Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

The Spirit of Christmas

Kapitola 11.

The Spirit of Christmas
Vložené: denice - 11.12. 2019 Téma: The Spirit of Christmas
denice nám napísal:

 

11. prosinec 2019

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Kapitola 11.

Překlad: denice

Beta: Jimmi a Sevik99

 

 

Čokoláda a drobné mince

 

Fred x Angelina

 

Společně ustoupí stranou a oba se usmějí, když se hnědé oči náhle střetnou s šedými. Jsou jako čokoláda a drobné mince, a Fred si nemůže pomoci, ale živě si vzpomíná na vtípky, smích a flirtování v pozdních večerech po famfrpálových vítězstvích. Roztočí Angelinu dokola a těší se z toho, že cítí její dlaň ve své. Letmo si všimne Rona, ale zmizí mu ve stínech na okraji periferního vidění. Normálně by škádlil ‚maličkého Lonánka‘, ale dnešní večer je o něm a o ní; o nich, ne o bratrském pošťuchování a laciných žertech.

Proplétají se tanečním parketem, krouží kolem ostatních párů. Fred pustí Angelinu a zničehonic zamává pažemi v nepovedené imitaci mudlovské popové hvězdy. Angelina na něj mrkne a ústa se jí roztáhnou v perlově bílém úsměvu. Fred se pomalu naklání, ignoruje vlčí vytí, bezpochyby vydávané Georgem, který se s Alicí nachází někde na druhé straně místnosti. Přál by si zastavit čas, právě tady, právě teď, v tento naprosto neskutečný Štědrý večer, a pak se vysměje sám sobě. Fred Weasley by neměl mít takové sentimentální myšlenky.

Tváře na sebe narazí a stříbrné oční stíny mizí, otiskují se do tmavě hnědých pih, jak se polibek prodlužuje. Když se od sebe odtrhnou, Fred si nevěřícně pohladí tvář a Angelina zamumlá „vypadá to jako drobné mince v rozpuštěné čokoládě“, zatímco mu jemně odsune ruku, aby ty stopy mohla obkreslit sama.

Později sedí u stolu, který by normálně patřil Mrzimoru nebo dokonce Zmijozelu, ale nikdo se o to nestará, protože jen a pouze pro tento vánoční večer byly obvyklé bariéry strženy a nahrazeny radostí a láskou, připraveny sledovat vánoční veselí a různorodé úrovně tanečních schopností, než se zase probudí do všednosti. Jejich ruce jsou propletené a Fred zamumlá, víc sám k sobě než ke komukoli jinému: „Je to dokonalé, že?“

Angelina vypadá ohromeně, když ho slyší říct něco jiného než vtip nebo sarkastickou poznámku, protože Fred opravdu není proslavený výmluvností nebo poetickými výlevy.

„Co tím myslíš?“ ptá se.

„Jsou Vánoce, všichni tančí a radují se, no dobře, s výjimkou...“ divokým gestem mávne směrem k Ronovi, jenž stále zírá na Viktora Kruma pohledem, který by dokázal zabít, „a prozatím od nás nikdo nic nechce.“

„Frede,“ zasmála se Angelina, ostře a tvrdě, zatímco si nepřítomně položila jeho ruku do klína a pohrávala si s jeho prsty, „nikdy bych nečekala, že budeš tak... hlubokomyslný.“

Usmál se zároveň s ní.

„A z čeho jsi získala takový dojem?“ zeptal se hravě.

„No, myslíš kromě toho, jak jsi McGonagallové změnil vlasy na růžové, a tvých plánů jednoho dne vynalézt kapesní bažinu?“

Fred na ni mrkl a  chystal se protestovat, ale ona ho přerušila cudným polibkem. Zdálo se, že bubliny smíchu přeskakují z jejích úst do jeho. Čím dál víc a víc se její temně, sytě hnědá kůže střemhlav tiskne do jeho stříbřitého, bledého těla. Je to intenzivní a opravdové. Brzy už Fred nedokáže říct, kdo je čokoláda a kdo stříbrná mince.

„Takže,“ prohodí, „ohledně těch růžových vlasů, co bys řekla přikouzlit je Malfoyovi?“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 11. Od: Jacomo - 11.12. 2019
Něžné, romantické, vánoční. A ve světle pozdějších kanonických událostí jsem strašně moc ráda, že Fredovi byla v jeho krátkém životě dopřána taková krásná chvilka dokonalosti a štěstí. Děkuji, denice.
Re: Kapitola 11. Od: denice - 12.12. 2019
Souhlasím se všemi tvými přívlastky. K Fredovi zdánlivě vůbec neladí, ale i on naštěstí prožil i takové chvíle. I když na konci už zase získal vrch ten starý známý žertéř. Děkuji, sovičko.

Re: Kapitola 11. Od: Lupina - 11.12. 2019
Poeticky vyjádřená Fredova pihovatá tvář dotýkající se hnědé Angelininy. Dvojčata byla sice samý vtip, ale musela vědět, kdy je místo pro vážnost. A tento střípek z Fredova života to dokazuje. Krásný a bere za srdce. Děkuji, denice.
Re: Kapitola 11. Od: denice - 12.12. 2019
Bere za srdce, jako většina letošních adventních střípků. Zvláštní a hodně k zamyšlení. Děkuji, Lupino

Re: Kapitola 11. Od: Gift - 11.12. 2019
Tak si ted rikam, ze by to chtelo vic povidek o Angeline. Je zobrazovana jen zridka a kdyz uz, neco jako hodna teta, ktera trpi dvojcatovic vtipky. Jaka byla asi ve skutecnosti? Moc dekuji za dalsi mily stripek.
Re: Kapitola 11. Od: denice - 11.12. 2019
Tak přemýšlím, jestli jsem o ní někde ve ff četla, ale taky si ji vybavuji jen jako vedlejší postavu, většinou v souvislosti s dvojčaty. Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

Cuban Sombrero Gal: ( Lupina )24.12. 2019Kapitola 24.
Cuban Sombrero Gal: ( Sevik99 )23.12. 2019Kapitola 23.
Cuban Sombrero Gal: ( Jimmi )22.12. 2019Kapitola 22.
Cuban Sombrero Gal: ( denice )21.12. 2019Kapitola 21.
Cuban Sombrero Gal: ( Jimmi )20.12. 2019Kapitola 20.
Cuban Sombrero Gal: ( Sevik99 )19.12. 2019Kapitola 19.
Cuban Sombrero Gal: ( martik )18.12. 2019Kapitola 18.
Cuban Sombrero Gal: ( Ganlum )17.12. 2019Kapitola 17.
Cuban Sombrero Gal: ( martik )16.12. 2019Kapitola 16.
Cuban Sombrero Gal: ( denice )15.12. 2019Kapitola 15.
Cuban Sombrero Gal: ( Lupina )14.12. 2019Kapitola 14.
Cuban Sombrero Gal: ( Iveta )13.12. 2019Kapitola 13.
Cuban Sombrero Gal: ( Lupina )12.12. 2019Kapitola 12.
Cuban Sombrero Gal: ( denice )11.12. 2019Kapitola 11.
Cuban Sombrero Gal: ( Lupina )10.12. 2019Kapitola 10.
Cuban Sombrero Gal: ( Lupina )09.12. 2019Kapitola 9.
Cuban Sombrero Gal: ( Jacomo )08.12. 2019Kapitola 8.
Cuban Sombrero Gal: ( denice )07.12. 2019Kapitola 7.
Cuban Sombrero Gal: ( martik )06.12. 2019Kapitola 6.
Cuban Sombrero Gal: ( Sevik99 )05.12. 2019Kapitola 5.
Cuban Sombrero Gal: ( Jimmi )04.12. 2019Kapitola 4.
Cuban Sombrero Gal: ( marci )03.12. 2019Kapitola 3.
Cuban Sombrero Gal: ( Jacomo )02.12. 2019Kapitola 2
Cuban Sombrero Gal: ( Jacomo )01.12. 2019Kapitola 1.
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )30.11. 2019Duch Vánoc