Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Becoming Mrs Malfoy

4. kapitola

Becoming Mrs Malfoy
Vložené: Jimmi - 17.09. 2019 Téma: Becoming Mrs Malfoy
Jimmi nám napísal:

Autor: Rumaan

     Preklad: Jimmi  Beta: Jimmi     Banner: solace

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7539428/4/Becoming-Mrs-Malfoy 

Rating: T

 

Preklad z rýchlika


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola štvrtá

“Takže vidím, že si prežil,” boli prvé slová, ktoré Harry začul, keď vkročil v pondelok ráno do kancelárie. Vzhliadol od pošty, ktorú si vybral od sekretárky a zbadal Draca Malfoya sediaceho za jeho stolom s vyloženými nohami. 

“Aj tebe želám dobré ráno, Malfoy,” zatiahol Harry. 

“Taká škoda, dúfal som, že dostanem tvoju prácu,” pokračoval Draco, ako keby Harry vôbec neprehovoril. “Adrian hovorí, že byť aurorom má u žien obrovský úspech.”

“Ty už sa môžeš spoľahnúť na meno Malfoy. Pridaj do zbierky aurora a naše čarodejnice pravdepodobne vykotí.”

“Hmmm,” uvažoval Draco. “To by mi pomohlo vyriešiť problém s tou mojou strapatou banší.”

“Hej! Hovoríš o mojej najlepšej priateľke,” sťažoval sa Harry, keď hodil po Dracovi zošívačku.

“Pcha, ona by asi bola jedinou čarodejnicou, ktorá by odolala môjmu dobrému vzhľadu, šarmu, peniazom a práci. Potom by ale jediná možnosť pre čarodejnícku populáciu ako sa rozmnožiť, bola prostredníctvom nej a to je desivá predstava,” premýšľal nahlas Draco.

“Vidím, že uvažuješ pozitívne o svojom budúcom malfoyovskom potomstve,” uškrnul sa Adrian Pucey od dverí.

 “Len si predstav, Adrian, aké rozkošné a roztomilé to potomstvo bude,” dodal Ron, ktorý vošiel hneď za Adrianom. “Tie malé špicaté črty, vlasy, ktoré potrebujú svoje vlastné poštové smerovacie číslo a tak nekonečne očarujúca osobnosť skombinovaná z nadradenosti, tvrdohlavosti a urážok. No páni, ďalšia generácia Malfoyov bude fakt skutočný úlovok.”

Adrian s Harrym sa smiali, kým sa Draco mračil. 

“Stále budú vyzerať lepšie než tvoja banda, Weasley. Celé tie červené vlasy a more pieh, už chápem, prečo ťa ministerstvo spárovalo s Davisovou.”

Harry zasiahol, než prepukne plnohodnotná vojna urážok. “Už si dostal svoj list, Adrian?” spýtal sa.

“Áno, spárovali ma s nikým iným ako s Angelinou Johnsonovou,” uškrnul sa Adrian. 

“Tak už sa nedivím, že si dnes ráno taký veselý. Večne si na ňu na metlobalovom ihrisku mieril v nádeji, že si ťa skutočne všimne,” prehlásil Draco.

“Ako keby sa mohla ubrániť vzhľadom na toto obrovské množstvo úžasnosti,” uškrnul sa Adrian.

“Nikdy ma neprestane udivovať slizolinské nadanie pre narcizmus,” komentoval Harry Ronovi.

Ron pretočil očami. “Myslíš si, že niekedy nájdu niekoho, kto ich bude milovať rovnako, ako milujú sami seba?”

Než stihol Draco či Adrian odpovedať, budova sa mierne zatriasla zvukom vzdialenej explózie. Harry skontroloval hodinky, než zahrešil.

“Doriti, to zase Hermiona robí niečo hlúpe, asi odpálila jedného z Hestiiných sekretárov. Mal som tam byť, aby som ju udržal pod kontrolou,” oznámil, než vybehol z dverí.

Adrian nadvihol obočie a pozrel sa na Draca, ktorý sa práve zakláňal v Potterovom kresle a prehŕňal sa jeho dôvernými dokumentmi. Adriana napadlo, že ho za to napomenie, pretože nebol zamestnancom ministerstva, ale potom si to rozmyslel. Nechcel, aby ho Draco preklial, a ak bol Potter šťastlivec alebo dosť hlupák na to, aby nechal zvedavého blondiaka za svojím stolom, potom to bola Potterova vec. Adrian by nikdy nedovolil, aby mal nejaký iný slizolinčan prístup k jeho stolu. Bohovia vedia, čo za špinu by vyňuchal a použil proti nemu. Nie po prvý raz Adrian pokrútil hlavou nad dôverčivými bláznami, akými boli jeho chrabromilskí kolegovia. Ale namiesto toho, aby sa tým zaoberal, v hlave mu vŕtala iná otázka. 

“Nejdeš pomôcť Potterovi s budúcou pani Malfoyovou?”

 “Ani náhodou, nič, čo poviem, neprenikne cez to tragické krovie, ktoré nazýva svojimi vlasmi. Okrem toho tipujem, že moja prítomnosť by všetko len zhoršila,” odpovedal Draco.

Ron súhlasne prikývol. “Išla Hestii povedať, že sa za žiadnych okolností nevydá do malfoyovskej rodiny.”

Adriana to pobavilo. Len Grangerová si mohla myslieť, že môže súperiť s mocnými z ministerstva a vyhrá.

“Má nejakú nádej, že uspeje?”

“Bojíš sa, že ti zničí šance s tou odvážnou bývalou chrabromilskou triafačkou?” uštipačne zatiahol Draco.

Adrian ignoroval bývalého spolužiaka a namiesto toho sa sústredil na svojho partnera.

“Pchá,” odpovedal Ron. “Hestia by takéto niečo nespravila, pokiaľ by to nebola posledná možnosť. Jediné, čo Hermiona dosiahne, bude, že ju vytočí a preto za ňou Harry utekal. Keď si niečo vezme do hlavy, neberie nie ako odpoveď.”

Adrian sa pri tej predstave trošku striasol. Grangerová normálne budila rešpekt, ale keď ste narazili na nazúrenú Grangerovú, obvykle ste len padli na kolená a modlili sa. V skutočnosti, keď nad tým uvažoval, jediným človekom, ktorý sa obvykle vynoril bez škrabanca z tornáda menom Grangerová, bol Draco Malfoy, čo bolo asi dôvodom, prečo ich spárovali.

Potrebujete železnú konštitúciu, aby ste zvládli jedného či druhého.

****

Harry dorazil do kancelárii pred Hestiinou úplne zadýchaný. Preletel znepokojeným pohľadom trosky, ktoré boli kedy pracovňou, ale vydýchol, keď si uvedomil, že nikoho nezranilo či nezabilo, pokiaľ ste nepočítali Hestiine dvere. Tie boli zredukované na kopu triesok, ktoré sa rozprestierali do pomerne ohromujúceho oblúka, čo vypovedalo o sile Reducta, ktoré na ne bolo vrhnuté. Harry nemal veľa času, aby si zvykol na krik, ktorý vychádzal zo spomínanej pracovne. Spoznal okamžite Hermionin hlas. Ten pomerne prenikavý, ktorý odpovedal, znel ako neuveriteľne vystresovaná Hestia Jonesová.

Uisťujúco prikývol na Hestiinych sekretárov, Percy Weasleyho a Juliana St.Ledgera, ktorí znepokojení uvažovali, či by nemali ísť Hestii na pomoc.

“Nemajte obavy, idem dnu a upokojím ju,” prehlásil Harry.

Zhlboka sa nadýchol, než odvážne vkročil do Hestiinej kancelárie. Normálne by sa z toho, čo videl, rozosmial. Hermiona stála ako pomstychtivá harpya, kým sa Hestia krčila v kresle a vyzerala viac než trošku vydesená z nahnevanej a rozrušenej chrabromilskej bohyne. 

“Čo myslíte tým, že mi nemôžete dovoliť odmietnuť sa vydať za Malfoya?” škriekala Hermiona.

“Nie je to v mojej moci, Hermiona, prečo to nechápeš? Je to kliatba, nie ja, ktorá si toto vynucuje. Ja som neprišla do práce a nerozhodla sa, že prinútim mladých čarodejníkov a čarodejnice, aby sa zobrali.”

“No tak, Hermiona, má pravdu,” zamiešal sa Harry. “Vieš, že Hestia by niečo takéto neurobila, keby to nebolo nevyhnutné.”

Hermiona sa stočila, aby zazrela na Harryho, ruky založené v bok. “Toto neprijímam. Odmietam sa vydať za toho fretčiaka!”

“Nevravelo sa, že nemáš na výber?”

“Och, ja mám na výber. Nie som hračkou ministerstva alebo kohokoľvek, aby ma nútil do manželstva.”

“Pozri,” začala Hestia. “Všetko sa vysvetlí vo štvrtok a pochopíš, ako mám zviazané ruky.”

“Aspoň mi dajte niekoho iného. Dopekla, dokonca by som vzala Notta. Je lepší než Malfoy.”

“Obávam sa, že to spárovanie je nespochybniteľné, čo sa tiež vysvetlí vo štvrtok.”

“Prečo musím čakať až do štvrtka, aby som sa to dozvedela?”

“Pretože tá kliatba sa neodhalila mne a osoba, ktorej sa odhalila, to všetkým vysvetlí.”

“Považujem to za neprijateľné. Nemôžem uveriť, že nie ste schopní oboznámiť nás s tým dopredu.”

“Obávam sa, že nemám čo povedať. Prosím ťa, Hermiona, len počkaj ako všetci ostatní. Toto nie je nič, čo si vysníval nejaký blázon zo zábavy.”

Hermiona vyfučala, keď si uvedomila, že nebude po jej, čo sa na rovinu, nestávalo veľmi často. “Myslím, že nemám na výber,” nešťastne zamrmlala.

“Hermiona, mám o desať minút dôležité stretnutie s gruzínskym ministrom a rada by som mala možnosť pokúsiť sa dať do poriadku ten bordel, čo sa ti podarilo urobiť z mojej pracovne.” 

Hermiona švihla prútikom a všetko bolo tak ako predtým, než tam vrazila. “Prepáč mi to, zvyknú mi rupnúť nervy, keď mi Percy Weasey hovorí, že si nedostupná.”

Hestia prikývla, vedela, že to bolo maximálne ospravedlnenie, ktoré sa jej od Hermiony dostane. Keď ju Harry viedol preč z kancelárie, vydýchla vzduch, čo zadržiavala. Hermiona bola i v najlepších časoch nepredvídateľná. Nikdy nepochopí, ako mohlo ju a Draca Malfoya spárovať. Existovalo veľmi skutočné nebezpečenstvo, že jeden z nich skončí mŕtvy pár hodín po tom, čo sa vezmú. A Hestia by sa stavila, že to bude ten jedovatý blonďavý slizolinčan. 

Harry dostal Hermionu bezpečne späť na chodbu. Percy sa veľmi priblížil k šanci, že ho zmrzačia, keď veľmi nemúdro utrúsil poznámku o tom, že by trebalo rešpektovať časový rozvrh ministerky. Našťastie pre Percyho Harry silne zvieral Hermioninu ruku s prútikom a odpochodoval s ňou preč bez ďalších incidentov.

“Hermiona, zošalela si? Čo som ti len včera povedal?”

“Bola to Percyho chyba. Vytočil ma,” bránila sa Hermiona.

“To nie je ospravedlnenie, Hermiona. Máš dvadsaťpäť rokov; nemôžeš sa pokúsiť správať podľa toho?”

Hermiona potlačila nutkanie vyplaziť na neho jazyk v detskom geste vzdoru. 

Neznášala, keď začal byť panovačný a prehnane kritický, hlavne keď to bola jej úloha! 

Odkedy začal byť Harry tým, kto si robí starosti o bratí zákona do vlastných rúk? V duchu si vzdychla. Uvedomovala si, že tieto dni bola trošku nerozumná, ale nemohla si pomôcť. Ona nebola tá, kto sa zmenil tým, že sa priatelil s hadmi, k čomu zjavne mali jej priatelia sklony.

“Dobre, dobre, takže nemala som odpáliť Hestiine dvere. Trošku som sa prestala ovládať.”

“Len trošku?”

Hermiona ignorovala Harryho poznámku. “Ale pozri, teraz som dobrá a pokojná, takže sa len vrátim do svojej pracovne a budem pokračovať v práci.”

“Nie, dáš si čaj so mnou a Ronom,” oznámil Harry, ktorý nechcel Hermionu nechať samu, až kým sa úplne neupokojí. Nečudoval by sa, keby vrazila späť k Hestii a vyletela na gruzínskeho ministra mágie, čo by začalo diplomatickú krízu.

“Nie som decko, Harry. Nepotrebujem strážiť, až kým neuznáš, že som zase neškodná,” trucovala Hermiona. 

Harry nesúhlasil. Hermiona dokázala byť totálne detinská, hlavne keď ste sa postavili jej vôli. Pripomínala mu Teddyho počas jeho príšernej druhej fázy.

“Len sa vráť so mnou. Veľmi často ťa nevidíme a nikdy počas prestávky neprídeš na čaj.”

“Skús preto, že tam je ten odporný had, Pucey,” zamrmlala Hermiona, než sa rozhodla hrať na Harryho milú. “Dobre, pôjdem, ale mal by si mať sušienky.”

“Mám spoločnú kanceláriu s Ronom, myslíš, že tam niekde nebudú sušienky?” podotkol Harry.

Hermiona sa rozosmiala, zakvačila sa o Harryho, aby sa vrátili do jeho pracovne. Harry dúfal, že Malfoy už odišiel robiť čokoľvek, čo cez deň robieval. Nedivil by sa, keby Hermiona odpálila protivného slizoličana len, čo ho zbadá. V tejto chvíli si Harry robil o Hermionu väčšie starosti, než dával najavo. Táto kliatba a manželský zákon prišli pre ňu v zlý čas. Posilňovalo to jej zatrpknuté pocity voči slizolinčanom a bola kvôli tomu ešte bláznivejšia než kedy predtým. Skutočnosť, že ju spárovali s Dracom Malfoyom, bola čerešnička na torte; niežeby niektorý iný slizolinčan bol pre jeho priateľku prijateľný, ale Malfoy mal v Hermioninom srdci špeciálne miesto v neznášaní.

****

Keď bola kríza zatiaľ odvrátená, Harry sa pomaly vracal do svojej kancelárie. Kedysi si myslel, že keď bude Voldemort mŕtvy, tak bude môcť šťastne odskákať do západu slnka. Namiesto toho to teraz bola jeho najlepšia priateľka, ktorá mu spôsobovala predčasné šediny a bezsenné noci a nevyzeralo to, že sa to v najbližšom čase zmení.

“Koľko je obetí?” spýtal sa Ron, keď sa Harry vrátil na oddelenie aurorov. 

“Počula som to, Ronald,” prehlásila Hermiona, keď nasledovala Harryho dnu. “Boli to len Hestiine dvere a takmer tvoj brat za hlúpe poznámky, zase.”

“Percy bol večne panovačný nafúkaný kretén, Hermiona. Dávam ti povolenie nabudúce ho prekliať.”

Hermiona sa na Rona usmiala. “Pochybujem, že by Molly bola taká odpúšťajúca.”

Rozhliadla sa po pracovni, strnulo kývla Puceymu, než nakoniec zachytila pohľadom toho, kto sedel za Harryho stolom, s nohami hore a rukami za hlavou, a tváril sa, ako keby toto miesto vlastnil.

“Ahoj, mačička,” zatiahol na ňu Draco, uškrnul sa, keď zbadal, ako zúrivosť začína zapĺňať jej oči. Harry zastonal; jeho nádeje, že Malfoy konečne nájde trochu taktu a vypadne, sa nenaplnili. Práve odvrátil jednu katastrofu, aby sa nevedomky dostal sám do stredu ďalšej.

“Čo tu dofaka tento robí?” spýtala sa Hermiona s nenávisťou v hlase.

“Prišiel som pozrieť Adriana, srdiečko moje,” oznámil Draco, šťastne pridal ďalšie palivo na Grangerovej oheň. Ron s Adrianom sa zohli za svojej stoly v očakávaní explózie, ku ktorej muselo dôjsť.

“Nehovor mi tak, pre teba nie som nič, ty mrchavec,” zúrila Hermiona. 

Zdalo sa, že si blondiak nerobí starosti s nebezpečenstvom, v ktorom bol, ale to bol celý Malfoy. ‘Nikdy nedokáže odolať pokušeniu vytočiť Hermionu,’ pomyslel si zatrpknuto Harry.

“Ale to je to, kde sa mýliš. Si totiž moja snúbenica,” vysvetľoval, keď si ju prezrel od hlavy po päty. “Hoci mám pocit, že by som ťa mal informovať, že Malfoyovci vždy vyzerajú chladne a vyrovnane; asi by si na tom mala popracovať, práve teraz vyzeráš dosť rozrušene.”

Hermiona praskala hnevom. Každú sekundu jej vlasy vyzerali divokejšie a čoskoro sa prestane ovládať. “Ja sa za teba nevydám, ty diabolský kretén.”

“Pripomeniem ti to o rok, keď budeš pani Malfoyová.”

Hermiona podráždene dupla nohou. “Ak ma prinútia vydať sa za teba, o rok už nebudeš nažive.”

“Fakt milujem, keď sa takto nahneváš. Je z teba veľmi sexy harpya, mačička,” žmurkol na ňu Draco, ktorý sa hrozitánsky bavil.

“Ja nie som žiadna mačička! Prestať mi vravieť také kydy.”

Draco sa jej zasmial do tváre. “Ale robíš zo seba rozkošnú mačičku, keď si celá rozcuchaná a prskajúca s vycerenými pazúrmi, pripravená zaútočiť.”

“To stačí,” vykríkol Harry a vkročil medzi nich dvoch. “Ty zostaneš tu,” prikázal Dracovi. “Hermiona, poď so mnou.”

Harry musel odtiahnuť rozzúrenú ženu von z dverí. Šťastne narazil na vážnu prítomnosť Luny Lovegoodovej, zamrmlal tomu roztržitému dievčaťu niečo o Malfoyovi a nechal stále peniacu Hermionu na ňu. To bolo na Lune nádherné - nevadilo jej, že to Harry urobil. Luna chlácholivo hladila Hermionu po chrbte a odviedla nahnevanú brunetku späť do jej pracovne, aby si dala šálku upokojujúceho kamilkového čaju. Luna bola taká dobrá priateľka, že nechala Hermionu rečniť o Dracovi Malfoyovi minimálne aspoň hodinu.

“Neprestane ma udivovať ako to, že vždy zjavne unikneš tomu, aby ťa Hermiona zavraždila,” poznamenal Ron uškŕňajúcemu sa slizolinčanovi.

“Mačička?” dumal Adrian. “Mňa by nikdy nenapadlo nazvať takto Grangerovú, ale fakt sa to hodí, Draco. Určite predtým ako odišla pripomínala nazúrenú mačku. Hoci divokú.”

Draco nič nepovedal; sedel tam s neuveriteľne samoľúbym pocitom ohľadne svojej schopnosti rozzúriť Grangerovú viac než ktokoľvek iný na tejto planéte. Bolo to pre neho zdrojom hrdosti a nikdy sa mu to nezunovalo. 

Harry napochodoval späť do pracovne. “Občas ťa fakt nenávidím, Malfoy,” zavrčal.

Draco len zdvihol ruky na znak porážky, tá spokojnosť okolo neho bola takmer hmatateľná.

“S takýmto druhom kárania sa nikam nedostaneš, Harry,” povedal Adrian. “Draco nemiluje nič viac než vytáčať Grangerovú, až kým jej nerupnú nervy.”

“Vážne ťa zabije, Malfoy,” prehlásil Ron. “Neviem, čo si ministerstvo myslelo, keď týchto dvoch spárovalo.”

“Hestia povedala, že to párovanie bolo mimo nej. Hermiona prakticky žobrala o kohokoľvek iného než Malfoya.”

“Premýšľam, kto je za týmto všetkým,” dodal Ron.

“Neviem, ale zjavne tie spárovania veľmi dobre premysleli, napriek spárovaniu Draca s Hermionou,” odpovedal Adrian.

“Ahhh, ale Dafné ma informovala, že tunák Draco má dosť veľkú slabosť pre našu Hermionu,” šťastne oznámil Harry, pretože vedel, že týmto Malfoya vytočí.

“Ja nemám slabosť pre Grangerovú, v žiadnom prípade, tvare či forme.”

Adrian si odfrkol. “Vždy tak kvôli tomuto vehementne protestuje, že všetci vieme, že je to pravda.”

Draco sa zamračil na otravné trio aurorov pred ním. “Nemáte ľudkovia nejakých smrťožrútov na úteku alebo niečo iné, čo chytať?”

“Mohli by sme ísť po tom, čo sedí pred nami,” kruto poznamenal Adrian.

Dracove zamračenie zosilnelo. “Ak ste sa už prestali chovať ako čuráci, musím niekde byť.” 

“Och, áno, patentovaný Malfoyov ťah ako utiecť preč, keď sa rozhovor vedie niekam, kam sa im nepáči,” rýpal Adrian stále do Draca.

Ron s Harrym milovali, keď sa tí dvaja slizolinčania takto hašterili. Nikto nedokázal vytočiť Malfoya rýchlejšie než niektorý z jeho bývalých spolužiakov, keď sa rozhodol obrátiť svoj odporný dôvtip voči nemu. Nuž, okrem Hermiony, ktorá to dokázala zakaždým.

Draco ukázal Adrianovi prostredník a odkráčal preč s habitom vejúcim pánovito za ním.

“Začína sa čím ďalej tým viac podobať na Snapa, čo je presne to, čo tento svet potrebuje,” povedal Harry.

“Vieš, že máš šťastie, že som tu bol a mohol si sa tak vyhovoriť, že ma Draco prišiel navštíviť, však? Kedy prezradíš Grangerovej svoje ďalšie špinavé slizolinské tajomstvo? Grangerová vie, že vy dvaja sa stýkate so mnou a teraz vie, že Harry chodí s Dafné.” Adrian zbadal Harryho zmätený výraz. “Ron mi to povedal, keď si zachraňoval Grangerovú, aby ju nevykopli. Ale kedy vypustíš to najhnusnejšie tajomstvo zo všetkých von? Že sa už minimálne rok kamarátiš s Dracom?”

“Dúfajme, že nikdy,” optimisticky navrhol Ron.

Adrian si odfrkol. “Áno, veľa šťastia, keď jej budete vešať bulíky na nos. Spravte mi láskavosť a nepovedzte jej to, keď budem nablízku. Som príliš mladý a dobre vyzerajúci, aby som zomrel.”

Harry s Ronom si vymenili pohľady. Desili sa dňa, kedy budú musieť povedať Hermione, že nechali svoje spory s Dracom Malfoyom v minulosti. Určite pôjde do vývrtky.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 4. kapitola Od: sisi - 08.02. 2020
Nemůžu si pomoci, prostě miluju ty zmijozelské řečičky. Jsou tak vtipní, neotřelí, oproti ostatním kolejím. Jestli to nebude výběrem literatury pro mládež a výchovou. Takové věci by se měli předávat z generace na generaci, vtloukat do hlavy dětem od útlého věku. Děkuji za překlad.

Re: 4. kapitola Od: TaraFaith - 15.10. 2019
Jsem s této povídky pořád trochu na vážkách.. Na jednu stranu mě moc baví slovní přestřelky mezi všemi zúčastněnými a vždycky se těším a čekám s čím dalším autorka přijde... Ale Hermiona je tu vážně na ránu.. :D Chápu že má psychický problém a že za to vlastně nemůže, ale je to tu vyhrocené až do stavu nepříčetnosti a vůbec nemám představu, jak se s tím chce autorka vypořádat.. Rozhodně se těším na další kapitolu a děkuji za překlad.

Re: 4. kapitola Od: myska111 - 17.09. 2019
Jsem zvědavá, co je to za kletbu, která spárovala Draca s Hermionou. Těším se na jejich vzájemné slovní přestřelky. Těším se na další kapitolu. Díky za překlad

Re: 4. kapitola Od: Lupina - 17.09. 2019
Tak jsem si pocetla cestou vlakem. Jesteze uz mam ten chytry mobil. Porad mi Hermiona prijde krapet strelena, ale Zmijozelove to vynahrazuji. Jejich interakce je famozni. Draco ma jiste sebevrazedne tendence, ale aspon to vic jiskri. Dekuju, Jimmi. Tesim se na pokracovani.

Re: 4. kapitola Od: denice - 17.09. 2019
Uvedomovala si, že tieto dni bola trošku nerozumná, ale nemohla si pomôcť. - :-D Hermiona prožívá pubertu, kterou si zřejmě nemohla odbýt v dospívání, neskutečně mě baví. A ještě víc Draco, potvorák jeden. Vrcholem kapitoly je ovšem Adrian - jediný dokáže Draca zahnat na útěk, z toho by si Hermiona měla vzít příklad! Díky, bylo krásné se po ránu od srdce zasmát.

Re: 4. kapitola Od: Jacomo - 17.09. 2019
... vlasy, ktoré potrebujú svoje vlastné poštové smerovacie číslo... Tak tohle mě rozsekalo hned na začátku a pak už jsem se smát nepřestala. Merline, ta Hermiona je cvok! Myslím, že dokonce předčí Rona v jeho horších chvílích, a to už je co říct Neskutečně se bavím tím, že tentokrát je to ona, kdo odmítá být objektivní. Když dokázal letitou nenávist k Malfoyovi a dalším zmijozelům pohřbít i Ron, měla by toho být rovněž schopná. Ale to bychom se tak nebavili, že Veliké díky za tak rychlé přidání další kapitoly, Jimmi!

Re: 4. kapitola Od: kakostka - 17.09. 2019
Tahle kapitola jasně ukazuje, že je Hermiona duševně nemocná, napadnout ministryni a vřískat jako pominutá, obdivuju Hestii, že ji ještě nevyrazila. Je to čím dál horší a jsem fakt zvědavá, jak se tohle povede otočit. Kdyby tak nenáviděla jen Draca, ale ona fakt jde po všech Zmijozelech...to jasně ukazuje, jak mimo je. Je to unavující, být Harry, nechám ji zavřít u Munga k tomu nasadím mudlovskou terapii a potoky uklidňujících lektvarů. Draco neodolal, chápu, kdo by odolal soptící harpyi, ale i tak bych si pro sichr kryla záda. Děkuju za překlad.

Re: 4. kapitola Od: Gift - 17.09. 2019
Dalsi neskutecna kapitola, ktera srsela vtipem. Co veta, to perla! Bavila jsem se tak, ze mi tentokrat Hermiona ani nelezla na nervy. Dekuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )23.11. 202027. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.11. 202026. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.11. 202025. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.11. 202024. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.11. 202023. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )23.10. 202022. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )20.10. 202021. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.10. 202020. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.10. 202019. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )30.09. 202018. kapitola 2/2
Rumaan: ( Jimmi )29.09. 202018. kapitola 1/2
Rumaan: ( Jimmi )25.09. 202017. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )22.09. 202016. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.09. 202015. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.09. 202014. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.09. 202013. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )28.07. 202012. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.05. 202011.kapitola
Rumaan: ( Jimmi )21.02. 202010. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )04.02. 20209. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.01. 20208. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )03.01. 20207. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.11. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )29.10. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.09. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.09. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.07. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )05.07. 2019 1.kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )02.07. 2019Úvod k poviedke