Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Kolekcia krátkych poviedok od Rumann

Nepovedzte mamičke, že vás strážil Draco Malfoy - 2. kapitola

Kolekcia krátkych poviedok od Rumann
Vložené: Jimmi - 28.03. 2019 Téma: Kolekcia krátkych poviedok od Rumann
Jimmi nám napísal:

 Nepovedzte mamičke, že vás strážil Draco Malfoy

Autor: rumaan

Súhlas s prekladom: univerzálny pre tieto stránky

 

https://www.fanfiction.net/s/8186836/2/Don-t-Tell-Mum-the-Babysitter-s-Draco

 

Poznámka: 

Keďže nestíham sledovať Arabeskine čarodejky (Čarodějkám jen to nej), tak som sa rozhodla venovať každej, koho som vynechala alebo ešte len bude mať narodeniny, jeden preklad. 


Takže, Jacomo, keď budeš mať narodeniny -  toto je predčasný darček.



Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 2

To stretnutie udalo tón pre niekoľko nasledujúcich mesiacov. Zdalo sa, že Hermione s Malfoyom je predurčené, aby na seba ustavične narážali, zatiaľčo Rose skvele vychádzala s Blaisom, ktorý trénoval na príchod svojho vlastného maličkého. Dokonca jej vzal z rúk Huga, keď ich zbadal, čo zanechalo Hermionu v Malfoyovej spoločnosti. Ich rozhovory boli postupne menej formálnejšími a stali sa priateľskejšími. S prekvapením zistila, že je v skutočnosti zaujímavý. Keď ste prekonali ten jeho pichľavý zovňajšok, bol inteligentný a duchaplný. Nuž, vždy býval duchaplný, ale obvykle dôvtip používal na to, aby vrhal odporné urážky na ňu a jej priateľov.

Tiež zistila, že ju stále viac a viac priťahuje. Bol taký odlišný od Rona. Žiadne zhovievavé, láskyplné pocity neexistovali. Namiesto toho cítila pomalé pálenie, keď ho zbadala. Z jeho dotyku jej brnela pokožka a jeho úsmev robil jej vnútru veci, ktoré by mali zakázané. Výsledkom tohto však bola vina. Nevedela prečo, ale mala pocit, že zrádza svoje manželstvo, keď takto rozmýšľa o niekom inom. Niežeby prechovávala nádej, že sa dá jej vzťah s Ronom zachrániť, práve naopak. Okrem toho, prepánakráľa bola rozvedená; už to nemohlo byť viac definitívne. Hoci si uvedomovala, že by bolo zdravé pohnúť sa ďalej, nebola si istá, že je celkom pripravená také niečo urobiť. Zdalo sa to nesprávne prechovávať takéto myšlienky k inému mužovi.

Hermiona mala vo zvyku využiť sobotné popoludnie, keď boli deti s Molly, aby nakúpila krmivo pre Rosiinho chumkáča vo Wesleyových výmysloch a vynálezoch. Položila krmivo na pult, kým šmátrala v taške po peňaženke. Avšak ohlušujúce ticho ju prinútilo vzhliadnuť a prestať hľadať. Zistila, že stojí oproti bledej a trochu spotenej tvári svojho exmanžela.

Nevedela ako zareagovať a zjavne to nevedel ani Ron. Nič neurobili, len tam stáli a zízali na seba.

"Prečo?" nakoniec Hermiona zašepkala.

Pokrčil plecami. "Pripadal som si v pasci."

"A nemohol si sa o tom so mnou porozprávať? Len si utiekol?"

"Nevedel som čo povedať."

"Mohol si byť úprimný, Ronald."

"Nepatríš k typu žien, s ktorými sa ľahko rozpráva. Vždy si pri tebe pripadám, ako keby som zlyhal a rodinu v niečom sklamal."

"Ale takto odísť preč, ako si mohol? Rosie celé týždne plakala za svojim ockom."

Záblesk podráždenia a viny prebehol jeho črtami. Trochu sa zamračil.

"S tebou vôbec nie je žiadna radosť žiť. Si panovačná, dominantná a neviem, prečo som si myslel, že to niekedy medzi nami bude fungovať."

V šoku na neho pozrela. Vynikal v hovorení netaktných vecí, ale toto priamo ubližovalo. Oči sa jej zaplnili slzami a keďže nechcela ďalšie poníženie tým, že sa rozplače pred bývalým, stočila sa a vybehla z obchodu tak rýchlo, ako dokázala.

Stále mala sklonenú hlavu, keď sa náhlila Šikmou uličkou a tak si nevšimla čarodejníka, ktorý sa vynoril z Mnohorakých metlobalových doplnkov. Vrazila do neho a zapotácala sa dozadu. Dve ruky rýchlo vystrelili a zastavili ju.

"Bacha, kam ideš, Grangerová!" vyštekol na ňu.

Hermiona zatvorila oči. Zo všetkých ľudí, ktorí ju práve teraz uvidia, to musí byť Draco Malfoy. Nechcela, aby ju videl v takomto stave. Vzhliadla do jeho podráždenej tváre a potom sa stala tá najhoršia vec - začala hlasne vzlykať.

Draca to rozhodilo. Rozhliadal sa, kto by mu pomohol a všimol, že sa okolo nich zhromažďuje malý dav. Takže chytil Grangerovú za ruku, vtiahol ju späť do obchodu, z ktorého práve vyšiel a zatvoril dvere pred zvedavými ľuďmi vonku.

"Čo sa deje?"

Grangerová stále plakala. Zdalo sa, že nedokáže prestať, ale nakoniec sa vzchopila a tie roztrasené vzlyky začali slabnúť. Zúfalo prehľadávala tašku, aby našla vreckovku, ale nedarilo sa jej. Pretočil očami a podal jej jednu zo svojho vrecka.

"Ron," jednoducho povedala.

"Čo ten ryšavec spravil tentoraz?"

"Je späť. Narazila som na neho, keď obsluhoval v obchode."

Draco ťahal z Grangerovej celý ten smutný príbeh a keď ho konečne dokončila, mal problém ovládnuť svoj hnev. Grangerová bola všetko to, čo ten sprostý Lasičiak povedal, bola panovačná a dominantná, ale to bolo tiež to, čo ju robilo jedinečnou. Neprerážala si cestu životom lichôtkami alebo širokými úsmevmi, poriadne tvrdo pracovala na tom, čo získala. Tiež mala inteligenciu, ktorej bolo náročné sa vyrovnať a bola oddaná svojej rodine a priateľom. Keď to vedel on, potom to musel vedieť tiež Lasičiak.

"A to najhoršie je, že som tam zabudla to prekliate krmivo pre Clarissu!" zanariekala.

"Clarissu?"

"Toho chumkáča, čo Zabini kúpil Rose. To kvôli nemu som tam šla."

Dracovi bolo jasné, že sa Grangerová nemôže v žiadnom prípade vrátiť späť. Bola z nej emocionálna troska. Vzdychol si, nechápal, prečo sa do toho zaplieta. Už sa to snažil pochopiť celý minulý mesiac, ale z nejakého dôvodu začínal byť viac a viac prepletený s jej životom.

"Choď do Deravého kotlíka, niečo si objednaj a ja pôjdem po to krmivo."

Vyvalila na neho oči.

"Čo je?" zavrčal na ňu.

"Prečo by si to robil? Niečo také spraviť by bolo veľmi milé."

Prehrabol si rukou vlasy; blbá Grangerová mu vyčíta jeho činy. Nedokázala sa s tým len zmieriť a poďakovať? Bude to musieť analyzovať a asi dospeje k správnej odpovedi; to bolo to, čo robievala. Bol nervózny pri pomyslení, že si uvedomí, že si k nej vyvinul viac než len platonické city.

"Pretože je jasné, že ty sa späť vrátiť nemôžeš."

Grangerová sa pri tej predstave striasla a placho sa na Draca usmiala. "Ďakujem ti, Malfoy. To je od teba vážne milé."

"Hovor mi o tom," zamrmlal, keď vychádzal z metlobalového obchodu.

***

Vošiel do Výmyslov a vynálezov a Lasičiak stál ako socha za pultom, zízal na krmivo pre chumkáča na pulte. Vzhliadol, keď k nemu došiel Draco. Tvár mu predvídateľne očervenela, keď stál zoči-voči nejakému Malfoyovi.

"Vypadni!" vyštekol.

Namiesto toho Draco pomaličky skontroloval cenovku krmiva a dal si na čas, aby položil na pult presnú sumu.

"To nie je pre teba," ostro prehlásil Weasley.

"Och, prepáč, nevšimol som si, že by bol na ňom štítok rezervované. Som si istý, že osoba pre ktorú je, si môže kúpiť ďalšie."

"Za chvíľu sa vráti a bude chcieť svoje krmivo."

Draco sa sprisahanecky naklonil ponad pult.

"Pre koho myslíš, že ho kupujem?" spýtal sa samoľúbo.

"Čože?"

Pretočil očami. Ron Weasley nikdy nebol najbystrejším človekom na svete.

"Grangerová ma požiadala, aby som jej ho vyzdvihol," vysvetľoval pomaly, ako keby sa rozprával so slaboduchým.

Spomínaný blbec ofialovel. "Hermiona ťa požiadala, aby si jej to vyzdvihol? Kedy si sa spriatelil s Hermionou?"

"Veci sa menia, Lasičiak, hlavne keď opustíš svoju ženu a deti a rok sa nevrátiš."

Weasley sa trošku prikrčil. Takže pravda zabolela. Dobre, zaslúžil si to za to, čomu vystavil Grangerovú a Rose.

"Odkedy má vôbec Hermiona chumkáča?" nevrhol sa spýtal Lasičiak.

"Patrí Rosie," odpovedal, zámerne použil Rosiinu prezývku. "Kúpil jej ho Blaise Zabini."

Uškrnul sa, keď si vzal balíček krmiva a opustil obchod, pričom zanechal Weasleyho prskať za pultom.

Ron sa oboril na Georgea, keď sa ten vrátil s obchôdzok.

"Čo sa presne dialo s mojou ženou a deťmi, keď som tu nebol?" dožadoval sa.

Starší brat sa zatváril zmätene. "Čo tým myslíš?"

"Prečo zasraný Malfoy nakupuje krmivo pre Rosie, a prečo dopekla má domáce zvieratko, ktoré jej kúpil nejaký slizolinčan?"

"Ach to," odvetil.

"Áno, to. Vysvetľuj!" prikázal.

George sa rozhodol pre ľahkú cestu a ignoroval Ronovov smer vypočúvania.

"Malfoy je teraz aurorom. Keď si odišiel, Harry musel niekoho najať na tvoje miesto a dostal ho Malfoy."

Ron na neho vyvalil oči, ale nič nepovedal, takže pokračoval. "Pred pár mesiacmi Harry potreboval opatrovateľku a namotal do toho Malfoya. Aby som skrátil dlhý príbeh, zdá sa, že tvoja dcéra si vyvinula posadnutosť Malfoyom a obťažuje ho pri každej príležitosti. Hermiona to musí znášať."

Ron sa zamračil. "Nemôžem uveriť, že Hermiona dovolí, aby sa toto dialo. Mala by si dupnúť nohou. A nie Rose ustupovať."

George sa malému bratovi pozrel priamo do očí. "Nebudeš kritizovať Hermionino rodičovstvo. Odišiel si preč a vyparil sa, nechal si ju, aby zaplnila medzeru. Ak niekto potrebuje prednášku o schopnostiach rodiča, si to ty."

Ron otvoril ústa, aby odsekol, ale nemal čo povedať.

****

Hermiona nervózne ťapkala prstami po stole v Deravom kotlíku, kým čakala na Malfoya. Nervózne prehltla elfie víno a zaksichtila sa, keď si všimla, že sa jej stále trasie ruka. Bolo nevyhnuteľné, že raz na Rona narazí, ale nepredstavovala si, že to bude takéto a bola úplne nepripravená na stretnutie rovnako ako na výsledok. Tiež ju zdrvil svojimi slovami. Mal pravdu? Bola ona príčinou, prečo sa ich manželstvo rozpadlo? Bola taká hrozná, že ho prinútila utiecť?

"Nech ti čokoľvek uháňa hlavou, prestaň s tým," prehlásil Malfoy, keď vkĺzol na miesto oproti nej.

"Čože?" spýtala sa zmätene.

"Máš ten výraz, keď všetko príliš analyzuješ. A stavím sa, že to má niečo spoločné s Weasleym."

Začervenala sa. Bolo ju také ľahké prečítať? Vzhliadla na pobavenú Malfoyovu tvár. Očividne bolo.

"Šlo všetko v pohode?"

Posunul jej vrecko. "Samozrejme, že šlo. Čo si čakala? Duel uprostred obchodu?"

Ani u jedného z nich by sa tomu nečudovala.

"Nie," nepresvedčivo zaklamala.

Šedé oči sa na ňu pobavene zableskli.

"Môžem ti doliať?" spýtal sa, keď ukázal na jej takmer prázdny pohár.

"Och nie, nemala by som. Rose s Hugom sú s Molly, takže by som sa mala asi vrátiť."

"Prosím, zostaň," riekol jej blonďavý spoločník a ona prekvapene zistila, že ju tiež prosia jeho oči - teda tak veľmi, ako dokázali malfoyovské oči prosiť.

Domnievala sa, že to nikomu neublíži. Okrem toho Molly milovala, keď boli deti u nej a nevadilo by jej, kebyže sa Hermiona zdrží. Aj tak zostávali na večeru a on jej preukázal veľkú láskavosť. To najmenej, čo mohla urobiť, bolo dať si s ním drink.

"Dobre teda."

Zaskočilo ju, keď sa na ňu poriadne usmial. Dych sa jej zasekol v hrdle. Páni, bol príťažlivý, keď sa takto usmieval. Motýliky v jej bruchu zatrepotali krídlami, keď sa elegantne postavil a prešiel k baru, aby im objednal pitie.

****

Hermiona sa zachichotala, keď zovrela klopadlo na vchodových dverách. Z jedného pohárika bolo celkom dosť ďalších a teraz bola pripitá. Neville jej dovolil použiť svoj súkromný letax, aby zavolala Molly a spýtala, či sa môže zdržať. Molly sa rozžiarila a povedala jej, aby šla von a zabavila sa. Nechá si deti cez noc a Hermiona sa k nim pripojí v nedeľu na neskoré raňajky.

"Nikdy by som netipoval, že budeš pod parou," zatiahol jej Malfoy do ucha.

"A ja by som nikdy netipovala, že budeš milý," odpovedala. Otočila sa a oprela mu ruku o hruď. "Ďakujem, že si ma dostal domov."

Zdvihol tú ruku k svojim perám a zľahka ju pobozkal. "Žiaden problém."

Hermionine motýliky sa rozlietali ako bláznivé a srdce sa rozbúchalo.

"Nechceš ísť na kávu?" spýtala sa.

Malfoyove oči sa na chvíľku rozšírili. Pozrel na ňu a ona sa na neho lákavo usmiala. Pohľad mu poklesol k jej perám, než prikývol na súhlas.

Nakrátko spochybňovala svoj zdravý rozum. Obaja vedeli, že ho v skutočnosti nepozýva na kávu. Robila správnu vec? V poslednej dobe sa jej svet pretočil hore nohami.

Malfoy za sebou zatvoril dvere a pritiahol si Hermionu do náručia. "Si si istá?" zašepkal jej do ucha.

Hermiona nevedela prečo, ale bola si istá. Mohlo to byť tým, že bola osamelá a že jej činy diktovali hormóny, ale nemyslela si to. Na Malfoyovi bolo niečo, čo ju vzrušovalo. Prinútil jej srdce rozbúšiť sa a rozpaľoval jej krv. Uvedomovala si, že o ňom stále častejšie premýšľa. Pritiahla miesto odpovede jeho hlavu k svojej. Keď sa poddala intenzite toho bozku, nejako vedela, že toto je správne.

***

Neskôr tej noci sa Malfoy hral s jej vlasmi. Hermiona ho zľahka pobozkala na hruď a on zosilnel svoje objatie. Usmiala sa mu do pleca.

"Čo je?" zašepkal.

"Nemôžem uveriť, že sme to urobili."

"Smerovalo to k tomu."

Zachichotala sa.

"Čo ti teraz uháňa tou tvojou hlávkou?" spýtal sa.

"Nemôžem uveriť, že mám vo svojej posteli Draca Malfoya."

"Vynechala si nahého."

Hermiona si zakryla rukou tvár. "Je ti jasné, že obvykle takéto veci nerobím, že?"

"Grangerová, som si viac než vedomý, že si bola s Weasleym od konca vojny a pochybujem, že si typ, čo podvádza."

Zahryzla si do pery. Kvôli ďalšej otázke bola nervózna. Čo ak bude odpoveď áno?

"Je toto jednorázovka?"

Nastalo ticho, ktoré sa zdalo, že trvá večne a to spôsobilo, že sa zamrvila a posadila. Netrúfla si pozrieť sa na Malfoya. Niečo nezrozumiteľného zamrmlal, než potiahol jej hlavu tak, aby bola tvárou k nemu. Prekvapilo ju, ako sa vážne tváril.

"Počúvaj, Grangerová. Nie som dosť hlúpy na to, aby som ťa považoval za jednorazovku. Posledných pár mesiacov som popieral, že ma priťahuješ, pretože nie si typ ženy, ktorá by sa uspokojila s niečím príležitostným. Nakoniec mi došlo, že hľadám niečo viac, ale chápem, že si práve vyviazla z dlhodobého vzťahu a možno hľadáš len sex na odreagovanie sa. Dúfam, že to nie je tento prípad, ale chápem, že sa nechceš zapliesť do ničoho vážnejšieho."

"A keby mi šlo len o sex na odreagovanie?"

"Potom budem šťastný hrať tú úlohu, ale varujem ťa, urobím svoje maximum, aby som ťa presvedčil, aby si chcela so mnou niečo viac. A ja hrám tak, aby som vyhral."

Nadšený pocit vystrelil jej telom a ona si uvedomila, že to bolo šťastie, ktoré bolo tak dlho neprítomné, že jej pripadalo ako cudzinec. Placho sa na Malfoya usmiala.

"Myslíš teda, že mi dokážeš hovoriť Hermiona? Vážne nechcem partnera, ktorý ma bude oslovovať priezviskom."

****

"Naozaj si nemyslím, že je toto dobrý nápad. Myslím, že iba pôjdem domov."

"No tak, Draco! Povedal si, že to so mnou myslíš vážne a ak je to tento prípad, potom sa s nimi raz budeš musieť stretnúť."

Blondiak sa nad jej logikou zamračil. "Už som sa s nimi stretol predtým, pre prípad, že by si zabudla."

Hermiona pretočila očami.

"Uškŕňanie sa spoza otcovho chrbta, zatiaľ čo ich on uráža, sa nepočíta za stretnutie s Mollym a Arthurom."

"Ja len nechápem, prečo to musí byť dnes?"

Cítila, ako ňou prebehlo sklamanie. Bolo príliš žiadať od muža, ktorý stál pri nej, aby urobil niečo, čo pre ňu tak veľa znamenalo? Dobre, takže sa rozhodli spolu chodiť len včera večer, ale poznali sa polovicu svojich životov a jej deti ho už milovali.

"Je to v pohode," prehlásila odhodlaná, že jej hlas neprezradí, aká je rozrušená. "Ehm... takže sa o pár dní uvidíme?"

"Prečo nie dnes večer?" spýtal sa Draco.

"Mám znova deti a nie som si istá, či chceš byť pri nich, kým je toto také nové. Asi to nie je dobrý nápad, veď vieš, pre prípad, že to nedopadne dobre a boli by potom ešte viac rozrušené. Na budúci týždeň požiadam Ginny, aby ich postrážila a budeme môcť ísť von."

Upratovala kuchyňu, aby sa zamestnala a on si nevšimol, aká je sklamaná. Toto bolo medzi nimi neuveriteľne nové a ona vážne nemala žiadne právo požadovať, aby s ňou šiel vyzdvihnúť Rose s Hugom od Weasleyovcov. Asi bude najlepšie, keď na to pôjdu pomaly, pretože mala deti, ktoré musela brať do úvahy. Vážne by im neprospelo, keby sa nový muž objavil v ich životoch a pritom existovala reálna možnosť, že sa čoskoro rozídu. Keď to bude vážnejšie, potom s touto témou oboznámi deti.

Rukami ju zozadu pohladil po ramenách, aby ju zastavil. Otočil ju a nadvihol bradu dohora, čím ju prinútil, aby sa na neho pozrela.

"Skláňam sa pred tvojím úsudkom ohľadne tvojich detí a čo je pre ne najlepšie, ale zapíš si niekam, že mám v pláne, aby sa z nás stala rodina v skutočnom zmysle toho slova."

"Čože?! Draco, len teraz sme sa rozhodli stretávať sa. Nemyslím si, že by si mal robiť sľuby takéhoto typu."

Usmial sa.

"Máš pravdu a ja by som bol veľmi opatrný pri takýchto slovách, keby som si nebol istý, že ty si presne to, na čo som čakal."

"Čo tým myslíš?"

"Vyhýbal som sa všetkým vážnym vzťahom so ženami preto, lebo žiadna nebola tým, čo som chcel, ale počas posledných pár mesiacov som si uvedomil, že ty tým človekom si. Som si poriadne istý, že toto je to, čo chcem."

Dobre, takže teraz mala pocit, že sa rozplače. Tie slová boli balzamom na jej zranenú dušu. Ron narobil veľa škody jej sebaúcte a bolo skvelé počuť, že je žiaduca, nielen v spálni ale aj ako partnerka. Ale to nezmenilo fakt, že s ňou nepôjde k Weasleyovcom.

"Ak je tomu tak, potom prečo so mnou nejdeš vyzdvihnúť Rose s Hugom?"

Prehrabol si vlasy. "Nebolo by to čudné? Myslím, bola si vydatá za ich syna a teraz sa ukážeš ty, ruka v ruke so synom ich nepriateľa."

Odfrkla si. "Weasleyovci na teba nepozerajú ako na nepriateľa. Možno nemajú radi tvoju rodinu alebo to, čo ste predstavovali, kedysi, ale k tebe neprechovávajú žiadnu zášť a fakt, že si auror, ktorého zamestnáva ich zať, znamená, že vedia, že si sa zmenil k lepšiemu."

Chvíľu študoval jej tvár, takmer ako keby sa pokúšal rozhodnúť.

"Prosím, Draco. Veľa by to pre mňa znamenalo."
"Dobre teda, pôjdem s tebou," podľahol jej prosbe. "Ale ak ma prekľajú, len čo prekročím ich prah, budem z toho viniť teba."

Zasmiala sa. "Nemaj obavy, Rose ti už pripravila cestičku. Celé veky o tebe spieva ódy."

"Aspoň si nemusím robiť starosti, ako zareaguje na moju prítomnosť v jej živote. Minulý mesiac ma požiadala, aby som sa oženil s jej maminkou."

Hermiona zalapala po dychu, zakryla si rukou ústa, zdesená. "Čože?"

"Áno, požiadala ma, aby som sa s tebou oženil. Sľúbila mi, že ak to urobím, budem môcť vyskúšať tvoje lasagne, ktoré, ako ma uistila, sú tie najlepšie na celom šírom svete."

Keby už nebola taká zahanbená, bola by sa zasmiala. To bolo niečo, čo by Rose povedala a skutočne milovala mamine lasagne.
Zachichotal sa. "Prečo si myslíš, že som prijal tvoju ponuku? Mám lasagne veľmi rád."

Stále na neho hľadela s veľkými, vydesenými očami.

"Hermiona, nemáš byť prečo v rozpakoch. Myslím, že už Rosie poznám a nemá kúska hanby, keď niečo chce. A aspoň teba nevolá svojím ‘statočným puincom’."

Schovala si tvár v jeho hrudi. "To je pravda, ale len Rose by sa mohla pokúsiť spárovať ma takýmto spôsobom."

"Je rozkošná, čo zdedila po matke," povedal, potiahol ju za vlasy a pobozkal.

****

Harry si vzdychol, keď analyzoval ten škrobený spôsob, s akým Ron jednal s deťmi. Bolo to prvý raz, čo ho po roku videli a nešlo to veľmi dobre. Nepomáhalo, že Rose bola tvrdohlavá ako jej otec a odmietala Ronovi odpustiť. Bohužiaľ Hugo otca nespoznával, keďže mal len šesť mesiacov, keď Ron odišiel. Molly a Ginny ich všetkých dostali z trápnej atmosféry, keď zahnali deti, aby sa šli obliecť.

Položil ruku na plece svojho najlepšieho priateľa. "Nakoniec to bude v poriadku. Len musíš znova vybudovať pomerne široké mosty."

"Prečo vždy musím všetko pokašľať?"

Harry nevedel, ako na to zareagovať. Ron to kráľovsky posral, keď opustil Hermionu s deťmi. To nebolo niečo, čo sa dalo ľahko napraviť, hlavne keď nevynaložil snahu, aby sa so svojimi deťmi videl. Utiecť od problémov vždy bývalo Ronovou slabosťou.

"Rozvod nikdy nebýva ľahký," povedal dosť vyhýbavo.

"Ronald, nemal by si byť na ceste do obchodu?" spýtala sa Molly, keď prišla do kuchyne a pripútala Huga na vysokú stoličku.

"Áno, asi. O chvíľku."
Molly sa nadurdila a dala ruky vbok. "Za žiadnu chvíľku, mladý muž, ale okamžite! Máš šťastie, že ti tvoj brat dal prácu po tom, čo si vyviedol. Okrem toho tu bude čoskoro Hermiona a nie som si istá, či ťa chce vidieť. Ani som nemala možnosť hovoriť s ňou ohľadne toho, že sa vídaš s deťmi."

"Sú to aj moje deti."

"Tento argument to na mňa neskúšaj, Ronald Bilius Weasley, alebo si vypočuješ pravdu, ktorú ešte nie si pripravený počuť."

Ron očervenel a zazrel na matku. Niektoré veci sa nikdy nezmenia a Molly hrešiaca svojich synov, ako keby mali desať, bola jednou z tých vecí.

"Harry, drahý, nechceš ešte niečo zjesť? Odkedy si hlavným aurorom, začínaš vyzerať pochudnuto."

Ginny si odfrkla, keď prišla do kuchyne, Lily balansujúca na jej boku, James, Albus a Rose poskakujúci za ňou. "Nepovedala by si to, keby si videla, čo za brucho mu rastie. Len ho schováva pod habitom."

Zazrel na svoju manželku.

"Stuyko Hauuy, môžem prísť zajtua za tebou do puáce?" spýtala sa Rose.

"Môžeš, Rosie, ale bude to veľmi nudné a budeš musieť sedieť v mojej pracovni a byť ticho."

Ginny strelila po neteri pobaveným pohľadom. "Prečo chceš pracovať so strýkom Harrym, srdiečko?"

"Chýba mi Duako. Už som ho nevidela celé veky a veky a veky."

Ron sa zamračil na šálku kávy, ktorú práve pil. "Prekliaty fretčiak," zamrmlal.

Harry sa na priateľa varovne pozrel. Ron si to u Rose nezlepší, keď bude ohovárať Malfoya, niežeby obviňoval svojho švagra za to, že ho znepokojila náklonnosť, ktorú Rose prechovávala k tomu uštipačnému blondiakovi.

"Budeš sa musieť spýtať mamičky."

"Kedy príde mamička?" spýtala sa Rose Molly.

"Bude tu čoskoro, láska."

Ozvalo sa krátke zaklopanie na dvere, než sa otvorili a dnu nakukla Hermiona.

"Mamííí!!" zapišťala Rose, prihnala sa k nej, zatiaľ čo Hugo hlasne búchal drevenou lyžicou na plastovú tácku na svojej stoličke.

"Smieme vojsť?" spýtala sa.

My? pomyslel si Harry a potom zatvoril oči, keď Hermiona vošla dnu a ťahala za sebou jeho najotravnejšieho aurora.

"Duako!" zaškriekala Rose prenikavým hlasom, následne poťahovala Malfoya za ruku, až kým ju nezdvihol na ruky. Objala ho okolo krku a usmievala sa ako slniečko na celú miestnosť.

"Molly, ďakujem ti, že si postrážila deti cez noc."

"Bolo mi potešením, Hermiona. Vieš, že milujem, keď tu mám vnúčatá."

"Poslúchali ste starú mamu?" spýtala sa Hermiona Rose.

"Áno, urobila nám koláč."

"Najete sa, však?" spýtala sa Molly.

Hermiona sa rozhliadla, prikývla, ale potom zbadala svojho exmanžela. Trochu zbledla.

"Ehm... nie som si istá, či je to dobrý nápad."

"Nezmysel! Som si istá, že ste s Dracom hladní. Sadnite si," prehlásila Molly rozhodným hlasom, ktorý nepripúšťal žiadne námietky.

"Ďakujeme vám, pani Weasleyová, to bude skvelé," prehovoril Malfoy po prvý raz.

Harry sledoval, ako Hermiona zazrela na Malfoya, než ho pritiahla k stolu, kde sedela nervózne na kraji stoličky čo najďalej od Rona. Nastalo nepríjemné ticho, kým sa Molly zamestnávala prípravou ďalšej praženice a varením čerstvej kávy.

To ticho bolo dosť katastrofálne prerušené Rose, ktorá sa spýtala hlasom, ktorý očividne považovala za šepot: "Oženíš sa s mamičkou?"

Ticho sa na sekundu zosilnelo, než ho Hermiona prerušila. "Rose! Vážne nemôžeš Dracovi klásť takéto otázky."

"Prečo nie?" spýtalo sa dievčatko.

"Pretože je to neslušné."

"Prečo?

Jeho kučeravá priateľka si vzdychla. "Pretože je."

"Ale ja chcem, aby bol Duaco mojim tatinom."

Harry zastonal a pozrel sa na Rona, ktorý bol taký bledý, že mu vystupovali pehy. Hlasno odložil šálku na stôl.

"Vôbec si ma nevšímajte!! Očividne som tu nechcený, keď je teraz prekliaty Malfoy na scéne!" vyštekol, než vybehol z miestnosti.

Všetky oči sa otočili k Hermione, ktorá vyzerala trochu nezdravo.

"Rose, srdiečko, dokonca keby sme sa s Dracom vzali, nebude tvoj tatino, pretože ty už tatina máš."

"A čo ak tatino znova odíde?"

Harrymu pukalo srdce kvôli tomu zmätenému dievčatku. Bude sa musieť porozprávať s Ronom, aby prestal byť taký sebecký a zapracoval na tom, aby si jeho dcéra bola istá, že sa ju znova nechystá opustiť.

"Tatino nikam nepôjde, Rosie, pracuje teraz v obchode strýka Georgea," povedala Hermiona, aby upokojila svoju dcéru.

Tvár dievčatka sa trošku rozjasnila. "Takže dostanem tatina a Duaka."

Malfoy postrapatil jej ryšavé kučierky. "Áno, zlatko, dostaneš nás oboch."

Malé dievčatko si oprelo hlávku o blondiakovo plece a zatvárilo sa blažene.

KONIEC 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Vždycky jsem si myslela, že Ron a Hermiona se k sobě nehodí... Děti jsou skvělí dohazovači. Dík za překlad.

Jak jsem s fanfiction přestala mít ráda Brumbála,tak Ron má u mě stejnou smůlu. Možná má statečné chvilky,ale jinak mu pořád něco chybí. Málo ctižádostivý, zakomplexovaný, ve stínu svých bratrů...ano, utéct pod tlakem nároků rodiny pryč, to by mu sedělo. Díky Jimmi za milou povídku.

V prvom radě veľmi pekne ďakujem za darček :-) Ta povídka se mi hrozně líbila, asi hlavně díky Rose, která byla prostě dokonalá. Jako kdyby měla malfoyovské geny místo weasleyovských - naprosto přímočaře šla za svým bez ohledu na všechno kolem. To, jak Draco zmínil, že se ho už před měsícem ptala, jestli si vezme její maminku za ženu, mi vyvolalo úsměv na tváři, kterého se nemůžu zbavit. Úžasně napsaná Rose. A jestli má Draco na své straně i Molly, půjde všechno jako po másle :-) Ještě jednou děkuju, Jimmi!

To už je koniec? Aww ^^ velka skoda, velmi roztomila jednorazovka so statocnym piuncom! Paci sa mi, ked je ponchany kanon deti a dospeli sa trosku vymenia :D

Tak já nevím. To s tím Ronem nevidím dobře. Pokud na rok odstřihl své dvě malé děti, být na Hermionině místě, mám strach, že se o ně začne zajímat jen na truc Dracovi. Že to nebude z důvodu, že by mu někdo hlavou zatřepal a ona se poskládala správně. Molly mu sice může vyčinit, ale pomůže to? Dospěje ten pitomec? Jak to zatím je, Draco je ta nejlepší náhrada za tátu. Vidím to, jak se o ně stará, ony mu říkají tati a biologickému otci Rone. Krásná povídka, romantická, vtipná a na tak reálném základě postavená. Děkuji, Jimmi.

Draco Malfoy je opravdový rytíř na bílém koni. Nejen pro Hermionu, ale i pro Rose. Scéna v obchodě byla hodně dobrá, ale ta v Doupěti - no paráda. Ron to ještě od Molly schytá, předpokládám, že tímto to neskončilo. A Draco se pěkně usadí na Ronově místě, v práci i v Hermionině životě. Myslím, že nejenom Rose dostala přesně to, co chtěla a co je nejlepší. Díky za půvabný příběh.

Krásně to skončilo! Ale stejně si myslím, že Ron zase práskne do bot. Nevzvládl manželství se ženou, která ho milovala, jak by mohl zvládnout současnou složitou situaci? Na to prostě nemá. A pro Rose se stane pravým tátou ten, kdo s ní a s mámou zůstane a kterého nebude muset podezřívat, že najednou zmizí. Jimmi, tu dětskou řeč jsi vystihla přesně. Můj syn ve čtyřech letech taky uměl vyslovovat er jenom v určitých slovech. Například říkal ,plomiň sakra'. Moc děkuji za moc moc milou povídku!