Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Přímo na sever

Úvod

Přímo na sever
Vložené: denice - 18.03. 2020 Téma: Přímo na sever
denice nám napísal:

 

 

Autor: Kailin          Překlad: denice          Beta: Jimmi a Sevik99          Banner: arabeska

Originál: https://www.fanfiction.net/s/12060510/1/Due-North

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

Přímo na sever

Due North

https://www.fanfiction.net/s/12060510/1/Due-North

Autor: Kailin

Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99      Banner: arabeska

Povolení k překladu: Žádost zaslána

Romance

Severus Snape/Hermiona Grangerová

Rating: 13+      Kapitol: 9

Slov: 27 714



Shrnutí: Severus a Hermiona čelí náhlým změnám v jejich životě

Období: Po Bradavicích



Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Kailin. Ani příběh, ani jeho překlad nevznikly za účelem finančního zisku.



Poznámka autorky: Nikdy neříkej nikdy. Přísahala jsem, že nebudu psát pokračování ‚Na sever‘, ale staly se dvě věci: před osmi měsíci jsem se osobně setkala se svým hledačem britských výrazů a konečně jsem si znovu přečetla knihy a opět se zamilovala do potterovské verze. Přidejte k tomu natáčení Fantastických zvířat, Harryho Pottera a prokleté dítě a prohlášení J. K. Rowlingové o severoamerické kouzelnické škole a její zmínky o severoamerických Indiánech, a bylo mi jasné, že musím pokračovat v příběhu Severuse a Hermiony v Kanadě.

Pokud jste nečetli ‚Na sever‘, pravděpodobně je dobrý nápad zkusit to. Vysvětluje, jak se Severus dostal do North Woods a jak se z něj a Hermiony stal pár.

A jestli si myslíte, že si na tyto postavy dělám nějaký nárok... je to hloupost!

„Někdy lituji sebe sama, a celou tu dobu mě po nebi unášejí nádherná oblaka.“ –Odžibvejské přísloví.



 

Poznámka překladatelky: Kapitoly jsou většinou hodně dlouhé, budu je proto dělit. Povídka začne vycházet, až skončí Za trest s Hermionou Grangerovou, pravděpodobně od 9. dubna.

Za banner, který víc než vystihuje mou představu, děkuji arabesce.

Povídku Na sever – Into the North najdete v archivu, pro tyto stránky ji přeložila Tiberia, které také děkuji za povolení použít její překlad institucí a lektvarů.

 




Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Úvod Od: tvefisto - 11.04. 2020
Povídku Na sever jsem milovala (a stále miluji), takže pokračování je skoro splněný sen. Moc děkuji :)
Re: Úvod Od: denice - 13.04. 2020
To je pěkně řečeno, a taky dobrá motivace k překládání :-) Děkuji.

Re: Úvod Od: miroslava - 22.03. 2020
Tak tohle bude fakt lahůdka, moc se těším
Re: Úvod Od: denice - 24.03. 2020
Já taky :-) Děkuji.

Re: Úvod Od: silrien - 19.03. 2020
Aaaaah, já se tak moc těším. Děkuji
Re: Úvod Od: denice - 19.03. 2020
Těš, žádná velká dramata, ale myslím, že je na co. Děkuji.

Re: Úvod Od: zuzule - 19.03. 2020
Jeee super! Me srdce plesa celou dobu, co procitam nove uvodniky, ale ted si uplne poskocilo. Nedavno jsem nahodou zjistila, ze autorka napsala pokracovani a zacala ji cist v originale. Ted si ale pockam na preklad. :) Diky!
Re: Úvod Od: denice - 19.03. 2020
Moc mě těší, že si počkáš na překlad, a doufám, že tě nezklameme! Děkuji.

Re: Úvod Od: Jimmi - 18.03. 2020
Čo dodať? Ďalšia snamionka, ktorú musím prečítať. Čo mi to robíš? Ale zase musím povedať že to čo už mám, je nádherné. Asi by si ma fakt nemala uvádzať ako betu, tam nie je čo opravovať... (druhá možnosť je, že som na chyby slepá) Aj by som ti zaželala, nech ti to rýchlo odsýpa, ale to by som si na seba ušila bič. Ale upozorňujem, že ak to fakt budeš preháňať s rýchlosťou, vrhnem sa na BMM a vyťažím ťa :) Žartujem. Fakt je to krásna poviedka.
Re: Úvod Od: denice - 18.03. 2020
Díl, který jsem ti poslala dneska, ti už dá trošku víc práce;-) Teď by to nějaký čas odsýpat mělo, a BMM klidně pošli, až budeš mít. Máš pravdu, je to krásná povídka. Děkuji.

Re: Úvod Od: luisakralickova - 18.03. 2020
Hurá, konečně překlad, čtete mi asi myšlenky, díky čarodějky. A ten banner je skvostný.
Re: Úvod Od: denice - 18.03. 2020
Překládat tuto povídku je potěšení .-) Děkujeme.

Re: Úvod Od: margareta - 18.03. 2020
Tak na tohleto se strašně těším!! Into the North patří mezi mé nejoblíbenější snamionky a pořád se k ní vracím. A banner je přesně takový, jak si vždycky představuji krajinu, kde Severus s Hermionou žijí. No, a tandem denice, jimmi a sevik99, k tomu můžu už jen dodat UŽ ABYCH MOHLA ČÍST!!! Děkuji, čarodějky! Těším se!
Re: Úvod Od: denice - 18.03. 2020
Moc, moc doufám, že tě pokračování nezklame. Banner odpovídá náladě povídky - žádné velké dramatické zvraty, jen každodenní život - tedy většinou... Děkujeme!

Re: Úvod Od: Lupina - 18.03. 2020
Jak já se těším. Bude Severus!!! Mé srdce jásá a plesá a vůbec se raduje. A to je zrovna v tuto náročnou chvíli, kdy sedíme doma, víc než dobré. Denice, jsi naše hvězda denní. Arabeska opět ukázala svůj um a vytvořila krásný banner. Děkuji!
Re: Úvod Od: denice - 18.03. 2020
Bude Severus :-) Hvězda je arabeska. Chtěla jsem trochu jiný banner - krajinu, les, jezero, žádné obličeje, jen siluety. A podívej se, co dokázala... Děkuji.