Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Přímo na sever

Kapitola 6., část 2. Jaro

Přímo na sever
Vložené: denice - 25.06. 2020 Téma: Přímo na sever
denice nám napísal:

Autor: Kailin          Překlad: denice          Beta: Jimmi a Sevik99          Banner: arabeska

Originál: https://www.fanfiction.net/s/12060510/1/Due-North

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

Kapitola 6., část 2. Jaro

 

Než uběhla noc, byl jsem úplně mimo. Hermiona mě střídavě buď chtěla mít u sebe, anebo mě žádala, abych zatraceně vypadl ze srubu. Snažil jsem se něco kutit v laboratoři, ale nebylo co dělat až do chvíle, než bude třeba přidat třetí a poslední pojivo do pohodového životabudiče. K tomu mělo dojít přibližně za pět hodin. Mohl jsem začít vařit jiný lektvar, ale rychle jsem si uvědomil, že by mě ohrožovala moje momentální neschopnost soustředění.

Přesunul jsem se do křesla na verandě, ale tam bylo až příliš dobře slyšet Hermioniny výkřiky při každé kontrakci. Zvažoval jsem, že požádám porodní asistentku, aby použila umlčovací kouzlo, ale uvědomil jsem si, že by mi to pravděpodobně vyneslo přednášku o tom, jak si vážím svého pohodlí víc než manželčina. Chvíli jsem se pokoušel sedět na břehu jezera, ale slunce stálo příliš nízko, časně jarní vzduch byl docela studený a já jsem se roztřásl zimou. Myslím si, že takto bezmocný jsem se necítil od té doby, co jsem našel mrtvou Lily Potterovou v Godricově Dolu, a to se zdálo být už strašlivě dávno.

„Sebastiane... nebo Severusi?“ porodní asistentka, očividně v rozpacích, jaké jméno použít, mě volala od dveří srubu. „Teď vás Hermiona bude potřebovat.“

Vyběhl jsem na verandu. „Dítě už je -“

„- venku? Ne, ještě ne, ale teď už to půjde velmi rychle.“

Následoval jsem ji do ložnice. Hermiona byla zpocená a bledá, ale povedlo se jí usmát se na mě.

„Bez tebe to nezvládnu, můj drahý,“ řekla prostě. Přistoupil jsem blíž a vzal jsem ji za ruku.

Teď byly kontrakce mnohem častější a silnější. Hermiona mi pokaždé pevně sevřela dlaň; čekal jsem, že mi poláme kosti. Byl jsem si jistý, že dítě se narodí každou chvíli.

Po téměř hodině jsem vyčítavě pohlédl na Barbaru. „Říkala jste, že teď už to půjde rychle!“

„Už to nebude moc dlouho trvat,“ uklidňovala mě.

Najednou Hermiona zalapala po dechu. „Tlačím!“ vykřikla.

„Výborně!“ rozzářila se Barbara. „Na chvilku se nadechni, drahoušku. Sev... bastiane, vlezte si na postel za svou ženu.“

„Za?“ zopakoval jsem bezvýrazně.

„Ano. Chci, abyste sis za ni klekl, aby se o vás mohla opřít plnou váhou.“

Odstranila polštáře, zatímco jsem se neobratně drápal na postel a zaujímal pozici za Hermionou. Bylo to zvláštní, bylo to neohrabané, a náhle na světě nebylo místo, kde bych byl raději, než fyzicky podporovat svou rodící ženu.

Nicméně tu dítě nebylo ani po dvaceti minutách.

„Něco nejde dobře?“ ptal jsem se, zoufale jsem toužil po informacích. „Nemělo být dítě už venku?“

„Vůbec nic se neděje. Jen to trochu déle trvá.“ Barbara, zosobnění klidu, si přes hábit navlékala ochrannou zástěru a vzala si několik ručníků a přikrývek ze stolu vedle postele. „Hermiono, teď pozorně poslouchej a tlač, jen když ti řeknu, dobře, drahoušku? Sebas – pane Snowe? Teď položte ruce na kolena své ženy. Hermiono, drahoušku, pevně se chyť jeho paží.“

Přikývla, zalapala po dechu a pevně mě stiskla.

Ubíhaly minuty a zdálo se, že stahy nikdy neskončí. Přísahal jsem, že jestli to Hermiona přežije, už nikdy ji nebudu obtěžovat s manželskými styky. Má žena bude aspoň naživu a budeme –

„Ach, tady jsme!“ Barbaře se rozzářily oči. „Hlavička je venku, drahoušku! A je na ní spousta tmavých vlasů!“

„Opravdu?“ řekla Hermiona mdle.

Chtěl jsem se naklonit nad její kolena a podívat se zblízka, ale strnul jsem na místě. Uplynulo dalších třicet sekund, minuta, celá věčnost...

„Tady jsme!“ vykřikla asistentka, jakmile Hermiona naposled mohutně zatlačila. „Je to chlapeček!“

„Kluk!“ řekla Hermiona chraptivě, v hlase se jí mísil smích se slzami. „Máme syna, Severusi!“

Syn. To slovo mi znovu a znovu znělo v uších a náhle mi to vědomí způsobilo závrať.

Když Barbara pozvedla balík ručníků a přikrývek, abychom lépe viděli, v ložnici se ozval první dětský pláč. Byl to výkřik samotného života.

Měl rudý obličejík a kvílel rozhořčením, protože ho donutili opustit jeho útulné hnízdečko. Můj syn měl skutečně hlavu plnou tmavých vlasů a modlil jsem se, aby zdědil Hermioninu divokou hřívu. Jeho oči, nyní zavřené před jasným světlem, budou prozatím tmavě modré, jak mi moje žena řekla už dříve. Vzhledem k tomu, že ani jeden z nás neměl modré oči, bylo velmi pravděpodobné, že přibližně do roka zhnědnou – i když se nedalo určit, jestli budou tmavé jako moje, nebo světlejší jako Hermioniny. Počítal jsem: deset prstů na rukou, deset na nohou. A byl obdařený miniaturou bezchybné mužské anatomie, což mě okamžitě přimělo uvědomit si, že mě na tomto světě nahradí.

„Tady máš, vezmi si ho,“ řekla Barbara a vložila našeho syna Hermioně do náruče, „a já pomůžu Severusovi přetnout pupeční šňůru.“

„Cože?“ Můj mozek se pokusil to zachytit.

„Prostě použijte hůlku, drahoušku, a vrhněte slabé oddělovací kouzlo sem... vidíte?“ Ukázala na to místo.

Hůlka? Měl jsem hůlku, že? Někde tady?

„Chtěl byste moji?“ zeptala se, když jsem na ni jen zpitoměle zíral.

Odfrkl jsem si. „Ne, mám ji tady.“ Vytáhl jsem ji z kapsy, abych zjistil, že se mi chvěje v ruce.

„Tady.“ Barbara jemně přidržovala mou hůlku namířenou na správné místo, zatímco jsem mumlal zaklínadlo.

Přeťal jsem šňůru a můj syn se stal nezávislou, úplně samostatnou lidskou bytostí. A když jsem upřeně hleděl do jeho drobné tváře, nade vší pochyby jsem věděl, že kdyby se jednou objevil jiný Pán zla a odvážil se žádat jeho duši pro sebe, bez váhání bych vrhl Avadu Kedavru. Termín ‚promyšlená zlovolnost‘ by ani zdaleka nestačil k popisu mých činů.

„Jaké jméno jste mu vybrali?“ zeptala se asistentka, která se nyní zabývala Hermionou.

„Brady,“ řekl jsem a nepoznával svůj hlas. „Brady Hugh Snow.“

 

xxx

 

Příštích několik hodin mám v myšlenkách rozmazaných.

Střídali jsme se s Hermionou při chování našeho dítěte a žasli nad tím malým tvorem, kterého jsme zplodili. Na Barbařino pobídnutí se Hermiona pokusila Bradyho přiložit k prsu, ale zjevně ho nezajímalo.

„To není neobvyklé,“ prohlásila porodní asistentka. „Pravděpodobně nemá hlad. Porod je pro dítě trochu traumatický a může chvíli trvat, než se to usadí.“

A po opětovné kontrole Hermiony a slibu, že se zítra vrátí, se přemístila.

„Jsme sami,“ řekl jsem, když mi došla naše ohromná situace.

„No, to se lidem stává pořád, že?“ řekla, i když vypadala stejně nervózně, jak jsem se cítil já.

„Byla jsi skvělá,“ prohlásil jsem a myslel vážně každé slovo.

„Moc skvěle jsem se necítila...“

„Jak je ti? Opravdu?“

„Jsem jenom unavená. Bylo to mnohem těžší, než jsem čekala.“

„Není úžasné, že lidská rasa ještě nevymřela?“ Odhrnul jsem jí vlasy z tváře.

„Zkusíš se trochu prospat? Pohlídám – Bradyho.“

„To zní skvěle,“ připustila. „Kolik je hodin?“

„Čtvrt na čtyři,“ odpověděl jsem a vzal spící dítě do náruče.

A ztuhl jsem. Při všem tom vzrušení jsem úplně zapomněl na finální pojivo do pohodového životabudiče.

„Co se stalo?“

Zhluboka jsem se nadechl. „Před hodinou jsem měl přidat poslední pojivo.“

„Je zničený?“ zeptala se tiše, ačkoli odpověď už znala.

Přikývl jsem. Jakkoli úžasné bylo narození mého dítěte, má naděje na velký finanční zisk se rozplynula v dým.

 

 

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 6., část 2. Jaro Od: sisi - 03.07. 2020
Severus - Sebastian Snow byl u porodu naprosto ideální. Byl tam, když bylo potřeba, když Hermiona měla pocit že ho právě vidět nechce, zmizel na houpačku. Snad mu prospěl čerstvý jarní vzduch na severu, nebo lépe řečeno vlahý jarní podvečer, jenž předcházel dnu narození jeho syna. Mohl si znovu uvědomit, že život má smysl. Moudrá slova o přírodě, která nenechá lidstvo vyhynout jsou malým zpestřením po prožitém maratonu kontrakcí. Je mi tak líto Hermiony a zdlouhavého průběhu porodu, ale zase, jinak by se dítě nenarodilo. Asistentka by si netroufla na operační postup. Děkuji, těším se na pokračování.
Re: Kapitola 6., část 2. Jaro Od: denice - 06.07. 2020
Ano, ukázalo se, že Severus je partner do nepohody, když bylo třeba, byl připravený pomáhat. Myslím, že porod nebyl zdlouhavý, to jen Severusovo a Hermione musel připadat nekonečný, a ks že kdyby asistentka měla podezření, že něco není v pořádku, v okamžiku by z nejbližší kouzelnické nemocnice přivolala pomoc. Děkuji.

Re: Kapitola 6., část 2. Jaro Od: Gift - 27.06. 2020
Kdyz by se me Severus zeptal dobre dve kapitoly zpatky, klidne bych mu rekla, ze s lektvarem to presne takhle dopadne. :-) Kdyby to nebylo tak vtipne (preci jen Hermiona se tech poslednich nekolik hodin nadrela mnohem vic nez on!), bylo by mi ho lito. Navic mi neco rika, ze se pristich nekolik tydnu bude jen tezce soustredit. Dekuji!
Re: Kapitola 6., část 2. Jaro Od: denice - 27.06. 2020
Rarach vem lektvar, je tu živé a zdravé dítě, tak ať si Severus moc nevymýšlí :-) Vůbec mi ho není líto, už by měl být na dílčí neúspěchy zvyklý, prostě začne vařit znova. A něco mi říká, že máš s tím soustředěním naprostou pravdu ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 6., část 2. Jaro Od: IssHartley - 26.06. 2020
Moc se těším na další kapitolu. Je to zajímavý příběh
Re: Kapitola 6., část 2. Jaro Od: denice - 27.06. 2020
Vítám novou komentující a děkuji.

Re: Kapitola 6., část 2. Jaro Od: kakostka - 26.06. 2020
Chudák asistentka, má v těch jménech hokej, že? zajímala by mne Sevova reakce, kdyby mu řekla "tatínku". Tmavé vlasy jsou fajn, třeba Mione přidala trošku vln a bude jim podobný oběma. Jsem ráda, že to oba zvládli a že Severus podporovat, co to šlo. Uznávám, že přijít o lektvar v poslední fázi naštve, ale je to asi obětina maagii, něco za něco:-))) děkuju za překlad, těší mne, že oba dostali naději na pokračování, v téhle povídce si prošli lecčíms...
Re: Kapitola 6., část 2. Jaro Od: denice - 27.06. 2020
Řekla bych, že asistentka už viděla jiné věci, než tatínka s dvěma jmény - Severus mohla být třeba rodinná přezdívka... "Tatínku" - no, Barbara asi už pár zkušeností má, tak ví, jak na koho :-) Severus byl opravdu užitečný, když bylo potřeba, to Hermiona jistě ocenila. Děkuji, taky si myslím, že už mají nárok na normální rodinný život.

Re: Kapitola 6., část 2. Jaro Od: Lupina - 25.06. 2020
No jo, nikdo Severusovi neřekl, že když manželka rodí, neměl by vařit lektvary :-) Ale moc hezky napsané, jak to prožíval. Jak lelkoval u jezera a čekal... A nakonec zůstali ve srubu tři :-) Líbilo se mi, jak se Hermiona kulantně vyjádřila, že to bylo těžší, než čekala. Já prohlásila, že další dítě adoptujem. A báječné, jak Severusovu bylo jasné, že pro toho malého tvorečka klidně naplánuje vraždu. Děkuji, denice, krásné to bylo a já se přiblblé usmívám.
Re: Kapitola 6., část 2. Jaro Od: denice - 27.06. 2020
Lelkoval a čekal, jezero mu zase dodalo trochu klidu, ale přece jen - kouzelnický nebo mudlovský, každý porod je přes magii a veškerou techniku risk, a on to jistě věděl. Docela Hermionu i tebe chápu, naštěstí příroda se postarala o patřičné změny v mateřském mozku, jinak bychom už dávno vymřeli :-) Severus by vraždil, kdyby se někdo dotkl jeho syna, věřím, že Hermiona by mu pomohla ukrýt mrtvé tělo :-) Děkuji.

Re: Kapitola 6., část 2. Jaro Od: zuzule - 25.06. 2020
Aaaj, krasa. Taky priblbe cucim na monitor :) Dekuju!
Re: Kapitola 6., část 2. Jaro Od: denice - 27.06. 2020
To jsem ráda :-) Děkuji.

Re: Kapitola 6., část 2. Jaro Od: margareta - 25.06. 2020
Ále, nový lektvar může vyrobit vždycky! Stejně bych se divila, kdyby byl v průběhu porodu schopný si na něj vzpomenout. To tak možná až u druhého, třetího dítěte! Mám velkou radost, že jsou Hermiona a maličký v pořádku!! Trochu jsem se bála. Ale jak to, že porodní asistentka ví, kdo je Severus a že jí není divné, proč používá jiné jméno? Ona ho zná z dřívějška? Nebo jí to řekla Hermiona? Jsem zvědavá, co na Bradýska řeknou ostatní, hlavně jeho jmenovec! Měl by být jeho kmotrem, myslím, že by z toho byl nadšený! Děkuji za krásnou kapitolu, denice!! Moc se těším na křtiny( nebo co to kouzelníci vlastně mají).
Re: Kapitola 6., část 2. Jaro Od: denice - 27.06. 2020
Taky si myslím, že lektvar je až ta poslední starost, kdyby bylo něco špatně s Bradym, ani by si nevzpomněl na nějaký dryják. Předpokládám, že jako otec dítěte je udaný Sebastian Snow, ale v závěru minulé části se Hermiona zapomněla a oslovila manžela pravým jménem, stejně jako v této, takže asistentka si to dala dohromady. Řekla bych, že je vázaná služebním tajemstvím, tak se nic zlého nestalo. Děkuji!

Re: Kapitola 6., část 2. Jaro Od: Jacomo - 25.06. 2020
Čtu kapitolu s nablblým úsměvem vyvolaným dokonalým načasováním příběhu. Úplně tu černou kštici na hlavě miminka vidím :-))) A dopadlo to přesně, jak jsem předpokládala - Severus ten životabudič nedovařil :-)) Veliké díky, hvězdičko naše denní!
Re: Kapitola 6., část 2. Jaro Od: denice - 27.06. 2020
Je to úplně jiný příběh, když to čteš v jisté životní situaci, že? Ty vlasy :-D Co životabudič, s tím se dá klidně začít znova,ale syn! Děkuji, sovičko!