Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Nedokonalá dokonalosť [FP I]

19. Je preč 2/3

Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Vložené: Jimmi - 14.04. 2020 Téma: Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Jimmi nám napísal:

Autor: Celebony

Preklad: Jimmi Banner: solace

Originál

Rating: M

Preklad z rýchlika, bez betovania


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 19 2/3

 

Keď sa Snape neskôr večer vrátil, Sirius ho uvítal so znepokojeným výrazom a zaviedol ho do Harryho izby.

"Nezobudil sa, odkedy si odišiel. Už je to šesť hodín. A, nuž, nevyzerá veľmi dobre. Poslal som Callahanovi sovu, ale má plné ruky práce s iným pacientom a odpísal, aby som sa príliš neznepokojoval a že sa pokúsi nájsť niečo iné, čo by pomohlo a že mu mám len dať na čelo studený obklad, keby mu príliš stúpla teplota," vravel znepokojene, keď obaja potichu vstúpili do Harryho izby.

Harry ležal na posteli, pokožka sa mu leskla potom. Obočie mal v spánku spojené a tváril sa ubolene. Zdalo sa, že dýcha rýchlejšie než normálne a vyzeral príliš bledo. Snape prešiel k nemu a skontroloval mu teplotu. Bola vyššia než naposledy.

"Harry," zavolal, zatriasol chlapcom, aby sa prebudil.

Harry zastonal a roztvoril oči, ospalo žmurkal na Snapa.

"Profesor?" spýtal sa chabo, žmúril na neho.. Snape mu nasadil okuliare. Sirius sa k nim pripojil.

"Hej, Har, ako sa cítiš?"

"...v pohode," zamrmlal chrapľavo.

"Blbá otázka, Black," zafrflal Snape. "A ešte blbšia odpoveď, Harry."

Harry sa pokúsil zasmiať, ale vznikol z toho zachrípnutý kašeľ, ktorý mu bolestivo podráždil hrdlo.

"Si vôbec hladný?" spýtal sa Snape. "Zvládne tvoj žalúdok jedlo?" Harry unavene pokrútil hlavou. "A čo trochu vody?" Harry opäť pokrútil hlavou, zhnusený výraz v tvári napovedal Snapovi, aby nenaliehal.

"Si stále unavený?" zamračil sa. Harry zatvoril oči a prikývol. "V poriadku, tak si odpočiň."

Harry okamžite zaspal. Sirius si vzdychol a zložil mu okuliare.

Obaja vykĺzli potichu z jeho izby.

"Pozri, Black, nerob si také veľké starosti. Takto to často pri horúčkach prebieha. Harryho telo zvyšuje svoju teplotu, aby zabilo bacila, ktorého chytil a keď sa mu to podarí, asi sa bude veľmi rýchlo cítiť lepšie. Som si istý, že mu bude zajtra ráno dobre, alebo pozajtra. Kedy má prísť Callahan?" spýtal sa Snape.

"Len napísal, že zajtra ráno. Myslí si, že elixíry, čo dal Harrymu predtým, neboli pri Harryho stave dostatočne silné, takže dnes večer sa pokúsi zistiť, či nenájde niečo silnejšie," informoval ho Sirius bez svojho obvykle zatrpknutého tónu, keďže prevládli obavy.

"V poriadku, keby došlo k významnej zmene, kontaktuj ma a ja hneď prídem."

Sirius prikývol a šiel si spraviť kávu, keď Snape odišiel.

S pariacou šálkou sa vydal do Harryho izby a pritiahol si Harryho stoličku k posteli, vďačný, že ju pred pár hodinami premenil na niečo pohodlnejšie. Použil chladivé kúzlo na obklad na Harryho čele a pripravil sa na dlhú noc.

****

Na druhý deň sa Fred, George, Ginny a Ron preletaxovali do Domu svetla, aby tam našli Draca netrpezlivo sedieť v jednom z kresiel.

"Hej, Draco," pozdravila ho Ginny. "Smieme pozrieť Harryho?"

"Ešte nie. Sev šiel práve hore a Harryho liečiteľ tu bude každú chvíľu, takže musíme počkať," vravel, jasne týmto faktom otrávený.

Ako na zavolanie sa rozžiaril kozub do zelena a vykročil liečiteľ Callahan.

"Ahojte, Harry je stále na poschodí?" láskavo sa spýtal.

Než mali šancu odpovedať, Snape bol na schodoch a zavolal na neho, aby šiel hore.

"Sev," zakričal Draco. "Môžeme vidieť Har..."

"Draco," prerušil ho Snape. "Nemyslím si, že dnes uvidíte Harryho," vážne prehlásil, keď ho Callahan dostihol na schodoch a dvojica rýchlo odkráčala do Harryho izby, pričom sa rozprávala tlmeným hlasom.

Piati tínedžeri sa na seba znepokojene pozreli. To neznelo dobre. Ginny sa posadila vedľa Draca na gauč, kým si zvyšní chlapci našli iné miesta, kde počkajú na správy.

****

"Snape s Callahanom vošli do Harryho izby, kde našli chlapca sedieť na posteli, podopretého vankúšmi, ako na nich žmurká. Vyzeral takmer rovnako ako minulú noc, až na ten podivne zmätený výraz v jeho očiach. Sirius sedel vedľa neho a tváril sa veľmi rozrušene.

"Profesor?" zmätene sa spýtal Harry, napriek faktu, že tam ten muž bol pred pár minútami. "Mám trest?"

"Nie, Harry, nemáš, sú letné prázdniny, nespomínaš si?" pripomenul mu Snape po tretí raz.

Callahan pristúpil k posteli. "Ahoj, Harry, pamätáš si na mňa?" jemne sa spýtal, vytiahol stetoskop.

Harry chvíľu na neho tupo hľadel, než sa rozrušil. "Neviem," znel nešťastne.

"Liečiteľ Callahan. Prišiel si za mnou, pretože sme sa snažili zistiť, prečo máš tie záchvaty bolestí hlavy, spomínaš si?" spýtal sa s nádejným hlasom.

"Dobre," odmávol Harry, než vyzrel z okna. "Hej, tam vonku je hipogryf! Učili sme sa o nich na Hagridovej hodine a potom bol Hagrid smutný, pretože chceli zabiť Hrdozobca za to, že ublížil Malfoyovi. Vrátili sme sa v čase a zachránili ho a boli tam presýpacie hodiny a ja som niekoho stretol... teba!" vzrušene ukázal na Siriusa, než sa jeho výraz zase zmenil na zmätený. "Pokúsil si sa ma zabiť a Rona a... nejakých iných ľudí. Kde som?"

Callahan skontroloval Harrymu teplotu a ten sa na neho podozrievavo pozrel.

"Blúzni z horúčky," oznámil zamračene.

"Och, vážne? To nám nedošlo," zareagoval sarkasticky Snape. Callahan na neho podráždene zazrel a pokračoval, jeho poznámku ignoroval.

"Tak či tak, v noci som pracoval s niekoľkými špecialistami na elixíry, čo máme v nemocnici a priniesol som veci, na ktorých pracovali. Stále pracujú na ďalších, ak tieto nezaberú. Dúfam, že do dnešného večera budem mať niečo nové. Zatiaľ som priniesol tento a  tento o šesť hodín," vravel, keď vytiahol fľaštičky a jednu položil na Harryho nočný stolík. "Hej, Harry, chcem, aby si toto vypil, dobre?"

"Čo je to?" podozrievavo sa spýtal Harry. Vzhliadol a venoval Snapovi nedôverčivý pohľad. "Je v tom sérum pravdy?"

"Nie, Harry, je to len liek," vysvetľoval Callahan.

"Na moju rakovinu?"

"Nie, už viac nemáš rakovinu. Práve teraz máš len veľmi vysokú horúčku. Snažím sa ti pomôcť, prisahám. Len potrebujem, aby si toto vypil, dobre?" požiadal Callahan s upokojujúcim úsmevom, zdvihol fľaštičku k Harryho perách a naklonil ju.

Harry mu zrazu ruku nahnevane odtlačil a zatváril sa veľmi nahnevane.

"Smrťožrút!" zjačal, zazeral na prekvapeného muža. Pozrel sa svojho krstného otca. "Sirius! To je Peter Pettigrew! Nedovoľ mu utiecť, inak ťa nemôžeme oslobodiť!"

"Harry, Peter už dostal dementorov bozk, sám som bol toho svedkom. Toto je liečiteľ Callahan," pokojne vravel Sirius.

"Viem." Harry sa podivne pozrel na Siriusa, úplne zabudol na svoje divoké obvinenie.

"Nebuďte urazený," uistil Sirius liečiteľa, "už si myslel, že som Arthur Weasley a Minerva McGonagallová."

"Dal do toho veritasérum," vravel Harry Siriusovi. "Snape mu to prikázal."

Callahan si vzdychol a pozrel na Siriusa, aby mu pomohol a ten prikývol a vzal si fľaštičku. Callahan vstal a Sirius zaujal jeho miesto.

"Hej, Har." Utrel mu spotenú ofinu z čela.

"Sirius, ty si slobodný!" prekvapene zvolal Harry.

"Áno, áno, som slobodný a ty bývaš so mnou. Chcem, aby si kvôli mne niečo vypil, Harry, dobre?" žiadal nádejne Sirius.

"Budeš šťastný, keď to vypijem?"

"Áno, budem kvôli tomu šťastný."

"Dobre teda."

Sirius pomohol Harrymu vypiť fľaštičku tekutiny, než sa chlapec znova vrátil k vyzeraniu z okna.

"V poriadku, druhá dávka je v tejto fľaštičke a mala by sa vypiť za šesť hodín." Callahan nenápadne zdvihol Harryho prútik zo stolíka a podal ho Siriusovi. "Asi by ste ho mali udržať z jeho dosahu, až kým toto delírium neprejde. Neurazte sa, ak vás občas nespozná. Ako vidíte, niekedy sa vracia do minulosti a to by mohlo spôsobiť, že si o vašom vzťahu bude myslieť to, čo si o ňom myslel v tom čase. Myslím tým, že by mohol pokračovať v starých hádkach či rozhovoroch, ako keby ste ich viedli práve teraz. A niekedy môže byť zmätený ohľadne času či miesta. Je to úplne normálne a malo by to prejsť, ale ak sa mu ešte zvýši teplota, okamžite ma kontaktuje. Vrátim sa do laboratória, aby som zistil, či sa naši špecialisti niekam posunuli."

Len čo odišiel, Snape zdvihol druhú fľaštičku a Sirius pretočil očami.

"Idem zistiť, čo v tom je. Vrátim sa o pár hodín." Strčil fľaštičku do vrecka.

"Nech neupadneš do šoku, keď zistíš, že je pripravený správne," podráždene prehlásil Sirius.

Snape sa na neho ľadovo pozrel.

"Poviem Dracovi a Weasleyovcom, že dnes nemôžu Harryho vidieť."

Harry sa pozrel na Snapa. "Malfoy? Čo tu Malfoy robí?" spýtal sa s nádychom zhnusenia v hlase.

"Áno, určite nie je dobrý nápad priviesť ich sem," súhlasil Sirius, než pripomenul Harrymu, že sú s Dracom teraz priatelia, skutočnosť, ktorej Harry neuveril.

****

Na prízemí piati mládežníci vyskočili na nohy, keď Snape zišiel dole.

"Ten liečiteľ nám nič nepovedal," rozhorčil sa Draco. "Vravel niečo o dôvernosti medzi liečiteľom a pacientom a že ty nám to povieš, blá, blá, blá. Sev, čo sa deje?"

"Harry má práve teraz veľmi vysokú horúčku, takže dnes ho nikto z vás nenavštívi," vážne prehovoril Snape.

"Počkať, je to niečo nákazlivé?" spýtala sa Ginny, keď sa postavila medzi Snapa a kozub, aby sa uistila, že neodíde, kým jej otázky nezodpovie.

"Je to možné," nejasne odpovedal Snape.

"No ale s Weasleym sme tu boli včera celý deň a nie sme chorí," pripomenul Draco.

"Áno, nemôžeme ho ísť pozrieť?" spýtal sa Ron.

"Nie, nemá náladu na návštevníkov," vyštekol Snape, začínal byť podráždený.

"Chceme len pár minút," vložil sa George.

"Len aby sme ho trošku rozveselili," dodal Fred.

"A aby vedel, že si o neho robíme starosti," pokračovala Ginny.

"Nie," rozhodne vyhlásil Snape.

Zhora bolo počuť tlmené výkriky a všetci vzhliadli nahor v znepokojenom prekvapení.

"Snape!" zakričal Sirius, keď pribehol k zábradlí, vyzeral rozrušene, "môžeš sem prísť?"

Snape sa k nim otočil. "Každý s ryšavými vlasmi ide domov. Draco, ty na mňa počkáš a ak sa pokúsiš vykradnúť hore, budeš drhnúť podlahu kuchyne zubnou kefkou... svojou zubnou kefkou," pohrozil, než sa náhlil hore schodmi.

"Čo sa deje?" spýtal sa potichu Siriusa, keď sa priblížili k Harryho izbe.

Sirius len pokrútil hlavou a zaviedol muža do Harryho izby. Len čo vošli, Harry sa v hrôze pozrel na Siriusa.

"Profesor! To je Sirius Black! Je to on! Zradil mojich rodičov! Snaží sa ma zabiť a môj prútik je preč!" vykríkol Harry a začal vstávať z postele.

"Idem po Remusa, môžeš s ním na minútku zostať?" vzdychol si Sirius.

Snape rýchlo súhlasil a prihnal sa k Harryho posteli, aby sa ho pokúsil upokojiť a prinútiť ho ľahnúť.

Sirius začul, ako Harry začal Snapovi vysvetľovať, že Sirius je šialený a chce ho zabiť, keď sa náhlil z izby a dole schodmi.

Cestou ku kozubu ho zasiahla paľba otázok. Zdvihol ruku, aby ich umlčal a rýchlo zavolal Remusovi, ktorý o chvíľu neskôr vykročil z kozuba.

"Remus," začal Sirius, nechal mládež počúvať. "Harryho stav sa zhoršuje. Horúčka mu stúpla tak, že celé dopoludnie blúzni. Keby si mohol ostať, občas si myslí, že sa ho snažím zabiť ako v treťom ročníku a o tebe nikdy nepochyboval, okrem toho razu v Škriekajúcej búde, ale..."

"Nerob si starosti, Tichošľap. Samozrejme, že zostanem," znepokojene súhlasil Remus. "Idem hneď hore."

Sirius prikývol, zhlboka sa nadýchol, tváril sa trochu neisto, čo so sebou robiť, keď Remus odišiel.

Piati mládežníci sa na neho pozreli so znepokojením v tvárach.

"Počkať, Harry má halucinácie?" neveriacky sa spýtal Ron.

"Áno," vzdychol si Sirius. "Horúčka mu nebezpečne stúpla, ale v tejto chvíli nemôžeme nič urobiť, len čakať a dúfať, že Callahanove elixíry začnú zaberať alebo sa Harryho imunitný systém nakopne a začne s tým bojovať."

"Bude v poriadku?" znepokojene sa spýtala Ginny.

"Neviem, dúfam, že áno," odpovedal Sirius s prenasledovaným výrazom, jeho myšlienky sa samovoľne vrátili k minulému roku. Odohnal ich. "Harry by nechcel, aby ste ho takto videli a potrebuje odpočívať. Zajtra sa môžete skúsiť vrátiť a pošlem vám info, ak sa zhorší, dobre?"

Pätica neochotne prikývla. Snape čoskoro zišiel dole schodmi, zobral Draca a po tom, čo naliehal na Siriusa, aby ho zavolal, keď sa veci zhoršia, odletaxoval sa s krstným synom. Weasleyovci tiež odišli, prikázali Siriusovi, aby povedal Harrymu, že tu boli a aby im poslal sovu, len čo bude mať dovolené návštevy.

Nasledujúce hodiny sa striedali pri Harrym, ktorý striedavo zaspával a prebúdzal sa v rozličných stupňoch chápania reality.

****

Sirius prekvapene vzhliadol, keď z kozuba vykročila pani Weasleyová a niesla veľkú, pariacu sa misu. Práve sa vracal nahor s kávou. Remusa pred chvíľou odvolali kvôli niečomu s Rádom, čomu sa nedalo vyhnúť, takže Sirius strážil Harryho sám. Pred pár minútami Harry začal znova panikáriť, veril, že po ňom ide jeho krstný otec, takže opustil izbu, aby si urobil kávu a dúfal, že dovtedy Harry na to zabudne alebo sa aspoň upokojí.

"Molly?" spýtal sa.

"Ahoj, Sirius. Ako sa darí Harrymu? Priniesla som mu trochu polievky," zdvihla misu.

Sirius si vzdychol. "Nie tak dobre, aby som ti pravdu povedal. Celý deň pospáva a keď je pri vedomí, je úplne mimo. Má príšernú horúčku, a bez ohľadu na to, koľko elixírov od Callahana zoberie, zdá sa, že sa len zhoršuje. Je milé, že si sa zastavila, Molly, ale neviem, či by si mala ísť práve teraz hore. Harry nie je sám sebou. Blúzni od horúčky a hovorí nezmysly a stále zabúda, kde je alebo kto som alebo prečo nemôže vidieť Rona."

"Nebuď hlúpy, Sirius. Som matkou siedmich detí. Uisťujem ťa, že toto všetko som už zažila alebo som na to minimálne pripravená," s istotou vyhlásila pani Weasleyová.

"Dobre teda. Nech sa páči. Ak ťa Harry spozná, som si istý, že ťa rád uvidí," unavene odpovedal Sirius.

"Sirius, vyzeráš,  že ledva stojíš na nohách a bolo by lepšie, keby si bol kvôli Harrymu čulý, takže prečo mi ho nenecháš na hodinku na starosť a chvíľku si neodpočinieš?"

"Si si istá?" spýtal sa.

"Samozrejme, že som si istá."

"V poriadku, len ma zobuď, keď skončíš."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 19. Je preč 2/3 Od: denice - 15.04. 2020
Trápení, trápení a trápení. Čím dál víc mám pocit, že Harry má ďábelskou smůlu - opatrovník Sirius, který se chová jako pštros, a léčitel, který zkouší lektvary, který zabere. Sakra, to nikoho nenapadne zavolat jiného léčitele? Jediný, kdo jakž takž funguje, je Severus. Kontroluje ty experimentální lektvary a stará se. Snad to bude co platné. Díky.
Re: 19. Je preč 2/3 Od: Jimmi - 15.04. 2020
Trápenia ešte asi bude... toto je poviedka o trápení. Ďakujem

Re: 19. Je preč 2/3 Od: lenus - 15.04. 2020
Každopádne nik nemôže povedať, že je to nudná poviedka, zvrat v každej kapitole ???? už sa teším na pokračovanie, diky =)

Re: 19. Je preč 2/3 Od: Jacomo - 14.04. 2020
Ach jo, chudák Harry. Už toho tolik prožil a pořád je mu na hrb nakládáno víc a víc. Když jde jen o psychiku, nechce si nechat pomoct, a teď když má v háji i tělesnou stránku, zase nic nezabírá. Neveselé čtení, ale přesto děkuju za další část. Začínám mít pocit, že si ten originál vůbec nepamatuju.
Re: 19. Je preč 2/3 Od: Jimmi - 15.04. 2020
Ono to začína splývať... mňa tiež často originál prekvapí. Stále neviem ako sa z toho vlastne dostane, ako fyzičku zvládnu elixíry, ale čo psychika? Nespomínam si totiž na žiadne ďalšie rozhovory (okrem toho čo už mám preložené vo zvyšku tejto kapitoly). Nemôžem spoilerovať, ale stále sa snažím nájsť náznaky toho zvratu či odhalenia masiek... čo mali vôbec v pláne a odkedy... veď Harryho sa dalo tak ľahko zbaviť... uvidíme, asi si fakt musím počkať na preklad :) Momentálny nápad to asi nebol, ten dračí prívesok bol spomenutý už dávnejšie... ach jo. Vieš, že to má aj kratučký tretí diel? Niečo ako Epilog po rokoch? Dúfam, že si to nepletiem, ale niečo také sa mi marí. Díky moc

Prehľad článkov k tejto téme:

Celebony: ( Jimmi )03.08. 2020Epilóg Nové začiatky 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.07. 2020Epilóg 1/2
Celebony: ( Jimmi )22.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 4/4
Celebony: ( Jimmi )17.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 3/4
Celebony: ( Jimmi )11.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 2.časť
Celebony: ( Jimmi )10.07. 2020 26. Nedokonalá dokonalosť 1.časť
Celebony: ( Jimmi )07.07. 202025. kapitola Len Harry 3/3
Celebony: ( Jimmi )05.07. 202025. kapitola Len Harry 2/3
Celebony: ( Jimmi )03.07. 202025. kapitola Len Harry 1.časť
Celebony: ( Jimmi )30.06. 202024. Dôvod bojovať 2/2
Celebony: ( Jimmi )28.06. 202024. Dôvod bojovať 1/2
Celebony: ( Jimmi )26.06. 202023. Zelené svetlo 2/2
Celebony: ( Jimmi )23.06. 202023. Zelené svetlo 1/2
Celebony: ( Jimmi )21.06. 202022. Najhoršie nočné mory 2/2
Celebony: ( Jimmi )19.06. 202022. Najhoršie nočné mory ½
Celebony: ( Jimmi )18.06. 202021. Záchrana
Celebony: ( Jimmi )11.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 2/2
Celebony: ( Jimmi )10.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 1/2
Celebony: ( Jimmi )15.04. 202019. Je preč 3/3
Celebony: ( Jimmi )14.04. 202019. Je preč 2/3
Celebony: ( Jimmi )11.04. 202019. Je preč 1/3
Celebony: ( Jimmi )07.04. 202018. Pomoc 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202018. Pomoc 1/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202017. Pochyby a nedôvera 2/2
Celebony: ( Jimmi )24.03. 202017. Pochyby a nedôvera 1/2
Celebony: ( Jimmi )17.03. 202016. Bod zlomu 2/2
Celebony: ( Jimmi )03.03. 202016. Bod zlomu 1/2
Celebony: ( Jimmi )28.02. 202015. Zlý nápad
Celebony: ( Jimmi )10.02. 202014. Priateľ či nepriateľ 1.časť + 2. časť
Celebony: ( Jimmi )29.01. 202013. Reakcie 3.časť
Celebony: ( Jimmi )28.01. 202013. Reakcie 2.časť
Celebony: ( Jimmi )27.01. 202013. Reakcie 1.časť
Celebony: ( Jimmi )19.11. 201912. Následky 3. časť
Celebony: ( Jimmi )16.11. 201912. Následky 2.časť
Celebony: ( Jimmi )12.11. 201912. Následky 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.10. 201911. kapitola 2/2
Celebony: ( Jimmi )20.10. 201911. Roztrieštená ilúzia bezpečia 1/2
Celebony: ( Jimmi )18.10. 201910. Strach 2/2
Celebony: ( Jimmi )11.10. 201910. Strach 1/2
Celebony: ( Jimmi )27.09. 20199. Vadná dokonalosť – 2. časť
Celebony: ( Jimmi )20.09. 20199. Vadná dokonalosť – 1. časť
Celebony: ( Jimmi )10.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )02.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 2. časť
Celebony: ( Jimmi )22.08. 20198. Skúmanie nového teritória - 1. časť
Celebony: ( Jimmi )13.08. 20197. Prví a druhí - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )26.07. 20197. Prví a druhí - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )25.07. 20197. Prví a druhí - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )22.07. 20196. Lekáreň - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )20.07. 20196. Lekáreň - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )19.07. 20196. Lekáreň - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.06. 20195. Otázky a odpovede
Celebony: ( Jimmi )13.06. 20194. To, čo by ste nečakali
Celebony: ( Jimmi )04.06. 20193. Odhalenia
Celebony: ( Jimmi )14.05. 20192. Vydarené výmysly Weasleyovcov
Celebony: ( Jimmi )07.05. 20191. kapitola Začiatky
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )07.05. 2019Úvod k poviedke