Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Magie krve

76. Kletby a tesáky

Magie krve
Vložené: Coretta - 17.05. 2019 Téma: Magie krve
Coretta nám napísal:

AutorGatewayGirl

Překlad: Coretta   Beta: Avisavis    

Banner:  Coretta

Severus Snape-Hito76 ©2007-2017 snapefanclub

Severus Snape ©2006-2017 keeperofthedead

Originál:

 http://www.potionsandsnitches.org/fanfiction/viewstory.php?sid=2025 

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

76 – Kletby a tesáky


část první

 

Severus zuřil celou cestu k Zakázanému lesu. Idiotští nebelvíři, všichni do jednoho! Harry se musel pokusit zachránit Creevyho... Severus přemýšlel, proč se toho hlupáka vůbec snaží zachránit sám. Pokoušel se namluvit si, že kdyby to neudělal, udělal by to Harry. Mimo to to byla jeho povinnost jakožto člena profesorského sboru... jeho závazek vůči Brumbálovi...

Vzdal to. Pozemky mu ubíhaly pod nohama jako v nějaké podivně známé noční můře. Opět bude čelit vlkům. Uvidí Remuse a tentokrát věděl, tentokrát to nebylo možné popřít – nebyla to povinnost nebo logika, byla to pomsta a pokání a osud – nemohl se ubránit, aby za vlkem běžel o nic víc, než se mu to dařilo v nočních můrách. Osvobodit ho může jen zavrčení a skok, a tentokrát tu nebude James...

Měl strašné tušení, že se k němu Brumbál nedokáže dostat včas, a jestli ho Remus zabije, Harrymu nezůstane ani jeden z nich. Pokusil se čerpat z toho zadostiučinění, ale uvědomoval si, že by to byla tragédie. Jako každá dobrá tragédie, ani tato se nedokázala vyhnout patosu. Možná že následná bolest promění Harryho ve zbraň, kterou všichni potřebovali.

Černota lesa se blížila, neprostupná. Severus vytasil hůlku. Zaslechl vlčí štěknutí a zpomalil, ale vlk ho k sobě stále táhl. Přešel z běhu do klouzavé chůze, která mu dovolí včas se vyhnout překážkám, které by mu stály v cestě, a odhodlaně vstoupil do lesa. Vždy existovala šance, že vlci začnou výt, sesypou se na ně kentauři a sprovodí je ze světa. Zkontroloval mapu. Remus Lupin a ještě jeden vlk, jehož jméno neznal, se nacházeli blízko tečky označené popiskem Colin Creevy, jejich tečky se téměř překrývaly, žádná se nepohybovala. Ostatní se rozptýlili, dva mířili pryč. Severus na sebe seslal Visus noctu a znovu se rozběhl.



Jako první zahlédl chomáče bílé srsti, zpomalil. Dva vlci byli zaklesnutí v sobě v boji. Severus se přikradl blíž a zahlédl ve stínu stromu za nimi cosi, co by mohl být chlapec. Začal opatrně obcházet vlky směrem k němu, když ho na okamžik oslepil záblesk fotoaparátu. Před očima mu chvíli plavaly modré tečky, když vše opět zahalila tma. Byl to ten nebelvírský spratek. Ten tupec měl vytaženou kameru a fotil jednu fotku rvoucích se vlků za druhou. Palouk díky jeho zábleskům vypadal jako němé hromobití.

Vylezte na strom!“ Zavolal na něj Severus a oba bojující vlci se zarazili a otočili po něm... vlkodlaci z veškeré dostupné kořisti nejvíce upřednostňují člověka, vyhledávají ho, kdykoliv se jim naskytne příležitost... Severus ta slova téměř viděl vrytá do své mysli, vše i s krasopisnými kudrlinkami pod každým k. Jeden z vlků vyrazil k němu, druhý jen skok za ním.

Stupefy!“

Kouzlo předního vlka pouze srazilo k zemi, překulil se a byl v mžiku opět na nohách, ale drobné zdržení stačilo; druhý vlk po něm skočil a rozerval mu hrdlo.

Severus stál jako přikovaný s hůlkou v pohotovosti a zíral na řinoucí se proudy krve. Vítězný vlk od mrtvého couvl, pak padl k zemi a přetočil se na záda. Severus měl o zvířecím chování pouze velmi povrchní povědomí, ale projevy podřízenosti znal velmi dobře z první ruky. Obezřetně jednou rukou narovnal jejich část mapy a mrkl dolů.

Remus Lupin.

Upřel pohled na vlka. Ten se opatrně zvedl a posadil, díval se, jak ho Severus sleduje. Ani trochu se nepodobal krvelačné bestii, která se po něm sápala v Chroptící chýši, až na hubu, ze které stále odkapávala krev stejně jako před tolika lety. V tu chvíli si Severus omámeně uvědomil, že to tenkrát musela být Remusova vlastní krev. Sledoval, jak si mírný vlk olízl vlastní žebra, oklepal se a znovu se olízl, část krve se mu podařilo odstranit. Severus hleděl na Remuse, pak sklopil oči k mrtvému vlkovi mezi nimi.

Znal jsi ho?“

Připadal si směšně, jakmile ta slova vypustil z úst. Podle dostupné literatury vlkodlaci ve vlčí podobě i pod vlivem lektvaru rozuměli lidské řeči jen velmi omezeně. Vlk jeho slova opravdu ignoroval a místo toho se upřeně zadíval na Creevyho. Severus se proklel, že promrhal tolik času, a vrhl se přes palouk.

Popadl kluka za nadloktí. „Hýbněte sebou. Okamžitě.“

To bylo bombastické, pane profesore! Myslíte, že to je profesor Lupin? Myslíte-?“

Jestli je to Lupin, právě jste ho přinutil zabít, předpokládám, že to bylo poprvé v jeho životě.“

Ou.“ Kluk se zarazil, ale vydrželo mu to jen drobný okamžik. „Ale i tak, bylo to úžasné, že jo? Budu ty fotky moct prodat Dennímu věštci, kou-“

Nikdy ty fotky nevyvoláte!“ Severusova panika se vrátila plnou silou. Mohl by na některém z obrázků být zachycen! Pán zla by se ho jemně otázal – „Severusi, proč jsi nepomohl mým vyslancům? Stále je tvá cesta tolik nejasná?“

Ale-“

Jdeme!“ Severus se pokusil postrčit kluka vpřed. Právě včas, donesla se k němu série zvuků – praskání suchého listí, křupání větviček – blížilo se nějaké velké stvoření, a to rychle. Strčil kluka před sebe a vyzdvihl ho na nejnižší větev buku. „Nahoru!“

Remus vyskočil na nohy a rozběhl se. Když se příchozí vlk vynořil, stál už mezi ním a Severusem. Severus sledoval, jak snížil hlavu a varovně zavrčel. Nový vlk, tmavší než předchozí s mísícími se plochami hnědých a šedých chlupů se s cuknutím stáhl. Pokusil se Remuse obejít. Remus mu to nedovolil, z hrdla se mu dralo vrčení. Přešlapovali sem a tam, Remus vždy mezi hnědým vlkem a Severusem.

Pak se ze stínů vynořil čtvrtý vlk, šedobílý a tak podobný Remusovi, že se Severus bál, že by si je mohl splést, prohnal se kolem přešlapujícího páru a přiměl tak Remuse otočit se. Zpoza Severuse vyšlehl záblesk světla a Severus si uvědomil, že ten nebelvírský hlupák vylezl jen o jednu větev výš, měl větší starost o své fotografie než o vlastní život. Vlk zaskučel bolestí a překvapením z ostrého světla.

Šplhejte výš!“

Nejnovější vlk se s vrčením rozběhl ke klukovi, Remus hned za ním. Severus se pokusil vylovit z paměti nějaké kouzlo, které by účinkovalo proti vlkodlakovi, věděl, že jich znal hned několik. Zatímco přemýšlel, seslal znovu Omračovací kletbu. Minul; vlk se vymrštil vzhůru dřív, než čekal. Zachytil zuby lem Colinova hábitu a dopadl zpět na zem, kluka stáhl s sebou. Colin překvapeně vyjekl a přetočil se, aby ochránil svůj fotoaparát před nárazem. V jeho křiku proznívala bolest, ale pokousaný nebyl – Remus se k nim dostal včas a stahoval vlka zpět za zadní nohu. Vlk se stočil, aby po něm mohl chňapnout zuby, a Severus si konečně vybavil potřebné zaklínadlo.

Rumperio!“ Vytáhl z boty nůž – měl krátkou čepel, ale muselo to stačit – vrhl se dopředu a levou rukou bodl stvoření do oka. Vlkovo celé tělo se prohnulo jako luk, všude se rozstříkla nakažlivá krev a zpěněné sliny. Severus uskočil dozadu a couval dozadu, dokud zády nenarazil na kmen stromu, a tam jen stál a třásl se. Nedostalo se to na mě. Snad to nemám na sobě. Muselo by se mi to dostat do rány nebo do pusy nebo do očí...

Vrátit se pro zkrvavený nůž bylo naprosto vyloučené.



Nebelvírský chlapec se mu choulil u nohou, syčel a kolébal se pod náporem bolesti. Severus mohl vidět, že jeho koleno je nepoužitelné – nejednalo se o nějaké drobné zranění, ne s nohou v takovémto úhlu. Příchod dalších dvou vlků zaregistroval ve chvíli, kdy byli téměř u něj. Na dosah ruky kolem něj prolétl šedý záblesk a Severus málem zaútočil, než mu došlo, že vlk vrhl své tělo do cesty útoku jednoho z nově příchozích, tentokrát sněhově bílého. Na kratičký okamžik spolu v zuřivém klubku padli k zemi, pak se zvedli a oddělili od sebe. Za bílým vlkem číhal další šedý, tento měl naštěstí téměř jednolitě šedivý kožich, takže ho Severus snadno dokázal odlišit od Remusovy směsi šedých a bílých chlupů.

Pokusil se vybavit zaklínadlo, které vlkodlaky oslabí, takže budou běžné kletby účinné. Viděl ho ani ne před týdnem, když si procházel Lupinovy poznámky...

Bílý vlk s vrčením zacouval, ale skvrnitý hnědý a šedý se naopak začali strategicky rozptylovat. Severus ukročil do strany, aby se dostal nad Colina se stromem v zádech a Remus mohl stát před oběma naráz. Stále tak měl nekryté boky a šedý vlk se posouval v kruhu vpravo, zatímco hnědý se plížil doleva. Severus usoudil, že šedý vypadá nebezpečněji, a namířil hůlku na něj. Debilitario, vybavil si, jeho paměť s ním konečně srovnala krok, a pak Smrtící kletba. Než však stačil otevřít ústa, vlk před ním se znenadání proměnil ve zmítající se vrčící kouli dvou vlků, poté tří. Když se dostali od sebe, Remus žil, ale z boku se mu řinul proud krve. Neúspěšně se pokusil vstát. Hnědý vlk stál s nohama od sebe a naježenou srstí a vrčel na bílého. Ten z mely podle všeho bohužel vyvázl bez úhony.

Severus seslal na šedého vlka Debilitario, ale neměl čas vyslat za ním další kletbu. Bílý vlk se vrhl k němu a šedý se také připravoval ke skoku. Severusovi stačila hlavou prolétnout myšlenka, že bude mít štěstí, když umře.


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 28.12. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: werusska - 26.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: 76. Kletby a tesáky Od: prodavacka - 21.05. 2019
Ahoj,při čtení se mi tajil dech a hrozně moc si přeju, aby Remus a Severus přežili i s Colinem. Moc děkuju, zdraví Prodavačka

Re: 76. Kletby a tesáky Od: Lony - 21.05. 2019
Vím že asi hodně čtenářů se vždy nemůže dočkat další kapitoly, (stejně jako já) ale zarazilo mě že tato kapitola není přeložena celá.
Re: 76. Kletby a tesáky Od: Neprihlásený - 22.05. 2019
Ahoj, kapitola celá přeložená je, ale nemám moc času, za měsíc státnicuju a navíc jsem si zlomila malíček, takže psaní je teď super pomalé. Proto jsem kapitoly, které mám nyní připravené, rozdělila, aby mohly jít pátky pravidelně. Jinak by to až do státnic šlo tak jednou za tři týdny :/ snad se čtenáři moc nezlobí :)

Re: 76. Kletby a tesáky Od: kakostka - 17.05. 2019
No, já nějak předpokládám, že se z toho dostanou, ale za jakou cenu? Lupin zabil, je zraněnej, otázkou je, jak to s ním dopadne. Severus riskuje vlastní život, nakažení, své postavení špiona a Colin? ten si to nadšeně fotí... jak poznamenal někdo výše, to je vážně na dlouhou terapii, nemá to v hlavě v pořádku, což dokázal ve chvíli, kdy měl šplhat na strom a on místo toho fotil. Proto si stojím za pojmenováním kretén, debil, kretén, debil. Protože debilita je označení stupně IQ, v Colinově případě dost nízké. A do toho se určitě připlete Harry, protože to tak nenechá, že?

Re: 76. Kletby a tesáky Od: Sally - 17.05. 2019
Colin, ty monumentálny chrabroblbec! Neviem ako vy a vaše domnienky, ale ja mu nedávam veľa šancí na prežitie. So Severusom ich môže zachrániť naozaj už len zázrak a pevne dúfam, že ten nepríde v podobe Harryho záchranárskeho komplexu alebo tlupy smrťožrútov. Takto to useknúť, čím sme si to zaslúžili? Vďaka za preklad čarodejky :)

Re: 76. Kletby a tesáky Od: sisi - 17.05. 2019
Je mi fakt líto Severuse, protože nevím, jak se z téhle šlamastiky dostane on se zdravou kůží a předpokládám, že Colina v záchvatu fotografování prostě sežerou vlci. Severus bude mít výčitky svědomí velikosti Golfského zálivu a pak ještě bude muset čelit Brumbálovi, kterému bude jiskřit oko, nemluvě o madam Poppy Pomphreyové, která bude nesouhlasně mlaskat. Souhlasím se všemi označeními mladého Colina v komentářích nade mým, nahledě o nezodpovědnosti nebelvírů jako takových. Z toho už pak nevybruslí ani Minerva, jako ředitelka Nebelvíru. Ááááááááá, z toho bude ještě hroznýho papírování, zasedání školní rady, nová nařízení, možná se ukáže další vrchní vyšetřovatelka, opravdu peklo. Díky za krásný překlad, budu vyhlížet novou kapitolu s každou minutou do dalšího vydání. netěším se na Snapea od krve, ani na ten trhanec, co zbude z Lupina, ani na mrtvolného Colina Creeveho. Chudáci jeho rodiče. :-(

Re: 76. Kletby a tesáky Od: Ani - 17.05. 2019
Budu nesouhlasit s ostatními komentáři -- Colina bych poslala na léčení, ne na trest. Kdyby byl jenom blbec, tak do toho lesa možná vleze, ale pak převáží pud sebezáchovy (nejpozději po Severusově příchodu, ale spíš dřív). To, že se tak nestalo, podle mě ukazuje na nějaký hluboký problém. Třeba sebehodnocení tak upnuté na fotky, protože v běžné komunikaci ho ostatní neberou? Každopádně jim pěkně zavařil; byla jsem napnutá už po předchozí kapitole a teď tohle... Díky!

Re: 76. Kletby a tesáky Od: denice - 17.05. 2019
Tak tomuhle se říká cliffhanger jak prase :-) A na Colina mám stejný názor jako předchozí komentující, jen bych ho dala napospas Filchovi až do konce školního roku, a teprve pak bych vyloučila ze školy to, co by zbylo :-D Díky.

Re: 76. Kletby a tesáky Od: Jacomo - 17.05. 2019
Do posledního písmene souhlasím s kakostkou, Colin to tady fakt kapitálně pos*al :-( A ještě se budeme do příští kapitoly kousat nervozitou, jak tahle šlamastika dopadne. Ach jo. Velice děkuju za další dílek, Coretto.

Re: 76. Kletby a tesáky Od: zuzule - 17.05. 2019
To je takovej ***! Jestli ho nevylouci z Bradavic, tak doufam, ze ho aspon povesi za palce ve sklepeni...

Re: 76. Kletby a tesáky Od: kakostka - 17.05. 2019
Kretén, kretén, kretén, Coretto, prosím, řekni mi, že za tohle toho debila vyloučí z Bradavic, sežerou mu prdel, dostane měsíce trestů s Filchem, možná i španělská bota by se šikla... To už opravdu není normální, nadšeně bude prodávat fotky do Věštce, absolutně ho nezajímá že ohrožuje Remuse, který kvůli němu riskuje život, že smrtelnému nebezpečí vystavuje Severuse... Debil, blbeček, debil, blbeček a jen támhle dva debilové vedle sebe a oba se jmenují Colin. Já bych ho snad zabila sama, proč se Severus namáhá, vždyt on má hlavu jen, aby mu nepršelo do krku. Děkuju za překlad, ale takhle to useknout, ííííí

Prehľad článkov k tejto téme:

GatewayGirl: ( Coretta )27.03. 202084. Epilog
GatewayGirl: ( Coretta )20.03. 202083. Zpátky doma - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )13.03. 202083. Zpátky doma - část první
GatewayGirl: ( Coretta )06.03. 202082. Opatrovnictví - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )28.02. 202082. Opatrovnictví - část první
GatewayGirl: ( Coretta )21.02. 202081. Ráno poté
GatewayGirl: ( Coretta )14.02. 202080. Hadí jazyk - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )07.02. 202080. Hadí jazyk - část první
GatewayGirl: ( Coretta )31.01. 202079. Pánem
GatewayGirl: ( Coretta )24.01. 202078. Halloweenský ples - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )17.01. 202078. Halloweenský ples - část první
GatewayGirl: ( Coretta )14.06. 201977. Nejisté časy - část třetí
GatewayGirl: ( Coretta )07.06. 201977. Nejisté časy - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )31.05. 201977. Nejisté časy
GatewayGirl: ( Coretta )24.05. 201976. Kletby a tesáky - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )17.05. 201976. Kletby a tesáky
GatewayGirl: ( Coretta )10.05. 201975 - Černá magie a temná stvoření - část 2
GatewayGirl: ( Coretta )03.05. 201975 - Černá magie a temná stvoření - část 1
GatewayGirl: ( Coretta )05.04. 201974. Neopatrnost
GatewayGirl: ( Coretta )15.03. 201973. Dárky a obavy - část 2
GatewayGirl: ( Coretta )08.03. 201973 - Dárky a obavy
GatewayGirl: ( Coretta )22.02. 201972. Nová spojenectví - část druhá
GatewayGirl: ( Coretta )15.02. 201972. Nová spojenectví - část první
GatewayGirl: ( Coretta )08.02. 201971. Důsledky
GatewayGirl: ( Coretta )01.02. 201970. Nebezpečí důvěry
GatewayGirl: ( Coretta )25.01. 201969. Úrovně
GatewayGirl: ( Coretta )18.01. 201968. Rituál
GatewayGirl: ( Coretta )09.11. 201867. Masky
GatewayGirl: ( Coretta )02.11. 201866. Vzájemnost
GatewayGirl: ( Coretta )26.10. 201865. Smlouvání
GatewayGirl: ( Coretta )19.10. 201864. Zachovat dekorum
GatewayGirl: ( Coretta )12.10. 201863. Nový úhel pohledu
GatewayGirl: ( Coretta )05.10. 201862. Na špatném místě
GatewayGirl: ( Coretta )28.09. 201861. Zasedání Weasleyových
GatewayGirl: ( Coretta )21.09. 201860. Hry a žertíky
GatewayGirl: ( Coretta )24.08. 201859. Změny
GatewayGirl: ( Coretta )17.08. 201858 - Abstraktní pojem
GatewayGirl: ( Coretta )10.08. 201857. Osobní záležitosti
GatewayGirl: ( Coretta )03.08. 201856. Nedůvěra
GatewayGirl: ( Coretta )27.07. 201855. Útoky
GatewayGirl: ( Coretta )20.07. 201854. Sdílení tajemství
GatewayGirl: ( Coretta )13.07. 201853. Inkriminující fotografie
GatewayGirl: ( Coretta )06.07. 201852. Nabídka míru
GatewayGirl: ( Coretta )29.06. 201851. Střet
GatewayGirl: ( Coretta )22.06. 201850. Proměnlivá spojenectví
GatewayGirl: ( Coretta )15.06. 201849. Mapování nepřátelského území
GatewayGirl: ( Coretta )08.06. 201848. Jiná místnost
GatewayGirl: ( Coretta )01.06. 201847. Světlo svítání
GatewayGirl: ( Coretta )25.05. 201846. Hra
GatewayGirl: ( Coretta )18.05. 201845. Udržte mě tady
GatewayGirl: ( Coretta )11.05. 201844. Hadi a zmije
GatewayGirl: ( Coretta )04.05. 201843. Hudba duše
GatewayGirl: ( Coretta )27.04. 201842. Vraždy a vzpomínky
GatewayGirl: ( Coretta )20.04. 201841. Ročník 77
GatewayGirl: ( Coretta )13.04. 201840. Zmírnění následků škod
GatewayGirl: ( Coretta )06.04. 201839. Špatná odpověď
GatewayGirl: ( Coretta )30.03. 201838. Konspirační teorie
GatewayGirl: ( Coretta )23.03. 201837. Vztahy
GatewayGirl: ( Coretta )16.03. 201836. Přechodné nepřátelství
GatewayGirl: ( Coretta )09.03. 201835. Vlkodlačí čest
GatewayGirl: ( Coretta )02.03. 201834. Magická berlička
GatewayGirl: ( Coretta )23.02. 201833. Experimentování
GatewayGirl: ( Coretta )16.02. 201832. Létání a vyšetřování
GatewayGirl: ( Coretta )09.02. 201831. Můj život jako camrál
GatewayGirl: ( Coretta )02.02. 201830. Další komplikace
GatewayGirl: ( Coretta )26.01. 201829. Nový režim
GatewayGirl: ( Coretta )19.01. 201828. Mimoškolní aktivity
GatewayGirl: ( Coretta )12.01. 201827. Opět doma
GatewayGirl: ( Coretta )24.11. 201726. Léto u konce
GatewayGirl: ( Coretta )17.11. 201725. Na čí stranu?
GatewayGirl: ( Coretta )11.11. 201724. Pozměněný stav mysli
GatewayGirl: ( Coretta )03.11. 201723. Možnost volby
GatewayGirl: ( Coretta )27.10. 201722. Pravda
GatewayGirl: ( Coretta )20.10. 201721. Příčná ulice
GatewayGirl: ( Coretta )13.10. 201720. Nejnovější trik dvojčat
GatewayGirl: ( Coretta )06.10. 201719. Ozvěna minulosti
GatewayGirl: ( Coretta )29.09. 201718. Vzájemná nedůvěra
GatewayGirl: ( Coretta )22.09. 201717. Neřesti a čiré zlo
GatewayGirl: ( Coretta )15.09. 201716. Vzpomínky z dětství
GatewayGirl: ( Coretta )08.09. 201715. Rizika povolání
GatewayGirl: ( Coretta )01.09. 201714. Napětí a trocha nudy
GatewayGirl: ( Coretta )25.08. 201713. Ctnosti a vzhled
GatewayGirl: ( Coretta )18.08. 201712. Odstíny viny
GatewayGirl: ( Coretta )11.08. 201711. Veřejné mínění
GatewayGirl: ( Coretta )04.08. 201710. Jedy
GatewayGirl: ( Coretta )28.07. 20179. Prsten
GatewayGirl: ( Coretta )21.07. 20178. Sklepení
GatewayGirl: ( Coretta )14.07. 20177. Útok
GatewayGirl: ( Coretta )07.07. 20176. Útěk
GatewayGirl: ( Coretta )30.06. 20175. Zaskočený návštěvník
GatewayGirl: ( Coretta )23.06. 20174. Neočekávaný dopis
GatewayGirl: ( Coretta )16.06. 20173. Očekávané dopisy
GatewayGirl: ( Coretta )10.06. 20172. Z čistého nebe
GatewayGirl: ( Coretta )02.06. 20171. Z minulosti zbyl jen popel
. Úvod k poviedkam: ( Coretta )19.05. 2017Úvod k povídce