Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Nedokonalá dokonalosť [FP I]

25. kapitola Len Harry 1.časť

Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Vložené: Jimmi - 03.07. 2020 Téma: Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Jimmi nám napísal:

Autor: Celebony

Preklad: Jimmi Banner: solace

Originál

Rating: M

Preklad z rýchlika, bez betovania


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

  

25. kapitola Len Harry 1.časť

Harry sedel vo svojom prístenku pod schodmi u Dursleyovcov. Bola tam tma a bál sa. Pripomínalo mu to časy, keď bol malý a desili ho búrky, ale neexistoval nikto, za kým by mohol utekať, nikam, kam ísť, aby unikol temnote.

Prikradol sa k dverám a pootvoril ich. Za nimi bol veľmi veľký prázdny čierny priestor s niekoľkými dôverne známymi ľuďmi, ktorí v tej temnote stáli. Teta Petúnia sa na neho mračila, kým Dudley sa posmešne usmieval. "Profesor," zavolal, keď vypátral profesora Snapa. Majster elixírov sa na neho zamračil.

"Nedochádza ti to, Potter? Neznášam ťa. Tvoja prítomnosť ma obťažuje. Mali pravdu. Mal som ťa nechať zomrieť," vyšplechol. Sirius podišiel k Snapovi a zazrel na Harryho.

"Zničil si mi život, Harry. Si takou príťažou. Myslel som si, že budeš ako tvoj otec, ale si pre mňa obrovským sklamaním. Kiežby som ťa mohol poslať späť k tvojím príbuzným, ale zatiaľ, nateraz, sa zdá, že ťa musím mať na krku a plytvať na teba svojím časom. To som radšej mohol zostať v Azkabane."

"Je mi to ľúto, Sirius," zúfalo vravel Harry. "Nechcel som..."

"Samozrejme, že si nechcel. Ty nikdy nič nechceš, ty len ničíš životy."

Z ničoty vystúpil Ron a znechutene pokrútil nad Harrym hlavou.

"Si také bremeno, Harry. Celý minulý rok som ti musel robiť pestúnku, keď som mal byť typickým pubertiakom. Musel som mrhať svojím časom na to, aby som sa díval, ako grciaš. Bolo to nechutné. Dokonca si ma ovracal a zamazal od krvi, keď ťa strýko potrestal. Ani jemu si sa nedokázal postaviť, muklovi. Keď si pomyslím, že som ťa rešpektoval. Mali sme ho nechať, aby ťa umlátil na smrť."

Vedľa Rona sa objavila Hermiona. "Harry, kedy si uvedomíš, že nám zavadziaš? S Ronom sa pokúšame mať vzťah a ty sa vždy do toho miešaš. Si tu navyše. Nechceme ťa už viacej v našom triu, nechápeš to? Už ťa viacej nechceme."

Pán Weasley s pani Weasleyovou vystúpili vedľa nich a pretočili nad ním očami.

"Nemôžem uveriť, že si si skutočne myslel, že nám na tebe záleží," vravel pán Weasley.

"Mal si počúvať svojich príbuzných. Nikdy nikomu na tebe nezáležalo. Mohli sme to predstierať, ale nikdy by sme ťa nemohli milovať," doplnila pani Weasleyová. "Keď som ťa objala, zakaždým mi nabehla husia koža."

"Mrzí ma to, Harry, ale nikdy sme nechceli, aby si si myslel, že ťa považujeme za súčasť rodiny. Príliš ľahko robíš uponáhľané závery," pokrčil plecami pán Weasley, než obaja odkráčali do temnoty.

Prišiel Dumbledore ("Si len zbraň, Harry"), rovnako ako Ginny ("Žartuješ? Prečo by som ťa chcela?")

Strýko Vernon na neho hrozivo zazeral a pohol sa ku prístenku. Harry zatreskol dvere a prepukol v plač na svojej polorozpadnutej posteli, objímal samého seba kvôli úteche. Nikdy odtiaľ nechcel vyjsť.

Kútikom oka zachytil pohyb a zahľadel sa do rohu prístenku. Zdalo sa, že sa rozšíril, aby sa do neho zmestilo pomerne veľké zrkadlo. Harry vstal a postavil sa predeň, keď si uvedomil, čo to je. Zrkadlo z Erisedu.

Stáli tam jeho rodičia, usmievali sa a mávali na neho. Harry do neho roztúžene hľadel. Klesol na zem pred ním a sledoval ich, prial si, aby bol s nimi.

Snape zostal sám v izbe s Harrym. Bol tam po celý čas, sledoval tak trochu v hrôze, keď jeho kardiokrivka zostávala opakovane plochá zakaždým, keď sa ju podarilo priviesť na nejaký čas k slabému pulzu. Všetko to vyzeralo nereálne, keď na neho liečitelia stále kričali, aby im poradil, aby niečo urobil, aby im pomohol. Vždy sa hrdil tým, že pokiaľ ide o Harryho, tak je iný ako ostatní, pretože si vždy veľmi dobre uvedomoval chlapcovu smrteľnosť. Ale v tejto izbe mu došlo, že to nebola pravda. Iste, minulý rok Harry prakticky zomrel, ale o týždeň neskôr ho Snape priviedol späť k životu. Tak dajako to malo za následok, že uveril, a spolu s ním všetci ostatní, že je istým spôsobom nesmrteľný. Ale keď ho tam videl ležať, keď vyzeral neuveriteľne zraniteľne, keď liečitelia robili všetko, čo dokázali vymyslieť len, aby ho udržali nažive počas nasledujúcej minúty, kým sa snažili vymyslieť plán, ako ho zachrániť, jeho viera sa roztrieštila.

Vždy sa spoliehal na to, že dnes môže byť k Harrymu zlý a chladný, ale že časom chrabromilčan pochopí, že to nemyslel vážne. A teraz bolo veľmi pravdepodobné, že žiadne zajtra nebude a keď liečitelia dospeli k záveru, že to Harry zvládne len, ak bude mať vôľu žiť, ale že sa vzdáva, Snape pocítil hanbu za to, že to nikdy nepovažoval za možné. Uvedomoval si, že Harry upadá, ale nechal ho padať, nechcel potlačiť svoju pýchu dosť na to, aby ho zachytil. Navrával si, že ho zachytí niekto iný, alebo ak by všetci ostatní zlyhali, on ho môže zachytiť neskôr. Teraz sa neskôr vymazalo, a ak ho niekto nezachytí okamžite, nakoniec narazí na zem.

Keď liečitelia odišli, aby sa porozprávali s ľuďmi na chodbe, Snape sa posadil vedľa Harryho a chytil ho za ruku.

"Harry, tu je profesor Snape. Je tu Sev. Už dávno som ti mal navrhnúť, aby si mi tak hovoril, už dávno. Bol som zbabelec. Dokonca keď si zariskoval a navrhol mi, aby som ťa oslovoval krstným menom, nedokázal som to isté urobiť na oplátku, ani keď ma k tomu vyzvali Draco s Annou. Riskoval si a pokúsil si sa mať som mnou neformálny vzťah, ale ja som sa stále bál a dotlačil ho späť k vzťahu študent-učiteľ. Je to ako ten náš rozhovor o nedokonalej dokonalosti. Povedal si, že občas sa ľudia boja riskovať a pripustiť si ľudí bližšie. Povedal si, že to môže človeka zničiť a že sa môže stratiť, až kým ho niekto odtiaľ nevytiahne. Nuž, ja som tam kedysi bol a ty si mi pomohol von a predsa som to ignoroval. Nechcel som si pripustiť, že si to bol ty, kto mi pomohol, pretože som tak veľmi nenávidel tvojho otca. Bola to priveľká rana mojej pýche, ale ty si ma zachránil. Prišiel si a vytiahol ma von mojej malej tmavej jaskyne sebaľútosti a prinútil si ma rozhliadnuť sa a pochopiť, že sa v trhlinách života nemusím utápať úplne sám. Prinútil si ma vidieť, že len preto, že sa mi v živote stali zlé veci, neznamená to, že je všetko stratené. Vtedy som ti neveril, ale teraz už verím.

Teraz si ty na tom istom mieste, kde som bol ja a uvedomujem si, že mám na tom veľký podiel. Nikdy som nič v celom svojom živote viac neľutoval.  Som tu s množstvom iných ľudí, ktorí ťa chcú vytiahnuť späť, presne tak isto, ako si to ty urobil pre mňa. Konečne uznávam, že je obrovský rozdiel medzi tebou a tvojím otcom a mne, ehm, na tebe tak veľmi záleží. Keby tu nebol tvoj krstný otec, ja by som... ja by som nič nechcel radšej, než ťa adoptovať ako svojho syna, spolu Dracom. Nechápem, prečo som bol na teba taký prísny, okrem toho, že som musel byť v procese vychádzania z toho temného miesta, kde som bol tak veľmi dlho a že som sa bál. Bál som sa ťa, pretože si ma vytiahol von. Ale už sa viac nebojím. Sľubujem ti, že ak sa vrátiš, všetko sa zmení. Už ťa nikdy nenazvem priezviskom, aby som bol zase krutý. Nebudem sa k tebe správať, ako keby som nebol nič viac než len tvoj profesor. A vždy tu budem pre teba, ak sa budeš chcieť porozprávať. A tentoraz, ak poviem, že sa o niečom porozprávame, tak sa porozprávame, či sa ti to bude páčiť alebo nie. Už to viac nenechám na druhých ľudí. Vráť sa, Harry, a ja ti sľubujem, že sa všetko zlepší."

Keď Harry sedel vo svojom tmavom prístenku, vzhliadol a uvidel, že na jeho posteli sedí Snape. Prekvapene na neho zažmurkal, ale stále zostával na zemi tvárou k zrkadlu.

"Harry," povedal smutne ten muž, "musíš sa vrátiť."

"Vrátiť sa kam?" unavene sa spýtal Harry.

"Tam von," odpovedal, ukázal na dvere.

Harry pokrútil hlavou. "Mne sa tam vonku nepáči. Radšej zostanem tu," znova sa pozrel na svojich rodičov.

"Nemôžeš tu zostať, Harry. Budeš sa musieť čoskoro rozhodnúť. Vráť sa, Harry, a ja ti sľubujem, že sa všetko zlepší."

Harry vzhliadol, aby sa spýtal, čo tým myslel a či je úprimný, ale Snape znova zmizol.

Pritiahol kolená k hrudi a objal ich. Oprel si o ne bradu a vrátil sa k pozeraniu do zrkadla.

Do izby vošiel Sirius. Snape zo svojho miesta pri Harryho posteli vzhliadol a prikývol, že vzal Siriusa na vedomie. Zdvihol sa a naposledy stisol Harrymu ruku a jemne mu ju položil na posteľ. Tí dvaja medzi sebou neprehodili ani slova, keď Snape odchádzal a potichu zatvoril za sebou dvere.

Sirius na chvíľu pri nich zostal stáť a hľadel na svojho krstného syna. Harry vyzeral tak mierumilovne, keď tam tak ležal, ako keby len spal. Siriusa náhle omráčila spomienka na čas, kedy bol Harry mŕtvy; ako sa zdalo, že sa svet zastavil, keď tam nebol.

Vydal sa ku kreslu vedľa Harryho postele a opatrne sa posadil, vôbec neodtrhol pohľad od tmavovlasého chlapca. Harryho vlasy boli strapaté ako obvykle, padali na jeho jazvu, ako keby zakrývali ten hrozný kaz. Sirius si spomenul na to, ako si Harry podvedome posúval ofinu na čelo zakaždým, keď boli na verejnosti.

Nežne odsunul tmavé pramene nabok, aby odhalil jazvu v tvare blesku. Ostro prehltol a začal rozprávať.

"Tvoja jazva ťa vždy tak privádzala do rozpakov, Harry. Nemala by. Zaslúžil si si slávu, ktorú ti poskytuje. Mal by si byť hrdý na všetko, čo si urobil. Ja viem, že ja som," vravel potichu, potom sa upokojujúco nadýchol.

"Nemám toho čo veľa povedať a nedokážem vôbec prísť na to, kde začať. Bol som ti takým nemožným krstným otcom, Harry, ale ty si si to zjavne vôbec nevšimol. Vieš, ty si taký. Tak veľmi hľadáš v ľuďoch dobro, že ti unikajú ich chyby. A u seba to robíš úplne naopak. Kiežby si v sebe videl to, čo v tebe vidia všetci ostatní, Harry. Možno potom by si bojoval o trochu silnejšie, aby si sa k nám vrátil.

Týchto posledných pár týždňov si mi chýbal. Viem, že keby si bol práve teraz hore, pozeral by si sa na mňa, ako keby som sa zbláznil, ale je to pravda. Žili sme pod tou istou strechou, ale od tej udalosti s tvojím strýkom si bol iný. Usmievaš sa, ale tvoje oči sú smutné a viem, že ťa niečo zabíja zvnútra. Ale nič som s tým neurobil. Stále som si myslel, že to odíde a nechcel som sa pokúsiť to napraviť, pretože ma tak desila predstava, že vôbec existuje nejaký problém. Chcel som, aby si ma považoval za suprového krstného otca, takže som sa vyhýbal rozhovorom na vážne témy, ani som ťa neobjímal, ani nijako inak nedával najavo, že mi na tebe záleží. V skutočnosti som nerobil nič z toho, čo skutoční rodičia robia. A vieš čo? Práve teraz si nepripadám ako suprový krstný otec. Práve teraz tu ležíš a vyzeráš tak veľmi ako vtedy, keď si bol mŕtvy a vzdávaš sa života, pretože nemáš pocit, že si milovaný, pretože som sa nikdy nenamáhal dať ti najavo, ako veľmi pre mňa znamenáš a teraz musím premýšľať, čo som si to prepánabeka myslel.

Vieš, Harry, mal som v pláne sa s tebou dlho, do hĺbky, porozprávať, aby sa všetko začalo dávať do poriadku, ale potom si ochorel a potom uniesli Rona a ja som vôbec nedostal šancu. A teraz ťa možno stratím, pretože si nikdy nepočul to, čo ti chcem povedať. Vážne som sa chcel s tebou o tomto porozprávať, keď budeš hore a mohol by si byť toho súčasťou, ale myslím, že sa do toho budem musieť pustiť hneď a len sa modliť, že ma nejako vypočuješ."

Sirius roztrasene vytiahol poskladaný kus papiera z vrecka a vystrel ho. Bol to zoznam vecí, o ktorých sa chcel porozprávať s Harrym. Nechcel na nič zabudnúť. Vzhliadol na Harryho nevedomé telo s nervóznym úsmevom.

"Keby si bol teraz hore, pomyslel by si si, že som taký hlupák. Mám so sebou zoznam vecí, aby som si bol istý, že si spomeniem na všetko, čo chcem povedať, hoci neviem, či dokážem všetko zahrnúť bez toho, aby si bol hore. Nikdy som nebol dobrý v sentimentálnych rozhovoroch, ani som nedokázal byť dlho vážny. Trošku som zhrdzavel vo všetkej tejto ľudskej interakcii. Myslím, že jedenásť rokov v izolovanej väzenskej cele a zlé vzťahy s rodičmi si vybrali svoju daň. Takže po prvé, viem, že si ma začul, ako hovorím, že by bolo ľahšie, keby som bol zase slobodným mládencom. Pochop, pre mňa je to takmer, ako keby ma hodili do stroja času. Mal som dvadsať jeden, keď ma posadili do Azkabanu a tam čas neplynie tak, ako by mal. Až keď som ťa stretol, začal sa mi vracať zdravý rozum. Teraz mám tridsať šesť a mám teba a stále sa snažím prísť na to, čo robím. Iste, bolo by ľahšie vrátiť sa do mojich mládeneckých dní, ale ja by som sa nikdy nechcel vrátiť. Milujem, že bývaš so mnou. Milujem snahu byť zodpovedným krstným otcom. Milujem všetky tie starosti, čo to sprevádzajú. Vďaka tomu sa cítim skutočným rodičom. Po prvý krát za veľmi dlhý čas má môj život zmysel. Ty si mojím zmyslom, Harry. Kvôli tebe žiarlim na Jamesa, pretože si želám, aby som mohol tvrdiť, že si môj vlastný výtvor. Si tou najlepšou vecou, ktorú kedy James urobil.

Keď hovoríme o Jamesovi, viem, že som... ehm... ťa v poslednej dobe porovnával s tvojím otcom. Nikdy som nechcel u teba vyvolať dojem, že si ma sklamal preto, že nie si viacej ako on, ale myslím, že sa mi to podarilo. Prisahám ti, Harry," Siriusovi sa hlas zasekol v hrdle a vyvolal pálivý pocit. Slza mu stiekla po líci. "Vôbec som nechcel, aby si bol viac ako James."

Chytil Harryho ochabnutú ruku a priložil si ju k lícu. "James bol mojím priateľom, tým najlepším akého som kedy mal, ale ty si môj krstný syn a milujem ťa spôsobom, akým som nikdy nemiloval Jamesa. Nevieš o tom, ale som na teba tak hrdý, Harry, a nielen preto, že vždy zachrániš deň. Je to kvôli všetkému ohľadne teba; ako sa snažíš poučiť zo zlých skúseností, ako nedokážeš vystáť, keď niekto trpí, ako nejako dokážeš zostať nevinným po všetko tom zle, čo si na svete zažil, ako vždy dokážeš nájsť spôsob, ako sa dostať k osobe, s ktorou komunikuješ. Ten zoznam by pokračoval donekonečna.

Neviem, čo sa práve teraz deje v tvojej hlave, Harry, ale neopúšťaj ma. Chápem, že na druhej strane je možno pokojnejšie a lepšie, ale toto ešte nie je tvoj čas, aby si odišiel. Je tu príliš veľa ľudí, čo ťa potrebujú, Harry. Ja ťa potrebujem. Musím ťa naučiť, ako lietať na motorke a ty ma musíš naučiť, ako sa hrajú muklovské karty, o ktorých si mi hovoril. Tie so žolíkom? Musíš byť tu, aby si ma rozosmial tak, ako som nesmial tak veľa rokov v Azkabane. Milujem ťa, Harry. Si mojím synom, aj keď nie som tvojím biologickým rodičom. Nikdy som nechcel zaujať Jamesovo miesto, ale ak sa práve teraz rozhoduješ, či ísť za ním alebo sa vrátiť ku mne, prosím ťa, Harry, vyber si mňa. Vráť sa ku mne. Teraz ma nemôžeš opustiť, Harry. Jednoducho nemôžeš. Toto nemal byť koniec, toto mal byť začiatok.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 25. kapitola Len Harry 1.časť Od: Jacomo - 07.07. 2020
Je to nádherné, je to dojemné, ale nedokážu se zbavil smutného pocitu, že by to ani jeden z nich nedokázal Harrymu povědět do očí, kdyby se věci neděly tak, jak se děly. Ale vypadá to, že je ale i tak nějakým způsobem slyší, tak je pořád naděje. Děkuji za překlad, Jimmi.
Re: 25. kapitola Len Harry 1.časť Od: Jimmi - 07.07. 2020
Aj ja moc dakujem. Pokusim sa dnes vecer dokoncit tuto kapitolu

Re: 25. kapitola Len Harry 1.časť Od: lenus - 04.07. 2020
Tak to bolo silné... Dúfam, že tie všetky spovede nakoniec privedú harryho späť... Diky moc za náročný preklad!

Re: 25. kapitola Len Harry 1.časť Od: denice - 04.07. 2020
Ty první odstavce byly opravdový srdcervac, ale jsem ráda, že jsem to nevzdala, protože ta vyznání, ať už Severusovo nebo Siriusovo, byla nesmírně silná, upřímná. Překládat tohle, klobouk dolů. Díky, čarodějko.
Re: 25. kapitola Len Harry 1.časť Od: Jimmi - 07.07. 2020
Ak máš v merku čokoľvek podobné Všechno je možné, tak beriem. Bude to chcieť totálny úlet a o ničom neviem. Ale konečne som začala trúchliť, takže mi tento preklad pomáha, aj keď je to neskutočne náročné. Ďakujem

Re: 25. kapitola Len Harry 1.časť Od: 1Ivy1 - 04.07. 2020
Úžasná kapitola. Som neskutočne šťastná, že sa Severus a Sirius otvorili a povedali Harrymu ako sa cítia. Musí to byť pre nich ťažké, hlavne v tejto situácií. Určite by mu tom mali povedať aj keď bude hore - čo verím, že bude :D . Ďakujem za preklad. V minulých komentároch si písala, že je to pre teba ťažké. Oto viac si cením, že to pre nás robíš a nevzdávaš to. Držím palce pri preklade a ešte raz ďakujem.

Prehľad článkov k tejto téme:

Celebony: ( Jimmi )03.08. 2020Epilóg Nové začiatky 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.07. 2020Epilóg 1/2
Celebony: ( Jimmi )22.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 4/4
Celebony: ( Jimmi )17.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 3/4
Celebony: ( Jimmi )11.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 2.časť
Celebony: ( Jimmi )10.07. 2020 26. Nedokonalá dokonalosť 1.časť
Celebony: ( Jimmi )07.07. 202025. kapitola Len Harry 3/3
Celebony: ( Jimmi )05.07. 202025. kapitola Len Harry 2/3
Celebony: ( Jimmi )03.07. 202025. kapitola Len Harry 1.časť
Celebony: ( Jimmi )30.06. 202024. Dôvod bojovať 2/2
Celebony: ( Jimmi )28.06. 202024. Dôvod bojovať 1/2
Celebony: ( Jimmi )26.06. 202023. Zelené svetlo 2/2
Celebony: ( Jimmi )23.06. 202023. Zelené svetlo 1/2
Celebony: ( Jimmi )21.06. 202022. Najhoršie nočné mory 2/2
Celebony: ( Jimmi )19.06. 202022. Najhoršie nočné mory ½
Celebony: ( Jimmi )18.06. 202021. Záchrana
Celebony: ( Jimmi )11.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 2/2
Celebony: ( Jimmi )10.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 1/2
Celebony: ( Jimmi )15.04. 202019. Je preč 3/3
Celebony: ( Jimmi )14.04. 202019. Je preč 2/3
Celebony: ( Jimmi )11.04. 202019. Je preč 1/3
Celebony: ( Jimmi )07.04. 202018. Pomoc 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202018. Pomoc 1/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202017. Pochyby a nedôvera 2/2
Celebony: ( Jimmi )24.03. 202017. Pochyby a nedôvera 1/2
Celebony: ( Jimmi )17.03. 202016. Bod zlomu 2/2
Celebony: ( Jimmi )03.03. 202016. Bod zlomu 1/2
Celebony: ( Jimmi )28.02. 202015. Zlý nápad
Celebony: ( Jimmi )10.02. 202014. Priateľ či nepriateľ 1.časť + 2. časť
Celebony: ( Jimmi )29.01. 202013. Reakcie 3.časť
Celebony: ( Jimmi )28.01. 202013. Reakcie 2.časť
Celebony: ( Jimmi )27.01. 202013. Reakcie 1.časť
Celebony: ( Jimmi )19.11. 201912. Následky 3. časť
Celebony: ( Jimmi )16.11. 201912. Následky 2.časť
Celebony: ( Jimmi )12.11. 201912. Následky 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.10. 201911. kapitola 2/2
Celebony: ( Jimmi )20.10. 201911. Roztrieštená ilúzia bezpečia 1/2
Celebony: ( Jimmi )18.10. 201910. Strach 2/2
Celebony: ( Jimmi )11.10. 201910. Strach 1/2
Celebony: ( Jimmi )27.09. 20199. Vadná dokonalosť – 2. časť
Celebony: ( Jimmi )20.09. 20199. Vadná dokonalosť – 1. časť
Celebony: ( Jimmi )10.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )02.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 2. časť
Celebony: ( Jimmi )22.08. 20198. Skúmanie nového teritória - 1. časť
Celebony: ( Jimmi )13.08. 20197. Prví a druhí - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )26.07. 20197. Prví a druhí - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )25.07. 20197. Prví a druhí - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )22.07. 20196. Lekáreň - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )20.07. 20196. Lekáreň - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )19.07. 20196. Lekáreň - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.06. 20195. Otázky a odpovede
Celebony: ( Jimmi )13.06. 20194. To, čo by ste nečakali
Celebony: ( Jimmi )04.06. 20193. Odhalenia
Celebony: ( Jimmi )14.05. 20192. Vydarené výmysly Weasleyovcov
Celebony: ( Jimmi )07.05. 20191. kapitola Začiatky
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )07.05. 2019Úvod k poviedke