Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Kolekcia krátkych poviedok od Rumann

Nenechajte Malfoya šoférovať autobus!

Kolekcia krátkych poviedok od Rumann
Vložené: Jimmi - 24.03. 2019 Téma: Kolekcia krátkych poviedok od Rumann
Jimmi nám napísal:

Táto poviedka je už preložená, takže som ju aspoň trošku učesala. Ale chcela som to mať v kope.


Kto nevydrží doobeda:


Nenechajte Malfoya šoférovať autobus! 


Keďže nestíham sledovať Arabeskine čarodejky (Čarodějkám jen to nej), tak som sa rozhodla venovať každej, koho som vynechala alebo ešte len bude mať narodeniny, jeden preklad. 


Táto bola pre Martik.






Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Budu si muset zopakovat některé starší povídky. Téměř jsem si ji už nepamatovala. Každopádně mi vyvolala úsměv na tváři. Děkuji

Děkuji, přečteno podruhé, a stále líbí. I když Margaretin komentář tomu dodal další rozměr :D

Re: Nenechajte Malfoya šoférovať autobus! Od: margareta - 24.03. 2019
Po pár měsících. Fretka, Lasičák a Potty dorazili do hospody: ,,Merline, já mám žízeň. Ten tréning byl dneska fakt o hubu!" ,,To mi povídej. Já jsem dočista splavenej a to už skoro mrzne!" ,,Koukněte na mě. Nemůžu ani narovnat haxny...dyť lezu skoro v podřepu!" Dobelhají se ke stolu, usednou a kývnou na servírku. Ta přispěchá a s obeznalým úsměvem se zeptá ,,Jako obvykle, pánové?" Draco se zadívá stranou: ,,Pro mě minerálku" a bokem utrousí ,, já už alkohol nemůžu. Pokaždý mě změní na batole, večeřím kaši s mlíkem a ondyno mi dokonce dala na zadek hůlkou." Ron sklopí oči k podlaze: ,,Pro mě tykvový džus" a zamumlá ,, já bych zase musel stát celý večer v koutě. Bez večeře!!" Harry upřeně sleduje strop: ,,Já si dám malinovku. Neženil jsem se proto, abych musel trávit noci v ohrádce s plyšákem." Všichni tři si povzdychnou a Draco zatrpkle dodá: ,, Ta prachy se jim tehdy zkrátka dávat neměly. Cpát někomu peníze z dobroty srdce, to by žádnýho Zmijozela nikdy ani nenapadlo!" Ron si zhnuseně odfrkne: ,,A brácha už je pomalu stejně bohatý, jako ty, jak jde ten jeho dryák na dračku. Baby to kupujou po litrech!" Jen Harry si stoicky přihne malinovky a mlčí. Ginny ještě určitě nespí... a pokud se mu podaří rozhýbat ta kolena...!!" P.s. tak mě napadlo, že takový lektvar by byl velice žádaný všude na světě! Díky moc, Jimmi!! Jo, a povídka se mi taky neotevřela.

Jsem jediná, komu se povídka nezobrazuje? Vidím jen úvod, nic víc
Klikni na název povídky, je to odkaz.

Jedna z těch romantických i vtipných zároveň. Líbila se mi při prvním čtení, potěšila i dnes. Díky, ráda jsem si ji přečetla znovu.