Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rutina

2. kapitola 6. časť

Rutina
Vložené: Jimmi - 14.09. 2020 Téma: Rutina
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

2.kapitola 6.časť

 

X

 

O pár týždňov neskôr si pripustí, čo ich dohoda v skutočnosti je.

Je to lož.

Je to podvod.

Ležia v jej posteli v stredu popoludní, spotení a ulepení a voňajúci po sexe, keď si uvedomí pravdu.

"Som hrozná."

"Čože? Nie, bola si skvelá..."

"Nie, myslím vo všeobecnosti, ty idiot," vyštekne. "Som hrozný človek."

Pretočí očami. "A na to si prišla ako, ty vojnová hrdinka?"

"Čo za druh ženy toto robí? Čo za ženu má pomer so ženatým mužom a vôbec jej to neprekáža? To je hrozné - kedysi som také ženy, ako som ja, nenávidela! Ja..."

"Grangerová..."

"U Merlina, som príšerná... a pokiaľ ide o to, ty si tiež! Toto je... toto je chyba. Je to tak, tak nesprávne na toľkých úrovniach. Si ženatý..."

"Sotva..."

"A ja som..."

Preruší ju, pritlačí pery na jej, keď sa nad ňu pretočí a usídli sa medzi jej stehnami. Zastoná voči jeho talentovaným ústam, prehne chrbát.

"Ty si nádherná, do istej miery slobodná žena. To je to, čo si. Na nič inom nezáleží," zašepká.

Zatlačí na jeho hruď a on zastoná, neochotne poslúchne, keď sa pretočí na bok vedľa nej na posteľ.

"Ty máš rodinu, Draco. Máš syna a manželku a tvoja rodina je stále nedotknutá."

"Dovoľ mi, aby som ti niečo povedal, Grangerová a chcem, aby si ma počúvala. Jediný dôvod, prečo je moja rodina stále nedotknutá, je kvôli papierom, ktoré som podpísal, keď som sa oženil. Jediný dôvod, prečo moje manželstvo funguje, je kvôli tomu, že nekladieme otázky. Scorpius pre mňa znamená celý svet a jeho matka znamená celý svet pre neho. Keby niet nášho syna... s Astóriou by sme boli cudzincami," vraví jej vážne.

"Prečo si ju potom neopustil?"

"Kvôli Scorpiusovi. Nemôžem mu zlomiť srdce."

Prikývne, odvráti sa od neho.

Možno sama mala urobiť to, čo robí on.

Možno mala zostať s Ronom, ak len kvôli ich deťom.

Zrazu si pripadá veľmi neschopná a absolútne sebecká. Objíme ju okolo pása, mocne si ju pritiahne chrbtom k hrudi a schová si nos v jej vlasoch. Pociťuje teplo, pokoj a správnosť. (Ako môže niečo tak nesprávne pôsobiť tak správne?)

"Prestaň premýšľať, Grangerová. Kým to považujem za mimoriadne sexy a zakaždým ma to nabudí, teraz na to nie je vhodný čas."

X

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: upirikaty - 05.01. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: 2. kapitola 6. časť Od: Sally - 25.09. 2020
Nedokážem si predstaviť s čím títo dvaja bojujú. Bože, len žiadne straty na životoch.

Re: 2. kapitola 6. časť Od: Yuki - 15.09. 2020
Byť celá jejich rozprava směruje k tomu, aby si Hermiona jednou dupla a dala mu ultimátum - ona a rozvod nebo já, nejsem si jistá, že k tomu skutečně dojde. To spíš udělá nějakou pitomost ve stylu "půjdu si popovídat s tvojí ženou, abych neměla špatné svědomí..." nebo... už mě napadají jen nejkrajnější možnosti a ty se mi na naši hrdinku moc nehodí. A tahle žít nemůže... Nejsem si jistá, že v tom vidím červenou knihovnu :D až moc mi to přijde jako ze života. Moc děkuju za další střípek :)
Re: 2. kapitola 6. časť Od: Jimmi - 15.09. 2020
Asi to bola narážka na ten kúsok erotiky... netuší, čo ju čaká. Táto je moc zo života, ide to pod kožu. A to vynechám tú, kde rieši fakt vážnu tému - vyrovnanie sa so smrťou dieťaťa a naozaj temnú Hermionu. Zvažujem preklad temného Draca, ale Hermiona je tam trošku naivka, hoci ktovie, z lásky robia aj múdri ľudia divy. Všetky autorkine veci ma fascinujú. Ale na tie s Next Gen mám zálusk, takže asi sa uvidíme aj na budúci rok. Díky
Re: 2. kapitola 6. časť Od: Yuki - 15.09. 2020
Jde to hodně pod kůži... mám co dělat, abych to neprofilovala na sebe, byť s ničím takovým nemám zkušenosti a taky mě to nutí se zamýšlet nad tím, jestli bych se chovala stejně... což je dost odstrašující :) Příští rok... budu se těšit. Next Gen je vždycky super!

Re: 2. kapitola 6. časť Od: lenus - 14.09. 2020
Zlupla som naraz tri časti, super! H Hermiona zamilovaná hoci si stále navrava, že je to iba potreba fyzického kontaktu s niekym, draco sa skrýva vo svojom svete a bojí sa ho zmeniť... Som zvedavá, či vyhrá u hermiony morálka a pocit viny, že,, ničí,, inú (hoci iba na papieri) rodinu, alebo sa cez to prenesie a bude pokračovať s dracom... Nejak si neviem predstaviť Hermionu hrať celý život druhé husle a pozerať sa, ako niekto koho naozaj chce, sa vždy od nej vráti k inej... To by som nezvládla ani ja a to som celkom salamista :D Nie veselé čítanie, ale veľmi na zamyslanie, ďakujem Jimmi =)
Re: 2. kapitola 6. časť Od: Jimmi - 14.09. 2020
Jo, Lupina ma varovala, že toto bude náročné téma. Ale je to len príprava na Denník, potom to nebude taký šok. Ďakujem, som zvedavá, čo napíšeš, keď zistíš odpovede na svoje otázky.

Re: 2. kapitola 6. časť Od: ansus - 14.09. 2020
Jimmi, děkuji za překlad. Jsem tak nějak rozpolcená mezi rozhořčením na Draca - a mezi vědomím, že v domluveném manželství, kde nikdo lásku neočekává, se možná s podobnými dohodami dá žít, pokud jsou oboustranně akceptované. A že je to pro děti možná přežitelnější než vztah plný marných očekávání a hořkosti (alespoň ve Scorpiově věku, kdy už asi iluze o věčné lásce rodičů nepřechovává). Mám pocit, že kdyby Hermiona zůstala s Ronem, nebylo by to za chvíli k přežití pro nikoho ze zúčastněných, že by je smetla touha po upřímnosti, otevřenosti a zároveň neschopnost vydolovat ze sebe to, co ten druhý očekává... a to by bylo na úplně jinou povídku.
Re: 2. kapitola 6. časť Od: Jimmi - 14.09. 2020
Ja som vedela, že tento preklad budem predýchavať, resp. komentáre k nemu, pretože mi príliš pripomínajú to, na čo nechcem myslieť. Ale jedna dobrá dušička mi poradila divadelnú hru Múj báječný rozvod. Takže keď mám chmurné myšlienky (lebo prežívam tú úplne inú poviedku), tak si pustím časť z neho a všetky problémy sú zrazu gombička a ja sa "masochisticky" - pre nedostatok vhodného slova - vrhám na ďalší preklad, ktorý mi bude pripomínať, čo nemám. Ale ako som kedysi dávno niekde povedala, toto je svet, kde máme dovolené snívať, takže prečo nie? Tu všetko skončí happyendom, ale som presvedčená, že keby sa toto odohrávalo v reálnom živote, tak to bude mať úplne iný koniec ako tu. Ďakujem krásne za komentár.
Re: 2. kapitola 6. časť Od: ansus - 15.09. 2020
Jimmi, no právě... je to přesně o tom neprožitém "co kdyby", když člověk prožívá tu úplně jinou povídku (aspoň já ano). Možná proto bych Hermioně přála trochu víc lehkosti a vzpoury... i když dobře vím, jak je nereálné to, aby si v zásadě čistá duše užila potěšení s vědomím, že překročila hranice a někomu ubližuje. Na tu hru se podívám (díky za tip).

Re: 2. kapitola 6. časť Od: sisi - 14.09. 2020
Jako mohla bych psát něco o vyšším morálním principu, základním lidském společenském kodexu a jiných kvalitách, ale každý život je něčím unikátní. Každý směřuje jinam a lidé jsou jen figurkami na velké šachovnici života. Sotva co zmohou sami. Vždy je s nimi někdo další. A nemůžeme nikoho soudit za to, že se snaží být aspoň chvilku šťastným. Právě vyšší morální princip odkazuje na to, jak důležitý je pocit vnitřního štěstí pro jednotlivce. Takže ať Hermiona protestuje jakkoliv mnoho, propadá-li i se do morálního bahna, nebo ne, není to příliš v jejích rukou, musí se podívat i na ostatní, a rozumní dospělí dokážou popřát a dopřát štěstí i jiným. Proč být sobecký? Proč závidět? Nemorální je svým nezájmem, ignorováním potřeb bližního a blízkého člověka ubližovat komukoliv. Možná se mýlím, doba je zlá, svět se vymyká z kloubů, a lidé potřebují cítit lásku, ne nenávist. Děkuji za překlad, těším se na pokračování.
Re: 2. kapitola 6. časť Od: Jimmi - 14.09. 2020
Nádherné. Ďakujem, niet k tomu čo dodať, zase máš pravdu. Láska je strašne dôležitá.

Re: 2. kapitola 6. časť Od: margareta - 14.09. 2020
Myslím, že z Draca mluví více strach o vlastní pohodlí než strach o Scorpiusův duševní klid. Vždyť už není malé dítě a určitě si už stačil všimnout, jak na tom jeho rodiče co do vzájemné lásky jsou. Spíš bych uvěřila Hermioně, že se rozvedla, aby v podobné přetvářce nemusely žít její děti. Ale tady je hodně mimo, to ,, prozření" a po tak dlouhé době, to se jí nepodobá. Takže, když už si teď hlasitě přiznala, že jedná nečestně, co s tím udělá? Možná by si měla promluvit s Astorií a spolu s ní donutit Draca, aby si vybral. A pokud by dal přednost své rodině, mohla by alespoň odejít středem. Sice s bolavým srdcem, ale s čistým štítem. Teda, jak tohleto dopadne... Děkuji za překlad, jimmi! Je to sice kapku červená knihovna, ale čte se to nádherně!
Re: 2. kapitola 6. časť Od: Jimmi - 14.09. 2020
Myslím, že to ešte len červená knihovna bude... minimálne jedna scéna... ale neškrtala som, To u Denníka som nemohla kapitoly deliť ako tu, pretože by sa mi to natiahlo na tri dni a radšej mať takéto scény z krku čo najskôr. Myslíš ,, prozření" - to, že sa rozviedla, aby nemusela žiť v pretvárke? Ak áno, tak to nie je dlhá doba... mne to trvalo 1993-2012 - 19 rokov? Fakt. Dnes som väčšinu času rada, že som to nepodpísala. Niekedy ľutujem, vtedy mám záchvaty prekladania. :) Ak myslíš niečo iné, ber to ako len takú vsuvku. Ďakujem za krásny komentár

Re: 2. kapitola 6. časť Od: Jacomo - 14.09. 2020
Draco si vytvořil svůj vlastní lživý svět, kde je lež pravdou. Tohle nikam nepovede. Hermiona to nezvládne. Počítám, že ho dotlačí k rozhodnutí - buď rozvod nebo konec. V partnerských vztazích je to vlastně pořád totéž. Díky, Jimmi.
Re: 2. kapitola 6. časť Od: Jimmi - 14.09. 2020
Hm, ani jedno z toho. Ďakujem. PS. Prekladať toto a do toho ten tvoj prológ.... ešteže sa mám na čo vyhovoriť.

Prehľad článkov k tejto téme:

LoveBugOC: ( Jimmi )29.09. 20204. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )28.09. 20204. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )27.09. 20204. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )26.09. 20204. kapitola 4.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )25.09. 20204. kapitola 3.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )24.09. 20204. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )23.09. 20204. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )22.09. 20203. kapitola 6.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )21.09. 20203. kapitola 5.časť
LoveBugOC: ( Jimmi )20.09. 20203. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )19.09. 20203. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )18.09. 20203. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )17.09. 20203. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )16.09. 20202. kapitola 8. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )15.09. 20202. kapitola 7. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )14.09. 20202. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )13.09. 20202. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )12.09. 20202. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )11.09. 20202. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )10.09. 20202. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )09.09. 20202. kapitola 1. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )08.09. 20201. kapitola 6. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )07.09. 20201. kapitola 5. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )06.09. 20201. kapitola 4. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )03.09. 20201. kapitola 3. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )02.09. 20201. kapitola 2. časť
LoveBugOC: ( Jimmi )01.09. 20201. kapitola 1. časť
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.08. 2020Úvod k poviedke