Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Simply Irrefutable

15. kapitola (na FF 16.)

Simply Irrefutable
Vložené: Jimmi - 06.04. 2019 Téma: Simply Irrefutable
Jimmi nám napísal:

Autor: bookworm1993

Preklad: Jimmi 

 

Banner: bookworm1993

Originál: https://www.fanfiction.net/s/8630085/16/Simply-Irrefutable

Rating: PG-13

 

Varovanie: preklad z rýchlika, originál stále nedokončený, zvyšok prekladu v archíve tu

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 16

Keď sa Harry Potter dostal domov, striasol zo seba vyčerpanie najlepšie ako vedel. Lyru uniesli a predsa nemohol urobiť nič len čakať. Nikdy si nepripadal taký bezmocný. Hermiona, Ken a Blaise sa pokúšali prísť na zámery páchateľov a ich ďalší krok. Harryho najlepší aurori sa snažili sledovať zvyškovú magickú stopu, ale Harry mal inú prácu. Jeho úlohou bolo nájsť človeka vo vnútri. Ako jediný mal na niečo takéto dostatočnú autoritu. V žiadnom prípade nemohli ľudia, čo uniesli Lyru, pracovať sami. Na to bolo ministerstvo príliš chránené, museli mať pomoc niekoho zvnútra...  a zajtra bude Harryho prácou zistiť, kto to je. Niekto, kto vyzeral unavene, previnilo, nedbalo oblečený alebo možno príliš potešený sám sebou... Bol príliš stratený v myšlienkach, aby zbadal postavu stojacu v tieňoch. Takmer vrazil do svojho syna.

"Kde je Lyra?" spýtal sa nahnevane James Potter, ktorý započul, ako si matka so starou mamou niečo zúfalo šepkajú. Jediné, čo zachytil, boli slová Lyra a nebezpečenstvo.

Harry zažmurkal. "James?"

"Čo sa stalo Lyre?" Dieťa neustúpilo.

"Synu, myslím, že už máš byť v posteli," skúsil Harry, maximálne sa snažiac nestrhnúť sa a nič neprezradiť.

"Kde. Je. Lyra Malfoyová?" zdôraznil James každé slovo - oči prižmúrené.

Harry si vzdychol. Bolo mu jasné, že k tomuto dôjde, ale nádejal sa, že bude mať čas až do rána. Prečo musel jeho syn zdediť tvrdohlavosť od nich oboch, aj od neho aj od jeho ženy?

"James," Harry si čupol, aby mu mohol hľadieť do očí.

Dieťa nadvihlo obočie tak malfoyovským štýlom - Harryho hneď napadlo, že jeho syn pravdepodobne trávi priveľa času s Dracom Malfoyom.

"Nájdeme ju, sľubujem, že sa Lyre nič nestane. Sú na tom nasadení všetci moji muži, rovnako ako tvoja teta Hermiona." Robil, čo mohol, aby znel nejasne, ale pritom upokojujúco.

Jamesove oči sa rozšírili, než sa rozbehol preč. Harrymu trvalo dobrých pár sekúnd, aby zaregistroval, čo sa práve stalo a potom ďalšiu chvíľku dlhšie, než sa znova postavil, čím poskytol chlapcovi slušný náskok. Bežal za svojím synom do obývačky a uvidel presne včas ako James vhodil do kozuba letaxový prášok a zajačal adresu tety Hermiony. Zastonal, pretože to nestihol. Tentoraz zvolal nahlas. "Prečo ja?!" Teddy nebol takýto neposlušný!

Hermiona okamžite začula zvuk, ktorý ich informoval, že niekto prichádza letaxom. Avšak nič ju nepripravilo na to, že sa z kozuba vypotáca jej krstný syn.

"James!" vykríkla, než sa prihnala k jej pomerne zaprášenému a dymom začmudenému synovcovi v hipogryfovskom pyžame. Stihla ho len chvíľku oprášiť, než sa na ňu hnedé oči vzdorne pozreli.

"Ja Lyru nájdem."

Napriek svojej úzkosti a takmer slzám sa Hermiona usmiala, než objala jeho malé telíčko. "Viem, že nájdeš, srdiečko."

James prikývol, vďačný, že mu jeho teta rozumie.

"Vedia tvoji rodičia, že si tu?" spýtala sa znepokojená.

"Nó, tato za mnou utekal a začul, že volám váš dom," pokrčil plecami.

"Och, drahý," zamrmlala Hermiona, než chlapca znova objala. Lyra, kdekoľvek si, miláčik, vedz, že ťa hľadáme, my všetci a že ťa milujeme  a že ťa nájdeme, modlila sa.

Vyzeralo to, že dnešná noc bude skutočne veľmi dlhá.

-!-!-

Draca súčasne prekvapilo a vôbec neprekvapilo, keď zistil, že jeho obývačky sa teraz zmocnili Potterovci, niekoľko Weasleyovcov a jeden Lupin. More červených vlasov spôsobilo, že mal problém okamžite objaviť svoju manželku.

"Draco!" zvolal Teddy, pretože bol prvým, kto Draca zbadal.

Všetky hlavy sa otočili jeho smerom a Hermiona sa vydala dopredu. Vydýchla úľavou, keď videla, že na rozdiel od posledného razu, kedy sa Draco stretol so svojím otcom, nemal na sebe žiadne známky poranenia. Dúfajme, že sa to isté dalo povedať o Luciusovi Malfoyovi, pretože podľa Colbyho sa dobré dva týždne honosil monoklom, hoci mu ho mágia pomohla zahojiť rýchlejšie.

Všetok rozruch v miestnosti okamžite zamrel, keď zbadali človeka, ktorý sa objavil hneď za ním.

-!-!-

Lyra sa omámene prebrala. Pokúsila sa otvoriť oči, ale mala cez ne pásku. Chcela si ju dať dole, ale ruky mala vpredu zviazané. Ale nohy mala voľné.

"Pozri, ten skrčok je už hore," prehlásil mužský hlas. "Konečne."

"Pätnástka, sklapni, nerozprávaj sa s väzňom."

"Desiatka, nepreháňaj, je to malé dievčatko. Čo myslíš, že sa stane, ak sa s ňou trošku pohráme, než sa dostaneme k lepším veciam?"

'Desiatka', ako ho nazvali, len niečo naduto zamrmlal pod nosom. "Fajn, získaj tú krv, než ťa preradím na niečo iné."

Lyre sa zasekol dych.

Pätnástka vytiahol nôž, takmer si pritom oblízal pery. Povedali mu, aby od tohto spiaceho kríženca získal pár kvapiek krvi a mohli otvoriť malfoyovský trezor. Mali na podporu svojej veci všetko okrem fondov a čo bude lepšie, než získať peniaze okradnutím krvizradcu? Toho najslávnejšieho spomedzi nich.

"Mohol som tú krv od teba získať, keď si spala, ale tak rád počúvam, keď moji väzni kričia."

Lyra prehltla, keď sa snažila potlačiť nutkanie kričať a plakať. Kde je mamina? Kde je tatino? Alebo strýko Blaise či Harry? Bola taká vydesená.

"Zakrič kvôli mne, maličká," vydýchol ten muž Lyre do ucha, jeho dych zapáchal, keď zovrel jej trasúcu sa ruku.

Lyra Malfoyová pozbierala všetku svoju odvahu, vzhliadla, brada zdvihnutá, potlačila všetok svoj strach a zabránila mu prejaviť sa v jej hlase. "Môj otec sa o tomto dozvie!"

Pätnástka zavrčal, keď pritlačil nôž na jej žilu. Lyra slabúčko vykríkla, čo ho nesmierne potešilo. Okamžite stisla pery, aby sa to už znova nestalo. Vzchopila sa a vyrukovala so svojím najnahnevanejším a najvecnejším hlasom, ktorým bola preslávená jej matka. "A moja matka vás strčí do toho najhlbšieho, najtmavšieho rohu Azkabanu, kde už nikdy až do svojho pohrebu neuvidíte denné svetlo." Vyhlásila, než kopla nohou a muža tým zaskočila. Nôž mu poškrabal biceps, keď mu vyletel z ruky.

"Ty krpec jeden!" Muž na ňu skočil, rukami jej zovrel hrdlo, kým mu pramienok krvi stekal po pleci.

"Nie, Immobulus! Pätnástka, nezabi ju! Je naším hlavným rukojemníkom!" Desiatka okamžite vrhla kúzlo, než jeho partner stihol ohroziť ich misiu.

-!-!-

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 15. kapitola (16. na FF) Od: margareta - 06.04. 2019
No, jestli se pokusí Lyřinou krví dostat do trezoru Malfoyů, tak jenom doufám, že skřeti z Gringottbanky ten rozdíl poznají, spustí ochrany a ty dva čapnou! Merline, taková úsměvná povídka to byla a teď aby jeden trnul, co se bude dít dál. Děkuji za překlad, Jimmi!

Prehľad článkov k tejto téme:

bookworm1993: ( Jimmi )21.04. 2019Kapitola 18 (na FF 19.)
bookworm1993: ( Jimmi )07.04. 201917. kapitola (na FF 18.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201916. kapitola (na FF 17.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201915. kapitola (na FF 16.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201914. kapitola (na FF 15.)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201913. kapitola (na FF 14)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201912. kapitola (na FF 13)
bookworm1993: ( Online preklady )28.09. 201611. kapitola (na FF 12)
bookworm1993: ( Online preklady )21.09. 201610.kapitola (na FF 11)
bookworm1993: ( Online preklady )17.09. 20169. kapitola (na FF 10)
bookworm1993: ( Online preklady )14.08. 20168.kapitola (na FF 9)
bookworm1993: ( cuc )18.11. 20157. kapitola
bookworm1993: ( cuc )28.07. 20156. kapitola
bookworm1993: ( cuc )29.05. 20155. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )02.08. 20144. kapitola
bookworm1993: ( morgana )25.07. 20143.kapitola
bookworm1993: ( Morgana )18.07. 20142. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )12.07. 20141. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Morgana )12.07. 2014Úvod k poviedke