Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej

16. kapitola

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Vložené: Jimmi - 17.03. 2019 Téma: Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Jimmi nám napísal:

Od chrabromilského Zlatého dievčaťa k slizolinskej princeznej

 

Autor: rumaan

Súhlas s prekladom:  univerzálny pre tieto stránky

https://www.fanfiction.net/s/7290423/16/  

Preklad: Jimmi  

Banner: solace

Poviedka je plánovaná ako oslava 11.výročia týchto stránok.


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 16 

 

Veľká sieň 

Blaisom s Theom uprene sledovali, ako Draco roztržito otvoril balíček, ktorý pred neho práve pustila sova pri raňajkách. Nevenoval veľkú pozornosť tomu, čo otvára, namiesto toho sa snažil nepozerať sa na kučeravú čarodejnicu, ktorá sa sústredila na svoju misku s cereáliami len kúsok ďalej od neho. Dvaja slizolinčania si pod stolom ťapli, keď si Draco  vhodil jeden z bonbónov do úst. Blaise sa otočil k chrabromilskému stolu, kde bola štvorica očí tiež prilepená k činom šedookého blondiaka. Vediac, že ani Hermionine prísne oko nedáva pozor, Blaise ukázal zdvihnutý palec a vyslal pusu Ginny. Jeho pozornosť bola hrubo pritiahnutá späť k slizolinskému stolu Dracom, ktorý ho drsne schmatol za plece a zatriasol ním.

"Blaise, ty poznáš chrabromilčanov dobre, však?"

"Poznám jednu chrabromilčanku dobre, áno," odpovedal Blaise so žmurknutím.

"To nevadí," netrpezlivo pokračoval Draco. "Ktorá je Romilda Vaneová? Prestavíš ma jej?"

Blaise zahrešil pod nosom, keď si uvedomil, že ani on, ani Theo či Dafné sa neobťažovali Ginny spýtať, kto je Romilda Vaneová.

"Ehm, nie som si istý, ktorá to je, kamarát. Požiadam Ginny, aby ťa predstavila."

"Nie je treba, Ginny práve odchádza. Spýtam sa jej hneď," odvetil Draco a zúfalo sa rozbehol za červenovlasým dievčaťom.

"Ginny, Ginny, počkaj," zavolal.

Najmladšia Weasleyová sa otočila, prekvapená zistila, že k nej Draco beží veľmi nedôstojným spôsobom. Harry s Ronom vyzerali menej prekvapení a viac pobavení.

"Hej, Ginny, môžeš ma predstaviť Romilde Vaneovej? Urobil by som to sám, ale nie som si istý, ktorá to je. Jediné, čo viem, je, že je nádherná a ja ju milujem."

Ginny zízala na Draco, oči vyvalené, a zrazu si nebola úplne istá ich plánom. Ron s Harrym tam stáli a uškŕňali sa.

"Hej, Malfoy, nemaj obavy, ja viem, ktorá je Romilda. Ukážem ti ju," ozval sa Ron potláčajúc smiech.

Draco sa priblblo na Rona usmial. "Vďaka, kamarát, ty si ten najlepší." Ron ukázal na Romildu Vaneovú a začal sa rehotať, keď sledoval, ako Draco odchádza a nemôže sa dočkať, aby sa predstavil.

"Pansy, tvoj plán je geniálny. Nemyslím, že som sa takto smial na Malfoyovi od toho incidentu s fretkou. Skutočne, toto môže dokonca nahradiť moju najobľúbenejšiu spomienku na neho," riekol Ron.

Pansy s Ginny si vymenili znepokojené pohľady. V skutočnosti nemysleli na to, aký bude Draco pod vplyvom elixíru lásky a zatiaľ sa správal veľmi nevyspytateľne a nemalfoyovsky.

"Dúfam, že nikdy nezistí, že sme to boli my," zašepkala Pansy Ginny.

Ginny prikývla. "Naozaj sa mi nepáči byť nasekaná na kúsky vo veľkosti kalamára," povedala, keď zbadala, že sa Draco pripojil ku skupine chrabromilských piatačok.

"Romilda?" spýtal sa Draco čiernovlasého dievčaťa.

"Áno," odpovedala, trochu neistá, prečo ju oslovil siedmacky slizolinčan.

"Mohol by som s tebou na chvíľu hovoriť, osamote?"

"Ehm, iste," odpovedala váhavo. Nevyzeral príliš dobre, bol veľmi bledý a jeho oči mali zasklený výraz. Pozrela sa zmätene na svoje priateľky, ktoré všetky pokrčili plecami. Kašľať na to, pomyslela si, toto by mohla byť moja jediná šanca porozprávať sa so sexy slizolinčanom, či je to bláznivý ex-smrťožrút alebo nie.

Draco prehltol a utrel si dlane o habit. Veľmi sa mu potili, čo ho miatlo. Nikdy nebol takto nervózny, keď sa rozprával s dievčatami, ani keď priznal svoje city Hermione. Niežeby tie city niečo znamenali oproti tomu, čo cítil k Romilde. Bola všetkým, čo kedy chcel v dievčati, bola... nuž... nebol si celkom istý, čo bola, pretože ju nepoznal, ale chcel to zmeniť. Avšak bola dokonalá, tým si bol definitívne istý.

"Premýšľal som, či sa ti dnes nechce ísť poprechádzať sa po vyučovaní, vieš, ako na rande?"

Romilda už bola úplne zmätená. Obdivovala Draca Malfoya z diaľky, ktoré dievča na Rokforte nie, hlavne tento rok, keď spevnel a mal povesť napraveného zlého chlapca.

"Myslela som, že chodíš s Grangerovou?"

Draco sa zaksichtil. "Kto by chcel chodiť s ňou, keď môže mať za frajerku teba. V porovnaní s tebou je ničím, ty si taká úžasná."

Romilda sa vystrela. Počkajte, až sa vráti ku kamoškám a podelí sa s nimi o každé slovko, ktoré Malfoy povedal. Zažiarila na neho svojím najväčším úsmevom.

"Iste, rada s tebou pôjdem na prechádzku. Kedy sa stretneme?"
"Stretneme sa tu, keď skončí vyučovanie. Už sa nemôžem dočkať," prehlásil Draco a pobozkal ju na ruku. Romilda sa usmievala ako slniečko, keď dohopsala k svojim zízajúcim priateľkám. Už snívala o tom, ako sa stane budúcou pani Malfoyovou s nevýslovným bohatstvom na dosah ruky.

Hermiona hľadela v šoku, keď zbadala Draca pobozkať ruku Romildy Vaneovej. O čom to bolo? Odkedy Draco bozkáva ruky náhodných dievčat? Pozrela sa na Dafné, ktorá jej venovala slabý úsmev a neveriacky pokrútila hlavou.

 

Rokfortské pozemky

Kým skončilo vyučovanie, Hermiona bola pekelne zmätená Dracovým správaním. Bolo také neobvyklé, že ju prebralo z jej morbídnej existencie a teraz to sledovala s morbídnou fascináciou. Zdalo sa, že jej zakaždým odštiepilo zo srdca kúsok, keď Draco utekal zo všetkých ľudí za Romildou Vaneovou. Keby jeho správanie pri raňajkách nebolo dostatočne čudné, na obed vrazil do Veľkej siene s kyticou neskorých sasaniek, ktoré natrhal na rokfortských pozemkoch. Dal ich Vaneovej s veľkým gestom, ktoré spôsobilo, že sa na ňom smial zvyšok školy. Potom miesto jedenia len na ňu zamilovane hľadel. Romilda Vaneová si samozrejme jeho pozornosť užívala. Nebolo si istá ako, ale zjavne skrotila slizolinského princa, a pozoruhodnejšie bolo, že ho vzala Hermione Grangerovej.

Hermiona, vediac čo za povrchné a márnivé dievča Romilda je, penila aj nad tou urážkou voči nej, aj nad veľmi skutočnou bolesťou, keď videla, že sa Draco posunul ďalej. To preto práve sedela s dobrým výhľadom na jazero a sledovala, ako sa Draco dvorí veľmi chichotajúcej sa Vaneovej. Hermiona prižmúrila podráždene oči, keď sa piatačka hodila Dracovi okolo krku a nadšene ho začala bozkávať.

"Nechutné, že," poznamenala Pansy, keď sa zvalila na trávu vedľa Hermiony. "Nemyslím si, že som niekedy videla Draca takto sa správať."

V duchu Hermiona povedala Pansy, kam si to môže strčiť. Nahlas niečo nejasne odpovedala.

"Ako sa držíš?" spýtala sa Pansy.

Hermiona vo vnútri zavrčala, keď si pripravovala voodoo bábiku pre Vaneovú, ale navonok sa len otočila k Pansy, usmiala sa a povedala: "Niežeby som mala na Draca nejaké právo. Je slobodný a môže sa vídať, s kým chce."

Pansy sa uškrnula, keď si všimla oheň v Hermioniných očiach. Áno, správne srdiečko, stále mi to opakuj, kým plánuješ ako otrháš tej otravnej, škuľavej mrche končatiny. "Asi áno. Len nie som zvyknutá, aby takto behal za nejakým dievčaťom."

"Myslím, že vždy je všetko prvý raz. Obom prajem veľa šťastia. Je pekné vidieť zamilovaný pár po všetkej tej smrti a skaze posledných pár rokov." Hermiona žasla, ako sa jej niečo také podarilo vypotiť bez toho, aby sa nepridusila zúrivosťou.

Pansy nadvihla obočie v obdive na Hermioniným vecným tónom. Dopekla, to dievča bolo dobré v skrývaní svojich skutočných citov, usmiala sa Pansy v duchu. Nemyslela si, že bude dlho trvať, kým Hermiona praskne podľa toho, ako práve zvierala päste a zatínala zuby.

 

Slizolinské spálne dievčat

Tej noci bola Hermiona blízko k bodu zlomu. Pohľad na to, ako Draco stále behal za Romildou Vaneovou a obetovával svoju dôstojnosť ju rozčuľoval. Pred pár rokmi by toto milovala. Pohľad na to, ako sa mocný Malfoy ponížil, ale práve teraz trpela. Uvedomila si, v istom okamihu pred pár hodinami bezsennej noci, že je do neho bláznivo zamilovaná a že stratila svoju šancu byť s ním. Priala si, aby mohla získať späť svoj obracač času z tretieho ročníka. Chcela sa vrátiť k večeru, kedy si v jeho spálni vylial svoje srdce, nuž tak veľmi ako to nejaký Malfoy dokáže. Vedela presne, ako by teraz odpovedala, schmatla by ho oboma rukami a nikdy nepustila. Namiesto toho uviazla v tomto pekle, počúvala ako Dafné, Millicent Bullstrodeová a Tracey Davisová spia, kým ona ležala hore a nadávala si za svoje sprosté správanie. Hermiona si nedokázala ani nahovoriť, že bude v poriadku, keď sa Draco pohne ďalej, pokiaľ to bude s niekým hodnotným ako napríklad Luna Lovegoodová. Nech mala akokoľvek málo rešpektu k Romilde Vaneovej, to nebol ten problém, ona by nenávidela kohokoľvek, s kým by Draco bol. Fakt, že behal za ňou ako zamilované šteniatko, jej len sypal soľ do veľmi otvorených, krvácajúcich rán.

Hermiona si už asi stýkrát vzdychla a pretočila sa na chrbát. Hľadela na baldachýn nad hlavou a priala si, aby sa tie pocity beznádeje stratili. Nemali zmysel a ak si myslela, že predtým bola nešťastná, bolo to nič v porovnaní s jej aktuálnym zúfalstvom. Bola v nejakom samozničujúcom móde? Zjavne nebola schopná uvedomiť si, že má rada nejakého chalana, až kým ten neprešiel k inému dievčaťu. Pri Ronovi v šiestom ročníku bol Ron aspoň neschopný formulovať svoje pocity, ale Draco to urobil. Bol priamy a povedal jej, že chce reálny vzťah. Ale ona, ako blázon, ktorým bola, odvrhla jeho ponuku, spravila ich oboch týždne nešťastnými a teraz zbierala ovocie svojho hlúpeho rozhodnutia. Hermiona strávila blažených desať minút, keď s otvorenými očami snívala o tom, že otrávi Romildu, než vzdala, že zaspí a rozhodla sa, že si prečíta Históriu Rokfortu, aby upokojila svoju utrápenú dušu.

 

Učebňa elixírov

Hermiona sa desila tejto hodiny. Dokázala sa vyhnúť Dracovi, odkedy sa spolčil s Vaneovou. Ale ďalšie dve hodiny bude trčať v jeho blízkosti. Bude to mučenie, keď vedela, že ho miluje. Bolo to takéto pre Draca posledných pár týždňov? Niet divu, že odmietol jej ponuku, aby boli priateľmi. Bolo bolestivé milovať niekoho a nemať tieto city opätované. A mať túto osobu potom pod vaším nosom ako ustavičnú pripomienku toho, čo nemôžete mať, bolo mučivé. Teraz toto bude musieť Hermiona vydržať po zvyšok roka. Nemohla tomu ani uniknúť, keď sa vráti do Chrabromilu, pretože Romilda sa tam bude hrdiť svojím vzťahom s Dracom, chvastať sa tým, čo jej najnovšie kúpil. Keď premýšľala o tom, čo za peklo to bude, zovrela ruky do pästí, potom zaryla nechty do dlaní, keď začula Draca odsunúť stoličku, aby sa posadil. Hermiona v duchu zajasala, že sa aktuálne nerozprávali. Nedokázala by počúvať, aký je šťastný. Zohla sa ku knihe z elixírov, listovala stránkami, kým čakala, až príde Slughorn. Mohla počuť, ako si Draco pohmkáva, znel veselšie, než mal právo znieť ktokoľvek, kto bol aktuálne v jej blízkosti. Hermiona potom rozoznala, čo si spieval a chcelo sa jej vracať. Čo to dopekla? Kedy si Draco obľúbil Celestinu Warbeckovú? Hermiona sa maximálne snažila, aby sa nezachichotala, keď spoznala, že spieval pieseň Kotlík plný vášnivej, silnej lásky. To narúšalo duševnú rovnováhu.

Hermiona pozrela na stránku, na ktorej sa pri listovaní zastavila v šoku nad Dracovým vyvádzaním. Bola to stránka o amortencii. Hermiona si odfrkla, keď si spomenula na Harryho, ako opakoval Ronove zábavné správanie, keď bol pod vplyvom slabšieho elixíru lásky predávaného dvojčatami v šiestom ročníku. Hermiona bola vždy smutná, že tú príhodu zmeškala, napriek tomu, že by bola naštvaná, keby ho videla slintať nad tou blbou Romildou Vaneovou, a k tomu ešte randiť s Lavender Brownovou. Hermiona sa zarazila a zmätene hľadela na tú stránku niekoľko minút. Nie, to nemôže byť pravda. Jej myseľ aktuálne zvažovala danú možnosť. Všetko dávalo zmysel, keď ste sa na to pozreli z tohto uhla a Hermiona bola veľmi logická. Nakukla na Draca kútikom oka, nevyzeral v poriadku. V skutočnosti, keď sedela tak blízko k nemu, prakticky to na ňu kričalo. Bol taký bledý, bledší ako obvykle, ak to bolo možné, oči mal zasklené, ako keby bol v hmle a mykal sa, ako keby mal problém pokojne obsedieť. Jeho správanie bolo tiež mimo jeho charakteru. Draco Malfoy sa nenaháňal za dievčatami, dievčatá prenasledovali jeho. Alebo rozhodne to robili tento rok. Nikdy nedal najavo najmenší záujem o Romildu Vaneovú alebo nejakú piatačku mimo Slizolinu. Rozprával sa s ňou vôbec niekedy? Romilda by sa vychvaľovala po celej chrabromilskej veži, kebyže áno a Malfoy z predchádzajúcich ročníkov by sa v živote nevykecával s nejakou chrabromilčankou. Tiež si nedokázala predstaviť Draca, ako sedí a počúva Čarodejnícku hodinku, aby si vypočul piesne Celestíny Warbeckovej. Žiadni chalani jej veku nemali radi tento typ hudby, ani ten najženštilejší chalan na Rokforte. Romilda Vaneová už toto predtým urobila. Bolo to niečo, čo robila, aby bola s populárnym chalanom svojho času. Bol to Harry, keď bol Vyvoleným, mohol to byť kľudne Draco, keď bol teraz taký populárny u dievčat. Nedostal včera ráno pri raňajkách Draco bonboniéru? Videla ho, ako ju otvára, keď sa zúfalo sústredila na cereálie pred sebou. A hneď potom ho videla rozprávať sa s Vaneovou a bozkávať jej ruku. To bola priveľká náhoda na Hermionin vkus. Čudné bolo, že žiaden z jeho priateľov si ešte nevšimol, že je niečo inak. Áno, Pansy povedala, aké netypicky Dracove to je, ale vôbec nebola podozrievavá, a ani Blaise s Theom. Určite obaja poznali Draca oveľa lepšie než ktokoľvek, ako to, že si jeho čudné správanie nevšimli?

Hermiona sa zvyšok elixírov len tvárila, že pracuje. Jej myseľ prechádzala dôsledky toho, čo si myslela, že objavila. Potrebovala odchytiť ostatných siedmakov, aby zistila, čo si myslia. Minimálne by nemalo byť náročné Draca z toho dostať. Bude sa súžiť za Romildou Vaneovou. Hermiona sa zasmiala, keď si predstavila, aký bude nahnevaný, keď vyprchá elixír spôsobujúci túto posadnutosť. Nechcela by potom byť na mieste Romildy. Rozveselená touto predstavou, dokončila svoj elixír a s veľkým úsmevom ho podala Slughornovi.

 

Veľká sieň

"Hej, ľudkovia, počkajte," zavolala Hermiona na siedmackych slizoličanov. V šoku sa otočili. Posledných pár týždňov bola taká pohltená svojím nešťastím, že ich od jej rozhovoru s Dracom aktívne nevyhľadávala. Nuž, a tiež to bolo faktom, že väčšinou času bol s nimi on.

"Hej, kráska, z ničoho nič vyzeráš šťastnejšie," drzo pozdravil Blaise.

Hermiona pretočila očami, ale neodpovedala na to. "Počúvajte, chcela som s vami hovoriť o Dracovi." Nepohodlne sa pohli, ako keby od nej očakávali nejaký nahnevaný výbuch, možno jednu kliatbu či dve.

"Nemyslíte si, že sa v poslednom čase chová divne?" spýtala sa.

"Je zamilovaný," ponúkol Theo ako vysvetlenie.

"Áno, je zamilovaný, ale stále je to Draco Malfoy. Videli ste ho, aby niekedy trhal nejakému dievčaťu kvety a urobil zo seba blázna pred celou školou? Rozprával sa niekedy s Romildou Vaneovou skôr ako včera?"

"Nie som si toho vedomý a áno, chová sa trošku divne, ale to je to čo ľudia robia, keď sa zamilujú," odvetil Blaise.

"Počas si elixírov si spieva Kotlík plný vášnivej, silnej lásky," oznámila Hermiona, čím spôsobila, že Theo vyprskol tekvicový džús. "Nevedela som, že je takým veľkým fanúšikom Celestíny Warbeckovej. Spieva Theo zamilované piesne populárnej čarodejnice stredného veku Dafné? Viem od Ginny, že Blaisovi chýba to, čo sa dnes považuje za romantické."

Dafné sa zasmiala, keď si predstavila, ako jej Theo spieva piesne Celestíny Warbeckovej. "Nie, našťastie. Myslím, že by som sa s ním rozišla, kebyže spieva."

"Dobre, takže je to čudné. Čo si myslíš ty, Grangerová?" spýtal sa Blaise.

"Napadlo ma to na elixíroch. Chová sa bláznivo a posadnuto a to kvôli dievčaťu, ktoré si nikdy predtým nevšimol. Musí byť pod vplyvom nápoja lásky alebo niečoho podobného." Hermiona bola tak zaneprázdnená tým, ako sa Draco vtisol vedľa Romildy Vaneovej pri chrabromilskom stole, že jej ušiel pohľad, ktorý si traja slizolinčania vymenili.

"Pozri sa na neho, Blaise, ty chodíš s chrabromilčankou, ale nevidím, že by si sedel za ich stolom. To sa nemá stať. Nikto si nevymieňa miesta, pokiaľ nie si Luna Lovegoodová. A videli ste ho nedávno? Je taký bledý a než otvoríš ústa s nejakým vtipným komentárom, je bledší ako obvykle a jeho pohľad je zastrený."

"Myslím, že si možno na niečo prišla, Hermiona. Myslím, že sme to tak nechali, pretože sme si mysleli, že by to mohla byť reakcia na, nuž," Theo si nervózne odkašľal, "na to, že si ho odmietla. Mysleli sme si, že je možno vo vážne divnom prechodnom vzťahu."

"Bože, vy ste hrozní priatelia. Ten úbohý chlapec by mohol byť pod vplyvom toho elixíru celé roky, keby to bolo na vás, aby ste si všimli, že je niečo zle."

"Máš nejaké plány pomôcť Dracovi?" náhlivo sa spýtala Dafné, snažiac sa vyhnúť téme, kto ten elixír uvaril. "Vieš, aké je náročné a potenciálne nebezpečné pokúsiť sa zamiešať sa s niekým pod vplyvom amortencie."

"Nemaj obavy. Myslím, že som prišla na to, v ktorom jedle ten elixír bol. Včera pri raňajkách dostal bonboniéru a keď zjedol jeden bonbón, šiel po Vaneovej. Theo, Blaise, potrebujem, aby ste tú bonboniéru našli a zničili ju, aby už nemohol prijať viac amortencie. Zvládnete to?"

"Áno," obaja odpovedali.

"Potom, Dafné, potrebujem, aby ste s Pansy vlákali Draca na miesto, ktoré vám oznámim. Budeme ho musieť zamknúť, až kým neprestane byť pod účinkom toho elixíru," Hermiona vyzerala vyložene vo vytržení pri tej predstave.

"Znie to, ako keby si si to dobre premyslela," poznamenala Dafné.

"Áno, premýšľala som o tom celé elixíry. Musíme sa uistiť, že pokryjeme všetky stránky, pretože, ako si už poznamenala, Draco je nestabilný a mohol by ohroziť akýkoľvek plán pomôcť mu. Takže sú vám jasné vaše úlohy?"

"Myslím, že sme dosť inteligentní, aby sme nasledovali tvoje príkazy," povedal Blaise. Hermiona len na neho nadvihla obočie. Blaise sa na ňu len usmial a zopakoval: "S Theom musíme nájsť tú bonboniéru. Dafné musí nalákať posadnutého a nestabilného Draca tam, kam ho chceš dostať."

"Dobre, som rada, že dokážete pochopiť jednoduché pokyny. Dúfam, že ich rovnako ľahko dokážete splniť. V poriadku, idem nájsť miesto, kde budeme držať Draca," povedala Hermiona, keď vstala a opustila slizolinský stôl.

"Takže kto bude v ich vzťahu nosiť nohavice?" spýtal sa Theo. "Obaja sú panovační a lezúci na nervy."

"Koho si myslíš, že by si Draco vybral? Nejakú hlúpu hus? Potrebuje niekoho ako Hermiona, aby udržal jeho tyranskú stránku pod kontrolou," poznamenala Dafné.

"Pripomeň mi, aby som svoje deti poslal do Durmstrangu, ak tí dvaja budú mať nejakých potomkov. Ich zrodenec bude neznesiteľne vládnuť Rokfortu," prehlásil Theo.

 

Knižnica

Blaise zastihol chrabromilskú jednotku, aby ich informoval, čo sa stalo počas obeda za slizolinským stolom. Dovliekol sa k ich stolu, kde sa učili.

"Vďaka, že ste cez obed zamestnali Draca pri vašom stole," oznámil.

"Prečo?" zvedavo sa spýtala Ginny.

"Hermiona prišla na ten plán." Blaise zachytil, ako znepokojene sa na seba Ginny a Pansy pozreli. "Och, nebojte sa, nemyslí si, že s tým máme niečo spoločné. Pevne verí, že je za všetkým Romilda Vaneová. Ale vie, že je Draco pod vplyvom elixíru lásky."

"Čo plánuje?" spýtal sa Ron.

"Dala nám príkazy, aby sme zničili zvyšok nakazej bonboniéry a Dafné, a možno aj ty Pansy, máte dostať Draca na miesto, ktoré vyberie. Neskôr nás bude informovať kde."

Harry pokrčil plecami. "Aspoň že nás nepodozrieva. Ale čo plánuje urobiť Malfoyovi?"

"Myslím, že je na rovnakej vlnovej dĺžke ako ja," samoľúbo prehlásil Blaise. "Zamkne ho, až kým účinky nevyprchajú. Kto sa staví, že sa zamkne spolu s ním? Aby na neho dávala pozor a uistila sa, že je v poriadku, samozrejme. Vidíte, komora na metly bol dobrý nápad."

Pansy si odfrkla. "To by ma neprekvapilo. Vyzerala hráškovo zelená závisťou, keď včera videla Vaneovú bozkávať Draca pri jazere."
Chrabromilčania sa na seba pozreli, debatujúc, či brániť Hermionu alebo nie pred cynickými slizolinčanmi. Všetci si bez pochybností uvedomili, že sa zamkne s Dracom, ale len preto, že mala obavy o jeho bezpečnosť. Ginny sa rozhodla, že sa o obranu pokúsi. "Hermiona si bude skutočne robiť o Malfoya starosti. Bude sa chcieť uistiť, že si neublíži. Tiež mu bude chcieť vysvetliť svoju teóriu, keď sa vymaní zo svojho láskou vyvolaného omámenia."

Blaise s Pansy sa na seba len uškrnuli. "Iste, stále si to opakuj," zatiahol posmešne Blaise.

"Blaise Zabini, pochybuješ o mojej schopnosti pochopiť pohnútky jednej z mojich najlepších priateliek?" durdila sa Ginny, keď si dala ruky vbok.

Ron cúvol, spoznal, čo nazýval Ginniným módom Molly Weasleyovej. Blaise, nepoznajúc Weasleyových matriarchu, a tiež maximálne dôverujúc svojej schopnosti ovládať ženy, sa len stále na Ginny usmieval. "Samozrejme, že o tebe nepochybujem, miláčik."

"Zdá sa, že pochybuješ, si povýšený a lezieš na nervy. Nie myseľ každého je permanentne v stoke ako tvoja a Hermionina určite nie je."

Harry, Ron a Pansy cúvali preč, nemali žiadnu túžbu nechať sa vtiahnuť do hádky tohto páru. Už si vzali príliš na plecia s Hermionou a Dracom. Okrem toho, Ginny bola desivá na pohľad, keď sa nahnevala a vyzeralo to, že to Blaise za chvíľu zistí.

 

Pracovňa hlavných prefektov

Hermiona po rýchlom rozhovore s Nevillom a Hannah odchádzala s úsmevom. Jej plány pekne do seba zapadali. Našla dokonalé miesto, kde udržať Draca v bezpečí a mimo tej bláznivej kravy, Romildy, dosť dlho na to, aby mu ten elixír vyprchal zo systému. Tiež si prehodila svoje obchôdzky, aby ju niekoľko nasledujúcich dní nepotrebovali. Suma sumárum, bola Hermiona v lepšej nálade než dnes ráno, pred elixírmi. Očakávala popoludňajšie hodiny s radosťou, znova bola svojím šťastným, veselým ja. Opäť mala všetko pod kontrolou a postará sa, aby Romilda Vaneová zaplatila za to, že si zahrávala s Dracom.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 16. kapitola Od: crush - 19.05. 2019
Jak se Draco z tohohle v Bradavicich vymluvi asi :D

Re: 16. kapitola Od: sisi - 17.03. 2019
Intriky nejvyššího kalibru se pomalu obracejí proti těm, kdo je ukuli. Hermiona vyjde ze všeho s čistým štítem, zatímco banda spiklenců bude potrestána před nastoupenou jednotkou. Fuj,hanba jim! Za dobré úmysly skončí v pekle vlastního svědomí, pokud je mají. Kdyby si Hermiona vzpomněla i na první hodinu lektvarů v prvním ročníku, jak se hbitě hlásila na otázku profesora Snapea, blahé paměti, třeba by ji i napadlo použít bezoár a ukončit Dracovo utrpení pod vlivem nápoje lásky. Chudák, taky si neotestoval, od koho mu bonboniéra přišla a začal ochutnávat, jako to dělali Crabe a Goylle, kteří snědli všechno v okruhu čtyř čtverečných mil od zmijozelu. :-) Děkuji za překlad.

Re: 16. kapitola Od: margareta - 17.03. 2019
Doufám, že se jim Draca s Hermionou podaří zavřít do komory na metly dřív, než jí dojde zbytek té finty. Ale měli by jim pro jistotu vzít hůlky. Romildy je mi trochu líto, ale ne moc. Ona nechtěla Draca, jenom trofej, se kterou by se mohla chlubit. Jsem zvědavá, jak ti dva budou reagovat, až zjistí, jak je doběhli! Jestli vyjdou ven jako Draco s Hermionou a ne zase jako Zmijozel a Nebelvírka, navíc rozzuření. Díky, Jimmi! Je to zábava!

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )21.03. 2019Epilóg
Rumaan: ( Jimmi )20.03. 201919. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )19.03. 201918. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 201917. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201916. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201915. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.03. 201914. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201913. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201912. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )14.03. 201911. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.03. 201910. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )12.03. 20199. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )11.03. 20198. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20197. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )09.03. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )07.03. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.03. 20191. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )01.03. 2019Úvod k poviedke