Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

The Way We Get By

The Way We Get By

The Way We Get By
Vložené: marci - 05.01. 2020 Téma: The Way We Get By
marci nám napísal:

The Way We Get By

To jsme my

(střípky z bystrozorského života)

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Autor: Maya


Překlad: marci


Betareading: 1. kapitola: LadyF, Lupina, arabeska, 2. – 4. kapitola: arabeska


Banner: solace


Originál: nepřístupný

souhlas s překladem se získat nedá, prosím respektujte to a v žádném případě nešiřte překlad mimo tyto stránky.

 

Délka: 4 kapitoly (vzhledem k jejich délce jsem se rozhodla zveřejňovat je po třetinách)


Hlavní postava: Draco Malfoy


Pairingy: tak různé


Varování: Jak už to v životě chodí, v povídce se vyskytují páry hetero i homosexuální - bez nějakých popisů či podrobností, nicméně jsou zmíněny – takže pokud vám jedno či druhé párování vadí, raději ve čtení nepokračujte.

Ach – Harry je gay. A víla, asi. A Draco je závislý na kávě a myslí si, že je zamilovaný do Katie Bellové, ale… no, pověstnému moři popření není ještě ani na dohled.

***

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended. All rights of this fanfiction owned Maya.

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorkou této fanfikce je Maya. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

***

Povídku The Way We Get By mi kdysi, v roce 2014, předhodila LadyF. Zdá se mi nějak začarovaná (ta povídka, ne LadyF). Asi půlku jsem totiž přeložila hned, pak překlad zhruba dva roky stál, už ani nevím proč, dokončila jsem ho zřejmě v roce 2016, pak dění kolem povídky opět usnulo…

No, prostě ve mně uzrál pocit, že když už jsem si s tím dala tu práci, mohlo by dílo konečně spatřit světlo světa.

(A taky už mě nebaví poslouchat ostatní čarodějky, kdy že „ta Maya“ bude.)

Navíc miluju Mayina Draca  ☺

The Way We Get By je vlastně prequel k povídce Drop Dead Gorgeous, kterou také zhruba v roce 2014 rozpřekládala LadyF, ale co je s překladem, potažmo s Ladynkou, merlinžel, nevím, ačkoli doufám, že si pokračování někdy přečtu. Jedno vím ale jistě: ač Mayiny povídky miluju, sama už žádnou překládat nechci ☺

Veliký dík za výslednou podobu díla patří všem zúčastněným betám, zejména však arabesce, která se zaujetím sobě vlastním řešila všechny autorčiny dvoj a trojsmysly. A že jich bylo! Moc děkuji, arabesko ♥

Nuže – uvařte si šálek kávy, Draco přichází!

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: The Way We Get By Od: gleti - 18.01. 2020
Naprostý souhlas Mayin Draco je úžasný, v rámci fanfiction jeden z nejlepších.

Re: The Way We Get By Od: Gift - 06.01. 2020
Uz jsem ani nedoufala, ze jeste nejaka Maya na prekladani, nebo dokonce prelozena je! To tu mame na strankach radosti do noveho roku... :-) Uz se moc tesim!
Re: The Way We Get By Od: marci - 06.01. 2020
Doufám, že se Ti bude tento kousek líbit a těším se na Tvé komentáře :)

Re: The Way We Get By Od: Jacomo - 06.01. 2020
Ano? Ano, ano, ano! Zmínky o jakémsi prequelu od Mayi kolem mě na sletech jen tak proplouvaly, ale úvod mě tedy sakramentsky navnadil! A protože tvoje čeština je mňamózní, neskutečně se těším. A protože i Jimmi potvrzuje, že to bude jízda, stoprocentně mě čekají skvělá nedělní rána :-D Díky předem, marci!
Re: The Way We Get By Od: marci - 06.01. 2020
Jejda, moc děkuji, jacomo, a těším se na Tvé reakce :) Za týden!!! :)

Re: The Way We Get By Od: Lupina - 06.01. 2020
A já se těším. Fakt. Když jsi mi potvrdila (a pak i první kapitola), že to je čtení vhodné i pro mě, tak se těším na tu jízdu. Marci, arabesko, jste nejlepší!
Re: The Way We Get By Od: marci - 06.01. 2020
Určitě to můžeš bez obav číst - a Draco je skvělý až do konce, tak věřím, že se budeš bavit :) Děkuji moc a moc!

Re: The Way We Get By Od: ansus - 05.01. 2020
Díky všem zúčastněným dámám - jste skvělé. Moc se těším, zdejší povídky mi momentálně dost vylepšují jinak hodně chmurné dny. Takže ještě jednou díky!
Re: The Way We Get By Od: marci - 06.01. 2020
My děkujeme za komentář a věříme, že do chmurných dní zase zasvítí slunce!

Re: The Way We Get By Od: Jimmi - 05.01. 2020
Čestne priznávam (pretože by som sa aj tak preriekla), že som nakukla na prvú kapitolu (len pár odsekov) a ručím ti za to, že zažiješ jeden náročný víkend. A toto: "Jedno vím ale jistě: ač Mayiny povídky miluju, sama už žádnou překládat nechci " ti veľmi rýchlo dostaneme s denice z hlavy. Už sa nemôžem dočkať, ten preklad je skvost, poctivo čakám na zvyšok, ale neexistuje, aby nebolo preložené pokračovanie. Samozrejme, počkáme na definitívu od Ladynky. Ja sa tak teším! Už len z prečítania úvodu mám úsmev v tvári. Pripomenulo mi to tisíc vecí, Draco závislý na káve, Potkaníka, Vládcu sveta. Toto je naozaj pokračovanie vianočných darčekov. Baby, ďakujem. PS. Práve som si spomenula na scénu s rifľami a Seamusa na práškoch. No toto bude jízda, práve kvôli všetkým tým spomienkam. Waw.
Re: The Way We Get By Od: marci - 06.01. 2020
Jimmi, moc děkuji :) Ty znáš mayu v originále, takže Tvoje chvála mě těší dvojnásob :) Při posledních úpravách jsem si uvědomovala, jak moc mi Mayin Draco vlastně chyběl a moc doufám, že se budou bavit i ostatní čtenáři. Škoda, že to vlastně asi není dokončené... a jo, pokračování by to přeložit chtělo... ale já ne ;)

Re: The Way We Get By Od: denice - 05.01. 2020
Letos ty Vánoce přišly opravdu brzy - nebo ještě neskončily ty minulé? Ať je to jak chce, myslím, že nemusím psát, jak nesmírně moc se těším. Přiznávám, že jsem ta, která při zmínce o této povídce rozvinula uši jak netopýr křídla a vyrazila do útoku se šťouravými otázkami, protože Mayina na kávě závislého Draca také miluji. Marci, děkuji, budiž ti čest a sláva:-)
Re: The Way We Get By Od: marci - 06.01. 2020
Jak jsem se sama k překladu vracela ve víc než ročních intervalech, pokaždé jsem se znovu bavila, takže doufám, že i Ty budeš spokojená :) Moc děkuji za komentář, denice, a těším se na Tebe :)

Re: The Way We Get By Od: kakostka - 05.01. 2020
Ty jo, takovýhle úvod:-))) jsem zvědavá, jaké o bude.
Re: The Way We Get By Od: marci - 06.01. 2020
Doufám, že nebudeš zklamaná a moc děkuji za první odezvu :)

Prehľad článkov k tejto téme:

Maya: ( marci )29.03. 2020The Way We Get By - 4/3
Maya: ( marci )22.03. 2020The Way We Get By - 4/2
Maya: ( marci )15.03. 2020The Way We Get By - 4/1
Maya: ( marci )08.03. 2020The Way We Get By - 3/3
Maya: ( marci )01.03. 2020The Way We Get By - 3/2
Maya: ( marci )23.02. 2020The Way We Get By - 3/1
Maya: ( marci )16.02. 2020The Way We Get By - 2/3
Maya: ( marci )09.02. 2020The Way We Get By - 2/2
Maya: ( marci )02.02. 2020The Way We Get By - 2/1
Maya: ( marci )26.01. 2020The Way We Get By - 1/3
Maya: ( marci )19.01. 2020The Way We Get By - 1/2
Maya: ( marci )12.01. 2020The Way We Get By - 1/1
. Úvod k poviedkam: ( marci )05.01. 2020The Way We Get By