Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Azkabanem to nekončí

Uvod

Azkabanem to nekončí
Vložené: Lupina - 18.03. 2020 Téma: Azkabanem to nekončí
Lupina nám napísal:

Azkabanem to nekončí

Out of Azkaban

Originál: https://www.fanfiction.net/s/4329862/1/

Autor: Laume

Překlad: Lupina     Beta: marci      Banner: Jimmi

Povolení k překladu: Ano

Žánr: humor

Hl. postavy: Severus Snape, Harry Potter

Rating: 13+  Kapitol: 8

Slov: 15 368

 

 

Shrnutí: Harry a Snape byli na základě falešného obvinění posláni do Azkabanu. Jakmile se však dostanou ven, nejsou tím, co Řád očekával.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Éra/období: kánon

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Laume. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

 

PP: Překlad vznikl jako vánoční dárek pro Marci, která si jej tradičně i obetuje. Chtěla něco se Severusem a já na poslední chvíli padla na tuto povídku. Nečekejte nic vážného. Jde o opravdu odlehčené čtení, i když má jistý temný podtón. Začneme v květnu.

PB: Vánočním dárkem v podobě překladu od Lupinky pro mne již několik let začíná Štědrý den. A i když ve chvíli, kdy toto čtete, je nejspíš jaro, já v reálném čase sedím u rozsvíceného stromečku a těším se na zbytky božíhodové kachny se zelím, přestože už několik dní v podstatě nepřetržitě žeru. :-) A jelikož ve chvíli, kdy toto čtete, je nejspíš jaro (vím, že se opakuju), doufám, že už jsem nabraná vánoční kila alespoň částečně odčarovala a že jsem Lupince za její dárek i osobně poděkovala. Protože, Lupinko – jsi nejlepší překladatelka a jsi MOJE  :-)

Děkuji!!! ♥

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Uvod Od: miroslava - 22.03. 2020
Harry a Severus!! Jupííí, tak na ty se moc těším

Re: Uvod Od: miroslava - 22.03. 2020
Harry a Severus!! Jupííí, tak na ty se moc těším

Re: Uvod Od: Gift - 19.03. 2020
Humoru je vzdy treba! Zvlast v teto dobe. Dekuji a tesim se!

Re: Uvod Od: Jacomo - 18.03. 2020
S nostalgií vzpomínám na koukáním přes rameno při tvorbu banneru - už tak straaašně dávno - a neskutečně se těším na blbinu - protože smíchu je nám třeba. Díky předem, Lupinko a všechny zúčastněné.
Re: Uvod Od: Lupina - 18.03. 2020
Tak to si, Jacomo, pamatuješ víc než já a jimmi :D Doufám, že se bude líbit :-)

Re: Uvod Od: JSark - 18.03. 2020
Vyzerá to zaujímavo. :)
Re: Uvod Od: Lupina - 18.03. 2020
Je to blbina. Měla jsem potřebu něčeho odlehčeného. Snad se bude líbit :-)

Re: Uvod Od: Jimmi - 18.03. 2020
To som fakt robila banner? Totálne okno. Teším sa, moc sa teším a tá poznámka od marci nemá chybu :) Všetko najlepšie!
Re: Uvod Od: Lupina - 18.03. 2020
Tak jsi mě dostala! Jsem procházela poštu, kdo teda ten banner dělal, než mi došlo, že to muselo být na sympóziu. V poště nikde nic, takže jsi to musela být ty! :D Snad se bude líbit :-)

Re: Uvod Od: denice - 18.03. 2020
Má smysl psát, jak nesmírně se těším? Děkuji, čarodějky.
Re: Uvod Od: Lupina - 18.03. 2020
Snad nezklame, je to fakt taková blbina :-)
Re: Uvod Od: denice - 18.03. 2020
Severusův úsměv na banneru je opravdu děsivý - Brumbál z něj asi veselý nebude :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

Laume: ( Lupina )16.06. 2020Kapitola 7 a epilog
Laume: ( Lupina )10.06. 2020Kapitola 6.
Laume: ( Lupina )03.06. 2020Kapitola 5.
Laume: ( Lupina )27.05. 2020Kapitola 4.
Laume: ( Lupina )20.05. 2020Kapitola 3.
Laume: ( Lupina )13.05. 2020Kapitola 2.
Laume: ( Lupina )06.05. 2020Kapitola 1.
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )18.03. 2020Uvod