Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej

12. kapitola

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Vložené: Jimmi - 15.03. 2019 Téma: Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Jimmi nám napísal:

Od chrabromilského Zlatého dievčaťa k slizolinskej princeznej

 

Autor: rumaan

Súhlas s prekladom:  univerzálny pre tieto stránky

https://www.fanfiction.net/s/7290423/12/  

Preklad: Jimmi  

Banner: solace

Poviedka je plánovaná ako oslava 11.výročia týchto stránok.


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 12

 

Slizolinská klubovňa

Draco postrehol naparovanie Malcolma Baddocka, keď s prižmúrenými očami opúšťal klubovňu. Takže jeho plán dokonale fungoval. Baddock strávil prvé dni po Malfoyovom prepustení z ošetrovne tým, že sa držal pri stenách z obavách pred dozvukmi. Teraz si myslel, že mu to prešlo a následne si vykračoval po klubovni, ako keby toto miesto vlastnil. Dracov nedostatok akcie určite miatol zvyšok fakulty, ale Dracovi bolo jasné, že jeho nečinnosť všetko ešte umocní, keď zaútočí.

"Takže Drake, na čo čakáš? Nechystáš sa nechať Baddocka, aby mu to prešlo, že nie?" spýtal sa Blaise.

Dracovi bolo jasné, že jeho nečinnosť lezie najviac na nervy Blaisovi s Theom. Nedokázali pochopiť, čo ho brzdí a Draco sa s nimi nepodelil o svoje plány len preto, že vedel, že ich frustrácia učičíka Baddocka do väčšieho pocitu bezpečnosti.

"Prečo? Plánuješ urobiť niečo s Baddockom sám?" zľahka sa posmieval Draco.

"Uvažujem, že áno, pretože ty si dávaš prekliato načas."

Draco sa uškrnul.

"Takže si myslíš, že nejaký Zabini prekoná nejakého Malfoya v dokonalej pomste?"

"Záleží na konkrétnom Zabinim a konkrétnom Malfoyovi. Očividne nevyzeráš, že by si mal záujem dostáť rodinnej tradícii v pomste," odsekol Blaise.

"Všetko je to otázka načasovania, môj drahý Blaise. To vďaka tomu my Malfoyovci vynikáme v dosiahnutí tej najsladšej pomsty, zatiaľčo vy Zabiniovci len získavate pomstu najrýchlejšiu."

Nad tým si Theo odfrkol. "Musíš priznať, že Draco má pravdu."

"Ak ste už všetci skončili debatu o prednostiach vašich priezvisk ako banda sprostých chrabromilčanov, mám pre vás novinky, ktoré by vás mohli zaujímať," vložil sa sarkasticky Snape.  Draco vzhliadol na portrét svojho krstného otca a postrehol netrpezlivosť na mrzutej tvári ich bývalého profesora. Umlčal Blaisa, ktorý sa chystal protestovať.

"Pokračuj, Severus."

"Snažil som sa ťa zastihnúť osamote takmer celý minulý týždeň, Draco, ale bolo to nemožné, pretože sa zdalo, že si sa prilepil k boku slečny Grangerovej. Minulý týždeň Potter zistil, kto preklial Pansy."

"Čože! Prečo som jediný, kto sa to dozvedá až teraz? Myslíš, že to Pansy vie?"

Snape prikývol. "Môžem sa len domnievať, že ťa nevyhľadala a nedala ti vedieť?"

"Nie, vyzerá to, že sa mi vyhýba, o čom som si istý, že má čo robiť s jej stále rastúcou blízkosťou s Potterom."

Blaise s Theom si vymenili znepokojujúci pohľad, čo neušlo Dracovej pozornosti. Takže niečo vedeli.

"Dobre, Nott, Zabini, očividne viete o niečom, čo má spoločné s Pansy a Potterom. Ktorý z vás bude mať tu guráž a povie mi to?" zavrčal Draco.

Ani jeden z chlapcov nevyzeral ochotný to tajomstvo prezradiť, takže zakročil Snape.

"Myslím, že zistíš, že ti chýba informácia o tom, že Potter s Pansy spolu chodia. Potvrdil to minulý týždeň McGonagallovej, keď jej vravel o tom, že to Dennis Creevey je ten, kto preklial Pansy."

Draco zápasil so svojou výbušnosťou. Snape vedel rovnako ako Blaise s Theom, že teraz nie je vhodný čas prerušiť jeho vnútornú bitku. Draco prebodol svojich spolužiakov zúrivým pohľadom.

"Beriem to tak, podľa toho ako ste sa na seba pozreli, že ste obaja o tomto vedeli a zabudli ste mi to povedať."

Theo si nervózne odkašľal po tom, čo prehral krátky, ale rozzúrený očný súboj s Blaisom.

"Áno, obaja sme to vedeli, ale mali sme pocit, že je to Pansyine miesto, aby ti to povedala."

Draco cítil, že jeho rozčúlenie stúpa, ale uvedomoval si, že toto nie je správny čas, kedy stratiť nervy. Potreboval príliš veľa informácii, aby plytval časom kričaním na svojich zbabelých priateľov.

"Čo sa stalo s Creeveyom?" spýtal sa Draco Snapa, oboch chlapcov úplne ignoroval.

"Aktuálne je u Sv.Munga, kde získava pomoc pre posttraumatickú stresovú poruchu. Potter požiadal McGonagallovú, aby mu toto liečenie zariadila," nevrlo oznámil Snape.

Draco odfrkol v pôsobivom napodobnení Grangerovej.

"Typickí prekliati chrabromilčania úplne neschopní správne sa pomstiť."

Snape na súhlas prikývol. Draco bol vážne teraz zdrojom jeho pýchy, keď po vojne išiel svojou vlastnou cestou.

Draco vrátil pozornosť späť k Blaisovi s Theom a poriadne ich zvozil za to, že ho držali v temnote.

 

Schodisko do slizolinskej spálne dievčat

Hermiona zastala uprostred schodov s rukou na ústach, aby potlačila zhíknutie prekvapenia. Zabudla v klubovni učebnicu aritmancie a teraz bola na ceste, aby si ju vzala, keď začula Snapa, ako hovorí Malfoyovi o vzťahu Pansy s Harrym. Čas bol zásadný a ona potrebovala povedať tým hrdličkám, že o nich Malfoy vie, než sa k niektorému z nich dostane. Kto vedel, akú škodu by inak mohol Malfoy Harrymu spôsobiť?

Hermiona bola ako na ihlách, odkedy ju Malfoy minulý týždeň pobozkal. Nezopakoval ten čin napriek jej obavám, že to urobí. Alebo to boli nádeje?

Kvôli tomu peknému blondiakovi bola úplne rozpoltená. Jej praktická stránka jej vravela, aby rýchlo utiekla, ale jej romantická polovica trvala na tom, aby ho volala Draco a zdanlivo si užívala to dráždenie malými dotykmi, keď to najmenej očakávala. Ale znova sa ju nepokúsil pobozkať a Hermiona, priveľmi k jej mrzutosti, sa nemohla rozhodnúť, či je kvôli tomu šťastná alebo smutná.

Tiež bojovala s tým, aby ho pochopila. Myslela si, že čo najskôr Baddocka roztrhá, ale zatiaľ tohto uchádzača o jeho trón ignoroval. Zatiaľčo bol Malfoy zbabelcom počas veľkých momentov s Voldemortom, teraz dokázala pochopiť, že to bolo hlavne kvôli jeho vnútorných konfliktom. Povedali mu, že musí nenávidieť muklorodených, Harryho a Dumbledora. Jeho výchova bola poučovaním o čistokrvných rasistických názoroch. Bolo mu súdené byť smrťožrútom a súperom Harryho na Rokforte. Ale s porážkou Voldemorta mu bolo umožnené byť sám sebou a ona zistila, že má celkom rada tohto menej vynúteného Malfoya. Ale či teraz alebo predtým, vždy býval schopný kontrolovať slizolinskú fakultu, ale tento posledný incident naznačoval niečo iné. Hermiona videla zúrivosť v Dracových očiach, keď na ňu zaútočili, ale teraz pôsobil, že sú mu Baddock a jeho vlastná pozícia ľahostajné. Toto jej vôbec nesedelo s jej predstavou o ňom, odkedy ju presunuli do Slizolinu. Niečo sa chystalo, toto bolo veľmi nemalfoyovské správanie. Dokonca Blaise s Theom vyzerali zmätení a frustrovaní jeho váhaním ukázať Baddockovi, kde je jeho miesto. Ak Hermiona niečo o Malfoyovi vedela, tak to bolo to, že musel niečo plánovať. Ale než sa pustí do tohto problému, musí sa dostať k Pansy a varovať ju, že jej čiernovlasé, zelenooké tajomstvo je vonku.

 

Chrabromilská veža

Hermionu hnevalo, že musí čakať pred svojou bývalou klubovňou, ako keby nebola jej domovom posledných sedem rokov, ale Tučná pani ju odmietla vpustiť bez správneho hesla.

"Mrzí ma to, drahá, ale technicky ste teraz slizolinčankou, takže vás nemôžem pustiť dnu."

Takže Hermiona netrpezlivo čakala, kým sa niekto zobudí a pôjde na raňajky. Nakoniec sa bola schopná dostať dnu, keď sa vynoril Dean. Zazrela Harryho s Pansy v rohu, ako sa pripravujú na dnešný deň.

"Hermiona, čo tu robíš?" spýtal sa Harry.

"Som na záchrannej misii, aby som vás dvoch varovala, že o vás Malfoy vie."

Pansy tá novinka viditeľne zaskočila. "Zabije ma, že som mu to nepovedala. Kto ma prezradil, Blaise či Theo? Zabijem kohokoľvek, kto to bol."

To Hermionu rozosmialo. "Máš smolu, Pans, človek, čo mu to povedal, je už mŕtvy." Pansy sa zatvárila zmätene.

"Snape," zasyčal pohŕdavo Harry. "Zabudol som, že tam bol počas môjho stretnutia s McGonagallovou. Stavím sa, že miloval ísť s týmto za Malfoyom."

"Musím priznať, že v jeho hlase bolo isté sebauspokojenie."

"Ako to vzal Draco?" spýtala sa Pansy.

"Nie dobre podľa toho, čo som počula. Kričal na Blaisa a Thea pôsobivé množstvo času. Tiež vie o Colinovi a tiež nebol prehnane vďačný za tvoje riešenie problému, Harry."

Pansy sa podarilo nad týmto pousmiať. "Nuž, bola to veľmi chrabromilská reakcia. My slizolinčania by sme ho oveľa pomstychtivejšie potrestali."

Hermiona sa neisto pozrela na Pansy, ktorá si to všimla.

"Prečo to prekvapenie?" spýtala sa.

"Len že Draco ešte nič neurobil Baddockovi, ktorý začína byť každým dňom domýšľavejší, čo zjavne protirečí tvojmu tvrdeniu o slizolinčanoch."

Pansy sa rozosmiala nad Hermioninou naivitou. "To je len klasická Dracova taktika. Ten chalan je vyložene diabolský, keď príde na pomstu a je rád, keď sa jeho obete potia. Práve vyvoláva v Baddockovi falošný pocit bezpečia, než zaútočí, ale garantujem ti, že zaútočí."

Hermiona prikývla. Toto sedelo s jej predstavou o Malfoyovom charaktere. Už videla jeho ochraniteľskú stránku a bola si istá, že by nedovolil, aby niekomu prešlo takéto spochybnenie jeho autority. Tiež spoznala, ako veľa vážnosti malo meno Malfoy v slizolinských kruhoch a bola prekvapená, že by sa vzdal a dovolil Baddockovi, aby si z jeho mena robil posmech.

"Takže myslíš, že pôjde po Baddockovi?"

"Och, ja si nemyslím, že pôjde. Ja viem, že pôjde," odpovedala Pansy. "Draco je majster vo výbere správneho okamihu. Aktuálne na tento okamih čaká a potom poníži Baddocka, aby ukázal, že nikto neprekľaje Malfoya a prepečie sa mu to."

Harry pri tomto prehltol. V poslednej dobe bol pričasto na nesprávnej strane Malfoya a ak je pravda, čo Pansy hovorí, potom by si mal radšej strážiť chrbát, pretože určite pocíti Malfoyov hnev za to, že si trúfol priblížiť sa k Pansy.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 12. kapitola Od: sisi - 15.03. 2019
Milý Harry, tímto jsi byl varován, co se chystá ve Zmijozelu a je jen na tobě, jak situaci využiješ, nebo zachráníš. Být Tebou, pohlídám si jak Baddocka, tak Malfoye a samozřejmě posílím místní domobranu ve prospěch Hermiony, aby se nikomu nic závažného nestalo. Tvoje Pansy. Další pikle od zmijozelských jsou vyslechnuty, tak hurá nebelvírsky po hlavě do akce! Hermiona honem informuje Harryho, Harry potřebuje čas na promýšlení odvetných opatření, protože mezi námi děvčaty, když nemá plán,nemá se čeho držet. Improvizace je pro mistry - pro Snapea a Malfoye, ne pro Pottera. Pansy využila situaci po zmijozelsku a mezi řádky vysvětlila Harrymu i Hermioně, jak se věci mají, co bude následovat i jaký bude dopad. Malfoy měl asi štěstí, že ho Snape zastihl na koleji, předtím, než provedl nějakou pitomost. Děkuji za překlad, Jimmy, vážím si Tvé práce.

Re: 12. kapitola Od: margareta - 15.03. 2019
Celkovou situaci už dokonale shrnula a okomentovala kakostka, plně se k jejímu názoru přidávám. Jen bych dodala, že profesor Snape se musí coby portrét asi dost nudit. Kdysi doslova hýbal Bradavicemi, teď aby jenom přenášel zprávy a k pořádné akci se už nedostane. Pro tak aktivního špiona to musí být frustrující! Ale líbí se mi, jak se snaží pomáhat Dracovi, aniž by ho ovlivňoval a jak je hrdý, že je schopen dělat svá vlastní rozhodnutí. Jsem ale zvědavá, jak se bude tvářit, až zjistí, co Draco k Hermioně doopravdy cítí. Prozatím se nejspíš domnívá, že jeho jednání je ryze účelové. Už se těším na další kapitolu. Hlavně na to, jakou pomstu si Draco na Baddoka vymyslel. Určitě už měl i plán, jak skřípnout Dennise, škoda, že mu ho odklidili z cesty. Díky za kapitolu, Jimmi. Je to moc hezké čtení!

Re: 12. kapitola Od: Jacomo - 15.03. 2019
Tak na Dracovu konfrontaci Harryho si musíme ještě počkat - a já jsem tááák zvědavá! Pobavilo, že se Hermiona paradoxně uklidnila, když ji Pansy ujistila, že Draco plánuje pomstu Baddockovi. Nějak nám zmijozelovatí, lvice jedna :-)) Díky, Jimmi!

Re: 12. kapitola Od: denice - 15.03. 2019
Hvězdou kapitoly je jednoznačně Severus! Díky.

Re: 12. kapitola Od: kakostka - 15.03. 2019
Hi hi, Harry má stažený zadek? Asi oprávněně, že? No, chlapče, máš odvahu randit s Pansy, ale čelit Dracovi se ti nechce.... Severus je pěkný intrikán, jen mne překvapilo jeho frflání na způsob Dennisovi léčby. Měl by být soudný a chápat, že Dennis je zoufalý žalem nad ztrátou bratra a Pansy se mu zhmotnila jako na talíři. Zrovna Severus by měl mít pochopení, kolik toho podnikl on v jejich věku? Prozrazení Lily a Jamese, to byla maličkost? Hermiona se trochu uklidnila, když zjistila, že pomsta bude a Draco plánuje dál... Ale jinak díky za pěknou kapitolu

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )21.03. 2019Epilóg
Rumaan: ( Jimmi )20.03. 201919. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )19.03. 201918. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 201917. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201916. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201915. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.03. 201914. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201913. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201912. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )14.03. 201911. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.03. 201910. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )12.03. 20199. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )11.03. 20198. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20197. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )09.03. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )07.03. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.03. 20191. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )01.03. 2019Úvod k poviedke