Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Lekcie metlobalu

Úvod k poviedke

Lekcie metlobalu
Vložené: Jimmi - 29.11. 2018 Téma: Lekcie metlobalu
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.


 

Quidditch Bet & Lessons 

Názov: Metlobal 

Autor: rumaan

Súhlas s prekladom:  univerzálny pre tieto stránky

https://archiveofourown.org/works/954278

https://www.fanfiction.net/s/7948712/1/The-Quidditch-Bet

https://archiveofourown.org/works/947608

https://www.fanfiction.net/s/8588219/1/Quidditch-Lessons

 

Preklad: Jimmi  

 Banner: solace

Žáner:  Romance/Humour

Pairing:  Dramione

Rating: M

Obdobie:  Rokfort

 Kapitol: ešte neviem

Slov: cca 12500



Pôvodne ide o dve samostatné jednorazovky, ale tú druhú sama autorka označuje ako Stávka II, takže sa mi to hodilo dať pod jednu tému. Ale nemalo by to byť pokračovanie.

Impulzom pre tento preklad bol jeden komentár od Sally, dúfam, že sa ti toto spracovanie bude páčiť, ale musíš si počkať na dvojku. Tá je pre teba.

 

Stávka v metlobale 

Zhrnutie: Ronova túžba po Malfoyovom Firebolte II ho prinúti uzavrieť hlúpu a veľmi zničujúcu stávku. Ako Hermiona zareaguje, keď to zistí? A ako to Malfoy využije, aby získal výhody pre seba?

 

Lekcie metlobalu

Zhrnutie:  Draco zbrklo uzavrie stávku s Potterom ohľadne výsledku ich posledného súboja v metlobale. Takže mu ostane na krku nemožné – naučiť súťaživú Grangerovú, ako sa hrá metlobal. Teda, ak sa mu podarí vyhnúť sa nemocničnému krídlu.

 

PP.  Táto ešte preložená nie je :) Takže aj ja sa mám na čo tešiť. 

Za možnosť mať dvojbanner zase směkám pred solace.

 

Na dnes (ak nepribudne nejaké prekvapenie) je to asi všetko, zajtra „začínajú“ vianočné prázdniny :)  Samozrejme, že to len tak vyzerá, pretože v mojom prípade sa už chystajú preklady na marec.  A z toho čo vidím naplánované, nie som vôbec sama. 

Nemám v pláne loviť niekde inde ako u Rumaan a k tomu som zistila, že som nesplnila dávny sľub, takže očakávajte revíziu jednej poviedky, aby som mohla preložiť tú, ktorá má ísť po nej. Ešte neviem, ale plán je základ. Dúfam, že vás Rumaan neomrzí... A áno, DIY :)

 

 

 

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Úvod k poviedke Od: Sally - 01.12. 2018
Jéj, tak to ma teší! Dúfam, že sa medzi nami nájdu ďalší nadšenci a rovnako im pohladia dušu :) Ďakujem krásne, už sa neviem dočkať na túto dvojicu!

Re: Úvod k poviedke Od: martik - 30.11. 2018
Jako u vytržení koukám na měnící se banner. A znovu musím říct, že se nesmírně těším. A pochybuji, že se Rumaan omrzí. Mně se oddychovky neomrzí nikdy. Díky, Jimmi.

Re: Úvod k poviedke Od: solace - 30.11. 2018
Téma metlobalu v dramione nie je veľmi častým úkazom, takže to považujem za príjemné spestrenie. Prajem ti, aby ti preklad odsýpal tak rýchlo a príjemne ako mne práca na bannere pre túto dvojpoviedku.

Re: Úvod k poviedke Od: denice - 30.11. 2018
Tak tohle je moc milé překvapení, taková tečka za wow dnem :-) Rumaan a omrzet? Tomu sama nevěříš ;-) Děkuji.
Re: Úvod k poviedke Od: Jimmi - 30.11. 2018
Odhodlávam sa na Hermionu v Slizoline, ale podľa autorky je jej najslabšou. Lenže poznáš ma, chcem to mať komplet :) Ale vtedy je lepšie ísť od najslabších k lepším, nie naopak, tak ešte uvidím... ako bude čas.

Re: Úvod k poviedke Od: marci - 30.11. 2018
Těším se na oba kousky, ale kterak Draco učí Hermionu famfrpál - tak na to si ráda počkám :) Skvostný banner, jako vždy - solace snad s těmi grafickými programy kouzlí, nebo co :)

Re: Úvod k poviedke Od: margareta - 29.11. 2018
No, tak na tohle jsem extra zvědavá. Naučit Hermionu, aby nejen pochopila, ale dokonce si zamilovala famfrpál, to bude pro Draca nejspíš hotový očistec. To chci tedy vidět.Tedy číst. Takže moc děkuji a moc se na to už těším!!

Re: Úvod k poviedke Od: Lupina - 29.11. 2018
Ty nás zásobuješ :-) Už se těším. A banner opět luxusní.

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )29.03. 2019Lekcie metlobalu
Rumaan: ( Jimmi )26.03. 2019Metlobalová stávka - časť 2/2
Rumaan: ( Jimmi )25.03. 2019Metlobalová stávka - časť 1/2
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )29.11. 2018Úvod k poviedke