Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rutina

2. kapitola 8. časť

Rutina
Vložené: Jimmi - 16.09. 2020 Téma: Rutina
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

2. kapitola 8. časť 

 

X

 

Všetko sa rozpadne počas jarných prázdnin.

Samozrejme, na začiatku to nevie, keď vyzdvihne deti na vlakovej stanici. Prázdniny trvajú len päť dní - z ktorých prvé dva dni strávia s ňou, ďalšie dva budú s Ronom. Posledný deň strávia so svojimi priateľmi (Rose dala hlasne a jasne najavo, že strávi posledný deň s kamarátmi a nie s ňou.) A nejako tie dva dni neboli dostatočne dlhé.

Draco sa zastaví na štvrtý deň so zmrzlinou a ohnivou whisky. Je rozrušená kvôli tomu, že Rose nedokáže zniesť predstavu, že strávi čas so svojou vlastnou matkou a on sa podujme, že sa vďaka nemu bude cítiť lepšie, pretože Scorpius tiež protestuje voči svojim rodičom.

Pár hodín po tom, čo príde, skončia znova v posteli a robia to, čo robia najlepšie. Urobí sa len pár sekúnd po nej a zrúti sa na ňu, dychčí, keď sa snaží polapiť dych a schová si tvár v záhybe jej krku. Ona má ruky prišpendlené nad hlavou, prsty majú prepletené spolu. Jeho telo je ťažké, ale poskytuje jej útechu a keď sa pohne, aby sa od nej odtočil a odtiahol, ona zdvihne nohy a omotá mu ich okolo pása, pridrží ho pri sebe.

"Doriti, Hermiona..." vydýchne do jej pokožky.

"Len potrebujem, aby si zostal," dychčí.

"...bre."

O chvíľu neskôr, potom, čo mu dovolí pohnúť sa... sa pretočí na bok, podoprie si pravou rukou hlavu a ľavou ju objíme okolo pása - ona zopakuje jeho polohu otočená tvárou k nemu.

"To ako žiariš po sexe je tak zasrane sexy, Grangerová," zašepká, hlas má zachrípnutý a plný vášne.

Začervená sa... skutočne začervená... pokúsi sa ukryť tvár vo vankúši.

"Hej, no tak, nerob to," zasmeje sa. "Si nádherná, láska."

"Sklapni," zamrmle.

"Si," vážne nalieha. "Si dokonca ešte nádhernejšia, pretože si neuvedomuješ, aká nádherná v skutočnosti si. Podceňuješ sa."

"Nie, ja sa ne..."
"Áno, podceňuješ. Bez urážky, Grangerová, ale tvoj rozvod pokašľal viac než len tvoju rodinu. Zničil to, ako sa vidíš. Neuvedomuješ si, aká si mimoriadna. Ty... ty si kedysi bývala slobodná. Taká nezávislá. Neviem, prečo sa tak bojíš v tom pokračovať," vraví nežne.

"Ja sa ne..."

Výraz v jeho tvári ju umlčí. Pretože má pravdu.

"Máš na oveľa viac, Grangerová."

"Ako to?" spýta sa, ako keby neverila jedinému slovu, ktoré sa snaží povedať.

"Napríklad tvoja práca," zdôrazni. "Viem, že ju neznášaš. Mala by si radšej skončiť a otvoriť si svoje vlastné kníhkupectvo, než pracovať pre ministerstvo. Len sa príliš bojíš zlyhania. Ale v skutočnosti zlyhávaš v tom, že si neuvedomuješ, že si Hermiona Sakriš Grangerová. Ty zvládneš čokoľvek."

Pokrúti hlavou, povzdychne si. "Možno vo mňa kladieš trošku priveľa dôvery, Draco."

"Áno, nuž, niekto musí."

Pousmeje sa, odtlačí ho na chrbát a vylezie na neho, obkročmo. Usmeje sa, prejde rukami po jej stehnách, keď sa skloní, aby ho pobozkala. Najprv na ústa, potom na bradu. Presunie pery k jeho uchu a pohryzie ho na lalôčik, než si prebozkáva cestičku po jeho krku a po jeho kľúčnej kosti.

A potom nižšie, po jeho hrudi, kde prstami pohladí jeho bradavky. V reakcii zasyčí, ľavou rukou vojde do jej vlasov. Stále pokračuje nižšie, pohybuje sa po jeho tele, až kým nie je na jednej úrovni s jeho mužstvom. Zvodne na neho vzhliadne - presne tak, ako to má rád - než ho zovrie rukou a potom rýchlo vloží do úst. Zavrčí v hrudi, ponorí ruku do jej vlasov, keď pracuje na jeho...  u Merlina, má ústa ako nejaká zasraná bohyňa.

Hlas - ktorý vôbec neznie ako Dracov a je desivo podobný žene, ktorá ho práve robí, zavolá jeho meno.

"Pán Malfoy?"
Jeho oči sa roztvoria, zrazia sa s vydesenými očami ženy pri jeho bokoch, keď sa štverá späť, aby zakryla ich nahé telá.

Rose Weasleyová nikdy v celom svojom živote nevyzerala, alebo sa necítila vydesenejšie či zhnusenejšie - za celých 14 rokov.

"Mami?" zapiští, hlas má slabý a váhavý.

Hermiona sa tvári hanblivo, keď vzhliadne na svoju dcéru na druhej strane izby. Líca má červené z trápneho stavu, v ktorom ju jej dcéra práve prichytila a jej hlas - keď ho konečne nájde - je roztrasený.

"Rose, srdiečko..."

"Ach môj bože. Ach... môj... BOŽE, mami!" Neveriacky jačí dievčina. "Čože... ty... a pán Malfoy?"

"Rose, môžem to vysvetliť..."

"Nie, nechcem to počuť. Nechcem nič počuť. Už som videla dosť. Nepotrebujem vysvetlenie..."

"Rose..."

"Prišla som si sem len po sveter a... asi budem vracať," zamrmle Rose, pravou rukou sa chytí za brucho.

Nevie, ako to robí, ale z ničoho nič má Hermiona na sebe župan,  keď prejde izbou k svojej dcére. Tá krúti hlavou, má v očiach slzy, keď cúva.

"Nie. Nedotýkaj sa ma," precedí cez zaťaté zuby, hnev uháňa jej weasleyovskými žilami.

"Rose..."

"Je mi z teba zle, matka. Zle."

Hermiona sa zamračí, keď sa Rose otočí na päte a vydá sa preč. Nikdy nevidela svoju dcéru takú naštvanú, tak... vyložene zhnusenú. A ten tón jej hlasu... núti jej tridsaťsedem ročnú matku dvoch detí chvieť vliezť do diery a zomrieť tam. Ale napriek tomu nasleduje Rose do chodby, zanecháva Draca samého v spálni.

"Rose..."

"Nechaj ma na pokoji!"

"Miláčik..." zúfalo zašepká Hermiona. Načiahne sa za ňou, rukou zovrie zápästie dievčiny, aby ju zastavila. Avšak rovnako rýchlo sa Rose stočí a vytrhne si ruku preč, než druhou zdvihne svoj prútik. Hermiona zalapá po dychu, keď sa mu ocitne zoči-voči.

"Nedotýkaj sa ma!"

"R-Rose..."

"Čo odo mňa chceš?" vykríkne dievčina.

Hermiona sa zhlboka nadýchne. "Chcem, aby si ma počúvala..."

Rose sa zasmeje, posmieva sa, keď skloní prútik a zastrčí si ho do vrecka. "Už som ťa dopočúvala. Chcem povedať, úprimne, matka, čo to kurva s tebou je?"

Hermiona je príliš šokovaná tou otázkou, aby povedala dcére, nech si dáva pozor na slovník.

"Uvedomuješ si, že je to ženatý muž, však?" spýta sa sarkasticky. "Alebo to len drzo ignoruješ? Či ešte lepšie, záleží ti vôbec na tom? Myslela si vôbec na to, čo toto môže urobiť s jeho rodinou? A čo to urobí s našou, há? Čo Hugo a otec? Oh, počkať, prečo by si sa starala, že? Nie, samozrejme, že nie, ty si od nás odišla..."

"Ja som od vás neodišla. S tvojím otcom sme sa dohodli..."

"Jediným dôvodom, prečo súhlasil, bolo, že vedel, že neexistovala možnosť, aby ťa presvedčil, aby si zostala! Zlomila si mu srdce a potom si zlomila naše! A teraz zlomíš srdce pani Malfoyovej a môjho najlepšieho priateľa, pretože tebe záleží len na sebe," vyšplechla.

"Teraz, Rose, nie si fér," slabo, chabo odpovedá jeho matka.

"Nie som fér? Nie si v postavení, aby si mi vravela, čo je fér, matka! Spíš so ženatým chlapom! Máš vôbec potuchy, ako vďaka tomu vyzeráš? Záleží ti vôbec na tom?"

"To nie je tak..."

"Ach? Potom ako to je?" založí si mladá Weasleyová tvrdohlavo ruky na hrudi.

"Ja... ja to nedokážem vysvetliť..."

Rose si nahlas odfrkne. "Samozrejme, že nedokážeš, pretože je to presne tak, ako to vyzerá, však? Si úbohá."

"Rose..."

"A vôbec nechcem vedieť, čo si myslí on, obaja ste jednoducho... tak pokašľaní," mrmle. Otočí sa k odchodu, ale potom sa zastaví a znova sa otočí tvárou k matke. "Premýšľam, čo by otec povedal, keby zistil, čo robíš... alebo by som mala povedať 'koho' robíš... Alebo čo by povedala Astória, kebyže zistí, že žena, s ktorou strávila Vianoce, spí s jej manželom. Spala si s ním na Vianoce? Ako dlho to trvá, matka?" posmievajúco premýšľa.

Hermionine oči sa rozšíria strachom  a nevierou. Iste by to jej jediná dcéra neurobila...

"Rose, nemôžeš..."

"A prečo nemôžem? Nemám čo stratiť, to tvoja povesť je ohrozená, nie moja. Ja si môžem robiť, čo chcem."

"Miláčik, prosím..."

"Dúfam, že si šťastná, mami. Nie, vážne, dúfam. A dúfam, že všetko dopadne v tvoj prospech, pretože by som ťa nenávidela za to, že všetko stratím, ak toto dopadne zle."

Hermiona je súčasne príliš šokovaná a príliš rozrušená, aby reagovala na dcérin odchod, keď za sebou zatreskne dvere. Zíza na miesto, kde práve stála a slzy jej stekajú po lícach. S roztrasenými nohami sa vráti do spálne, aby tam našla spomínaného muža - muža, vďaka ktorému sa cíti nažive, normálna a chcená, muža, ktorý je teraz príčinou, prečo sa jej dcéra na ňu nepozrie - ako na ňu zíza. Je už oblečený, má modré nohavice a čierne tričko a jeho pohľad je zmesou obáv a súcitu. Prekročí izbu - pravdepodobne, keď zbadá jej červené, uslzené oči -  a načiahne sa, aby jej utrel slzy, ale ona sa od neho odtiahne hlavou.

"Hermiona..."
"Musíš odísť..."

"Chceš sa o tom porozprávať?"

Pokrúti hlavou, utrie si slzy, keď sa od neho odsunie úplne. "Musíš odísť, Draco. Prosím," zašepká.

"Grangerová..."

"Vyhrážala sa, že to povie tvojej žene. Mal by ísť domov skôr, než sa tam Rose dostane prvá."

Zarazí sa, zíza na ňu, než pokračuje. "Vážne veríš tomu, že to povie?"

"Úprimne, neviem čomu viac veriť. Takže prosím, len... U Merlina, Draco, len choď," prosí Hermiona.

Prikývne, nadurdí sa, keď ukročí niekoľko krokov späť, schmatne sako zo stolíka, než sa odmiestni.

Zvuk jeho odmiestnenia sa ozýva v jej ušiach, odráža sa od jej ušných bubienkov v nechutných ozvenách. Stačí to na to, aby sa zosypala, schúlila sa na zemi a nekontrolovateľne hodiny vzlykala - ako žiaľom zničený pubertiak.

Ako dospelá žena, ktorá už viac nevie, kým je alebo čo robí.

Koniec 2. kapitoly.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 05.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: 2. kapitola 8. časť Od: Sally - 25.09. 2020
Viete, čo si myslím, keď čítam poviedky s pármi v podobnej situácii? Preboha, ako sa im to vždy prepečie, p o k a ž d é. Vždy pod ochrannou rukou Merlina alebo čo Na jednu stranu dúfam, kedy si to už niekto vyžerie a na druhú zúfam, aby nikto nevstúpil do izby. Takže toto bola taký ten druh povinne-nepovinnej facky, aký som fakt nečakala. Vďaka za preklad Jimmi, je vidno, že ti autorka sadla :)

Re: 2. kapitola 8. časť Od: ansus - 16.09. 2020
Děkuji za překlad. Tahle situace byla horší než zlá. Radikální dospívající dcery jsou přísnými soudkyněmi, a dokud jim samotným nebude tolik, co jejich matkám, neuvěří, že i ony mají své sny, touhy a nějaké city (nezahrnující pouze stávající děti a budoucí vnoučata)... a někdy ani potom ne. Jsem zvědavá, jestli v Rose vzplanou weasleyovské geny a bez rozmyslu se vrhne do bitvy, nebo jestli převáží grangerovská rozvaha... a třeba jednou pochopí.

Re: 2. kapitola 8. časť Od: Lupina - 16.09. 2020
Jedno vám řeknu, jsem už dospělá žena, matka a pomalu bych mohla být babičkou, ale NIKDY bych nechtěla natrefit na matku, která... provozuje oální sex nějakému týpkovi (ani otci), natož, abych byla v pubertě. Takže Hermiona je jednoznačně na vině, pokud děti nebyly bezpečně v Bradavicích, měla použít zamykací kouzlo. To určitě není složité. Víme, jak na tom byla za mlada, tohle by zvládla i neverbálně. Takže holka si na...kadila do vlastního hnízda a bude se jí to hodně špatně žehlit. A pokračování, když jsi ho Jimmi četla, mě napadlo, ale nečekala jsem, že ho autorka použije :D Rose je v této aféře dvojnásobná oběť. Zjevně nebyla připravená na matčinu "zradu" a rozvod a teď ještě tohle. To se dětem prostě nedělá. Děkuji, Jimmi.

Re: 2. kapitola 8. časť Od: sisi - 16.09. 2020
Tedy, nejprve jsem chtěla psát o tom, jak by bylo pro Hermionu opravdu přínosnější opustit stresující práci v kanceláři a podle Dracovy rady si otevřít knihkupectví, nebo bazar, nebo něco takového, protože problémem akademicky založených lidí je, že se k manuální práci příliš nedostanou, tudíž nemají jak relaxovat. (Viz ten vtip o brigádníkovi v Ostravských strojírnách, kterému vrátný zadá úklid vstupní haly, brigádník se s opovržením podívá na smeták a kbelík a přiznává, že je vysokoškolský inženýr. Vrátný si ho změří pohledem a blahosklonně se nabídne: "tak pojďte, já vám ukážu, jak." A učí ho vytírat podlahu) Koneckonců i takové papírnictví, nebo drogerie jsou dobrými řemeslnými pracemi proslavené. No, ale pak se objevila ve dveřích puberťačka Rose. Nejen že sama matku odsoudí za něco, čemu sama ještě nerozumí, zavrhne ji a opovrhuje jí, bez toho, že by na cokoliv z toho měla jakékoliv právo. Hermiona je dospělá, svobodná a potřebuje blízkého člověka, kohokoliv, kdo ji dokáže pomoci, chápe ji. Autorka se zřejmě nechala unést nějakou představou o demokratické výchově, ale kdyby takovou scénu udělala kterákoliv dospívající dívka v naší kotlině, shledala by se jistě vkrátku s pořádnou fackou, neřku-li vařečkou na svém pozadí. Má ty dobroto, to snad není možné, co si ty dnešní fagani dovolí říct rodičům do očí. Místo pokorné vděčnosti a nekončící slušnosti si otevřou ústa a beztrestně lají rodičům? Kam ten svět spěje? Jsem rozhodně zvědavá, jak toto dopadne. Přece není slušné zírat matce do ložnice, postávat za dveřmi a špicovat, byť i z pouhé zvědavosti. Zachovat diskrétnost se mladá Weasleyová prostě nenaučila. Celý tatínek. Proč si jen nevzala svetr a -******* - nezmizela po anglicku? Děkuji za překlad, obávám se, že k příští kapitole budu potřebovat výkladový slovník.

Re: 2. kapitola 8. časť Od: Jacomo - 16.09. 2020
Já tušila, že se to nějak podělá, ale že až takhle moc? A zrovna Rose, která už takhle ten rozvod rodičů špatně zvládala. Ach jo, to jsem zvědavá, jak se k tomuhle náš Dráček postaví. Hermiona je ve sračkách, ta to bez pomoci z vnějšku nedokáže. Ledaže by ji to nakoplo... Uvidíme. Díky, Jimmi. Fakt silná povídka.
Re: 2. kapitola 8. časť Od: Jimmi - 16.09. 2020
A to sme ešte len v polovici. Ďakujem moc za komentár.

Re: 2. kapitola 8. časť Od: margareta - 16.09. 2020
Jo, a to je ten důvod, proč je vždy záhodno každou návštěvu vyprovodit až k vlaku či autobusu a mávat, dokud bezpečně nezmizí v dáli. A pro zachování soukromí nikdy nezapomenout zajistit dveře! No, ale dalo se to čekat. Doufám jenom, že Rose bude natolik rozumná, aby zachovala mlčení a rozhodla se ponechat řešení problémů dospělých dospělým. Protože ať to vnímá jakkoliv špatně, tohle se jí skutečně netýká a možná jí i dojde, že příště by měla nejdřív slušně zaklepat, než někam vejde. A to i ke svému otci. No, tak teď jsem ještě zvědavější! Díky za parádní čtení, milá Jimmi!
Re: 2. kapitola 8. časť Od: Jimmi - 16.09. 2020
Presne, ale deti majú na toto akýsi radar. Keď nie deti, tak pes. Díky moc

Re: 2. kapitola 8. časť Od: Yuki - 16.09. 2020
A to p*-háje... Na takovou situaci jsem vůbec nepomyslela... :/ Ehm... nějak nevím, co ještě víc říct... jsem rozčarovaná a v hlavě mám totálně vymeteno. Díky, Jimmi.
Re: 2. kapitola 8. časť Od: Jimmi - 16.09. 2020
Ja som bola tiež, keď som zistila, aký ma tento dielik dĺžku, na poobedňajšie drabble trošku moc :) Skús to stráviť, bude ešte horšie. Díky

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )29.09. 20204. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )28.09. 20204. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )27.09. 20204. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )26.09. 20204. kapitola 4.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )25.09. 20204. kapitola 3.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )24.09. 20204. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )23.09. 20204. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )22.09. 20203. kapitola 6.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )21.09. 20203. kapitola 5.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )20.09. 20203. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )19.09. 20203. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )18.09. 20203. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )17.09. 20203. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )16.09. 20202. kapitola 8. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )15.09. 20202. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )14.09. 20202. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )13.09. 20202. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )12.09. 20202. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )11.09. 20202. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )10.09. 20202. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )09.09. 20202. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )08.09. 20201. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )07.09. 20201. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )06.09. 20201. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )03.09. 20201. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )02.09. 20201. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )01.09. 20201. kapitola 1. časť
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.08. 2020Úvod k poviedke