Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej

11. kapitola

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Vložené: Jimmi - 14.03. 2019 Téma: Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Jimmi nám napísal:

Od chrabromilského Zlatého dievčaťa k slizolinskej princeznej

 

Autor: rumaan

Súhlas s prekladom:  univerzálny pre tieto stránky

https://www.fanfiction.net/s/7290423/11/  

Preklad: Jimmi  

Banner: solace

Poviedka je plánovaná ako oslava 11.výročia týchto stránok.


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 11

 

McGonagallovej pracovňa

Harry zaklopal na McGonagallovej dvere, len čo sa točité schodisko zastavilo. Dennisa zanechal po prísnym dohľadom Rona a Nevilla. Nechcel, aby sa správy o tom, kto preklial Pansy, ešte dostali von. Postaral sa, aby Pansy nič netušila a zatiaľ klebetili s Ginny v klubovni. Len dúfal, že si neporovnávajú postrehy o ňom. Striasol sa, keď si to predstavil.

McGonagallová zavolala, aby vošiel. 

"Ako vám môžem pomôcť, pán Potter?"

Pozrel sa do iskriacich očí Albusa Dumbledora, než vystrel plecia.

"Zistil som, kto ublížil Pansy Parkinsonovej, profesorka."

McGonagallová sa posadila a okamžite všetky portréty zmĺkli. Pozrela sa na Harryho s povzbudením, aby pokračoval.

"Bol to Dennis Creevey. Povedal mi, že sa pomstil za to, že jeho brata Colina zabili vo finálnej bitke."

"A ako to, že sa vám z ničoho nič takto zdôveril, pán Potter?" posmieval sa Snape zo svojho portrétu.

Harry sa otočil k bývalému majstrovi elixírov. Vedomie, že Severus Snape miloval celý svoj život jeho matku a že zomrel, aby ju pomstil, ho prinútilo rešpektovať Snapa oveľa viac. Nanešťastie, Snapova láska k jeho matke sa nepreniesla na jej syna. Pre Snapa bol Harry Potter príliš ako jeho otec James, aby ho dokázal mať rád.

"Konfrontoval ma ohľadne mojich citov k Pansy. Spýtal sa ma, či je pravda, že spolu chodíme a keď som odpovedal, že áno, povedal, že ju napadol."

Harry postrehol, že novinky o jeho vzťahu s Pansy omráčili pracovňu s výnimkou profesora Dumbledora, ktorý sa súhlasne usmieval. Otočil sa k McGonagallovej.

"Myslím, že potrebuje profesionálnu pomoc, profesorka. Je očividne labilný a nevyrovnáva sa veľmi dobre so smrťou svojho brata. Myslím, že by mu prospel pobyt u Sv. Munga."

McGonagallová prikyvovala pri Harryho návrhu. Dôverovala mu, aby také rozhodnutie urobila, zvlášť vo svetle jeho prekvapujúceho vzťahu s Pansy Parkinsonovou.

"Budem sa s ním musieť porozprávať, samozrejme, pán Potter, než ho odporučím nejakému liečiteľovi. Môžem sa spýtať, kde je?"

"Bohužiaľ som ho musel omráčiť. Začínal byť veľmi rozrušený a nechcel som, aby spôsobil ďalšiu škodu. Nechal som ho v starostlivosti Rona s Nevillom."

"To dáva zmysel. Keby ste sa prosím mohli vrátiť do klubovne a priviesť ho so sebou. Naozaj verím, že bude najlepšie vyriešiť to hneď dnes večer."

Harry súhlasil a odišiel, aby priviedol Dennisa ku McGonagallovej. Bol rád, že prijala jeho odporúčania.

Dumbledore sa usmial. "Vedel som, že nás títo siedmaci nesklamú. To, že Harry s Pansy dokázali hodiť minulé leto za hlavu, je skutočne dobrým znamením pre budúcnosť čarodejníckej komunity."

Snape pretočil očami. Verte precitliveným ex-chrabromilčanom, že budú z takéhoto vývoja šťastní. On taký nadšený nebol. Bude musieť nájsť Draca. Bol si istý, že jeho krstný syn nevedel, že dievča, ktoré považoval za svoju sestru, chodí s jeho najmenej obľúbeným študentom.

 

Slizolinská klubovňa

Blaise bol stratený v myšlienkach. Napriek svojmu ľahkomyseľnému postoju pred Ginny predtým, veľmi chcel pomôcť Draco dostať toto dievča. Vedel, aký osamelý bol Draco vo svojom vnútri. Život jeho rodiny sa rozpadol v sekunde, keď sa vrátil Voldemort a teraz bol jeho otec v Azkabane a matka bola len schránkou svojho bývalého ja.  Tlak, aby obnovil meno rodiny Malfoy ležal neustále na Dracových pleciach a toto ho automaticky odrezalo od ostatných čistokrvných rodín, ktoré neboli tak tesne spojené s Temným pánom. Blaise sa pozrel na kučeravú čarodejnicu, ktorá si pri ohni robila svoju esej. Dracovi by sa zišiel niekto ako Hermiona pri jeho boku. Bola bystrá, oddaná a milovala s vášňou. Ktokoľvek to mohol vidieť podľa jej oddanosti k svojim priateľom. Dracovi by tak veľmi prospelo, keby mal niekoho, kto by práve teraz do neho vložil tak veľa viery, ale ako toho dosiahnuť?

Hermiona mohla cítiť, ako jej niekto prepaľuje dieru na temene hlavy. Najprv si myslela, že je to Blaise, ale od krátkeho pohľadu jej smerom sa vrátil k rozjímaniu nad čímkoľvek, nad čím práve uvažoval a hľadel do ohňa. Rozhliadla sa po klubovni a zbadala zdroj svojho nepokoja. Malcolm Baddock. Uškrnul sa na ňu, než si prehol prsty. Cítila, ako sa jej stiahlo hrdlo, keď si spomenula na ten pocit, keď ju zvierali okolo krku. Vážne to nepríjemný parchant.

Draco vošiel do klubovne a ihneď zhodnotil situáciu. Predtým so Snapom to myslel dokonale vážne, keď povedal, že chce Baddocka učičíkať do falošného pocitu bezpečia. Jeho pomsta bude oveľa účinnejšia, keď nič nebude tušiť. Tiež to poslúži ako lekcia akémukoľvek ďalšiemu uchádzačovi, že Draco Malfoy nie je niekto, s kým sa treba zahrávať. Takže jediné, čo teraz Draco urobil, bolo, že zazrel na Baddocka, než sa posadil vedľa Hermiony a ochranne položil ruku na chrbát gauča a dlaň si oprel o jej zátylok.

"Čo si myslíš, že robíš?" zasyčala na neho.

"Čo si myslíš, že robím? Snažím sa, aby to vyzeralo, že sme pár."

"Prečo?"

"Pretože naši dutohlaví kamoši," Draco pohŕdavo kývol smerom k Blaisovi, "si mysleli, že je skvelý nápad navliecť ti na zápas ten šál, takže si zvyšok slizolinčanov myslí, že spolu chodíme."

"Prečo im jednoducho nepovieš pravdu, že to na nás ušili a že všetko bol len žart?"

"Pretože, moja sladká Hermiona, je bezpečnejšie, keď si slizolinčania myslia, že spolu chodíme."

Hermiona si odfrkla. "Áno, pretože včera to tak skvele fungovalo."

Draco sa na ňu zamračil. Prečo s ním nemohla, aspoň raz, spolupracovať? Prečo s ním musela bojovať o každý centimeter?

"Včerajšok sa udial, pretože si sa zatúlala sama a dala Baddockovi šancu. To sa už znova nestane."

Hermiona sa striasla, keď si spomenula, aká bola bezmocná a aké mala šťastie, že sa Draco ukázal vtedy, kedy sa ukázal. Vycítil to a objal ju rukou.

"Héj, nemusíš si robiť starosti. Nedovolím mu, aby sa ťa znova dotkol, dobre?"

Prikývla. "Len potrebujem, aby si mi trošičku dôverovala, Hermiona. Viem, že je to pre teba ťažké a že sa dokážeš o seba postarať, ale ty nerozumieš slizolinčanom a tomu, ako uvažujú. Ja áno."

Hermiona neznášala popustiť opraty, ale Draco dával zmysel. Bol to koniec-koncov slizolinský princ a ak ju niekto dokáže ochrániť v tejto situácii, bol to on.

"Dôverujem ti, Draco, čo potrebuješ, aby som urobila?"

"Snaž sa nebyť napätá, len čo ma zbadáš. Budem sa ťa musieť občas dotknúť, takže sa uvoľni a nech to nevyzerá, že musíš okamžite utiecť a dezinfikovať sa."

"Cha, krucinál, Malfoy. Veď ty si bol ten posadnutý krvou a baktériami."

Naklonila sa k nemu, oprela si hlavu o jeho plece. "A čo toto?"

"Máte V za Vynikajúco ako obvykle, slečna Grangerová," doberal si ju.

Prišiel Theo a posadil sa. "Vidím, že Malfoyove kúzlo funguje dokonale. Vkladal som do teba vyššie nádeje, Hermiona. Očakával som, že budeš Malfoyovi aspoň rovnocenným súperom."

Blaise sa zasmial. "Sú nechutní. Myslím, že ty s Dafné čoskoro stratíte svoj titul ako najnechutnejšie zamilovaný pár na Rokforte."

Hermiona sa začervenala. "Pre tvoju informáciu, Theo, nie je to tak, ako to vyzerá. Len predstierame, že sme pár, hlavne kvôli tomu idiotovi tamto." Ukázala na Blaisa.

"Zase sa pýtam, ako je toto moja chyba? Prečo nikto neobviňuje Pansy s Ginny?"

"Pretože tu nie sú, aby boli svedkami mojej hanby a ty si," odsekla Hermiona a vyplazila na neho jazyk.

"Vážne dospelé, Grangerová.  Draco, vidím, že si získal opatrovníka," zatiahol Blaise posmešne.

"Vidí cez tvoje chabé divadlo, Blaise, čo z nej v mojich očiach opatrovníka robí," odsekol Draco.

Hermiona pretočila očami. "Už fakt viac slizolinského šarmu nedokážem zniesť. Idem do postele." Keď vstala, aby odišla, Draco ju zachytil za ruku a stiahol späť.

"Nezabudla si na niečo?"

"Vážne ma chceš prinútiť pobozkať ťa na dobrú noc?"

"Včera si s tým problém nemala."

Hermiona sa nadurdila, ale priklonila sa a pobozkala ho na líce.

"To nič lepšie nedostanem? To bolo H za Hrozné, čo bude asi tvoje prvé, ktoré si to dostala, Grangerová."

"Je to stále len H, s tým dokážem šťastne žiť. Teraz mi pusti ruku."

Draco sa na ňu zasmial. "Nie až kým neurobím toto," a znova si ju pritiahol pre poriadny bozk. Hermione sa dych zasekol v hrudi, keď sa jeho mäkké pery pohybovali po jej a na krátky okamih sa do neho roztopila, otvorila ústa, keď si jeho jazyk vyžadoval vstup. Potom si uvedomila, kde je, odtiahla sa a nahnevane na neho zazrela.

"Nemôžem uveriť, že si toto práve urobil, Malfoy," zasyčala na neho.

"Mám svoj štandard. Nikto by vážne neuveril, že sa zmierim s bozkom na líce."

"Máš šťastie, že som ťa tu a teraz neprekliala," odsekla Hermiona, než vybehla z klubovne, líca žiarivo červené.

Draco sa samoľúbo oprel do vankúšov. Bol odhodlaný využiť túto situáciu ako svoju výhodu a to znamenalo bozkávať Hermionu pravidelne, až kým nepodľahne chémii medzi nimi.

Theo si odkašľal a uškrnul sa na blondiaka. "Nesnaž sa byť príliš potešený sám sebou, Draco."

 

Chrabromilská klubovňa.

Harrymu, Ronovi a Nevillovi sa podarilo dostať Dennisa z klubovne a ku McGonagallovej bez toho, aby si niekto všimol, že je v piatom ročníku niečo v neporiadku. Nechali ho s McGonagallovou, ktorá už kontaktovala Sv. Munga. Boli veľmi vážni, keď kráčali späť do klubovne. Dennisova situácia ich ovplyvnila všetkých. Prinútila ich uvedomiť si, že všetky tie úmrtia a skaza, ktorú videli, stále hrali úlohu v ich životoch. Pansy pribehla k Harrymu, len čo vyliezol dierou v portréte.

"Je všetko v poriadku?"

Harry si vzdychol, nechcel priniesť ďalšie problémy do Pansyinho života, ale mala právo vedieť, kto ju dostal do nemocničného krídla.

"Poď sa som mnou prejsť."

Usmiala sa a chytila Harryho za ruku. Mohla povedať, že ho niečo trápilo, ale nechcela pridávať ďalšiu záťaž ustavičnými otázkami. Kráčali po opustených rokfortských chodbách. Harry si pritiahol Pansy do objatia. Myšlienka, že ju stratí, bola teraz neznesiteľná. Nemohol uveriť, že len pred mesiacom mu bola jej bezpečnosť taká ľahostajná.

"Zistil som, kto ťa v ten večer preklial," vyhlásil vecne.

Pansyino srdce vynechalo úder a poskočilo. Roztriasla sa. Nechcela vyzerať slabá, ale snažila sa zo všetkých síl na ten večer zabudnúť. Nechcela si myslieť, že tam vonku existuje niekto, kto ju tak veľmi nenávidí.

"Kto to bol?" spýtala sa potichu.

"Bol to Dennis Creevey, vieš, mladší brat Colina Creeveya. Bol nahnevaný kvôli smrti svojho brata a obviňoval ťa, pretože si náhodou v Slizoline a nuž, kvôli tomu, čo si v ten večer povedala." Harry nenávidel, že to Pansy pripomína a srdce mu pukalo, keď videl, ako jej zahanbene klesla hlava.

"Hej, vieš, že ti nedávam za vinu, čo si povedala."

Pansy zacítila v očiach slzy, tak veľmi sa hanbila za svoje činy z minulého leta hlavne, keď teraz jej začalo záležať na chlapcovi, ktorého chcela odovzdať tomu diabolskému Voldemortovi. Pustila Harryho ruku a odtiahla sa od  neho.

"Ako mi tak ľahko môžeš odpustiť?"

Chytil ju za plecia a otočil tvárou k sebe. Položil jej prst pod bradu a naklonil nahor, aby ju prinútil pozrieť sa mu do očí.

"Urobila si niečo hlúpe a priznala si si to. Nie si zlým človekom, Pansy, bola si vydesená. Ja viem, aké je to byť vydesený a viem, aké je to spôsobiť niekoho smrť, čo je oveľa horšie, než si urobila ty. Pokiaľ ide o mňa, nie je ti čo odpustiť. Záleží mi na tebe a nechcem, aby si znova spochybňovala moje city."

Pansy zavzlykala a silno Harryho objala. "Ja si ťa nezaslúžim."

"Zaslúžiš si viac než mňa," odvetil Harry, keď ju vytiahol na špičky, aby ju vášnivo pobozkal. Jeho minulé city k Čcho Čchangovej a dokonca k Ginny bledli v porovnaní s tým, čo cítil k Pansy. Teraz potreboval, aby to pochopila aj ona."

O desať minút neskôr sa dôkladne vybozkávaná Pansy spýtala: "Čo sa stane s Dennisom?"

"McGonagallová ho poslala do Sv.Munga, aby mu tam poskytli poradenstvo. Postará sa, že dostane všetku pomoc, ktorú potrebuje, aby sa dostal späť na nohy."

Pansy prikývla. "To som rada. Táto vojna už zničila príliš veľa životov."

 

Slizolinská spálňa dievčat

Hermiona si pritlačila dlane na horiace líca. Nemohla uveriť, čo práve Malfoy urobil.

Určite vie bozkávať, povedal otravný hlások v jej hlave, aspoň budeš mať výhody z toho, že predstieraš, že s ním chodíš.

Sklapni, sklapni, sklapni, opakovala si pre seba.

"Ale Draco tak dobre bozkáva. Prečo si nemôžeme dovoliť užívať si to?" spýtala sa Hermiona.

"Ty na neho takto nemyslíš, nemôžeš k nemu niečo cítiť, ja to nedovolím," odsekla Grangerová.

"S tebou nie je žiadna sranda. Komu ublíži hrať s ním jeho hru hlavne s takýmito výhodami?" odpovedala Hermiona.

"Pretože je to Malfoy, je to otravný fretčiak, ktorý nám zo života robil peklo," nedala sa Grangerová.

"Ale aspoň je to sexy otravný fretčiak, ktorý, ako sa zdá, nás chce bozkávať a bozkávať nás neuveriteľne dobre," pripomenula Hermiona.

"Kedy si sa zmenila na túto úbohú fanúšičku?" posmievala sa Grangerová.

"Odkedy nám venoval ten najlepší bozk, aký sme kedy zažili a ja chcem ďalší. No tak, ži trošku. Čo horšie sa môže stať?" spýtala sa Hermiona.

"NIE! Prestaň a vypadni!" vykríkla Grangerová.

Dafné nakukla do izby. "Si  v poriadku, Hermiona? Počula som, že kričíš."

"Ech, fajn. Len rozmýšľam nahlas," odpovedala v snahe priveľmi sa nezačervenať.

Dafné sa na ňu podivne pozrela a vrátila sa do kúpeľne.

Hermiona zastonala a zakryla si vankúšom tvár. Skvelé, teraz jej vnútorný dialóg počula celá slizolinská fakutla.

"Sprostý diabolský Malfoy," vyhlásila Grangerová.

"Hmmm, sexy chutnučký Malfoy," odpovedala Hermiona.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 11. kapitola Od: Jacomo - 15.03. 2019
Denice to vystihla - Harryho obavy z toho, že se spolu baví jeho bývalá a současná holka (měly by přibrat i Cho ;-) a rozhovor Hermiony s Grangerovou jsou vrcholem kapitoly. S Malfoy spokojený sám se sebou. Však on mu tu dobrou náladu Snape zatrhne, až mu poví o Pansy a Harrym :-)) Díky, Jimmi, zase jsem se výtečně bavila.

Re: 11. kapitola Od: sisi - 14.03. 2019
Hermiona má neuvěřitelně přesvědčivé Alter Ego. Jeho logika a striktní požadavky by jí měly vést po správné cestě, aby neklopýtla. Podle mě Sv. Mungo Denisovi nepomůže, postraumatický šok a žal nelze lehce odstranit mávnutím proutku. Jako veterán války bude muset začít pracovat na obnově krásného světa bez lží a přetvářky, bez předsudků, světa který respektuje každého jednotlivce. Takže by měl vzít bráškův fotoaparát a založit nějakou nadaci, nebo fond, podporovat mladé fotografy a reportéry, tisknout kalendáře, plakáty, restaurovat staré zašlé obrázky a mudlovské fotografie, dělat fotky na tričko, hrnek, džbánek, podporovat nějaký obchod se suvenýry, psát do časopisu o moderním kouzelnickém lovu beze zbraní, každoročně vyhlašovat Memoriál Colina Creeveho - soutěž o nejhezčí fotografii, létat na koštěti nad krajinou a fotit ji z ptačí perspektivy, dělat časosběrné dokumenty s foto přílohou, pomáhat v knihovně zachraňovat a kopírovat staré papyry, texty v polorozpadlém stavu. Dokumentovat archeologické výzkumy na ústředí. Pansy je za vodou. Má Pottera, má informace, má nebelvíry na háku, aby je buď potopila, nebo zachovala tajemství. Draco je ztracený v okamžiku, kdy pořádně políbil Hermionu. Jednak ho viděli Blaise a Theo, druhak zbližuje se s Hermionou, chtě nechtě. Obrazy v ředitelně tentokrát nevyzněly příliš užitečně. Budu je komentovat třeba příště, jestli ze Snapea vypadne nějaká pěkná urážka, nebo axiom. Děkuji za překlad. Těším se na pokračování
Re: 11. kapitola Od: Jimmi - 14.03. 2019
Ďakujem moc, neskutočný komentár, ja by som nič podobné stvoriť nedokázala, ani len náznak. O to je to cennejšie, díky

Re: 11. kapitola Od: Lupina - 14.03. 2019
To jiskření mezi Dracem a Hermionou se mi líbí :-) A závěrečný mono-dialog, tak ten byl geniální :D Děkuji, Jimmi.
Re: 11. kapitola Od: Jimmi - 14.03. 2019
Potuteľne sa usmievam :) na geniálne scény treba ešte chvíľku počkať. Díky

Re: 11. kapitola Od: margareta - 14.03. 2019
Mám nepříjemný pocit, že Baddock to ještě nevzdal, že jenom zahrne do pomsty i Draca. Beztak si o něm myslí, že se stal zradcem a určitě v tom není ze zmijozelských jediný. Malfoy si spojuje příjemné s užitečným a vševědka začíná mít rozštěp osobnosti, ale Hermiona má docela recht: když do pekla, tak na pěkném koni. Dennise je mi moc líto! Možná by se u sv.Munga mohl porozhlédnout, aby viděl i oběti Nebelvíru? Děkuji, Jimmi! Jak se zdá, povídka není tak docela oddychovka, ale o to víc je poutavá! Díky!
Re: 11. kapitola Od: Jimmi - 14.03. 2019
Myslím, že už je to zlé (v zmysle náročnej témy) za nami, už sa len budeme baviť :) Ale môžem sa mýliť. Díky

Re: 11. kapitola Od: kakostka - 14.03. 2019
Ha ha ha, dialog mezi Hermionou a Grangerovou by se měl tesat do kamene:-))) a tento by mohla mít vyšitý nad postelí, že? "Hmmm, sexy chutnučký Malfoy," odpovedala Hermiona. Prima kapitola, děkuju. Na začátku jsem se trochu bála, že to bude Albus bagatelizovat, naštěstí se tak nestalo, doufám, že se Denis u Munga aspoň trochu vyrovná s Colinovou ztrátou. Žalujicí Severus? Nemohl by si to odpustit a Pansy věřit? Mohl by mít pochopení, ví jaké to je zplanout k Nebelvírovi:-)
Re: 11. kapitola Od: Jimmi - 14.03. 2019
Nemohol, nebol by námet pre jednu skvelú scénu (pre mňa druhú top v poradí). Díky

Re: 11. kapitola Od: denice - 14.03. 2019
Hned na začátku mě rozesmály Harryho obavy, aby si Pansy s Ginny nevyměňovaly postřehy o něm :-) A pak samozřejmě vrchol kapitoly - dialog Grangerová - Hermiona. Díky.

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )21.03. 2019Epilóg
Rumaan: ( Jimmi )20.03. 201919. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )19.03. 201918. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 201917. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201916. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201915. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.03. 201914. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201913. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201912. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )14.03. 201911. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.03. 201910. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )12.03. 20199. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )11.03. 20198. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20197. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )09.03. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )07.03. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.03. 20191. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )01.03. 2019Úvod k poviedke