Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Oznamy

Oznam - Zrušenie Archívu a rozdelenia webu

Oznamy
Vložené: Jimmi - 11.08. 2020 Téma: Oznamy
Jimmi nám napísal:

 

 


 Vysvetlenie ďalej





Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 


Takže čo sa deje

 

Vy, ktorí sú tu dlhšie, viete, že sme na starom hostingu mali problémy s rýchlosťou webu kvôli veľkosti databázy. Takže padlo rozhodnutie o rozdelení stránok na dve samostatné stránky, vtedy ešte na subdomene archiv. Až následne som zistila, že hosting hlavného webu neumožňuje vzdialený prístup a tak sa nám rozdelili aj užívatelia.


Tak šiel čas


Potom sme sa rozhodli zmeniť hosting. A presunom na subdoménu (to je to lomeno archiv) sa dali zjednotiť užívatelia. Následne som zjednotila témy a včera sa mi podarilo zjednotiť kapitoly. Samozrejme, že je stále problém s veľkosťou, ale už viem, že len komentárov. Takže keby sme nevymysleli niečo iné, čakalo by nás ďalšie delenie webu, pretože počet komentárov na ostrom webe už prekročil stotisíc. 


A dnes doobeda som dostala nápad ( inšpirovaný Lupinou, ktorá nechcela prísť o staré komentáre) a po príchode z práce som prekopala pár vecí... 


Pod poviedkami, čo mali komentáre v archíve, sa tieto zobrazujú na konci ako len zoznam / prehľad. Nemalo by byť možné na ne odpovedať. A nezobrazujeme tie tlačítkové Ďakujem za preklad.  Stále je možné pridávať komentáre, ale tie sa pridávajú už do komentárov na ostrej. 


 Toto necháme chvíľu bežať, pretože to skrátka nemôže byť také easy, niekde môže byť zádrhel. Ak na nič nenarazíme, tak archív pôjde delete. 


To isté sa spraví s aktívnymi komentármi a začneme na nule.


Takže komentáre s nadpisom Archivované komentáre (pôvodne v archíve) sú tie z archívu (je ich cez 147 tisíc a už by nemali pribúdať).


A keď pribudne len Archivované komentáre, tak to budú tie, čo tu teraz máme.  Prekročili sme hranicu 170 tisíc a vôbec som si to nevšimla. To spoznáte keď sa tak stane. Počty komentárov nebudú sedieť, ale to v tejto chvíli nie je dôležité.


Všetko by sa malo diať samosato, ale s presmerovaniami je vždy problém, ak ich máte nakešované v prehliadači. takže keby niečo blblo, tak CTRL-F5, prípadne iný prehliadač. Ak nepomôže, potom hlásiť. Mne sa to podarilo zblbnúť na testovacej a trvalo mi týždeň, kým Chrome akceptoval správne zmeny.



Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Moc děkuji :)

kouzla v počítači, to je svět dám pro sebe. To se nedá pochopit. Děkuji za upozornění, občas jsem nahlížela do archivních povídek a teď už budu vědět, že poděkování mám směrovat konkrétní osobě, na aktivních povídkách. Můžu, ne?
Jo, sú plnohodne späť, s našimi komentármi, tie z archivu sa len zobrazuju. Treba to teraz kontrolovať, či všetko funguje...

Jimmi, jsi čarodějka. My víme...

Prehľad článkov k tejto téme:

. Oznamy: ( Jimmi )04.09. 2023Invaze rušivých elementů
. Oznamy: ( Jimmi )18.01. 2022Nutné otestovať prihlasovanie!!!
( Jimmi )16.01. 2022Dočasné zrušenie niektorých častí webu
. Oznamy: ( Jimmi )13.01. 2022Technická otázka DOPLNENIE
( Jimmi )06.01. 2021Wattpad aneb NEKRADNITE našu prácu po druhé
. Oznamy: ( Jacomo )03.11. 2020Anketa - výběr povídky
. Oznamy: ( Jimmi )11.08. 2020Oznam - Zrušenie Archívu a rozdelenia webu
. Oznamy: ( Jimmi )11.08. 2020Technické veci - komentovanie - váš názor
. Oznamy: ( Jimmi )08.08. 2020Info k blog.cz končí
. Oznamy: ( Jimmi )21.07. 2020Oznam
. Oznamy: ( Jimmi )20.02. 2020hppreklady.sk - 1.časť Kategorizácia
. Oznamy: ( Jimmi )09.06. 2018hpkizi.sk a spol a wattpad
. Oznamy: ( Jimmi )29.12. 2017Na záver
. Oznamy: ( Jimmi )26.11. 2016Oznam o (formálnej) zmene prevádzky týchto stránok
. Oznamy: ( Jimmi )01.07. 2014Adventy 2014
. Oznamy: ( Jimmi )07.09. 2013Adventné kalendáre 2013
. Oznamy: ( Patolozka )26.05. 2013Grangerová, moje noční můra!
. Oznamy: ( Jimmi )20.03. 2013Poďakovanie
. Oznamy: ( Jimmi )13.10. 2012Technická - Advent
. Oznamy: ( Jimmi )25.09. 2012Menší chaos v UL a sprievodných poviedkach
. Oznamy: ( Jimmi )01.09. 2012Záložný plán
. Oznamy: ( Jimmi )17.04. 2012Prehľad nickov na Pottermore
. Oznamy: ( Jimmi )10.09. 2011Testovanie emailov
. Oznamy: ( Jimmi )05.03. 2011Zmeny v prístupoch
. Oznamy: ( Jimmi )18.08. 2010Bodovací systém
. Oznamy: ( Jimmi )13.08. 2008Nastavenie profilu