Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Becoming Mrs Malfoy

6. kapitola

Becoming Mrs Malfoy
Vložené: Jimmi - 06.11. 2019 Téma: Becoming Mrs Malfoy
Jimmi nám napísal:
 

Autor: Rumaan

Preklad: Jimmi  Beta: Jimmi     Banner: solace

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7539428/6/Becoming-Mrs-Malfoy 

Rating: T

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 Kapitola šesť

Hermiona sa ukrývala v rohu s pocitom, že sa sem absolútne nehodí. Len ministerstvo mágie mohlo napadnúť spraviť z takého dôležitého stretnutia spoločenskú udalosť. Totálne hlúpy nápad usporiadať pred samotným stretnutím zoznamovací večierok. Hermiona nechcela piť a jesť predkrmy, ani sa rozprávať s bandou hadov, keď lepšiu polovicu ôsmich rokov strávila tým, že predstierala, že neexistujú. Chcela, aby to stretnutie už začalo a chcela vedieť, aká hlúpa kliatba prinútila ministerstvo rozhodnúť sa prijať ten debilný manželský zákon a potom ju spárovať s Dracom zastraným Malfoyom.

Netrpezlivo ťapkala nohou v tmavou rohu a mrmlala si pod nosom, keď sledovala svojich takzvaných priateľov smiať sa a usmievať sa v strede miestnosti spolu s ich slizolinskými polovičkami. Bolo to poriadne odporné. Dokázala pochopiť Harryho správanie, pretože ten sa už dlho chodil s Greengrassovou a tak s ňou očividne chcel tráviť čas. Ale Ginny zbožňujúco hľadela na Blaisa Zabiniho a to, na rovinu, vyvolávalo pocit na dávenie. Ron vravel priblblé žartíky Tracey Davisovej, ktorá sa usmievala a zhovievavo na neho hľadela, keď zďobol každučkú jednohubku, ktorá sa ocitla jeho smerom. To do pitia primiešali nejaké elixíry na povzbudenie nálady? Ak áno, prečo to nefungovalo na ňu? Cítila, že začína byť rozčúlená. Chcela, aby to stretnutie začalo a nie znášať túto prekliatu pantomímu nočného baru.

Akási vysoká postava jej zablokovala výhľad a Hermiona zastonala, keď sa kultivovaný prízvuk uškrnul. "Takže tu sa moja milovaná nastávajúca ukrýva osamote."

"Odpáľ, fretčiak, nemám náladu."

"To je škoda, a ja sa tu vytešujem, že sa mi zavesíš o rameno."

"Niečo chceš alebo mi blokuješ výhľad len preto, že ťa teší rozčuľovať ma smrť?"

"Hoci by bolo veľmi zábavné zistiť, ako veľmi ťa dokážem vytočiť, než vybuchneš na milión maličkých kúskov tých kučeravých vlasov, bohužiaľ som ťa musel vyhľadať, aby sme mohli začať so stretnutím. Máme sedieť so svojimi očarujúcimi polovičkami," sarkasticky zatiahol Draco.

"Dobre, ministerstvo vie, kam si ten nápad môže strčiť. Nebudem sedieť vedľa teba a určite sa za teba nevydám," vyštekla Hermiona, než sama odkráčala do miestnosti, kde sa mala schôdza konať.

"Bolo mi potešením, Grangerová," zamrmlal Draco pod nosom, než nasledoval svoju tvrdohlavú snúbenicu.

Hermiona sa zámerne zastrčila medzi stenu vedľa Nevilla Longbottoma, aby Malfoy nemal šancu posadiť sa vedľa nej.

"Ahoj, Hermiona, si si istá, že chceš sedieť tu? Tu už nie je dosť miesta..." začal Neville, než zmĺkol, pretože si uvedomil, aké nepravdepodobné je, že by chcela skutočne urobiť pre Malfoya miesto.

"V tom je pointa, Neville."

"Smola, že ťa nenapadlo overiť si, či miesto za tebou nie je voľné, miláčik," uškrnul sa Malfoy spoza nej.

Hermiona stočila hlavu a zavrčala na neho. "Ak si ceníš svoj život, Malfoy, navrhujem ti, aby si sa presunul na opačnú stranu."

Malfoy sa na ňu len stále uškŕňal tým nenávideným úškrnom, než vystrel ruku a posmešne ju pohladil po vlasoch. "Je to divoká malá levica, však, Longbottom?"

Neville sa chabo usmial na Hermionu, nechcel sa zamiešať do hádky medzi týmito dvoma nestálymi osobnosťami. Hermiona zavrčala a práve chcela odpovedať, keď Malfoy otvoril ústa. "Teraz ale, mačička, by si mala stiahnuť tie pazúry, Hestia sa chystá začať. Nechceš nás zdržať ešte viac s jedným z tých svojich slávnych výbuchov, že nie?"

Hermiona chcela urobiť presne to, keď zachytila Harryho znepokojený pohľad. Pokrútil hlavou, aby ju varoval. Rozhliadla sa a zistila, že veľa prítomných sa na nich pozerá, slintá nad predstavou, že stratí nervy a poskytne im zábavu. Presne toto jej pripomenulo, kde práve teraz je.

Napočítala do desať a niekoľkokrát sa zhlboka nadýchla, než sa otočila dopredu a sústredila sa na Hestiu.

"Vidíš, nie je také ťažké ovládať sa. Ešte z teba spravíme Malfoyovú," zašepkal jej Malfoy do ucha. Ten blb si totálne užíval, keď ju podpichoval. Len ignoruj tú fretku, opakovala si Hermiona v duchu, kým praktizovala hlboké nádychy z jogy.

"Dobrý večer a ďakujem vám, že ste dnes večer prišli," uviedla Hestia stretnutie. "S radosťou vidím, že sa poriadne veľa z vás rozhodlo hodiť minulosť za hlavu a vychádza dobre s partnermi, s ktorými ste boli spárovaní."

Hermiona pri tomto zabručala pod nosom  a všimla si, že kým sa Hestia usmievala na ľudí ako Ginny s Ronom, na Hermionu sa ani nepozrela. Samozrejme, to nebolo čudné, ak mala byť fér, Hestia sa nepozrela Hermioniným smerom celý večer. Asi sa bála, čo by sa mohlo stať, kebyže sa jej náhodou pozrie do očí.

"Takže, viem, že všetci veľmi dychtíte po tom, aby ste si vypočuli, čo je to za záhadnú kliatbu, ktorá spôsobila, že ministerstvo mágie podniklo také drastické opatrenia a prinútilo vás všetkých uzavrieť manželstvo s tým, koho ste si nevybrali. Rada by som zdôraznila, že takýto zákon sme neprijali zo zábavy, a že nás úprimne mrzí, že ste sa ocitli v tejto situácii. Posledných pár rokov sme sa maximálne snažili nájsť spôsob, ako sa vyhnúť tejto kliatbe, ale nemali sme to šťastie."

Nastražila uši. Takže už nejaký čas o tej kliatbe vedeli. Hermiona mala problém pochopiť, prečo potom nekontaktovali ani ju či Billa. Zjavne to bolo prísne tajné. Musí to byť vážne hrozné, ak je to tento prípad.

"Ako ste si možno všimli, tá kliatba ovplyvňuje len polovicu tých, čo navštevovali Rokfortskú strednú školu čarodejnícku a len tých, ktorí tam chodili počas najhoršieho vojnového obdobia. Tú kliatbu odhalila súčasná riaditeľka Rokfortu, profesorka McGonagallová, takže jej prenechám pódium, aby mohla detailne vysvetliť, čo presne o tejto kliatbe vieme," dokončila Hestia, vyzerala, že sa jej veľmi uľavilo, že jej časť večera skončila.

Minerva vstala z prvého radu stoličiek, kde doteraz sedela a prešla k rečníckemu pultu. "Ďakujem za úvod, Hestia. Dobrý večer. Je také príjemné vidieť tak veľa mojich bývalých študentov pospolu, a ešte milšie je, že zatiaľ nedošlo k obetiam."

Miestnosťou sa zavlnil smiech a viac než jeden pár očí sa s nádejou upriamil na Hermionu s Malfoyom. Zamračila sa. Nebola nejakou malichernou zábavkou pre davy.

"Ako ste si všimli, požiadali sme len dve rokfortské fakulty, aby sa zúčastnili tohto večera a to Chrabromil a Slizolin. Tiež tu máme len malú časť našich chrabromilských a slizolinských absolventov. Viem, že ste všetci zvedaví na to, prečo len malá časť bývalých rokfortských študentov je zdanlivo terčom tejto kliatby, a ja vám rada tieto informácie poskytnem.

Pred pár rokmi ma v sne navštívila Rowena Bystrohlavová. Vyhľadala ma ako súčasnú riaditeľku Rokfortu, aby ma informovala, že pred nejakým časom došlo k aktivácii kliatby, ktorú naň uvalila pri jeho zakladaní. Ukázala mi cestu k tajným knihám, ktoré ukryla v knižnici," informovala ich McGonagallová.

Hermiona zbystrila. Keby tá kliatba nemala taký katastrofálny dopad na jej existenciu, bola by v siedmom nebi pri predstave, že objavili knihy z čias Roweny Bystrohlavovej.

"Vo svojich denníkoch popísala príčiny a počiatky kliatby a ako predpokladá, že sa úspešne zrealizuje," pokračovala McGonagallová. "Po hádke, ktorá spôsobila, že Salazar Slizolin opustil ostatných zakladateľov, ktorí sa starali o Rokfort, Rowena dospela k záveru, že takýto rozkol už škola znova neprežije. Nepriateľstvo medzi členmi Chrabromilu a Slizolinu bolo stále silné, ale neprebublalo na povrch tak, ako sa to stalo počas hádky medzi týmito dvoma zakladateľmi. Rowena kvôli tomuto nekončiacemu problému konzultovala Helgu z Bifľomoru a tie dve sa rozhodli, že by sa mala použiť nejaká kliatba, keď k tak neuveriteľne silnému nepriateľstvu medzi štyrmi fakultami dôjde znova. Mysleli si, že by bolo fajn, keby sa tá kliatba nesnažila rozdeliť fakulty, ale aby prinútila spojiť sa, aby sa také nepriateľstvo už znova nerozvinulo." McGonagallová sa musela odmlčať, keď sa pri týchto správach ozvalo po celej miestnosti mumlanie.

Hermionu toto prerušenie rozčúlilo. Netrpezlivo ťapkala brkom o pergamen, keď čakala, až sa miestnosť znova neutíši.

"Nemohla by si byť ešte väčšia knihomoľka, Grangerová?" zašepkal nenávidený hlas spoza nej.

"Sklapni, Malfoy."

"Prečo si vôbec všetko tak dychtivo zapisuješ?" pokračoval.

"Aby som mohla tú diabolskú kliatbu zlomiť a nezviazať sa s tebou do konca môjho života."

"Auuu, Grangerová, ty si taká zlá. Láme mi to srdce, že nie si nadšená z vyhliadky, že si ma vezmeš," posmieval sa Malfoy.

Hermiona sa zvrtla, aby videla ten rozčuľujúci úškrn a prižmúrila oči v podráždení a odpore. "Odpáľ, Malfoy."

McGonagallová si odkašľala. "Keby sme prosím mohli pokračovať," vravela. Miestnosť okamžite stíchla. "Ďakujem vám. Viem, že toto je priveľa informácii na pochopenie, ale na konci môžete klásť otázky."

Potom si odpila z vody. "Aby som pokračovala, Rowena s Helgou sa rozhodli, že ak dôjde k otvorenému konfliktu medzi nejakými fakultami, spustí to kliatbu, ktorá bude zodpovedná za to, že ktokoľvek, kto bol počas toho obdobia na Rokforte, nebude schopný usadiť sa a nájsť lásku a šťastie s nikým iným než s niekým z tej druhej fakulty."

Opäť sa ozval šepot medzi návštevníkmi. Hermiona zamyslene naklonila hlavu. Pravda bola, že nikomu z jej bývalých spolužiakov sa nepodarilo mať dlhotrvajúci vzťah. Z jej priateľov boli ženatí a vydatí len Luna s Erniem a tí boli z Bystrohlavu a Bifľomoru, v tomto poradí.

McGonagallová opäť zdvihla ruku, aby si vynútila ticho. "Áno, viem, čo sa všetci chystáte povedať - prečo tá potreba donútiť nás k manželstvu? Uvedomujem si, že mnohí z vás by radšej zomreli slobodní, než by si vzali niekoho z Chrabromilu alebo zo Slizolinu. Avšak rovnako to vedeli aj Rowena s Helgou a podľa toho tú kliatbu navrhli. Ak generácia, ktorá tú kliatbu spustila, si nevezme partnera z druhej fakulty, potom sa Rokfort magicky zablokuje a naveky zatvorí pre budúce generácie čarodejníc a čarodejníkov. " Pri tomto odhalení sa po celej miestnosti ozvali zhíknutia šoku.

"Ako chápete, len niečo tak hrozné ako toto by prinútilo Rokfort alebo ministerstvo prijať takéto drastické opatrenie. Toto je to, čo pre vás tá kliatba určila. Posledné dva roky sme strávili tým, že sme sa maximálne snažili nájsť niečo, čím by sme tú kliatbu zlomili, ale bohužiaľ, napriek konzultáciám so širokým okruhom kliatborušiteľov, sme sa nijako nepriblížili k tomu, aby sme tú kliatbu zrušili."

McGonagallová sa zhlboka nadýchla, bolo jej jasné, že jej ďalšie vyhlásenie bude kontroverzné. "To, čo musím ešte povedať, nebude pre mnoho z vás príjemné, ale myslím, že som pochopila múdrosť Roweny Bystrohlavovej a Helgy z Bifľomoru. Chrabromilská a slizolinská fakulta stále spolu nevychádzajú a je nevyhnutné, aby sme sa snažili toto nepriateľstvo prelomiť. Súhlasím, že zmiešaním čarodejníc a čarodejníkov z oboch fakúlt  ich deti budú niesť odkaz oboch a to je dobrý spôsob ako takýto problém vyriešiť. Ak sa nám podarí mať generáciu z úspešných manželstiev medzi chrabromilčanmi a slizolinčanmi, potom to z dlhodobého hľadiska dokáže, že už viac nie ste nepriateľmi neschopnými spolu vychádzať. Teraz dáme priestor na otázky. Žiadam vás, aby ste boli trpezliví a počkali, až na vás príde rad, aby sme mohli zodpovedať na všetky," vravela McGonagallová.

Veľa rúk vyletelo do vzduchu a začal dlhý proces odpovedania na otázky. Hermiona vytesnila väčšinu otázok, pretože ju nezaujímali. Začala sa sústrediť, až keď začula hlas Georgea Weasleyho.

"Ako sa vyberali naši partneri, a je možné, ak nesúhlasíme s výberom, vymeniť ich?"

Pansy, ktorá sedela tak ďaleko od Georgea, ako sa len dalo, na neho zazrela, ale nedalo sa poprieť, že sa v jej očiach objavila iskrička nádeje, keď sa všetci otočili ku McGonagallovej.

"Použili sme Triediaci klobúk, aby sme vybrali najvhodnejšie dvojice, čo tiež bolo na návrh Roweny Bystrohlavovej. Nech akokoľvek nesúhlasíte, vaši partneri sú tými, ktorí sa ku vám za účelom úspešného manželstva hodia najviac, takže nie je možné vyjednávať."

Hermiona a niekoľkí ostatní zastonali.

"Dúfala si, že sa ma tak ľahko zbavíš?" zatiahol jej Malfoy do ucha.

"Ako keby si ty nedúfal v to isté. Mohol by si vymeniť špinavú malú humusáčku ako som ja za nejakú čistokrvnú," zavrčala na oplátku Hermiona.

Za jej chrbtom nastalo ticho, čo bolo dosť nezvyčajné. Hermiona sa k nemu otočila, aby zbadala vážny výraz v Malfoyovej tvári, ktorý vôbec nebol pre neho charakteristický, teda minimálne nie, keď sa bavil s ňou.

"Čo je?" spýtala sa.

"Nemala by si predpokladať, že v súčasnosti poznáš mňa alebo moje pocity ohľadne muklorodených," povedal, zdôraznil správny pojem namiesto urážky, ktorú použila ona.

"Ale no tak, Malfoy; čo sa poznáme, robilo ti obrovskú radosť vrhať na mňa to slovo."

"Áno, keď som bol nedospelý fagan v škole, ktorý chrlil nezmysly, ktorým nie celkom rozumel. Už je to osem rokov, čo sme sa spolu naposledy rozprávali a čarodejnícky svet sa zmenil. Nemyslíš si, že som sa zmenil s ním?"

Hermiona sa zarazila a po prvý raz sa mu poriadne pozrela do očí, odkedy na neho predtým narazila. V jeho šedých očiach nebol žiaden posmech, čo spôsobilo, že sa pozastavila, aby premýšľala, či sa možno, skutočne, nezmenil. Potom si ale uvedomila, s kým sa práve rozpráva.

"Há! Takmer si ma chvíľu dostal, Malfoy," pretočila očami. "Ako keby ťa tešilo poškvrniť si ten svoj dokonalý čistokrvný rodokmeň," odvrkla a otočila sa znova ku McGonagallovej.

Nevidela zúrivosť, ktorá prebehla Dracovou tvárou. ‘Sprostá, nafúkaná malá šprtka,’ nahnevane si pomyslel. Prečo musel práve on skončiť s tou najtvrdohlavejšou čarodejnicou, ktorá kedy existovala? Pozrite sa na Blaisa s Weslíčkou, bolo jasné, že je na dobrej ceste, aby ho zbožňovala rovnako ako zbožňoval on ju posledné desaťročie. Nebola príliš tvrdohlavá, aby hľadela na minulosť. Dobre, tak možno Blaise nemal rovnako odpornú minulosť ako mal on s Grangerovou, ale bolo by milé, keby bola aspoň ochotná veriť, že sa možno zmenil. Dopekla s Malfoyovskou neschopnosťou mať šťastné manželstvo.

Draco sa rozhliadol; prekvapilo ho, že sa zdalo, že len pár ľudí vyzeralo nespokojných so svojimi polovičkami. Pansy s Georgeom na seba pozerali rovnako, ako sa Grangerová pozerala na neho, čo nebolo dobrým znamením ani pre jedného z nich. Draco ich oboch ľutoval. Mali za sebou náročných osem rokov a v skutočnosti sa k sebe dobre hodili, ak by dokázali prekonať predsudky o tom druhom. Zo všetkých Weasleyovcov bol George jeho favoritom. Mal silu, ktorú malo len niekoľko ľudí a tá mu umožnila prekonať smrť svojho dvojčaťa a najlepšieho priateľa a skutočne začať znova nový život. Draca potešilo, že Pansy spárovali s ním, radšej než s niekým ako Thomas či Finnigen. George bol dokonalou osobou na to, aby pomohol Pansy s jej mnohými problémami a existovali horší ľudia, na pomoc ktorých by bola prinútená spoliehať sa.

‘Prestaň, Draco,’ prikázal si v duchu. Potreboval prestať byť taký namäkko. Trávil priveľa časy v spoločnosti Dafné a Pottera a menil sa na sentimentálnu prváčku z Bifľomoru. Kašľať na to, ak si Grangerová nemyslí, že je schopný zmeny, potom by si s ňou tiež mohol užiť trochu zábavy, Poskytne mu to prekliato lepší pohľad na mnohé veci. Vytáčať Grangerovú ho vždy nekonečne bavilo.

"Takže, Grangerová, beriem to tak, že tvoje nepriateľstvo znamená, že si ma dnes večer nechceš vziať domov a otestovať značkový tovar," posmieval sa, okamžite sa cítil lepšie, keď rypol do podráždenej Grangerovej.

Sledoval, ako jej krk očervenel ako Weasleyho vlasy, vedel, že jej tvár bude mať úplne rovnakú farbu. Stočila sa k nemu. "Ty odporný malý perverzák," prskala.

"Hmm, nie tak malý, Grangerová, podľa toho, čo mi hovoria," uškrnul sa.

Grangerová na neho zízala v naprostom šoku a po prvý raz vo svojom živote onemela. Draco mal zo seba obrovskú radosť. Prečo ho nikdy nenapadlo takto ju vytáčať na Rokforte? ‘Asi preto, že v tom čase si príliš ľpel na tej veci s krvou a nebol príliš tvorivý, keď prišlo na urážky’, vravel si v duchu.

"Premýšľam, či tvoje vlasy zostanú ešte divokejšie, keď sa necháš pretiahnuť, Grangerová," dumal, sledoval, ako viac a viac červenie každou sekundou tohto rozhovoru. Zjavne nebola schopná odpovede.

"Som si istý, že by sme dokázali presvedčiť McGonagallovú, aby nám požičala rokfortskú knižnicu a mohli sme sa lepšie spoznať. Stavím sa, že je to jedna z tvojich fantázií," pokračoval, zachichotal sa nad jej rozpačitou odpoveďou.

"Ty špinavý zvrhlík," podarilo sa jej vyšplechnúť, než vyskočila a narazila do Longbottoma a niekoľkých ďalších pri snahe dostať sa od neho čo najďalej.

Keď vyletela z dverí, celá miestnosť sa na neho pozrela. Draco nadvihol pravé obočie a uškrnul sa, tváril sa akoby nič.

Na pódiu si McGonagallová vzdychla. Takmer zaplakala, keď zbadala tento konkrétny pár. Ak niečo dokázalo spôsobiť záhubu Rokfortu, potom to bola snaha prinútiť Hermionu Grangerovú, aby sa vydala za Draca Malfoya. 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Hanisko - 07.04. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: 6. kapitola Od: Jacomo - 03.01. 2020
Tak už známe příčinu a hlavní zápletku - věru podařená kletbička. Zas si někdo myslel, že pro větší dobro je povoleno použít jakékoliv prostředky. Pravda, Helga s Rowenou se nebudou muset potýkat s Dracovými zlomyslnostmi a Hermioniným temperamentem. Myslím, že nás čeká pořádná dráma :-) Díky za překlad, bavím se, Jimmi.

Re: 6. kapitola Od: BMC - 27.11. 2019
Ahoj, právě jsem objevila tuhle povídku a moc ti za ni děkuji, je to poprvé, co vidím Hermionu v roli zaslepené husičky a vlastně se velice bavím. Jen tak dál, těším se na další kapitolu.

Re: 6. kapitola Od: myska111 - 12.11. 2019
Děkuji za další kapitolu. Jsem zvědavá, jak se to bude dál vyvíjet. Zatím nevypadá, že by Hermiona chtěla změnit svůj pohled na Draca. Těším se na další kapitolu. Děkuji za překlad.

Re: 6. kapitola Od: kakostka - 07.11. 2019
Mno, teď se ukáže, Hermiona by přece pro Bradavice umřela.... tak ať se snaží:-) Draco by si to rýpání mohl odpustit, Mione má dost, měl by si to dávkovat. Takto vysvětlená kletba dává docela smysl. Děkuju za překlad.

Re: 6. kapitola Od: Lupina - 07.11. 2019
Taky mě napadlo, co denici. Ale to by pak nebyla sranda, že :D Minerva by si ušetřila pár šedivých vlasů, kdyby se nervovala se stavbou nové školy a ne se spárováním Draca a Hermiony. Jsem zvědavá, kdy Draco opět dostane přes ústa. To rýpání Hermiona nevydrží dlouho :D Díky za další kapitolu, Jimmi.
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 07.11. 2019
Hermiona ešte prekvapí. Draco má už dosť rokov, aby fakt nebol chlapčekom, čo ťahá dievčatá za vrkoče. Díky

Re: 6. kapitola Od: Gift - 07.11. 2019
Tak ja nevim, na prvni pohled to vypada, ze Draco svym popichovanim Hermioninu tvrdohlavost jen umocnuje. Na druhou stranu jsem presvedcena o tom, ze je to i jedina moznost, jak ji zlomit (v dobrem slova smyslu). Navic se mu posledni poznamkou ocividne podarilo uhodit hrebicek na hlavicku. Moc a moc dekuji, doslova kralovsky se bavim. ;-)
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 07.11. 2019
Som sa musela ísť pozrieť, akú poznámku si myslela. Jo Rokfortská knižnica, tam už máme načítaných zopár scén, ktoré si človek predstaví :) Obľúbené miesto autoriek. Ďakujem, táto poviedka má len baviť, aj keď rieši vážnu tému.

Re: 6. kapitola Od: denice - 06.11. 2019
Tak nevím, Draco ani Hermiona se tu moc nepředvedli. Být Minervou, vystěhuju Bradavice a někde na zeleném drnu postavím novou školu, než snášet tyhle scény :-) Díky.
Re: 6. kapitola Od: Jimmi - 06.11. 2019
No, oni ešte budú na zabitie. Časom sa to zvrhne, ako sa mi zdá. Mám blbý pocit, že som čakala inú poviedku :) Veď uvidíme. Díky za komentár.

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )23.11. 202027. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.11. 202026. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.11. 202025. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.11. 202024. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.11. 202023. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )23.10. 202022. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.10. 202021. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.10. 202020. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.10. 202019. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )30.09. 202018. kapitola 2/2
Rumaan: ( Jimmi )29.09. 202018. kapitola 1/2
Rumaan: ( Jimmi )25.09. 202017. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )22.09. 202016. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.09. 202015. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.09. 202014. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.09. 202013. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )28.07. 202012. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.05. 202011.kapitola
Rumaan: ( Jimmi )21.02. 202010. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )04.02. 20209. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.01. 20208. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.01. 20207. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.11. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )29.10. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.09. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.09. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.07. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.07. 2019 1.kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )02.07. 2019Úvod k poviedke