Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej

6. kapitola

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Vložené: Jimmi - 10.03. 2019 Téma: Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Jimmi nám napísal:

Od chrabromilského Zlatého dievčaťa k slizolinskej princeznej

 

Autor: rumaan

Súhlas s prekladom:  univerzálny pre tieto stránky

https://www.fanfiction.net/s/7290423/6/  

Preklad: Jimmi  

Banner: solace

Poviedka je plánovaná ako oslava 11.výročia týchto stránok.


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 6 

 

Ošetrovňa

Pansy sa prebudila na zaškrípanie dverí. Mala pocit, ako keby v jednej polohe ležala príliš dlho a jej telo potrebovalo nejaký čas, aby si spomenulo ako sa pohnúť. A keď to urobilo, pekelne všetko bolelo. Rozhliadla sa a uvedomila si, že nie je vo svojej spálni, ale očividne na ošetrovni. Začula, ako sa niekto približuje po kamennej podlahe, vzhliadla a zhíkla, keď zbadala, že je to Potter s kyticou kvetín.

"Ako sa cítiš?"

"Čo sa stalo?" zachrapčala Pansy. Fuj. Bolo to, ako keby niečo zliezlo do jej hrdla a skapalo tam. Načiahla sa po pohár vody len aby sa stiahla, keď sa obtrela o Potterovu ruku, ktorá urobila presne to isté.

Začervenal sa, keď jej podal vodu. Cítil sa ešte previnilejšie, keď sa na neho pozrela s podozrivými očami.

"Čo... ehm... si pamätáš?" spýtal sa Harry.

"Nie veľa, sedela som pri ohni a robila si esej z kúziel. Klubovňa bola príjemná a prázdna a myslela som si, že zmena scenérie mi urobí dobre."

Harry sa pri tom prikrčil. "Napadli ťa. Niekto ta zasiahol kliatbou Sectumsepra."

Pansy sa od neho odtiahla pri spomienke na šiesty ročník, kedy Potter dostal Draca presne týmto istým kúzlom do nemocničného krídla. Nasledujúcich niekoľko týždňov strávila tým, že ho nútila brať to na ľahkú váhu napriek jeho zhoršujúcej sa nálade a mentálnemu zdraviu.

Harry presne vedel, o čom premýšľa, keď videl ten záblesk zdesenia v jej očiach. "Nebol som to ja. Prisahal som, že už nikdy to kúzlo nepoužijem, keď som videl, čo spravilo Malfoyovi."

Pansy sa aspoň začervenela. "Je mi jasné, že si to nebol ty, pokiaľ si sa nevkradol na ošetrovňu, aby si ma dorazil kyticou kvetov."

Harry sa zasmial, ale potom sa zatváril rozpačito, keď jej podal kvety. "Neviem, aké sú tvoje obľúbené, takže som zvolil sirôtky. Úbohé, viem."

Pansy sa usmiala dojatá tým gestom. "Pre budúcnosť, mojimi obľúbenými si ľalie, hoci dúfam, že sa chvíľu tomuto miestu vyhnem."

S mávnutím prútika Harry premenil kvetiny na nádherný buket kráľovských ľalií. Ich vôňa zaplnila miestnosť. Pansy po ňom strelila plachý úsmev.

"Počúvaj, Potter, ohľadne minulého roka..." ale skôr než stihla Pansy dokončiť túto vetu, dvere sa rozleteli.

"Čo tu kurva robíš, Potter?" zavrčal Draco. Povedať, že vyzeral naštvane, bolo slabé slovo. Oči mu krátko zjemneli, keď si všimol Pansyinu oveľa zdravšiu farbu, ale vrhol po Harrym pohŕdavý úsmev, keď zbadal kvetiny.

"Prišiel som sa pozrieť, ako sa má Pansy," pokojne odpovedal Harry.

"Kontroluješ, či žiaden z tvojich hlúpych, vraždiacich chrabromilčanov neskončí v Azkabane?"

Harry pretočil očami, ale skôr než stihol vyšteknúť na Malfoya, Pansy rýchlo naznačila, aby mlčal.

"Čo je to, svätý Potter nemá čo povedať? Myslel som, že máš mať štipku inteligencie."

"Draco, buď ticho a prestať sa chovať ako blbec," prikázala Pansy, ale potom sa strhla, keď ten ostrý tón vyslal prudkú bolesť jej boľavou hlavou. Draco to zachytil a uvedomil si, že Pansy nie je v stave byť v strede nejakej konfrontácie.

"Ako je toto fér? Skončíš napadnutá, pretože tento nedokáže kontrolovať svoju malú bandu chrabrokreténov a a mne vyčítaš, že sa chovám ako blbec," trucoval Draco.

Pansy sa na nahnevaného chlapca usmiala, aspoň už nevyzeral, že chce Harryho zabiť. "Nie si už trošku starý, aby si mal výbuch hnevu?"

Nad tým sa Draco zasmial, sklonil sa a pobozkal Pansy na čelo. "Ako sa cítiš, Pans?"

"Ako keby ma použili na naostrenie noža, ale inak fajn. Videl niektorý z vás madam Pomfreyovú? Chcem vedieť, kedy sa odtiaľto dostanem."

"Ešte nie, mladá dáma. Potrebujete odpočívať trošku dlhšie a možno dnes večer, ak urobíte všetko, čo vám poviem," prihnala sa madam Pomfreyová s ďalším elixírom v ruke.

"Mala by vás teraz príšerne bolieť hlava, takže toto vypite."

Podala s úsmevom elixír Pansy, ktorú naplo, keď si ho vyliala do hrdla. "Pán Potter, pán Malfoy, obaja ste tu boli dosť často, aby ste vedeli, že návštevné hodiny sú až po raňajkách."

Obaja chlapci vyskočili, keďže vedeli, že sa nemá zahrávať s madam Pomfreyovou, keď má takúto náladu. Pred ošetrovňou Draco chytil Pottera za ruku. "Nemysli si, že kytica kvetov vynahradí to, že si dovolil, aby sa to stalo. Prestaň skúšať šteňacie očká na dievčatá, ktoré sú poriadne mimo tvojej ligy a postaraj sa, aby bola v bezpečí, keď sa vráti."

Harry si vzdychol na Malfoyov odchádzajúci chrbát. Neznášal túto novú dynamiku, kedy sa on zjavne vždy mýlil a Malfoy bol ten správny, ale vedel, že to znelo ako rozumná rada.

 

Slizolinská klubovňa

Draco využil, že siedmaci mali voľnú hodinu a zvolal všetkých do klubovne na poradu. Dafné nechala Grangerovú v knižnici s Longbottomom. Mali mimoriadne náročnú esej z transfigurácie, takže im bolo jasné, že to zabaví Grangerovú na čas, ktorý potrebovali.

Dafné získala znepokojujúce správy od svojej sestry Astórie, piatačky, ktorá jej povedala o pláne, ktorý zosnovali jej spolužiaci, aby v pomste prekliali Hermionu. Zdalo sa, že si piataci zapamätali Grangerovej rozvrh na obchôdzky a mysleli si, že bude v nevýhode s Padmou Patilovou. Nemýlili sa.

"Takže, Draco, vyriešil si ten problém s obchôdzkami?" spýtal sa Theo.

"Áno, šiel som dnes ráno za Longbottomom."

"Ale veď si až do obeda o tom pláne nevedel," poznamenala Dafné.

Blaise sa zasmial. "Zdá sa, že niekto zabudol na malfoyovský faktor," pripomenul. Draco sa uškrnul.

Našťastie, ani piataci nevzali vo svojich plánoch do úvahy niečo, čo Blaise nazýval malfoyovský faktor. Zdanlivo šiesty zmysel, ktorý vlastnili všetci Malfoyovci, aby odhalili ľstivé plány zosnované k tomu, aby ublížili malfoyovskej rodine alebo jej záujmom. Nanešťastie pre Draca sa kučeravá čarodejnica stala jedným z jeho záujmov.

 

McGonagallovej pracovňa

Harry stál nepohodlne pred McGonagallovou, keď mu nakladala za udalosti minulého večera.

"Nemôžem uveriť, že ste ignoroval moje odporúčania z minulého týždňa. Nikdy som sa necítila tak trápne. Mala som obavy, keď som umiestnila slečnu Grangerovú do Slizolinu a čakala som, že sa jej pokúsia ublížiť. Myslela som si, že sa môžem spoľahnúť na svoju fakultu, že bude tou dospelou, že urobí maximum, aby nechala minulosť za sebou a podporí medzifakultnú jednotu. Ale namiesto toho ste úplne izolovali slečnu Parkinsonovú, pokračovali v zlej krvi a vy, pán Potter, ste preukázal nulovú iniciatívu, aby ste problém napravil."

McGonagallová rečnila v podobnom duchu posledných pätnásť minút. Neponúkla Harrymu stoličku a on sa bez pozvania netrúfol posadiť. A čo to všetko ešte zhoršovalo, bolo čisté pobavenie, ktoré získaval Snape z McGonagallovej výstupu. Harry nikdy nevidel zamračeného bývalého profesora takého šťastného. Dumbledore na druhej strane sa pozeral na Harryho, ako keby mu nakopal jeho šteniatko. Harry mal vážne nahovno deň.

"Takže plne očakávam, že okamžite napravíte túto situáciu a postaráte sa, že vám pán Weasley a slečna Weasleyová pomôžu. Nedovolím, aby niečo takéto znova prinieslo hanbu chrabromilskej fakulte."

Harry súhlasne prikývol, jeho myseľ už bola plná nápadov, ako sa postarať, že Pansy bude fyzicky v bezpečí po zvyšok jej pobytu s chrabromilčanmi.

"Oh a odporúčam vám porozprávať sa s pánom Longbotttomom. Vidím, že nechal slečnu Grangerovú a Patilovú robiť obchôdzky po zvyšok semestra. Zatiaľčo obvykle by to bolo uspokojivé, pretože práca oboch dievčat s prútikom je vynikajúca, ale obe sú veľmi drobné a nebolo by treba veľkú silu, aby ich spolu premohli. Napadlo mi, že by ste si rád vymenil miesto a sám bol partnerom slečny Grangerovej."

Z nejakého dôvodu tento návrh vyvolal ešte väčší úsmev na Snapovej tvári. Uff, bolo desivé vidieť ho usmievať sa.

 

Ošetrovňa

Zatiaľčo si Malfoy myslel, že Hermiona trčí v bezpečí knižnice, kde na ňu dáva pozor hlavný prefekt, ona šla v skutočnosti pozrieť Pansy. Vážne bola rozrušená tým, čo sa stalo jej slizolinskému náprotivku.

Pansy spala, keď vošla dnu. Hermiona zbadala obrovskú kyticu ružových a bielych ľalií. Pansy mala zjavne tajného obdivovateľa. Neboli to kvety, ktoré ste priniesli priateľovi. Položila krabičku s čokoládovými žabkami medzi ostatné darčeky na nočnom stolíku a posadila sa, aby počkala, kým sa Pansy prebudí.

Nemusela čakať dlho. Začula, ako sa Pansy mrví a odložila knihu.

"Ahoj, priniesla som ti dnešné úlohy," pozdravila.

Pansyine obočie sa nadvihlo. "Jéj, vďaka, Grangerová," odvetila sarkasticky.

Hermiona sa nad tým usmiala. "Tiež som ti priniesla čokoládové žabky, aby som ti ich spravila príjemnejšími."

Pansy jednu otvorila a hodila si ju do úst. Hermione hodila krabičku najlepšej čokolády z Medových labiek. "Vezmi si toto. Drake večne zabúda, aká nenáročná baba som a že dávam prednosť čokoládovým žabkám."

Hermiona sa zasmiala pri predstave, že je Pansy nenáročná. "Viem, kto získal to lepšie." Milovala kvalitnú čokoládu.

Pansy pokrčila plecami. "Zdá sa, že vám chrabromilčanom vina prospieva."

"Čo tým myslíš?"

"Potter tu bol skoro ráno a doniesol dosť veľkolepú kyticu ľalií." Hermiona zamaskovala šok. Nebolo treba vravieť Pasny, že Harry nebol príliš nadaný, čo sa týkalo darov pre dievčatá, obvykle Hermione doniesol krabičku svojich obľúbených fazuliek všetkých chutí než to, čo skutočne chcela.

"Nuž vlastne," pokračovala Pansy, "prišiel s kyticou sirôtok, čo bolo dosť úbohé, dobre, sirôtka je síce po anglicky pansy, ale to neznamená, že ich chcem okolo seba. Ale potom ich premenil na túto nádhernú kyticu, keď som mu povedala, že mojimi obľúbenými sú ľalie."

Hermiona sa zasmiala. Mala by povedať Pansy, že sa zdalo, že Harry bol oveľa pozornejší než obvykle? Dosť podozrivé. Žlté alebo oranžové ľalie možno vraveli "prepáč" alebo niečo podobné, ale niečo tak veľké, romantické, voňavo ružové a biele kričalo o hlbších citoch. Rozhodla sa nechať Pansy, nech si na to príde sama, ale porozpráva sa s Ginny. Nemohla hrať dohadzovačku zo slizolinského žalára, ale Ginny viac než rada prispeje.

Pansy prerušila jej myšlienky. "Prekvapilo ma, keď som tu Pottera uvidela."

"Prečo to?" spýtala sa Hermiona.

"Nuž, veď vieš... po minulom lete," Pansyin hlas zoslabol, "po tom, čo som povedala, že s ním máme urobiť."

Hermiona sa vrátila k bitke a Pansyinmu spanikárenému návrhu. Teraz chápala, že to bola skôr panika než túžba zabiť Harryho.

"Vieš, Parkinsonová, Harry nie je tým, kto prechováva zášť, nuž teda pokiaľ nepočítaš tú, ktorú má voči Malfoyovi. Bol to vážne stresujúci čas pre nás všetkých a myslím, že všetci sme urobili veci, na ktoré nie sme hrdí."

Pansy si odfrkla, ale nie nevľúdne. "Nie ty, Weasley alebo Potter. Vy ľudkovia ste prakticky zachránili čarodejnícky svet."

"Jedného dňa ti porozprávam o našom roku na úteku. Ver mi, existujú veci, ktoré sme si my traja povedali alebo urobili a ktoré boli vyložene hlúpe a priali sme si, aby sme ich nikdy nevyslovili. Mali sme len šťastie, že sme to urobili sami pred sebou a nie pred celým Rokfortom."

"Vieš, oľutovala som to hneď, ako som to vyslovila. Bola som vydesená  a len som chcela, aby bitka skončila. Viem, že som sa mýlila, pretože keby Temný pán vyhral, potom by bolo všetko oveľa horšie aj pre nás čistokrvných. Myslím, pozri sa na Draca a jeho rodinu. Najčistejší z čistokrvných, ale pre Temného pána to nič neznamenalo, príšerne ich trestal a prinútil urobiť Draca príšerné veci pod hrozbou, že umučí jeho rodinu na smrť."

Hermiona mlčala. Nebola si istá, či bude niekedy pripravená cítiť ľútosť k Malfoyovcom, zvlášť k tomu blbcovi Dracovi.

"Myslíš, že mi niekedy odpustí?" zašepkala Pansy.

Na sekundu si Hermiona myslela, že myslí Malfoya, ale potom si uvedomila, že Pansy hovorí o Harrym. Usmiala sa. "Myslím, že je práve teraz viac znepokojený, či mu odpustíš ty za to, čo sa stalo včera. Ako poznám Harryho, práve si nadáva za to, že neurobil viac, aby zabránil, že sa ti ublíži."

"Nebola to jeho chyba. Okrem toho, myslím, že dostáva viac než dosť výčitiek od Draca." Hermiona sa zamračila, čo tým Pansy myslela? Pansy to zbadala a dodala, "pokiaľ Draco nie je tým, kto mu nadáva za to, že nemyslel dopredu rovnako ako myslel on, potom myslím, že je to v pohode."

Toto zmiatlo Hermionu ešte viac. "Na čo myslel Malfoy dopredu?"

Pansy by si nafackovala. Sakra, mala podrezaný jazyk. Nikto z nich nemal nechať Grangerovú vedieť, že podnikol nejaké opatrenia.

"Och, veď vieš, aký je Draco," skúšala nejasne.

Hermiona nepoznala Malfoya inak ako toho arogantného, čistokrevného rasistu, ale nechcela na Pansy tlačiť. Asi robila z komára somára a nič tým nemyslela.

"Nuž Parkinsonová, radšej pôjdem. Povedala som Dafné, že sa s ňou stretnem pred desiatimi minútami."

Pansy sa usmiala. "Vďaka, že si prišla a za žabky... ach, a samozrejme za úlohy," to bolo dodané s menším nadšením. "A prosím, hovor mi Pansy. Vždy som neznášala svoje priezvisko."

Hermiona zopakovala, čo jej povedala Dafné pri ich prvom slizolinskom jedle. "Iba ak ma budeš volať Hermiona."

"Dohodnuté, Hermiona," odpovedala Pansy.

Venovala Pansy úsmev a mávnutie. Obom dievčatám zostal pocit, že dosiahli porozumenie a začiatok priateľstva.

 

Chrabromilská klubovňa.

"Neville," dychčal Harry, keď sa vyštveral portrétom do klubovne. "Všade som ťa hľadal."

"Och, prepáč, Harry, mal som stretnutie s Hannah."

"Pozri, je to o rozvrhu obchôdzok. Nemyslím, že je dobrý nápad spárovať Hermionu s Padmou po tom, čo sa tu včera stalo. Mohli by ľahko naraziť na veľkú skupinu naštvaných slizolinčanov."

"Nerob si s tým starosti, Harry. Malfoy už za mnou s týmto prišiel dnes ráno. Spýtal sa ma, vlastne požiadal ma, aby som ho vymenil za Padmu. Navrhol som spárovanie Hermiony s tebou, ale nedovolil to."

"Čo myslíš tým, že to nedovolil? Kto je hlavný prefekt, ty či on?" vyštekol Harry.

"Vieš, aký vie byť, Harry," odpovedal Neville. "Začne vrčať a vyhrážať sa."

"Dobrý bože, Neville, vyrazil si na Voldemorta, keď si si myslel, že som mŕtvy a nedokážeš zvládnuť, keď na teba vrčí Draco Malfoy."

"Asi by som to zvládol, keby som chcel, ale mal pravdu. Pozri, viem, že Hermiona by dala prednosť obchôdzkam s tebou, ale Malfoy má pravdu, ak sú vonku slizolinčania, aby ju dostali, potom je vo väčšom bezpečí na obchôdzke s ním ako s tebou. A keby tu boli chrabromilčania, ktorí prechovávajú zášť voči Parkinsonovej, potom je ona vo väčšom bezpečí na obchôdzke s tebou," zdôvodňoval Neville.

Dokelu, Malfoy to zase urobil. Prechytračil, premanévroval a premanipuloval ho ešte raz. Nie divu, že bol Snape taký namyslený. Určite to už vedel.

Harry si netrúfol pripustiť ten chvejivý pocit, ktorý mal, keď si predstavil, že bude po zvyšok semestra robiť obchôdzky s Pansy.

 

Miestnosť prefektov

Zdalo sa, že Hermiona v tieto dni ustavične meškala na svoje obchôdzky. Vbehla do miestnosti prefektov. "Prepáč, Padma, že zase meškám... oh!"

Zarazila sa, keď zbadala, že na ňu nečaká Padma, ale niekto určite vyšší, svalnatejší a blonďavejší. Malfoy.

"Konečne, Grangerová. Poďme, nemám celý deň. Ty možno nemáš nič lepšie na práci ako domáce úlohy, ale môj čas je vzácny. Napokon, som Malfoy."

Draco sa uškrnul, keď Hermiona vypochodovala z miestnosti. A áno, ešte predtým si roztomilo dupla v rozzúrenom záchvate.

Bola to taká sranda vytáčať Grangerovú.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 6. kapitola Od: sisi - 11.03. 2019
Holky si to mezi sebou řeší v klidu a pohodě, kluci jsou ve fázi rozhovorů, prefekti se dokážou domluvit, ředitelka vydá příkaz, všechno jde jak má, tak kde je, ksakru, problém? Děkuji za překlad. Těším se na pokračování.

Re: 6. kapitola Od: Elza - 10.03. 2019
Suprové. Tady, pár Harry/Pansy jsem ještě nepotkala. Jak by se jim asi říkal? HaPaPa? :)

Re: 6. kapitola Od: Jacomo - 10.03. 2019
Vím, kdo dostal to nejlepší - my touhle povídkou ;-) Protože tady se dějí věci! Harry procitl se své sebestřednosti a začal si všímat věcí (a lidí!) kolem sebe i mimo Nebelvír, Hermiona si přátelsky pokecala s Pansy a Draco v podstatě řídí Bradavice místo Minervy. Té už tady sebrali body jiní, pod to se jen podepisuju, a Severusovi přeju, ať se baví aspoň po smrti. Uvidíme, jak dlouho mu to vydrží, až se mu začnou hadi párovat se lvy ;-) Děkuju, Jimmi!

Re: 6. kapitola Od: Lupina - 10.03. 2019
Minervě strhávám body, zklamala. Jak píše denice, ty kecy si měla nechat pro celou kolej. Proč zas za vše může jen Harry? Zdá se mi, že víc dospělosti ukazují ostatní - Pansy mě velmi příjemně překvapila. Její interakce s Harrym (jo!) a s Hermionou ukázala, jak rozumnou ženou se stala. To její vysvětlení ohledně závěrečné bitvy má hlavu a patu. Děkuji autorce za tento nápad. Draco je k Harrymu pořád stejný blbec, ale nezřízeně se těším, až bude vytáčet Hermionu :D Koneckonců má na to společné hlídky do konce semestru :D Děkuji, Jimmi!

Re: 6. kapitola Od: denice - 10.03. 2019
Tak McGonagallová se nám konečně rozhoupala a rozhodla se pozdě, ale přece něco málo udělat se situací, na které má svůj díl viny. Má určité zpoždění a kromě toho by snad teď měla pohnout zadkem a zjistit, kdo na Pansy zaútočil vražednou kletbou a dotyčného poslat před soud. Taky myslím, že Harry neměl být jediný příjemce jejího proslovu, ten měla odříkat v nebelvírské společenské místnosti, aby si ho užili všichni zúčastnění :-) Draco se mi líbí čím dál víc, je vidět, že přesně ví, co chce, umí toho dosáhnout a ještě z toho má svůj díl srandy. Díky.

Re: 6. kapitola Od: kakostka - 10.03. 2019
Tak to je krásná kapitola, jak výborná čokoládová bonboniera. Mňam.... Minerva soptí, ale jak poznamenal někdo předemnou, je ja k Albus, hodí je do vody a nádává jim, že se topí, aniž by se zeptala, jestli umí plavat. Obchůzka s Pansy, Harry to se potrénuješ, a Draco s Mione také, jen doufám, že se konečně rozhoupou nejen k ochraně Pans, ale také probrat to, co se dělo vloni s celou Nebelvírskou klubovnou. Kdyby tam zaznělo aspon kus toho, co si řekla Hermiona s Pansy, bylo by to fajn. A stále jsem zvědavá, kdo ji proklel.

Re: 6. kapitola Od: silrien - 10.03. 2019
Jejda, tak Harry má hřejivý pocit z Pancy, to se mi líbí. To dodává další dynamiku. A Draco je rozhodně napřed. Inu na dlouhodobé plánování Harry nikdy nebyl, k tomu mu chybí Hermiona. Každopádně obchůzky Hermiona a Draco, moc se těším. A také jsem zvědavá, jestli bude nějaký trest pro Nebelvír. Děkuji

Re: 6. kapitola Od: margareta - 10.03. 2019
Potěšilo mě, že se Pansy omluvila, i to, jak to Hermiona přijala a překvapila mě návštěva Harryho s kyticí. Takže ti čtyři už mají celkem jasno. Teď zbývá, aby to vyjasnili i ostatním a to asi nebude jednoduché, protože se může stát, že je začne zbytek školy nenávidět. Přece jenom, ve válce hodně studentů ztratilo své blízké a o navazování srdečných vztahů s nepřítelem asi nebude velký zájem. Jsem zvědavá, jak si s tím poradí. Určitě by se měla v té věci víc angažovat Minerva, je to její plán. Studenti se ještě nevzpamatovali z jedné války a už jim hrozí druhá. Chudáci. Minerva by měla taky přiložit ruku k dílu, ne jim jenom dodatečně číst levity, když se něco podělá. To chytla od Brumbála; hodit studenty bez varování do hluboké vody, nezjišťovat, zda umí plavat a když se začnou topit, mít jim to za zlé. Tak se mi zdá, že Harrymu se líbí Pansy. Že se Hermiona líbí Dracovi, je jasná věc. Jsem zvědavá na jejich první společnou obchůzku. To zas bude zmatků! Děkuji za milou kapitolu. Těším se na další!

Re: 6. kapitola Od: salisa - 10.03. 2019
Bude více Draca, jupi

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )21.03. 2019Epilóg
Rumaan: ( Jimmi )20.03. 201919. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )19.03. 201918. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 201917. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201916. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201915. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.03. 201914. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201913. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201912. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )14.03. 201911. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.03. 201910. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )12.03. 20199. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )11.03. 20198. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20197. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )09.03. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )07.03. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.03. 20191. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )01.03. 2019Úvod k poviedke