Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Nedokonalá dokonalosť [FP I]

20. Smrteľné nebezpečenstvo 2/2

Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Vložené: Jimmi - 11.06. 2020 Téma: Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Jimmi nám napísal:

 

 


Autor: Celebony

Preklad: Jimmi Banner: solace

Originál

Rating: M

Preklad z rýchlika, bez betovania

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

Prvá vec, ktorú potrebovali, bol únikový plán. Bolo by im nanič, keby našli Rona a potom tam uviazli. Najlepšie šance mali s prenášadlom. Hermiona sa okamžite dala do pátrania spolu s Dracom, ktorý ju zásoboval tajne vypožičanými knihami z knižnice na Snape Manore.

Ako bolo pre ňu typické, rýchlo našla spôsob, ako vyrobiť prenášadlo, ktoré sa aktivuje heslom, hoci v skutočnosti mali len jeden pokus, aby ho vyskúšali. Keby ministerstvo zistilo, že Harry zase používa mágiu, už by ho vylúčili a keby ju použil niektorý z chlapcov, informovali by ich krstných otcov a tí by nadobudli podozrenie, že sa niečo deje. Hermiona, na druhej strane, mohla na pokus využiť svoje prvé varovanie a potom poslať list domov rodičom, v ktorom by napísala, že jej náhodne vystrelil prútik.

Skúsila spraviť jedno z Harryho topánky, tak aby si boli istí, že mu ho smrťožrúti nezoberú, ale žiarilo ružovou namiesto modrej, čo naznačovalo, že nebolo vytvorené správne. Odnieslo by ich síce smerom ku ich cieľu, ale pristáli by niekde pred ním. Netušili ako ďaleko pred cieľom. Ale potrebovali prenášadlo, aby ich odnieslo bezpečne do Brlohu, hlavne keby bol Ron zranený. Zostávala tu len jediná možnosť a to požiadať nejakého dospelého. A Harry presne vedel koho.

****

Preletaxoval sa do Brlohu pod zámienkou, že v tomto stave úzkosti potrebuje byť s Weasleyovskými deckami. A predsa Harry nešiel hore, kde sa trojica zdržovala v izbe dvojčiat, ani do Ronovej izby, ktorú pani Weasleyová neopustila odo dňa, čo ho uniesli. Namiesto toho šiel do kuchyne, kde vďaka správe od Ginny vedel, že nájde pána Weasleyho, ako sleduje s ochromeným výrazom hodiny a len čaká, kedy sa Ronova ručička presunie k niečomu inému ako k „V smrteľnom nebezpečenstve“.

Pán Weasley vzhliadol s krvou podliatymi očami a Harry si bol istý, že noc predtým nezažmúril oka.

"Pán Weasley," začal potichu, "potrebujem prenášadlo bez fixnej štartovacej pozície, kedy je jasný len cieľ určenia."

"Už som sa skúšal odtiaľto dostať preč s prenášadlom. Tie štíty to nedovolia, ak sa o to pokúsi odísť niekto z nás," unavene vysvetľoval.

"To mi došlo. Ale ja nepotrebujem prenášadlo, aby som sa dostal skrz," zašepkal.

Pán Weasley na neho chvíľu hľadel.

"Aký cieľ určenia máš na mysli?"

"Brloh. Hermiona to preskúmala a myslí si, že tie štíty nám bránia len odísť, ale nie vrátiť sa, takže by to malo fungovať."

Pán Weasley na neho hľadel, ako keby ho študoval.

"Nedokážem ho vytvoriť, ale viem jedno získať."

"Za ako dlho?"

"Myslím, že dnes v noci alebo zajtra. Porozprávam sa s pár ľuďmi a popoťahujem za pár nitiek." Pán Weasley už vyzeral živšie, keď mal teraz cieľ... a nádej.

"Dobre, len mi ho pošlite po sove hneď, ako ho dostanete. Samozrejme, ani slova istým ľuďom," zašepkal Harry.

Pán Weasley prikývol a Harry vstal, aby odišiel.

"Harry," zavolal za ním potichu pán Weasley. Harry sa otočil. Pán Weasley sa na neho pozrel so zúfalým výrazom.

"Buď ho privediem späť alebo pri tom pokuse zomriem," uistil ho Harry.

Pán Weasley sklonil pohľad k zemi a prikývol.

****

"Dobre, takto to majú natrénované s väzňami," začal Draco. "Bez ohľadu na typ väzňa, Lucius..." Harry si všimol, že v poslednej dobe sa Draco ľahšie oddeľuje od otca, "...sa nezúčastní chytenia, pokiaľ to nie je absolútne nevyhnutné. Jeho ideálny scenár bude presne rovnaký, ako mal Temný pán. Bude chcieť, aby ťa zajali niekoľkí strážcovia, aby ti vzali prútik a zamkli ťa v podzemí, kým mu ten prútik pôjdu ukázať. Toto demonštruje ich oddanosť voči nemu a tiež je to taktika, ako vyvolať u väzňov strach. Nechajú dvojicu strážcov dávať pozor na dvere, ale keďže je nemožné dostať sa zo žalárov, keď ťa raz zamknú, nevyberú nevyhnutne tých najbystrejších. Jediné, čo potrebujú, je byť k tebe trochu drsní a dať ti vedieť, že ťa nakoniec odovzdajú ich vodcovi, potom ťa nechajú na pokoji, aby si sa vydesil. Niečo na zamknutí v betónovej kobke bez možnosti vedieť, kedy ťa vytiahnu alebo čo sa ti stane, keď k tomu dôjde, dokáže príšerne vystrašiť ľudí a potom sa s nimi ľahšie jedná. Strach je koniec koncov mocná zbraň. Och, a určite ťa dajú do tej istej cely ako Weasleyho. Strach tiež zbližuje ľudí, ktorí sú mu vystavení a tak je ľahšie manipulovať s nimi využívaním toho druhého. Dokonalé pre nich a dokonalé pre nás.

***

"Malfoy, dávaš vôbec pozor?" vážne sa spýtala Hermiona.

"Áno, madam," posmieval sa Draco.

"Radšej by si mal, pretože jedno z tých kúziel, čo sa ťa snažím naučiť, by ti tam mohlo zachrániť život. Takže, keď to umlčovacie kúzlo vyslovíš, je to Silencio s ostrým bodnutím prútika. Áno, presne tak."

Trojica trénovala so zubnými kefkami, aby nepoužívali skutočnú mágiu a nevyplašili niekoho skôr, než bude čas.

"Pripadám si hlúpo," zašepkal Draco Harrymu, keď bodol kefkou do vzduchu.

"Budeš si pripadať ešte hlúpejšie, keď to neskôr nezvládneš," pripomenul Harry. "Okrem toho, my vyzeráme rovnako smiešne."

Hermiona si odkašľala a chlapci začali znova dávať pozor.

"Dobre, teraz to, ktorým otvoríte dvere z diaľky..."

****

"Nie tak celkom, Miona. Švihni ním počas celého Expelli a cez arm šibni a dopovedz us, kým ho máš namierený. Expelliarmus, dobre. To je perfektné. Och a Draco, tam je bodnutie na ment. Impedimenta. Dobre. Teraz popracujeme na štítoch a ochranných kúzlach. Pár dobrých som sa naučil, keď ma minulý rok trénovali profesori. Začneme s..."

"Pšt..." umlčal ho zrazu Draco. Trojica napla uši a za chvíľu si boli istí, že počujú kroky idúce k Harryho izbe. Rýchlo zastrčili svoje paličky pod Harryho posteľ.

Draco sa posadil na stoličku pri Harryho stole, kým sa Harry s Hermionou vyštverali na posteľ a opreli sa chrbtom o stenu.

"Čo ak ho Rád nenájde?" spýtala sa Hermiona, keď nasadila smutný hlas.

"No, počas poslednej vojny Rád niekoľkokrát našiel väzňov, keď to ministerstvo nedokázalo. To preto sa oveľa viac boja Rádu," improvizoval Draco. "Ak niekto dokáže Weasleyho nájsť, tak sú to oni."

"Keby mi len dovolili pomôcť im," vložil sa Harry. "Veď som to ja, koho chcú. Mal by som tam byť..."

Ozvalo sa očakávané zaklopanie na dvere. Sirius ich otvoril a vošiel so smutným úsmevom dnu.

"Ako sa držíte?"

Harry sa odvrátil. Hermiona sa trasľavo nadýchla a veľa žmurkala. Draco pokrčil plecami.

"Správne, blbá otázka. Priniesol som vám nejaké sendviče," povedal a položil podnos na Harryho nočný stolík. "Všetko dobre dopadne."

Harry sa začínal cítiť zle. Sirius bol ohľadne celej tejto veci taký milý a Harrymu bolo jasné, že bude veľmi sklamaný, keď ho Harry znova neposlúchne. Po tomto ho Sirius bude skutočne nenávidieť.

"Vďaka, Siri," zašepkal. Jeho krstný otec na neho kývol, než smutný opustil izbu.

Trojica počkala, kým sa kroky nestratia a nezačujú hrmotanie v kuchyni, než každý jednou rukou schmatol sendvič a druhou paličku.

"Dobre, takže takto vytvoríte základné kúzlo..."

****

Errol s prenášadlom priletel od pána Weasleyho na tretí deň od Ronovho únosu. Bolo zamaskované ako malý kľúčik.

Trojica si odsúhlasila, že to urobia dnes v noci. Deň strávili väčšinou trénovaním kúziel, premieňania, štítov atď. Draco šiel domov na večeru s profesorom Snapom a Harry s Hermionou zišli dole jesť po prvý raz, čo sa to stalo. Harrymu došlo, že aspoň to Siriusovi dlhuje.

Ani jeden nezjedol veľa, pretože kvôli nervozite im skrúcalo žalúdky, ale našťastie Sirius pripísal stratu ich apetítu zármutku. Harry sa nedokázal prinútiť na Siriusa ani pozrieť, pretože zakaždým, keď to urobil, tak sa mu buď vynorili spomienky na dobré časy, ktoré toto leto zažili alebo na noc, kedy s Dracom prvý raz porušili pravidlá a Sirius na neho nakričal. Nebol si istý, z čoho sa cítil horšie.

****

Toho večera Hermiona poslala sovu svojim rodičom tesne predtým, ako sa Draco znova priletaxoval. Harry povedal Siriusovi, že chcú ísť pozrieť Weasleyovcov, aby zistili, ako sa im darí.

Trojica použila kozub, aby sa dostala do Brlohu. Pán a pani Weasleyovci boli obaja v kuchyni a uprene zízali na hodiny, len čakali na zmenu. Ani nezaregistrovali príchod troch hostí, keď mládežníci prekĺzli nahor schodmi.

Museli získať ešte niečo, takže zaklopali na dvere dvojčiat a dúfali, že nevzbudia podozrenie.

"Čo tu všetci robíte?" spýtal sa Fred bez života, keď otvoril dvere. Neprekvapilo ho, že vidí Harryho s Hermionou, ale vidieť Draca v takúto dobu v Brlohu bolo trochu nezvyklé.

"Len sme chceli zistiť, ako sa všetci držíte a zistiť, či nemáte nejaké nové správy," klamala Hermiona. Fred ich pozval dnu.

"Nuž, mama je na tom príšerne, rovnako ako otec," smutne vravel. "Len celú večnosť zízajú na tie hodiny. Ale mama aspoň vyšla z Ronovej izby. V kuchyni do nej dokáže otec dostať trochu čaju, aj keď nič neje."

"A vy? spýtal sa Harry.

"My sa... my sa zdržujeme tu," unavene odpovedal George. "Sme tak hrozne naštvaní, že nám nedovolia pomôcť. Sme plnoletí, a Bill, Charlie, a Percy všetci pomáhajú v pátraní, ale my nemôžeme."

"Nuž, je to naozaj to najlepšie," vysvetľoval Harry. "Mám na mysli, že vaši rodičia sú už teraz rozrušení, nechcem ani pomyslieť na to, čo by urobili, kebyže sa musia strachovať aj o niektorého z vás. Nech sa stane čokoľvek, vy dvaja s Ginny tu musíte byť práve teraz pre svojich rodičov," povedal významne a dúfal, že si na to dvojčatá neskôr spomenú.

"Áno, myslím, že máš pravdu. Len je také príšerné cítiť sa tak bezmocne," nešťastne vysvetľoval Fred.

"Tak dúfajme, že sa Ron čoskoro vráti. Ideme pozrieť Ginny, dobre?"

Dvojčatá prikývli a trojica odišla.

"Máš to?" spýtal sa Harry potichu Draca.

Draco prikývol a vytiahol tri falošné prútiky, ktoré ukradol z izby dvojčiat. Jeden si zasunul do vrecka a ďalšie dva podal Harrymu s Hermionou.

Pokračovali hore schodmi, potichu prekĺzli okolo Ginninej izby. Harry sa načiahol po retiazke, čo sťahovala schody do podkrovia. Vyvalil sa kúdeľ prachu a museli rukávmi tlmiť kašeľ.

"Myslím, že sem hore často nechodia," dumal Harry.

"Mám na habite prach," kňučal Draco. Harry s Hermionou pretočili očami.

"V poriadku, vezmime tieto veci dole do Ronovej izby alebo ich aspoň dajme na chodbu," navrhol Harry, keď si prezeral niekoľko krabíc, kufrov a plno starých vecí. Záhrobný duch na nich prekvapene hľadel, veľmi dlho nemal v podkroví hostí.

"Ohhhhh... " zastonal nepozemských spôsobom, hrozivo sa ku nim plazil.

"Och, ani to to neskúšaj," vyhrešila ho Hermiona. Duch sa nadurdil a vrátil sa k búchaniu po potrubí.

Trojica začala potichu presúvať veci z podkrovia do Ronovej izby, Draco si po celý čas sťažoval. Keď presúvali jednu z posledných veľkých truhiel, zistili, že vo dverách bratovej izby stojí Ginny, ruky prekrížené na hrudi.

"Čo robíte?" podozrievavo sa spýtala.

"Niečo hľadáme?" skúsil Harry.

"Idete za ním, však? Našli ste spôsob, ako obísť tie štíty."

Trio si vymenilo pohľady.

"Ginny, nemôžeš to nikomu povedať, až kým nebudeme preč. Ak nás niekto zastaví, nebudeme mať šancu zachrániť ho," vážne prehovorila Hermiona.

"Idem s vami," rozhodne vyhlásila.

"Ehm... idem po tie posledné krabice," rýchlo zdrhol Draco.

"Pomôžem ti," nasledovala ho Hermiona.

"Ginny, prepáč. Nemôžeš ísť," ospravedlňoval sa Harry.

"Môžem pomôcť! Je to môj brat! Musíte mi to dovoliť. Nemôžete ma tu nechať, kým vy traja riskujete životy, aby ste ho zachránili!" protestovala Ginny.

"Ginny, prosím, počúvaj. Máme plán a je poriadne detailný. Je len pre troch ľudí a s Dracom a Hermionou sme ho pripravovali posledných pár dní, takže to musíme byť my," šepkal Harry.

"Neostanem vzadu ako nejaká slečinka v tiesni, kým ty si tam vonku a riskuješ svoj život snáď už tisíci krát!" zúrivo zasyčala Ginny.

"Nie si žiadna slečinka v tiesni, Gin. Viem, že si statočná, ale mysli na svojich rodičov. Už sú rozrušení kvôli Ronovi, keby sa mali strachovať o teba alebo Freda s Georgeom, zbláznili by sa! Tvojich rodičov milujem a to by som im nemohol urobiť," zasyčal Harry.

"Už som ťa videla zomrieť, Harry!" nahnevane protestovala Ginny. "Čo si myslíš, aké to pre mňa bude, len tu čakať, aby som zistila, či ťa znova nestratím?"

Harry zažmurkal. Nevedel čo povedať. "Ginny, mrzí ma to. Je to jediná možnosť. Ja znova nezomriem. Dokonale sme to naplánovali. Všetko bude v poriadku. S Ronom sa ostatní do pár hodín vrátia a hoci budem mať zaracha až do konca storočia, ja sa tiež vrátim a dúfajme, že to na chvíľu ukončí celý tento rozruch."

"Harry?" ozvala sa potichu Hermiona od dverí. "Sme pripravení. Počkáme ťa hore."

"Ginny, ak môžem, prosím, dostaň svoju mamu na chvíľu z kuchyne. Bude najlepšie, keď sa nebude chvíľu pozerať na moju ručičku na hodinách, až kým nebudeme nadobro preč," súcitne navrhol Harry.

Ginny prikývla, nahnevane sa odvrátila.

"Nuž," zastavil ju Harry, keď Hermiona odišla. "Pôjdem teda. Nemaj obavy, privedieme Rona späť," otočil sa k odchodu.

Ginny ho schmatla za plece a otočila. Jednou rukou ho chytila za zátylok a pritlačila pery na jeho. Skôr než Harry stihol zaregistrovať, čo sa deje, odtiahla sa a pozrela sa mu rovno do očí.

"Priveď späť aj seba, inak prisahám, že ťa vytiahnem z hrobu a sama ťa zabijem," prehlásila, než odpochodovala povedľa neho dole schodmi.

Harry tam chvíľu omráčený stál. Dotkol sa prstami pier, neistý, čo sa práve stalo. Po chvíli sa otriasol a rýchlo vyšiel hore do podkrovia, zatvoril za sebou padacie dvere.

"Pripravení?" spýtal sa potom, čo zamkol dvere. Druhí dvaja nervózne prikývli.

"Ach, Bože, dúfam, že toto vyjde." Hermiona znela ustarane.

"Jediné, čo môžem povedať je, že ak nakoniec skončím znetvorený, niekto za to zaplatí životom," varoval Draco.

Roztvoril okno a pritlačil ruku na neviditeľnú bariéru, ktorá ich všetkých držala v pasci.

Harry z Dracovho bezodného batohu vytiahol krabičku zápaliek, zhúžvané noviny a handry namočené v alkohole. Tiež vytiahol dve Dracove metly a postavil ich blízko okna. Porozťahoval horľavé veci po celej podlahe, nakoniec škrtol zápalkou a ten malý plamienok zdvihol. Druhí dvaja nervózne prikývli na súhlas a Harry hodil zápalku do rohu najviac vzdialeného od okna. Handry a papiere sa okamžite vznietili a začal sa rozširovať oheň.

Harry škrtol ďalšou zápalkou a hodil ju do ďalšieho rohu. Cúval k oknu, kde držal Draco ruku stále pritlačenú na neviditeľnú bariéru. Jediné, čo mohli urobiť, bolo čakať.

Záhrobný duch sa na nich mračil a pohoršene zavýjal.

"Och, sklapni," podráždene ho okríkla Hermiona, "tebe to ublížiť nemôže. Za chvíľu budeš mať svoje obľúbené miesto v pôvodnom stave."

Duch sa nadurdil a bez nadšenia cinkol na potrubie.

Miestnosť sa začala napĺňať dymom, malé okno nestačilo, aby ho vyvetralo.

Práve keď trojica začala kašľať, Draca postrčilo dopredu, ruka mu už trčala z okna. Uškrnul sa na nich. Práve tie štíty prekonali.

Vytiahol sa von a Harry mu podal metlu, na ktorú naskočil a vznášal sa hneď vedľa okna.

Hermiona prešla ako ďalšia. Draco ju potiahol za seba na metlu a ona ho neochotne objala okolo pása, aby si zabránila spadnúť.

Harry sa pretlačil von s taškou, hlasne kašľal a zložito sa vmanévroval na vlastnú metlu. Otočil sa späť k oknu a namieril prútik dovnútra. S rýchlym kúzlom plamene zmizli, spolu so zvyškami handier a papierov. Takto nezostali žiadne dôkazy o tom, čo urobili a dospelí nemôžu prísť na to, ako tie štíty prekonali. Siriusa čoskoro informujú o jeho vylúčení z Rokfortu.

Keď Harry prehodil bezodný batoh na chrbát, otočili metly a vyrazili do noci smerom na Malfoy manor.

****

Medzitým, na prízemí, už Ginny vytiahla matku z kuchyne do obývačky tým, že jej povedala, že práve zistila, že niekto niečo vie ohľadne záchrany Rona.

Pani Weasleyová zúfalo prosila dcéru o ďalšie informácie, ale Ginny stále vravela, že nemôže nič povedať, ale že sa to čoskoro dozvie.

V kuchyni pán Weasley sledoval zo zatajeným dychom Harryho hodinovú ručičku, ako sa presunula od "V smrteľnom nebezpečenstve" ku "Na ceste".

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 20. Smrteľné nebezpečenstvo 2/2 Od: lenus - 14.06. 2020
Žiadne také, ze to nik nečíta, ja to čítam a urgentne potrebujem pokračovanie! :D Som zvedavá ako sa im tato akcia podarí, teba len dúfať ze polovica smrtozrutov bude inteligencne na úrovni crabba a goyla a všetci vyviaznu bez ujmy... Už teraz mi je ale harryho ľúto, ako si zase zlizne pucung od všetkých starších... Ďakujem za preklad a moc moc čakám ďalší :)
Re: 20. Smrteľné nebezpečenstvo 2/2 Od: Jimmi - 15.06. 2020
Vážne? Už mám celú ďalšiu kapitolu, vyzerá to, že na piatok to stihnem. Ak budem spokojná, tak možno vo štvrtok Ďakujem za podporu,

Re: 20. Smrteľné nebezpečenstvo 2/2 Od: Lisbeth - 13.06. 2020
Ach, dlouho tu kapitola nepřibyla, měla jsem absťák:-D minulou jsem zhltla a ani nebyl čas na komentář. Tato je super, ale trochu pro mě nelogická, nebo nedomyšlená. Jakoby že děcka jdou na misi a nikdo nic. Je to zvláštní pro mě. I to že kouzla umí vše, ale Draco pak řekne že není možnost je vystopovat. Místy pro mě nerealistické. Jinak jsem přímo věděla, že Harry se pustí do nějaké akce záchranné. Hloupý chlapec,ale chápu tu potřebu zachránit kamaráda. A opět potřebuji nutně vědět co bude následovat. Achjo. :-) A děkuji za překlad jako obvykle
Re: 20. Smrteľné nebezpečenstvo 2/2 Od: Jimmi - 14.06. 2020
No počkaj - to, že idú na misiu, nikto nevie (nepredbiehaj :) ), vie o tom len p. Weasley a ten to chcel od začiatku - s tým prekladom o stopovaní som sa dosť trápila, takže to možno vyliezlo inak, ale jediní dvaja, kto sa nedá stopovať na území smrťožrútov, je Hermiona a Draco. Draco preto, že má na sebe akési protismrťožrútske kúzlo a Hermiona im nestála za námahu. Všetci ostatní sú stopovateľní, ale len u smrťožrútov. Tam, kde sú ochrany Rádu, nie, a platí to aj naopak. Rád im tie ich stopovacie kúzla ruší (niečo ako rušičky) a opačne to robia aj im. Preto Rád nevie vystopovať smrťožrútov a tí zase Harryho, pokiaľ nepríde na ich územie. A myslím, že to ako ich Brumbál zablokoval, prekročilo u Harryho hranicu, kedy sa spoliehal na Rád a pochopil, že kto néli ty a kdy néli teď (neviem či sa to tak píše) Nabudúce bude Rád riešiť čo robiť, keď to zistia a Trio zrealizuje svoj plán - minimálne časť. Náhoda je totižto blbec. Už mám polku, ale rozhodujem sa, či nepočkať a nedať celú kapitolu. Díky moc za komentár

Re: 20. Smrteľné nebezpečenstvo 2/2 Od: 1Ivy1 - 12.06. 2020
Neskutočná kapitola. Veľmi sa teším na pokračovanie. Prosím o pokračovanie, lebo sa zbláznim :). Ďakujem za preklad.
Re: 20. Smrteľné nebezpečenstvo 2/2 Od: Jimmi - 12.06. 2020
Ďakujem, druhý človek, čo komentoval. Niekedy premýšľam, či to stojí za to. Ach jo. Poviedky na iných weboch, kde pribudne kapitola raz za pol roka, majú lepšiu sledovanosť. Asi som vás rozmaznala. Alebo už som dlho doma a začína mi to liezť na mozog. Kapitolu už mám nahrubo preloženú. Bohužiaľ, zblázniš sa ešte viac :)

Re: 20. Smrteľné nebezpečenstvo 2/2 Od: denice - 12.06. 2020
Trojice spiklenců se mi vážně líbí. Draco je prima, jeho znalosti se rozhodne budou hodit. Dovedu si představit, jak se Brumbál a spol. vrhnou na chudáka pana Weasleyho, az to praskne, ale přiznám se, že ho plně chápu. Na jeho místě bych nejednala jinak. Než by se slavný řád rozhoupal k nějaké činnosti Ron by byl třikrát po smrti a něco mi říká, že Artur si toho je setsakra vědom. Jen Sirius mě tu jako obvykle zklamal. Nerozumný žalářník. To se o Harrym opravdu nic nenaučil? Díky
Re: 20. Smrteľné nebezpečenstvo 2/2 Od: Jimmi - 12.06. 2020
Ďakujem, zdá sa, že máš prvý komentár. A máš pravdu, a ako si vôbec dovolil celú Ronovu rodinu dať pod zámok a nedovoliť im nič robiť? Pánovi Weasleymu sa nečudujem. Ďakujem moc. mám dojem, že to nikto nečíta, ale už to musím doraziť (blbo sa to povie, keď zostáva ešte viac než 60 tisíc na 6 kapitol)

Prehľad článkov k tejto téme:

Celebony: ( Jimmi )03.08. 2020Epilóg Nové začiatky 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.07. 2020Epilóg 1/2
Celebony: ( Jimmi )22.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 4/4
Celebony: ( Jimmi )17.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 3/4
Celebony: ( Jimmi )11.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 2.časť
Celebony: ( Jimmi )10.07. 2020 26. Nedokonalá dokonalosť 1.časť
Celebony: ( Jimmi )07.07. 202025. kapitola Len Harry 3/3
Celebony: ( Jimmi )05.07. 202025. kapitola Len Harry 2/3
Celebony: ( Jimmi )03.07. 202025. kapitola Len Harry 1.časť
Celebony: ( Jimmi )30.06. 202024. Dôvod bojovať 2/2
Celebony: ( Jimmi )28.06. 202024. Dôvod bojovať 1/2
Celebony: ( Jimmi )26.06. 202023. Zelené svetlo 2/2
Celebony: ( Jimmi )23.06. 202023. Zelené svetlo 1/2
Celebony: ( Jimmi )21.06. 202022. Najhoršie nočné mory 2/2
Celebony: ( Jimmi )19.06. 202022. Najhoršie nočné mory ½
Celebony: ( Jimmi )18.06. 202021. Záchrana
Celebony: ( Jimmi )11.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 2/2
Celebony: ( Jimmi )10.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 1/2
Celebony: ( Jimmi )15.04. 202019. Je preč 3/3
Celebony: ( Jimmi )14.04. 202019. Je preč 2/3
Celebony: ( Jimmi )11.04. 202019. Je preč 1/3
Celebony: ( Jimmi )07.04. 202018. Pomoc 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202018. Pomoc 1/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202017. Pochyby a nedôvera 2/2
Celebony: ( Jimmi )24.03. 202017. Pochyby a nedôvera 1/2
Celebony: ( Jimmi )17.03. 202016. Bod zlomu 2/2
Celebony: ( Jimmi )03.03. 202016. Bod zlomu 1/2
Celebony: ( Jimmi )28.02. 202015. Zlý nápad
Celebony: ( Jimmi )10.02. 202014. Priateľ či nepriateľ 1.časť + 2. časť
Celebony: ( Jimmi )29.01. 202013. Reakcie 3.časť
Celebony: ( Jimmi )28.01. 202013. Reakcie 2.časť
Celebony: ( Jimmi )27.01. 202013. Reakcie 1.časť
Celebony: ( Jimmi )19.11. 201912. Následky 3. časť
Celebony: ( Jimmi )16.11. 201912. Následky 2.časť
Celebony: ( Jimmi )12.11. 201912. Následky 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.10. 201911. kapitola 2/2
Celebony: ( Jimmi )20.10. 201911. Roztrieštená ilúzia bezpečia 1/2
Celebony: ( Jimmi )18.10. 201910. Strach 2/2
Celebony: ( Jimmi )11.10. 201910. Strach 1/2
Celebony: ( Jimmi )27.09. 20199. Vadná dokonalosť – 2. časť
Celebony: ( Jimmi )20.09. 20199. Vadná dokonalosť – 1. časť
Celebony: ( Jimmi )10.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )02.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 2. časť
Celebony: ( Jimmi )22.08. 20198. Skúmanie nového teritória - 1. časť
Celebony: ( Jimmi )13.08. 20197. Prví a druhí - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )26.07. 20197. Prví a druhí - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )25.07. 20197. Prví a druhí - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )22.07. 20196. Lekáreň - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )20.07. 20196. Lekáreň - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )19.07. 20196. Lekáreň - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.06. 20195. Otázky a odpovede
Celebony: ( Jimmi )13.06. 20194. To, čo by ste nečakali
Celebony: ( Jimmi )04.06. 20193. Odhalenia
Celebony: ( Jimmi )14.05. 20192. Vydarené výmysly Weasleyovcov
Celebony: ( Jimmi )07.05. 20191. kapitola Začiatky
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )07.05. 2019Úvod k poviedke