Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Becoming Mrs Malfoy

7. kapitola

Becoming Mrs Malfoy
Vložené: Jimmi - 03.01. 2020 Téma: Becoming Mrs Malfoy
Jimmi nám napísal:

Autor: Rumaan

Preklad: Jimmi  Beta: denice   Banner: solace

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7539428/7/Becoming-Mrs-Malfoy 

Rating: T


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola siedma

 

Stretnutie po Hermioninom pomerne dramatickom odchode veľmi rýchlo skončilo. Po ňom už nikto nechcel klásť žiadne otázky. Namiesto toho sa nemohli dočkať, až sa dostanú von a začnú sa baviť o tom, čo také mohol Draco Malfoy temperamentnej bývalej chrabromilčanke povedať, keď ju prinútil takýmto spôsobom odísť.

Niežeby si robili priveľké nádeje, že prinútia prchkého Malfoya, aby im niečo prezradil. To Neville sa ocitol v obkolesení ľuďmi, ktorí po ňom chceli, aby vysypal, čo možno začul. Ale dokázal, že je takým oddaným priateľom ako vždy, a neustále opakoval, že absolútne nič nepočul, pretože sa sústredil na McGonagallovej odpovede. Dav sa rozptýlil sklamaný, že prišiel o takú šťavnatú pikošku. Nevillovým smerom sa ozvalo niekoľko nelichotivých poznámok o jeho mizernej pamäti, ale tie zniesol s istotou sebaistého muža, do ktorého dospel.

Harry počkal, kým sa všetko neutíšilo a až potom sa priblížil k Nevillovi. "Dobre, čo za skazu ma čaká, keď dostihnem Hermionu?"

"Nie som si celkom istý, čo tak Hermionu vyštvalo. Malfoy sa klasicky správal ako neznesitelný bastard a očividne ju vytočil sexuálnymi narážkami. Ale nemám potuchy, prečo takto reagovala. Videl som ju vysporiadať sa s vyložene odporným sexuálnym obťažovaním od starých čarodejníkov, takže toto malo byť pre ňu brnkačka."

Harry s Ronom sa na seba pozreli, zmätení. Hermiona vôbec nebola žiadna fajnovka. Vyrastala s dvoma chalanmi a takmer rok bola s nimi na úteku. Vedela, ako chlapčenská myseľ funguje, a ak sa Malfoy správal ako pubertiak, čo práve objavil, že má hormóny, potom to mala odbiť len s pokrčením pliec. Už s tým prešla s nimi dvoma.

Ginny, ktorá ten rozhovor sledovala, sa na nich pozrela a pretočila očami. Boli takí bezradní, keď prišlo na emócie ich najlepšej priateľky. "Ja sa o to postarám, takže si kvôli tomu nerobte starosti," prehlásila.

****

Keď Ginny dorazila letaxom do Hermioninho bytu, bola tam tma, ale ani sa nesnažila prehľadávať byt, pretože jej bolo jasné, že ju nájde v spálni. To bola Hermionina vnútorná svätyňa. A mala pravdu; ležala schúlená na zemi pred svojím šatníkom a išla si oči vyplakať, čo Ginny nesmierne znepokojilo. Hermiona plakala len pri veľmi vzácnych príležitostiach, keď niečo bolo vážne zle.

"Hermiona, srdiečko, čo sa deje?" spýtala sa, klesla na zem vedľa nej a objala ju okolo pliec.

Jej priateľka sa pokúsila potlačiť vzlyky, ale nedokázala to. Plakala tak silno, až sa triasla. Ginny ju ešte nikdy v takom stave nevidela.

"Héj, čo sa stalo?" spýtala sa ešte raz, znepokojená ešte viac.

Hermiona sa viditeľne dala dokopy, keď sa jej podarilo prestať plakať. "Neviem, prečo dovolím, aby ma takto ovplyvnil."

"Kto? Malfoy?"

Hermiona prikývla. "Bol odporný ako obvykle a dovolila som, aby sa mi dostal pod kožu."

"Čo presne povedal?"

"Choval sa ako blbec, zámerne ma strápnil tým, že mi navrhol, aby som, citujem, ‘otestovala značku’ a také veci."

"Už si sa musela vyrovnať s horšími vecami," pripomenula Ginny.

"Viem. To preto nechápem, prečo som na to tak silne reagovala. Bola to len hlúpa poznámka, nič zákerné alebo sprosté."

K tomu vážne Ginny nemala veľa čo povedať. Cítila, že je tu niečo viac než to, čo jej Hermiona práve hovorí, ale dobre vedela, že na ňu nemá tlačiť, aby jej to prezradila. Ak jej priateľka bude chcieť, aby to vedela, potom jej to povie, keď to uzná za vhodné. Dlho spolu mlčky sedeli.

Hermiona si oprela hlavu o Ginnino plece a sťažka si vzdychla. "Ginny?" zašeptala. "Môžem ti niečo povedať?"

"Samozrejme, zlatko, vieš, že mi môžeš povedať všetko."

"Sľúbiš mi, že to nikomu nepovieš?"

"Na mou duši, na psí uši," odpovedala s úsmevom nad tým detinským sľubom.

"Viem, prečo som takto reagovala."

Hermiona sa odmlčala, vyzerala nervózne a neisto kvôli tomu, čo sa chystala prezradiť. Ginny rozoznala, že to bude niečo dôležité a zostala ticho.

"Počas šiesteho ročníka som niečo k Malfoyovi cítila, a nemyslím tým nenávisť."

Červenovláska nadskočila nad tým prezradením, očividne v šoku, že počuje niečo tak nepravdepodobné.

Hermiona si rukami zovrela hlavu. "Ja viem! Je to šialené, však? Bolo to potom, čo sa dal Ron dokopy s Lavender a cítila som sa vynechaná a osamelá. Harry stále rečnil o tom, že je Malfoy smrťožrútom, kvôli čomu som si ho všímala viac než kedy predtým. Takže som ho začala sledovať, aby som zistila, či má Harry pravdu a nasledujúce, čo som vedela, bolo, že začínam na ňom sledovať to, čo som si nikdy predtým nevšimla: ako sa zmenil zo sebaistého, spoločenského a vystatovačného blbca ku odťažitému a vystresovanému mladíkovi. Z ničoho nič mi pripadal zraniteľný a zistila som, že na to reagujem. Skôr než som si to uvedomila, snívalo sa mi o ňom a nehovorím o tých dobrých snoch, kde znova vrážam jednu do toho jeho fretčieho ksichtu," vysvetľovala, červenala sa pri tom.

Ginny hľadela na svoju rozpačitú priateľku a len málo pochybovala, že nemala na mysli sexuálne sny.

"Potom dnes večer, keď začal tárať o tom, že si to spolu rozdáme, tak ma to príšerne vyviedlo z miery. Mala som pocit, ako keby sa mi dostal do spomienok zo šiesteho ročníka."  pokračovala Hermiona, než zmĺkla, očividne mala obavy, aká bude Ginnina reakcia.

Tá vážne nevedela, ako na toto zareagovať. Uvedomovala si, že nech povie alebo urobí čokoľvek, bude to kľúčové. Bolo očividné, že jej priateľka má pocit, že dajako zrádza Harryho, keď cíti takéto niečo.

"Za tieto pocity sa nemusíš hanbiť, Hermiona. Okrem toho to nikto okrem mňa nevie," prehlásila.

"Nemyslíš si, že ovláda legilimenciu, že nie? Viem, že je dobrý oklumentik," zašepkala hnedovláska.

          "Neviem, teda myslím, že Snape je nadaný v oboch, ale Hermiona, nemáš byť kvôli čomu rozrušená alebo v rozpakoch. Kto by si nevšimol Malfoya v šiestom ročníku, teda predtým než tak schudol a bol ako prízrak. Po lete sa vrátil ako úplne iný človek než ten malý piatačik, ktorým býval. Vytiahol sa do výšky, zväčšili sa mu ramená a svaly a stal sa poriadne sexy."

          "Ale bol to Malfoy! A ešte aby to bolo horšie, bol smrťožrútom!" lamentovala Hermiona.

          "To si vtedy nevedela. Nikto z nás to nevedel a odkedy to znamená, že smrťožrút nemôže byť príťažlivý? Tvoje pocity boli dokonale normálne. Boli to len tínedžerské hormóny, nič viac."

          "Tak prečo sa potom kvôli tomu tak trápim?"

          "Pretože do teba rýpal celú školu a znepokojuje ťa, že si do neho bola krátko pobláznená. Nemusíš si kvôli tomu robiť starosti.  Okrem toho to bolo tak dávno; vážne by si nemala dovoliť, aby ťa to viacej trápilo."

          "Nie si na mňa nahnevaná?"

          Ginny sa usmiala.  "Pochybujem, že by Ron či Harry boli na teba nahnevaní. Iste, vtedy by sa búrili, ale teraz sú už múdrejší, a vedia, že tieto pocity nič neznamenajú. Bola to len kombinácia feromónov a hormónov."

          Hermiona nevedela, či by nemala spomenúť, že keď jej Malfoy šepkal tie veci do ucha, tak začala znova prežívať svoje fantázie zo šiesteho ročníka. Keď spomenul knižnicu, vydesilo ju to. Vtedy sa o jej o tom snívalo a pripomenulo sa jej to, keď to vyslovil nahlas.

          "Len by som umrela od hanby, kebyže na mňa niekedy použije legilimenciu a dozvie sa o tomto období môjho života," povedala miesto toho.

          "Pochybujem, že to urobí, pretože vieš, že by ti to vrhol do tváre, kebyže ti napadne tvoje spomienky."

          "Máš pravdu. Reagovala som totálne prehnane a teraz som na seba naštvaná za to, že som bola taká hlúpa, a poskytla tomu fretčiakovi reakciu, akú chcel."

          "Potom vyzeral zo seba absurdne potešený. Ale aspoň si ukončila to stretnutie. Začínalo byť dlhé a nudné."

          "Zase sa na mne všetci smiali, však?"

          Ginny nakrátko zauvažovala, že zaklame, ale uvedomila si, že by to nakoniec bolo len na škodu. "Trošičku. Boli potom ako svorka vlkov, krúžili okolo Nevilla a snažili sa z neho niečo vypáčiť."

          Zastonala. "Myslíš, že niekedy prestanem byť taká zbrklá?"

          "Pchá, to je to, čo ťa robí Hermionou. Milujem, že si vo všetkom taká vášnivá, aj keď sa to občas prejaví nejakým šialeným spôsobom."

          Hermiona si utrela líca, vyfúkala nos a priateľku silno objala. "Si najlepšia, Ginny. Neviem, čo by som bez teba robila. Harry s Ronom sú pri emóciách nafigu a Luna je príliš zasnená."

          Ginny vyprskla. "Predstav si, čo by povedala Luna. Obvinila by z toho skazostrekov alebo niečo také."

          Hermiona to tiež nevydržala a čoskoro oboma dievčatami lomcoval záchvat smiechu.

****

          "Draco Malfoy, čo máš za problém?" zjačala Dafné, keď sa vyrútila z letaxového spojenia na Malfoy manore. Severus vzhliadol od najnovšieho časopisu o elixíroch, ktorý študoval. "Aj ja vám želám dobrý večer, slečna Greengrassová. Veľmi by som ocenil, keby ste dokázali prestať škriekať."

          "Och, zdravím, pane," odvetila jeho bývalá žiačka, trošku znepokojená prítomnosťou svojho niekdajšieho vedúceho fakulty. "Ehm... nevideli ste Draca?"

Dafné neznášala ten bodavý pocit, keď sa ocitla v blízkosti majstra elixírov. Bolo to, ako keby jej zakaždým čítal myšlienky.

          "Myslím, že je v knižnici. Vrátil sa asi pred hodinou a vyzeral, že má zo seba obrovskú radosť."

          "Nebude sa cítiť tak namyslene, keď sa mi dostane do rúk," vyhlásila, keď odkráčala z haly, zanechala bývalého profesora za sebou.

          Dafne rozrazila dvere knižnice dokorán. "Draco Malfoy, okamžite sem nasáčkuj ten svoj šľachovitý zadok!"

          Jej na nervy lezúci kamoš vykukol medzi dvoma kopami kníh. "Ale Dafné, aké rozkošné prekvapenie," zatiahol.

          "To na mňa neskúšaj, ty ozembuch. Povedala som ti, aby si sa jeden večer slušne správal a ani to si nedokázal!"

          "Prepáč... ušla mi tá časť, kedy si sa zmenila na moju matku?"

          Dupla nohou.

          "Draco, prosila som ťa, aby si bol slušný. Sľúbil si, že sa o to pokúsiš a hneď na to spôsobíš obrovskú scénu, o ktorej sa zajtra bude určite písať v Dennom prorokovi."

          "Nepostrehla si kľúčovú časť tej vety, Dafné: sľúbil som, že sa pokúsim. Pokúsil som sa, ale nevyšlo to. Nemôžem si pomôcť - Grangerová je skrátka príliš zábavná, keď sa rozčertí. Nedalo sa odolať."

          "Si darebák."

          "To je odkedy novinka?"

          "Odkedy si spárovaný s Grangerovou. Vážne by ťa zabilo, keby si jej ukázal, že nie si taký zlý človek?"

          "Prečo by som mal? Okrem toho začína byť neznesiteľná. Je odporne zaujatá a trčí v minulosti. Odmietam sa o ňu usilovať, žobrať, aby zvážila, že som ľudskou bytosťou a nie stelesnením diabla."

          "Čo za manželský pár budete, keď budete takto pokračovať?"

          "Hej, prečo to všetko schytávam len ja? Ona je sotva slečinka dokonalá!"

          "Nie, ale ju som o nič neprosila. Požiadala som o to teba. Myslela som si, že aspoň kvôli mne to dokážeš. Ona je najlepšou Harryho priateľkou a on teraz panikári, čo mi ničí môj večer."

          "Je mi ľúto, že som vášmu vzťahu na obtiaž," sarkasticky prehlásil.

          "Len sa správaj slušne! Na Halloween ideme všetci na Ginnin otvárací zápas sezóny, čo znamená, že budete s Hermionou na tom istom mieste. Ak zase vytiahneš taký kúsok ako dnes, postarám sa, že nebudeš mať malých Malfoyov."

          "Potter má na teba zlý vplyv, Dafné. Začínaš byť dramatická ako jeho bandička chrabromilčanov," odpovedal, vôbec na neho jej hrozba nemala žiaden vplyv.

          "Skrátka to kvôli mne urob, Draco. Dokážeš to?"

          "Necháš ma na pokoji, ak poviem, že k tej strapatej osine v zadku budem milý?"

          "Áno."

          "Dobre, urobím čokoľvek len, aby som sa ťa zbavil."

          Dafné sa na neho usmiala ako slniečko.

          "Ďakujem ti. Nikdy nevieš, možno ak spozná tvoju milú stránku, začneš sa páčiť aj ty jej," prehodila, potom sa rýchlo otočila a opustila miestnosť, kým na ňu stihne Draco niečo ťažké hodiť. Keď zatvárala dvere, začula, ako jedna z kníh zasiahla miesto, kde len pred chvíľou bola jej hlava.

          "Prekliate dievčisko, čo do všetkého strká nos," začula ho zavrčať. "Je o toľko ľahšie mať len pätolizačov. Rešpektujú ťa a nepapuľujú a nevyhlasujú absurdnosti o tom, že sa ti páčia zákerné harpye."

          Kráčala späť do haly, pobavená započutým Dracovým lamentovaním. Anjelsky sa na Snapa s Narcissou usmiala, keď opúšťala manor.

          "Severus, to bolo o čom?" spýtala sa Narcissa.

          "Kto vie? Títo moji bývalí študenti majú večne nejakú krízu či dve."

          Narcissa našpúlila pery; svojho manžela poznala lepšie. "To na mňa neskúšaj, vieš presne, čo sa stalo."

          Severus sa na ňu usmial. "Možno som nakukol do jej mysle, keď sa sem predtým prirútila."

          "To sa mi páči viac. Hneď sa podeľ!" pánovito prikázala Narcissa.

          "Áno, madam," opäť sa Severus usmial na svoju nádhernú ženu. "Zdá sa, že tvoj problematický syn vyprovokoval slečnu Grangerovú, aby spôsobila na dnešnom stretnutí scénu. Vytočená odtiaľ zutekala a Dafné je na neho naštvaná, pretože jej sľúbil, že sa bude dobre správať a pokúsi sa s tou neznesiteľnou vševedkou vychádzať."

          "Neviem, čo si Triediaci klobúk myslel, keď dal dokopy tých dvoch. Vzájomne sa zabijú."

          "Ach, ale predstav si tú zábavu, moja drahá," vyhlásil Severus.

          Narcissa sa veľmi neblackovsky zachichotala. "Určite tu nebude pokoj," súhlasila a manžela pobozkala.

          "To je nechutné. Prestaňte s tými verejnými prejavmi lásky. To sa dotýkaš mojej matky, Severus."

          "Ale sklapni, Draco," odsekla Narcissa a trošku sa začervenala pod pohľadom, ktorý jej venoval jej cynický syn.

****

          Ginny sa neskoro večer vrátila do Brlohu. Zajtra mala byť vo Walese, takže Harry s Ronom na ňu čakali, presne ako si myslela.

          "Ako bola na tom Hermiona?" spýtal sa Ron.

          "Bola v pohode, okrem toho, že si pripadala hlúpo za to, že dovolila, aby sa jej Malfoy tak dostal pod kožu."

          "Povedala, prečo sa tak vytočila?" spýtal sa Harry.

          Ginny sa rozhodovala, či im prezradiť Hermionine tajomstvo ohľadne Malfoya. Mohlo by to pomôcť dostať tú dvojicu dokopy. Ale zamietla to. Hermiona jej to povedala v najprísnejšej dôvere a asi by ju vydesilo, keby zistila, že to vie ešte niekto iný ako Ginny. Okrem toho, ani na chvíľu neverila, že to bolo také krátke a povrchné, ako Hermiona vyhlasovala. V skutočnosti by stavila svoju metlobalovú metlu, že to bolo príčinou, prečo bola Hermiona tak vyvedená z miery. Dnes večer a vo všeobecnosti kedykoľvek, keď sa spomenul Malfoy.

          Od svojho prvého rande s Blaisom, kedy spomenul Malfoyove skryté city k Hermionine, si nemohla pomôcť, aby sa nepozerala na ich vzťah v úplne novom svetle.  A Hermionina zúrivá reakcia na Malfoya mohla byť kľudne potlačovanou túžbou.

          "Povedala, ale nemôžem vám to povedať," odpovedala.

          Obaja chalani sa na ňu škaredo zazreli. "No tak, Gin, mohli by sme pomôcť, keby sme to vedeli," prosil Ron.

          "To je pravda, ale tiež by som zradila Hermioninu dôveru, a to nechcem. Bude mať dostatočný pocit zrady, keď zistí, že sa vy dvaja priatelíte s Malfoyom za jej chrbtom."

          Ron si buchol hlavu o stôl. "Prestanú nám to všetci pripomínať? Začínam mať z toho bezsenné noci."

          "A tak by to malo byť. Je to hanba, že ste klamali niekomu, kto sa dá považovať za vašu sestru," hrešila ich.

          Harry s Ron previnilo hľadeli na zem a ona si vzdychla. S týmto sa nikam nedostane a pochybovala, že niekedy budú mať dosť guráže, aby sa Hermione priznali. Beda im ale, keď to zistí sama.

          "Tak či tak, myslela som si, že ste vraveli, že sa Malfoy zmenil," zmenila tému. "Dnes večer sa zdal byť ten istý obvyklý kretén."

          "Viem, ale na druhej strane Hermiona ovplyvňuje Draca rovnako on ju. Zjavne nedokážu byť v jednej miestnosti bez toho, aby sa nepohádali," vravel Harry.

          "Nuž, dúfam, že výlet na môj metlobalový zápas pomôže vystavať nejaké mosty, a nielen medzi Hermionou a Malfoyom. George vyzerá, že potrebuje pomôcť, aby vychádzal s Parkinsonovou."

          Ron si odfrkol. "Úbožiak. Sranda, že mu vytiahli z klobúka práve ju."

          "Aspoň už viac nepripomína mopslíka," bolo všetko, čo Ginny povedala, než ich oboch pobozkala na líce a odišla do postele.

****

          Hermiona placho zaklopala na dvere pracovne profesorky McGonagallovej. Prišla sa ospravedlniť za to, ako sa včera večer správala. Keď na ňu jej vážna bývalá profesorka transfigurácie kývla, vošla dnu a rozhliadla sa; preč bolo množstvo fascinujúcich a nezvyklých artefaktov, ktoré tam uschovával Dumbledore spolu s Fawkesom. Namiesto toho to bola organizovaná, čistá pracovňa, ako sa dalo od Minervy McGonagallovej očakávať. Riaditeľka jej naznačila, aby sa posadila do jedného z kresiel pred jej stolom; Hermiona sa od svojich školských čias necítila takto nervózne. Bolo to, ako keby sa zase zakrádala po hrade po večierke.

          "Profesorka, ten včerajšok ma tak mrzí. Viem, že som nemala dovoliť, aby ma Draco Malfoy vytočil, ale myslím, že staré zvyky odumierajú ťažko a je náročné nereagovať."

          McGonagallová sa na svoju bývalú obľúbenú študentku usmiala. "Hermiona, myslím, že ma môžeš volať Minerva. Bojovali sme spolu vo vojne. Zabudla som, koľkokrát ti to pripomínam zakaždým, keď sa stretneme."

"To je tým, že sedením pred tebou si pripadám, ako keby som bola späť na Rokforte. Je to, ako keby ma prichytili pri nejakom priestupku a teraz čakám na tvoj trest."

"Keby ste ten kúsok s pánom Malfoyom vytiahli tu, potom by ste obaja nepochybne čelili sérii trestov a veľmi vážnej strate fakultných bodov. Ale to ste nespravili."

          Hermiona sa nad tým zasmiala. "Chcela som ti položiť niekoľko otázok, ale nechcela som ich klásť včera večer pred všetkými."

          "Došlo mi, že ich zopár na mňa budeš mať, hlavne po tom, čo ma Hestia informovala o vašom, eehm... rozhovore v pondelok."

          Hermiona sa zahanbene začervenala. Jej činy vyzerali pred McGonagallovou oveľa horšie. Nepomáhalo, že riaditeľku obdivovala, že pre ňu vždy bola vzorom.

          "Musím priznať, že ma viac než trochu prekvapilo, keď tvoje meno spárovalo s Dracom Malfoyom. Nenapadlo by ma, že Triediaci klobúk spáruje dvojicu s takou výbušnou minulosťou."

          "Existuje spôsob, ako sa vyhnúť manželstvu s ním?"

          Staršia čarodejnica si vzdychla. "Skutočne si prajem, aby existoval, ale bohužiaľ to párovanie je podľa príkazov Roweny Bystrohlavovej nemenné. Triediaci klobúk pároval podľa najviac kompatibilnej osobnosti, inteligencie a vlastností. Ak sa odmietneš vydať za pána Malfoya, potom sa kliatba naplní a budeme musieť Rokfort zatvoriť.

          Hermiona sa cítila rozpoltene. Na jednej strane si nemyslela, že sa dokáže vydať za toho fretčiaka, ale na druhej nechcela pripraviť generáciu budúcich detí o radosť študovať na Rokforte - ani budúcich slizolinčanov.

          "Som kvôli tomu tak bezradná. Milujem Rokfort a nechcem odoprieť niekomu možnosť učiť sa tu, ale nechať sa zviazať s Malfoyom je niečo, o čom si nie som istá, že dokážem."

          "Nechcem ťa nútiť do niečoho, čo ide proti tvojmu svedomiu. Len ťa žiadam, aby si si to premyslela, Hermiona."

          "Keby šlo o čokoľvek iné než o Rokfort, bola by som okamžite odmietla, ale toto miesto je také mimoriadne. Neexistuje iná možnosť, ako tú kliatbu zlomiť?"

          "Ešte som žiadnu nenašla. Mala som tu tých najlepších kliatborušiteľov, ale nemali veľa šťastia."

          "Bill Weasley sa mi ponúkol, že mi pomôže.  Nevadilo by, kebyže sa na to pozrieme?"

          "Samozrejme, že nie. Ale ako som povedala predtým; najprv som bola proti tomu, ale ako som si čítala Rowenine denníky, tým viac som si myslela, že má pravdu. Rada vám ich požičiam, aby ste zistili, či na niečo neprídete."

          Hermiona sa vzrušene usmiala. "Oh, naozaj? To by bolo úžasné. Jej denníky musia byť fascinujúce."

          McGonagallová sa usmiala a súhlasne prikývla.

          "Tiež som zvedavá na časový plán pokiaľ ide o to, kedy sa všetky dvojice majú zosobášiť," vravela Hermiona.

          "To je niečo, na čom pracujeme s ministerstvom. Zatiaľ sa nezdá, že by tu bol na naplnenie tej kliatby časový limit. Snažíme sa vám poskytnúť dosť času spoznať svoje budúce polovičky pod tak minimálnym tlakom, ako je možné."

          Hermiona prikývla. To jej poskytovalo nejaký čas na zlomenie tej kliatby.

McGonagallovú potešilo nadšenie v tvári jej bývalej žiačky. Už jej chýbalo.

          "Možno namiesto plytvania času na skúmanie tej kliatby, mala by si ho radšej stráviť spoznávaním pána Malfoya."

          "O tom mužovi už viem všetko, čo chcem vedieť," zamračila sa.

          Riaditeľka nakukla ponad okuliare. "Si si istá? Napríklad, vôbec ti nebolo čudné, že ťa nikdy nezavolali na Malfoy manor kvôli inšpekcii stavu ich domových škriatkov?"

          To bolo niečo, čo si všimla, keďže očakávala, že nakráča na Malfoy manor oveľa kráľovskejším štýlom než ťahaná za vlasy Bellatrix, a bude tam oslobodzovať domových škriatkov. Ak zaobchádzanie s Dobbym o niečom svedčilo, tak sa k nim správali poriadne zle. Vážne ju sklamalo, že výzva na inšpekciu manoru nikdy neprišla.

          "Musím priznať, že ma to párkrát napadlo."

          "Je to kvôli tomu, že prvé, čo pán Malfoy, urobil, keď prevzal kontrolu nad panstvom, bolo, že oslobodil svojich škriatkov a ponúkol im slušný plat a dovolenku."

          "Vážne? Hm, tak to ma prekvapuje. Hlavne pri tom, ako zaobchádzali s Dobbym."

          "Možno by si mohla vziať do úvahy fakt, že vojna mala na pána Malfoya a jeho slizolinských spolužiakov hlboký dopad. Boli mladí, ovplyvniteľní a vychovávaní, aby mysleli istým spôsobom. Ale Draco Malfoy nie je jeho otec. Fakt, že bol takým neúspešným smrťožrútom, je toho dostatočným dôkazom."

          Hermiona o tom vážne nechcela premýšľať. Mala rada súčasný status quo a názor, že Malfoy bol takým nanič smrťožrútom preto, že bol usmrkaným zbabelcom, nie preto, že zápasil s realitou takého života.

          "Myslím, že áno," neochotne súhlasila.

          McGonagallová sa usmiala na tvrdohlavú ženu pred sebou. Vedela, že nemá tlačiť na Hermionu príliš, ale cítila, že jej poskytla pár podnetov na premýšľanie.

          "Dobre, mohla by si nad tým popremýšľať. Pôjdem po tie denníky za madam Pinceovou."

          Hermiona si vzdychla. Priala si, aby sa tá kliatba nikdy neodhalila. Bola dokonale spokojná so svojim životom, až kým neprišiel ten dopis z ministerstva. Teraz sa dozvedela o veciach, o ktorých si priala, aby o nich nepoznala. Harry chodil so slizolinčankou a ľudia jej stále vraveli, aby dala Dracovi Malfoyovi šancu. Nebola si istá, či sa s tým dokáže vyrovnať.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Hanisko - 07.04. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre


Re: 7. kapitola Od: sisi - 09.02. 2020
Za prvé je tu ta věc, že Ginny je asi nejlepší kamarádka na světě, že mí udržet tajemství a najde pomoc i tam, kde jiní marně tápou. Za druhé, očekávám stavební změny v knihovně na Malfoy Manor, totiž v té velké knihovně budou muset přistavět nějaké salonky, nebo komůrky na žhavá dostaveníčka obou párů - tedy pro každý pár zvlášť, protože je jasné, že Draco se dočká bratříčka nebo sestřičky a Snape vytouženého potomka a tu druhou pro Draca a Hermionu, aby jiskření a někdy snad i opravdické blesky mezi nimi nepodpálili sbírku knih v hlavní části. Koneckonců, knihovna na Manoru nezažije další rozkvět několik století, pokud "fretčátka z nového vrhu" budou po rodičích, nebo spíš zdědí vlastnosti motáckých předků - zubařů. Kdo ví? Za třetí chci poděkovat za krásný překlad a nádherný banner.

Re: 7. kapitola Od: Lupina - 04.01. 2020
Další prima kapitola oddechové povídky. Severus s Narcisou jsou silný pár. Chtěla bych víc nakouknutí do jejich společného života :-) Že má Hermiona zatmění, když vidí Draca, je jasné. Je to kus. A oba jsou ve své společnosti dětinští, takže to prostě musí končit výbuchem. Aspoň máme o čem číst :-) Hodně mě baví lidi kolem. Jsem moc ráda, že jsi přeložila a nám předložila další kapitolu. Díky, Jimmi.
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 04.01. 2020
Nesmiem čítať ďalej, aby mi tí dvaja neliezli moc na nervy... ešte keď sa hádajú, tak ma to celkom baví. Mám dojem, že Severusa s Narcissou si ešte užijeme... toto asi nie je spoiler, ale v budúcej alebo v tej po nej bude niečo ako - Narcissa hovorí niečo v štýle, toto pod mojou strechou robiť nebudeš. A Draco hundre pod nos - technicky vzato je to moja strecha (on je pánom manoru) Normálne tú scénu vidím a nemôžem dostať z hlavy. Ďakujem moc

Re: 7. kapitola Od: kakostka - 03.01. 2020
Doufám, že ten plurál při půjčování Roweniných deníků znamená, že je půjčí i Dracovi:-) Mione s její umíněností je k pláči, jasně, chápu ji, vím, že je to přehnané kvůli zápletce, ale jsou chvíle, kdy ji tam jasně vidím. Tak moc je přesvědčená o své verzi pravdy, že nechce ustoupit, viz mizerný Smrtijed a usmrkanej zbabělec... Hermionin zápal pro věc, to jsem si opakovaně vybavila když jsem viděla The Circle s Emmou Wattson. To byla prostě Hermiona jak vyšitá. Idealistická maximalistka, dotahující vše až do extrému. Perfektně zahrané, ale v reálu děsivé. včetně propagované myšlenky, kdo nic neskrývá nebo co tajit... či jak to bylo. uffff
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 04.01. 2020
Myslím, že myslela Billa. Jo, presne viem, čo myslíš. A ten reál - keď vždy budú mať vyvolení výnimku, škoda hovoriť. Díky moc

Re: 7. kapitola Od: denice - 03.01. 2020
Tato kapitola mě vážně baví. Už víme, proč Hermiona na Dracovy řeči reaguje jako na bodnutí vosou. Daphnin stěr Draca taky stál za to, a Severus, i když tu měl malý prostor, se nezapřel. Rozesmál mě - po kolikáté už - jeho polibek s Narcissou, a samozřejmě Dracova ach tak dospělá reakce na něj:-) Díky.
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 04.01. 2020
Keď som sa k tomu po pár dňoch (viac než týždeň) vrátila (vďaka tebe), tak už som si to užila a dosť vecí pomenila. Ale ďalšie kapitoly už majú 11 strán, to sa ani prečítať naraz nedá, nie to preložiť. Teda skôr učesať. Ja ďakujem za pomoc.

Re: 7. kapitola Od: Gift - 03.01. 2020
Tato povidka je jednim z duvodu, proc netruchlim pro advent. Moc jsem se na ni tesila. Dekuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )23.11. 202027. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.11. 202026. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.11. 202025. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.11. 202024. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.11. 202023. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )23.10. 202022. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.10. 202021. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.10. 202020. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.10. 202019. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )30.09. 202018. kapitola 2/2
Rumaan: ( Jimmi )29.09. 202018. kapitola 1/2
Rumaan: ( Jimmi )25.09. 202017. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )22.09. 202016. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.09. 202015. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.09. 202014. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.09. 202013. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )28.07. 202012. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.05. 202011.kapitola
Rumaan: ( Jimmi )21.02. 202010. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )04.02. 20209. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.01. 20208. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.01. 20207. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.11. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )29.10. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.09. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.09. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.07. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.07. 2019 1.kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )02.07. 2019Úvod k poviedke