Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Odpoledne u svatého Munga

Úvod k povídce

Odpoledne u svatého Munga
Vložené: denice - 18.04. 2019 Téma: Odpoledne u svatého Munga
denice nám napísal:

Odpoledne u svatého Munga

Originál: https://www.fanfiction.net/s/8968613/1/Afternoons-at-St-Mungo-s

Autor: Hypnobarb   

Překlad: denice   Beta: Jimmi a Sevik99    Banner: Jimmi

                                                                     Rating: 9+  
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

ÚVOD

Odpoledne u svatého Munga

Afternoons at St Mungo's

Originál: https://www.fanfiction.net/s/8968613/1/Afternoons-at-St-Mungo-s

Autor: Hypnobarb

Překlad: denice   Beta: Jimmi a Sevik99    Banner: Jimmi

Povolení k překladu: Žádost zaslána

Romance 

Snamione 

Rating: 9+   Kapitol: 7

Slov: 7000

 

Shrnutí: Desetiletí po skončení druhé války s Voldemortem Severus Snape a Hermiona Grangerová tráví svá odpoledne u svatého Munga

 

 

Éra: po Bradavicích


Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Hypnobarb. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Poznámka autorky: Tento příběh je věnován JunoMagic, autorce Učednice a nekromanta. Každá z 251 kapitoly jejího díla má tisíc slov. V uznání výzvy, kterou si sama stanovila, má i každá kapitola mé povídky tisíc slov.

 

Poznámka překladatelky: Připravovala jsem si k překladu jinou povídku, když jsem náhodou narazila na tuto, a během půl hodiny mi bylo jasné, že ji chci přeložit. Je to zvláštní příběh a přišel ke mně v určitém období, kdy pro mě hodně znamenala naděje, kterou jsem v něm našla.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Úvod k povídce Od: Lupina - 19.04. 2019
Nepochybuju, že se mi bude líbit. Rozumím i tomu, proč jsi musela. Taky mám jednu, co překládám pro sebe. Jako formu úniku, úlevy a vyrovnání se. A Kaňky vlastně taky byly hlavně pro mě, protože jsem je v té době potřebovala. Je úžasné, že nám svět FF dopřává takovou pomoc. Těším se, denice. Moc.
Re: Úvod k povídce Od: denice - 21.04. 2019
Věděla jsem, že ji musím přeložit, i když si pořád nejsem jistá reakcí čtenářů, ovšem tuhle jsem opravdu chtěla vidět v češtině. Dobře jsi to napsala - svět ff je úžasný z mnoha důvodů. Děkuji, Lupino. Moc.

Re: Úvod k povídce Od: martik - 19.04. 2019
Jé snamionka, to se moc těším. A naději potřebujeme neustále. Dekuji, denice.
Re: Úvod k povídce Od: denice - 21.04. 2019
Jsem zvědavá na tvoje reakce, toto je opravdu docela zvláštní příběh. Děkuji.

Re: Úvod k povídce Od: luisakralickova - 18.04. 2019
Prima, prima, H+S a tvůj překlad bude jistě další mňamka.
Re: Úvod k povídce Od: denice - 19.04. 2019
Děkuji za dobré mínění a lví podíl tvé pochvaly předávám betám :-)

Re: Úvod k povídce Od: marci - 18.04. 2019
Páni, Učednice a nekromant měla 251 kapitolu??? To mě ani nedošlo - četla jsem to jedním dechem. A s nadšením. Vím, že věnování nezaručuje kvalitu příběhu, ale nějak si nemyslím, že budu zklamaná. Kvalitu příběhu mi zaručuje Tvůj výběr a překlad, denice :) (Ošperkovaný prací bet, samozřejmě) :) Moc se těším!!!
Re: Úvod k povídce Od: denice - 19.04. 2019
Taky jsem byla při čtení věnování překvapená, nejen počtem kapitol Učednice, ale i jejich délkou, buď jsem si nevšimla, nebo už zapomněla. Nevím, jestli nebudeš zklamaná, tohle je hodně jiný příběh. Jsem zvědavá na reakce, ale skoro mám pocit, že jsem ho přeložila z okamžitého popudu víceméně pro sebe. Uvidíme. Děkuji za komentář i za pochvalu, marci :-)

Re: Úvod k povídce Od: Jacomo - 18.04. 2019
Těším se na to, denice. Člověk není nikdy ochoten vzdát se naděje, a to i tehdy, když tvrdí pravý opak. Těším se na naději.
Re: Úvod k povídce Od: denice - 19.04. 2019
A já se těším, co na povídku řekneš - naději máme ve dvaceti i v osmdesáti a život rozdává dary i v okamžiku, kdy by je člověk nečekal. Děkuji.

Re: Úvod k povídce Od: zuzule - 18.04. 2019
Juhuu, super, tesim se
Re: Úvod k povídce Od: denice - 19.04. 2019
Prima, snad se ti bude povídka líbit. Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

Hypnobarb: ( denice )06.06. 2019Kapitola 7.
Hypnobarb: ( denice )30.05. 2019Kapitola 6.
Hypnobarb: ( denice )23.05. 2019Kapitola 5.
Hypnobarb: ( denice )16.05. 2019Kapitola 4.
Hypnobarb: ( denice )09.05. 2019Kapitola 3.
Hypnobarb: ( denice )02.05. 2019Kapitola 2.
Hypnobarb: ( denice )25.04. 2019Kapitola 1.
. Úvod k poviedkam: ( denice )18.04. 2019Úvod k povídce