladá posledné Hugove veci do vlaku, kľakne si a mocne si ho pritisne k hrudi.

“Tak veľmi ťa milujem.”

“Aj ťa milujem, mami.”

Keďže je gentlemanom, pobozká ju na čelo, než sa rozbehne, aby dobehol svojich priateľov a vyliezol do vlaku. Vystrie sa, keď Rose objíme a pobozká svojho otca. Nahnevaná dievčina sa potom otočí na svoju matku, mávne na ňu so  ‘zbohom ‘, než zamieri ku vlaku.

“Rose, počkaj!” 

K jej prekvapeniu sa Rose otočí a Hermiona ju nemusí až tak ďaleko nasledovať. V rozpakoch si odkašle.

“Ja… ehm… chcem sa ti poďakovať, že si to nikomu nepovedala.”

“Neurobila som to kvôli tebe. Nepovedala som to preto, lebo nechcem vidieť tatov výraz. A jediným dôvodom, prečo som to nepovedala Scorpiusovi, je, že si nezaslúži, aby ho pripravili o jeho rodinu. Takže mi neďakuj,” vyštekne. 

“Rose… je mi to ľúto,” zašepká jej matka, slzy sa jej lesknú v hnedých očiach.

Rose pretočí očami, založí si ruky na hrudi. Ale potom na jej perách zaihrá trpký úsmev a posmešne sa zasmeje.

“Máš návštevníka.”

Hermiona sa obzrie, aby tam našla stáť Draca, s rukami zastrčenými do vreciek, ktorý jej pohľad opätuje. Keď sa otočí nazad, Rose je už preč, a tak si vzdychne, zvrtne sa a razí si cestu cez plné nástupište k blonďavého, šedookému mužovi svojich snov. 

“Kde je Astória?” 

“Povedal som jej, aby šla dopredu, že sa musím postarať o nejaké veci.”

Hermiona prikývne. “Ehm, mal by si vedieť, že Rose nič nepovedala.”

“Dobre. To je skvelé,” odpovedá, vydýchne úľavou.

“Áno, ale neurobila to kvôli mne. Dala dokonale najavo, že to urobila len kvôli Ronovi, Hugovi a Scorpiusovi.”

“Chráni svoju rodinu,” jednoducho vyhlási.

“Vieš, že sa na mňa ani nedokáže pozrieť - a nemá to nič spoločné so situáciou, v ktorej ma našla, keď vošla. Nenávidí ma,” smutne zašepká Hermiona, ešte viac o tom presvedčená.

“To nie je pravda…”

“Prestaň, prestaň to popierať. Nevidel si, ako sa na mňa pozerala, nepočul si, ako sa so mnou rozprávala. Začalo to potom, čo som opustila Rona a len sa to zhoršilo odvtedy, čo nás našla spolu. Ty moju dcéru nepoznáš…”

“Dobre, áno, máš pravdu. Ale jednako…”

“Už ťa viac nechcem vidieť,” zašepká náhle. Už o tom nejaký čas premýšľala, takže to nie je prekvapenie. Len nechcela, aby to bolo takto. Sleduje ju, mlčky. 

“Už sa viac nemôžem… s tebou stretávať. Toto nezvládnem. Ja som… my sme… jediné, čo robíme, je, že ubližujeme ľuďom. Ublížila som svojej dcére, zničila som jej predstavu o mne a kvôli čomu? Kvôli vlastnej sebeckosti?”

Nič nepovie, len stále ďalej na ňu hľadí.

“Ty máš rodinu. Máš manželku, ktorú nikdy neopustíš a syna, ktorý zbožňuje zem, po ktorej chodíš. Keby sme v tomto pokračovali, o všetko by si prišiel. A pouč sa odo mňa, nestojí to za to.”

“V poriadku. Takže potom sa uvidíme v práci,” odpovie uvoľnene.

Zažmurká. Z nejakého dôvodu očakávala viac boja. 

“Uvidíme.”

“Dobre.”

Smutne sa usmeje.

“Zbohom Draco.”

 

X

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 05.01. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: 3. kapitola 1. časť Od: Sally - 26.09. 2020
Ach Rose...

Re: 3. kapitola 1. časť Od: ansus - 19.09. 2020
Děkuji za překlad, Jimmi. Čím dál víc se mi líbí způsob vyprávění, který autorka zvolila - to hlavní se odehrává někde ve spodním plánu, nad kterým běží dialogy a dění... nechává prostor pro různé interpretace (a někdy i osobně laděné nadinterpretace) - hezké.

Re: 3. kapitola 1. časť Od: sisi - 17.09. 2020
Trochu silné kafe takhle k večeru. To jako jsou schopni a ochotni obětovat to jediné, co mají, jediný vztah, který je naplňuje? A pro co? Pro pomíjivost světa, pro přetvářku a nějaký skandálek ze společenské rubriky: -Válečná hrdinka poražena mocným Amorem? - - Nositelka Merlinova řádu viděna společně s lordem Malfoyem, -Nosí pod srdcem i něco více? -Správná výchova dospívajících - Může být matka negativním vzorem? Jojo, bulvárek si smlsne. Ale jak Hermiona tak Malfoy jsou výrazně zásadoví. Určitě si poradí a je-li jim souzeno být spolu, osud jim cestu ukáže. Děkuji za překlad, těším se na další vývoj.
Re: 3. kapitola 1. časť Od: Jimmi - 17.09. 2020
No fakt som zvedavá na tvoje komentáre pri Denníku... Určite nie je teraz tehotná, to snáď prezradiť môžem. Díky

Re: 3. kapitola 1. časť Od: Jacomo - 17.09. 2020
Tušila jsem, že tam bude rozchod. Možná ne trvalý (to mi napovídá ta Dracova zdánlivá netečnost), ale odtrhnout se od něj aspoň na cas musela. Potřebuje se na to podívat s odstupem. Díky, Jimmi, jsem zvědavá, co si autorka ještě přichystala.

Re: 3. kapitola 1. časť Od: lenus - 17.09. 2020
Hmmm... Myslela som si, že aj draco je aspoň trošku do hermiony zamilovaný,ale to ako prijal koniec je divne. Hral to a niečo plánuje? Alebo mu šlo fakt iba o sex a uvedomil si, co všetko môže stratiť (keď to vidí u Hermiony) a preto s nou súhlasí!? Diky, budem čakať ďalej... =)
Re: 3. kapitola 1. časť Od: Jimmi - 17.09. 2020
Myslím, že je len v šoku a vylepený, že by to Rose povedala. On sa chlapec otrepe, neboj...

Re: 3. kapitola 1. časť Od: zuzule - 17.09. 2020
Au teda... Taky bych cekala trochu boj.. Zebych se v nem spletla a slo vazne jen o to jedno... Dekuju!

Re: 3. kapitola 1. časť Od: Baru - 17.09. 2020
Ooo, děkuji za další kousíček. Akorát čím dál víc mi to, jak se Hermione chová k ní úplně nesedí. Nevím, já mám pocit, že Hermione by jen tak nevěděla a neutrpěla se v samotě. Že by něco podnikla, měla konečně prostor na kariéru. Nevím... Těším se na další.
Re: 3. kapitola 1. časť Od: Jimmi - 17.09. 2020
Nemyslím si, pretože keď ti niekto ako Draco zamotá hlavu, kariéra ide bokom. A niekedy dokonca, aby ti ju nezamotal, hodíš kariéru za hlavu, aby si ho už viac nestretla. Utečieš, lebo vieš, že to so ženáčom nemá zmysel a časom by si neodolala. Toto je možno OOC Hermiona, ale viem sa s ňou stotožniť. Už jej nič okrem práce nezostalo, ale práca ju nebaví, lenže je to jej jediný príjem, musela by strašne riskovať, keby chcela robiť to, čo ju baví. Keďže už prekladám Denník, môžem porovnávať a rozdiel v povahe Hermiony vidno. U tejto mám pocit, že ju príliš ubil život, že čakala pridlho... preto tá závislosť na Dracovi. Ďakujem
Re: 3. kapitola 1. časť Od: Baru - 17.09. 2020
No, z tohoto úhlu pohledu ano. Obvzlášť ta poslední věta s tím, že čekala dlouho, mi dává smysl. No, doufám, že to pro ni dopadne šťastně. Díky

Re: 3. kapitola 1. časť Od: margareta - 17.09. 2020
Takově krátké nádražní kopačky mi k Dracovi moc neštymují! Nic bych nedala za to, že už vymýšlí nějakou fintu, která by mu zajistila dostat, co chce. Astorii po boku a Hermionu bokem. Ale Hermiona je mimo jiné taky hodně tvrdohlavá, pokud si tedy skutečně něco umíní! Bylo by zajímavé zjistit, jak moc už Dracovi zalezla po kůži, jestli se jí skutečně jen tak lehce vzdá nebo se rozhodne pro ně pro oba něco kloudného podniknout. Děkuji za kapitolu! Už se těším na další!!
Re: 3. kapitola 1. časť Od: Jimmi - 17.09. 2020
Autorka má pripravený slušný zvrat - hm, my tam ešte vlastne nie sme... takže si počkaj. Díky moc

Re: 3. kapitola 1. časť Od: Yuki - 17.09. 2020
Tak trochu jsem čekala... mírný odpor od Draca...? Tohle bylo až moc necitlivé, přestože v této situaci asi co říct jiného, že? Stejně se v tom budou oba plácat... jen nevím, proč si to myslím. :) Děkuju, Jimmi.
Re: 3. kapitola 1. časť Od: Jimmi - 17.09. 2020
To asi čakala aj Hermiona. Možno mu došlo, čo všetko riskuje. Díky

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )29.09. 20204. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )28.09. 20204. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )27.09. 20204. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )26.09. 20204. kapitola 4.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )25.09. 20204. kapitola 3.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )24.09. 20204. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )23.09. 20204. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )22.09. 20203. kapitola 6.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )21.09. 20203. kapitola 5.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )20.09. 20203. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )19.09. 20203. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )18.09. 20203. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )17.09. 20203. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )16.09. 20202. kapitola 8. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )15.09. 20202. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )14.09. 20202. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )13.09. 20202. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )12.09. 20202. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )11.09. 20202. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )10.09. 20202. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )09.09. 20202. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )08.09. 20201. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )07.09. 20201. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )06.09. 20201. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )03.09. 20201. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )02.09. 20201. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )01.09. 20201. kapitola 1. časť
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.08. 2020Úvod k poviedke