Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Nedokonalá dokonalosť [FP I]

13. Reakcie 3.časť

Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Vložené: Jimmi - 29.01. 2020 Téma: Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Jimmi nám napísal:

Autor: Celebony

Preklad: Jimmi Banner: solace

Originál

Rating: M

 

Jazykové okienko. Blondínka sa v slovenčine vážne píše s mäkkým i. Rovnako ako tím (team), keď už sme pri tom.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

13. Reakcie 3.časť

 

"Tvoji chrabromilskí kamoši môžu byť kompletní idioti, Potter, ale slizolinčania naozaj majú rozum a oči," spupne vysvetľovala Pansy.

"Plus sa k nám doniesla veľmi zaujímavá šuškanda. Keď na Rokfort vpustia bandu ľudí, aby sa pokúsili znova vybudovať ochrany, je trošku nápadné, keď profesor Snape uteká hradom a nesie tvoje zakrvavené telo v bezvedomí hneď po tom, čo Dumbledore všetkým povedal, že si u príbuzných," dodal Nott.

"Hej, vy dvaja zavrite zobák," vyštekol Draco. "Toto je medzi nami, takže do toho nezaťahujte Harryho len preto, že nedokážete vymyslieť čo povedať mne."

"Dobre teda, Draco," uškrnula sa Pansy, "aké je to kamošiť sa s niekým, kto sa nedokázal ubrániť voči muklovi? Alebo sa ani nesnažil. Možno sa mu to páčilo."

"Sklapni ti podradná mrcha!" vybuchol Draco.

"Úbohý malý Potter," pokračoval zlomyseľne Nott, "ležkáš si a necháš sa mlátiť svojím strýkom, kým sa tá kurva, čo bola tvojou matkou, rozkladá niekde v hrobe, červíky jej vyliezajú z očných dierok a..."

Harry rozzúrene skočil po Nottovi a zrazil ho k zemi, zasadiac údery na každé miesto, kam dočiahol.

"Ideš, Harry!" zajačali weasleyovskí chalani. "Vymláť z neho dušu!"

Ginny si vyhrnula rukávy, rozbehla sa a skočila na Pansy. Slizolinčanka zjačala, keď jej Ginny natrhla peru a potiahla za vlasy. Weasleyovci svoju sestru hlasne povzbudzovali.

Zrazu sa Crabbe s Goylom pohli smerom k Dracovi, aby na neho zaútočili, ale tesne predtým, ako sa k nemu dostali, ich zboku zrazili k zemi traja chalani. Draco sa vrhol do boja, aby pomohol udržať dvoch obrovských chalanov na zemi a trošku sa pomstil za to, že sa mu tí dvaja otočili chrbtom.

Nott s Harrym sa prevaľovali sem a tam, ich boj bol najintenzívnejší zo všetkých, pretože si vzájomne snažili spôsobiť čo najväčšiu bolesť. Harry vedel z čias, keď ho mlátil Dudleyho gang, kde to najviac bolí a ako päsť dokáže uštedriť tú najsilnejšiu bolesť. Takmer ďakoval Dudleymu a jeho bande za to, že ho to naučili, hoci to ani nemali v úmysle.

Samozrejme, Nott sa bil tiež urputne a neustále sa pretáčal nad Harryho, aby získal výhodu výšky, ale hneď na to sa Harrymu darilo pretočiť ich naspäť.

Harry si sotva všimol, keď nejaké ruky prekĺzli okolo neho, až kým ho nezdvihlo od Notta, pričom sa stále snažil udierať a kopať. Pokúsil sa uniknúť rukám, čo ho držali, ale nedokázal sa uvoľniť.

Nott sa rýchlo postavil na nohy a začal vypľúvať krv na zem. Aj z nosa mu tiekla krv a šaty mal roztrhané a postriekané krvou. Harryho potešilo, že za pár hodín bude mať Nott parádny monokel. Samozrejme, uvedomoval si, že asi nie je sám v lepšom stave, ale bolo mu to ukradnuté.

"Možno ukecáš profesora Snapa, aby ti poriadne nakopal zadok, ako po tom dychtil od prvého ročníka. Takto si budeš pripadať viac doma," zúrilo vyštekol Nott.

Harry sa na neho vrhol, ale drsne ho stiahli späť.

"Nott!" zavrčal podráždený Snape, keď sa snažil udržať Harryho. "Keď znova začne škola, vezmem vám body a dostanete trest zakaždým, keď sa nadýchnete! Nechám vás vylúčiť, aj keby to mala byť tá posledná vec, čo urobím!"

Nott len zazrel na profesora a otočil sa znova k Harrymu.

"Zjavne prahneš po násilí, Potter. Možno sa viac podobáš svojmu strýkovi, než si pripúšťaš," ohavne dodal.

Harry stuhol hrôzou, nechal tie slová do seba vsiaknuť.

"NOTT!" zreval Snape, švihol prútikom, kým držal Harryho druhou rukou, hoci sa chrabromilčan už viac nepokúšal uniknúť. "Vypadni odtiaľto, inak ťa prekľajem tak silno, že to pocítia aj tvoji predkovia!"

"Ako profesor sa mi nemôžete vyhrážať, som študent," povýšene oznámil Nott.

"Tak ma sleduj," odvetil Snape so svojím najlepším zazretím.

Nott prehltol a okamžite odbehol s hysterickou Pansy a dvoma zmäteným telesnými strážcami.

Snape zovrel Harryho za plecia a otočil ho tvárou k sebe.

Harry sa obzrel po ostatných tínedžeroch. Očividne dorazili rodičia Weasleyovi, pretože teraz stáli pri svojich deťoch, robili povyk nad ich zraneniami a počúvali ich vysvetlenia. Laura bola s Dracom, ktorý vyzeral, že je hrdý sám na seba.

"Harry, Harry, čo sa stalo?" spýtal sa Snape, keď sa snažil zatajiť svoje obavy.

Harry sa mu odmietol pozrieť do očí. "Nič dôležité..."

"To je Harry Potter?" začuli nejaký hlas zozadu.

"U Merlinovej brady, je to on!" vykríkol niekto ďalší, čím privolal pozornosť ďalších ľudí.

Harryho oči sa v panike rozšírili. Nemohol si pomôcť, ale obzrel sa.

Zhromažďoval sa tam dav. Bola tam skupina pubertiačok, ktorá začala kričať radosťou a ukazovať na neho. Turisti začali vyťahovať foťáky a každý zjavne hľadal brko.

"Och, sakra," zaklial Snape.

Laura k nim pribehla a prehodila plášť cez Harryho hlavu. Potiahla ho za seba, takže jej a Sevove telá boli medzi ním a davom.

"Draco, poď sem!" zakričala. "Rýchlo! Ron, Arthur, aj vy!"

Harry začul zvuky behu.

"Sev, prehoď svoj plášť cez Draca, a ty, Arthur, svoj cez Rona. Nie počkať, vymeňme si ich, pretože môj je trochu iný a videli ma prehodiť ho cez Harryho."

Plášť sa zdvihol z Harryho hlavy a na okamih uvidel Rona, než ten plášť pristal na ryšavcovi. Draco už mal cez seba Snapov plášť a majster elixírov sa znepokojene obzeral cez plece.

Harryho znova vrhol do temnoty, keď mu prehodili ďalší plášť cez hlavu.

"Už prichádzajú. Musíme sa rozptýliť a dúfajme, že to ten dav rozdelí. Sev, vezmi Draca do obchodu s elixírmi, viem, že majiteľ má vzadu letaxové spojenie. Ja vezmem Harryho k tomu v Deravom kotlíku. Arthur, len vezmi Rona a utekajte. To ich vyvedie z rovnováhy a nebudú vedieť, koho nasledovať. Ideme!" zakričala.

Harry cítil, ako ho chytila za ruku a začal za ňou naslepo utekať, keď ho ťahala.

"Odbočka doprava!" oznámila, keď Harry cítil, že ho ťahá vpravo. "Dobre, vyzerá to, že po nás ide len malá skupinka. Došlo mi, že ich nenapadne, že pôjdeš so mnou. Máme pár jačiacich dievčat, ktoré zjavne chcú, aby si sa s nimi oženil, jedného chlapíka, čo vyzerá ako novinár a pár nabudených turistov. Vľavo!"

Harryho potiahlo doľava. Vlastne bol za ten beh rád. Využil tým zvyškový adrenalín z bitky s Nottom a cítil, ako jeho zlá nálada slabne, keď nemyslí na obrázky svojej matky, ktoré mu Nott nasadil do hlavy... či na tú jeho poslednú poznámku.

"Harry! Harry, si to ty?" začul zozadu zadychčaný hlas.

"Turisti, vyzerá to tak," informovala ho Laura.

"Harry! Milujem ťa! Vezmi si ma!" vykríkol ženský hlas.

Harrymu klesla sánka a Laura vybuchla smiechom.

"Ideme doľava!" zavolala.

"O čom bola tá bitka, Harry?" zakričal mužský hlas. Harry predpokladal, že to bol ten novinár.

"Oh, u Merlina, tie pubertiačky sú fakt odhodlané, doháňajú nás," lapala Laura po dychu.

Práve, keď Harry uvažoval, aké to musí byť pre dav divné prenasledovať niekoho s plášťom cez hlavu, zacítil, ako mu ten plášť strhli.

Obzrel sa, keď pokračoval v behu a videl, ako si jedno dievča pritíska ten plášť k hrudi. Len čo dievčatá zbadali jeho tvár, začali bláznivo jačať a foťáky cvakať.

"To je Harry Potter!" kričali všetkým navôkol, čím vytvárali ešte väčší dav a priťahovali pozornosť prakticky každej tínedžerky v okolí, aby sa pripojila k tomu podivnému malému maratónu.

"Milujem ťa, Harry! Sme určení jeden pre druhého! Nikdy som Čcho Čchangovej neverila! Pošli mi sovu!"

"Vráť sa, Harry! Prosím!"

"Len jeden bozk!"

"Len sa dotknem tvojej ruky!"

"Harry, pomiluj sa so mnou!"

Harry si bol istý, že začul dokonca jedno dievča vzlykať. V hrôze sa obzrel na to plačúce dievča, keď utekala so svojimi priateľkami.

"Prepáč, práve teraz nemôžem zastaviť," ospravedlňoval sa za behu. "Prosím, neplač."

Samozrejme, dievča sa rozplakalo ešte viac. Harryho oči sa rozšírili.

"Ja taký sladký!" všetky cukrovali.

"Laura," zašepkal, "sú šialené."

"Sú len... no nazdar... sú len vzrušené, že vidia niekoho tak... slávneho," lapala po dychu. "Tým to bude. Musím začať chodiť do telocvične. Sme takmer tam, Harry."

Pretlačili sa okolo nejakých ľudí, čo prichádzali cez tehlovú stenu a vrazili do Deravého kotlíka. Laura zajačala na Toma, aby vhodil letaxový prášok do kozubu. Potiahla Harryho dopredu a strčila ho do smaragdových plameňov.

"Snape Manor!"

Harry zalapal po dychu, práve keď ten dav vpadol do hostinca.

Vypadol z kozuba a nejako pristál na chrbte. Chvíľu tam ležal, aby popadol dych, než sa vyštveral na nohy. Kozub vypľul Lauru, ktorá zakopla o poleno. Harry jej pomohol vstať.

"Nejaké decko sa ma spýtalo, či som tvoja frajerka," neveriacky prehlásila. Harry vybuchol smiechom, keď sa dvojica zrútila na gauč, aby polapila dych.

"Ľudia sú čudní," dychčal Harry.

O chvíľu sa z kozuba vynoril Draco, nasledovaný uštvane vyzerajúcim Snapom.

Blondiak sa na Harryho pobavene uškrnul.

"Ach, Harry," nasadil vysoký hlas. "Vezmi si ma, Harry! Dovoľ mi pobozkať tvoje zranenia! Chcem, aby si bol otcom mojich detí, Harry!"

"Sklapni, Draco," varoval Harry. Draco mu samozrejme nevenoval pozornosť.

"Ach, Harry, som tvoja spriaznená duša! Snívam o tebe vo dne v noci! Tvoja fotka mi visí nad posteľou, Harry, každú noc sa na ňu pozerám a vravím ti svoje najhlbšie, najtemnenejšie tajomstvá. Ach Harry, chcem tvoje sexy telo," napodobňoval Draco dramaticky.

Harry nasadil polichotený výraz. "Oj, Draco, vôbec som netušil, že to cítiš takto."

Blondiak sa na neho zaksichtil a zvalil sa so smiechom do kresla. Snape pretočil očami.

"V poriadku, vy dvaja, poďme do laboratória, nech vám môžem zahojiť rany," povedal.

Dvojica sa vytiahla na nohy a nasledovala majstra elixírov, len aby sa znova zrútila na gauč, keď tam došli.

Snape sa najprv pokúsil vyliečiť Harryho prvého, dal ho celkom dobre do poriadku, ale nedokázal úplne zahojiť ranu pod jeho okom.

"To je maximum, čo zvládnem," nešťastne prehlásil, než sa presunul ku krstnému synovi.

"Ale, ale, Sev," krútil hlavou Draco. "Toto som si vyslúžil," ukázal hrdo na plytkú ranu na boku svojho čela. "Je také fajn vymlátiť dušu z Crabba a Goyla a nezbavím sa dôkazu."

Snape nadvihol obočie a pokrútil hlavou.

"Pubertiaci."

"Profesor? Nepoviete Siriusovi, čo sa stalo, že nie?" s nádejou sa spýtal Harry.

"Ako inak vysvetlíš tú ranu?"

"Len mu tú bitku spomeniem, ale tak nejako som dúfal, že to bagatelizujem... do značnej miery. Prosím?"

Snape si vzdychol. "Dobre, nepoviem mu to. A ak sa spýta, len mu poviem, že tam bola malá šarvátka a nepôjdem do detailov."

"Sľubujete?"

"Áno, áno, sľubujem," pretočil očami.

"Hrozitánsky vám ďakujem," úprimne odvetil Harry.

"Áno, áno, vy dvaja sa dajte do poriadku. Vyzeráte na hanbu."

"Bez žartov. Dúfam, že nezostanú škvrny," zavrčal Draco zhnusene nad špinou a krvou na jeho oblečení.

"Si skutočný bojovník, Draco," sarkasticky prehlásil Harry, nad čím sa Snape zasmial.

Dvojica sa na neho prekvapene pozrela, a na chvíľu všetko znehybnelo.

"Práve si sa..." začal Draco.

"Nie, choďte sa dať do poriadku," stopol ho Snape ostro, než opustil miestnosť.

Draco s Harrym si vymenili pohľady a uškrnuli sa.

***

Medzitým sa v Šikmej uličke Ron a pán Weasley dajako rozdelili a dav, čo ich prenasledoval, nakoniec obkľúčil Rona a strhol mu plášť z hlavy. Dospelí sklamane zastonali a odkráčali, ale dievčatá sa zachichotali.

"Čauko. Ty si Harryho najlepší kamarát, však? Ron Weasley?" spýtalo sa jedno dievča.

"Ehm... áno. Čauko," neohrabane odpovedal Ron.

"Si chutnučký," povedala blondínka, keď mu rukou prehrabla vlasy.

"Skutočne?" dostal zo seba Ron.

"Och, áno. Myslím, že ryšavé vlasy sú veľmi sexy," hrkútala brunetka.

Ron prehltol.

"Ehmm, vlastne, mám priateľku."

"Fúj," sklamane trucovali dievčatá.

"Dobre, pre prípad, že by si sa s ňou rozišiel, tu máš moje meno a adresu," zasmiala sa pekná aziatka, keď vytiahla čiernu fixku. Dievčatá mu prišpendlili ruku na stenu, kým mu napísala na ruku adresu. Pod ňu napísala: "Pošli mi sovu, Fešáčik!" Potom podala fixku ďalším dievčatám, kým Ron prskal, že je zadaný.

Jedna vyhrnula Ronovi košeľu, čím spôsobila, že karmínovo očervenel.

"Och, pekné svaly," zapriadla a napísala mu svoje údaje cez brucho, kým sa mu ostatné hrali s vlasmi a bozkávali ho na čelo a líca. "Musíš športovať."

"Som metlobalový strážca. Počkať, mám priateľku," prskal, keď sa nie príliš energicky snažil uvoľniť.

"To je v poriadku, zajačik, to my vieme. Len sa vzájomne zoznamujeme," jedna s vlasmi po plecia povedala a štipla ho so smiechom na nose.

"Och," vydal Ron chabo.

"V poriadku, dievčatá, preč od môjho syna. Tak je to v poriadku, uhnite nabok," ozval sa pán Weasley, keď konečne našiel svojho syna. Schmatol Rona za ruku a vytiahol ho zo skupiny dievčat, kým sa durdili. Ron zakopával, odtlačky rúžu po tvári a dievčenský rukopis po rukách. Oblečenie pokrčené a vlasy rozstrapatené.

"Maj sa, Ron! zamávali mu tie dievčatá.

Ron im bez nadšenia odmával nazad, stále trochu omráčený, keď ho otec viedol preč.

"Myslia si, že som chutnučký," vravel v šoku. Otec ho láskyplne poťapkal po hlave a zasmial sa.

 

Koniec 13. časti.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 13. Reakcie 3.časť Od: 1Ivy1 - 02.02. 2020
Ďakujem za preklad. Veľmi sa teším na pokračovanie.

Re: 13. Reakcie 3.časť Od: lenus - 31.01. 2020
Som rada ze pokračuješ v preklade Jimmi, milujem tu atmosféru, kde stále v pozadí cítim harryho strach, odrazitost a pritom túžbu nájsť si niekoho, komu by mohol byť iba,, dieťaťom,, harry a nemať výčitky, že je príťažou. Som naozaj zvedavá na pokračovanie :)
Re: 13. Reakcie 3.časť Od: Jimmi - 31.01. 2020
Ďakujem, už som si myslela, že som vadná, keď sa mi to tak páči. Alebo to neviem správne preložiť. A môžem ti povedať, že to ešte len bude hustnúť. Tieto historky okolo ma moc nebavia, ale keď príde na interakciu Harry/Snape prípadne ostatní (Draco, Ron či Sirius) - teším sa na preklad. Zatiaľ nás autorka číčíka by som povedala. Ešte raz díky

Re: 13. Reakcie 3.časť Od: Jacomo - 31.01. 2020
Ta honička byla vtipná, výtečně jsem se bavila. Ale pořád cítím vespod ten černý proud - Harry se stále nikomu nesvěřil, nevypovídal a strašně podléhá malomyslnosti a má hrozně nízkou sebeúctu. Obávám se, že ta noc u Siriusovy postele nebyla poslední... Veliké díky za překlad, Jimmi, všechny tři kousky jsem slupla jako malinu. Rozmazluješ nás.
Re: 13. Reakcie 3.časť Od: Jimmi - 31.01. 2020
Ja ďakujem. Tak by to malo byť, delím to len kvôli prekladu, to sa fakt nedá dať naraz. Kto má čas, nech si počká na celú kapitolu :) Aj keď si nemyslím, že to pomôže. Ale BMM nechcem dať bez bety, tak si týmto vynahradzujem preklady z rýchlika :) Vždy sa začítam až po tú scénu s Brlohu (druhý dôvod prečo to prekladám)... ale ešte zostáva pár kapitol. Ďakujem za komentár, práve som sa rozhodovala, či ísť prekladať alebo nie :)

Re: 13. Reakcie 3.časť Od: denice - 29.01. 2020
Tak toto byla sranda. Rvačka i útěk na panství Snapeů :-D Pansy a Theo umí být opravdu odporní, ale za tu psinu to stálo. Jen na okraj, proč se nepřenesli rovnou z místa, ale museli utíkat kdovíjak daleko k nejbližšímu krbu? Ale kdyby je to napadlo, nebyla by to taková zábava. Ron v zajetí fanynek neměl chybu :-) Díky.
Re: 13. Reakcie 3.časť Od: Jimmi - 29.01. 2020
Mám obavy, že autorka odľahčuje pred ťažkými kapitolami... ale ešte možno jedna pohodová... ďakujem moc za komentár.

Prehľad článkov k tejto téme:

Celebony: ( Jimmi )03.08. 2020Epilóg Nové začiatky 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.07. 2020Epilóg 1/2
Celebony: ( Jimmi )22.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 4/4
Celebony: ( Jimmi )17.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 3/4
Celebony: ( Jimmi )11.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 2.časť
Celebony: ( Jimmi )10.07. 2020 26. Nedokonalá dokonalosť 1.časť
Celebony: ( Jimmi )07.07. 202025. kapitola Len Harry 3/3
Celebony: ( Jimmi )05.07. 202025. kapitola Len Harry 2/3
Celebony: ( Jimmi )03.07. 202025. kapitola Len Harry 1.časť
Celebony: ( Jimmi )30.06. 202024. Dôvod bojovať 2/2
Celebony: ( Jimmi )28.06. 202024. Dôvod bojovať 1/2
Celebony: ( Jimmi )26.06. 202023. Zelené svetlo 2/2
Celebony: ( Jimmi )23.06. 202023. Zelené svetlo 1/2
Celebony: ( Jimmi )21.06. 202022. Najhoršie nočné mory 2/2
Celebony: ( Jimmi )19.06. 202022. Najhoršie nočné mory ½
Celebony: ( Jimmi )18.06. 202021. Záchrana
Celebony: ( Jimmi )11.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 2/2
Celebony: ( Jimmi )10.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 1/2
Celebony: ( Jimmi )15.04. 202019. Je preč 3/3
Celebony: ( Jimmi )14.04. 202019. Je preč 2/3
Celebony: ( Jimmi )11.04. 202019. Je preč 1/3
Celebony: ( Jimmi )07.04. 202018. Pomoc 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202018. Pomoc 1/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202017. Pochyby a nedôvera 2/2
Celebony: ( Jimmi )24.03. 202017. Pochyby a nedôvera 1/2
Celebony: ( Jimmi )17.03. 202016. Bod zlomu 2/2
Celebony: ( Jimmi )03.03. 202016. Bod zlomu 1/2
Celebony: ( Jimmi )28.02. 202015. Zlý nápad
Celebony: ( Jimmi )10.02. 202014. Priateľ či nepriateľ 1.časť + 2. časť
Celebony: ( Jimmi )29.01. 202013. Reakcie 3.časť
Celebony: ( Jimmi )28.01. 202013. Reakcie 2.časť
Celebony: ( Jimmi )27.01. 202013. Reakcie 1.časť
Celebony: ( Jimmi )19.11. 201912. Následky 3. časť
Celebony: ( Jimmi )16.11. 201912. Následky 2.časť
Celebony: ( Jimmi )12.11. 201912. Následky 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.10. 201911. kapitola 2/2
Celebony: ( Jimmi )20.10. 201911. Roztrieštená ilúzia bezpečia 1/2
Celebony: ( Jimmi )18.10. 201910. Strach 2/2
Celebony: ( Jimmi )11.10. 201910. Strach 1/2
Celebony: ( Jimmi )27.09. 20199. Vadná dokonalosť – 2. časť
Celebony: ( Jimmi )20.09. 20199. Vadná dokonalosť – 1. časť
Celebony: ( Jimmi )10.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )02.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 2. časť
Celebony: ( Jimmi )22.08. 20198. Skúmanie nového teritória - 1. časť
Celebony: ( Jimmi )13.08. 20197. Prví a druhí - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )26.07. 20197. Prví a druhí - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )25.07. 20197. Prví a druhí - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )22.07. 20196. Lekáreň - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )20.07. 20196. Lekáreň - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )19.07. 20196. Lekáreň - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.06. 20195. Otázky a odpovede
Celebony: ( Jimmi )13.06. 20194. To, čo by ste nečakali
Celebony: ( Jimmi )04.06. 20193. Odhalenia
Celebony: ( Jimmi )14.05. 20192. Vydarené výmysly Weasleyovcov
Celebony: ( Jimmi )07.05. 20191. kapitola Začiatky
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )07.05. 2019Úvod k poviedke