Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Snamione solace II

Kto je kto v romantických snamionkách

Snamione solace II
Vložené: solace - 13.01. 2020 Téma: Snamione solace II
solace nám napísal:

Kto je kto v romantických snamionkách

Autor: Lilitana

Preklad: solace

Originál: http://severushermione.clan.su/forum/239-6894-1

Žáner: humor

Obdobie: nedefinované

Prístupnosť: od 12 rokov

Kľúč na určovanie klasických postáv v romantických snamionkách v trochu zveličenej verzii.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

HERMIONA GRANGEROVÁ

Vzhľad: V snamionkách sa vyskytujú dva typy Hermion. Prvý viac-menej v rowlingovskom duchu, t. j. tuctový zovňajšok, „vrabčie hniezdo“ na hlave, hnedé oči BEŽNEJ veľkosti atď. Ďalším typom je Hermiona „zmenená v priebehu letných prázdnin“. Taká má bujné (alebo menej bujné, ale DOKONALÉ) poprsie, VEĽKÉ oči nejakého nevídaného odtieňa škoricovej farby – napríklad medového, zlatého alebo čokoládového, perfektnú, driečnu postavu a nadpozemský pôvab. Táto Hermiona vyzerá ako typická Mary Sue, prípadne ako Edward Cullen, pokiaľ sa autorky nechajú uniesť opisom zlatých očí.

Oblečenie: Zvyčajne je oblečená v štýle Belly Swanovej, t. j. nie je dôležité v čom a celkove to nie je bohviečo. Džínsy, svetre, blúzky. Blúzky s gombíkmi, ktoré sa povinne rozletia po zemi počas... ehm... nebudeme predbiehať. Ak je vo fanfiku absolventský ples, Snape jej daruje nádherné šaty (Ó, tento znalec veľkostí dámskeho oblečenia!), ktoré jej sadnú ako uliate a oslní v nich každého bez výnimky – Snape by mohol robiť poradcu v butiku s dámskymi odevmi, keď ho vyhodia z Rokfortu. Mimochodom, ak Hermiona príde počas deja o oblečenie, kúpi jej podprsenku aj nohavičky (huncút jeden!) a oblečenie od ARMANIHO alebo nejakej inej MUKLOVSKEJ značky.

Povahové vlastnosti: Hermiona je prevažne vnímavá a citlivá, často plače (čo zvyčajne nie je v rozpore s kánonom), no tieto povahové vlastnosti sú tak zveličené, že sa z nej stáva akási „plachá srnka“ (k čomu, mimochodom, prispievajú aj VEĽKÉ oči), ktorá vo chvíľach zvýšeného nebezpečenstva málokedy berie do ruky prútik a zosiela kliatby. Je vždy JEDINÁ, čo Snapa nepovažuje (a nikdy nepovažovala) za bastarda a tyrana, ale za VÝNIMOČNÉHO človeka. Vlastne ho vždy (alebo skoro vždy) obdivovala a očividne to úspešne skrývala.

Znalosti a zručnosti: Je, samozrejme, odborníčkou na všetko, s výnimkou nejakej jednej úplne banálnej veci (napríklad nevie vykúzliť Patronusa) a Snapovou povinnosťou je tento nedostatok napraviť. Okrem toho je veľkou expertkou na elixíry, ale, pravdaže, nie väčšou ako Snape. Vôbec nevie používať domáce kúzla (To kvôli tomu, aby varil Snape. Veď ak muž pripravuje raňajky, obedy a večere, je to také romantické, však?) Taktiež nevie aplikovať ani jedno kúzlo na rozčesávanie vlasov (Aj v tomto je na tom lepšie Snape, lebo ktovie prečo neovláda iba kúzla na svoje legendárne mastné vlasy.).

Miesto pobytu: Ak ešte študuje, býva v Rokforte. ALE bezpodmienečne v samostatnej izbe hlavnej prefetky. Miestnosť je zariadená vo svetlých farbách. To isté platí, ak je na Rokforte v postavení učiteľky. Ak Voldemort ešte nie je porazený, býva v stane s Harrym a Ronom. Niekedy na iných exotických miestach. Na konci fanfika sa aj tak sťahuje k Snapovi do žalárov alebo do jeho domu v Pradiarskej uličke, ktorý sa ich spoločným úsilím mení z totálnej chajdy na rajský kút.

Úloha vo fanfiku: Samozrejme, tá hlavná. Zamiluje sa do Snapa a on sa zamiluje do nej. Musí objaviť jeho najlepšie vlastnosti, musí ho vzkriesiť alebo vyliečiť (ak sa berie do úvahy siedma kniha), uspokojiť jeho sexuálny a morálny deficit za posledných x-dsať rokov a napokon sa za neho vydať a porodiť mu dieťa/deti. Predtým, ako sa dajú šťastne dokopy, musia poraziť Voldemorta (ak sa NEberie do úvahy siedma kniha). Jej pomoc Harrymu je vždy symbolická, Harry zväčša pomáha jej.

 

SEVERUS SNAPE

Vzhľad: „Nemá až také mastné vlasy“, často práve naopak – má ich hodvábne (a aspoň vždy čierne – vďaka bohu aj za to). Z toho vyplýva, že všetci v Rokforte trpeli krátkozrakosťou v čase, keď sa s ním poznali. Má dlhé štíhle prsty, nesmierne sexy. Bezodné čierne oči. Je vysoký, oveľa vyšší ako Hermiona. Chudý, ALE svalnatý. Mimoriadne svalnatý. Disciplinovaný. Brucho má ploché, pokožku bledú. Ak občas s Hermionou vycestujú na ostrovy alebo niekam inam do teplých krajín, jeho koža nadobudne (hoci občas aj Hermiona) RÝCHLO a ROVNOMERNE BRONZOVÝ odtieň. Pokiaľ ma pamäť neklame, bez ohľadu na svoju hroznú bledosť sa ani raz nespálil. Spáliť sa je také neromantické, však áno?

Oblečenie: Habit. Čierny. Vždy. Pod ním džínsy. Čierne. Obtiahnuté. Od ARMANIHO. Sveter od toho istého výrobcu. Snape je fanúšikom a znalcom muklovskej módy (a nielen pánskej, pozri vyššie). Pod nimi (džínsami) má boxerky. Zvyčajne čierne alebo zelené. Častokrát hodvábne. To je sexy. Ak je Snape tradičnejší, má na sebe redingot. A na ňom strašné množstvo gombíkov, ktoré Hermiona v mukách rozopína celú večnosť, snažiac sa dostať k dokonale bielej pokožke svojho vytúženého milého.

Povahové vlastnosti: Bastard. Sviniar. Ničomník. Vnímavý. Citlivý. Starostlivý. Neznáša deti, no napriek tomu ich má rád. Krehká, zraniteľná duša ukrytá hlboko pod maskou. Pochopiť ho môže iba Hermiona. Snape má veľmi rád Dumbledora, ale z nejakého dôvodu ho nahlas i v duchu, do tváre i za chrbtom častuje nepeknými slovami. V podstate je altruista, ale dobre to skrýva. Vie veľmi rýchlo reagovať a má železnú vôľu. A pritom rezignovane kladie Hermionu do postele a nadáva si, no NEDOKÁŽE odolať jej pôvabu Má rád muklovskú literatúru, neraz poéziu. Spoločná črta s Hermionou – rovnaká obľúbená kniha.

Znalosti a zručnosti: Majster elixírov. Veľmi talentovaný. Skutočne veeeľmi talentovaný, priam geniálny. A perfektne krája korienky svojimi sexy dlhými prstami. Zručnými dlhými prstami. Pozná veľmi veľa vecí zo všetkých odvetví mágie. Často sa zdá, že Dumbledore by mohol ušetriť na učiteľoch, keby kúpil jeden časovrat a dal ho Snapovi. Dokázal by veľmi dobre učiť všetko, no, možno okrem veštenia a starostlivosti o magické tvory. Je veľmi bystrý. Nuž, tak veru, oklumencia ako z ríše snov. V medicíne sa vyzná lepšie ako madam Pomfreyová (čo mu však nebráni terigať Hermionu so skrivenou tvárou poblednutou od znepokojenia do nemocničného krídla, pokiaľ sa zraní – a nemá chuť odniesť ju do vlastnej spálne). Pomáha jej zbaviť sa „nedostatkov“, napríklad ju učí vykúzliť Patronusa. Alebo variť. Apropo, varí fantasticky. A rád. A vôbec je gurmán. Nuž, a nakoniec je sexuálny guru. A nezáleží na tom, koľko mal žien, aj keby ani jednu, (Áno, stáva sa, i keď premýšľať o tom je dosť desivé – niečo cez štyridsať a tak... radšej už ani nezačínať.) ale je pozorným, vnímavým a schopným milencom. V niektorých fanfikoch dokonca čítal niečo podozrivé zo série „Ako priviesť ženu k orgazmu“, prípadne niečo z tohto žánru, len pod iným názvom.

Miesto pobytu: Žaláre v Rokforte. Dvere sú niekde blízko učebne elixírov. Sivo-zelený zamat, starostlivo vybraný nábytok, dvojlôžková posteľ. Obrovská knižnica s hŕbou muklovskej klasiky a občas aj učebnicami chémie. Sem-tam sa spomína aj dom v Pradiarskej uličke – to je tá chajda s DOKONALÝM poriadkom vo vnútri, ktorá sa zmení na rajský kút.

Úloha vo fanfiku: Hlavná mužská. Ak mu šťastie praje, zachraňuje Hermionu (niekedy aj Harryho), školu a celý svet. Ale jeho hlavnou starosťou je Hermiona, na ktorej mu začne asi v polovici fanfika neuveriteľne záležať, a to iba pár strán po tom, ako ho naposledy neskutočne naštvala. Niekedy tiež sám premôže Voldemorta, alebo sa aspoň aktívne podieľa na jeho likvidácii. Ak je už Voldemort mŕtvy, potom Snape učí. Alebo sa venuje VEDECKEJ práci. Prípadne obom činnostiam. Ale takmer vždy v Rokforte. Po zachránení sveta je jeho hlavnou úlohou oboznámiť Hermionu s pôžitkami lásky a sexu. Neskôr sa s ňou rozísť, uzmieriť a na záver ju požiadať o ruku.

 

HARRY POTTER

Vzhľad: Čiernovlasý, štíhly, pomerne vysoký. Zelené oči. Okuliare, Najčastejšie však autor dúfa, že si to čitateľ pamätá – na tohto Pottera bolo použitých sedem kníh. Poradí si. Tak fajn, nech si postrapatí vlasy!

Oblečenie: Je oblečený. V čom? Koho to zaujíma? Veď z neho nikto nič nebude vyzliekať. Takže opisovať jeho odev je celkom zbytočné.

Povahové vlastnosti: Vnímavý a chápajúci. Empatický. Láskavý. Dobrý. Fifipierko so statočným srdcom. Veľmi zriedkavo hysterik.

Znalosti a zručnosti: To je ako v tom vtipe.

Na pohovore k aurorom sa pýtajú Harryho Pottera: „Čo viete robiť?“

On: „Viem zabiť Voldemorta.“

A oni: „A ešte?“

„A viem aj nezabiť...“

A tak je to aj v tomto prípade. Nemá žiadne mimoriadne znalosti, no občas pomôže Hermione pripraviť elixír, aby dostali Snapa z onoho sveta. Základná charakteristika: morálna podpora.

Miesto pobytu: Buď v Rokforte, v stane (prípadne na iných exotických miestach), alebo v spoločnom dome. No nie je to dôležité.

Úloha vo fanfiku: Pomáha Hermione zachrániť Snapa, súcíti s ňou, pomáha jej a Snapovi organizovať nezákonné schôdzky (v podstate s cieľom mať sex). Ak ešte študujú, upokojuje Rona. Chráni Hermionu, ak to v danej chvíli nemôže kvôli niečomu urobiť Snape. Aktívne sa podieľa na rehabilitácii Snapa v očiach čarodejníckej spoločnosti (po porážke Voldemorta). Ach, áno! Ešte zabije Voldemorta, pokiaľ je živý na začiatku fanfika, a ak to miesto neho neurobí Snape s Hermionou. No a ešte môže nabúchať Ginny.

 

RON WEASLEY

Vzhľad: Ryšavý. Ak chce autor prezentovať, že Hermione nezáleží na vzhľade a celkove má rada Snapa bez ohľadu na čokoľvek (t. j. bez ohľadu na Rona), je „vysoký červenovlasý fešák s modrými očami“. Pehy.

Oblečenie: Pravdepodobne je oblečený. Keby nebol, určite by si to hneď všetci všimli, bez ohľadu na nadšené podrobné skúmanie osobného života Snapa a Hermiony.

Povahové vlastnosti: Pokiaľ autor nepociťuje silnú averziu voči Ronovi, sú neutrálne. No to sa stáva len zriedka. Najčastejšie je Ron tupý ako poleno, neotesaný a najmä túži po sexe s Hermionou. Ak ide o obdobie „po skončení školy“, ustavične pije v muklovských baroch a potom všetkým ukazuje svoj prútik (čarodejnícky). Po poslednom fláme prichádza na miesto, kde sa nachádza Hermiona, (zvyčajne je to hromadné stretnutie, napríklad večierok alebo svadba Ginny a Harryho) a pokúsi sa ju znásilniť. Pokiaľ si pamätám, nikdy neuspel. Lúzer!

Znalosti a zručnosti: Čože? Ron niečo dokáže? Ach, áno, prepáčte, dokáže hlúpnuť. A piť. A to je všetko! Dokonca sa mu nepodarí ani znásilniť Hermionu (To je, samozrejme, dobre. Aspoň pre Hermionu.) Mimochodom, na rozdiel od Harryho a Hermiony sa nesnaží získať diplom a nikdy sa s nimi nevracia do školy, aby dokončil siedmy ročník. Občas je to príčinou jeho rozchodu s Hermionou.

Miesto pobytu: Ak nie v Rokforte, ani v stane, tak potom čert vie kde. Nachádza sa hlavne v bare. Muklovskom. A potom... nuž, veď viete.

Úloha vo fanfiku: Nadávať a kričať, že Snape je podliak nehodný Hermiony. Pokúsiť sa ju znásilniť. Ospravedlniť sa. A po ospravedlnení znovu všetko pohnojiť. Dostať od Hermiony kopanec medzi nohy, od Harryho na držku, od Ginny päsťou do brucha, od matky zaucho a od Snapa pohľad plný nenávisti. Niekedy slabšiu kliatbičku.

 

ALBUS DUMBLEDORE

Vzhľad: Starček. Usmievavý. A... ešte niečo? Ale choďte, VŠETCI vedia, ako vyzerá, načo zbytočne plytvať papierom.

Oblečenie: Pravdepodobne je oblečený. Opieram sa pritom o tie isté fakty, na základe ktorých som sa rozhodla, že Ron je oblečený.

Povahové vlastnosti: Dobrosrdečný, milý. Veľmi znepokojený životmi a osudmi ostatných ľudí. Trochu ustaraný – venuje priveľa pozornosti vzťahu ústrednej dvojice. Snapa oslovuje „chlapče môj“ a strašne ho tým štve. Apropo, Snape a jeho vzťah k Hermione ho trápi oveľa viac než Harry Potter a záchrana sveta. Ak, pravdaže, záchrana sveta nie je tým, čo môže dať dokopy S. a H.

Znalosti a zručnosti: Vie všetko. VŠETKO. ÚPLNE VŠETKO. Dokáže usmerňovať osudy druhých a konzumovať citrónový drops v množstvách, ktoré sú nad ľudské chápanie.

Miesto pobytu: Kým žije, v Rokforte, nevedno kde. Ak je mŕtvy, v Rokforte, na portréte v riaditeľni.

Úloha vo fanfiku: Spojenie dvoch doposiaľ sa neľúbiacich sŕdc. Občas pomoc Harrymu. Ak má šťastie. Ak ho nemá, poradí si sám. Snape je už tak dlho osamelý, že usporiadať jeho život je oveľa dôležitejšie ako mier na celom svete. A mimochodom, Harry, nebol to azda tvoj tatko, kvôli ktorému... ? Tak už radšej mlč, hm?

 

VOLDEMORT

Vzhľad: Hadie oči, chýbajúci nos, v podstate všetko podľa filmu.

Oblečenie: Čierny habit. A vôbec, čo koho do toho?

Povahové vlastnosti: Zlé stvorenie, ktoré zasahuje do šťastia hlavných hrdinov, t. j. do lásky Hermiony a Snapa.

Znalosti a zručnosti: Dokáže používať Cruciatus, Avadu a zastrašovať. Dokáže netrafiť Snapa. Je schopný dať dokopy Snapa s Hermionou, no nevie o tom.

Miesto pobytu: Vila/hrad, kde sa nachádza strašidelne temné podzemie.

Úloha vo fanfiku: Buď mŕtve telo alebo hlavný protivník, v boji proti ktorému sa spoja dve ľúbiace srdcia. Potom zomrie.

 

UKÁŽKOVÝ MIŠMAŠ

Hermiona a tí dvaja, ktorí boli u Rowlingovej tiež hlavnými hrdinami, sú na škole v siedmom ročníku. Dumbledore cmúľa citrónový drops. Hermiona je veľmi pôvabná. Neľúbi Rona, ale nemusí o tom vedieť. Snape a Harry sú aspoň raz za uhorský rok v niečom solidárni a zaoberajú sa tým, ako zlikvidovať Voldemorta. Dumbledore sa zaoberá tým, ako urobiť Snapa šťastným. Rozhodne sa, že Hermiona musí Snapovi pomôcť, ale s čím? Vtedy Voldemort, ktorý ako Woland stále túži po zle, ale koná dobro, žiada od Snapa, aby pripravil strašný elixír, ktorý rozšíri jeho (Voldemortove) možnosti mučenia. Napokon mučí Snapa.

Dumbledore zavolá Hermionu a ukazuje jej polomŕtve telo profesora elixírov. Obom im ponúka citrónový drops s Amortenciou, ale im sa z dropsu už dávno dvíha žalúdok. Hermionine veľké jantárové oči sú také nádherné. Hľadia do Snapových achátových očí a rozoznajú v nich horiacu nenávisť. Súhlasí s tým, že mu pomôže výlučne KVÔLI HARRYMU. A svetu, samozrejme. V duchu pripúšťa, že Snapa neznáša. Súčasne si spomína, že aj Ron s Harrym ho nenávidia a ona ho vždy bránila.

Pripravuje so Snapom elixír a Harry s Ronom sú zdesení. Snape si vypočuje, ako Ron hovorí Hermione, aby sa ho nezastávala ako zvyčajne. Objavuje sa u neho podozrenie, ale odmieta ho. Na vyučovaní a pri spoločnej práci Hermionu ponižuje, ale inak si ju váži. Ona vidí, že nemá mastné vlasy a on, že je celkom dobrá, na chrabromilčanku, samozrejme. Potom dôjde k výbuchu kotlíka. Snape Hermionu zakryje vlastným telom. Ona mu lieči rany a pohľady sa im stretnú. Trápne ticho. Ak ide o stredne dlhý fanfik, pobozkajú sa. Ak ide o dlhý fanfik, rozídu sa. Hermiona varí Snapovi kávu.

Kotlík vybuchne po druhý raz. Ako možný variant padá zo stropu veľký kus omietky/náhodne zatúlaný smrťožrút vypáli zablúdenú kliatbu alebo niečo podobné. Tentokrát je zranená Hermiona. Snape ju NA RUKÁCH odnesie do svojej spálne (prepychovej, hodváb, zamat atď.). Lieči ju. Ona ho chytí za ruku. On sa zmieňuje, že ho študenti považujú za UMASTENÉHO BASTARDA. Hermiona ho presviedča, že ona si to o ňom nemyslela, nemyslí a nebude myslieť. Na jeho nekonečne dlhých policiach s knihami si všimne nejaké dojímavé dielo muklovskej klasickej literatúry, ktoré, len tak mimochodom, patrí k jej obľúbeným. Vezme tú knihu z police. Je to Snapova obľúbená kniha, o čom ju vzápätí neochotne informuje. Cituje z nej. Hermiona mu očarene hľadí na pery. Pobozkajú sa. Snape sa cíti dobre. Tak dobre, ako ešte nikdy. Tak dobre, že ju okamžite urazí (hneď ako ju prestane obchytkávať). Hermiona plače a utečie. V chrabromilskej klubovni Ron hromží na Snapa a sníva o svadbe s Hermionou. Harry ju pozorne sleduje a má nejaké podozrenie, no taktne mlčí. Ron nadáva na Snapa. Hermiona plače a utečie. Harry sa utvrdzuje vo svojich podozreniach. Ron nič nechápe. Hermiona spí a sníva sa jej o Snapovi.

Absolventský ples. V jeho predvečer Hermiona dostane úžasné šaty od neznámeho darcu. Oblečie si ich na ples. Je očarujúca, všetci chlapci nad ňou slintajú. Okrem Harryho, ktorý tancuje s rýchlo sa zaguľacujúcou Ginny. Snape pozýva Hermionu do tanca. Všetkým prítomným padajú sánky, až na Dumbledora, ktorý má čeľuste pevne zlepené citrónovým dropsom. Snape sa udobruje s Hermionou. Niekde v diaľke ľapí Voldemort a čaká nevedno na čo, aby zaútočil na Pottera. Hermiona a Harry (s Ginny) bývajú na Grimmauldovom námestí číslo dvanásť. Hermione chýba Snape. Ide do Rokfortu, aby mu pomohla pomiešať elixír. Rozprávajú sa o literatúre a bohviečom ešte. Pobozkajú sa, no Snapa povolá Voldemort (Ako to len vedel, hnusák jeden?!).

Posledná bitka. Voldemort umiera. Harry je tiež mŕtvy. Hermiona kričí niečo v zmysle: „Harry nie, nemôžeš zomrieť!“ Načo Harry otvorí oči. Ron je nevedno kde.

Harry sa rozhodne, že sa ožení s Ginny, pokiaľ jej nehrozí riziko, že porodí na vlastnej svadbe. Tým skôr, že Voldemorta tak ľahko a nenápadne zlikvidoval. Hermione je ľúto, že Temný pán už nepotrebuje elixír, takže prišla o dôvod stretávať sa so Snapom. Harry jej navrhuje, aby ho pozvala na svadbu.

Svadba. Hermiona smutne stojí na chodbe s pohárom v ruke. Vojde Ron. Už sa stihol kdesi opiť a teraz má chuť na sex. Uvidí Hermionu a spomenie si, že je jeho dievča. Alebo ním bola. Na tom však nezáleží. Navrhuje jej, aby sa uchýlili do ústrania. Ona mu rázne hovorí „nie!". Ron ju nazve fľandrou a vyhlási, že spala so Snapom. Pokúsi sa ju znásilniť. Snapovi sa podarí pristihnúť ich v takej príhodnej chvíli, že sa mu zdá, že sa Hermiona CHCE bozkávať „s tým truľom Weasleym“. Klesne na duchu a premiestni sa späť do svojho kabinetu, ktorý sa nachádza na území Rokfortu, kam sa, ako je známe, nedá premiestniť. V kabinete nešťastne popíja ohnivú whisky a zaprisaháva sa, že sa už nikdy nezaľúbi. A Hermionu prestane milovať. Je presvedčený, že ho všetci zradili. Vtom začína účinkovať whisky a on si uvedomí, že kruto využil Hermionu, že s ním nemôže byť šťastná a že ju musí opustiť, aby jej nepokazil život. Ale aj tak ho to bolí.

V tmavej chodbe na svadobnej hostine Harryho a Ginny sa Hermiona vytrhne z Ronovho zovretia a kričí: „Ron, ja NECHCEM!“, práve v okamihu, keď Snape zmizne vo vzduchu. Pribehne Harry. Zistí, o čo sa Ron pokúsil, a dá mu na držku. Nazve ho bastardom. Pribehne Ginny. Zistí, čo sa Ron chystal urobiť, a vrazí mu päsťou do brucha. Nazve ho sviniarom. Pribehne pani Weasleyová. Zistí... Dá mu zaucho a nazve ho nevychovaným chlapčiskom. Ron nechápe, čo sa deje, a prečo ním každý opovrhuje. Prídu VŠETCI. Dozvedia sa, o čo sa usiloval, a spoločne ho dôrazne odsúdia. Ron odchádza.

Hermiona dostane od Snapa uštipačný list, v ktorom jej praje šťastný život „s tým truľom“. Plače. Harry, ktorý VŠETKO CHÁPE, sa konečne VŠETKO DOZVIE. Poradí jej, aby zašla do Rokfortu. Hermiona ide do Rokfortu. Vykričí Snapovi pravdu, t. j. že neľúbi Rona, nechce ho a vôbec. Pijú kávu. Hermiona si obarí stehno. Snape ju prenesie do spálne, aby jej ošetril ZRANENIE. Vtiera jej do stehna hojaci odvar a ani si nevšimne, že to už vôbec nie je stehno. Hermiona prichádza kvôli jeho sexy štíhlym prstom o rozum. Rozopína mu redingot s miliónmi gombíkov. Scéna 18+. Hermiona je panna, (Ron je lúzer, pamätáme si), Snape je milenec-hrdina. Viacnásobné orgazmy na oboch stranách.

Snape požiada Hermionu o ruku, ustavične ju nazýva „moja milá“ a vyznáva jej lásku. Hermiona súhlasí. Snape sa dozvie, že to bol Harry, kto jej odporučil, aby za ním prišla a všetko mu vysvetlila. Uznáva, že Harry nie je taký hlupák, ako si po celé tie roky myslel. Stretne sa s ním a potrasie mu rukou.

Dumbledore zosobáši mladý pár v Rokforte, neodlepujúc sa od citrónového dropsu. Všetci učitelia sú prekvapení, ale šťastní kvôli mladomanželom. Hermionini rodičia pricestujú na svadbu aj napriek tomu, že muklom nie je dovolené zdržiavať sa v Rokforte. Snape s nimi okamžite nájde spoločnú reč. Figu im záleží na tom, že je ich rovesníkom. Sú šťastní kvôli dcére.

 

EPILÓG

Hermiona so Snapom a Harry s Ginny bývajú v susedných domoch. Ich deti sa kamarátia. Harry a Snape sa tiež kamarátia. Harry je krstným otcom Hermioniných a Snapových detí. Snape je krstným otcom Harryho a Ginniných detí. Hermiona a Snape sa veľmi ľúbia.

Ron naďalej pije a spí s kýmkoľvek. Bol na Hermioninej svadbe, vypil si, pohnojil, čo mohol, vypil si a odišiel. Odvtedy ho celá jeho rodina nemôže vystáť, ale Hermionu a Snapa majú radi ako vlastných. Aj keď im nie sú rodina.

Dumbledore spokojne cmúľa citrónový drops.


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Skvěle jsem se pobavila. Děkuju:)
To som rada. Ďakujem za odozvu, Maiky:-)

Naprosto dokonalý začátek roku s novými Snaminone. Výborně. Děkuji. Dokonalý banner na úvod, Alan, jako chrabrý rytíř a zachránce dívky v rukou zrzavého negentlemanna. Co se týká popisu oděvů, u Severuse by nejlépe vyhovovalo roucho Adamovo (pouze pro 18+), pokud není zahalen do tmavo-zelené až černé zdobené výšivkou a zlatými nitěmi. To, že je Snape víla kmotřička, která posílá šaty na ples a ty padnou jako ulité, je tak nepředstavitelné, až to hraničí s ff :-) Děkuji, potřeba takového čtení u mně konkrétně rapidně stoupá s blížícími se stále vyššími ciframi v CV.
Som rada, že ťa poviedka pobavila a ďakujem za milý komentár, sisi. Potešil ma po včerajšom nie veľmi vydarenom dni.

Re: Kto je kto v romantických snamionkách Od: Neprihlásený - 16.01. 2020
Toto ma pobavilo ako málo čo
To ma teší :-)

Už dlouho jsem se v povídce tak nezasmála jako dnes děkuji
To som veľmi rada. Aj ja ďakujem :-)

Úžasný! Smála jsem se od začátku až do konce. Děkuju za skvělý překlad.
Díky, Keli30. Teším sa, že si sa bavila :-)

Nádherné shrnutí! Autorka si dala hodně práce, ale výsledek opravdu stojí za to :-) Tedy ne že bych se bránila romantickým povídkám, občas jsou nutností... Táto Hermiona vyzerá ako typická Mary Sue, prípadne ako Edward Cullen, pokiaľ sa autorky nechajú uniesť opisom zlatých očí. - Tohle mě odbouralo. Díky!
Áno, pekne to zhrnula. Ja som sa bavila pri čítaní i prekladaní. Vďaka za odozvu, denice :-)

Re: Kto je kto v romantických snamionkách Od: miroslava - 13.01. 2020
Děkuji.
Za málo.

Hele, ja asi čítam nejaké divné poviedky, pretože až na drops a pár ďalších klišé, čo spočítam na prstoch jednej ruky, ich tam akosi nenachádzam. 8o Najvtipnejšie je konštatovanie okolo oblečenia - oblečení asi sú, inak by si ostatní všimli. :DD Díky, zlaté.
Akože nie? Je ich tam habadej, od výzoru až po reakcie v určitých situáciách. No na HP Kiži ich veľa nenájdeš. Treba hľadať niekde inde. My, čo sa pravidelne hrabeme v origináloch a hľadáme poviedky vhodné na preklad, by sme vedeli rozprávať. Výskyt klišé priamo úmerne stúpa so zvyšujúcim sa ratingom poviedok. Vďaka za odozvu, JSark:-)
Jestli ono to nebude tím, že čím je člověk starší, tím víc potřebuje stabilitu i v literatuře, ve snamionkách nezbytně a také klišé. Takové věci vždy potěší.
Nemyslím si, že by v tom vek zohrával podstatnú úlohu. Ku romantickým klišé inklinujú v prevažnej miere násťročné dievčiny. A tie taký typ fanfikov aj píšu (česť výnimkám).
Keď ja väčšinou aj tu čítavam skôr také normálnejšie, bez klasických klišé. Ale k tým výzorom, myslím, že väčšina ľudí si všetky tie postavy predstavuje viac menej tak, ako boli zobrazené vo filmoch. A tam minimálne Snape nezodpovedá úplne presne Rowlingovej nie príliš lichotivému popisu. A Hermiona tiež nie. :)
Predstavovať si ich môžeme, ako chceme. Ale každý, kto čítal kánon, vie, ako v ňom bol opísaný Snape, Hermiona a ostatné postavy. A ak ich autorky robia dokonale krásnymi, vytvárajú tie zaužívané klišé o ich výzore - bezodné čierne oči, svalnatá postava, hodvábne vlasy a mohla by som pokračovať ďalej. Chápeme sa, však? :-)

Dokonalé! I když se přiznám, že mi občas klišé ve snamionkách nevadí. Pokud zrovna potřebuju romantiku, která je dobře napsaná, tak proč ne Severuse s elegantními dlouhými prsty, svalnatou hrudí a sexy zadkem. Solace, moc děkuji. Náramně jsem si dnešní povídku užila.
Áno, občas sa to dá zniesť. Väčšina romantických snamioniek sa bez klišé nezaobíde. No sú aj také, ktoré sú ním priam prešpikované, najmä tie s vyšším ratingom. Ďakujem za komentár, Lupina. Teším sa, že si si poviedku užila:-)

Naprosto mě to odstřelilo! :-))) Okamžitě si to vkládám do svého zlatého fondu a začínám přemýšlet, jak napsat totálně antiklišoidní protiklad :-)) Velikánské díky, solace.
Myslím, že by sa určite dalo nájsť ešte niekoľko ďalších známych snamione klišé, ale ako reprezentatívna vzorka to postačí. Teším sa, že ťa poviedka pobavila. Vďaka za komentár, Jacomo:-)

Nez se dostanu k dnesni jednorazovce - nadherny banner, solace! Je jak z doby Austen nebo z Vojny a Mir. ;-) Myslim, ze si nemohla vybrat lepsi prvni povidku. Je opravdu lehce pritazena za vlasy, ale kazdy, kdo se jen na chvili ponoril do hlubin fanfiction vi, kolik takovych (a jeste mnohem horsich!) snamione na internetu je. Vlastne je to jeden z hlavnich duvodu, proc uz sama neprekladam. Bylo cim dal tim tezsi najit vhodne povidky a nakonec jsem jejich hledanim stravila vic casu jak prekladem. A presto mam do dneska snamionky ze vsech zanru nejradeji. Navic nikdy neuskodi si umet udelat srandu i sama ze sebe. Dekuji, bylo to moc povedene!
Áno, tiež mi napadlo, že táto poviedka sa bude asi najlepšie hodiť na začiatok. Je to taký menší úlet, ale v podstate vystihuje všetok ten snamione brak, ktorý sa dá nájsť na internete. Aj keď si myslím, že nejaké to menšie klišé sa dá sem-tam tolerovať a stráviť. V romantických snamionkách je to už skoro povinná jazda :-) Veľká vďaka za milý komentár, Gift. Potešilo ma, že sa ti nový banner páči. Snažila som sa, aby doň Severus-Alan zapasoval farebne i tematicky (na tom obrázku vyzerá presne ako z čias Austenovej románov).

Jednou se myslím někde na slunku spálil :D Díky za proveselení rána!
Verím, že to tak mohlo byť. Nie všetky snamionky sú prešpikované klišé. Aj ja ďakujem, Ani :-)

Dlho ma nič tak nepobavilo :D Ďakujem za preklad.
To ma teší a ďakujem, Noemi :-)

Nebyl dobrej napad cist to pri snidani... :D Dekuju!
Ak zlepšila náladu, splnila účel. Dík:-)

Prehľad článkov k tejto téme:

CharmedArtist : ( solace )11.10. 2021Nekonvenčná konverzácia 2/2
CharmedArtist : ( solace )04.10. 2021Nekonvenčná konverzácia 1/2
cathedral carver: ( solace )27.09. 2021Desať vecí, ktoré ti len horko-ťažko tolerujem
shiv5468: ( solace )20.09. 2021Po trinástykrát
drakien69: ( solace )13.09. 2021Dohoda
wallyflower: ( solace )06.09. 2021Všetky tie maličkosti 2/2
wallyflower: ( solace )30.08. 2021Všetky tie maličkosti 1/2
Eridanus: ( solace )16.08. 2021Priestupný rok
Justice Rainger: ( solace )09.08. 2021Obete fanfiction
Arevik: ( solace )22.03. 2021Od gruntu
Astreya: ( solace )15.03. 2021Keď sa plnia sny
Циан: ( solace )10.02. 2020Už nie moja
Černoknižnica: ( solace )27.01. 2020Pokus o epištolu
Lilitana: ( solace )13.01. 2020Kto je kto v romantických snamionkách
. Úvod k poviedkam: ( solace )13.01. 2020Úvod