Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čarodějkám jen to nej

Když dopis nepřišel 3

Čarodějkám jen to nej
Vložené: Jacomo - 11.01. 2020 Téma: Čarodějkám jen to nej
Jacomo nám napísal:

 

Když dopis nepřišel

(Without Her Letter)

autor: Colubrina

překlad: Jacomo       betaread: Calwen a Ivet

Věnováno Jimmi

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 3

 

mezihra

Draco Malfoy tě vezme na pravidelný výlet do té malé kouzelnické nákupní zóny. Pokaždé si dáš zmrzlinu, posadíš se a sleduješ okolí. Neděláš si poznámky, jen pozoruješ, třídíš, poznáváš. Nosíš oblečení, které ti opatřil – oblečení, kterému říká hábity – a učíš se nazpaměť, jak se lidé pohybují, způsob, jak komunikují, správnou kadenci jejich řeči. Uvědomuješ si, že tu existuje odlišný třídní systém, téměř viktoriánský. Jakmile Draco vstoupí do svého světa, začne se chovat jinak; otvírá ti dveře a všímá si každé tvé potřeby. Podává ti věci. Stará se. Nikdo ti nikdy tolikrát nepolíbil ruku a bylo by to vtipné, kdyby to zároveň nevysílalo nevyřčená varování všem, kdo to vidí. Každý dotek na tvém loktu je vyhlášením vlastnictví. Každé otevření dveří je potvrzením, že patříš ke společenské třídě, která vyžaduje zdvořilost.

Musíš se to naučit.

Máš v plánu jim vmést do arogantních, magií posvěcených tváří, že jsi ta, kterou vynechali, ale nemáš v plánu udělat nějakou chybu. Cokoliv – naprosto cokoliv – co uděláš špatně, tě ocejchuje jako kulturního outsidera. Ti lidé – ti kouzelníci – si nejspíš vůbec neuvědomují, proč tě odmítají, když nazveš lékouzelníka doktorem nebo hábit šaty, ale dělají to.

Draco tě přesto chrání před interakcí. Mluví o tom, že ti jeho matka pomůže zapadnout. Připadá ti to velice zajímavé. Uvažuješ, proč by příslušnice kulturní elity chtěla synovi pomáhat s jeho malým projektem. Co z toho bude mít?

Kdykoliv se nacházíš v jeho světě, Draco pečlivě skrývá znamení vypálené na svém předloktí. Vidíš, jak se k němu lidé chovají s úctou, s náznakem strachu, s mírnou nelibostí. Vidíš, jak se některé dívky snaží zachytit jeho pohled, jak se na tebe dívají jako na překážku. Vidíš další, jak se k němu obracejí zády a tváří se, jako kdyby ho neviděli.

Je tu konflikt. Možná, říkáš si, nastal čas udělat si v tom větší jasno.

 

teď

„Není to žádná princezna,” řekl rozložitý zrzek. „Je mudlorozená a učit ji kouzlit je proti všem zákonům, které máme. Ve chvíli, kdy zjistila, že existuje magie, měli na ni seslat Zapomeň jako na všechny ostatní mudly. Kvůli jejímu bezpečí.”

„A kvůli našemu,” přidal se kdosi.

„Zjistila jsem, že magie existuje, ještě předtím, než jsem začala chodit do školy,” prohlásila Hermiona a podívala se na dav s náznakem vzteku za zdánlivou maskou klidu. „Draco mě o magii neučil,” pokračovala, „jen mě učil, jak vy všichni jste manipulativní zmetci závislí na hůlkách.”

„Každý potřebuje hůlku,” zaprotestoval někdo z davu.

„Ten váš strašák ne,” namítla Hermiona. „Naučil se ovládat bezhůlkovou magii už v sirotčinci, ještě než jste se mu uráčili nabídnout dar vaší skvělé výchovy. Měla jsem mnohem víc roků na přemýšlení, jestli jsem zrůda, mnohem víc roků na život vyvržence.” Usmála se. „Jsem proto mnohem lepší než on.”

„Existuje,” začal tmavovlasý muž s vylekanýma zeleným očima, „jen jedna osoba, která ho může zabít. Říká to věštba.”

„Existovala,” odpověděla. „Věštění je trochu složité interpretovat. Vždycky jsou v tom mezery.” Znovu se usmála. „Možná to chce trochu víc číst Sofokla a míň se bát, jestli správně máváš hůlkou? Pochopila jsem, že jsi vyrostl jako jehně určené na porážku, ale no tak, maličký, jdi a užívej si svobody. Nemáš vládnout Thébám.”

Draco se při pohledu na zmatený výraz Harryho Pottera dusil smíchem. Řečtí klasikové zcela jasně nebyli součástí jeho vzdělání.

 

tehdy

Draco téměř ucukl, když mu Hermiona prostě začala vyhrnovat rukáv. „Vysvětli to,” řekla a přejela prstem po Znamení zla. Nechtěl se do toho pustit tak brzy. Smrtijedi se mu jevili jako seskupení, které jí bude obtížné vysvětlovat, zejména s ohledem na rétoriku o čisté krvi.

„Existují dvě strany,” spustil nakonec.

„Tak to obvykle bývá,” souhlasila.

„Trojúhelník má tři,” zamumlal a ona se rozesmála. „Jsem na jedné straně,” začal znovu, „a tohle Znamení je symbolem mé… věrnosti, chápeš? Mé pozice v tom hnutí?” Přejel si dlaní přes obličej a posadil se na lavičku v jejich oblíbeném mudlovském parku. Posadila se vedle něj, skrčila nohy pod sebe a čekala. „Jsme ta strana, která obhajuje čistotu krve.”

Přikývla. Už toho přečetla dost, aby věděla, co to znamená a co to znamená pro ni. „Ještě pořád?” zeptala se. „Nezměnil jsi názor?”

„Druhá strana už na to téměř přistoupila,” řekl. Vzala ho za ruku a on si dodal odvahy a pokračoval. „Když přestali přijímat mudlorozené do školy, oni… většina dospělých utekla do Evropy. Museli se zaregistrovat, víš, existoval na to úřad, a my jsme jim vzali hůlky, takže nemohli čarovat.” Podíval se, co ona na to, a když protočila oči, vyvolalo to u něj úsměv, i když jen slabý. Rád by viděl, jak se jí někdo snaží vzít magii. „Myslím, že v celé Británii nikdo nezůstal, ale můžu se plést -”

„A omluvou pro to je?” zeptala se.

„Temná magie,” řekl. „Tradicionalismus. Útlak.”

„Ty chceš útlak?”

„Kupodivu,” začal, „pokud jde o zacházení s mudlorozenými, ne. Jsem pro, no, omezenou vládní regulaci. To nikomu neublíží.” Zhluboka se nadechl. „Druhá strana říká, že magie by měla být kontrolována. Že ji musíme držet pod zámkem, abychom zabránili mudlům ji objevit.” Zmlkl a uchopil ji za ruku.

„Co je to temná magie?” Otočila se k němu zády a udělala svůj trik na přivolání ptáčka. Vrabec slétl dolů, posadil se jí na prst, chvíli zmateně cvrlikal a pak jim zazpíval. „Je to tohle?”

„Ano,” řekl. „Kletba Imperius, ovládání jiného stvoření. Okamžité odsouzení do Azkabanu. Do vězení.”

„Legrační,” prohlásila, „protože všechno se to týká toho, kdo má kontrolu.” Posunula se blíž, položila si hlavu na jeho rameno a Draca opustilo napětí, o jehož existenci ani nevěděl. „Ten malý trik se zapomenutím se mi zdá horší než přimět ptáka zpívat.”

„Mohla bys přimět zpívat mě,” poukázal. „Mohla bys mě přimět někoho bodnout.”

„Smrtijedi mě budou nenávidět,” podotkla.

„Jsi důkaz, že mudlorození mohou být -”

„Lepší než oni,” dokončila. „Já budu lepší než všichni.” Zavřela oči. „A strana, která mě nepustila do vaší školy, do vašeho světa, bude svého mylného pokusu udržet mě v bezpečí litovat. Jak by mě mohli urazit víc?”

„Byla bys…”

„Jen mě uč,” řekla. „Uč mě, můj milý elitářský nápadníku.”

Při těch slovech ztuhl. Zvedla k němu zrak, oči otevřené a stočené tak, že při pohledu na něj skoro zašilhala. „Nebo jsem si toho hada vyložila špatně?” zeptala se.

„Jde o víc, je to skoro zasnoubení,” odpověděl nakonec. „Chceš to tak?”

Zvedla ruku a přitáhla si k sobě jeho hlavu a hlavně ústa. Draco při spojení jejich rtů ucítil, jak chladná, sebevědomá řeč dívčina těla trochu zakolísala. Uvědomil si, že je to pro ni nové, a zaplavil ho nadšený příliv zadostiučinění. Dokonce i většina čistokrevných dívek, se kterými se setkal, už nebyla nedotčená. Čistota vždy vítězí, pomyslel si a posunul se na lavičce, aby k sobě měli snazší přístup, vzal dívčinu tvář do dlaní a nechal se dobývat.

Když se od ní konečně odtrhl, trochu bez dechu se zeptala: „Tak co jsme?”

„Všechno, co budeš chtít,” odpověděl a přejel jí palcem po tváři. „Ale chci se k tobě chovat jako k té nejnevinnější čistokrevné čarodějce, kterou kdy Británie spatřila, takže pokud chceš víc než jen pár ukradených polibků, zmrzlin a lekcí kouzel, budeš muset počkat.”

„Chci všechno,” řekla. „Chci, aby mi celý ten tvůj zatracený svět ležel u nohou.” Naklonila se a rty se dotkla jeho ucha. „Chci, aby ti tví čistokrevní fanatici věděli, že jsou míň než já. Chci, aby lidé, kteří mi ukradli rozum, klečeli s pláčem u mých nohou.” Zhluboka se nadechla a dodala tak, jako by téměř očekávala, že se s ní bude hádat: „A chci tebe. Jsi jediný člověk v tomhle zmatku, kterému věřím.”

Draco skryl pocit uspokojení, který ho zalil, a jen se svým nosem otřel o její a řekl: „Jednoznačně nastal čas, aby ses setkala s mojí matkou.”

 

mezihra

Sleduješ, jak ten blonďatý mladík odchází z parku a pyšně si u toho vykračuje. Opravdu je z nejvyšších vrstev. Dějiny Bradavic se schválně pokoušely snižovat význam aristokratických rodin v kouzelnickém světě a trvalo ti tři hodiny přijít na způsob, jak tu bichli magicky katalogizovat, ale jakmile jsi to dokázala, zaznamenala jsi, kolik Malfoyů zaujímalo vysoké posty.

I kdybys to neudělala, jednoznačně bys to zjistila ze způsobu, jakým s ním jednali na Příčné ulici. Draco Malfoy je, jak by řekli tví nezajímaví vrstevníci, terno.

Zajímá tě, jestli je opravdu dobrý v líbání. Nemáš to s čím srovnávat, ale rozhodneš se, že na tom nezáleží. Je chytrý. Je na něj radost pohledět. Je součástí světa, který chceš, a je víc než ochotný tě podporovat – tedy oženit se s tebou. Dokonce ho máš ráda. Myslíš si, že jeho plán chovat se k tobě jako ke skutečné princezně, je po politické stránce dobrý. Máš podezření, že s tím nepřišel sám, a tak se těšíš na setkání s jeho matkou.

 

tehdy

Narcisa Malfoyová ležela na posteli, tělo ještě lepkavé a na tváři spokojený úsměv. Lucius se opíral o loket a díval se na svou ženu. S lehkostí vzniklou dlouholetým vztahem navázal na rozhovor, který přerušila vášeň, a zeptal se: „Mudlorozená? Cisso? Opravdu? Jestli je ta Greengrasová našemu chlapci tak odporná, určitě zvládneme najít nějakou jinou. Možná tu malou Francouzku?”

„Věř mi,” odpověděla Narcisa.

„Věřím ti,” potvrdil Lucius. „Jde jen o to, že podporování mudlorozené je opravdu něco. Jsi si absolutně jistá?”

„Rozzlobená, krásná dívka, odstavená od svého právoplatného nároku, obviňující Brumbála?” nadhodila Narcisa tiše. „To je příběh. Legenda. Romantika, pomsta a hezká tvářička pěkně v jednom, téměř dokonalém, balíčku. Dej jí Znamení, nebo možná dokonce ani ne, a bude z ní síla, síla, kterou řídíme. Síla, kterou řídí Draco.”

„Odpusť mi, že mám pochybnosti, jestli ta dívka, jakkoliv hezká a jakkoliv schopná polapit našeho syna svou exotičností, dokáže obstát proti Řádu. Musím připustit, i když velice nerad, že bystrozoři a jim podobní nejsou neschopní.”

„Naučila se ovládat bezhůlkovou magii,” prohlásila Narcisa. Tato věc ji ve finále vedla k tomu, že souhlasila s Dracovou žádostí, aby tu dívku učila. Nikoliv lektvary, ačkoliv děti určitě využijí laboratoř, kterou přichystala v místnosti vedle kuchyně, ale jak zapadnout; jak projít. Na Narcisu zapůsobilo, že dívka byla dost chytrá, aby věděla, že magická síla nestačí. Draco říkal, že studuje lidi. Sedí v tom zmrzlinářství a všechno pozoruje a pokaždé, když jdou na Příčnou ulici, zdokonaluje o trochu víc řeč těla. Draco říkal, že on sám si vůbec neuvědomoval, jak byly některé věci, které dělala, nepříjemné, dokud je nezačala jako mávnutím hůlky vypínat, kdykoliv vešli do kouzelnického světa. Toto – tato moudrost smíchaná s jistou úrovní chladné vypočítavosti a přetvařování – způsobilo, že se v srdci Narcisy Malfoyové cosi zatřepotalo. Malfoyovi měli podle ní královský původ, Blackové stáli dokonce ještě výš. A kdo ve skutečnosti byli Gauntové? Zchudlé, zdegenerované kreatury, které si povídaly s hady.

Pokud jejich svět dokázal přijmout tohle, jak rychle by se přiklonil k této dívce? Kolik lidí by si mohla omotat kolem prstu? Narcisa byla ochotná se vsadit, že všechny.

Luciusovi chvíli trvalo, než zpracoval, že ta Dracova dívka mohla ovládat bezhůlkovou magii, a poté tiše hvízdl. „To nikdo nedokázal od -”

„Přesně tak,” souhlasila Narcisa. Zvedla ruku a položila ji manželovi na hruď. „Mějme na zřeteli pravý cíl, lásko, a nenechme se brzdit ideologií.”

„Takže bude pracovat v naší domácí lektvarové laboratoři?” zeptal se Lucius a dal tak najevo souhlas s přáním své ženy vzít tu tajemnou dívku pod křídla.

„Jsem si jistá, že ji jednou nebo dvakrát vytáhnu na čaj,” podotkla Narcisa. „Konec konců ji už několikrát viděli zavěšenou do Draca. Pokud s ní nebudu popíjet nějakou tekutinu nebo něco podobného, začnou si o tom lidé povídat.”

„Ty to víš nejlíp,” řekl Lucius.

 

teď

Narcisa Malfoyová se spokojeně usmívala, protože mudlorozená dívka, kterou utvářela, učila a provdala za svého syna, zabila druhého krále na šachovnici. Žádný Raddle, žádný Brumbál, a Smrtijedi, ti snadno ovlivnitelní následovníci, pevně v rukách její snachy. Zvažovala, jak dlouho to potrvá, než se Draco stane ministrem. Zvažovala, jestli si ten chlapec vůbec uvědomí, že nejmocnějšími figurkami na šachovnici jsou královny.

„Co bude teď?” zeptal se jeden z těch snadno zaměnitelných Weasleyů.

Hermiona pohlédla na Narcisu, poté zlomila mužovu hůlku a kousky hodila na zem. „To, co jste plánovali pro mě,” řekla. „Život bez magie. Budete tak chránění před tím, co máme v plánu udělat.”

Narcisa si nemohla pomoct; rozesmála se a ten smích se rozléhal po místnosti s vysokým stropem a tichým, šokovaným davem poražených.

 

mezihra

Dracova matka, ta okouzlující Narcisa se světlými vlasy, jemnými rysy a kultivovaným úsměvem, se ti líbí. A ty se líbíš jí, ačkoliv je jasné, že za navenek vykazovaným potěšením ze setkání s tebou, za ochotou k prohlídce domu tak velkého, že jsi překvapená, že se tu každé jaro nekoná Den otevřených dveří, a za zdvořilým dotazem, jestli si dáš čaj, za tím vším je jasně patrné, že tě vidí jako nástroj pro svou drobnou ručku.

Draco ji pochopitelně zbožňuje.

Přesto, i když víš, že tě chce využít, si nemůžeš pomoct, líbí se ti její zřejmá kompetentnost, její ocenění tvé užitečnosti, její odhodlání učinit tě ještě užitečnější. Chovala by ses mile, i kdybys neměla v plánu využít ji k vyslídění každičkého zbývajícího střípku informací, jak se pohybovat v jejím světě, jak kolem sebe šířit auru bohatství a privilegií, aniž by se dalo poznat, že jde jen o fikci. Jak vítězit.

Vzpomínáš si na veselého zrzka, který tě při tvé první návštěvě Příčné ulice okukoval, a máš v plánu postarat se, aby se ve tvé přítomnosti cítil jako neohrabaný vidlák. Potom ho plánuješ vyhostit z jeho světa a nechat ho žít jen s tou ubohou magií, kterou dokáže vytvořit svými hrubými prsty.

„Když tě představíme… určitým lidem…” říká Narcisa, „myslím, že je důležité postarat se, aby byl zmíněn tvůj původ, aniž by -”

„- to pro ně bylo nepříjemné,” dokončíš a usměješ se. „Jako u Popelky.”

„Která má dokonalé vlasy a žádnou špínu za nehty,” přikývne Narcisa. „Přesně tak.”

Obě se na sebe v neočekávané, dokonalé shodě usmějete a Draco, který stojí po tvém boku, se celý zmatený ptá: „Co je to Popelka?“

 

~ finis ~

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Když dopis nepřišel 3 Od: Triana - 31.03. 2021
Waw... Ako ostala som po prečítaní normalne mĺkva.... Rozmýšľala som že či ona s jej inteligenciou sa nechala tak dokonale zmanipulovať a uplne ju to ovládlo. Alebo strana zla mala proste pravdu? Kto sú ti dobry aby rozhodli ze nepatria do toho sveta a potom nasledne oni v muklovskom svete trpia... V tomto príbehu som bola rozpoltena, dávala som za pravdu Hermione ale na druhej strane som dufala že nebude chladnokrvne zabíjať.... Vlastne smrťov Voldyho a Albusa nastolila novy mier.... To nepočítam.... A ostatných vykázala preč.... Neviem ale učarovala mi tato chladnokrvna Hermiona ktora sa bila za svoju spravodlivosť a zato že ona trpela a bola za blázna preto že niekto si myslel ze to bude lepšie....Draco tu bol skvelý aj ked vypočítavý, a narcisa nemala chybu.... A bola hrda na svoju nevestu :) aj oni zmenili svoje názory na čistokrvnosť. Ďakujem bol to úchvatný pribeh :)

Re: Když dopis nepřišel 3 Od: denice - 14.01. 2020
Přečteno znovu - a zase slyším tvůj hlas. To je obrovský bonus, ale i bez toho by to byla nezapomenutelná povídka. O tom, jak se v podstatě dobré rozhodnutí ušetřit mudlorozené válečného pekla zvrtlo, když se objevila výjimečná osobnost (dovedu si představit, že u většiny dětí divoká magie vymizela nejpozději v těch devíti - desíti letech, a ani nemusely být v péči psychiatra, děti přece fantazírují), a když tu byl někdo, kdo ji dokázal využít k tomu, aby se dostal na vrchol. Zatím spolu Paní zla spolupracují, ale chtěla bych vidět ten mazec, až změní názor - pevně věřím, že obě plán, jak se v případě potřeby té druhé zbavit, už mají. Díky.

Re: Když dopis nepřišel 3 Od: Lupina - 13.01. 2020
Chladnokrevná Hermiona, která si jde za svým cílem - za pomstou. Tušila jsem, že spojením Narcisy a Hermiony vznikne děsivý tým. Tyto dvě královny vyhrály, ale nestojí proti sobě. V této povídce strana světla vlastně vůbec světlá nebyla. Naopak. Zavrhovala mudlorozené, protože jim to zákon říkal. Zákon, který prosadili. Tak si říkám, kdo v této povídce byl horší? Smrtijedi, nebo ti druzí? A v podstatě takto vznikly perfektní podmínky pro vzestup Paní zla. A chce se mi říct, dobře jim tak. Naprosto úžasná povídka, Jacomo. A ještě slyším Tvůj hlas, což jí dodává na výjimečnosti. Děkuji za bravurní překlad.

Re: Když dopis nepřišel 3 Od: zuzule - 13.01. 2020
Neco netradicniho, ale uzasneho. Moc dekuju!
Re: Když dopis nepřišel 3 Od: Jacomo - 14.01. 2020
Přesně tak, proto jsem to s nadšením přeložila. I já děkuju.

Re: Když dopis nepřišel 3 Od: Gift - 11.01. 2020
Taky jsem trochu zmatena z konce, ale zaroven jsem vic nez spokojena. Otevreny konec tomu nasadil korunu, kazdy si ted muze domyslet, jak nebezpecna carodejnice se z Hermiony stala. Tato povidka rozhodne neni klasicka romanticka dramione a clovek by mohl vlastne i pochybovat, zda skoncila dobre nebo ne. Bude kouzelnickemu svetu s Hermionou lepe nebo hure? Dekuji za tento skvely kouzelnicky thriller, Jacomo!
Re: Když dopis nepřišel 3 Od: Jacomo - 14.01. 2020
Jak už píšu v odpovědi kakostce, ta povídka určitou míru zmatenosti vyvolává. Ale když si to čtenář seřadí ve správném sledu - všechna tehdy, mezitím a teď - vyloupne se z toho příběh, ze kterého mrazí. Přesně jak píšeš - bude lépe nebo hůře? Toť otázka. Díky moc za komentář, Gift.

Re: Když dopis nepřišel 3 Od: kakostka - 11.01. 2020
Jsem trochu zmatená, to je už konec? Takže členům Řádu zlomila hůlky a poslala je tak na okraj společnosti, co udělala smrtijedům? a druhý král na šachovnici, to byl Albus? takže kromě něj sejmula i Voldyho? Pardon, ptám se jak retard, dobré to je, líbí se mi to, ale že bych měla jasno se říct nedá...
Re: Když dopis nepřišel 3 Od: Jimmi - 11.01. 2020
Netuším, ale pochopila som to tak, že jen král je Brumbál a druhý Voldy. A všetko vyhrávajú královny. Rád je vyhostený, Draco bude ministrom, Lucius má na povel smrťožrútov a Narcissa s Hermionou budú vládnuť čarodejníckemu svetu.
Re: Když dopis nepřišel 3 Od: Jimmi - 11.01. 2020
Jo, prvý král je zabitý v prvej kapitole: "Když se ten skoro-člověk zhroutil na podlahu, ..."
Re: Když dopis nepřišel 3 Od: Jacomo - 14.01. 2020
Chápu určitou míru zmatenosti, ta povídka není na rychlé čtení, sama jsem ji musela projít v originále několikrát (tam ještě ztížené tím, jestli to fakt dobře chápu). Hermiona tu není žádné neviňátko, zabije Voldemorta i Brumbála, podrobí si Smrtijedy a vyžene Stranu světla do medlovského světa. Jen merlinví, co spolu s Narcisou provede s tím kouzelnickým. Díky za přízeň a komentování, kakostko.

Prehľad článkov k tejto téme:

Dying Romance: ( Lupina )26.05. 2020Hermionina škytavka
Hannoie: ( Lupina )28.04. 2020Klevety ve sborovně
coffeeonthepatio: ( Jacomo )25.04. 2020Kterak se Lucius Malfoy pokoušel domluvit manželství
Elysia1: ( Jacomo )18.04. 2020Mí zmijozelové
Gravidy: ( Jacomo )11.04. 2020Dračí doupě
Colubrina: ( Jacomo )11.01. 2020Když dopis nepřišel 3
Colubrina: ( Jacomo )04.01. 2020Když dopis nepřišel 2
Colubrina: ( Jacomo )01.01. 2020Když dopis nepřišel 1
bravenclawesome: ( martik )11.05. 2019Zlatá
Lost2Found: ( Lupina )11.05. 2019Zůstaň
DobbyElfLord: ( Lupina )28.04. 2019Chlípnost Harryho Pottera
Nanaho-Hime: ( arabeska )28.01. 2019O nabručených hrdinech
ambientbenevolance: ( Ganlum )31.12. 2018Poslední viteál
Rumaan: ( Jimmi )29.12. 2018Nenechajte Malfoya šoférovať autobus!
arashi wolf princess: ( martik )22.06. 2018Přání
MintiNeko: ( Lupina )22.06. 2018Záležitost rodinné zvídavosti
Gravidy: ( Jimmi )22.06. 2018Teacher's Pet
Whispering Darkness: ( arabeska )26.05. 2018Předvečer Všech svatých
denice: ( denice )26.05. 2018Na každého jednou dojde, část druhá
drcjsnider: ( Lupina )26.05. 201810 lživých vět
denice: ( denice )11.05. 2018Na každého jednou dojde
Drauchenfyre: ( Lupina )11.05. 2018Kdo by potřeboval obliviátory?
The Almighty Cheez I: ( Martik )11.05. 2018Patnáct faktů o našem drahém Mistrovi lektvarů
Captain Evermind: ( Lupina )28.04. 2018Rozhovor o mazlíčcích
ACE Albert: ( martik )28.01. 2018Jak Ron získal děvče
denice: ( denice )28.01. 2018Nejkrásnější narozeniny
Rebekka: ( Jimmi )28.01. 2018Pre Lupinu
Camillo: ( Jacomo )09.01. 2018Odloučení srdce otevírá
Marauders-And-Lily-I: ( Jacomo )27.12. 201780 věcí, které mají Weasleyovic dvojčata zakázané
Nanchih: ( Jacomo )31.10. 2017Schrödingerova hučka
MissWitchx: ( denice )14.09. 2017Jednota
MissWitchx: ( denice )13.09. 2017Sectumsempra
MissWitchx: ( denice )04.08. 2017Koleje
Colubrina: ( denice )22.07. 2017Scorpius?
MissWitchx: ( denice )22.06. 2017Žádost
MissWitchx: ( denice )12.06. 2017Paparazzi
Daylyn: ( Jacomo )28.05. 2017Letní deště
The Plot Bunny Whisp: ( Jacomo )26.05. 2017Milý denníček!
MissWitchx: ( denice )26.05. 2017Sníh
blue artemis: ( Lupina )26.05. 2017Skutečná závěrečná bitva
MissWitchx: ( denice )25.05. 2017Vyvážený poměr
nonjon: ( Jacomo )22.05. 2017Vznik jména
MissWitchx: ( denice )18.05. 2017Noční můra
( denice )11.05. 2017Únos!
BajaB: ( Lupina )11.05. 2017Den lžiček
Itch: ( Jacomo )08.05. 2017Darth Voldemort
Amanda Saitou: ( Jimmi )08.05. 2017Všetko najlepšie
MissWitchx: ( denice )08.05. 2017Chutě
blue artemis: ( denice )28.04. 2017Bručoun
blue artemis: ( Jacomo )28.04. 2017Nová perspektiva
May La Nee: ( Lupina )28.04. 2017Ten rozhovor
Rumaan: ( Jimmi )26.04. 2017Maškrtu, inak niečo vyvedieme
Hypnobarb: ( Jacomo )01.04. 2017Několik úvah o třicítce
Ms-Figg: ( denice )22.03. 2017Lekce
Colubrina: ( denice )18.03. 2017Lepší muška
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 2017Autogram
Ladymage Samiko: ( denice )01.03. 2017Ve dvojici po opici aneb když pijani vystřízlivějí
Jana Helen Laivel: ( arabeska )28.01. 2017O zbabělosti; Kotlíky
Rumaan: ( Jimmi )28.01. 2017Predohra
Eight Horcrux: ( denice )28.01. 2017Tři v posteli
Rumaan: ( Jimmi )24.01. 2017Koordinátor svadby
Rumaan: ( Jimmi )22.01. 2017Radosť
Rumaan: ( Jimmi )14.01. 2017Prachovka
Rumaan: ( Jimmi )13.01. 2017Zmätky na deň Sv. Patrika
MissWitchx: ( denice )09.01. 2017Telefon
MissWitchx: ( denice )14.09. 2016Kočka
Clell65619: ( Lupina )14.09. 2016Harry Potter a území draků
MissWitchx: ( denice )13.09. 2016Měsíční svit
MissWitchx: ( denice )04.08. 2016Setkání
( soraki )22.07. 2016Choroba?
MissWitchx: ( denice )22.07. 2016Chemie
M14Mouse: ( Lupina )22.07. 2016Neopouštím staré známé pro nové?
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )22.07. 2016Aeroplány
MissWitchx: ( denice )12.06. 2016Svítání
Ava Miranda Dakedavr: ( Lupina )12.06. 2016Rozprava nad Moudrým kloboukem
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )12.06. 2016Iracionalita
somandalicious: ( Lupina )26.05. 2016Dráždivé lízátko
BeWhoYouAre99: ( arabeska )26.05. 2016Zvrácený
MissWitchx: ( denice )26.05. 2016Malování
ulka_black_potter: ( soraki )26.05. 2016Neplač
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.05. 2016Golf
Marauder: ( Jacomo )11.05. 2016Stvořeno s láskou
MissWitchx: ( denice )11.05. 2016Zelená
Amethyst: ( Lupina )11.05. 2016Nikam ho nemůžu vzít!
MissWitchx: ( denice )28.04. 2016Narozeniny
CaptainLeBubbles: ( Lupina )28.04. 2016(Pravdivé) dějiny Bradavic
faithwood: ( Jacomo )28.04. 2016Skutečný vílí příběh
Bad Mum: ( Jacomo )27.04. 2016Sedm 7
Bad Mum: ( Jacomo )26.04. 2016Sedm 6
Bad Mum: ( Jacomo )25.04. 2016Sedm 5
Bad Mum: ( Jacomo )24.04. 2016Sedm 4
Bad Mum: ( Jacomo )23.04. 2016Sedm 3
Bad Mum: ( Jacomo )22.04. 2016Sedm 2
Bad Mum: ( Jacomo )21.04. 2016Sedm 1
MissWitchx: ( denice )21.04. 2016Sbližování
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )20.04. 2016Sedm - úvod
Dragonclaw11: ( Lupina )20.04. 2016Bradavické koleje
MissWitchx: ( Jimmi )20.04. 2016Kino
Bad Mum: ( Jacomo )01.04. 2016Výběr jmen po weasleyovsku
Ostatní autori: ( Jimmi )01.04. 2016Všetko najlepšie
calliopeinbloom: ( Lupina )01.04. 2016O stropech, neladících botách a nezměřitelné bystrosti
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )01.04. 2016Cíl
Ostatní autori: ( denice )01.03. 2016Okamžik pravdy
Ostatní autori: ( Violeta )28.01. 2016Jeden takový rozhovor s J.
Dahlia: ( Jacomo )28.01. 2016Mezihra
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )28.01. 2016Elán
TheNextFolchart: ( denice )28.01. 2016Ve jménu lásky a famfrpálových tréninků
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.01. 2016Disko
birdsofshore: ( LadyF )09.01. 2016Ráno poté
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )09.01. 2016Barevná noc
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2016Úvod 2016
Ostatní autori: ( arabeska )16.12. 2015Sněhové koule
Ostatní autori: ( arabeska )04.11. 2015Co chceš?
Ostatní autori: ( arabeska )10.10. 2015Narozeninová přání
whispered touches: ( Lupina )14.09. 2015Člověk vs. sova
Dragonclaw11: ( arabeska )14.09. 2015Banány
Faith Wood: ( holloway )13.09. 2015Jak Draco Malfoy přestal být hetero
ocd.grl: ( arabeska )13.09. 2015Karbonizace sladkého pokušení
ehcorns: ( arabeska )13.08. 2015Pofiderní ohozy
Dragonclaw11: ( arabeska )04.08. 2015Merline
Pink Wolf Princess: ( arabeska )24.07. 2015Válka šprýmů
DatWinchesterPlaid: ( arabeska )22.07. 2015Má tě pod palcem, kámo
Severusgirl: ( Lupina )22.07. 2015Klepy a zvěsti
randomgenius: ( arabeska )12.06. 2015Pašík
Sassmaster Omega 620: ( arabeska )12.06. 2015Živé obrazy
Emullz: ( arabeska )07.06. 2015Baletní piškotky
SilverWolf7007: ( Jacomo )28.05. 2015Jejda
Ostatní autori: ( LadyF )26.05. 2015101 pokusů o dvoření Hermioně Grangerové
Blue Devil Girlie: ( denice )26.05. 2015Záležitost příjmení
galfoy: ( Lupina )26.05. 2015Stav mysli
Ostatní autori: ( arabeska )26.05. 2015Milý měkkejši…
Laser Lance 720: ( arabeska )18.05. 2015Ranní ptáčata
Ostatní autori: ( Jacomo )11.05. 2015Jeden den v životě Hermiony Snapeové
After the Rain: ( LadyF )11.05. 2015Hodně štěstí, pane Páne zla
Tierfal: ( arabeska )10.05. 2015Ropušák Trevor dohazovač
lumosed_quill: ( arabeska )08.05. 2015Hodit to za hlavu
Resa Aureus: ( Lupina )28.04. 2015Kratochvilná alotria
Bertram Wooster: ( arabeska )28.04. 2015Kde píchání (ehm, chci říct láska) zvítězí nad vším
dragoon811: ( arabeska )01.04. 2015Jen jedno přání
JJ Rust: ( Lupina )01.04. 2015Rodinné shledání
sophierom: ( arabeska )22.03. 2015Vyčkávání
weasleyey: ( arabeska )21.03. 2015Asi záležitost primusů
Ostatní autori: ( arabeska )01.03. 2015Citrony v Bradavicích
Ostatní autori: ( Jacomo )21.02. 2015Nezbytná bolest
AmandaxxPlease: ( arabeska )21.02. 2015Nedělní odpoledne
SaneLilies: ( arabeska )11.02. 2015Zatracený Malfoy
Chalebh: ( arabeska )28.01. 2015Není všechno tak, jak se zdá
Ms-Figg: ( arabeska )28.01. 2015Za zavřenými dveřmi
itsverity: ( arabeska )18.01. 2015Prazvláštní krabičky
MMADfan: ( arabeska )15.01. 2015Trevor a královna
dragoon811: ( arabeska )12.01. 2015První dojmy
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2015Úvod