Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej

13. kapitola

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Vložené: Jimmi - 15.03. 2019 Téma: Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Jimmi nám napísal:

Od chrabromilského Zlatého dievčaťa k slizolinskej princeznej

 

Autor: rumaan

Súhlas s prekladom:  univerzálny pre tieto stránky

https://www.fanfiction.net/s/7290423/13/  

Preklad: Jimmi  

Banner: solace

Poviedka je plánovaná ako oslava 11.výročia týchto stránok.


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 13

 

Slizolinská klubovňa

Draco sa uškrnul, keď zbadal Baddocka nakráčať rovno do stredu jeho siete. Pozrel sa na Blaisa s Theom, ktorí ho nasledovali späť do klubovne a zazrel v očiach oboch radosť, keď sa tiež pozreli Baddockovým smerom. Draco ich najprv poriadne zvozil a potom sa s nimi podelil so svojím plánom na Baddockov pád. Nadšene s ním súhlasili.

Dafné potom prehodila pár infošiek do sestrinho ucha a Astória s Harperovou pomocou dokonali zvyšok. Teraz Baddock so svojimi kamošmi táborili v kreslách, ktoré od štvrtého ročníka neoficiálne patrili Dracovi. Bolo to veľmi verejné vyhlásenie, že si Baddock uzurpuje Dracove postavenie vodcu Slizolinu. Alebo si to aspoň myslel. Boli skutočne veľmi hlúpi, keď uverili tým rečiam, ktoré kvôli nemu rozšírili Greengrassovie dievčatá. Ako keby sa bál Baddocka, keď žil rok s Temným pánom. Draco nakráčal k tým tupým štvrtákom s eleganciou a aroganciou, ktoré dokázal zhromaždiť len Malfoy.

"Nezačínaš si o sebe priveľa namýšľať, Baddock?" zatiahol Draco.

"Prečo? Veď tu nie je nikto, kto by ma zastavil, všakže Malfoy," odpovedal Baddock.

Draco sa sladko usmial, čo pre všetkých, čo ho poznali, bola známka nebezpečenstva.

"Oh, ani by som nepovedal. Myslím, že zistíš, že som stále tu a stále som hadím kráľom."

Baddock sa mu vysmial. "Nemyslím si, že krvizradcovia, ktorí chodia so špinavými humusáčkami, môžu vládnuť Slizolinovej fakulte."

Draco nad tým nadvihol obočie, úplne ignorujúci nadávku, kvôli ktorej by v predchádzajúcich rokoch vyletel z kože.

"Ja by som tvrdil opak," apaticky vyhlásil, "akýkoľvek Malfoy, čistokrvný alebo nie, bude vždy pred nejakým Baddockom. Je to záležitosť spoločenskej vrstvy a štýlu."

Krv zaliala Baddockovu tvár, keď Draco zasiahol citlivé miesto. Draco sa uškrnul, keď si všimol, že červená hmla zostúpila do Baddockových očí. Toto bude ľahšie, než si myslel.

"Nikomu neprejde, aby vravel takéto veci o mojej rodine," zajačal Baddock.

Draco zámerne zívol a pokojne nadvihol obočie, čo bola pre Baddocka posledná kvapka. Siahol po prútiku a pokúsil sa vystreliť kúzlo na Draca, ktorý rozzúreného slizolinčana odzbrojil jednoduchým švihnutím svojho prútika.

"Myslel som, že si by sme to mohli vyriešiť muklovským spôsobom, keďže sa zdáš byť touto myšlienkou taký nadšený," s tým Draco zložil Baddocka k zemi decimujúcim pravým hákom.

Hermiona počula hluk z klubovne, len čo vykročila na chodbu pred ňou. Znelo to, ako keby sa tam diala plnohodnotná bitka, keď začula, ako sa štiepi a láme nábytok. Položila knihy z knižnice na zem, zovrela prútik a vbehla dnu. Zarazila sa v naprostom šoku pri pohľade, ktorý ju uvítal. Malfoy držal Baddocka prišpendleného o stenu. Neuveriteľne zakrvácaného a dobitého Baddocka, ktorý podľa stavu jeho tela a slizolinskej klubovne, bol predtým pohadzovaný sem a tam.

"Draco," vykríkla, "pusti ho." Pribehla, aby odtiahla blondiaka od kolabujúceho chlapca.

"Nie tak rýchlo, Hermiona," prehlásil Theo, keď ju zachytil rukou okolo pása. "Musíš nechať Draca, aby to raz a navždy dokončil."

Hermiona sa na Thea pozrela v šoku. "Myslíš, že ho chce zabiť?"

Theo nad inteligentnou brunetkou pretočil očami. "Nebuď hlúpa. Samozrejme, že ho nezabije, ale predvedie mu, že sa nemôžeš zahrávať s Malfoyom a neponiesť následky."

Po krátkom zápase sa Hermiona vzdala Theovej čistej sile. V žiadnom prípade sa nedokáže uvoľniť, takže otočila prosebné oči k Dracovi a nemo ho prosila, aby prestal.

Draco si frustrovane vzdychol nad tou dobrosrdečnou chrabromilčankou. Prečo nemohla zostať v knižnici o chvíľu dlhšie? Samozrejme, že nepochopí nutnosť prejaviť brutálnu silu, ale on toto musel urobiť, aby Baddockovi ukázal jeho miesto pod akoukoľvek skalou, s pod ktorej vyliezol. Ignoroval jej prosebné oči, čo bolo náročné, keďže hrali na jeho hlboké city a rozhodol sa dokončiť, čo Baddock začal. Rukou stisol Baddocka za krk a cítil, ako mladší chlapec lapá po dychu.

"Nie je to také príjemné byť na druhom konci muklovského spôsobu, všakže Baddock?" posmieval sa.

Chlapec pokrútil hlavou, hrdosť  už v prachu, keď verejne prosil Draca, aby prestal. Na oplátku Draco zosilnel svoje zovretie.

"Už ma nikdy neprovokuj, Baddock. Kým som na Rokforte, vládnem slizolinskej fakulte ja a robím to, čo sa mi páči. Ak sa niekedy dotkneš niečoho, čo mi patrí, zabijem ťa," zasyčal, keď treskol Baddocka silnejšie do steny a sledoval, ako zamdlel.

Draco povolil zovretie, Baddock sa zviezol popri stene a zložil sa do bezvedomej kôpky na zemi.

"Nech je to varovanie pre vás všetkých. Dotknite sa Hermiony a dopadnete horšie." oznámil sledujúcim slizolinčanom. Niekoľko Baddockových priateľov sa vykradlo z klubovne očividne znepokojení, že budú ďalší na rade.

Hermiona venovala Dracovi spaľujúci pohľad nesúhlasu. Odstrčila Theovu ruku a odpochodovala nahor do svojej spálne. Draco naznačil Dafné, aby šla za ňou.

Hermiona bola na neho neuveriteľne nahnevaná a bude treba veľa práce, aby si ju udobril. Aspoň jej teraz zabezpečil bezpečie. Nikto zo Slizolinu sa odteraz na ňu neodváži ani škaredo pozrieť. Budú príliš vydesení, čo by im Draco mohol urobiť.

 

Slizolinské spálne dievčat

Hermiona sa prechádzala sem a tam príliš nahnevaná, aby sa dokázala nehýbať. Ako sa Malfoy opovažuje chovať sa k nej ako k nejakému majetku, o ktorý sa bojuje? Bola živé stvorenie, dýchajúca ľudská bytosť a požadovala, aby sa s ňou jednalo s rešpektom, ktorý si zaslúžila. Začula, ako sa dvere za ňou otvorili.

"Si v poriadku?" spýtala sa Dafné.

Hermiona zavrčala na odpoveď, príliš nahnevaná a rozrušená, aby vyslovila nejakú vetu.

"Uvedomuješ si, že to Draco musel urobiť, však?" pokračovala Dafné.

Pri tomto sa Hermiona stočila tvárou k Dafné. "Čo? Takmer zmlátiť nejakého chalana na smrť a potom verejne vyhlásiť, že urobí horšie, ak sa ma niekto dotkne?"

Dafné prikývla. "Nech to vyzerá akokoľvek barbarsky, keby Draco nereagoval s takýmto druhom čistej sily, potom by sa všetko zhoršilo a následky pre teba by boli príšerné. Myslíš, že by Draco dokázal žiť sám so sebou, keby sa ti ešte niečo stalo?"

"Neoceňujem, že sa som mnou zaobchádza, ako keby som bola kosť, nad ktorou vrčia psy."

"Viem, chápem to, vážne chápem, ale čo iné mohol Draco urobiť?"

"Mohol ma počúvať a prestať, keď som ho o to požiadala."

Dafné sa pri tomto falošne zasmiala. "No tak, Hermiona, vážne si myslíš, že by to fungovalo? Jediným výsledkom by bolo, že by považovali Draca za slabocha."

Hlboko vo vnútri Hermiona vedela, že je to pravda, ale to neznamenalo, že sa jej to páčilo. Už videla priveľa násilia a dúfala, že tento rok bude iný. Neplánovala byť príčinou, prečo dvaja chalani skončia na ošetrovni, či si to Baddock zaslúžil alebo nie. Sťažka sa posadila na posteľ vedľa Dafné.

"Chápem, prečo to Draco urobil, ale jednako to neznamená, že sa mi to páči. Nemám rada, keď so mnou zaobchádzajú ako s vecou, čo je presne to, čo Draco práve v klubovni urobil."

Dafné uznala, že Hermiona má svoju pravdu, ale taktiež nemala skúsenosti s chalanmi, hlavne s takým alfa mužským modelom, akým bol Draco Malfoy.

"Hermiona, toto vravím len preto, že si chodila len s dvoma chalanmi, s jedným, keď si bola veľmi mladá a s druhým, ktorý bol tvojím najlepším priateľom, ale chalani, zvlášť takí ako Draco, začnú byť mimoriadne majetnícki ohľadne svojich dievčat. Keby Baddock alebo niekto iný šiel znova po tebe, potom by sa obviňoval, že nedal najavo, že zahrávať sa s tebou je neprijateľné."

"Do istej miery to chápem, ale nerozumiem, prečo musel byť Draco ohľadne toho taký dôrazný. Myslím tým, veď len predstiera, že som mnou chodí, pretože si Pansy s Ginny mysleli, že bude vtipné zinscenovať ten žartík so šálom."

Dafné sa pozrela Hermione do očí. "A ja som verila, že si nejaká super inteligentná čarodejnica," a vykráčala z dverí. Hermiona sa ešte nikdy necítila taká zmätená.

 

Rokfortské chodby

Draco sa ticho pohyboval smerom k slizolinskej klubovni. Zložil Baddocka pred ošetrovňou, než pripravil načasovaný rozruch, aby ho objavila madam Pomfreyová. Nemohol si pomôcť, aby si neprehrával Hermionin vyčítavý pohľad predtým, než zmizla vo svojej izbe. Nechcel zraniť jej city tým, že ignoroval jej želania, ale povedal, že ju ochráni a to znamenalo ukázať Baddockovi, kde je jeho miesto. Použil taktiku, ktorú určite Hermiona neschvaľovala, keďže bola typickou chrabromilčankou, ale ktorá fungovala a ona bola vo väčšom bezpečí, než kedy bola, odkedy vkročila na Rokfort ako otravné strapaté jedenásťročné dievčisko. Pre Draca to stálo za tie nezmysly, ktorými ho nepochybne bude buzerovať, než sa s ním zase začne rozprávať.

Draco prestal myslieť na predchádzajúce udalosti v klubovni a jednu sexy tvrdohlavú čarodejnicu, keď začul buchnutie. Bol to Filch? Posledné, čo potreboval, bolo dostať trest za to, že je vonku po večierke, a nebolo by treba génia, aby prišiel na to, kto nechal Baddocka pred ošetrovňou.

Potom začul chichot. To aspoň vylučovalo toho odporného motáka a jeho hroznú mačku. Draco pretočil očami. Skvelé, teraz bude musieť na svojej ceste späť do klubovne prejsť okolo nejakého zamilovaného páriku, ktorý sa snaží vyhnúť prefektom. Aspoň že to bol Draco a nie Hermiona, kto bol neskoro vonku, pretože určite by vzala svoju rolu prefektky vážne a zrazila by im body bez ohľadu na to, či bola na obchôdzke alebo nie. Zabočil na rohu a hrozivé zamračenie skazilo jeho pekné črty, keď zbadal, kto ten nadržaný párik je.

Pansy zastonala a zovrela Harryho neskrotné vlasy. Milovala robiť obchôdzky so svojim frajerom. Mali tým toľko potrebný čas osamote mimo rušnej chrabromilskej klubovne.

Preč bol ten plachý, neistý chalan z minulého mesiaca. Teraz sa oddával tomu, aby Pansy ani nedýchala, čo robieval pravidelne. Pansy znova zastonala, keď si prebozkával cestičku nadol jej krkom. Jeho prsty rozopínali jej blúzku a vkĺzali pod ňu, aby zovreli jej boky, než ju pošteklili na bruchu, aby ju rozosmial. Harryho ruky sa práve začali pohybovať nahor, priveľmi k Pansyinmu potešeniu, keď si niekto odkašľal a spôsobil, že dvaja prefekti od seba odskočili.

"Možno by si mal v budúcnosti tie svoje špinavé paprče strkať niekam inam, Potter" zavrčal Draco.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 13. kapitola Od: denice - 18.03. 2019
Draca to stálo za tie nezmysly, ktorými ho nepochybne bude buzerovať, než sa s ním zase začne rozprávať. - Jen tak dál, Draco! Díky.

Re: 13. kapitola Od: sisi - 15.03. 2019
A tak začala nová stoletá válka? Za vším je možné hledat dobré úmysly a nešŤastné náhody? A taky ženské. Přiznejme si, dámy, že určitá míra mužské pozornosti - zde to, co projevuje Draco Hermioně, Harry Pansy, Blaise Ginny, - na nás působí kouzelně. Takže je nutný zásah silného vůdčího alfa samce, aby dal vše do pořádku, ukázal každému jeho místo. Jestli se cokoliv z této kapitoly doví ředitelka, tak půjde celý brumbálův plán na sblížení fakult do kytek. Příště možná zkusí vyměnit domácí mazlíčky, nebo služby domácích skřítků. Pak bude nutno nakrájet ze zbytků víc přísad do lektvarů. Změny nedělají všeobecně nic dobrého, pokud ano, pak jen vyvolení se poučí o prospěchu těchto změn a využijí je. Ostatním zbudou jen oči pro pláč. Baddocka je mi celkem líto, že chytil takovou nakládačku od sedmáka v podmínce. Takže budu dál držet palce těm, kdo se perou o lepší svět a těšit se na další kapitolu. A děkuji za překlad.

Re: 13. kapitola Od: margareta - 15.03. 2019
Jo, ona taková klasická ruční práce taky občas dokáže hotové divy! Zdá se, že Baddock tu nemagickou magii už stoprocentně vstřebal. A Hermiona je zbytečně moc cimprlich. Jsem si jistá, kdyby jí bylo ublíženo jako Pansy, to by ji ten pacifismus přešel. Draco si opět užil příjemné s užitečným. Potvrdil své vůdcovství a dal přitom najevo, že to umí nejenom s hůlkou. Severus bude nadšený! Teď jsem zvědavá, jak si to mládenec vyžehlí u vševědky. Nejspíš by měl začít s Hermionou, protože jakmile se mu zadaří u ní, může se spolehnout, že ona už potom Grangerové zatrhne tipec sama. Děkuji za dobrou zábavu Jimmi! Těším se na pokračování!
Re: 13. kapitola Od: kakostka - 15.03. 2019
Ha ha, Margaret, to je geniální strategie, aby Draco začal u Hermiony... ona to už s Grangerovou sfoukne:-)))

Re: 13. kapitola Od: kakostka - 15.03. 2019
Ajaj, takhle to utnout? To musíme čekat do zítra? To není fér. Baddock dostal co mu patří a celkem chápu, že Draco musel demonstrovat sílu. Zmijozel nejsou medvídci...To by se už za tu dobu mohla naučit. A Dafne to trefila, hi hi "...superinteligentá čarodejnica..."

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )21.03. 2019Epilóg
Rumaan: ( Jimmi )20.03. 201919. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )19.03. 201918. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 201917. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201916. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201915. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.03. 201914. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201913. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201912. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )14.03. 201911. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.03. 201910. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )12.03. 20199. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )11.03. 20198. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20197. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )09.03. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )07.03. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.03. 20191. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )01.03. 2019Úvod k poviedke