Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Becoming Mrs Malfoy

8. kapitola

Becoming Mrs Malfoy
Vložené: Jimmi - 18.01. 2020 Téma: Becoming Mrs Malfoy
Jimmi nám napísal:

Autor: Rumaan

Preklad: Jimmi  Beta: denice   Banner: solace

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7539428/7/Becoming-Mrs-Malfoy 

Rating: T


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola ôsma

 

Halloween sa prebudil do jasného a sviežeho dňa.  Harry sa skoro ráno preletaxoval na Malfoy Manor, aby dal Dracovi lístky na Ginnin otvárací zápas sezóny a ten ich mohol rozdať slizolinskému osadenstvu.

Snape sedel v salóne, odpíjal si z kávy a čmáral do zápisníka.

"Potter," zamračil sa, keď sa Harry objavil v kozube.

"Profesor Snape," pozdravil Harry. Stále si nezvykol na fakt, že pravidelne naráža na Severusa Snapa. Stále sa cítil v prítomnosti mrzutého bývalého profesora trápne, hlavne po tom, čo sa zotavil po zraneniach, ktoré mu uštedril Voldemort, a po tom, čo Harry videl jeho spomienky.

"Je tu niekde Draco?" spýtal sa Harry, keď prestúpil z nohy na nohu.

Severus sa zámerne pozrel na Harryho nohy, než sa uškrnul. "Draco je v študovni s Blaisom. Myslím, že pracujú na nejakom novom elixíre pre firmu."

Harry prikývol a vďačne unikol Snapovej spoločnosti.

Ten sa kruto usmial na náhlivo odchádzajúceho chrabromilčana. Miloval, keď dokázal, aby Potter stratil pôdu pod nohami.

Harry najprv zaklopal na dvere Dracovej študovne, než ich otvoril.

"U Merlinovej brady, Draco, tvoj nevlastný otec čím je starší, tým je desivejší. Kiežby nepoužíval salón ako svoj brloh."

Draco sa uškrnul na rozčúleným Vyvoleným a odložil brko. "Je rád, keď môže rozhodiť tých, čo sa zastavia. A extra bonusom pre neho je, keď si to ty alebo Weasley."

"Nuž, darí sa mu to."

"Vie to a kvôli tomu ho vaša reakcia ešte viac uspokojuje."

Harry sa začervenal, neznášal, že ho bolo možné tak ľahko prečítať. Rozhodol sa trošku otočiť pozornosť. "Čo si mal včera za problém?"

"Čože?" spýtal sa Draco.

"Dafné je na teba vážne naštvaná. Neprestala frflať na tvoje správanie, a ver mi, vážne neoceňujem, keď sa pravidelne spomína tvoje meno," vravel Harry.

"To kričí ‘Draco’ v nevhodných okamihoch, Potter?" uškrnul sa bývalý slizolinčan.

Harry zazrel na otravného blondiaka, ktorý občas dokázal byť takým imbecilom.

Blaise len pretočil očami. "Je takýto celé dopoludnie," informoval Harryho.

"Ako to, že schytávam všetky tie sprdy za Grangerovej správanie?" sťažoval sa Draco.

"Všetky výčitky schytávaš ty, pretože si sľúbil, že sa budeš správať slušne, ale spôsobil si, že Hermiona z tej schôdze utiekla."

"Keď zabezpečíš, aby sa tá tvrdohlavá bláznivá ženská, ktorú nazývaš priateľkou, začala slušne správať, budem ten príklad nasledovať."

"Tým si chcel povedať čo?" spýtal sa Harry.

"Ja som sa snažil byť milý a dodržiavať ministerské pravidlá, ale ona iba štekala a sťažovala si na mňa, takže ma začalo nudiť hrať milého. Ak sa ona bude hnusne správať, potom to budem robiť aj ja," oznámil Draco.

"To je fakt dospelé," odpovedal Harry.

"Kvôli tomu vynadaj jej. Ona je tá, čo má problém - nie ja."

"Viem, že má problém a chcem, aby vyhľadala pomoc, ktorú potrebuje, ale to bude nemožné, ak budeš stále takým kreténom."

Blaise sa na svojho nahnevaného priateľa uškrnul. Miloval, keď ho Harry poučoval; bolo to také humorné vzhľadom na ich minulosť.

"Fajn, sľubujem ti to, čo som vo štvrtok sľúbil Dafné: dnes poobede sa budem slušne správať."

"To by si radšej mal, Malfoy, inak by ťa mohla Hermiona naozaj zabiť."

Draco pretočil očami. "Vy chrabromilčania ste takí dramatickí."

"Hovoríš ty, tá najdramatickejšia osoba, ktorú poznám," zareagoval Harry.

****

Ginnin prvý zápas sezóny pravdepodobne hostil tú najčudnejšiu skupinu ‘priateľov’, ktorí sa zhromaždili, aby sledovali zápas v metlobale. Okrem obvyklého zhromaždenia Weasleyovcov plus Harry, Hermiona, Luna, Neville a zopár bývalých Ginniných spolužiakov z metlobalového tímu, bol tam veľký počet slizolinčanov, ktorých viedli Dafné s Blaisom. Hermionu príliš nepotešilo, keď zistila, že je Draco súčasťou tohto výletu a George si nebol príliš istý, čo si má myslieť ohľadne zahrnutia Pansy. Zatiaľ sa im darilo úspešne sa jeden druhému vyhýbať, ale to z dlhodobého hľadiska nebolo praktické. V skupine bol aj Theodore Nott, ktorý bol značne rozjarenejší odvtedy, čo ho Harry s Ronom naposledy videli.

"Čo ťa tak rozveselilo, Nott?" spýtal sa Harry, keď bola Hermiona bezpečne z dosahu. "Naposledy, čo sme sa bavili, si nariekal nad osudom, ktorý ťa spojil s Lavender Brownovou."

"Zdá sa, že McGonagallová s Jonesovou spravili chybu! Spackali kopírovanie zoznamu pre ministerstvo a podarilo sa im vymeniť ma s Gregom. Takže nakoniec nedostanem Brownovú, ale mám vyhliadku na nekonečne príťažlivejšiu Katie Bellovú," zahrkútal Theo šťastne, než sa poklonil svojej nastávajúcej.

Draco sa cítil trochu rozpačito, keď sa znova ocitol zoči-voči Katie Bellovej. Hoci jej po vojne poslal sovu s ospravedlnením za to, že ju v šiestom ročníku takmer zabil s prekliatym náhrdelníkom.

"Chalani, nie som si istý, či ste sa stretli s Katie inde ako na metlobalovom ihrisku. Katie, toto je Draco a Blaise. Blaise a Draco, zoznámte sa s budúcou pani Nottovou," hrdo prehlásil Theo, keď ju objal okolo pliec. "Och...ja som hlupák. Zabudol som, že si ju takmer zabil, Draco."

Blaise si zakryl oči rukami, zatiaľ čo Draco len zavrčal. "Naser si."

Katie, tak nevzrušená ako dievča, ktoré strávilo šesť rokov v rokfortskom metlobalovom tíme s dvojčatami, ho pokáralo: "Idiot! Malfoy sa mi už za to ospravedlnil, takže nie je nutné vyťahovať túto prastarú históriu. Okrem toho, nemáš byť jeho priateľom?"

Theo, fyzicky chradnúci pod vražedným zazeraním, ktoré jeho smerom vysielal Draco, len zamrmlal tiché "prepáč,", než ustúpil na svoje miesto a uhol sa vraždychtivému blondiakovi z cesty.

"Ale mňa skutočne mrzí, že si sa zranila, Bellová," povedal Draco, ktorého napadlo, že je vhodný čas na osobné ospravedlnenie sa.

Láskavo sa na neho usmiala. "Nerob si kvôli tomu starosti. Viem, že si to neurobil úmyselne. Okrem toho je hlavným účelom tohto stretnutia, aby sme sa pohli ďalej."

"Je od teba milé, že si taká chápavá," pokračoval strnule. Neznášal, keď musel robiť takéto niečo. Malfoyovci sa neospravedlňovali či boli milí, ale bol dlžníkom tohto dievčaťa a tak to pravidlo zmiernil.

Potešilo ho, keď sa objavili tímy a ukončili trápne mlčanie, ktoré po rozhovore nasledovalo.

Hermiona zazerala na Malfoya, ktorý sedel na opačnej strane od nej. "Nemôžem uveriť, že mi Harry s Ronom nepovedali, že príde aj on," zasyčala Lune.

"Asi vedeli, že by si si našla nejakú výhovorku a neprišla, kebyže ti to povedia," zdôvodňovala zasnená blondínka.

"Je nefér, že ho na mňa takto vybalili. Nie, v skutočnosti, je nefér zahrnúť ho do tej istej skupiny, v ktorej sme my. Vážne ho nenávidím."

"Áno, áno, všetci to vieme. Slizolinčania sú takí zlí a Malfoy je potomkom diabla," reagovala Luna s netrpezlivosťou, ktorú zriedka prejavila.

Hermiona sa na ňu v šoku pozrela.

"Vieš, Hermiona, vážne, musíš začať prekonávať túto posadnutosť, ktorú prejavuješ voči slizolinčanom. Jeden by si pomyslel, že všetka táto tvrdohlavá nenávisť, ktorú prechovávaš voči Malfoyovi, je len zásterka pre zamilovanosť."

Otvorila a zatvorila ústa ako zmätená zlatá rybka. Luna triafala nebezpečne blízko, hlavne po tom, čo včera večer priznala Ginny. "Nebuď smiešna, Luna. Ako by niekto mohol toho šeredného švába považovať za atraktívneho?"

Luna jej len venovala vševediaci pohľad a znova začala sledovať hru.

Hermiona sa nadurdila, založila si ruky na hrudi a hľadela uprene smerom na ihrisko. Neznášala, keď sa Luna stala takou vnímavou. Bolo to znepokojujúce a príšerne, keď ste sa stali terčom. Tak či tak, keď v šiestom ročníku očividne prišla o rozum, bola do tej fretky krátko zamilovaná. Bola to hlavne Ronova vina, že zašla až tak ďaleko, pretože sa snažila vyrovnať sa s tým, že ho vidí, ako každý deň hlce tvár Lavender Brownovej, keď ona toho ryšavca roky milovala!

Vycítila, že na ňu niekto hľadí a keď pootočila hlavu, uvítal ju kamenný pohľad Pansy Parkinsonovej. Prečo si niekto myslel, že je to dobrý nápad priviesť ju na hru, mohol človek len hádať. Domnievala sa, že to bolo z toho istého dôvodu, prečo sa ona s Dracom nachádzali v tej istej skupine. Tá pomýlená predstava, že keď budete dávať dvoch ľudí dostatočne často dokopy, tak sa nakoniec podvolia a zamilujú sa do seba, bol totálny nezmysel.

Hermiona na Parkinsonovú nadvihla spýtavo obočie a tá sa začervenala a vrátila pozornosť k hre. Či skôr k sledovaniu Draca kútikom oka, pomyslela si jedovato Hermiona v duchu. Bývala slizolinčanka pravdepodobne zvažuje samovraždu, pretože si neberie Malfoya. Hermiona si priala, aby si ho vzala Parkinsonová. Ona s ním určite nechcela byť zviazaná.

A teraz sa u nej rozvíjala migréna najvyššieho stupňa a bolo jej jasné, komu to treba pripísať za vinu: tomu prekliatemu platinovému blondiakovi. 

***

Pansy sa otočila od útočnej čarodejnice a premýšľala, čo sa prepánakráľa dialo. Práve si konečne dala život dokopy a teraz mala pocit, ako keby sa znova rútila dole kopcom. Trvalo jej roky, aby sa zmierila s novou realitou a keď začala mať pocit, že konečne dostihla zvyšok čarodejníckeho sveta a spamätala sa z Draca, stalo sa toto.

Úprimne bola zvedavá, ako budú Draco s Grangerovou vychádzať. Rokfort a ministerstvo nemohlo prísť s výbušnejšou dvojicou. Pansy si vzdychla a pozrela sa  na svojho vlastného partnera, s ktorým ju ministerstvo spárovalo, Georgea Weasleyho. Odkedy sa vo štvrtok ukázala na stretnutí, sotva s ňou slovo prehovoril. Príjemne ju prekvapilo, keď ho znova videla. Zmenil sa na príťažlivého muža. Nebol vyhúknutý ako jeho brat Ron, bol nižší, ale oveľa svalnatejší. Dokonca sa mu podarilo zvládať chýbajúce ucho s elegantným šarmom, z ktorého kričalo vojnový hrdina. Ale to nezodpovedalo jeho osobnosti. Bol nevrlý a neláskavý.

Na tento zápas ju dotiahli Blaise s Theom, trvali na tom, že musí vynaložiť nejaké úsilie. Zatiaľ to totálne zlyhávalo. Ten ryšavec tvrdohlavo odmietal priblížiť sa k nej a ten nepríjemný pocit len silnel namiesto toho, aby sa strácal. Nedokázala si spomenúť, kedy sa cítila nešťastnejšie - a to vrátane tých príšerných mesiacov po tom, čo vojna skončila, keď ju opľúvali v Šikmej uličke a Draco jej povedal, že u neho nemá šancu.

"Pansy," zasyčal Blaise, "utrápenejšie už sa vyzerať nedá?"

"Ja sa snažím, Blaise, ale nie som tu tak v pohode ako ty. Mám pocit, že sa sem neuveriteľne nehodím a Weasley sa odmieta na mňa čo i len pozrieť."

"Po hre sa porozprávam s Ginny a ona to dá do poriadku."

"Čo myslíš tým, že po hre?"

"Všetci sa ideme najesť k Molly."

"To si mi nepovedal. Myslela som, že len vydržím zápas a potom budem môcť zmiznúť," potichu zakvílila Pansy.

"Prestaň skučať, ženská. Chceš sa ukázať na svadbe bez toho, aby si sa vôbec poriadne porozprávala s Georgeom?"

"Nie," žalostne zafňukala. "Ale ani tu nechcem zostať."

"Pozri, Molly bude tvoja svokra. Je to všemocná matriarcha a ak si ťa ona neobľúbi, potom ani žiadne z jej detí."

"Skvelé, tým je fakt tá návšteva ešte lákavejšia. Myslím, že zdrhnem hneď, kým ešte môžem."

"Nerob si starosti. Molly je zlatíčko. Šteká horšie než hryzie, a ak dokáže maminkovať Draca, ty nebudeš mať žiaden problém."

"Maminkovať Draca?"

"Draco má Molly otočenú okolo prsta. Ron s Harrym sa tešili na to, ako bude na neho kričať - skutočným štýlom mamky Weasleyovej - kvôli tomu peklu, ktorému vystavil jej deti, ale on sa tam ukázal úplne nešťastný a tváril sa tak, že vzbudzoval súcit. Ron mi povedal, že jej stačil jeden pohľad na jeho veľmi nemalfoyovský výraz a roztopila sa. Harry vravel, že ho medvedíkovo objala a že Draco sa ponad jej plece na nich uškŕňal."

Pansy sa prvý raz toho večera pousmiala. "To znie ako Draco," sucho prehlásila. "Vždy dokáže ženy okúzliť."

Blaise sa zákerne uškrnul. "Všetky okrem svojej nastávajúcej. Na Grangerovú nič nezaberá a chystá sa pohnúť nebom aj zemou, aby sa pokúsila z toho manželstva s ním vyvliecť."

Pansy sa znova pozrela na Hermionu, ktorá sa fučala, kým predstierala, že sleduje hru. "Ak nás niekto z celého tohto zmätku môže dostať, stavím svoje prachy na Grangerovú."

"Myslel som si, že vďaka tej informácii jej budeš viac naklonená."

"Prečo by som ju nemala mať rada?" spýtala sa Pansy zvedavo. "Teda, okrem našej minulosti na Rokforte a faktu, že pohŕda všetkými slizolinčanmi."

"Pretože si berie Draca," vysvetlil Blaise.

Pansy sa na neho ostro pozrela.  "Viem, že všetci na mňa radi hľadíte ako na Dracovu nekonečne zúfalú fanúšičku, ale mám pre teba novinky, Blaise. Skončila som s ním a už tomu je nejaký ten čas."

"Prečo si sa teda nevrátila do Británie?"

"Ver tomu či nie, ale naozaj rada učím a Durmstrang sa mi páči, aj keď je tam oveľa chladnejšie než na Rokforte. Moji študenti ma skutočne rešpektujú a je fajn vyhnúť sa všetkým tým očakávaniam ľudí o tom, ako by som sa mala správať a čomu by som mala veriť."

"To chápem."

"Dobre, pretože chcem, aby už bol koniec predstave, že niekde ďaleko hyniem v túžbe po Dracovi ako nejaká slabá, úbohá čarodejnica. Mám ho rada, ale nie takto. Uvedomujem si, že som sa zamilovala do predstavy a nie v skutočnosti do neho."

Blaise ju objal okolo pliec. "Dobre pre teba. Zaslúžiš si niekoho, kto ťa bude zbožňovať a neberie ťa ako samozrejmosť."

Pansy sa pozrela na svojho akože nastávajúceho. "Áno. Nuž, bohužiaľ zdá sa, že dostanem niekoho, kto ma nebude brať za samozrejmosť, ale kto ma skutočne nenávidí."

****

Ginnin tím vyhral, ale samotný výlet sa nedal vôbec nazvať úspechom. Nepodarilo sa zblížiť či už Pansy s Georgeom alebo Draca s Hermionou. Harry s Dafné si prezerali rozdelenú skupinu a cítili sa skľúčene pri pomyslení na úlohu, ktorá pred nimi stála.

"Prečo nemôžu byť ako Blaise a Ginny?" zastonal Harry svojej priateľke, keď čakali na Ginny, kedy sa vynorí z vchodu pre hráčov.

"Pretože to by bolo príliš ľahké a bol tvoj život niekedy ľahký?"

"Viem, pije mi krv, že po porážke Voldemorta sa stále musím zaoberať všetkým týmto politickým svinstvom, ale tentoraz je to horšie, pretože ide o mojich priateľov."

Dafné mu venovala výraz ‘hovorila som ti to’, ale skôr než stihla otvoriť ústa, aby informovala Harryho, že zase mala pravdu, odvrával: "Áno, áno, viem, keby som Hermione o tebe povedal skôr a prinútil ju ísť na niektoré z našich stretnutí, toto by sa nemuselo diať, blábláblá."

Dafné prepleskla otravného snúbenca po hlave. "Mal by si prejavovať budúcej pani Potterovej trošku viac rešpektu."

Harryho pohľad znežnel. "Páči sa mi, ako to znie. Budúca pani Potterová," prehlásil, než jej venoval dlhotrvajúci bozk.

"Héj, to už stačí, snažím sa udržať olovrant v žalúdku."

"Kamarát, nepovedal som ti, že ideme do Brlohu na večeru?" spýtal sa Harry Rona.

"Áno, ale bol som hladný."

Harry nadvihol obočie nad ulepeným priateľom. "Nemôžem uveriť, že si vyrastal na Mollyinej kuchyni, ale stále sa napchávaš tými odpornými mäsovými pirohami."

"To bolo predjedlo," protestoval Ron.

"Niečo s tebou nie je v poriadku. Tvoja mama varí tie najlepšie pochúťky a pripravuje ich príšerne veľa, prečo si potreboval predjedlo?"

Ron sa na Harryho len pozrel, ako keby zošalel. Jedlo bolo dôležité v každý časový úsek dňa.

"Mimochodom, už si povedal Hermione, že sa so slizolinčanmi vracia s nami do Brlohu?" spýtal sa Ron, dychtivý zmeniť tému.

"Čo? A poskytnúť jej šancu, aby odtiaľto zdrhla kozmickou rýchlosťou?"

Dafné sa na svojho milovaného v úžase pozrela. "Ty si vážne želáš smrť, keď príde na Hermionu, že?"

"Ale odmietla by sem prísť, kebyže to vedela."

"Vieš, možno by voči nej nezaškodilo viac úprimnosti. Dostane poriadny záchvat, keď si uvedomí, že ste celý minulý rok s Dracom tí najlepší kamoši."

Ron s Harry sa pri predstave, že to Hermiona zistí, striasli - to nebude pekné. Harry pocítil bodnutie viny. Dafné mala pravdu. Nebolo správne stále Hermione klamať, ale bola príliš desivá pre svoje vlastné dobro. Nemali voči nej šancu, keby sa rozhodla, že ich naozaj miesto vyhrážok prekľaje.

"Vy dvaja ste vážne úbohí," jedovalo prehlásila Dafné, než sa šla posadiť k Pansy, ktorá sedela sama v rohu.

"Tvoja baba má protivný jazyk," sťažoval sa Ron.

"Áno, to určite má. Nanešťastie pre nás, má väčšinou pravdu."

Ako sa dalo čakať, Hermiona bola menej než nadšená, keď si uvedomila, že sa po hre so slizolinčanmi nerozlúčia.

"Čo myslíš tým, že idú do Brlohu s nami?" zlovestne sa spýtala.

"Mysleli sme, že to bude dobrý nápad."

"Dobrý nápad? Úplne ste zošaleli?"

"Nie, to sa stane tebe," zamrmlal Ron.

Našťastie pre Rona ho Hermiona nepočula, pretože práve poučovala Harryho.

"Nemôžem uveriť, že si to na mňa takto vybalil. Ani neviem, prečo som dnes večer prišla, ale ty si ma emocionálne vydieral s tým, že tak nepodporím Ginny na jej prvom zápase sezóny. Teraz v tom pokračuješ, pretože si zámerne vynechal informáciu o tom, kto ide na večeru do Brlohu."

Harry previnilo prestúpil z nohy na nohu. "Nechcel som, aby si neprišla."

"Nejdem teraz."

Našťastie pre dvoch bezmocných chlapcov sa objavila Ginny, práve osprchovaná a prezlečená.

"Ty nejdeš?"

"No tak, Ginny, nechcem tam sedieť a stráviť večer s tými slizolinskými blbcami."

"Na začiatok, slečinka, jeden z tých ‘slizolinských blbcov’ bude mojím manželom a otcom mojich detí, takže si radšej začni zvykať na jeho prítomnosť. Po druhé, prestaň sa chovať ako veľké decko. Sťažuješ sa, že ti Harry s Ronom nepovedali, kto sa vracia do Brlohu... Nuž, tvoje správanie práve teraz je pravdepodobne tým dôvodom," poučovala ju ryšavka s rukami vbok.

Hermiona trochu zvesila hlavu pod silou Ginninho zazerania inšpirovanom hubovaním Molly, ale rýchlo sa vzchopila. "Dnes som už s nimi strávila dosť času. Bola som dobrá a porozprávala som sa s Dafné."

"Povedať ‘ahoj’ a ‘ako sa máš’ nepredstavuje porozprávanie sa, Hermiona," pripomenul Harry.

Ginny schytila Hermionu pod pazuchu a odpochodovala s ňou ku kozubu. "Dnes večer neprijímam žiadne výhovorky. Vrátiš sa s nami, naješ sa, vypiješ a budeš veselá a budeš tam sedieť a rozprávať sa so slizolinčanmi."

Snažila sa zaprieť, ale Ginny bola desivo silná a Hermiona nikdy nebola atletickým typom. Dostali sa ku kozubu, do ktorého vhodila letaxový prášok a Hermionu. Ginny vážnym hlasom vyslovila: "Brloh!“ a Hermiona zmizla.

"No páni. Weslíčka je impozantná," poznamenal Theo Blaisovi s Dracom.

Draco sa uškrnul na svojho vysokého, tmavého priateľa. "Na toto si krátky, Blaise."

"Pchá, Ginny je miláčik. Len ju nechaj myslieť si, že robíš, čo chce a je šťastná," vysvetľoval Blaise, večne manipulatívny slizolinčan. "Okrem toho, keďže je jediná, kto zjavne dokáže zvládnuť Grangerovú, mal by si byť rád, že si berie mňa."

"Nechceš sa presťahovať na manor? Mohla by ovládať Grangerovú po celý čas," drzo sa spýtal Draco.

****

Keď sa všetci dostali do Brlohu, Ginny odvliekla Georga s Hermionou do obývačky. "Počúvajte ma, vy dvaja hlavatí oslíci, prestaňte byť takí tvrdohlaví a bavte sa so svojimi nastávajúcimi."

George si len svoju malú sestru premeral pohľadom. "Čože? S Parkinsonovou? Tá sa sotva bude baviť s krvizradcom."

Ginny mu venovala zazretie, ktoré by nezvládla ani Molly samotná. "Je nešťastná a pripadá si vynechaná. Buď chlapom a urob prvý ťah. Zaručujem ti, že tvoju olivovú ratolesť neodmietne."

George naštvane zdrhol do kuchyne, mrmlal si pod nosom niečo o drzých, do všetkého sa miešajúcich mladších sestrách. Nemal vôbec v pláne Ginny počúvnuť.

"U mňa s tým ani neskúšaj začať, Ginny. Prišla som, budem tu sedieť, ale ak si myslíš, že sa s tým diablom budem baviť, potom sa nad tým znova zamysli, hlavne po tom, čo naposledy vytiahol," vyštekla Hermiona.

Ginny si uvedomila, že sa silou ďalej dnes večer s Hermionou nedostane. "Dobre, takže sa vynasnaž baviť s Blaisom alebo niekým iným." Všimla si Hermionin neveriacny výraz. "Prosím... kvôli mne. Si moja najlepšia priateľka a on bude súčasťou môjho života, čo znamená, že bude súčasťou aj tvojho."

Hermiona zastonala. "Vy Weasleyovci ste takí diabolskí v emočnom vydieraní. Dobre, kvôli tebe," zdôraznila. "Vynaložím úsilie so Zabinim."

Ginny sa na ňu žiarivo usmiala. "Ďakujem ti, Hermiona, skutočne si to vážim."

Molly s Arthurom si s pobavením prezerali tú rôznorodú skupinu v ich kuchyni. Šťastní videli, že sa Ron s Ginny snažia všetkých začleniť, hoci Molly sklamalo, že George trucuje v rohu. Dvojča, čo jej zostalo, robilo, čo vedelo, aby ignorovalo Ginnine snahy prinútiť ho rozprávať sa s Pansy.

Pozrela sa na svoju budúcu nevestu. "Ak George plánuje naďalej to dievča ignorovať, myslím, že je na mne, aby som ju privítala," zašepkala Arthurovi.

"Súhlasím, že je to naozaj dobrý nápad, láska."

Molly prešla k mladej slizolinčanke.

"Ahoj, drahá, ja som Molly," láskavo pozdravila.

Pansy sa na ňu ostýchavo usmialo. "Dobrý deň, ja som Pansy."

"Vidím, že to moje hlúpe a tvrdohlavé chlapčisko sa k tebe príliš láskavo nechová."

Pansy si nebola istá ako zareagovať. Nepoznala veľa rodičov, ktorí by prišli k dieťaťu ich bývalého nepriateľa a začali sa pred ním sťažovať na vlastné dieťa.

"Poď so mnou," schmatla Molly Pansy za ruku a dotiahla ju k Georgeovi.

"George Weasley, tvoje spôsoby sú príšerné. Nevychovala som ťa, aby si bol takým chrapúnskym ohreblom!"

George sa zahanbene pozrel na matku a Pansy si nemohla pomôcť, aby sa nezachichotala pri pohľade na to, ako sa ten veľký, mocný muž hrbí. George na ňu podráždene zazrel.

"Prepáč. Nemôžem si pomôcť. Je také zábavné vidieť ťa takého zahriaknutého."   

"Ja nie som zahriaknutý," odpovedal mrzuto George.

"Samozrejme, že nie si, drahý," vložila sa Molly. "Teraz choď Pansy ukázať, kde si môže pred večerou umyť ruky," pokračovala potešená, že sa vďaka nej tí dvaja aspoň rozprávajú.

George vypochodoval z kuchyne bez toho, aby vôbec skontroloval, či ho Pansy nasleduje.

Pansy sa s úsmevom poďakovala a bola vďačná, že jej budúca svokra má takú veľkorysú povahu.

Molly položila ruku Pansy na plece. "Nedovoľ mu, aby ti dával zabrať. Weasleyovskí muži vedia, že sa nemajú zahrávať so silnými ženami."

Pansy sa náhlila za Georgeom, ale v šere chodby ho nedokázala nájsť.

"Weasley?" zavolala, ale žiadnu odpoveď nedostala.

"George? Kde si?" zavolala hlasnejšie.

Začula dupot po schodoch a netrpezlivý George Weasley vystrčil hlavu ponad zábradlie. "U Merlinovej brady, ženská, švihni si."

Majúc na pamäti na Mollyinu radu, založila si ruky v bok a na vyššieho čarodejníka sa zamračila. "George Weasley, nebudem znášať, že ma ignoruješ a potom na mňa vrčíš za to, že som bola zdvorilá a neodišla bez toho, aby som sa rozlúčila s tvojou matkou."

George nadvihol obočie nad bojachtivou slizolinčankou. Aspoň bez námietok neprijímala jeho správanie, čo rešpektoval viac ako nejakú slabošku.

Zdvihol ruky v naznačení, že sa vzdáva. "Neútoč, Parkinsonová. Nechal som si prútik v kuchyni," doberal si ju.

Pansy sa usmiala a pokrútila hlavou. "Nemáš pri sebe ani jeden z tých vašich falošných?"

George na ňu vyvalil oči. "Ty o nich vieš?"

Pretočila očami. "My slizoličnania možno nemáme radi Weasleyovcov, ale to nám nebránilo kupovať si produkty Vydarených výmyslov Weasleyovcov. Sú geniálne. Sú však tiež kliatbou môjho života ako učiteľky na Durmstrangu."

Zasalutoval, jeho nezbedná povaha sa predrala na povrch. "Som rád, že naše plány s Fredom narušiť úspešný beh všetkých škôl dobre pokračujú."

Nad tým sa zasmiala. "To fakt sedí. Pri správcovi Durmstrangu vyzerá Filch ako sladké šteniatko, takže študenti mu so skutočne veľkou radosťou robia zo života peklo."

George sa po prvý raz, odkedy dostal ten list, poriadne prizrel Pansy. Predtým na Rokforte len mlhavo vedel, že existuje a aj to len preto, že bola permanentne prilepená k Malfoyovi. Ale teraz ho prekvapilo, ako dospela do krásy, vyzerala menej ako mopslík a viac ako pekná mladá žena.

Hermiona cítila, ako jej Ginny pohľadom prepaľuje dieru v chrbte. Zvažovala, že sa pôjde porozprávať s Arthurom, ale bolo jej jasné, že jej priateľka by k nim Zabiniho dotiahla, takže sa premohla a pomaly kráčala k tomu peknému mužovi.

"Ahoj, Zabini," neochotne pozdravila.

Jeho obočie vyletelo prekvapene nahor z toho, že ho aktívne vyhľadala. Všimla si, že sa pozrel poza ňu, než sa pousmial.

"Ginny ťa prinútila sem ísť, však?"

"To si ako uhádol?" posmešne odpovedala Hermiona.

"Čím sa ti vyhrážala? Myslím, že by bolo fajn spoznať jej metódy skôr, než ich začne používať na mňa."

"Bol to rozhovor buď s tebou alebo s Malfoyom."

"Som sklamaný. To nebola ťažká voľba. Kto by sa chcel radšej rozprávať s tým ofučaným blondiakom než so mnou?"

Hermiona si nemohla pomôcť, aby sa nad tým neusmiala. Bolo to proti jej vôli, ale dokázal byť očarujúci, keď chcel.

Povzbudený Blaise sa sklonil a zašepkal jej do ucha: "Vieš, nie je taký zlý."

"Nepokúšaj svoje šťastie, Zabini."

Zdvihol ruky nahor. "Och, prosím, neubližuj mi, ó, veľká Grangerová."

"Ty máš aspoň zmysel pre humor. Budeš ho potrebovať pri takýchto príbuzných z manželkinej strany."

"Weasleyovci sú skvelí," prehlásil, z čoho jej obočie vyletelo nahor. "A predstav si ten kopec srandy, keď Lasičiak bude mojím švagrom."

Hermiona si nemohla pomôcť, aby sa nad tým neuškrnula. Ron bol večne terčom rodinných žartíkov a zdalo sa, že jeho švagor sa k nemu nebude chovať inak.

Molly sa usmiala, keď narazila na Draca. "Draco, drahý, už je to celá večnosť, čo ste tu boli s Harrym a Ronom naposledy."

Nanešťastie pre jej najmladšieho syna a jeho najlepšieho priateľa sa matriarche Weasleyovcov podarilo inkriminovanú vetu prehlásiť práve vtedy, keď celá miestnosť na chvíľu stíchla.

Hermionine oči švihli od Molly, žiarivo sa usmievajúcej na Draca, ku jej priateľom, ktorých zalieval rumenec a v tvári mali vpísanú vinu.

"Vysvetlí mi niektorý z vás, čo tým Molly myslela?" spýtala sa potichu, ale znela viac než trochu hrozivo.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Hanisko - 07.04. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: 8. kapitola Od: sisi - 09.02. 2020
Nic proti mudlům, ale tady se projevuje její nekouzelnická výchova. Hermiona si myslí, že si může říkat na veřejnosti cokoliv ji napadne, aniž by se ohlížela na osobnosti okolo sebe, respektovala jejich mínění, výchovu či tradice. Naopak zmijozelští to tak nějak zvládají i v kritických situacích, když místo konfliktu vedou diplomatický rozhovor, ovládají své pocity,mimiku, gesta, prostě působí, jako dobře vychovaní lidé. To je asi ten problém. Odhadnout, kam až sahá svoboda jednotlivce. Molly jako matka tolika synů se má na co těšit s novou úrodou snach. Vidím ji tak trošku jako matku národů, protože jednoho dne třeba všichni potomkové odejdou z Doupěte do světa a tam dobijí nová území. Kdo ví? Děkuji za překlad.

Re: Kapitola ôsma Od: Lupina - 20.01. 2020
Mám ráda silné ženy. A Pansy Mollyinu radu pochopila a řekla bych, že na to jde dobře. Bude asi mojí oblíbenou postavou :-) Hermiona je zabedněná koza, ale Černý Petr padl na ni, díky ní jsou ostatní neuvěřitelně vtipní. Takže jsem tuhle nadsázku přijala a užívám si nejen Zmijozely. Děkuji, Jimmi.

Re: Kapitola ôsma Od: kakostka - 19.01. 2020
Mno, já myslím, že z jedné vody na čisto je to nejlepší:))) Hermiona má už jeden šok za sebou, stalo se to v Doupěti, tj snad ji Molly trochu srovná. fakt se chová jako nevyrovnaná emocionální kráva. Měla by se léčit už dávno a tím, že ji ještě nedostrkali ke specialistovi, jen to zhoršujou. Ona si to nepřipustí. to je snad obsedantní porucha, kdyby to takhle mávalo s někým jiným, bude první kdo zasáhne. Líbí se mi, jak Molly pomohla Pansy a myslím, že George bude nakoenc happy. Theo, který si polepší, to je dobré a kdo nafasuje Levanduli? Jestli to Mione slyšela, bude doufat, že i u ní se stala chyba. Jakto, že Harry nikoho nevyfasoval? partnera mají jen single kouzelníci? Jo, je to dobrá povídka, jen jsou chvíle, kdy mi nepřijde zrovna promyšlená. Ale děkuju za překlad, to je jasný, jsou momenty, kdy je perfektní, třeba Draco okouzlující Molly:-)))

Re: Kapitola ôsma Od: denice - 19.01. 2020
Moc se mi líbí, že Molly začala 'maminkovat' Draca:-) Ginny se tu taky povedla, bude pravou dcerou své matky, a zdá se, že Molly si i Pansy přetvoří ke svému obrazu - prostě další generace silných weasleyovských žen ;-) Díky.

Re: Kapitola ôsma Od: Gift - 19.01. 2020
Co kapitola, to perla. Ja se pri teto povidce vzdy neskutecne bavim, prestoze mi Hermiona leze priserne na nervy. O to vic se mi libi, jakou praci si autorka dala se vsemi vedlejsimi postavami. Dekuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )23.11. 202027. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.11. 202026. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.11. 202025. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.11. 202024. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.11. 202023. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )23.10. 202022. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.10. 202021. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.10. 202020. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.10. 202019. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )30.09. 202018. kapitola 2/2
Rumaan: ( Jimmi )29.09. 202018. kapitola 1/2
Rumaan: ( Jimmi )25.09. 202017. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )22.09. 202016. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.09. 202015. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.09. 202014. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.09. 202013. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )28.07. 202012. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.05. 202011.kapitola
Rumaan: ( Jimmi )21.02. 202010. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )04.02. 20209. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.01. 20208. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.01. 20207. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.11. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )29.10. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.09. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.09. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.07. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.07. 2019 1.kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )02.07. 2019Úvod k poviedke