Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Nedokonalá dokonalosť [FP I]

10. Strach 2/2

Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Vložené: Jimmi - 18.10. 2019 Téma: Nedokonalá dokonalosť [FP I]
Jimmi nám napísal:

Autor: Celebony

Preklad: Jimmi Banner: solace

Originál

Rating: M

 

Preklad z rýchlika

 



Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

10. kapitola Strach 2/2

"Ľudia, je čas na film," oznámila Kota s rýchlym pohľadom na Harryho s Hermionou. Weasleyovci starší odišli len pred hodinou, ale Remus musel odísť poriadne skoro pred súmrakom, keďže dnes v noci mal byť spln. Keď vysvetľovali dôvod jeho predčasného odchodu Stensonovcom, trojica sa smiala, až kým si neuvedomili, že to myslia vážne, čo bol zase okamih, kedy musela muklovská rodina prehodnotiť čomu veriť.

Teraz sa pripravovali na to nechať sa vydesiť hororom, na ktorom sa dohodli.

Harry sa nenápadne uškrnul na Ginny, ktorá sa pokúšala zatajiť svoje vzrušenie.

Kota vložila video do videoprehrávača a Harry cestou zhasol svetlá, keď

niesol misu popkornu. Zviezol sa na zem vedľa Ginny, chrbtom opretý o gauč. Hromada rúk sa načiahla okolo neho, aby si nabrala za plnú hrsť popkornu.

Na to, aby dospeli k filmu, ku ktorému by sa dal pripojiť ľahko zvládnuteľný žartík, bolo treba veľa diskusie. Ako Ginny objasnila, ich pomsta musela byť rýchla a krutá, niečo, kvôli čomu si bude môcť bratov celé roky doberať. Harry nadšene súhlasil, keď si spomenul, ako ho pred pár mesiacmi vydesili, keď zaspal na gauči s Ginny. Kota s Hermionou sa zapojili len preto, aby mohli byť svedkami toho, ako sa trojica ryšavcov zatvári a aby im dokázali, že muklovia, skutočne, majú dosť predstavivosti, aby vytvorili desivé veci.

Posledným kľúčovým hráčom ich sprisahania bol Sirius, ktorý bol viac než pripravený zastúpiť Záškodníkov, pretože medzi ním a dvojčatami začínala vojna žartíkov. Odišiel s ostatnými dospelými, ale okamžite sa premiestnil späť. Pán a pani Stensonovci mu pripravili izbu pre hostí, pretože im vysvetlil, že by mal byť kvôli Harryho bezpečnosti a smrťožrútom v blízkosti trénovaný čarodejník a tak. Samozrejme, všetci úplnou náhodou zabudli spomenúť tento fakt Ronovi, Fredovi a Georgeovi. Sirius sa mal prikradnúť dole schodmi, keď film skončí, než sa ten žartík spustí.

Tým filmom bol ten, ktorá celé týždne spôsoboval Kote nočné mory. Bol ďalší na tému nadprirodzených udalostí. Keď majú zabiť obeť, svetlá v dome zhasnú s výnimkou hodín, ktoré sa pretočia, aby ukazovali 11:27, čas, kedy bol vraždiaci duch kedysi zavraždený. Potom obeť zmizne, vezmú ju na miesto v lese, kde ducha zavraždili a zabijú ju presne rovnakým spôsobom, ako sa neskôr vo filme odhalí. Bol to neuveriteľne desivý film a absolútne perfektný pre plán, ktorý vymyslela štvorica tínedžerov.

Harry s Ginny stále počas zvlášť desivých častí nakúkali na ryšavcov. Fred s Georgom sa snažili zamaskovať svoj strach, hoci občas naskočili a ich roztvorené oči prezrádzali, že sú skutočne vydesení. Rona ten film úplne pohltil, bol naprosto vydesený, držal sa zúfalo Hermiony, ako keby ho mala ochrániť. Vlasaté dievča bolo príliš realistkou, aby ju ten film príliš ovplyvnil, dovolila si len pretočiť očami a objať svojho priateľa mocnejšie.

Kota bola nadšená, pretože už tie desivé časti poznala a preto sa mohla zakaždým zachichotať, keď George nadskočil. On na ňu len na oplátku zazrel a stále jej šeptom kládol otázky, prosil ju, aby mu povedala, či sa blíži desivá časť.

Ginny s Harrym sa k sebe prisunuli, aby sa cítili pohodlnejšie, keď sa horor stával viac a viac desivejším. Mechanicky prežúvali popkorn, až kým Ginny nechtiac nevyhodila misu do vzduchu pri ľakacej scéne, rozsypala popkorn po zemi a Harrymu po nohách. Teraz keď nemala popkorn, aby sa ním utešila, uspokojila sa s tým, že zvierala Harryho ruku tak silno, až mu začala meravieť.

"Ehm... Gin?" nakoniec musel zašepkať. "Necítim si ruku."

Ginny sa pozrela nadol a s nesmelým úsmevom vyrovnala prsty. Zrazu sa z telky ozval prenikavý výkrik a Ginny okamžite v hrôze schmatla Harryho za ruku. Potichu sa zasmial a vypáčil jej prsty zo svojej ruky a chytil ju pod pazuchu. Počas napätých častí objímala jeho ruku.

Jedna zvlášť ľakacia scéna bola taká desivá, že nebol nikto, kto by zdesene nevykríkol. Ginny si schovala tvár v Harryho pleci, keď ju v strachu schmatol za zápästie. Ron sa vyštveral Hermione do lona, vytiahol svoje nohy nahor neuveriteľnou rýchlosťou. Objal ju okolo krku chrbtom k telke, na ktorú vykúkal  v naprostej hrôze. Hermiona sa potichu smiala a chlácholivo hladila priateľa po chrbte.

Keď nakoniec film skončil, väčšinu z nich zanechal v miernom šoku. Harrymu chvíľu trvalo, než si spomenul na ich plán, ale keď si všimol, že Hermiona nenápadne ukazuje na diaľkové od telky, strelil po Ginny sprisahanecký pohľad. Zbadal, že sa hodiny trochu posunuli a bolo mu jasné, že je Sirius na mieste.

Hermiona tiež zbadala signál a vypla diaľkovým telku, čím celá izba ostala v tme.

"Čo sa deje?" zjačal zdesene Ron.

"Héj, toto sa deje normálne?" zúfalo sa spýtal Fred. /

"Neviem, čo sa stalo, nikto nebol ani len v blízkosti telky," v predstieranom zmätení odpovedala Kota. Úplne náhodou zabudli spomenúť pred weasleyovskými chalanmi existenciu diaľkového ovládania.

"Musí to byť výpadok prúdu," rozumne vysvetlila Hermiona.

"Och, u Merlina... hodiny," predstierala Ginny ľaknutie, keď ukazovala na digitálne hodiny. Sirius pod Harryho neviditeľným plášťom upravoval čas. Žiariace číslice sa menili, až kým nezastali na 11:27.

Ron začal šalieť.

"Zomrieme! Zomrieme!" škriekal. Keď sa Harryho oči prispôsobili tme, zbadal, že zviera kvôli svojej panike Hermionu ako pri gréckorímskom zápasení.

"Ron, upokoj sa. Som si istý, že to nič nie je," vravel Harry, zámerne znel neistý sám sebou.

"Stalo sa niekedy takéto niečo s televízorom a hodinami?" nervózne sa spýtal George.

"Nuž, telka môže byť elektrinou, ale o hodinách netuším," zamrmlala Kota, kým si hrýzla spodnú peru.

"Čo urobíme?" roztrasene sa spýtal Fred. Hermiona pokrútila hlavou.

"Pán a pani Stensonovci?" zavolala. Už dopredu varovali oboch rodičov, aby týmto volaniam nevenovali pozornosť a potom, čo ich o tom žartíku informovali, súhlasili, najprv však pretočili očami.

"Vyparili sa," potichu povedala Kota.

"Oni sa čo?" zaškriekal Ron.

"Zabudla som to spomenúť. Mali ísť do divadla a už nás nechceli rušiť. Vrátia sa až o niekoľko hodín," vysvetľovala Kota, zámerne vydesene.

"Možno sa len pokazila telka. Možno svetlá stále idú," navrhol Harry.

Izba okamžite zmĺkla, keď všetci čakali, kým sa nenájde dobrovoľník, ktorý prejde krížom cez tmavú izbu, aby zažal svetlá.

"Och, preboha, toto je smiešne. Bojíme sa kvôli ničomu, Ron, zlez zo mňa, pôjdem zažať," povedala Hermiona, keď sa snažila Rona zo seba dostať. Jeho oči sa rozšírili.

"Nie, nejdeš. Zabijú ťa!" protestoval, odmietal sa čo i len o kúsok pohnúť.

"Nebuď smiešny, Ron," pretočila očami.

"To je v poriadku. Ja idem. Aj tak to mám najbližšie," zapojil sa Harry, jeho hlas plný obáv.

"Nie, Harry, nechoď," vydýchol Fred.

"To je v poriadku. Som si istý, že to nič nie je." Harry sa zhlboka nadýchol a vydal sa k vypínaču.

Keď mal tri štvrtiny cesty za sebou, pocítil poťapkanie po pleci. Dramaticky zalapal po dychu, keď na neho Sirius prehodil neviditeľný plášť, otočený chrbtom k ostatným, aby nevideli, keď nadvihol prednú časť.

Zvyšok detí začal v hrôze jačať, keď videli, ako ich priateľ zmizol. Presne ako bolo naplánované, Ginny zvrieskla: "Harry!", než sa rozbehla za ním. Harry pomohol Siriusovi nadvihnúť plášť ponad ňu, keď prenikavo vykríkla, než ju Harry umlčal s rukou na ústach, aby dosiahli požadovaný zvukový efekt.

Trojica si pritlačila ruky na ústa, aby sa uistila, že nevydá ani hláska, keď sa mlčky presúvali do druhej izby. Keď už neboli na dohľad, Harry s Ginny vykĺzli spod plášťa, aby umožnili Siriusovi dokončiť jeho prácu.

Museli bojovať so smiechom, keď začuli z vedľajšej izby rozruch, zvyšovaný dramatickými vetami od Koty ako napríklad: "My tu všetci zomrieme!" a "Čo od nás chcete?"

Vety boli prerušené, keď prekĺzla na miesto a umožnila Siriusovi, aby ju prikryl plášťom.

O chvíľu neskôr sa Kota z ničoho nič objavila vedľa Ginny a šialene sa usmievala.

Zostávala už len Hermiona, ktorej dávalo zabrať dostať sa na miesto, pretože Ron odmietal pustiť jej ruku.

"Ron, pusti ma, musím zničiť tie hodiny. To by mohol byť kľúč ku všetkému!" improvizovala.

"Nie, Miona!" vykríkol zúfalo.

"Ale možno ak ich zničíme, pôjde to preč!" naliehala Hermiona.

"Myslím, že sa práve niečo o mňa obtrelo!" zjačal Fred, chrbtom narazil do Georga.

"Tie hodiny!" vykríkla Hermiona, keď sa pokúšala vytrhnúť Ronovi.

V prejave mimoriadneho hrdinstva sa Ron vyrútil vpred a schmatol tie hodiny, vytrhol kábel zo steny. Žiariace čísla zablikali, ale keď sa otočil, Hermiona bola preč.

"Nie! Miona!" zúfalo kričal, uháňal tam, kde len pred chvíľou stála.

Sirius s Hermiona sa vynorili spod plášťa, podali ho Harry s Ginny, ktorý podeň vliezli, aby dokončili veľké finále.

Prešmykli sa nazad do izby, keď Ron na kolenách kričal: "Čo od nás chcete?!" rovnako ako Kota predtým.

Harry naznačil Ginny, aby bola ticho, keď prehovoril šeptavým hlasom.

"Odplatu," zasyčal, čím spôsobil, že trojica chalanov nadskočila a schúlila sa k sebe.

"Za čo? Ni-nič sme neurobili!" zúfalo vykríkol George.

"Prosím, nechajte nás na pokoji a vráťte nám sestru a našich priateľov," prosil Fred.

Ginny si spravila rukami trubku pred ústami a zasyčala: "Odplatu za tú fotku." Samozrejme hovorila o fotke, ktorú pred pár mesiacmi spravili chalani, keď spala na gauči s Harrym. Ginny tajne tú fotku milovala, ale nikdy by to nikomu nedala vedieť, hlavne nie Harrymu a chalanom.

Harry zvraštil nos od nemého smiechu.

"Fotku? Akú fotku?" zajačal Ron.

"Nevieme, o čom hovoríte!" naliehal George.

"A za to že ste vyskočili z mojej skrine!" dodala Ginny rovnakým šeptom.

Všetci zmätením stuhli.

"Povedali sme vám, že sa pomstíme," zasyčal Harry.

Práve keď chalanom začalo dochádzať, čo sa asi deje, Harry s Ginny si strhli plášť s výkrikom: "Bafff!" Weasleyovskí chalani uskočili s výkrikom dozadu, než si plne uvedomili, čo sa práve stalo.

Svetlá zablikali a odhalili hysterickú Kotu s Hermionou, spoza nich sa vynoril víťazoslávne sa tváriaci Sirius.

Ginny s Harrym si tľapli, keď trojica začala vyzerať vražedne.

"To je za to, že ste sa nás snažili vydesiť kvôli tomu filmu, čo sme videli," informovala ich Ginny.

"Toto nebolo VTIPNÉ!" zjačal Ron, ktorý už očervenel.

Keď Sirius postrehol, že ten žart neskončil tak dobre, vykĺzol hore schodmi a dúfal, že sa mu dvojčatá nerozhodnú pomstiť.

"Áno, toto bolo iba kruté," zazeral Fred.

"Hoci veľmi nápadité," ocenil George.

Fred sa zadumane pozrel na svoje dvojča, než sa uškrnul. "Dobre, uznávam, že to bola poriadne suprová pomsta."

"A vy ste nám urobili niečo podobné," pripomenula im Ginny.

"Myslím, že sme si to trochu zaslúžili," priznal George.

"Nie, vy ste si to veľmi zaslúžili," nesúhlasila Ginny.

"Dobre, nuž, nemyslím, že by som toto zvládol znova. Prímerie?" navrhol Fred.

George, Harry a Ginny prikývli na súhlas a dva páry si potriasli rukami. Ron bol stále naštvaný, ruky mal prekrížené, keď zazeral na tých, čo sa do toho žartu zapojili.

"Ale no tak, Ron, ty si im urobil to isté a musíš uznať, že to bolo trochu vtipné," chlácholila ho Hermiona.

"Nie, nebolo. Bolo to podlé," ľadovo prehlásil Ron.

Hermiona sa zasmiala a objala ho okolo krku, rýchlo ho pobozkala na líce.

"Och, Ron, občas mi pripomínaš malé dieťa, aby si vedel," hravo ho informovala.

Ron na ňu zazrel, ale ona sa len usmiala.

"A aby si vedel," zašepkala, "myslela som si, že to bolo od teba veľmi statočné, že si šiel po tých hodinách a veľmi sladké, že si ma chcel chrániť."

"Vážne?" prekvapene sa spýtal Ron. Hermiona prikývla a pritiahla ho do hlbokého bozku.

"Fuj," zastonali Harry, Ginny, Fred a George nad tým párom. Kota sa usmiala a prehlásila, že je to milé. Muchľujúci pár ich ignoroval a prešiel do kuchyne kvôli troške súkromia.

"Je to také nemravné," pokrčila Ginny plecami. "Asi budem mať trvalé poškodenie."

"Ach, ty už si trvalo poškodená," zaklopal jej Fred na hlavu.

Harry sa rozosmial, ale okamžite zavrel ústa, keď na neho Ginny zazrela. Hľadeli na seba dlhšie, než by sa patrilo a potom sa hanblivo odvrátili, tak aby si ostatní nemysleli, že na seba zízajú. Dvojčatá si vymenili vševediaci pohľad.

"Za to, že sme si vystreli z vtipkárov, z ktorých sa vystreliť nedá, myslím, že si musíme dať víťazný tanec spolu so spevom," veselo prehlásila Kota. Prešla k CD prehrávaču a pustila "Celebration" od Koola and the Gang.

Štvorica sa rozosmiala, roztancovala a príšerne spievala na piesne, ktoré Kota hrala; tvrdila o nich, že ich musí každý človek poznať, či je to mukel alebo nie.

Čoskoro im pán Stenson povedal, aby šli do postele.

Ginny s rukami na očiach prešla do kuchyne, aby povedala Hermione, že idú spať. Dvojica dievčat dobehla Kotu, a vyšli hore schodmi do Kotinej izby, zatiaľčo sa Ron vypotácal z kuchyne s priblblým výrazom. Okamžite ho zasiahli vankúše, aby ho z toho tranzu prebrali.

Všetci chalani spali dole v spacákoch, hoci bolo príliš teplo, aby do nich skutočne vliezli. Z nejakého nepochopiteľného dôvodu sa zdalo, že sa všetci rodičia zhodli, že nie je rozumné, aby chalani spali na tej istej chodbe ako dievčatá a mali by zostal na rôznych podlažiach.

Keď všetci odišli, chlapci sa rozprávali. Napriek Hermioninej bozkávacej terapii bol Ron kvôli tomu žartu stále naštvaný a rozhodol sa otočiť chrbtom a ignorovať ich, hlavne Harryho.

"O čom si myslíte, že sa baby hore bavia?" spýtal sa George.

"Ehm... aká dobrá bola naša pomsta?" skúsil Harry s úškrnom. Otočil sa k Ronovi. "Ron, no tak, bol to len žart. Nebol o nič podlejší než ten, čo ste vytiahli na mňa s Ginny."

Ron zamrmlal niečo o tom, aby Harry skočil z útesu.

"Ááále, no tak, maličký Roninko," cukroval Fred, "musíš priznať, dostali nás čisto a férovo."

"Hmmm," odpovedal Ron. Zvyšní chalani pokrčili plecami a pokračovali v špekuláciách o čom sa asi dievčatá bavia.

"Nemyslíš si, že sa bavia o nás?" spýtal sa George s úškrnom Harryho.

"O tom pochybujem," skepticky prehlásil Harry. "Pokiaľ Ginny nezabáva Kotu trápnymi historkami o tebe," povedal s diabolským úškrnom. George po ňom hodil vankúš.

"Kvôli tebe dúfam, že nezabáva, pretože potom ju zabijem a ty budeš bez frajerky, kamoško," uškrnul sa George. Harryho tvár sa rozpálila a hodil vankúš späť na Georgea.

"Ona nie je moja frajerka. My sme len..."

"...kamaráti," dokončili weasleyovskí chalani, vrátane Rona, za neho a pretočili očami.

"Potom ťa nebude zaujímať to, čo o tebe hovorí?" ledabolo sa spýtal Fred.

"Prečo? Niečo hovorí?" spýtal sa opatrne.

"Mne nie, ale možnosti sú, že tu budem sedieť a počúvať, ako sa vy dvaja snažíte uhádnuť, či sa rozprávajú o vás alebo by som mohol ísť na malý prieskum," riekol Fred.

"Tiež známy ako odpočúvanie," ujasnil George.

"Presne, bráško," povedal Fred, než sa postavil. "Dobre, idem pohľadať kúpeľňu," oznámil, než prešiel okolo kúpeľne na prízemí a zamieril hore schodmi.

Pokračoval po špičkách k dverám Kotinej spálne a zadržal dych, keď načúval tlmené hlasy zvnútra.

"Prečo im vy dve nepoviete, že sa vám páčia? Verte mi, cítia to isté, ale Harry je nanešťastie príliš tvrdohlavý a bojí sa tvojich bratov a George je Weasley, čo pravdepodobne znamená, že mu bude pár rokov trvať, než ťa požiada, aby si s ním šla na rande," ozval sa Hermionin hlas. Fred sa rozhorčene zamračil.

"Pchá, George je poriadne priamy. Som prekvapená, že ti ešte nevyhlásil nehynúcu lásku," bolo počuť Ginny.

"Ehm, možno preto, že ma videl ešte len trikrát vrátane dneška a raz sme sa minuli na vlakovej stanici?" zreteľným hlasom povedala Kota. "Chápem, prečo si dáva načas. Ale Harry je iný príbeh. Je do teba totálne zamilovaný, Ginny."

"Nie, nie je," odfrkla si Ginny. "Chcem povedať, že Harry je asi najsladším chalanom na celom svete. Je však milý ku všetkým. Len preto, že je milý ku mne, neznamená, že sa mu páčim. Vám sa len páči tá predstava, pretože som do neho bola tak dlho pobláznená."

Fred skutočne v duchu premýšľal, či má jeho sestra vôbec oči. Ako mohla byť taká slepá? Harry sa na ňu stále kradmo pozeral a zakaždým sa placho usmial, keď ho prichytila.

"Ginny, si vážne taká slepá?" ozvala sa Hermiona zvnútra izby.

"Presne," zamrmlal Fred pod nosom na chodbe.

"Ver nám, páčiš sa mu," vravela Kota, "či ti to prizná alebo nie."

"Takže," prehlásila Ginny nahlas, dychtiaca po zmene témy. "Vráťme sa späť k tebe, ktorej sa páči môj brat. Uvedomuješ si, do čoho sa dostávaš?"

"George je skvelý! Je taký veselý, nespomínajúc, že je úplne sexy. Má také nádherné telo," nadšene vravela Kota. Fred sa uškrnul, vďačný že je identickým dvojčaťom k tomu, ktoré komentovali. Začul, ako Ginny naznačuje dávivé zvuky.

"Uhm... fúj, prosím, toho  ma ušetri," vravela znechutene.

"Áno, weasleyovskí chalani sú skrátka vážne rozkošní. Ronove pehy sú tými najroztomilejšími na svete. A vážne má tie najnádhernejšie oči," rozplývala sa Hermiona, čiastočne preto, že jej robilo radosť chváliť svojho priateľa a čiastočne, aby robila natruc Ginny.

"Fúj, ospravedlňte ma, prosím, idem si prepichnúť ušné bubienky," dramaticky prehlásila Ginny. "Okrem toho nechápem, ako môžeš hovoriť o nádhernosti a okamžite nemyslieť na Harryho."

"Iste, Harry skutočne dobre vyzerá, ale weasleyovskí chalaní majú ten štýl rozkošných zadkov," vecne informovala Hermiona. Fredova sánka klesla a Ginny vykríkla: "Ach, hnus! To je nevhodné. Fúúúj!"

Hermiona s Kotom sa hystericky rozosmiali.

"Ginny, no tak, len som žartovala... trochu. Počkaj, vráť sa!" smiala sa Hermiona.

Zrazu sa dvere rozleteli, keď Ginny vyhlásila, že ide vracať a Fred tam stuhol ako jeleň prichytený v svetlometoch.

Dievčatá na neho chvíľu zhrozene hľadeli, než sa Ginny načiahla, chytila ho za ucho a vtiahla ho do izby. Rozhliadla sa po chodbe oboma smermi, aby sa uistila, že je tam Fred sám, než zatvorila dvere.

Vtlačila Freda na Kotinu stoličku a trojica dievčat ho obkľúčila. Podľa Fredovho názoru vyzerali dosť vražedne.

"Takže... zadky weasleyovských chalanov, há?" žartoval, zasmial sa nervózne, keď na neho zhora zazreli.

"Ako dlho si tam stál?" spýtala sa Ginny, ruky prekrížené.

"Ehm... pár sekúnd?" skúsil.

"Má červené ušné lalôčiky, to znamená, že klame," poukázala Ginny. "Mali by ste vedieť, že weasleyovskí muži nedokážu klamať weasleyovskej žene," vysvetľovala.

Fred nahlas prehltol.

"Neublížite mi?" zakvičal.

"Nikdy nikomu nezopakuješ, čo si počul v tejto izbe, rozumieš?" prikázala Hermiona autoritatívnym hlasom, ktorý znel dostatočne podobne ako hlas pani Weasleyovej, pred ktorým sa chalani vždy prikrčili.

Fred prikývol. "Áno, madam."

"Myslím, že musíme príkladne potrestať tohto špehúňa tu," hrozivo povedala Kota a otočila sa k svojmu stolu. Keď sa vrátila, držala malú striebornú tubu. Dievčatá prepukli v identické diabolské úškrny, z ktorých zmizla Fredovi všetka krv z tváre.

***

O pár minút neskôr sa Fred dopotkýnal dole schodmi.

"Krucinál, čo sa ti stalo?" spýtal sa Ron, keď na neho zízali v šoku. Fredova tvár bola pokrytá kresbami od rúžu, od načmáraných fúzov prepojených červenou až k obočiu. Cez čelo mal nápis: Slizolinčan.

"Tuším, že to neskončilo dobre," múdro prehlásil George.

"Počul si niečo dôležité?" spýtal sa dychtivo Harry.

"V žiadnom prípade tieto baby nebudem skúšať. Sú vážne desivé. Jediné, čo môžem povedať, je, že vám dvom želám veľa šťastia a nech je Merlin milosrdný k vašim dušiam," povedal, než zamieril do kúpeľne na prízemí, aby si umyl tvár.

"Super, naše budúce frajerky majú guráž," nadchýnal sa George. Harry s Ronom sa na neho pozreli pohľadom, ktorý jasne hovoril o tom, že spochybňujú jeho zdravý rozum. :

Čoskoro ležali chalani na spacákoch, zhasínali posledné svetlá, skontrolovali hodiny, aby sa uistili, že na nich nie je 11:27 a pomaly zadriemali. Vôbec si pritom nevšimli, že ich niekto cez okno pozoruje.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 10. Strach 2/2 Od: larkinh - 19.10. 2019
Další pomsta? Takhle to utnout teda :) Díky za překlad.
Re: 10. Strach 2/2 Od: JImmi - 19.10. 2019
Ja som čakala, že tá scéna bude už v tejto kapitole - pri jej dĺžke - takže si počkáme...

Re: 10. Strach 2/2 Od: denice - 18.10. 2019
Miluji tvoje překlady z rychlíku :-) a líbí se mi číst, jak Ron, Fred a George dostali, o co si koledovali. Díky.
Re: 10. Strach 2/2 Od: Jimmi - 19.10. 2019
No cieľ je dostať sa do Adventu pod 100 tisíc... zatiaľ v nedohľadne. Díky

Prehľad článkov k tejto téme:

Celebony: ( Jimmi )03.08. 2020Epilóg Nové začiatky 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.07. 2020Epilóg 1/2
Celebony: ( Jimmi )22.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 4/4
Celebony: ( Jimmi )17.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 3/4
Celebony: ( Jimmi )11.07. 202026. Nedokonalá dokonalosť 2.časť
Celebony: ( Jimmi )10.07. 2020 26. Nedokonalá dokonalosť 1.časť
Celebony: ( Jimmi )07.07. 202025. kapitola Len Harry 3/3
Celebony: ( Jimmi )05.07. 202025. kapitola Len Harry 2/3
Celebony: ( Jimmi )03.07. 202025. kapitola Len Harry 1.časť
Celebony: ( Jimmi )30.06. 202024. Dôvod bojovať 2/2
Celebony: ( Jimmi )28.06. 202024. Dôvod bojovať 1/2
Celebony: ( Jimmi )26.06. 202023. Zelené svetlo 2/2
Celebony: ( Jimmi )23.06. 202023. Zelené svetlo 1/2
Celebony: ( Jimmi )21.06. 202022. Najhoršie nočné mory 2/2
Celebony: ( Jimmi )19.06. 202022. Najhoršie nočné mory ½
Celebony: ( Jimmi )18.06. 202021. Záchrana
Celebony: ( Jimmi )11.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 2/2
Celebony: ( Jimmi )10.06. 202020. Smrteľné nebezpečenstvo 1/2
Celebony: ( Jimmi )15.04. 202019. Je preč 3/3
Celebony: ( Jimmi )14.04. 202019. Je preč 2/3
Celebony: ( Jimmi )11.04. 202019. Je preč 1/3
Celebony: ( Jimmi )07.04. 202018. Pomoc 2/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202018. Pomoc 1/2
Celebony: ( Jimmi )31.03. 202017. Pochyby a nedôvera 2/2
Celebony: ( Jimmi )24.03. 202017. Pochyby a nedôvera 1/2
Celebony: ( Jimmi )17.03. 202016. Bod zlomu 2/2
Celebony: ( Jimmi )03.03. 202016. Bod zlomu 1/2
Celebony: ( Jimmi )28.02. 202015. Zlý nápad
Celebony: ( Jimmi )10.02. 202014. Priateľ či nepriateľ 1.časť + 2. časť
Celebony: ( Jimmi )29.01. 202013. Reakcie 3.časť
Celebony: ( Jimmi )28.01. 202013. Reakcie 2.časť
Celebony: ( Jimmi )27.01. 202013. Reakcie 1.časť
Celebony: ( Jimmi )19.11. 201912. Následky 3. časť
Celebony: ( Jimmi )16.11. 201912. Následky 2.časť
Celebony: ( Jimmi )12.11. 201912. Následky 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.10. 201911. kapitola 2/2
Celebony: ( Jimmi )20.10. 201911. Roztrieštená ilúzia bezpečia 1/2
Celebony: ( Jimmi )18.10. 201910. Strach 2/2
Celebony: ( Jimmi )11.10. 201910. Strach 1/2
Celebony: ( Jimmi )27.09. 20199. Vadná dokonalosť – 2. časť
Celebony: ( Jimmi )20.09. 20199. Vadná dokonalosť – 1. časť
Celebony: ( Jimmi )10.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )02.09. 20198. Skúmanie nového teritória - 2. časť
Celebony: ( Jimmi )22.08. 20198. Skúmanie nového teritória - 1. časť
Celebony: ( Jimmi )13.08. 20197. Prví a druhí - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )26.07. 20197. Prví a druhí - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )25.07. 20197. Prví a druhí - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )22.07. 20196. Lekáreň - 3.časť
Celebony: ( Jimmi )20.07. 20196. Lekáreň - 2.časť
Celebony: ( Jimmi )19.07. 20196. Lekáreň - 1.časť
Celebony: ( Jimmi )25.06. 20195. Otázky a odpovede
Celebony: ( Jimmi )13.06. 20194. To, čo by ste nečakali
Celebony: ( Jimmi )04.06. 20193. Odhalenia
Celebony: ( Jimmi )14.05. 20192. Vydarené výmysly Weasleyovcov
Celebony: ( Jimmi )07.05. 20191. kapitola Začiatky
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )07.05. 2019Úvod k poviedke