Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej

15. kapitola

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Vložené: Jimmi - 17.03. 2019 Téma: Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Jimmi nám napísal:

Od chrabromilského Zlatého dievčaťa k slizolinskej princeznej

 

Autor: rumaan

Súhlas s prekladom:  univerzálny pre tieto stránky

https://www.fanfiction.net/s/7290423/15/  

Preklad: Jimmi  

Banner: solace

Poviedka je plánovaná ako oslava 11.výročia týchto stránok.


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 15

Rokfortské pozemky


Ďalšie dva týždne prešli v opare mizérie pre Draca aj Hermionu. Nedokázali sa vzájomne vyhnúť, keďže na niektorých predmetoch boli partnermi, delili sa o tú istú klubovňu a ich priatelia nechali minulosť minulosťou, začali spolu chodiť a spoločne sa schádzať. Vôbec nebolo v tieto dni nezvyčajné vidieť skupinu, ktorej súčasťou bol Harry, Ron a Draco, hoci by bolo preháňaním povedať, že ten sa priveľmi zúčastňoval, keď sa ich skupina ponorila do tejto konkrétnej dynamiky. Mal sklony pohŕdavo sa uškŕňať ako divák a naštvať sa.

"Ach, aká radosť, Zjazvenec a Lasičiak nás idú poctiť svojou prítomnosťou," sarkasticky zatiahol Draco na Blaisa, keď sa Ron s Harrym vydali smerom k miestu, kde sedeli pri jazere, aby získali maximum zo vzácne slnečného zimného dňa.

"Héj, je to môj brat, buď milý," povedala Ginny.

"Vďaka za pripomenutie, že si príbuzná toho ryšavého ohrebla. Zopakuj mi, prečo ju musím znášať?" spýtal sa Draco Blaisa.

"Pretože som jediný dosť hlúpy na to, aby som bol tvojím najlepším priateľom a ty to robíš kvôli mne," odpovedal Blaise.

"Áno, lenže mne to v tejto chvíli nerobí dobre. Ryšavka sama je v pohode, ale keď príde s tými zvlášť otravnými príveskami, potom asi budem musieť zvážiť, či jej dovolím byť v mojej blízkosti."

"Uvedomuješ si, že som tu, že?" pripomenula Ginny. "Okrem toho, ak to neuniklo tvojej pozornosti, Hermiona je Harryho a Ronova najlepšia priateľka, a jednako si s ňou chcel chodiť."

Draco škaredo zazrel na Ginny a Blaise bol ušetrený problému zahladiť akýkoľvek hnusný komentár Ginniným smerom, tým že dorazili Harry s Ronom.

"Ahojte, čo robíte?" spýtal sa Harry.

"Och, nič dôležité, len čakáme, kedy nás vaša vyvolenosť poctí svojou prítomnosťou, aby bol náš deň úplný," vyštekol Draco. "Blaise, vyhľadaj ma, keď prídeš k rozumu," oznámil svojmu priateľovi, než odkráčal preč.

"Čo má za problém? Myslel som, že propaguje túto ‘milujeme všetky fakulty vrátane slizolinčanov’ záležitosť, do ktorej nás aktuálne McGonagallová tlačí," spýtal sa Ron.

Blaise si len vzdychol. "Ignoruj ho. Vždy je takýto nepríjemný, keď nie je po jeho. Alebo obviňuj Hermionu, vyber si čokoľvek."

"Takže sa musíme s týmto vyrovnávať dovtedy, až kým sa Hermiona nerozhodne prestať popierať svoje city a neuvedomí si, že ho tiež miluje?" spýtal sa Harry, znepokojený tým, ako veľa času bude musieť stráviť s týmto novým, či skôr starým Dracom kvôli Pansy.

"V podstate," odpovedal Blaise.

 

Rokfortská knižnica

Hermiona sa vyrovnávala so svojím trápením tým, že sa ponorila do štúdia so šialenou energiou, ktorá nútila madam Pinceovú vrhnúť sa do úkrytu zakaždým, keď Hermiona vstúpila do knižnice. Harry s Ronom nemohli uveriť, keď im všetkým začala plánovať rozvrh opakovania na MLOKy.

"Ale, Hermiona, ešte nie sú ani Vianoce!"

"Nemôžeš nikdy začať opakovať priskoro, Ronald. Toto je náš posledný ročník, naše MLOKy musia byť dokonalé a už sme rok pozadu za našimi rovesníkmi z Beauxbatonsu a Durmstrangu, ktorých škôl sa nezmocnila šialená banda smrťožrútov."

Harry len pretočil očami a držal hlavu sklonenú, aby si Hermiona nevšimla, že vymýšľa novú metlobalovú stratégiu na ich zápas voči Bifľomoru miesto toho, aby si písal esej z obrany voči čiernej mágii, o čom si myslela, že robí.

Hermiona prižmúrila nebezpečne oči, keď začula Rona hundrať: "U Merlina, len vyhľadaj toho fretčiaka, ubozkávaj ho a zbav nás všetkých tohto trápenia."

"To bolo čo, Ronald?"

Ryšavec prehltol, pozrel sa na Harryho, ktorý mal naponáhlo, aby potlačil svoj smiech, než aby mu nejako pomohol.

"Eh, nič, Hermiona. Len si prechádzam poznámky z kúziel," prskal Ron.

"To dúfam," Hermiona odvetila hrozivo, než znova venovala pozornosť transfigurácii.

Harry s Ronom si vymenili pohľad, než si Harry vzdychol a prikývol. Ron ho pred pár dňami požiadal, aby zhromaždil zálohy a mohli prestať byť náhodnými divákmi ničivej tvrdohlavosti ich priateľov. Harry protestoval, naozaj sa nechcel zapliesť do krížovej paľby Malfoy-Grangerová, ale Hermiona vážne začínala byť neznesiteľná.

Táto situácia tiež začínala ovplyvňovať jeho vlastný vzťah s Pansy, ktorá bola stále viac a viac nešťastná kvôli situácii jej egoistického najlepšieho priateľa. Začínala všetok čas tráviť tým, že preberala spôsoby, ako sa do toho zapliesť a dať tú chrabromilčanku s tým slizolinčanom dokopy. Harry by radšej nevidel randiť Hermionu s Malfoyom, ale musel priznať, že bolo očividné, že po tom blbovi túži. Okrem toho už ho musel znášať kvôli Pansy, takže ak sa s ním dá Hermiona dokopy, nebude to veľký rozdiel.

Skutku, mohlo by to dokonca situáciu zlepšiť, pretože minimálne Malfoy bude šťastný a nebude mať nutkanie nakaziť všetkých ostatných svojou zlou náladou a jedovatými poznámkami, ako to práve teraz robil.

Ron s Harrym od Hermiony a knižnice unikli tak skoro, ako mohli.

"Harry, viem, že tým nie si nadšený, ale toto začína byť absurdné. Ak na mňa ešte raz Hermiona nakričí za to, že nemám hotovú esej, ktorú máme odovzdať o tri týždne, asi ju omráčim."

"Chápem, chápem, ale je to Malfoy. Vážne ho Hermione praješ?"

"Nie, ale bohužiaľ, ona áno. Len je príliš tvrdohlavá, aby si to priznala."

"V poriadku, porozprávam sa s Pansy a Ginny. Zhromaždíme hadov a vymyslíme nejaký plán."

 

Slizolinská klubovňa

Do štvrtka sa slizolinčania a chrabromilčania zhromaždili okolo kozuba v slizolinskej klubovni.

"Prečo sme museli vybrať toto miesto?" stonal Ron.

"Pretože, ty trkvas, my dokážeme vyčistiť našu klubovňu od mladších ročníkov, zatiaľ čo vy blbci nie," odpovedal Theo.

Harry sa posunul, vyložene v nepohode so svojim nevľúdnym okolím.

"Ako zvládaš tráviť tu tak veľa času?" zašepkal Pansy. Len sa na neho uškrnula.

"Už ste vy dutohlavci skončili s hádaním sa medzi sebou? Keby som chcel sledovať, ako sa chrabromičania a slizolinčania hádajú, nechal by som zavesiť svoj portrét vo Veľkej sieni," vyštekol Snape.

"Zopakujte mi, prečo je tu on?" spýtal sa Ron.

Snape pretočil očami. "Prečo nie som prekvapený, že stále nemáte v hlave viac než dve mozgové bunky, Weasley," odsekol naštvaný ex-profesor.

"Pretože je to Dracov krstný otec, Ron," odpovedala Pansy. "Keby sme všetci prestali stonať o polohe a účastníkoch, bolo by dobré začať riešiť, ako dokážeme, aby Hermiona prestala byť taká tvrdohlavá."

"Hlasujem za to, aby sme ich zamkli v komore na metly. Nakoniec na to skočia," navrhol Blaise.

Snape vzdychol. "Ako ste skončil v mojej fakulte, Zabini, nikdy nepochopím."

Theo s Dafné sa zasmiali nad urazeným Talianom. Sarkastický Snape vždy dokázal pobaviť. Ginny vypálila na obranu svojho priateľa. "To nebol zlý nápad a nevidím, že by ste mali iné návrhy."

"Toto vyžaduje rafinovanosť, slečna Weasleyhová, čo je niečo, čo sa nespája s vašou fakultou alebo rozhodne nie s vašou rodinou."

Ginny jasne očervenala zúrivosťou. Nebola jej chyba, že nemohla prekliať portrét, pretože keby mohla, Snape by bol na konci jej veľmi mocného netopierieho kúzla.

Blaise ju objal a hladkal po chrbte, aby ju upokojil.

Pansy sa pokúsila znova prevziať kontrolu. "Dobre, dosť s hašterením. Máme jedného arogantného čistokrvného a jednu tvrdohlavú muklorodenú, ktorých musíme dať dokopy. Musíme sa sústrediť, ľudia."

"Nie som si istý, čo je horšie. Draco v manipulatívnom móde alebo Pansy organizátor," zamrmlal Theo Ronovi.

Ryšavec súhlasne prikývol. "Len buď vďačný, že tu nie je Hermiona."

"Nikdy sa spolu dobrovoľne neporozprávajú, keď sa dohodli na tomto postupe," pripomenula Dafné. "Draco je príliš uzavretý a Hermiona je príliš v rozpakoch a tvrdohlavá. Takže musíme nájsť spôsob, ako ich prinútiť sa porozprávať."

Harry sa usmial. "Jediná možnosť, ako dostať Hermionu, aby sa porozprávala s niekým, s kým nechce, je naštvať ju."

"Dobre," riekol Blaise. "Musíme spôsobiť, že sa Hermiona tak naštve na Draca, že na neho nabehne a začne zúrivú hádku."

"Problém je, že Draco už viac netlačí na žiadne z Hermioniných citlivých miest," poznamenal Theo. "Myslím, že je poriadne nerealistické, že ju nazve humusáčkou alebo povie, že je nepríťažlivá, keď dáva najavo, že si už viac ani jednu z tých vecí nemyslí."

"Myslím, že mám dokonalý plán," uškrnula sa Pansy na zvyšok skupiny, ktorý sa na ňu znepokojene pozrel.

"Oh bože, Pans, máš tú diabolskú tvár, čo znamená, čo bude skutočne bolestivé pre nich oboch," riekol Blaise.

Pansy sa sladko na Blaisa usmiala. "Ale no, Blaise, srdiečko, som si istá, že neviem, čo myslíš," povedala s predstieranou nevinnosťou.

Theo sa zaksichtil. "Nie som si istý, či chcem byť tohto súčasťou, ak Pansy takto vyzerá a správa sa."

Chrabromilčania sa zatvárili zmätene. Vo veží nevideli túto Pansyinu stránku a reakcia slizoličnanov neveštila nič dobrého. Dafné sa na predklonila a zašepkala im: "Keď Pansy takto vyzerá, znamená to, že prišla s diabolským plánom. Naozaj Draca a Hermionu práve teraz ľutujem."

Pansy začínala byť otrávená. "Tak chcete to počuť alebo nie?"

"Áno," vykríkla zmiešaná skupina chrabromilčanov a slizolinčanov.

"Takže. Všetci sme sa zhodli, že bude treba niečo veľké, aby sa Hermiona znova začala s Dracom rozprávať. On sa nikdy nevráti k svojmu starému správaniu, takže potrebujeme skúsiť niečo drastické, niečo, čo rozhodí Hermionu a prinúti ju uvedomiť si, že má Draca skutočne rada."

Jej nedobrovoľné publikum prikývlo na súhlas. "Uvažovala som nad tým, čo by bola jedna z vecí, ktorá Hermionu najviac vytočí?" spýtala sa.

"Oh, ja viem, ja viem," povedal Blaise, a zdvíhal opakovane ruku, ako keby bol malé dieťa. "Vypálime knižnicu a z Draca spravíme vinníka."

Pansy pretočila očami. "Severus má pravdu, Blaise. Ako si dopekla neskončil v Bifľomore s takými debilnými nápadmi?" Blaise sa na ňu durdil, kým sa na neho zvyšok slizolinčanov uškŕňal. Chrabromilčania vyzerali mierne vyplašený smerom, kam sa začal rozhovor uberať. V žiadnom prípade by im McGonagallová neodpustila vypálenie knižnice.

Ako keby na nich Pansy použila legilimanciu, sarkasticky povedala: "Nemajte obavy, chrabromilčaníci, nechystáme sa vypáliť knižnicu alebo spáchať nejakú škodu. A neobviníme Draca z ničoho." Pansy zazrela na Blaisa. "Hľadáme niekoho iného, koho pre Hermionu obviníme, inak nikdy Dracovi neodpustí, a nie aby Draca vylúčili a Hermiona plne podporila jeho odchod."

"Takže kedy sa s nami podelíš o to, čo plánuješ?" spýtal sa Theo.

Pansyin diabolsky úškrn sa vrátil. "Podstrčíme Dracovi nápoj lásky a budeme sledovať, ako sa Hermiona krúti, keď sa bude ďalších dvadsaťštyri hodín usilovať o niekoho iného. Potom vyjde najavo, že bol pod kúzlom lásky a my budeme sledovať ako Hermiona vykopáva vojnovú sekeru, aby svojho chlapa pomstila."

Skupina zalapala po dychu, keď im došla geniálnosť Pansyinho plánu. "Jediná vec, čo potrebujeme, je obetný baránok, o ktorom Hermiona uverí, že je schopný takéhoto správania a nikto ma nenapadá."

Harry sa podelil o uličnícky pohľad s Ronom a Ginny. "Myslím, že asi poznám dokonalú kandidátku. Vlastne to už predtým urobila a Hermiona určite uverí, že je niečoho takého schopná. Vlastne náš drahý Ron bol jednou z jej obetí."

Ron sa striasol. "Prosím ťa, Harry, radšej by som, keby si mi nepripomínal, akého blbca som zo seba urobil, dokonca keď to bolo nakrátko a len pred tebou a profesorom Slughornom."

Teraz vyzerali zaujato slizolinčania. "Plánujete sa niekedy podeliť s nami ostatnými o to meno alebo nie?" hnevala sa netrpezlivo Pansy.

"Romilda Vaneová," vykríkli Ron s Harrym súčasne.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 15. kapitola Od: Jacomo - 18.03. 2019
Kakostka to vystihla - komplot zmijozelských a nebelvírů je fakt luxusní, stejně jako Ginny toužící proklít Snapea. Výtečně se bavím a jsem zvědavá, jestli ten jejich nápad bude fungovat, nebo vykáže nějakou slabinu. Veľká vďaka, jimmi, a hurá na další kapitolu!

Re: 15. kapitola Od: sisi - 17.03. 2019
Tento komplot má dobré vyhlídky, pokud je do věci zamotaný i obraz profesora Snapea a tudíž i vrchní velení bude vědět, o co kráčí, třeba jim za to ani nestrhnou body, když teda plánují použít zakázaný lektvar k navrácení dvou zbloudilých srdcí do společné náruče. Děkuji za překlad, těším se na pokračování, jak si děcka povaří v laboratoři, jak to propašují do oblíbeného nápoje, nebo polévky, jestli to Draco skutečně pozře, nebo ne, když je tím kmotřencem slavného lektvarového mistra a lektvary pozná i podle barvy za svitu loučí,....

Re: 15. kapitola Od: MichelleF - 17.03. 2019
Super, líbí se mi, že se jen tak nedali dohromady, protože takhle je to mnohem víc uvěřitelné :D

Re: 15. kapitola Od: margareta - 17.03. 2019
Plán je to záludný, o to nic, a mohl by fungovat, ovšem jen jestli jim na to Hermiona skočí. Už něco podobného zažila u Rona, co když si vzpomene? A co když si i Draco uvědomí, třeba trochu i na podnět jistého portrétu, že jeho náhlý příklon k Romildě není normální? Potom by se s Hermionou sice mohli dát dohromady kvůli pomstě, ale to by potom konspiranty taky mohlo přijít pěkně draho, ti dva spolu a naštvaní! Děkuji za veselou kapitolu, Jimmi! Těším se, jak to bude dál!

Re: 15. kapitola Od: silrien - 17.03. 2019
Eh, nejsem si jistá, že se mi jejich plán líbí. Ale chápu, že něco se udělat musí. Hermiona je hrozivá. A je tak úsměvné, když spolu hadi a lvi plánují. Děkuji

Re: 15. kapitola Od: kakostka - 17.03. 2019
Ginny toužící proklít Severuse... ha ha, komplot ve Zmojizelské klubovně, toto je opravdu luxusní kapitola. Jimmi, to je ta druhá nej scéna, o které ses zmiňovala? Opravdu parádní pasáž. Jen mne děsí, že Pansi to bere opravdu z gruntu a bolet to bude, chudák Draco, jak se přes tohle přenese, pokud bude před celou školou vypadat jako omámený Ronald v šestém ročníku. Ufff. Hermiona vřískající na kluky, že nemají hotový úkol, co se odevzdává za 3 týdny, to bych ji asi utopila. Nejvíc je mi líto Draca, trápí se a madam chytrá není tak chytrá. Ach jo. Jen nevím, bude to na Hermionu fungovat? Opravdu bude hájit "svého kluka", když popírá, že k Dracovi něco cítí?
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 18.03. 2019
Nie, pre mňa druhá nej bola tá, kde dal Draco svoje požehnanie Harrymu s Pansy, ale nejak si ju nikto nevšimol :) Ďakujem

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )21.03. 2019Epilóg
Rumaan: ( Jimmi )20.03. 201919. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )19.03. 201918. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 201917. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201916. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201915. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.03. 201914. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201913. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201912. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )14.03. 201911. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.03. 201910. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )12.03. 20199. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )11.03. 20198. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20197. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )09.03. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )07.03. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.03. 20191. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )01.03. 2019Úvod k poviedke