Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rutina

2. kapitola 7. časť

Rutina
Vložené: Jimmi - 15.09. 2020 Téma: Rutina
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

2. kapitola 7.  časť 

 

X

 

Žiarlivosť nie je pocit, s ktorým je Hermiona Grangerová dôverne oboznámená. Ani to nie je pocit, ktorý by sa jej páčil. Zvlášť, keď je v miestnosti plnej čarodejníc a čarodejníkov - vrátene Malfoyovcov (oboch generácii) - a jej ostane sledovať, ako sa tu všetky tieto páry promenádujú so svojou láskou a smiechom. A čo je horšie, sledovať Astóriu - upravenú a správnu Astóriu Greengrass-Malfoyovú zavesenú o jej manžela.

Po správnosti by nemala žiarliť. Napokon, Draco nebol technicky jej - teda bol, ale len niekedy. A okrem toho, ich vzťah - ak ho tak nazvete - je čisto fyzický. Hlavne fyzický. A to jej sotva poskytuje právo, aby žiarlila, správne?

A predsa jednako žiarli, hrdlo sa jej zakaždým stiahne, keď ho ona pobozká a jej srdce oťažie zakaždým, keď jej bozk opätuje. Žalúdok jej spraví premet zakaždým, keď ju chytí za ruku a vystaví na obdiv ako svoju ženu.

Svoju manželku.

Z toho slova jej je fyzicky zle a musí sa päťkrát zhlboka nadýchnuť, aby si zabránila vyvracať sa na podlahu. A toto, pomyslí si, je presne dôvod, prečo by mali ukončiť tento... vzťah. Dnes. Práve teraz. Zachytí jeho pohľad z druhej strany miestnosti a on mierne nakloní hlavu smerom k prázdnej chodbe, žmurkne, ako keby jej vravel, aby ho nasledovala. Pokrúti hlavou, odvráti sa od neho. Ako na zavolanie prejde okolo čašník s podnosom šampanského a ona si jeden vezme, poďakuje mu, keď pokračuje ďalej.

Sú na ďalšej akcii ministerstva.

Pocíti ľahké poťapkanie na pleci a keď sa otočí, vôbec ju neprekvapí, keď na ňu hľadia šedé oči cez blonďavú ofinu. Vonia po mätovej farbe a vode po holení - ako je možné, že vždy vonia tak dobre?

"Ignoruješ ma."

"Neignorujem ťa, len sa s tebou nevykradnem preč."

Uškrnie sa, načiahne sa, aby si otočil prameň jej vlasov okolo prsta. Odrazí mu ruku, zazrie na neho.

"Sme na verejnosti, prestaň," hnevá sa.

"Potom sa so mnou vykradni preč."

"Nie."

"Teraz odídem, ty odídeš o päť minút."

"Draco..."

Než stihne protestovať, už si preráža cestu davom, mieri do presne tej chodby, na ktorú ukázal len chvíľu predtým. Hovorí si, že by nemala ísť, že nemôže ísť, že nepôjde. Hoci vie, že sa ísť chystá. A tak keď prejde päť minút, tiež sa vydá davom do temnej chodby. Je taká tmavá, že sotva vidí, takže sa načiahne a prejde rukou po tvrdom, chladnom kameni, keď sa vydáva pomaly po chodbe... nie je si celkom istá kam.

Chladná, drsná, dôverne známa ruku ju zovrie za lakeť a ťahá ju cez chodbu, až kým sa neopiera chrbtom o stenu. Svoje telo pritlačí pevne voči jej, ruky oprie po stranách jej hlavy, čelo priloží na jej čelo a zotrváva nad ňou. Dych má teplý a dopadá na jej tvár. Týči sa nad ňou a tak musí zdvihnúť hlavu, aby sa na neho pozrela. Jej oči, ktoré sa už prispôsobili temnote, skúmajú jeho, ktoré sú temné žiadostivosťou a vášňou.

"Čo robíš?"

"Tak príšerne ťa chcem, Grangerová." Tá žiadostivosť v jeho hlase, zachrípnutá a sexy, jej podlomí kolená a chce sa roztopiť z toho, ako sa na ňu pozerá. Ale meno, ktoré používa - jej priezvisko – udržuje medzi nimi  odstup a jej to vždy pripomenie ich situáciu.

"Ne... nemali by sme..." kokce.

"Si si tým istá? Neznieš mi veľmi isto," uškrnie sa.

"Malfoy, sme na verejnosti. Ktokoľvek nás môže uvidieť..."

"A preto je to také vzrušujúce," zamrmle. Usmeje sa a hoci ona nechce nič viac, než sa s ním v tejto chvíli stratiť, odtlačí ho od seba.

"Nemôžeme, Draco. Toto je... toto je chyba. Nemôžeme byť takýto neopatrní... dopekla, toto by sme vôbec nemali robiť!"

"Pššt..."

"Vidíš?" zašepká nahlas. "My...  my musíme skončiť. Ja s tým končím práve teraz."

"Grangerová, počkaj."

Pokrúti hlavou, otočí sa, aby odkráčala preč, ale jeho ruka zachytí jej. Stuhne, chrbtom stále otočená k nemu, keď si prepletie prsty s jej. Nikdy predtým sa nedržali za ruky. Nikdy sa o to ani nepokúsili. Jeho ruka je oveľa väčšia než jej, drsnejšia. A to miluje. Miluje pocit jeho rúk vo svojich vlasoch a na svojom tele: nie je to inak ani s jej rukami.

"Hermiona... nechoď."

Nie je to ani tak tónom jeho hlasom - zúfalým a plným potreby - ako faktom, že použil jej meno. Jej krstné meno. A u Merlina, miluje to, ako to znie.

"Nechcem, aby to skončilo. A viem, že to nechceš ani ty," zašepká jej do ucha.

"Draco..."

"Nenúť ma, aby som žobral, láska."

Vzdychne si, otočí sa tvárou k nemu. Zdvihne ruku k jej tvári, prsty obtočí okolo jej zátylku, kým ju palcom hladí po líci.

"Teraz idem domov. Nechám otvorené štíty."

Uškrnie sa. "Poviem Astórii, že sa musím zastaviť v práci."

Dokonca keď sedí doma a čaká na neho, vie, že je to chyba.

Vie, že by mala byť silnejšia - v skutočnosti vie, že je.

Len... len mu nedokáže povedať nie.

Vďaka nemu si pripadá nažive a chcená, nádherná a sexy.

Vďaka nemu cíti.

Vďaka nemu má život.

A život je to, po čom túži najviac zo všetkého.

X

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 05.01. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: 2. kapitola 7. časť Od: Sally - 25.09. 2020
Trvalo mi celé 4 kapitoly, kým som si uvedomila, že pridávaš kapitolu každý deň :D A táto veta, táto veta na záver ma dostala, priamo do srdca. A život je to, po čom túži najviac zo všetkého.

Re: 2. kapitola 7. časť Od: zuzule - 16.09. 2020
Tezko rict, jaky jsou Dracovi pohnutky smerem k Hermione, jestli jde jen o jeho ego, ktere urazila tim, ze se mu vyhybala, nebo jestli ho to bolelo z jineho duvodu. Ale troufam si tvrdit, ze to libani a predvadeni se s Astorii muselo byt, protoze je to na verejnosti. At uz Draco (nebo Astorie) citi cokoliv, jsou to preci jen Malfoyovi a nebudou verejnosti ukazovat sve problemy. Neumim odsoudit ani jednoho, ale ja byla vzdycky divna. ;) Dekuju! Jsem zvedava, co se jeste dozvime.

Re: 2. kapitola 7. časť Od: ansus - 15.09. 2020
Jimmi, děkuji za krásný překlad. Hodně mi tato část připomíná ty tolikrát popsané, a přece stále zarážející odlišnosti mezi muži a ženami. Hermiona neschopná cítit se dobře v přítomnosti Dracovy ženy. Draco pyšnící se manželkou (tak vhodně vybranou, dokonalou a reprezentativní) a evidentně si užívající vzplanutí k Hermioně, ať už se z něj nakonec vyklube láska, nebo jen románek - nicméně cítící se jako muž s velkým M, protože má vše, co chce - a nic zatím neprasklo. Nebo je to možná jen moje paušalizace - a i muži mají své temné chvíle výčitek svědomí? Nevím, každopádně autorka i překladatelka umí!

Re: 2. kapitola 7. časť Od: Jacomo - 15.09. 2020
Souhlasím s tebou, Jimmi, tady je Draco fakt mizera, kterému prostě dělá dobře, že může mít manželku i milenku. Jednu předvádí na veřejnosti, druhou svádí v přítmí. A přestává koukat nalevo napravo. Věřím Hermioně, že jí konečně dojde trpělivost. Možná se díky Dracovi cítí naživu, ale tohle ji bude víc a víc užírat zevnitř. Časem bude zase jen nešťastná. Děkuju za překlad.

Re: 2. kapitola 7. časť Od: margareta - 15.09. 2020
Tak teď už jenom čekám, z které strany sjede blesk. Jestli to bude Hermionino špatné svědomí, které nakonec převýší její fyzickou závislost tak, že od Draca odejde bez udání nového místa pobytu, nebo to bude Draco, jenž si upřesní, že rozvod by ho poškodil přece jen víc, než ztráta současné milenky, kterou nakonec může vždycky nahradit. Nebo si všimne někdo z okolí, rozpoutá veřejnou aféru a bude to zlé pro všechny. Jen doufám, že se nestane nic horšího, co by je zničilo víc, než trapný společenský skandál! Děkuji za kapitolu, Jimmi! Jsem opravdu zvědavá, jak to bude dál.
Re: 2. kapitola 7. časť Od: Jimmi - 15.09. 2020
Alebo všetko naraz,.. ešte uvidíme. Díky

Re: 2. kapitola 7. časť Od: Lupina - 15.09. 2020
Podepisuju se po Yuki, chlubí se Astorií, veřejně se líbají, to by přece pár, kterému na sobě nezáleží, nedělal. A do toho uhání Hermionu. A Hermiona jako mnoho jí podobných, podléhá. Protože i když tvrdí, že jde o sex, ona se zamilovala. To zavání velkým průšvihem... Díky, Jimmi.
Re: 2. kapitola 7. časť Od: Jimmi - 15.09. 2020
Ja tiež. Ako tu mi bol výsostne nesympatický - pretože keby ju miloval, tak by nechcel, aby sa cítila blbo. A hlavne, hrozne riskoval, pretože mu to robilo dobre. Ako je to slobodná žena, ale stále spáva so ženáčom. A tipujem, že by sa na ňu zosypalo besnenie okolia a nie na čistokrvného Malfoya. A k tomu... nejako sa mi marí, asi z iných FF, že u čistokrvných bolo povolené/štandardom vydržovať si milenku. Díky moc

Re: 2. kapitola 7. časť Od: Yuki - 15.09. 2020
Tak jo... tato část se mi líbí, ale zároveň je tak strašně špatně, sakra! :D Jsou venku, Draco vyvedl svou nádhernou a úžasnou manželku, předvádí ji a pak co? Vezme Hermionu do temného kouta chodby a tam ji svádí? A když už chce ona od něj odejít, využije manipulativně jejího jména, aby mu znovu podlehla a ona to udělá, jako by byla pod Imperiem? Co to sakra?! Jak už psala lenus... chybí tu pohled Astorie...

Re: 2. kapitola 7. časť Od: lenus - 15.09. 2020
Waaau, táto časť bola skvelá, krásna... Naozaj by som potrebovala vedieť, či na astoria niekoho, alebo aspoň ci draca miluje alebo nie.. Nech mam čisté svedomie, že sa teším z hermiony a draca, ako pomaly postupujú ďalej... :)
Re: 2. kapitola 7. časť Od: Jimmi - 15.09. 2020
No ja ti neviem , po tejto casti mi fakt draco vadil. To mu neslo o nic ine ako sex? Uz ju.ma v moci. Robi aj to co by so zdravym rozumom neurobila. A on predvadza vystavnu astoriu, hrdy aku reprezentacnu zenu na, tancuje s nou atd a pritom zvadza hermionu? Vobec sa mi nepaci, nasrat na takeho chlapa, sexovat mohla aj so slobodnym. Ved nic ine nerobia, ako by ho mohla realne milovat?
Re: 2. kapitola 7. časť Od: lenus - 15.09. 2020
Hej? Mne draco príde ako sebavedomý bad boy, ale to sa mi na nom páči :D To ze su na akciách s astoriou beriem ako samozrejmosť, predsa len v dohodnutých manželstvach to tak býva... Preto je pre mňa zásadne, či to tak berie a vníma aj astoria. Ak su na tom rovnako a manželstvo je iba papierové, vôbec mi to co robí s Hermionou nevadí =) A v poviedke nie sú vôbec ich rozhovory, predpokladám ze nejaké prebiehajú, keďže sa do neho Hermiona zamilovava pomaly... Či?
Re: 2. kapitola 7. časť Od: Jimmi - 16.09. 2020
Ono to vo výsledku asi bude vyzerať inak, a nie je to spoiler, keďže je to z inej poviedky. Ale ako som spomínala, potrebuješ mať toto prečítaného viac, aby si dostala jej obraz Draca. "Jeho manželka. Jeho nádherná, milujúca, úžasná žena. Je dokonalá. Je všetkým, čo mohol kedy dúfať, že jeho manželka bude, ale on túži po inej. Občas sa diví prečo - prečo robí to, čo robí. Prečo pokračuje v tejto aférke, keď má dokonale dobrý vzťah so svojou ženou. A potom sa zastaví, pretože premýšľanie o tom to robí nesprávnym a nič takto dobré by nemalo byť nesprávne."
Re: 2. kapitola 7. časť Od: lenus - 16.09. 2020
Hmmm, to by ho dávalo do iného svetla, kebyže ma doma ideálny stav a milujúcu manželku, zatiaľ čo on iba kvôli vzrusu a zábave beha za inou... V tejto poviedke mi vyznel draco ako uväznený v dohodnutom manželstve, ktoré fungovalo iba kvôli synovi... No každopádne som zvedavá na záver, ako zmením pohľad =)

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )29.09. 20204. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )28.09. 20204. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )27.09. 20204. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )26.09. 20204. kapitola 4.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )25.09. 20204. kapitola 3.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )24.09. 20204. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )23.09. 20204. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )22.09. 20203. kapitola 6.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )21.09. 20203. kapitola 5.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )20.09. 20203. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )19.09. 20203. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )18.09. 20203. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )17.09. 20203. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )16.09. 20202. kapitola 8. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )15.09. 20202. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )14.09. 20202. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )13.09. 20202. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )12.09. 20202. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )11.09. 20202. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )10.09. 20202. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )09.09. 20202. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )08.09. 20201. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )07.09. 20201. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )06.09. 20201. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )03.09. 20201. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )02.09. 20201. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )01.09. 20201. kapitola 1. časť
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.08. 2020Úvod k poviedke