Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej

4. kapitola

Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Vložené: Jimmi - 08.03. 2019 Téma: Od Zlatého dievčaťa k Sliz. princeznej
Jimmi nám napísal:

Od chrabromilského Zlatého dievčaťa k slizolinskej princeznej

 

Autor: rumaan

Súhlas s prekladom:  univerzálny pre tieto stránky

https://www.fanfiction.net/s/7290423/4/  

Preklad: Jimmi  

Banner: solace

Poviedka je plánovaná ako oslava 11.výročia týchto stránok.


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 4

 

Slizolinská klubovňa 

Trochu omráčená nárazom na Malfoyove telo Hermiona na neho pár sekúnd len zízala.

"Plánuješ zostať na zemi celú večnosť alebo čo?" spýtal sa Malfoy, než k nej vystrel ruku.

Zmätená Hermiona ju zovrela, aby ju potiahol na nohy. Pocítila, ako jej rukou prebehla elektrina z jeho teplej, silnej ruky. Rýchlo ju stiahla späť. Určite to musel byť odpor.

"Niet za čo, Grangerová," sarkasticky prehlásil Malfoy a ona sa začervenala, keď si uvedomila, že bola taká zaneprázdnená civením ako ryba, že nič nepovedala. Nastal čas napraviť situáciu.

"Prečo by som ti mala ďakovať za to, že si taký veľký blbec a zrazil si ma?" Na to sa elegantne zvrtla na mieste a vybehla z klubovne.

Draco neveriacky zízal na miesto, kde predtým stála, až kým ho Blaisov výbuch smiechu neprebral.

"Sklapni, ty idiot," vyštekol. "Kam vôbec išla?"

"Spomenula niečo o obchôdzke, než sa od teba odrazila."

"Nuž, to by ju aspoň na dnes večer malo udržať mimo problémov. Idem si robiť esej z elixírov," odpovedal Malfoy, než vybehol do svojej izby.

O päť minút neskôr narazila Dafné na stále sa uškŕňajúceho Zabiniho.

"Čo ťa tak pobavilo, Blaise?"

"Och, len uvažujem na tým, aké zábavné budú nasledovné mesiace. Myslím, že Draco je v parádnom šoku," záhadne oznámil, než nasledoval tú istú cestu ako predtým Draco.

"Há?" spýtala sa Dafné prázdnej pohovky.

 

Rokfortské chodby

Hermiona si obvykle obchôdzky s Padmou Patilovou užívala. Na rozdiel od jej rozmarnejšej sestry Padma bola veľmi snaživá a podobná ako ona. Avšak dnes večer jej tak veľmi pripomínala Parvati, keď sa pokúšala vytiahnuť z Hermiony všetky dostupné informácie o slizolinčanoch vrátane, priveľmi k Hermioninmu nepokoju, koho považuje za atraktívnejšieho, Zabiniho, Notta či Malfoya. Takéto otázky predsa nekladiete Hermione Grangerovej, že?

"Osobne sa mi páči Nott. Možno nie je taký okázalý ako Zabini, alebo tak sexy imponujúci ako Malfoy, ale má taký ten podivínsky šarm," brblala Padma.

Hermiona potlačila nie tak lichotiaci smiech. Kde k tomuto Padma dospela? Odkedy sa Malfoy stal sexy a imponujúci? Ten chalan bol blbec, a nielen otravný blbec, ale hlavne zbabelý k tomu. Za posledných sedem rokov si nie tak celkom vydobyl slávu. Kedy sa jeho šialená žiarlivosť na Harryho a jeho potreba držať sa tatíčkovho plášťa stali príťažlivými vlastnosťami?

"Takže s ktorým by si chodila, keby si mohla, Hermiona?"

Vydržte, to vážne musí na toto odpovedať?

"Nie som si celkom istá, či niekoho z nich chcem. Myslím, že keby som bola posledné dievča na zemi a oni traja poslednými chalanmi, asi by som šla po Zabinim, ale z tej predstavy ma napína."

"Oh, ja som si myslela, že by si šla po Malfoyovi. Je totálne tvojou šálkou kávy," prehlásila Padma.

Čože? Niekto použil na Padmu kúzlo pomätenia, kým čakala na Hermionu?

"Vážne Padma? Myslíš, že by som šla po niekom, kto strávil väčšinu času, čo sa poznáme, tým, že ma volal humusáčka?"

Padma zjavne ignorovala tento nehodiaci sa fakt a strávila ďalšie dve hodiny táraním o tom, akí skvelí by boli Hermiona a Malfoy spolu. Mysleli by ste si, že Hermiona k tej fretke priznala svoju nehynúcu lásku. Mala čo robiť, aby ju neprekliala. Bola rada, že sú chodby prázdne, pretože si nebola istá, či by prežila reči, ktoré by sa rozšírili, keby niekto Padmu začul. Jedinou výhodou by bol výraz na Malfoyovej tvári, keď by sa k nemu tie reči dostali, ale keďže by to bolo na jej účet, Hermiona v duchu zamietla príležitosť prinútiť toho arogantného blbca červenať sa.

 

O týždeň neskôr

Ďalší týždeň uplynul pre Hermionu mierumilovne. S Dafné sa veľmi dobre zoznámili. Ustavične ju tá slizolinská čarodejnica prekvapovala, pretože dokázala byť rovnako hravá ako Ginny Weasleyová. Určite si takéhoto nepredstavovala žiadneho slizolinčana.

Zabini sa tiež stal niekým,  s kým sa Hermiona pravidelne rozprávala. Často ho tie dve pekné čarodejnice pritiahli a strávil večer tým, že ich obe zabával svojimi hlúpymi žartíkmi a prehnane veľkým egom. Vďaka tejto dvojici začínala Hermiona nazerať na slizolinskú klubovňu oveľa priateľskejšie. Nebola hlúpa, stále zachytila nepriateľské pohľady od mladších ročníkov, ale okrem jednej či dvoch zasyčaných humusáčok jej smerom, nemala žiadne problémy.

To isté sa nedalo povedať o Malfoyovi. Ten chalan ju znepokojoval. Vždy sa nachádzal v periférii jej oka. Nechápala, prečo vždy číha v jej blízkosti. Odkedy ju zrazil, vôbec nič nepovedal, ale týčil sa tu ako nejaká nočná mora, ktorá čaká, až sa na vás vrhne. Začínalo ju to privádzať do šialenstva.

Hermione sa podarilo zariadiť jedno či dve študijné sedenia s Harrym, Ronom a Ginny. Bolo veľmi milé dohnať novinky v knižnici. Potešilo ich, že našla niekoho, s kým môže byť medzi slizolinčanmi, ale boli trochu ostražití, keď sa k nim prišla Dafné porozprávať. Toto ju trochu trápilo, pretože nechápali, aké veľké úsilie Dafné vynakladá.

 

Knižnica

Po desiatich dňoch v novej situácii sa Hermiona ocitla znova so svojimi priateľmi v knižnici.

"Ako sa darí Parkinsonovej, chlapci? Nevidela som ju navôkol," spýtala sa Hermiona.

Harry pokrčil plecami. "Drží sa sama. Chodí z izby do Veľkej siene a odtiaľ na vyučovanie a to je všetko."

"Má nejakých priateľov?"

Ron sa posmešne zasmial. "Kto by sa s ňou chcel priateliť? Myslíš, že niekto z nás zabudol, že chcela Harryho odovzdať Voldemortovi?"

"Takže sa s ňou vôbec nikto nerozpráva?"

"Ehm, nemyslím si. Počul som Lavender s Parvati vravieť, že zakaždým, keď idú spať, ona už spí so zatiahnutými závesmi," odpovedal Harry.

Hermiona sa pozrela na Ginny, ktorá sa zatvárila nespokojne. "Nepozeraj sa tak na mňa, Hermiona. Ja som skúšala navodiť priateľskejšiu atmosféru, ale ona sa ani neohliadla."

"Prečo by si to robila, Ginny? Len preto, že ten mopslík je dočasne v našej fakulte, neznamená to, že musíš byť milá."

"Ronald Weasley, nemôžem uveriť, čo počujem. Parkinsonová je presne v rovnakej pozícii ako som ja a nikto z vás sa ani nepokúsil uľahčiť jej to. Čo za príklad dávate mladším ročníkom, keď profesorka McGonagallová toto zámerne pripravila preto, aby zlepšila hlavne ich situáciu," napomínala ho Hermiona.

Harry sa nepokojne pomrvil na mieste, keď si spomenul na rozhovor, ktorý mal minulý týždeň s McGonagallovou. Požiadala ho, aby dával pozor na Pansy a uistil sa, že jej nikto nespôsobí problémy. V tom čase to pustil jedným uchom dnu a druhým von, pretože si myslel, že McGonagallová zachádza trošku priďaleko. Niežeby sa nejaký chrabromilčan znížil na úroveň slizolinčanov a ublížil Parkinsonovej, že? Ale pri Hermioninej prednáške sa cítil malý. Mala pravdu, nikto z nich nevynaložil žiadne úsilie s Parkinsonovou, zatiaľčo pár slizolinčanov v skutočnosti privítalo Hermionu v ich fakulte. Nepôsobilo to dobre, keď ste mali menej súcitu než slizoličania.

"Pozor, Greengrassová je na ceste sem a má v pätách Notta," varovala Ginny.

"Hej, Hermiona, už si skončila? S Theom sa vraciame do klubovne. Nechceš ísť s nami? Blaise vyzval Draca na šachovú partiu a chceme vidieť, ako mu nakope prdel."

Než Hermiona stihla odpovedať, prirútil sa Neville. "Harry, Hermiona, v klubovni došlo k nehode a zranili Parkinsonovú. Je na ošetrovni."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 4. kapitola Od: salisa - 09.03. 2019
Začíná prituhovat, vypadá to že se Harry pěkně seknul... Děkuji za překlad

Re: 4. kapitola Od: Jacomo - 09.03. 2019
Vážně mám radši zmijozelské. Nebelvíři jsou banda ignorantů a nedospělých pitomců. A dobré rady pouští Harry jedním uchem tam a druhým ven - no, koho to překvapuje? Zas musí dojít k incidentu, aby se někdo začal starat? Ach jo. Díky za úžasné čtení, Jimmi.
Re: 4. kapitola Od: kattyV - 09.03. 2019
Musím souhlasit, zmijozelští se projevili jako daleko zralejší. Otázka je, co se stane teď, když Nebelvíři zranili Pansy. Budou se chtít přinejmenším mladší ročníky Zmijozelů pomstít? Dalo by se to předpokládat. Draco bude mít určitě plné ruce práce.

Re: 4. kapitola Od: MichelleF - 08.03. 2019
Ach jo, proč jenom.musí být Harry s Ronem tak tupí :( Doufám, že se konečně k něčemu rozhoupou.. a mám trochu obavy o Mionu a odplatu Zmijozelu :(

Re: 4. kapitola Od: sisi - 08.03. 2019
Tímto dávám vědět, že naprosto a bez výjimky souhlasím a schvaluji veškeré Snapeovi hlášky a urážky Nebelvíru. Jeden by si myslel, že po válce dostanou rozum ,ale oni né. na to mají hlavu moc hluboko v (neznám dost slušné slovo), ano přesně tam. Brumbál se nemusí z ničeho zodpovídat, všechno hodí na Minervu. On nic, pořád pracuje pro " větší dobro." Být rodičem zmijozelských studentů, podám kolektivní stížnost Školní radě, že se dějí věci proti zvyklostem, a je narušován status uznaný Moudrým kloboukem. Nebelvírským zmetkům nasekat na zadek a týden je nechat bez večeře denně 2 hodiny klečet na hrachu. V rohu.

Re: 4. kapitola Od: silrien - 08.03. 2019
Chudák Pansy, naprosto bez přátel a teď se jí ještě něco stalo. Škoda, že Hermiona nepromluvila s Harrym dříve. Snad bude Pansy brzy v pořádku a Harry se bude trochu snažit zkrotit lvy. A nelíbí se mi, že zřejmě moc nerespektují sympatie Daphne. Padma pobavila. Jsem nesmírně zvědavá na pokračování. Moc děkuji

Re: 4. kapitola Od: Ani - 08.03. 2019
Děkuju za smršť kapitol, potřebovala jsem dneska zlepšit náladu.

Re: 4. kapitola Od: kakostka - 08.03. 2019
Ještě bych vyzdvihla vyzrálost sedmáckých Zmijozelů, je jim jasné, co bude následovat, pokud se Hermioně něco nastane, znají mladší ročníky a tak si rozdělili směnu. Navíc si prošli válečnou zkušeností, zasáhla je, ví co je v sázce. Myslím, že Daphne časem získá novou kamarádku:-) Hermiona asi taky. O to smutnější je, že Nebelvír se neobtěžoval vytahnout hlavu ze zadku a změnit se. Ani ji dát šanci. Severusova slova o nafoukaném arogantním Nebelvíru jsou docela trefná, že? A jak správně poznamenal někdo další, být Pansin rodič, asi bych si Minervu podala, pak být Minervou si podám celý Nebelvír. Proč mám dojem, že v ředitelně si Albus blejská očičkama a mne ruce, na Pansi max řekne něco ve smyslu, že se z toho dostane, protože ve Zmijozelu jsou povolené ztráty?

Re: 4. kapitola Od: zuzule - 08.03. 2019
Tak to me me nebelviri tezce zklamali.

Re: 4. kapitola Od: denice - 08.03. 2019
Po deseti dnech?!? Na místě Pansyiných rodičů McGonagallovou zažaluju. Nepôsobilo to dobre, keď ste mali menej súcitu než slizoličania. - Tak nevím, bude v Nebelvíru vůbec nějaký sympaťák? Díky.

Re: 4. kapitola Od: kakostka - 08.03. 2019
Ajaj, takže se ukázalo, že Nebelvíři se nemění, je v nich stále kus Siriuse a spol, já vím, že Pansy chtěla vydat Harryho, ale z jejího pohledu to chápu, obětovat jednoho pro záchranu celku je celkem slušná volba. Zmijozel zatím vede, rozhodně se chová lépe než Nebelvíři, kteří Pansy ingorují a i Harry to nechává vyhnívat. Mno, snad zakročí i Neville. Děkuju za překlad, jsem zvědavá, co bude dál.

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )21.03. 2019Epilóg
Rumaan: ( Jimmi )20.03. 201919. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )19.03. 201918. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 201917. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201916. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )17.03. 201915. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )16.03. 201914. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201913. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )15.03. 201912. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )14.03. 201911. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )13.03. 201910. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )12.03. 20199. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )11.03. 20198. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20197. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )10.03. 20196. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )09.03. 20195. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20194. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )08.03. 20193. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )07.03. 20192. kapitola
Rumaan: ( Jimmi )06.03. 20191. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )01.03. 2019Úvod k poviedke