Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď raz voňal tymián

27. Prečo by som ti mal veriť?

Keď raz voňal tymián
Vložené: Jimmi - 19.08. 2009 Téma: Keď raz voňal tymián
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu "Once Upon A Thyme": Zensho

Draco a Hermiona cestujú späť v čase a vymenia si svoje pozície v živote. Obaja získajú tvrdé ponaučenie o rodine, cti a láske. Áno -  skutočná hrozba pre všetkých DHr priaznivcov, ktorí túžite po dobrej, dlhej  fanfics.

Jimmi a Maenea venujú špeciálne JSark za jej úspešné získanie vodičáku a prajú všetky jazdy bez nehody.  A ja som rada, že to tak vyšlo, pretože toto je tá "moja" kapitola. Užite si to, bude horšie. Už len päť kapitol.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 27 Prečo by som ti mal veriť?

Draco sa prebúdzal zo spánku. Zdalo sa mu, že spal dlhý, predlhý čas... Ale nebol to pokojný spánok - bolo v ňom priveľa snov a necítil sa odpočinutý.

Oči mal stále zatvorené, keď si uvedomil prvú vec - že je veľmi ticho. Ako ďalšie si všimol nepovedomú vôňu mydla a čistej posteľnej bielizne.

Pomaly otvoril oči.

Z miesta, kde ležal, mohol vidieť bielo omietnutý strop a z neho v strede miestnosti visiacu nádhernú benátsku lampu zo skla. Ten strop sa mu zdal neprirodzený - mesiace už nevidel nič také biele a hladké, a také dokonalé. Tá benátska sklená lampa vyzerala povedomejšia, bola vyzdobená a pripomínala mu čas pred dávnou dobou...

Posadil sa na posteli.

Jeho očiam všetko pripadalo čudné a cudzie. Okraje izby boli príliš rovné, nábytok príliš jasný a nový a tá vôňa príliš čistá, aby bola prirodzená. Na nočnom stolíku vedľa neho stál obrázok v striebornom ráme a v ňom sa na neho usmievali blonďavý muž a žena. Jeho rodičia.

Toto bolo sídlo Malfoyovcov. Bol konečne doma.

Takmer vystrašený, že je to nejaký sen, sa Draco vyštveral z postele. Vonku na chodbe začul zazvoniť hodiny, ale bol príliš omámený, aby venoval pozornosť počtu úderov, ktoré urobili. Opatrne prešiel k svojmu šatníku a otvoril ho. Pred ním v rade viseli dokonale vyžehlené obleky a hábity. Na boku obrovského šatníka boli police s nádherne vyleštenými topánkami – šnurovacie poltopánky, topánky k oblekom,  mokasíny, tenisky...

Uvedomil si, že je nahý a že si musí nájsť niečo na oblečenie. Hocičo ujde. Jeho oči preskúmali rad oblekov pred ním a k svojej hrôze si Draco uvedomil, že nevie, kde začať. Bolo tu príliš veľa oblekov... na čo prepánajána potreboval tak veľa oblečenia a ako sa mal rozhodnúť, čo si obliecť? 

Roztrasený ponoril ruku do rady oblekov a šiat a vytiahol prvý, ktorý uvidel. Trvalo mu večnosť obliecť sa, jeho prstom pripadali gombíky a zipsy cudzie, drahá vlna obleku mu pripadala škrobená a nespolupracujúca. Dokonca ho obmedzovali aj jeho boxerky. Keď si nazul topánky, nohy mu protestovali voči tomu, že boli uzavreté v lesklej koži na mieru, napriek tomu že každý pár topánok bol ručne vyrobený v Taliansku presne na jeho veľkosť.

Po celý čas, čo sa obliekal, na okraji svojej mysle mal zahmlené spomienky na svoje sny. Pociťoval zúfalú potrebu spomenúť si na to, čo sa stalo, ale tie spomienky sa vracali šialene pomaly.

Najprv si spomenul na chatrč a stajne. V diaľke bol zámok. Budova, ktorú pomáhal stavať - nejaká stodola - a les s riečkou. Potom sa mu vrátili tváre ľudí. Modrooký chasník s prostým úsmevom, popudlivý starý chlap, čo na neho jačal... a niekto, na kom mu záležalo najviac na svete... Jej tvár vkĺzla do jeho zorného uhla.

Usmievala sa na neho. Súčasne bola jasná ako slnečné svetlo a tmavá ako mesačný tieň. Voňala ružami, boli jej obľúbenými kvetmi, a jej hnedé oči a vlasy žiarili do zlata  v dohasínajúcich plameňoch svetla z ohňa. Jej hlas vravel, nechávam tu tento syr a tieto jablká...

Na okraji mysle pocítil Draco bodnutie paniky.

Spomenul si.

Spomenul si na všetko.

S pocitom, že omdlie, sa sťažka posadil na posteľ a vložil si hlavu do rúk. Nakoniec si všimol ťažkú váhu prsteňa zo zlata a rubínov na štvrtom prste svojej ľavej ruky. Ja, Draco Malfoy, beriem si ťa Hermiona Grangerová...

"Hermiona," povedal potichu Draco, "prečo si toto urobila?"

***********************************************

Edward Montague skoro dostal srdcový infarkt, keď 2. novembra 2005 mu jeho klient, Draco Malfoy, ktorý bol nezvestný skoro šesť mesiacov, nenútene napochodoval do pracovne v Little Hangleton.

"Dobré ráno, Edward," povedal Draco, keď sa usadil v kresle pri stole.

"D-D-Draco M-M-Malfoy?" Edward bol paralyzovaný šokom.

"Naposledy, čo som to kontroloval, áno." 

"Ste d-d-duch?"

"Nebuďte smiešny, Edward. Pripadám vám ako duch?" podráždene odvetil Draco. "Zaplietol som sa do vážnej nehody vtedy v máji počas MLOKov z Elixírov a poslalo ma to späť v čase na šesť mesiacov."  

Edward otváral a zatváral ústa ako ryba.

"Ale už som späť," pokračoval Draco, "a potrebujem vedieť, čo sa dialo za posledných šesť mesiacov. Pohnite s tým, pretože dnes ráno mám veľa zastávok, potrebujem sa postarať o jednu vec krajnej núdze."

Edward znovu nadobudol svoju vyrovnanosť. "Aké skvelé, že ste späť, pán Malfoy! Uisťujem vás, že všetko vo vašom vlastníctve je v poriadku - v skutočnosti mám portfólio všetkých vašich investícii aj v kúzelníckom aj mukelskom svete niekde tu v mojej pracovni. Keby ste ich chceli vidieť, mohol by som poslať Barbaru..."

Draco urobil netrpezlivé gesto. "Teraz nie, Edward. Poskytnite mi ďalšie správy, hlavne o Zabiniovcoch."

Edward prehltol. "Prečo, na tomto poli nie je čo hlásiť. Som si istý, že pán Zabini a jeho dcéra budú potešení, keď zistia, že ste bezpečne vrátili včas na svadbu."

"Svadbu?" riekol Draco, v očiach významný pohľad. "Teda ešte stále platí?"

"Nuž, áno. Chcem povedať, samozrejme," riekol Edward. "Dumbledore informoval Zabiniovcov, že po Samhaine máte dobré vyhliadky na návrat a tak nevideli žiadnu potrebu odvolať svadbu. V každom prípade som si istý, že sa čarodejnícke rodiny vo všeobecnosti neponáhľajú so zrušením zasnúbenia."

"Viem," povedal Draco. "Toto je jediné, čo som chcel zistiť. Veľmi pekne vám ďakujem. A prosím pekne, Edward, keby ste neskoršie poslali tie zložky, čo ste spomenuli, na Malfoy Manor, bol by som veľmi povďačný. Porúčam sa."

"Kam idete?" spýtal sa zvedavo Edward. "Mám informovať Zabiniovcov, že ste sa vrátili? Toto pána Zabiniho znepokojovalo najviac."

"Nie," dôrazne odvetil Draco. "Máte moje najprísnejšie pokyny neinformovať ho. Zamýšľam to urobiť čoskoro sám, ale najprv musím niekoho navštíviť, môžete mi povedať, kde je?"

"Kto?" spýtal sa Edward.

"Harry Potter," riekol Draco. "Čo najskôr s ním musím hovoriť."

***********************************************

"Pane! Prosím pane! Musíte zaregistrovať svoj prútik, pane!" škriekal Erik Munch, čarodejník pri bezpečnostnom pulte.

Draco sa podráždene otočil k čarodejníkovi a natiahol ruku s prútikom. "Švihnite si s tým."

"Ebenový, sedemnásť a tri štvrte palca, jadro z chvosta kentaura..." bezpečnostný čarodejník kontroloval svoje záznamy a zamračil sa. "Tento prútik je registrovaný, že patrí Luciusovi Malfoyovi, ktorý je teraz v Azbakane."

"Som jeho syn, Draco Malfoy, vy blázon!" povedal Draco, keď strhol prútik späť k sebe.

"Prosím, musíte vyplniť tento formulár, kde vysvetlíte, prečo dnes nepoužívate jeden zo svojich vlastných prútikov..." povedal Munch, utekajúc za Dracom. Ale Draco už nastúpil do výťahu a zabuchol dvere Munchovi pred nosom.

"Malfoyovci..." vzdychol si Munch a vrátil sa k svojmu stolu, "... presne ako zvykol byť jeho otec... myslia si, že im to tu patrí..."

"Druhé poschodie, Oddelenie presadzovania čarodejníckeho práva..." príjemne povedal výťah, ale Draco nečakal, aby vypočul koniec jeho oznamu. Už sa ponáhľal k ústrediu aurorov.

Harry Potter sa vo svojej pracovni hrbil nad stohom hlásení. Muklov v dedine Hovings Brampton napadli vampíri, ale vampíri zatknutí v tejto súvislosti poskytli všetci poriadne odlišné popisy toho, čo sa stalo, každý jeden za ten útok popieral zodpovednosť. Keby na nich zaberalo veritasérum, nebol by žiaden problém, ale veritasérum na nemŕtvych nefungovalo... Tak bolo na Harrym, aby porovnal všetky tie odlišné správy a pokúsil sa zistiť, či v tom všetkom nenájde spoločné rysy.

V okamihu, keď si pomyslel, že konečne mohol zúžiť vinu na troch hlavných podnecovateľov útoku, niekto rázne zaklopal na jeho dvere. Skôr než stihol povedať "ďalej", jeho dvere sa rozleteli a posledný človek, ktorého by vo štvrtok ráno očakával stretnúť, sa vovalil do jeho pracovne a nakráčal rovno k jeho stolu.

"Malfoy!?"

"Potter."

Potterova ruka sa inštinktívne pohla k prútiku. Sedem rokov v škole so slizolinským zlým chlapcom ho naučilo mať sa pri Dracovi na pozore.

"Zlož svoj prútik," riekol Draco, "naozaj si myslíš, že v môj prvý deň späť v súčasnosti by som sem šiel len preto, aby som ťa napadol?"

Harry prižmúril oči. "Pri Merlinovej brade, si naozaj späť! Čo sa stalo... kde si bol? Dumbledore mal pravdu, však? Muselo to byť po Samhaine, boli ste v paralelnom čase?" Harry zrazu vyskočil na nohy, oči mu žiarili. "Ak si späť ty... to znamená... Kde je Hermiona? Je tiež späť!" 

Harry si pomyslel, že zazrel výraz bolesti preblesknúť Dracovou tvárou. "Áno, máš pravdu," povedal potichu Draco.  "vzal som... nuž, použil som Reverzný Thyme Eliminus včera, takže ona- ona, chcem povedať, Hermiona, musela rovnako. Kvôli tomu som prišiel... Potrebujem vedieť, či sa vrátila späť so mnou... Prebudil som sa na Malfoy Manor... ak vôbec niekde je..."

"...bola by doma!" povedal Harry, schmatnúc kabát. Pozrel na hodinky. "Ale už je 11 hodín. Iste by jedného z nás doteraz kontaktovala.. vie, kde sa nachádza ministerstvo..."

Draco znova pocítil bodnutie paniky. Jediné, čo mohol urobiť, bolo nezosypať sa a nevykričať, že je vydesený, že ho poslala domov bez nej. Stále bola šanca, mohla byť doma vo svojej posteli, v bezpečí a spiaca...

"Poďme," povedal Draco a podržal Harrymu otvorené dvere.

Harry na neho pozrel v šoku.

"Ty chceš ísť do jej domu? Ale Malfoy, je to muklovský dom."

"No a čo?" odvetil Draco, kráčajúc priamo k výťahu.

Harry a Draco nastúpili.

"Čo sa deje?" riekol Harry, veľmi uprene pozeral na Draca. "Ty nenávidíš muklov. Ty nenávidíš Hermionu. Prečo by si chcel ísť k nej domov a zistiť, či sa vrátila?"

Draco sa vyhýbal pohľadu na Harryho. Túto časť naozaj ešte nemal premyslenú. Vždy predpokladal, že sa Hermiona vráti s ním a že povie Potríkovi s Weslíkom: "Ach áno, vydala som sa za Draca Malfoya, keď nás to poslalo späť v čase..." kým on by sa uškrnul a objal by ju okolo pása. Nikdy ho nenapadlo, že im to bude musieť povedať sám.

"Nemôžeme sa tam dostať letaxom?"

"Prečo mi neodpovedáš?" riekol Harry, tentoraz hlasnejšie. "Čo sa deje, Malfoy? Urobil si jej niečo? Cítiš sa kvôli niečomu vinný?"

"Nie!" odvetil Draco, otočiac sa k Harrymu, jeho tvár biela. "Ničomu nerozumieš! Neobviňuj ma, že som jej ublížil, pretože ničomu nerozumieš!"

"Tak mi to povedz," povedal Harry, keď si prekrížil ruky.

"To zaberie priveľa času... musíme sa dostať do jej domu. No tak, Potter, kde to je? Ako sa tam dostaneme? Pohni sa, dočerta!"

Harry v duchu rýchlo zhodnotil situáciu. Draco sa tváril úprimne, skoro vyzeral vystrašený, ale ak Hermiona bola v nebezpečenstve od Malfoya či niekoho iného...

"Nie je pripojená k letaxovej sieti, takže sa musíme premiestniť k jej domu v Surrey," povedal nakoniec Harry. "Počúvaj pozorne adresu, ktorú ti dám, aby si sa premiestnil správne."

Draco prikývol, prútik už pripravený.

"Kellet Mews 15, Surrey, UK."

Vonku pred ministerstvom sa ozvali dve puknutia, keď sa obaja muži premiestnili skoro súčasne.

"Vstávaj."

Draco cítil, ako ho niekto ťahá zo zeme. Ešte nebol zvyknutý premiestňovať sa či cestovať letaxom. Bezmála ho to pripravilo o silu. Udalosti z tohto ráno ho už skoro zmohli... Svet bol o toľko rýchlejší... o toľko šialenejší než vtedy v 1486. Všetci rozprávali tak rýchlo, všetko sa dialo tak rýchlo... Dostal sa na nohy.

Harry ho podržal o chvíľu dlhšie, znova na neho zízal. "Bolo by lepšie Malfoy, keby toto nebol nejaký žart. Hermiona by tam radšej mala byť." 

Draco nič nepovedal. Nikto nepochopil, čo sa stalo. Všetci predpokladali, že ju stále nenávidel, že stále nenávidel všetkých muklov a muklorodených. Harry zazvonil a chudá, bledá žena otvorila dvere.

Draco zalapal po dychu.

"Ahoj, Harry," povedala pani, ktorá bola verným obrazom Lady Katherine Grangerovej. "Nemal by si byť v práci?"

"Dobré ráno, pani Grangerová," milo povedal Harry. "M-my sme boli zvedaví, či..." vymenil si s Dracom pohľady.

"... či sa dnes ráno niečo nezvyčajné nestalo."

Pani Grangerová sa zatvárila prekvapene. "Nie, myslím, že nie. Krivolab rozhrýzol jeden z mojich najlepších koberčekov, ale to je všetko. Nejdete dnu, Harry? A kto je tvoj priateľ?"

"Dobrý deň, pani Grangerová, ja som Draco Malfoy," povedal Draco, natiahnuc svoju ruku. Účinok na pani Grangerovú bol elektrizujúci. V šoku roztvorila oči a ústa vytvorili "O" z prekvapenia.

"Ten chlapec, čo zmizol s Hermionou!" vykríkla. "Je späť? Viete, čo sa jej stalo? Kde je?"

Draco zabudol, že Hermionini rodičia asi budú informovaní o všetkých detailoch tej nehody a že sa on zaplietol do toho zmiznutia.

"Keď som späť ja, ona by sa mala vrátiť čoskoro, pani Grangerová," povedal láskavo Draco. "Prosím, nerobte si starosti, a ona je celkom... v bezpečí. Má sa veľmi dobre."

"Čo sa jej stalo? Posledných šesť mesiacov boli pre nás peklom, prosím ťa, máš o nej nejaké novinky? Prosím, poďte dnu a povedzte mi to."

Harry a Draco strávili ďalšiu polhodinu v Hermioninej obývacej izbe a Draco im poskytol veľmi skrátenú verziu udalostí.

"Takže ste sa vrátili do roku 1486? Vravíš, že bola dcéra lorda a ty si bol paholok?"

"Áno," odvetil Draco. "A museli sme čakať až do Samhainu, aby sme sa vrátili, pretože sme potrebovali nazbierať bylinky do elixíru počas noci na Samhain. Všetci v minulosti boli ku nám láskaví, o Hermionu bolo veľmi dobre postarané. Mala by byť čoskoro späť, občas môže byť ten elixír trochu vrtošivý."

"Ach, pokiaľ nie je mŕtva! Vďaka Bohu!" Hermionina matka si utrela slzy z očí. "Musím zavolať Hermioninmu otcovi. Bude taký nadšený! Mesiace sme čakali bez akejkoľvek správy... Harry a Ginny boli takí láskaví. A Ron a to  milé dievča Blaise tiež, po celú dobu ma navštevovali a snažili sa ma povzbudiť." Pani Grangerová sa na usmiala na Harryho, ktorý jej úsmev opätoval.

"To nič nebolo," povedal Harry, keď zazrel na Draca.

"Prepáčte, povedali ste, že vás navštevovala tiež Blaise?" spýtal sa Draco.

"Nuž áno. Pekné tmavovlasé dievča... poznáte ju?"

Draco prikývol. "Bola na Rokforte v mojej fakulte."

"Nuž, pani Grangerová," povedal Harry, vstávajúc, "ten čaj bol príma. Necháme vás, aby ste to povedala pánovi Grangerovi v súkromí. Draco a ja sa musíme postarať o nejaké veci."

"Ďakujem vám, že ste mi to prišli tak rýchlo povedať. Nedokážem vám povedať, ako sa mi uľavilo," povedala pani Grangerová, keď ich vyprevádzala von. "Ach, a Harry, pamätáš si, čo povedal Dumbledore, však? Musíš mu dať vedieť, že je Draco späť a že sa každú chvíľu vráti Hermiona."

"Dám, pani Grangerová. Zatiaľ zbohom."

Keď boli vonku pred domom, Harry sa prudko zvrtol k Dracovi.

"V poriadku, čo sa deje? Prečo do pekla nie je Hermiona späť, hoci ty si? A nechcem tú verziu, čo si dal pani Grangerovej, nie som hlúpy, viem posúdiť, že nám nehovoríš všetko."

Draco sa trpko zasmial.

"Chceš vedieť všetko, Potter? Čo ťa k tomu oprávňuje? Možno by som sa mal hneď odmiestniť a nič ti nepovedať."

"Šesť mesiacov a vôbec si sa nezmenil," riekol Harry, krútiac hlavou. "Ron mal pravdu. Mysleli sme si, že Hermiona bude mať na teba dobrý vplyv, ale stále si ten istý..:"

"Čo ten istý?"

Harry na neho zazrel a odvrátil sa. "Dúfam, že si šťastný, že si späť a že si nechal Hermionu hniť kdekoľvek, kde je. Stavím sa, že si rád, že si zbavil náš čas jedného z muklorodených..."

"Cruoris."

Harry padol na kolená, kričiac v bolesti. Draco držal natiahnutý prútik svojho otca, jeho tvár tvrdá ako kameň.

"Čo do pekla, Malfoy!" zavrčal Harry, keď sa načiahol po svojom prútiku.

"Stupef-..."

"Protego," zajačal Draco, odchýliac kúzlo.

Harry Potter je najlepší Hermionin priateľ. Hanbila by sa Hermiona za to, ako s ním jednám? A Potter mi pomohol nájsť Grangerovcov... A my sa bijeme ako školáci na mukelskom trávniku...

Harry skoro čakal, že Malfoy každým okamihom na neho pošle crucio, ale prekvapene sledoval ako výraz na Dracovej tvári zjemnel.

"Chceš vedieť pravdu o tom, čo sa stalo, Potter?" povedal stuhnuto Draco, keď sklonil ruku s prútikom. "Nuž, potom ti navrhujem, aby si nahlásil do práce, že si po zvyšok dňa chorý. Zaberie to poriadne dlho." 

Harry zastenal, keď vstával na nohy. "Kam ideme?"

"Vrátime sa ku mne," povedal sucho Draco.

"Na Malfoy Manor?" povedal podozrievavo Harry.

"Voldemort s Luciusom tam už nie sú a ja sa ťa nechystám napadnúť alebo niečo podobné," povedal Draco, zdvihnúc svoj prútik. "Ideš?"

Harry Potter zdvihol svoj prútik. "Áno."

S prasknutím obaja muži zmizli a znova sa zjavili pri hlavnom vchode do Malfoy Manor. Harry zízal s otvorenými ústami na elegantné stĺpy mramoru, ktoré lemovali vyleštené dubové dvere hlavného vchodu.

"Vitajte doma, pane," povedal domáci škriatok, keď Dracovi otvoril dvere. Škriatok ustúpil, keď Draco vmašíroval dnu a Harry si všimol strach v jeho očiach. Ale kupodivu Draco prosto pozdravil škriatka so slovami, "dobré ráno, Kloddy." Škriatok zakňučal prekvapením a šťastím.

Na chodbe ich pozdravili ďalší škriatkovia a Draco zaviedol Harryho do prijímacej izby.

"Posaď sa," povedal Draco, ukazujúc na sedačku zo zamatového plyšu v strede miestnosti.  Harry sa opatrne posadil. Na Malfoyovi bolo niečo veľmi čudné. Bol v obrovskom zhone, hovoril úsečne, nedočkavo... vôbec nie tak zaťahujúco pomaly ako uprednostňoval vtedy na Rokforte.

Harry sledoval Draca, ktorý sa pred ním prechádzal. Čas od času mu šklblo svalmi na tvári a jeho šedými očami prešli chmáry. Zazvonili hodiny na chodbe.

"Er... Malfoy?" Harry uvažoval, či si Draco pamätal, že je v miestnosti.

Draco vzhliadol, jeho tvár stále plná toho ustarano-naliehavého výrazu.

"Daj mi trochu času, Potter, neviem, kde začať alebo či sa vôbec budem schopný prinútiť porozprávať ti o tom, čo sa stalo."

"Skôr než začneš, Malfoy... si si istý, že to chceš povedať mne? Chápem, že si ma potreboval, aby si sa dostal do Hermioninho domu, ale nehovoril by si radšej s Crabbom či Goylom?"

Draco sa na neho čudne pozrel. "Nie, už som na to myslel. Ale oni by vôbec neboli žiadna pomoc."

"Pomoc? Prečo by som ja bol nejaká pomoc?"

"Pretože si Hermioninin najlepší priateľ," povedal Draco, konečne sa usadil na gauči oproti Harrymu. Na chvíľu si vložil hlavu do rúk, než sa pozrel znova na Harryho.

"Ty jej chceš pomôcť? Prečo pánabeka by Hermiona potrebovala...“

"Myslím, že je v nebezpečenstve. Pozri, neviem, kde začať, ale predovšetkým potrebujem, aby si uveril, že naozaj chcem, aby sa vrátila späť a že som ochotný... ochotný... spolupracovať s tebou, aby sa tak stalo."

"A prečo by som ti mal veriť, že jej chceš pomôcť?" spýtal sa skepticky Harry. "Nie je pravdepodobnejšie, že si ju oklamal a nechal ju uviaznutú tam, kde je? No tak, Malfoy. Nechcem byť hrubý ani nič také, ale všetci vedia, čo cítiš k Hermione."

"Mýliš sa," povedal Draco. "Neoklamal som ju. Naozaj chcem, aby sa vrátila."

"Prečo?" spýtal sa Harry, založiac ruky.

Draco mu venoval chabý úsmev a Harry šokovane uvidel nefalšovanú vrelosť v Dracových zvyčajne studených šedých očiach. "Pretože Hermiona je teraz mojou manželkou."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 25.07. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 27. Prečo by som ti mal veriť? Od: denice - 16.09. 2010
Tak Draco je zpět a spolupracuje s Harrym. Doufám, že se rychle domluví, protože Hermioně asi není moc dobře.

Wow wow wow a ještě jednou wow...nic jiného nelze napsat: Bylo to výborné, geniální, báječné...prostě díky Jimmi

Páne bože, já bych chtěla vidět pohled Harryho. Ten by musel vypadat. :))) Krásná kapitola, ještě 5 kapitol? No páni, těším se na další kapču.

teda, no pekne. som zvedava, ako bude harry reagovat na tu poslednu vetu. :D ale co hermiona??? snad sa dostane spat.... :D

Práve v tom najlepšom, neviem, či sa dočkám pokračovania. Chjo. Vďaka za preklad, venovanie aj gratulácie. :-D

nas nejako rozmaznavas:DD ale vynikajuca kapitola,som zvedaa ako to dopadne,dufam,ze sa jej nic nestane a Draco nabehne a zachrani ju:D

Hned tři kapitoly, nádhera, díky:) Harry bude mít chudák asi dost šok:D Jsem zvědavá, co se v minulosti stane, Hermiona na to asi doplatí, když to bude past, snad jí Draco nějak pomůže.

Takové překvápko!!! Hned dvě kapitoly!!! HUrá!!! Díky, Jimmi :-D Takže Draco je zpět... chrstla po něm ten elixír, to je jasné... a ona chce pomoci rodičům, že? Vrátí se k nim, kvůli té záležitosti s králem, že? Chco, doufám, že se pro ni Draco, Harry a Ron vrátí (i s hůlkama) a zachrání ji :-D
Re: Kapitola 27 Prečo by som ti mal veriť? Od: 32jennifer2 - 20.08. 2009
Tiež dúfam, že tentokrát tam Draco nabehne aj s prútikom =D

Jimmiiiii co nám to děláš! Ještě tři kapitoly. Asi se zblázním.........
Ešte päť... ale jednu už mám rozrobenú, ale je tu blázinec. Nedá sa.
Sakra, tak to jsi mi vzala iluze, že to psychicky vydržím:-))) Ale samozřejmě mi nic jiného nezbývá, takže se budu těšit jak Hagrid na dračí vejce;-)

Re: Kapitola 27 Prečo by som ti mal veriť? Od: 32jennifer2 - 20.08. 2009
No tak toto bolo dobré...chudák Harry...takýto šok=D Som zvedavá, čo Hermiona vyvádza v minulosti...mám pocit, že Draco sa za ňou vráti... dík za skvelý preklad, si pokladík =)

Obrovské díky za to, že to překládáš! Jak tak na to koukám, z té angličtiny jsem pochopila hlavní děj, ale spousta věcí mi unikla... Takhle je to mnohem lepší, překlad je výborný a já za něj děkuji:) Moc!

jeeeej no teda, ledva som skomentovala predošlý diel, už je tu ďalší. Si skvelá Jimmy. A super diel ako vždy ... som zvedavá že čo sa teraz stalo s Herm ...

Ach...jak to myslíš horší...? Harry bude asik dost vyjevený...no nedivím se mu...Pane Bože, snad tam nezůstane...to bych asik musela osobně navštívit autorku a pohovořit si s ní...no dobre, nic by to nespravilo...ale ona tam prostě nemůže zůstat. Moc díky za překlad...a taky gratuluju JSark...

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )28.08. 2009Záver k poviedke
Zensho: ( Jimmi )24.08. 200932. Rodina, česť... láska
Zensho: ( Jimmi )24.08. 200931. Vedela som, že prídeš
Zensho: ( Jimmi )22.08. 200930. Nikto neprišiel
Zensho: ( Jimmi )21.08. 200929. Cena, ktorú treba zaplatiť
Zensho: ( Jimmi )20.08. 200928. Pred cestou späť
Zensho: ( Jimmi )19.08. 200927. Prečo by som ti mal veriť?
Zensho: ( Jimmi )19.08. 200926. S tým najlepším úmyslom
Zensho: ( Jimmi )18.08. 200925. Niečo sa kuchtí...
Zensho: ( Jimmi )13.08. 200924. A bledý bol
Zensho: ( Jimmi )10.08. 200923. Aldeburg
Zensho: ( Jimmi )10.08. 200922. Mary Culdonová
Zensho: ( Jimmi )07.08. 200921. Tvoja dáma Ťa miluje
Zensho: ( Jimmi )04.08. 200920. Pravda ťa oslobodí
Zensho: ( Jimmi )04.08. 200919. Ja sem nepatrím
Zensho: ( Jimmi )01.08. 200918. Prípad č. 312 / 2005
Zensho: ( Jimmi )30.07. 200917. Je to hravé dieťa
Zensho: ( Jimmi )27.07. 200916. Obaja už vieme prečo
Zensho: ( Jimmi )26.07. 200915. Kúpiť, kúpiť, chytiť...
Zensho: ( Jimmi )17.07. 200914. Tvár ako ruža
Zensho: ( Jimmi )15.07. 200913. Odpíš čoskoro
Zensho: ( Jimmi )08.07. 200912. Mágia letného slnovratu
Zensho: ( Jimmi )01.07. 200911. kapitola Nič sa nedeje
Zensho: ( Jimmi )22.06. 200910. kapitola Drraaco
Zensho: ( Jimmi )19.06. 20099. kapitola Šalvia
Zensho: ( Jimmi )18.06. 20098. kapitola
Zensho: ( Jimmi )16.06. 20097.kapitola Päť bodov pre Chrabromil
Zensho: ( Jimmi )03.06. 20096. kapitola Ty sem nepatríš
Zensho: ( Jimmi )29.05. 20095. kapitola Ty!
Zensho: ( Jimmi )22.05. 20094. kapitola Tie perly sú moje?
Zensho: ( Jimmi )19.05. 20093. kapitola MLOKy z Elixírov
Zensho: ( Jimmi )18.05. 20092. kapitola Zničila si mi život
Zensho: ( Jimmi )16.05. 20091. kapitola Ešte jeden týždeň
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )16.05. 2009Úvod k poviedke