Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Nedokonalá dokonalosť [FP I]

26. Nedokonalá dokonalosť 4/4

Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Vložené: Jimmi - 22.07. 2020 Téma: Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

26. Nedokonalá dokonalosť 4. časť


****

Sirius pristál na motorke na prašnej ceste vedúcej do Brlohu, za ním obrovský oblak prachu. Harry sa uškrnul a zoskočil z nej.

"Hej, Harry, počkaj," zavolal Sirius, keď sa Harry rozbehol k domu.

Harry sa zastavil a otočil sa.

"Švihni si, Tichošlap!" netrpezlivo vravel. "Chcem Ronovi ukázať tvoj motocykel!"

Sirius sa zasmial a keď dostihol synovca, rozstrapatil mu vlasy.

"Siri!" zaskučal Harry, rýchlo si uhladil vlasy späť. Sirius mu prehodil ruku okolo pliec a dvojica došla k Brlohu spoločne.

Harry vybehol po schodíkoch a zaklopal.

"Harry!" láskavo pozdravila pani Weasleyová, keď otvorila dvere a pritiahla si ho do materského objatia. "Tak rada vidím, že si v poriadku. Ty si sa vždy rýchlo zotavil. Ale stále chcem, aby si to bral zľahka, dobre?"

"V poriadku, pani Weasleyová. Len som chcel Ronovi ukázať nový motocykel. Je tu, však?"

"Samozrejme, drahý. Je v kuchyni," ukročila nabok, aby ich vpustila do domu.

"Vďaka!" veselo poďakoval Harry, než sa náhlil do kuchyne. Roztvoril dvere dokorán a stuhol šokom.

Ron, Hermiona, Ginny, Fred, George, Draco (ktorý držal Annu), Eloise, Neville a Kota tam stáli pod obrovským, vlastnoručne vyrobeným bannerom, na ktorom stálo: "Všetko najlepšie, Harry!" a kričali: "Prekvapenie!"

"Ach môj bože," dostal zo seba, keď v šoku o krok ustúpil, narazil pritom do uškŕňajúceho sa Siriusa, ktorý ho popostrčil do izby.

Priložil si ruku k ústam a stále opakoval: "ach, môj... ach môj bože... ach môj bože..."

"Taká široká slovná zásoba," ozval sa sarkastický hlas. Harry sa rýchlo pozrel nabok, aby tam našiel stáť Snapa s Laurou, Remusa so Stensonovcami a pánom Weasleyom, ktorý Harryho reakciu zachytával na film, neprestajne cvakal obrázky.

Harry sa len rozhliadal v naprostom šoku, oči veľké a ústa dokorán.

"Ale dnes nemám narodeniny," protestoval.

"To je pravda, ale tvoje narodeniny sme zmeškali," odpovedala Hermiona, rozžiarená ako slniečko.

"A napadlo nás, že takto to bude oveľa väčšie prekvapenie," dodala Eloise.

"Nemôžem tomu uveriť. Ach môj bože," vravel Harry, ktorému to ešte len začínalo dochádzať. "Nemuseli ste..."

"Harry," rýchlo ho prerušil Ron, keď objal Harryho okolo pliec, "ty si náš priateľ. Chceli sme ti usporiadať večierok."

"A," vložil sa George, "pretože si čestný Weasley číslo osem, bude spravený Weasleyovským štýlom."

"Takto ťa možno vydesí, čo je úplne normálne," povedal Fred, "ale bude prinajmenšom nezabudnuteľný."

"Chceli sme, aby Ginny vyskočila z narodeninovej torty, ale mama mala voči tomu nejaké výhrady," potichu vysvetľoval George s ospravedlňujúcim pokrčením pliec.

Harry sa silne začervenal.

"Chceme skúsiť zmeniť Snapove vlasy na ružové," zašepkal Fred do Harryho ucha, aby sa uistil, že ho majster elixírov nepočuje. Harry sa zasmial a zaželal im veľa šťastia.

"Harry, Harry, Harry," kričala Anna, kým objímala jeho kolená, až kým sa Harry na ňu nepozrel. "Zdvihni ma!" dožadovala sa a zdvihla s úsmevom ruky. Harry poslúchol a vzal malé dievčatko do náručia.

"Urobila som ti..." prehrabávala si vrecká a vytiahla pokrčený, poskladaný kúsok papiera. "Nakreslila som ti k narodeninám obrázok!" vyhlásila hrdo, rozložila kresbu a strčila mu kúsok papiera príliš blízko pred nos.

Harry ho vzal voľnou rukou a odtiahol si ho, aby sa naň pozrel. Bolo tam veľa čiar rozličných farieb a čudné tvary. Na vrchu bolo H, trojuholník a otočené R naopak a obrovské Y, aby bolo jasné, pre koho ten obrázok je.

"Pozri! Pozri! Napísala som tvoje meno správne? Páči sa ti?" dychtivo sa pýtala.

"Ach, no páni, Anna, je to vážne nádherné, ďakujem ti," vravel Harry, kým sa rýchlo snažil prísť na to, čo to je. Vzhliadol na tých okolo seba, ktorí ho pobavene sledovali. Laura sa tvárila zvlášť súcitne, bez pochyby si týmto musela už niekoľkokrát prejsť. Pani Weasleyová sa na neho láskavo usmievala, v tvári podivne roztúžený výraz.

"Ktorá časť sa ti páči najviac?" spýtala sa Anna.

"Ehm..." začal Harry, snažil sa dať zmysel tým podivným symbolom. "Táto časť," uzavrel, náhodne ukázal na neforemnú, viacfarebnú machuľu uprostred stránky.

"Povieš mi, čo to je?" vyzvala Anna, keď sa vzrušene pozerala na obrázok, ktorý nakreslila. Harry premýšľal, či to vôbec vedela sama.

"Ehm..." Zúfalo pozrel na Lauru, ale tá len bezmocne pokrútila hlavou. "Dorážačka?" s nádejou odhadol.

"Nie, hlupáčik, to mi Miney robí copy, nevidíš? Tu má hnedé vlasy ona a tú sú moje žlté," vravela, ako keby bol Harry hlúpy.

Hermiona nazrela Harrymu cez plece na obrázok, aby sa pozrela, ako ju Anna stvárnila a usmiala sa.

"No páni, Anna, to je vážne dobré," vymenila si pobavený výraz s Harrym.

"Ja viem," vypla sa Anna. Všetci sa pozreli na Draca.

"Čo je?" podráždene sa spýtal. "Ak má to dievča talent, nemusí predstierať skromnosť."

Harry, Ginny a Hermiona sa rozosmiali. Anna sa zachichotala jednoducho preto, že sa smial Harry a schovala si tvár v jej pleci. Dokonca Weasleyovci si nemohli pomôcť, aby sa neuškrnuli, znak, že sa konečne naučili nebrať Draca po celý čas vážne.

"No tak, oslávenec," konečne vyhlásila Eloise, "poďme dozadu. Chceme ti niečo zaujímavé ukázať. Bol to Kotin nápad a bol fakt dobrý."

Harry sa podozrievavo pozrel na Kotu, ale ona sa len šťastne usmievala.

Laura vzala Annu a rozptýlila ju tým, že ju podala Snapovi.

Mládež vyhnala Harryho von k hranici lesa. Cez stromy Harry mohol vidieť, že vykopali jazierko, podobné tomu pri Dome svetla.

Harry sa na nich zvedavo obzrel, ale keď videl ich šibalské výrazy, okamžite mu bolo jasné, že pôjde o niečo iné.

Zrazu pobehli Fred s Georgeom dopredu a Harryho schmatli, zdvihli ho medzi seba a on si konečne uvedomil, čo sa deje.

Nemal vôbec čas protestovať, než ho v oblečení hodili do vody.

"Takže toto bol tvoj geniálny nápad, Kota?" spýtal sa Harry s pretočením očí, keď šliapal vodu.

"Skús ju," odpovedala s nedočkavým úškrnom.

"Skús čo?" zmätene sa spýtal Harry. "Myslíš vodu?"

Všetci prikývli.

Harry si opatrne nabral vodu rukou a odpil si.

"Je to ďatelinové pivo!" prekvapene vykríkol.

Zrazu sa všade okolo ozvalo špliechanie, keď všetci ostatní začali skákať do vody.

"Je to vážne ďatelinové pivo?" spýtal sa Harry Freda.

"Áno, a očarovali sme ho tak, aby zostalo čisté, takže je bezpečné napiť sa ho," vravel, hodil sa dozadu a vyšplechol ďatelinové pivo do vzduchu.

Všetci začali blázniť vo vode, ale Harry si všimol, že Draco len sedí na brehu s namočenými nohami.

"Draco..."

"Dopekla nie, Harry," prerušil ho Draco.

"Ale Dray..."

Nemusel vetu dokončiť, pretože Fred s Georgeom sa premiestnili blízko k jeho nohám, chytili ho za členky a potiahli ho nadol.

"Fuj!" vykríkol, keď sa vynoril. "Toto nemôže byť zdravé."

Pohol sa, že vyjde von, ale niekto mu ošpliechal chrbát. So zazretím sa otočil a okamžite si za vinníka vybral Rona, ktorý sa nehanebne chichotal.

"Ach, to ti neprejde, Weasley," zavrčal Draco, než sa vrhol späť a ošpliechal Rona do tváre.

Čoskoro zvádzali boj všetci.

****

Neskôr, keď na všetkých použili sušiace kúzla, Harry s Eloise sledovali, ako sa všetci k sebe chovajú.

Draco ukazoval dvojčatám svoje triky, ktoré sa naučil, aby sa vysporiadal s otravnosťou prvotriednej spoločnosti.

"Dobre, keď musíte pobozkať nejakému dievčaťu ruku, ale je odporne nechutná, chytíte ju za ruku takto," vravel, chytil ruku Koty s palcom krížom cez chrbát ruky, "a pobozkáte svoj vlastný palec. Ani to dievča nerozlíši, že ste nepobozkali jej odpornú paprču."

"Odpornú paprču?" podráždene sa spýtala Kota.

"Nie tvoju," uškrnul sa Draco, "skôr ako dievčat, ktoré ste videli, ako si utrú nos rukou a potom ju vystrčia, aby ste ju pobozkali."

"Nádherné," zaksichtila sa Kota. George ju chytil za ruku a trénoval Dracov trik, než jej pobozkal ruku skutočne, aby sa uistil, že bude vedieť, že ju za nechutnú nepovažuje. "Ach, vy ste taký gentleman, pán Weasley," napodobňovala Kota akože slečinku.

"Hej, ja viem byť gentlemanom," trval na svojom George, keď vypol hruď.

"Správne," uškrnula sa Kota. "To ti zožeriem, keď mi odtiahneš stoličku a necháš ma posadiť miesto toho, aby si ju odtiahol nabok a díval sa, ako padnem na zadok."

George sa rozosmial. "To je skvelý nápad, vďaka!"

"Hovorila som ti to," vecne oznámila Eloise Harrymu, ktorý tú scénu pobavene sledoval.

"Čo presne?"

"Keď si mi prvý raz povedal, že sa priatelíš s Malfoyom, povedala som ti, že z toho priateľstva zíde niečo dobré, mala som pravdu; zachránil ti život. Pomohol zachrániť Ronov život. Tiež som ti povedala, že ako verím v karmu, tak, že dobré veci sa nakoniec stávajú dobrým ľuďom a pozri sa na nás," ukázala dokola po miestnosti.

Harry sa rozhliadol a usmial sa. Mala pravdu. Nakoniec všetko dopadlo dobre.

"Samozrejme, stále musíme naplánovať niekoľko milostných životov. Myslím, že sa mi Malfoy vyhýba, pretože som mu v ňom ponúkla bezplatné poradenstvo."

Harry sa rozosmial.

"Ach, vyzerá to, že tvoj milostný život kráča k nám, takže sa idem porozprávať s Hermionou," uškrnula sa, než odkráčala za dievčinou.

"Ahoj, oslávenec, chceš mi pomôcť s príbormi?" spýtala sa Ginny s lišiackym úsmevom.

Dvojica vošla do kuchyne a Harry nasledoval Ginny k zásuvke s príbormi. Smiali sa a žartovali, každý niekoľkokrát stratil prehľad o tom, koľko už vybral príborov.

Harry zjajkol, keď ho Ginny štuchla do boku lyžičkou.

"Vieš, oplatil by som sa ti, ale nemyslím si, že by to malo rovnaký účinok, keby som to urobil s nožom," komentoval Harry, ktorý držal za plnú hrsť nožov.

"Áno, bolo by to také rozkošné a romantické, keby si ma bodol príborovým nožíkom," zasmiala sa Ginny.

Harry sa zrazu zatváril trošku znepokojene.

"Takže, čo presne sme? Sme, ehm, sme, uh, frajer a frajerka?" spýtal sa potichu a rýchlo, takže Ginny sotva rozumela, čo bľaboce, keď sa na ňu nervózne pozrel.

"Nuž, chceš, aby sme boli?" placho sa spýtala, chcela vidieť, ako sa Harry začervená, čo samozrejme urobil.

"Nuž, chcem, áno, ak chceš ty, pretože nemusíš a možno nechceš a to je samozrejme v poriadku, pretože môžeš zmeniť svoj názor a to je v pohode, pretože je to vážne na tebe, či chceš..."

Ginny sa zasmiala a hravo ho pritlačila k pultu.

"Samozrejme, že chcem. Vždy som chcela, ty idiot," odpovedala s lišiackym, milujúcim úsmevom, než pritlačila svoje pery k jeho.

Najprv to Harryho zaskočilo, ale rýchlo sa uvoľnil, prešiel jej po vlasoch, keď ona zasunula ruku do jeho tmavých vlasov.

"FUUUJ!"

Dvojica sa okamžite od seba odtrhla a stočila hlavy k dverám, kde si Ron zakrýval oči a predstieral, že vracia. Hermiona stála vedľa neho s uslzeným úsmevom.

"Ach, už bolo načase!" šťastne komentovala.

"Uff, práve som videl Ginny bozkávať sa!" zhnusene vyhlásil Ron. Vzhliadol na nich. "Nabudúce ma musíte varovať alebo niečo také, pretože je to rušivé. Ale Miona má pravdu, už bolo načase!"

Harry a Ginny si vymenili trápne pohľady.

"Bolo načase na čo?" spýtal sa Fred, keď sa s Georgeom zastavili, počas behu po ďalší ohňostroj.

"Harry s Ginny sú konečne spolu," spokojne si vzdychla Hermiona. "Musím to povedať Eloise. Vyhrala stávku s Dracom," oznámila, než odbehla.

Dvojčatá podišli k nim s obrovskými úsmevmi. Poťapkali Harryho po chrbte a razantne mu potriasli rukou, priveľmi k Harryho zdeseniu.

"Ach, Harry, kamarát," objal Fred Harryho okolo pliec. "Pamätám si, keď si bol jedenásťročný chlapček. S Georgeom sme boli tvojimi sprievodcami v čarodejníckom svete..."

"Pomohli ste mi naložiť kufor do môjho kupé," pripomenul im Harry.

"Áno, áno, a vieš prečo, Harry?" spýtal sa Fred, nejako sa mu podarilo znieť ako Dumbledore.

"Ehmmm..."

"Pretože sme vedeli," pokračoval George, "že jedného dňa láska zvíťazí."

Harry sa na neho súcitne pozrel. "Kota ťa núti pozerať romantické filmy, však?"

"Och, áno," odpovedal George. "Myslím, že dúfa, že sa niečo naučím."

"A naučil si sa?"

"Teraz poznám zopár scenárov. Od muklov sa čaká, že vyjadria svoje pocity v nepravidelných výbuchoch piesní, hoci nechápem skadiaľ sa berie hudba v pozadí a ako sa všetci v najbližšom okolí dokážu k tej piesni pripojiť. A ešte som neprišiel na to, ako je možné, že im k tomu sedia tanečné pokyny."

"Teraz sa môžeš baviť s našou sestrou," vyhlásil Fred.

"Ale nezabávaj sa príliš," dodal George. Dvojica naznačujúco pomykala obočím.

Dnu vbehla pani Weasleyová, ktorá netušila, čo sa deje.

"Poďte von. Je čas na večeru!" vyhlásila.

"Hej, mami, hádaj čo?" vrhol Fred lišiacky úškrn na Harryho s Ginny.

Harryho oči sa roztvorili a tvár mu očervenela, keďže vedel, čo sa blíži.

"Harry s Ginny spolu chodia," šťastne ju informoval George. "Takže čo si vravela o večeri?"

Pani Weasleyová zízala na Harryho s Ginny, zadržala dych, čakala na naznačenie, že je to pravda.

Keď nikto neprotestoval, zalapala radosťou po dychu. Šťastne sa zasmiala a oboch nabrala do náručia a silne ich objala.

"Ach, to je také nádherné. To je také rozkošné. Teraz skutočne budeš súčasťou rodiny, Harry!"

"Mami," zamrmlala Ginny v rozpakoch, "len spolu chodíme, neberieme sa."

"Ach, samozrejme. Viem, miláčik," vravela, hoci výraz v jej očiach ich informoval, že si myslí niečo iné.

"Mami, nechaj úbohého Harry na pokoji a choď ho nakŕmiť," zavolal Fred.

"Správne, samozrejme. Musíme sa postarať, aby si pribral, drahý. Naozaj dúfam, že ti to bude chutiť," srdečne vyhlásila.

"Pracovala viac na tvojej narodeninovej večeri a dezerte, než si kedy pamätám, že robila na niektorej z našej," informoval ho Ron.

"Áno, myslíme si, že si tajne jej obľúbenec," oznámil Fred.

"Ach, vy dvaja prestaňte a pomôžte Harrymu s Ginny odniesť príbory," náhlila sa preč, vrhla láskavý úsmev na Harryho.

Ginny si zahryzla do pery a pozrela sa na Harryho s ospravedlňujúcim úškrnom.

Harry sa rozosmial a zhromaždil nože.

****

Večera bola zábavná a Draco potichu priznal Harrymu, že si tiež myslí, že varenie pani Weasleyovej porazí čokoľvek, čo kedy ochutnal v prvotriednej kuchyni.

Keď slnko zapadlo a bolo po večeri, pani Weasleyová odlevitovala neuveriteľne veľkú tortu. Nakoniec to, že vyzerala, ako keby z nej mohla vyskočiť Ginny, nakoniec nebol až tak za vlasy pritiahnutý nápad. Snape, Sirius a pán Weasley niesli za ňou darčeky.

Potom Harrymu po prvý raz v jeho živote zaspievali pesničku k narodeninám. Nie je treba povedať, že z celej veci sa Harry poriadne silno červenal.

Keď si rozbalil darčeky a zistil, že sa všetci jeho priatelia poskladali, aby mu kúpili Úder blesku 2000, onemel, keď zízal v úžase na tú metlu. Vzal ju na prelet na zadnom dvore a trval na tom, že to bol jeden z najrozhodujúcich okamihov jeho života.

Keď dvojčatá pripravili ohňostroj, Eloise sa zvalila vedľa Harryho na trávu.

"Takmer som sa ťa zabudol spýtať, ako dopadol ten večierok?" spýtal sa Harry, keď hovoril o večierku, kde súhlasil, že prehovorí Nevilla, aby naň šiel oplátkou za Eloisine mlčanie o tom časopise. Samozrejme, stále nemal potuchy o Eloisinej malej zrade a že Weasleyovci napriek jeho snahe kópiu časopisu získali.

Eloise sa rozosmiala. "Nuž, Neville bol trošku nervózny."

"Ach, nie," zareagoval Harry, už mu bolo jasné, kam toto mierilo.

"Ach, áno. V dome mojej tety prevrhol tú veľkú orientálnu zástenu, ktorá sa rozbila na dvadsať kusov. A to nespomínam podnos so šampanským, ktorý prevrhol na starú mamu a potom došlo k incidentu, kedy povedal pánovi Darcymu, že si je poriadne istý, že môj strýko neznáša svoju prácu."

"Nuž, veľa ľudí neznáša svoju prácu, takže to nie je také zlé," zdôvodňoval Harry.

"Pán Darcy je šéf môjho strýka."

"Ooh, ouch," zaskučal Harry. "Takže ľutuješ, že si ho pozvala?"

Eloise sa usmiala. "Ani náhodou. Bol to ten najvzrušujúcejší večierok, na ktorom som kedy bola. Moja teta s ujom z neho neboli príliš nadšení, ale moja stará mama si myslí, že jej ponúkal pitie a že ho prevrhla sama. Je trochu senilná, ale áno, má Nevilla dosť rada. A potom bol úbohý Neville taký rozrušený a kvôli tomu v rozpakoch a ja som ho musela celé hodiny upokojovať, až kým sme kvôli tomu obaja nezačali smiať." Šťastne si vzdychla. "Presne takto som to chcela."

"Nedokonalá dokonalosť," uvedomil si Harry, že hovorí a trochu ho to prekvapilo.

Eloise sa na neho zvedavo pozrela a s úsmevom prikývla. "Áno. Presne. Nedokonalá dokonalosť. Nie je to báječné?"

Harry sledoval, ako jeden z ohňostrojov náhodou zasiahol stôl, zrazil všetko jedlo na zem a spôsobil, že Kota s Nevillom dostali hysterický záchvat. Všimol si Laurine a Snapove ruky spojené tajne pod stolom, keď sa rozprávali so zvyškom dospelých. Ron s Dracom sa o niečom hašterili, ale podľa toho, ako sa Hermiona a Ginny chichotali, Harry vedel, že to nebola vášnivá hádka. Anna sa vydriapala na Harryho tak rýchlo, ako jej nôžky dovolili, rýchlo ho uslintane pobozkala na líce a sledovala, ako dvojčatá odpálili ďalšie rakety. Ginny zachytila jeho pohľad a usmiala sa na neho, než sa obrátila k Hermione, Ronovi a Dracovi, obaja chlapci sa stále handrkovali.

Harry sa usmial a nechal Annu, aby zdvihla jeho ruku a porovnala ho so svojou.

"Áno. Vážne je to báječné."

****

 "Siri! Vravel som ti, že budeme meškať!" zasmial sa, keď ho krstný otec ťahal so sebou, uháňal po železničnej stanici.

"Chcel som ti urobiť domáce raňajky, než odídeš! Je to moja chyba, že sa chytili lievance?" spýtal sa Sirius, vyhol sa nejakej pani, ktorá sa podráždene hnevala.

"No ale ty si bol ten, kto chcel vyskúšať, či lievance horia, takže by som povedal, že je," poznamenal Harry.

"Dobre, na to nedokážem vymyslieť dobrý protiargument, ale keď ma niečo napadne, pošlem ti sovu," vravel Sirius, keď sa priblížili k nástupišťu, prebehol skrz práve, keď vlak začal pískať.

Boli tam pán a pani Weasleyovci a naznačili im, aby si švihli.

Sirius objal Harryho a povedal, že sa ho pokúsi navštíviť, než umrie od nudy sám v Dome svetla.

"Ach, rýchlo, Harry, vlak už odchádza," náhlivo povedala pani Weasleyová. Schmatla ho do objatia a pobozkala na líce, než ho zahnala ďalej. Ron s Hermione otvorili jedny dvere, keď sa vlak dal do pohybu a vystreli k Harrymu ruky, aby im podal kufor, keď bežal po boku vlaku po nástupišti. Dvojica ho hodila za seba, než každý chytil Harryho za jednu ruku a vtiahli ho dnu. Harry sa otočil a zamával svojmu krstnému otcovi, po prvý raz mal pocit, že ide do školy a má obľúbené miesto, kam sa môže vrátiť na prázdniny, kde bude niekto, kto bude úprimne rád, že ho vidí.

Konečne mal milujúci domov a rodinu, nech bola akokoľvek podivná.

Už to nemohlo by dokonalejšie.

****

PP. A je tu koniec. Nie tak celkom, ešte bude veľmi dlhý epilóg a rovnako dlhý sequel s názvom Full Circle (už by mali byť dvadsiatnici). Takmer 36 tisíc slov. Neviem kedy, skončilo to krásne a chvíľu si to chcem vychutnať. 


Ďakujem všetkým, čo to s touto poviedkou nevzdali.



Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 26. Nedokonalá dokonalosť 4/4 Od: Jacomo - 23.07. 2020
Ach, konečně to celé nabralo pozitivní směr. Sirius si s Harrym povídá, Remus se přistěhuje, Weasleyovi mu uspořádali velkou oslavu a všichni kamarádi si to s Harrym užívají. Snad jen toho Draca a Severuse mohlo být o kousek víc, ale holt nemůžu mít všechno. Obrovsky děkuji za překlad a tleskám ti, Jimmi, žes to vydržela. Jen si to teď v klidu vychutnávej.

Re: 26. Nedokonalá dokonalosť 4/4 Od: denice - 23.07. 2020
Mám moc ráda tvoje překlady z rychlíku. Tato povídka je jedna z nich a máš můj obdiv za to, že jsi ji přeložila, místy to opravdu muselo být velice náročné. Jsem ráda, že všechno nakonec tak dobře dopadlo a těším se na epilog. Díky
Re: 26. Nedokonalá dokonalosť 4/4 Od: Jimmi - 23.07. 2020
Keďže je to posledný tohtoročný preklad (to by ma fakt muselo niečo vyhecovať), okrem pár BMM , čo mám v zálohe a dokončenia tohto, nič iné nezostáva. Ďakujem za podporu

Re: 26. Nedokonalá dokonalosť 4/4 Od: lenus - 22.07. 2020
Milujem nedokonalu dokonalosť, presne viem o com hovorili... Ale tvoj preklad bol dokonalý, som moc rada, že sme vďaka tebe došli až sem :) Budem sa tešiť na epilog

Re: 26. Nedokonalá dokonalosť 4/4 Od: 1Ivy1 - 22.07. 2020
Grandiózne, dokonalé a nádherné. Nemám k tomu viac čo dodať. Veľmi sa ti chcem poďakovať za preklad. Verím, že to je veľmi náročné a to nemyslím len samotné prekladanie ale aj skĺbenie prekladania a iných povinností. Veľmi si to cením a ešte raz ďakujem.

Re: 26. Nedokonalá dokonalosť 4/4 Od: luisakralickova - 22.07. 2020
Dokonáno, dokonalé:) Díky za překlad, Jimmi.

Prehľad článkov k tejto téme:

Celebony: ( Jimmi )03.08. 2020Epilóg Nové začiatky 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.07. 2020Epilóg 1/2
Celebony: ( Jimmi )22.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 4/4
Celebony: ( Jimmi )17.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 3/4
Celebony: ( Jimmi )11.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 2.časť
Celebony: ( Jimmi )10.07. 2020 26. Nedokonalá dokonalosť 1.časť
Celebony: ( Jimmi )07.07. 202025. kapitola Len Harry 3/3
Celebony: ( Jimmi )05.07. 202025. kapitola Len Harry 2/3
Celebony: ( Jimmi )03.07. 202025. kapitola Len Harry 1.časť
Celebony: ( Jimmi )30.06. 202024. Dôvod bojovať 2/2
Celebony: ( Jimmi )28.06. 202024. Dôvod bojovať 1/2
Celebony: ( Jimmi )26.06. 202023. Zelené svetlo 2/2
Celebony: ( Jimmi )23.06. 202023. Zelené svetlo 1/2
Celebony: ( Jimmi )21.06. 202022. Najhoršie nočné mory 2/2
Celebony: ( Jimmi )19.06. 202022. Najhoršie nočné mory ½
Celebony: ( Jimmi )18.06. 202021. Záchrana
Celebony: ( Jimmi )11.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 2/2
Celebony: ( Jimmi )10.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 1/2
Celebony: ( Jimmi )15.04. 202019. Je preč 3/3
Celebony: ( Jimmi )14.04. 202019. Je preč 2/3
Celebony: ( Jimmi )11.04. 202019. Je preč 1/3
Celebony: ( Jimmi )07.04. 202018. Pomoc 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202018. Pomoc 1/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202017. Pochyby a nedôvera 2/2
Celebony: ( Jimmi )24.03. 202017. Pochyby a nedôvera 1/2
Celebony: ( Jimmi )17.03. 202016. Bod zlomu 2/2
Celebony: ( Jimmi )03.03. 202016. Bod zlomu 1/2
Celebony: ( Jimmi )28.02. 202015. Zlý nápad
Celebony: ( Jimmi )10.02. 202014. Priateľ či nepriateľ 1.časť + 2. časť
Celebony: ( Jimmi )29.01. 202013. Reakcie 3.časť
Celebony: ( Jimmi )28.01. 202013. Reakcie 2.časť
Celebony: ( Jimmi )27.01. 202013. Reakcie 1.časť
Celebony: ( Jimmi )19.11. 201912. Následky 3. časť
Celebony: ( Jimmi )16.11. 201912. Následky 2.časť
Celebony: ( Jimmi )12.11. 201912. Následky 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.10. 201911. kapitola 2/2
Celebony: ( Jimmi )20.10. 201911. Roztrieštená ilúzia bezpečia 1/2
Celebony: ( Jimmi )18.10. 201910. Strach 2/2
Celebony: ( Jimmi )11.10. 201910. Strach 1/2
Celebony: ( Jimmi )27.09. 20199. Vadná dokonalosť – 2. časť
Celebony: ( Jimmi )20.09. 20199. Vadná dokonalosť – 1. časť
Celebony: ( Jimmi )10.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )02.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 2. časť
Celebony: ( Jimmi )22.08. 20198. Skúmanie nového teritória - 1. časť
Celebony: ( Jimmi )13.08. 20197. Prví a druhí - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )26.07. 20197. Prví a druhí - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )25.07. 20197. Prví a druhí - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )22.07. 20196. Lekáreň - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )20.07. 20196. Lekáreň - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )19.07. 20196. Lekáreň - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.06. 20195. Otázky a odpovede
Celebony: ( Jimmi )13.06. 20194. To, čo by ste nečakali
Celebony: ( Jimmi )04.06. 20193. Odhalenia
Celebony: ( Jimmi )14.05. 20192. Vydarené výmysly Weasleyovcov
Celebony: ( Jimmi )07.05. 20191. kapitola Začiatky
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )07.05. 2019Úvod k poviedke