Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Simply Irrefutable

13. kapitola (na FF 14)

Simply Irrefutable
Vložené: Jimmi - 05.04. 2019 Téma: Simply Irrefutable
Jimmi nám napísal:

Autor: bookworm1993

Preklad: Jimmi 

 

Banner: bookworm1993

Originál: https://www.fanfiction.net/s/8630085/14/Simply-Irrefutable

Rating: PG-13

 

Varovanie: preklad z rýchlika, originál stále nedokončený, zvyšok prekladu v archíve tu

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 14

Draco zadychčane utekal chodbami ministerstva. V jeho pracovni sa objavil patronus v tvare sivého vlka a v podstate na neho vyštekol. Naposledy sa to stalo, keď jeho žena odpadla uprostred súdu - vtedy čakala ich druhé dieťa.

Na ministerstve zakázali všetky premiestnenia naň a z neho - všeobecný zákaz, vďaka ktorému dúfali, že zabránia každej nechcenej osobe prísť či odísť príliš rýchlo. Všetci museli použiť na to určené vchody, ktoré strážili aurori a hľadali akékoľvek podozrivo vyzerajúce alebo sa správajúce osoby.

"Potter, bež rýchlejšie," vyštekol Draco na svojho bývalého nepriateľa, ktorý bol teraz milovaným strýkom jeho detí. Harry by normálne odvrkol naspäť, že beží ani nie celý krok za Dracom, ale jeho krstný syn a menovec, ktorý mu zavolal z telefónu svojej matky, pri telefonáte plakal. Medzi vzlykmi Harry začul slová, ktoré zneli ako Lyis, zobratá, zlí ľudia. Takže nič Dracovi nepovedal, namiesto toho sa sústredil pred seba. Ministerské chodby boli obrovské, ale nikdy tým dvom mužom nepripadali také nekonečné ako dnes.

!~!

Willow Malfoyová bola prvá, ktorá začula kroky svojho otca. Vykukla spoza matky a plačúceho brata. Pre každého iného vyzerala Hermiona Grangeová Malfoyová dokonale vyrovnane. Silná, inteligentná a neochvejná, ale oči oboch mužov sa rozšírili, pretože nikdy vo svojom živote nevideli Hermionu takú bledú a zničenú.

Draco sa zúfalo rozhliadal okolo seba, pretože si všimol, že Hermiona drží ich vzlykajúceho syna, kým ich najmladšia dcéra stojí vážna medzi Hermionou a Blaisom, ktorého patrunus Draca varoval. Pästičky Willow zvierali záhyby Hermioniných béžových nohavíc.

"Lyie," vzlykal Harry Scorpius Malfoy v náručí svojej matky, v rozrušení sa mu vrátila výslovnosť mena jeho staršej sestry, keď bol ešte menší.

"Kde je Lyra?" spýtal sa Draco, či skôr zajačal, keď si uvedomil, že jeho najstaršia nie je nikde k videniu. Niekoľko ľudí ukročilo dozadu pred hnevom v hlase Draca Malfoya.

"Draco, oni ju...," začal Blaise, "oni ju uniesli."

V tom okamihu mal Draco pocit, že sa jeho svet zrútil sám do seba. Kolená sa mu podlomili. O pár sekúnd na ne dopadol, keď mu začali splývať ustarané hlasy okolo neho.

"Uniesli ju," znelo znova a znova v jeho ušiach, kým jeho oči zosklovateli.

"Tati!" vykríkla Willow, keď pribehla k svojmu otcovi, ktorý vždy býval taký silný... ak človek nebral do úvahy nádchu a ihly. Ešte päťkrát na neho vykríkla, než sa Draco začal preberať zo stavu šoku.

"Willow," zašepkal, keď jeho najmladšia nakoniec začala tiež plakať. Tak dlho sa snažila zo všetkých síl zostať silná kvôli svojmu bratovi a matke. Ale keď zbadala, že sa jej otec začal tiež rozpadať, už to nedokázala dlhšie vydržať a začala nahlas vzlykať, správať sa ako trojroční jej veku.

Draco ju pohladil po vláskoch, než ju zdvihol na ruky. Ale keď ju podal Harrymu Potterovi, obočia všetkých sa nadvihli, až kým na neotočil na Westina Bidleyho a ďalšieho aurora, ktorí mali za úlohu ustavične strážiť ministerstvo. Schmatol Westina za límec s očami podobnými oblohe pred blížiacou sa búrkou.

"Čo ste kurva vy neschopné nahrážky aurorov robili, keď tí kreténi uniesli moju dcéru!" Jačal, takmer na tých vydesených aurorov pľuval.

Než stihol Harry Potter okríknuť Draca, aby jedného z jeho aurorov pustil, Hermiona takmer strašidelne pokojným hlasom požiadala svojho manžela, aby aurora pustil.

"Potrebujem, aby si vzal Harryho s Willow domov," oznámila mu, keď položila Harryho Scorpiusa Malfoya na zem. "Potrebujú, aby si práve teraz bol ich otcom." Potom sa otočila k Blaisovi. "Blaise, choď ku Svätému Mungovi skontrolovať svoju ženu. Ak ti to nevadí, Sabine môže zostať s Dracom a deťmi. Keď skončíš, rada by som, aby si sa s nami stretol u mňa v pracovni. Musím do súdneho archívu po záznamy prípadu Deveroix. Musím si niečo overiť."

Draco otvoril ústa, aby namietal, ale jeho žena ho poznala dosť dobre, aby odpovedala skôr, ako by niečo stihol vysloviť.

"Draco, práve teraz musíš byť ich otcom a mojím manželom," začala Hermiona. "Pretože práve teraz je najvyššou prioritou moja práca, aby sme mohli zistiť, prečo našu dcéru uniesli a aby sme boli krok pred našimi nepriateľmi."

Draco prikývol, keď s vážnou tvárou znova chytil svoje deti. Nebude klásť žiadne otázky. Keď pred všetkými tými rokmi skladal sľub svojej žene, súhlasil a chápal, že občas bude musieť nastúpiť ako rodič. Jeho manželka nikdy nezamýšľala byť pokorná žienka domáca. Bola predurčená k niečomu väčšiemu, k tomu, aby otriasla a zmenila svet, aby mu pomohla stať sa lepším tým, že bude chrániť tých, za ktorých by ľudia nikdy nebojovali, ani by sa na nich dvakrát nepozreli.

!~!

Blaise zízal na muža, ktorým sa jeho kedysi nedospelý a pomerne rozmaznaný najlepší priateľ stal. Chcel sa na neho usmiať a byť svojím obvykle optimistickým ja, ale aktuálne jeho manželka a partner boli v nemocnici vďaka novej kliatbe nočných morí, o ktorej sa zatiaľ šeptalo len v tieňoch. Bola z tých najnovších a čoskoro bude neodpustiteľnou ako cruciatus, podľa niektorých bola ešte horšou. Zanechávala svoj obete v paralyzovanom stave nekonečných nočných morí, zanechávala ich slepými dokonca, keď otvorili oči, nemohli vidieť nič okrem svojich nočných morí, ktorým nedokázali uniknúť.

Doteraz boli touto kliatbou zasiahnutí len štyria ľudia, ale žiadneho doteraz nevyliečili. Ich mysle sa dňom za dňom zhoršovali, keď na ne donekonečna útočili nočné mory. A teraz toto temné kúzlo zasiahlo jeho Lunu. Mlčky prikývol na ich trojicu a vydal sa k jednému z určených východov. Dokonca nepovedal ani nič aurorom na stráži, keď použil portál, ktorý ho dostane čo najbližšie k Svätému Mungovi.

!~!

"Ahoj, cuare mio," zašepkal Blaise, keď zavolal na svoje jediné dieťa v taliančine, ako na neho kedysi volávala jeho matka, keď ešte v jej srdci prebývala láska. Sabina sa otočila, oči červené a napuchnuté. Bez zaváhania sa vrhla na svojho otca, schovala svoju tvár v záhybe jeho krku, a mocne ho objala.

"Desolato, cuare mio," ospravedlňoval sa, keď ju šúchal po chrbátiku.

"Papá," zašepkala Sabine. "Mama sa neprebúdza, a, a..." nedokázala dokončiť, pretože vážne nemala potuchy čo povedať alebo čo sa deje.

"Sľubujem, že urobím všetko preto, aby sa prebudila," zanietene sľuboval Blaise. "Ale chcem, aby si dnes večer zostala s Harrym, Dracom a Willow, dobre?" požiadal Blaise tentoraz nežnejšie. Sabine vlásky sa dotkli jeho pleca, keď pokrútila hlavou.

"Zostanem s tebou a maminkou."

Blaise ju pobozkal na hlávku, keď sa jej takmer akvamarínové oči začali zalievať slzami. "Musím dnes večer niečo urobiť a nechcem, aby si tu zostala sama."

"Ale mám tu maminku," zašepkala Sabine napriek tomu, že už pochopila.

"Toto nie je vhodné miesto, aby si tu strávila noc sama a musíš si odpočinúť. Bol to pre teba dlhý deň." Blaise ju hladil po hlave, hmkal a potichúčku spieval taliansku uspávanku, ktorá bola jedna z mála vecí, ktorú si pamätal od svojej biologickej matky. "Keby sa stalo niečo aj teba, cuare mio, spálil by som celý svet svojimi rukami," vravel, keď sa Sabiina ospalá hlávka oprela o jeho hruď.

!~!

 

Draco láskyplne vzal spiacu Sabine z Blaisova náručia. Dvojica na seba len prikývla, než Blaise odišiel, aby sa preletaxoval priamo do Hermioninej pracovne. Anna už šla na večer domov rovnako ako zvyšok ministerstva. Zdalo sa, že tam zostali len on, Ken, Harry Potter a Hermiona Grangerová.

Na stole bola rozložená dokumentácia prípadu Deveroix rovnako ako dôkazy z uzavretého zložky Kasie Youngovej a smrti ich trojročného syna, Sacha Younga. Teraz ku nim pribudol zvitok, ktorý dokumentoval dnešné udalosti.

"Čo majú všetky tieto prípady spoločné?" spýtala sa Hermiona trojice mužov, potrebovala zistiť, či vidia to, čo videla ona.

Blaise ešte raz všetko pozorne prečítal, pretože nerád tvrdil niečo, čo nemal potvrdené na sto percent. Bolo tu spojenie, ale aké... nejaký muž, žena a jej dieťa a teraz jeho krstná dcéra. Jeho oči sa rozšírili, keď si uvedomil, prečo sa Hermiona tvári tak vážne .

"Smrťožrúti," zašepkal Ken, keď nakoniec to spojenie zbadal aj on. Štvalo ho, že bolo treba tri prípady, aby si ten vzor všimli. August Deveroix bol smrťožrút, rovnako ako Kasia Youngová a Draco Malfoy...

"Nie, nielen to," vybuchol Harry.

"Krvizradcovia," zašepkal Blaise náhlivo, keď mu začalo dochádzať, že prekliatie jeho ženy nebolo len snahou uniesť Lyru Malfoyovú, bol to tiež trest určený pre neho.

August Devoroix nebol nejakým mocným či dôležitým smrťožrútom a od vojny sa snažil vykúpiť všetkými možnými spôsobmi. Kasia Youngová, rodená Villiersová, opustila čarodejnícky svet po tom, čo sa zbavila povesti smrťožrúta a nakoniec si vzala mukla a mala nečistokrvné dieťa. Potom tu bol Draco Malfoy. Draco Malfoy verejne odsúdil svojho otca, množstvo svojich po krvi túžiacich príbuzných, samotného Voldemorta. Nespomínajúc, že sa oženil s Hermionou Grangerovou a odvážil sa mať tri nečistokrvné deti. Pokiaľ šlo o Blaisa, nikdy nebol smrťožrútom, ale prebýval v ich kruhoch a ako nečlena ho nechali na pokoji. Ale teraz sa spojil s tými, ktorých kedysi smrťožrúti považovali za nehodných.

"Hermiona?" spýtal sa Harry v obavách, keď Hermiona potichu plakala.

"Moju dcéru uniesli neosmrťožrúti, ktorí by pravdepodobne uniesli Harryho s Willow, keby sa neukryli medzi vankúšmi," zvládla hlasom, ktorý bol niečím medzi vzlykom a smiechom zmiešanými dohromady. "A teraz musím oznámiť svojmu manželovi, že sa jeho najhoršie obavy naplnili. Že sa vrátila jeho minulosť, aby nás prenasledovala, aby ovplyvnila našu rodinu. Pretože títo bastardi uniesli našu najstaršiu dcéru, aby potrestali môjho manžela. Toto Draca totálne zničí," oznámil jej hlas plný ľútosti.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 13. kapitola (na FF 14) Od: Sally - 06.04. 2019
Božemoj, celkom som zabudla na tuto poviedku! A zacina sa pekne rozbiehat, i ked slovo pekne by som v totmo pripade nepouzila... a zacalo to tak nevinne, rozpravanim pribehov o Hermione a Dracovi.. Som zvedava ako to bude pokracovat, vdaka, ze ste ju priniesli na svetlo :)

Re: 13. kapitola (na FF 14) Od: margareta - 06.04. 2019
Chudáci všeci, co jsou teď v nebezpečí. Tohle je zase válka! Možná by se měli znovu seskupit a vytvořit nový Řád. Rozhodně by měl být informován ministr a nasazeny hlídky u smíšených rodin. A ta čistokrevná prověřit! Chuděrka Luna! Doufám, že se tu kletbu podaří zlomit! Je to zatraceně napínavé! Doufám, že další díl bude zakrátko! Děkuji, Jimmi!

Prehľad článkov k tejto téme:

bookworm1993: ( Jimmi )21.04. 2019Kapitola 18 (na FF 19.)
bookworm1993: ( Jimmi )07.04. 201917. kapitola (na FF 18.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201916. kapitola (na FF 17.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201915. kapitola (na FF 16.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201914. kapitola (na FF 15.)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201913. kapitola (na FF 14)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201912. kapitola (na FF 13)
bookworm1993: ( Online preklady )28.09. 201611. kapitola (na FF 12)
bookworm1993: ( Online preklady )21.09. 201610.kapitola (na FF 11)
bookworm1993: ( Online preklady )17.09. 20169. kapitola (na FF 10)
bookworm1993: ( Online preklady )14.08. 20168.kapitola (na FF 9)
bookworm1993: ( cuc )18.11. 20157. kapitola
bookworm1993: ( cuc )28.07. 20156. kapitola
bookworm1993: ( cuc )29.05. 20155. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )02.08. 20144. kapitola
bookworm1993: ( morgana )25.07. 20143.kapitola
bookworm1993: ( Morgana )18.07. 20142. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )12.07. 20141. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Morgana )12.07. 2014Úvod k poviedke