Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Volné číslo

Vložené: Jimmi - 31.03. 2019
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: And We All Fall Down alebo Na záver Od: Beatrice94 - 28.05. 2019
Těším se až se to zveřejní, ale teď si říkám, že si všechny povídky které se mi tady líbí, přetáhnu do pdfka, abych o ně nepřišla, když je zrovna bloklá. Chápu to, tak budu doufat v brzké opětovné zveřejnění. :-D :-) Jinak skvělá práce. :-) Děkuji za takovou činnost. :-) Jste nejlepší.

Re: And We All Fall Down alebo Na záver Od: Jacomo - 02.04. 2019
Děkuju, Jimmi. Řekla jsem ti to mockrát a klidně to zopakuju - miluju tvoje překlady, často "z rýchlika". Mají v sobě takové zvláštní kouzlo, kus tebe, kus toho našeho čarodějného společenství. Krásně se s nimi utíká do světa fantazie, do sladkého světa fanfiction. A proto ještě jednou - děkuju! S nadšením budu vítat všechno, do čeho se pustíš.

Re: And We All Fall Down alebo Na záver Od: denice - 01.04. 2019
Ach Jimmi, to je tedy opravdu pořádný PLÁN. Strašně moc se těším. Březen byl pořádná jízda, a to rozptýlení jsem opravdu potřebovala, a tak mě blaží, že budeš pokračovat. Moc, moc děkuji, vrchní čarodějko.

Jedna z top poviedok, už sa teším ako ju snáď po 3 ci 4ty krát prečítam :D

Prehľad článkov k tejto téme:

. Oznamy: ( Jimmi )31.03. 2019Volné číslo