Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

The Spirit of Christmas

Kapitola 9.

The Spirit of Christmas
Vložené: Lupina - 09.12. 2019 Téma: The Spirit of Christmas
Lupina nám napísal:

 

9. prosinec 2019

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 9.

Překlad: Lupina

Beta: marci

Poznámka: Tato povídka je první částí dvoudílného příběhu. Druhá část bude inspirována pobídkou ‚všechno je v pořádku‘, třebaže si fanoušci Remuse plně uvědomují, jak v tomto prohlášení J. K. Rowlingová lhala.

 

 

Realita a sny

Remus x Lily

Pobídka Twelve Fics of Christmas: Polibek

 

Leží schouleni k sobě na pohovce a vzduch čpí porušenými sliby a neopětovanými sny. Jeden z nich se dusí nedostatkem vzdálenosti mezi jejich chvějícími se těly, druhý touží po větší blízkosti.

„Asi mu to dnes řeknu,“ zamumlá Lily. Zvedne hlavu, aby viděla jeho reakci, a její zářivě rudé kadeře jemně polechtají Remuse po tváři.

„Řekneš komu co?“ zeptá se Remus, i když nějak už ví. Jen nechce přijmout pravdu, protože s pravdou přichází tvrdá realita, ta silná, ne křehká, narušitelná jen bezvýznamnými sny, které kalí mysl a pronásledují duši.

„Řeknu Jamesovi, že s ním nakonec chci být. Víš, šířit vánoční radostnou náladu a tak všechno kolem.“ Lily nenuceně máchne rukama do vzduchu a polovičatě se zasměje, ale to nemůže snížit závažnost toho prohlášení, ani nemůže pomoci zpomalit Remusovy nahodilé myšlenky na to cože? a od kdy? a proč?

Ta poslední vystřelí z Remusových úst a přeteče jako pěna na máslovém ležáku.

„Proč?“ zeptá se Remus a okamžitě toho lituje, protože Lilyino chování se změní. Sesune se k pevným zádům gauče a její hůlka v pevně stisknuté dlani vystřelí pár jisker.

„Mám toho plné zuby. Všichni, a myslím tím opravdu všichni, mi poslední čtyři roky tvrdí, že jsem do Jamese zamilovaná. A pak, když to konečně přiznám, nedokážou ten fakt přijmout.“

„Zamilovaná?“ zopakuje a ignoruje ty zbloudilé myšlenky, které jej tak nadšeně popichují a bodají jej jako nože. „Nebyla jsi s ním ani na rande, natož abys ho políbila, a jsi zamilovaná?“

„Přemýšlej, Remusi,“ pobídne jej Lily. „James je do mě zamilovaný a ani on se mnou nebyl na rande, pokud jsem teda nebyla naprosto zpitá ohnivou, že si to ani nepamatuju.“ Nakloní se přes něj a popadne z talíře cukroví, které leželo opuštěné příslibem zajímavého rozhovoru. Remus si nemůže pomoci a nadechne se její vůně. Voní mučivou směsí pomerančové kůry a kávy, ale víc než to. Lily Evansová voní jako sen, jako vše, co on chce a nemůže mít.

„Jaký je teda rozdíl?“ pokračuje Lily a zatímco chroupe sladkost, zjevně si neuvědomuje jeho sklíčenost. „Miloval mě a sotva o mně něco věděl. Já ho teď alespoň trochu znám.“

„Nemáš být zamilovaná do něj, máš být zamilovaná do…“ Remus větu nedořekne, aby nepřivolal zkázu, kterou by mohla způsobit.

Bohužel Lilyiny bystré, pronikavé oči se přimhouří a zaměří se jen na něj. Hlas prodchne možné nebezpečí a jeho drsnost Remuse varuje, aby neudělal jediný špatný pohyb.

„Máš… máš být zamilovaná do mě,“ odvětí slabě, protože je příliš pozdě na lži. Jeho duše je odhalená od chvíle, kdy ucítil ten nevypočitatelný příslib možnosti letět vysoko poháněný ničím jiným než snem. Jeho oči zachytí vánoční stromeček a rukama si nervózně prohrábne pískově hnědé vlasy, které teď svojí neuspořádaností připomínají osobu, o níž se právě baví. Neurčitě si pomyslí, kolik je asi hodin, jestli už přišly Vánoce a spolu s mrazivým sněhem doručily každoroční balíček vzrušení a vášnivé radosti.

A pak čeká, že mu uteče, že se skryje, že vybuchne, něco. Cokoliv, jen aby neřekla, že je jí to líto.

„Je mi to líto,“ zamumlá Lily. „Ale koukni, jsi skvělý kamarád, ale nemiluju tě, nemůžu.“

Ty pitomé myšlenky se opět ozývají Remusovou hlavou, odrážejí se od zdí a padají do jámy, neschopné uniknout bouřlivým okrajům jeho mysli. A zas a znovu, a proto se stále dostávají k povrchu.

„Proč?“ zopakuje slepý k faktu, že odpověď leží někde u Jamese. Zjevně lže, jejími slovy prosakuje lítost a zármutek, a on si přesto cení toho pokusu odlehčenými slovy udržet jeho sny naživu.

„Protože, koukni, miluju Jamese, ne… ne tebe. Je mi to líto, Remusi, ale jsem si jistá, že existuje někdo, kdo je ochotný ti dát vše, co chceš. Ale já to nejsem.“

 A v té chvíli popadne její tvář a přitáhne si ji do temných hlubin mysli a úst.

Jako sen i chutná, jako nekonečné štěstí a paprsky slunečního svitu, které se probíjejí západem slunce s posledním sbohem. Její vůně je stále opojná, její dech přetrvává na jeho tváři, i když trhne hlavou zpět.

„Nemůžu,“ zamumlá a do své hedvábně měkké dlaně. „Není to fér k Jamesovi, ani mně, a ve skutečnosti ani k tobě. Veselé Vánoce, Remusi.“

A s tím uteče a zanechá Remuse jen s blednoucím snem a několika odlesky toho, co mohlo být.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 9. Od: JSark - 09.12. 2019
Nápad na klub odmietnutých nápadníkov poniže vôbec nie je márny. Kto vie, koľko by sa ich nazbieralo. :) Osobne mi vždy pripadala ako pomerne plytká, minimálne na škole.

Re: Kapitola 9. Od: ansus - 09.12. 2019
Děkuji!! Uvažuji o tom, jak jiný by byl příběh HP, kdyby pánové založili klub zhrzených nápadníků Lily, místo aby si šli po krku. Na druhé straně, zas by asi nebylo o čem psát...
Re: Kapitola 9. Od: Lupina - 09.12. 2019
:D To je nápad! Místo bitek pánský klub! Díky za komentář, ansus.

Re: Kapitola 9. Od: Jacomo - 09.12. 2019
Že Remus k Lily vzhlížel, to jsem si víc než jistá. Jestli jí to i řekl už míň, ale možná v mládí jednal odvážněji. Ale Lily ho milovat nemohla, nebyl pro ni výzvou... Ačkoliv když o tom tak přemýšlím, jsou trochu jako Hermiona a Ron a ty JKR dohromady dala. Takže v lásce a ve fanfiction je možné všechno :-) Díky, Lupinko!
Re: Kapitola 9. Od: Lupina - 09.12. 2019
Trošku jsem s tímto párem měla problém, ale to kvůli vlivu povídky, kterou teď překládám :-) Ale ve fanfiction je možné vše, jak píšeš. Takže proč ne :-) Díky za komentář, Jacomo.

Re: Kapitola 9. Od: denice - 09.12. 2019
I ty, Remusi… Díky.
Re: Kapitola 9. Od: Lupina - 09.12. 2019
Už je to tak. Díky :-)

Re: Kapitola 9. Od: kakostka - 09.12. 2019
Ach jo, ale vlastně to tak mohlo být, Lily okouzlila kde koho, možná včetně Petra.
Re: Kapitola 9. Od: Lupina - 09.12. 2019
Přesně tak. Kdo ví, jak to bylo.

Prehľad článkov k tejto téme:

Cuban Sombrero Gal: ( Lupina )24.12. 2019Kapitola 24.
Cuban Sombrero Gal: ( Sevik99 )23.12. 2019Kapitola 23.
Cuban Sombrero Gal: ( Jimmi )22.12. 2019Kapitola 22.
Cuban Sombrero Gal: ( denice )21.12. 2019Kapitola 21.
Cuban Sombrero Gal: ( Jimmi )20.12. 2019Kapitola 20.
Cuban Sombrero Gal: ( Sevik99 )19.12. 2019Kapitola 19.
Cuban Sombrero Gal: ( martik )18.12. 2019Kapitola 18.
Cuban Sombrero Gal: ( Ganlum )17.12. 2019Kapitola 17.
Cuban Sombrero Gal: ( martik )16.12. 2019Kapitola 16.
Cuban Sombrero Gal: ( denice )15.12. 2019Kapitola 15.
Cuban Sombrero Gal: ( Lupina )14.12. 2019Kapitola 14.
Cuban Sombrero Gal: ( Iveta )13.12. 2019Kapitola 13.
Cuban Sombrero Gal: ( Lupina )12.12. 2019Kapitola 12.
Cuban Sombrero Gal: ( denice )11.12. 2019Kapitola 11.
Cuban Sombrero Gal: ( Lupina )10.12. 2019Kapitola 10.
Cuban Sombrero Gal: ( Lupina )09.12. 2019Kapitola 9.
Cuban Sombrero Gal: ( Jacomo )08.12. 2019Kapitola 8.
Cuban Sombrero Gal: ( denice )07.12. 2019Kapitola 7.
Cuban Sombrero Gal: ( martik )06.12. 2019Kapitola 6.
Cuban Sombrero Gal: ( Sevik99 )05.12. 2019Kapitola 5.
Cuban Sombrero Gal: ( Jimmi )04.12. 2019Kapitola 4.
Cuban Sombrero Gal: ( marci )03.12. 2019Kapitola 3.
Cuban Sombrero Gal: ( Jacomo )02.12. 2019Kapitola 2
Cuban Sombrero Gal: ( Jacomo )01.12. 2019Kapitola 1.
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )30.11. 2019Duch Vánoc