Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čarodějkám jen to nej

Hermionina škytavka

Čarodějkám jen to nej
Vložené: Lupina - 26.05. 2020 Téma: Čarodějkám jen to nej
Lupina nám napísal:

 

Jimmi

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Hermionina škytavka

Hermione's Hiccups 

Originál: https://www.fanfiction.net/s/3528074/1/ 

Autor: Dying Romance

Překlad: Lupina          Beta: marci

Povolení k překladu: Žádost zaslána

Humor/Romance 

Hermiona G. / Draco M.

Rating: 13+  Kapitol: 1

Slov: 1 337 

 

 

Shrnutí: Draco Malfoy má plné zuby otravného škytání Hermiony Grangerové. Trvá už celý den, a aby tomu učinil přítrž, je ochotný udělat doslova cokoliv. Dokonce i políbit tu zatracenou mudlovskou šmejdku.

 

Období: Bradavice po kánonu

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Dying Romance. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

 

PP: Milá Jimmi, přeji Ti k narozeninám jen to nejlepší, ať se Ti splní všechna přání a život ať Ti naplňuje štěstí.

PB: Milá Jimmi, připojuji se k Lupinčinu přání. Jsi úžasná žena, která si zaslouží jen to nejlepší nejen dnes, ale každičký den v roce J 

 

 

Hermionina škytavka

 

Byl to pravděpodobně ten nejotravnější zvuk, jaký kdy Draco Malfoy slyšel za celý svůj život. Trval už celý den a nefungovalo nic, co by od něj studenty osvobodilo. Nikdo, ani učitelé nevěděli, proč nic nezabírá, nebo proč to trvá tak dlouho. Zdálo se, že nikdo nezná kouzlo, které by ten problém napravilo, a veškeré prostředky selhaly. Profesor Snape ji vyhodil z lektvarů, protože ho tím zvukem dopalovala, a ona vyběhla se supěním a brbláním, jak ‚nespravedlivé‘ to je. Svoji lamentaci ani nemohla dokončit, protože ji hrubě přerušil onen děsivý zvuk, který se začal Dracovi zavrtávat pod kůži.

Hermiona Grangerová škytala už od snídaně.

Ron Weasley se ji pokusil na chodbě vyděsit, ale skončil se zraněním – Hermiona se totiž tak vylekala, že mu uštědřila ránu do oka. Poté její škytavka nabrala zpět svoji sílu. Harry Potter ji přiměl vypít pět sklenic vody, což vedlo pouze k tomu, že musela bez ptaní odfičet z pokročilých formulí na záchod. Ginny Weasleyová ji během oběda zahnala do rohu a přiměla ji zadržet dech na třicet vteřin. Když toto nepomohlo, natáhla to na celou minutu. Hermiona vzápětí zfialověla a vzdala se.

Žádný z osvědčených triků nezabral. Hermiona Grangerová trpěla těžkým případem škytavky.

Teď už se setmělo a Draco byl v knihovně, kde něco hledal do projektu pro starověké runy. Slyšel ji daleko vzadu, jak škytá a zběsile pátrá po kouzlu, které by spravilo její malý problém. Draco už si málem rval vlasy z hlavy a byl hotov mrštit po ní těžkou knihu. Kdybych ji omráčil, možná by to přestalo. Zasténal, když škytání zesílilo, a zaklel, když ji zaslechl zakňourat zlostí a frustrací.

Draco se zhluboka nadechl a zalistoval stránkami tlustého, roztrhaného svazku. Zoufale se snažil soustředit na domácí úkol a nezamordovat Hermionu Grangerovou. Když mu do uší doputoval další pískavý škyt, zaklapl knihu. Promasíroval si spánky a snažil se uklidnit, ale pak ji opět uslyšel a to ho dokonale rozčílilo. Ta zatracená rádoby ‚nejchytřejší čarodějka své doby‘, co pomohla porazit Voldemorta, ale neumí se zbavit škytání! Si ze mě děláš prdel!

ŠKYT! „A dost!“ zamumlal Draco zlostně. Sebral své věci a vydal se ji najít.

Když ji objevil, potlačil nutkání se zesebevraždit. Ten zvuk jej nekonečně dráždil. Hermiona seděla na podlaze s hromadami knih kolem sebe. Vlasy se jí rozcuchaly víc než obvykle, jak při každém škytnutí nadskočila, tváře jí zrůžověly a pusa se rozmrzele špulila. Jednu ruku měla na hrudi a druhou otevřela další knihu.

Hermiona vypadala naprosto rozkošně.

„Au,“ zamumlala po dalším škytnutí.

„Moc tě prosím, najdeš už jak to sakra skončit?“ zeptal se Draco nepříjemně.

„Malfoyi, prostě – škyt – vypadni, jo? Na hrudi mě bolí, jsem unavená a fakt vytočená!“ odsekla.

„Ty že jsi vytočená? Grangerová, já už se chystal podřezat si zápěstí!“

„No, to ale zní jako skvělý – škyt – nápad!“

„Koukni, asi nechápeš, jakou zatracenou migrénu jsi mi dnes vyvolala! Hlava se mi chystá puknout. Copak jsi v těch zatracených knihách nenašla aspoň něco užitečného?“

„Ne, kdyby jo, tak už – škyt – neškytám!“

„Jsi na špici naší třídy a neumíš vyřešit jeden nepatrný problém? Jsi patetická!“

„A ty snad víš, jak to spravit?!“

Draco na ni jen zíral. „Mohl bych to spravit okamžitě.“ ŠKYT!

„Je mi to jedno. Od tebe pomoc nechci,“ odfrkla a založila si ruce.

„Víš ty co, Grangerová? Jdi se vycpat. Doufám, že se z toho zatraceného škytání rozpadneš na kusy!“

„Vysmahni, než tě – škyt – uřknu!“

Draco se na ni ušklíbl a otočil se. Už ji chtěl opustit i s těmi jejími pitomými škytnutími, když zaslechl povzdech kapitulace.

„Pomoz mi,“ zašeptala.

„Cože?“ zeptal se a otočil se zpět s úšklebkem na tváři.

„Slyšel – škyt – jsi, co jsem řekla.“

„Ano, ale rád bych slyšel ještě jednou, jak se doprošuješ.“

„Doprdele, pomoz mi!“

Draco se samolibě usmál a posadil se na zem naproti ní. „Zkusila jsi všechny knihy zabývající se kouzly na krk?“

„Ano,“ přitakala. ŠKYT!

„No, tak se podívejme… třeba jsi něco přehlédla.“

Popadl náhodnou knihu, opřel se o knihovnu a začal trpělivě listovat stránkami. Očima přeběhl seznam a rychle našel kapitolu „Šikézní kouzla krční“. Prstem přejížděl po stránkách a musel se zhluboka nadechnout, aby jí tu knihu nehodil na hlavu.

Hermiona zakňourala a zabouchla bichli, kterou zrovna četla. Ta padla a rozevřela se a ona se musela vážně držet, aby ji nerozcupovala na kousky. Zafuněla a založila si ruce jako malé děcko. Z jejích úst se vydral obrovský škyt.

„Zatroleně!“ zaječela nahněvaně.

„Dobře, tohle se oficiálně vymklo zpod kontroly! Proč, do háje, to tvoje škytání nezmizí?!“ zasténal Draco.

„To – škyt – nevím! Tak mi pomoz, ty imbecile!“

Opět škytla a Draco ji strhl na podlahu. Ruce jí přišpendlil nad hlavou a jí se v očích objevil strach. Zavrčel na ni a ona znepokojeně nakrčila čelo. Začala rychleji dýchat a pohledem se nervózně rozběhla po místnosti.

„Polekal jsem tě, Grangerová?“ zašeptal jí do ucha.

„Ano! Že by to už pře – škyt –“ povzdechla si. „Tak asi ne.“

„Asi si neuvědomuješ, jak moc mě to tvoje škytání štve. Ten zvuk se mi zarývá pod kůži a ničí veškeré soustředění. Pokaždé, když vidím, jak nadskočíš, chci si vyloupnout oči. Celý den máš kvůli tomu zrůžovělé tváře a…“ Draco jí dýchal na krk. Ucítil, jak se při dalším škytnutí otřela hrudníkem o jeho. „Nemyslím, že jsem si kdy uvědomoval, jak rozkošné to tvoje škytání je.“

„R-rozkošné?“ ŠKYT!

„Roztomilé.“

Draco jí rty přejel po čelisti a musel se zazubit, když škytání pokračovalo. Jemně ji kousl do kůže na krku a cudně ji tam políbil. Pak přesunul rty na její a hluboce ji políbil. Uvolnil její zápěstí, takže ho mohla obejmout kolem krku a dychtivě zareagovat. Líbali se několik minut, a když se konečně odtáhli, všimli si, jaké tajuplné ticho se kolem nich rozhostilo.

Hermionino škytání konečně přestalo.

„Děkuju,“ zamumlala.

„Za polibek nebo za zastavení škytavky?“

„Za oboje?“

Draco se zazubil a zvedl se. Hermiona se posadila, silně zrudlá.

Sebral si své věci a vstal. „Kdykoliv začneš zase škytat… dej mi vědět.“

Nemohla si pomoci, usmála se a opatrně přikývla. „Tak ahoj…“

Ještě jednou se na ni zazubil a mrknul, pak se otočil a nechal ji tam samotnou s hromadami neužitečných knih.

Hermiona si povzdechla a začala je uklízet. Pak konečně došla k té, kterou tak zuřivě odhodila. Šokem vykulila oči, když uviděla, na které kapitole se otevřela.

„Pomocníci při škytavce.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: janka. - 21.11. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 16.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: Hermionina škytavka Od: sisi - 11.07. 2020
Všechno nejlepší Jimmy. Škytavka je nepříjemná a jen pravý zmijozel ji dokáže využít ve svůj prospěch. Nechci slyšet madam Pinceovou, jak se mračí na Hermionu v jejím kutlochu s hromadami knih, které nepomohou. Úklid do regálů by Hermiona zvládla lehce, ale to že milované svazky ležely na zemi, jeden na druhém, svitky se válely po stole až nebezpečně blízko kalamáři, to je pravé dobrodružství této škytavkové záležitosti. Mimochodem, četla jsem správně, že Draco i Hermiona četli knihu o kouzlech na krk, místo na relaxaci dýchacího ústrojí? Divné, určitě se mi to jen zdálo, takže o nic nejde. A děkuji za překlad. A přikláním se k návrhu, ponechat Margarettě nějaký prostor pro její geniální endy.

Re: Hermionina škytavka Od: kakostka - 02.06. 2020
Ano, Margareta má dar psát geniální pokračování:-))) měla by ses do toho pustit pravidelně, Jimmi ti určitě zřídí kolonku Margareta FF a pofrčí to jedna báseň:-))) Lupinko, další skvost z tvé překladatelsk dílny, děkuju. Lahůdku mi nabídly náhodné překlady, v přehledu mi nějak utekla, je to skvělé. Jimmi, dodatečně všechno nejlepší, ať se ti vše daří a užíváš si života.

Re: Hermionina škytavka Od: Esti_Vera - 31.05. 2020
To je krásně vybraný kousek, moc milý a zábavný :)

Re: Hermionina škytavka Od: denice - 26.05. 2020
Obdivuji Draca, takhle se obětovat pro blaho celé školy :-) Děkuji. Milá Jimmi, ještě jednou Ti přeju všechno, všechno nejlepší!

Re: Hermionina škytavka Od: luisakralickova - 26.05. 2020
Milé rozjasnění pošmourného dne, díky čarodějky. A Jimmi, všechno nejlepší, žádné škytání a nějaký obraceč času do kapsy přeji.

Re: Hermionina škytavka Od: Jimmi - 26.05. 2020
Baby, to bolo roztomilé. Ďakujem za milé prekvapenie. Teda videla som, že sa niečo chystá, ale rozbalila som si to až dnes. Skvelý výber, vyvolal úsmev na tvári. A margaretin doplnok k tomu... Premýšľam, kde sa nájde nejaký pomocník pri čkaní pre mňa, ale mne by zabralo tých 5 litrov vody :) Ešte raz obrovské díky
Re: Hermionina škytavka Od: Lupina - 26.05. 2020
Byla to blbůstka, ale nemohla jsem odolat. Protože já byla kvůli škutavce taky odejítá na chodbu. Víš, jak se škytání rozléhá prázdnými chodbami školy? :D Stejně jako Hermiona jsem zkusila vše. Jen ten Draco mi v seznamu chyběl :D Jsem ráda, že potěšilo. A Margaretin komentář by měl být oficiálním pokračováním :-)

Re: Hermionina škytavka Od: margareta - 26.05. 2020
Tak tak. A od toho dne bylo možno zahlédnout Draca, líbajícího Hermionu, prakticky všude. V knihovně, na chodbách, u jezera, dokonce i přede dveřmi lektvarové učebny! Profesor Snape si vzal svého kmotřence stranou a vznesl jízlivý dotaz, proč tolik zájmu o mudlovskou šmejdku? ,, To není zájem, pane, to je prevence. Jinak bychom přišli všichni o nervy. Snad mi dáte za pravdu, že od té doby, co se snažím, je Grangerová klidná, nehádavá, usmívá se a dokonce se zapomíná pořád hlásit?!" ,, Výborně, Draco. Jsi Zmijozel do morku kostí! Taky už v zasnění roztavila dva kotlíky, takže jsi v lektvarech opět na prvním místě ty!" ,, Nejen v lektvarech, pane, nejen v lektvarech!" A Draco s úsměvem vykročil k nebelvírské věži, kde právě zahlédl mizet kudrnatou kštici. Tvářil se přitom, že Snapeovo ,, jak to myslíš?", už nezaslechl. Děkuji, Lupinko! Krásná povídečka! Sice darovaná Jimmi, ale když můžeme ochutnat i my ostatní, kdo by odolal! Jimmi, nevím, jak se na své narozeniny díváš Ty sama, takže jen - hodně zdraví a duševní pohody, nepropadej panice, jsou na světě horší věci, a čistě zmijozelsky, abys toho pro nás, s kumštem Tobě vlastním, ještě hodně, hodně přeložila!! Je fajn, že jsi.
Re: Hermionina škytavka Od: Jimmi - 26.05. 2020
Tak ten bonbónik stál za to. Ďakujem za prianie, ale asi to tušíš... oslavuje sa len na kiži, vek je len číslo.

Re: Hermionina škytavka Od: Gift - 26.05. 2020
Tak to byla velmi roztomila jednohubka! Moc za ni dekuji a tobe, Jimmi, vsechno nejlepsi k narozeninam.
Re: Hermionina škytavka Od: Jimmi - 26.05. 2020
Ďakujem, mám dve preložené kapitoly, ale nie sú v stave ísť von... myslela som že to na dnes stihnem, bohužiaľ.

Re: Hermionina škytavka Od: Ani - 26.05. 2020
Milá Jimmi, všechno nejlepší! A díky za možnost cizopasení na dárku i pro nás ostatní :)
Re: Hermionina škytavka Od: Jimmi - 26.05. 2020
Ďakujem krásne.

Prehľad článkov k tejto téme:

Dying Romance: ( Lupina )26.05. 2020Hermionina škytavka
Hannoie: ( Lupina )28.04. 2020Klevety ve sborovně
coffeeonthepatio: ( Jacomo )25.04. 2020Kterak se Lucius Malfoy pokoušel domluvit manželství
Elysia1: ( Jacomo )18.04. 2020Mí zmijozelové
Gravidy: ( Jacomo )11.04. 2020Dračí doupě
Colubrina: ( Jacomo )11.01. 2020Když dopis nepřišel 3
Colubrina: ( Jacomo )04.01. 2020Když dopis nepřišel 2
Colubrina: ( Jacomo )01.01. 2020Když dopis nepřišel 1
bravenclawesome: ( martik )11.05. 2019Zlatá
Lost2Found: ( Lupina )11.05. 2019Zůstaň
DobbyElfLord: ( Lupina )28.04. 2019Chlípnost Harryho Pottera
Nanaho-Hime: ( arabeska )28.01. 2019O nabručených hrdinech
ambientbenevolance: ( Ganlum )31.12. 2018Poslední viteál
Rumaan: ( Jimmi )29.12. 2018Nenechajte Malfoya šoférovať autobus!
arashi wolf princess: ( martik )22.06. 2018Přání
MintiNeko: ( Lupina )22.06. 2018Záležitost rodinné zvídavosti
Gravidy: ( Jimmi )22.06. 2018Teacher's Pet
Whispering Darkness: ( arabeska )26.05. 2018Předvečer Všech svatých
denice: ( denice )26.05. 2018Na každého jednou dojde, část druhá
drcjsnider: ( Lupina )26.05. 201810 lživých vět
denice: ( denice )11.05. 2018Na každého jednou dojde
Drauchenfyre: ( Lupina )11.05. 2018Kdo by potřeboval obliviátory?
The Almighty Cheez I: ( Martik )11.05. 2018Patnáct faktů o našem drahém Mistrovi lektvarů
Captain Evermind: ( Lupina )28.04. 2018Rozhovor o mazlíčcích
ACE Albert: ( martik )28.01. 2018Jak Ron získal děvče
denice: ( denice )28.01. 2018Nejkrásnější narozeniny
Rebekka: ( Jimmi )28.01. 2018Pre Lupinu
Camillo: ( Jacomo )09.01. 2018Odloučení srdce otevírá
Marauders-And-Lily-I: ( Jacomo )27.12. 201780 věcí, které mají Weasleyovic dvojčata zakázané
Nanchih: ( Jacomo )31.10. 2017Schrödingerova hučka
MissWitchx: ( denice )14.09. 2017Jednota
MissWitchx: ( denice )13.09. 2017Sectumsempra
MissWitchx: ( denice )04.08. 2017Koleje
Colubrina: ( denice )22.07. 2017Scorpius?
MissWitchx: ( denice )22.06. 2017Žádost
MissWitchx: ( denice )12.06. 2017Paparazzi
Daylyn: ( Jacomo )28.05. 2017Letní deště
The Plot Bunny Whisp: ( Jacomo )26.05. 2017Milý denníček!
MissWitchx: ( denice )26.05. 2017Sníh
blue artemis: ( Lupina )26.05. 2017Skutečná závěrečná bitva
MissWitchx: ( denice )25.05. 2017Vyvážený poměr
nonjon: ( Jacomo )22.05. 2017Vznik jména
MissWitchx: ( denice )18.05. 2017Noční můra
( denice )11.05. 2017Únos!
BajaB: ( Lupina )11.05. 2017Den lžiček
Itch: ( Jacomo )08.05. 2017Darth Voldemort
Amanda Saitou: ( Jimmi )08.05. 2017Všetko najlepšie
MissWitchx: ( denice )08.05. 2017Chutě
blue artemis: ( denice )28.04. 2017Bručoun
blue artemis: ( Jacomo )28.04. 2017Nová perspektiva
May La Nee: ( Lupina )28.04. 2017Ten rozhovor
Rumaan: ( Jimmi )26.04. 2017Maškrtu, inak niečo vyvedieme
Hypnobarb: ( Jacomo )01.04. 2017Několik úvah o třicítce
Ms-Figg: ( denice )22.03. 2017Lekce
Colubrina: ( denice )18.03. 2017Lepší muška
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 2017Autogram
Ladymage Samiko: ( denice )01.03. 2017Ve dvojici po opici aneb když pijani vystřízlivějí
Jana Helen Laivel: ( arabeska )28.01. 2017O zbabělosti; Kotlíky
Rumaan: ( Jimmi )28.01. 2017Predohra
Eight Horcrux: ( denice )28.01. 2017Tři v posteli
Rumaan: ( Jimmi )24.01. 2017Koordinátor svadby
Rumaan: ( Jimmi )22.01. 2017Radosť
Rumaan: ( Jimmi )14.01. 2017Prachovka
Rumaan: ( Jimmi )13.01. 2017Zmätky na deň Sv. Patrika
MissWitchx: ( denice )09.01. 2017Telefon
MissWitchx: ( denice )14.09. 2016Kočka
Clell65619: ( Lupina )14.09. 2016Harry Potter a území draků
MissWitchx: ( denice )13.09. 2016Měsíční svit
MissWitchx: ( denice )04.08. 2016Setkání
( soraki )22.07. 2016Choroba?
MissWitchx: ( denice )22.07. 2016Chemie
M14Mouse: ( Lupina )22.07. 2016Neopouštím staré známé pro nové?
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )22.07. 2016Aeroplány
MissWitchx: ( denice )12.06. 2016Svítání
Ava Miranda Dakedavr: ( Lupina )12.06. 2016Rozprava nad Moudrým kloboukem
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )12.06. 2016Iracionalita
somandalicious: ( Lupina )26.05. 2016Dráždivé lízátko
BeWhoYouAre99: ( arabeska )26.05. 2016Zvrácený
MissWitchx: ( denice )26.05. 2016Malování
ulka_black_potter: ( soraki )26.05. 2016Neplač
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.05. 2016Golf
Marauder: ( Jacomo )11.05. 2016Stvořeno s láskou
MissWitchx: ( denice )11.05. 2016Zelená
Amethyst: ( Lupina )11.05. 2016Nikam ho nemůžu vzít!
MissWitchx: ( denice )28.04. 2016Narozeniny
CaptainLeBubbles: ( Lupina )28.04. 2016(Pravdivé) dějiny Bradavic
faithwood: ( Jacomo )28.04. 2016Skutečný vílí příběh
Bad Mum: ( Jacomo )27.04. 2016Sedm 7
Bad Mum: ( Jacomo )26.04. 2016Sedm 6
Bad Mum: ( Jacomo )25.04. 2016Sedm 5
Bad Mum: ( Jacomo )24.04. 2016Sedm 4
Bad Mum: ( Jacomo )23.04. 2016Sedm 3
Bad Mum: ( Jacomo )22.04. 2016Sedm 2
Bad Mum: ( Jacomo )21.04. 2016Sedm 1
MissWitchx: ( denice )21.04. 2016Sbližování
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )20.04. 2016Sedm - úvod
Dragonclaw11: ( Lupina )20.04. 2016Bradavické koleje
MissWitchx: ( Jimmi )20.04. 2016Kino
Bad Mum: ( Jacomo )01.04. 2016Výběr jmen po weasleyovsku
Ostatní autori: ( Jimmi )01.04. 2016Všetko najlepšie
calliopeinbloom: ( Lupina )01.04. 2016O stropech, neladících botách a nezměřitelné bystrosti
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )01.04. 2016Cíl
Ostatní autori: ( denice )01.03. 2016Okamžik pravdy
Ostatní autori: ( Violeta )28.01. 2016Jeden takový rozhovor s J.
Dahlia: ( Jacomo )28.01. 2016Mezihra
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )28.01. 2016Elán
TheNextFolchart: ( denice )28.01. 2016Ve jménu lásky a famfrpálových tréninků
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.01. 2016Disko
birdsofshore: ( LadyF )09.01. 2016Ráno poté
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )09.01. 2016Barevná noc
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2016Úvod 2016
Ostatní autori: ( arabeska )16.12. 2015Sněhové koule
Ostatní autori: ( arabeska )04.11. 2015Co chceš?
Ostatní autori: ( arabeska )10.10. 2015Narozeninová přání
whispered touches: ( Lupina )14.09. 2015Člověk vs. sova
Dragonclaw11: ( arabeska )14.09. 2015Banány
Faith Wood: ( holloway )13.09. 2015Jak Draco Malfoy přestal být hetero
ocd.grl: ( arabeska )13.09. 2015Karbonizace sladkého pokušení
ehcorns: ( arabeska )13.08. 2015Pofiderní ohozy
Dragonclaw11: ( arabeska )04.08. 2015Merline
Pink Wolf Princess: ( arabeska )24.07. 2015Válka šprýmů
DatWinchesterPlaid: ( arabeska )22.07. 2015Má tě pod palcem, kámo
Severusgirl: ( Lupina )22.07. 2015Klepy a zvěsti
randomgenius: ( arabeska )12.06. 2015Pašík
Sassmaster Omega 620: ( arabeska )12.06. 2015Živé obrazy
Emullz: ( arabeska )07.06. 2015Baletní piškotky
SilverWolf7007: ( Jacomo )28.05. 2015Jejda
Ostatní autori: ( LadyF )26.05. 2015101 pokusů o dvoření Hermioně Grangerové
Blue Devil Girlie: ( denice )26.05. 2015Záležitost příjmení
galfoy: ( Lupina )26.05. 2015Stav mysli
Ostatní autori: ( arabeska )26.05. 2015Milý měkkejši…
Laser Lance 720: ( arabeska )18.05. 2015Ranní ptáčata
Ostatní autori: ( Jacomo )11.05. 2015Jeden den v životě Hermiony Snapeové
After the Rain: ( LadyF )11.05. 2015Hodně štěstí, pane Páne zla
Tierfal: ( arabeska )10.05. 2015Ropušák Trevor dohazovač
lumosed_quill: ( arabeska )08.05. 2015Hodit to za hlavu
Resa Aureus: ( Lupina )28.04. 2015Kratochvilná alotria
Bertram Wooster: ( arabeska )28.04. 2015Kde píchání (ehm, chci říct láska) zvítězí nad vším
dragoon811: ( arabeska )01.04. 2015Jen jedno přání
JJ Rust: ( Lupina )01.04. 2015Rodinné shledání
sophierom: ( arabeska )22.03. 2015Vyčkávání
weasleyey: ( arabeska )21.03. 2015Asi záležitost primusů
Ostatní autori: ( arabeska )01.03. 2015Citrony v Bradavicích
Ostatní autori: ( Jacomo )21.02. 2015Nezbytná bolest
AmandaxxPlease: ( arabeska )21.02. 2015Nedělní odpoledne
SaneLilies: ( arabeska )11.02. 2015Zatracený Malfoy
Chalebh: ( arabeska )28.01. 2015Není všechno tak, jak se zdá
Ms-Figg: ( arabeska )28.01. 2015Za zavřenými dveřmi
itsverity: ( arabeska )18.01. 2015Prazvláštní krabičky
MMADfan: ( arabeska )15.01. 2015Trevor a královna
dragoon811: ( arabeska )12.01. 2015První dojmy
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2015Úvod