Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

HP Kalendár 2018

Bubáci

HP Kalendár 2018
Vložené: Jacomo - 29.11. 2018 Téma: HP Kalendár 2018
denice nám napísal:

 

Bill Weasley

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

Bubáci

Monsters

 

https://www.fanfiction.net/s/3049833/1/Monsters

Autor: bananacosmicgirl

 Překlad: denice

Beta: arabeska

 

Rating 9+

Slov v originále 1067

Postavy: Ginny Weasleyová, Bill Weasley

Shrnutí: Čtyřletá Ginny si myslí, že se pod její postelí schovávají bubáci, a tak přichází na pomoc velký bratr Bill.

Období: Bradavice – kánon

Žánr: family

Povolení: Žádost o povolení překladu zaslána


V jedné ruce pevně svírala plyšového pana Medvěda, zatímco druhou se přidržovala zábradlí. Čtyřletá Ginny Weasleyová si skousla ret a opatrně se vydala dolů po schodech tam, kde seděli táta s mámou. Tam jí nic nehrozí. Vyděšeně se ohlédla na dveře svého pokoje.

Pod postelí se skrývali bubáci. Byla si tím jistá, viděla je. A taky slyšela, jak vrčí.

Poslední schod byl vyšší než ostatní a Ginny klopýtla, upustila pana Medvěda a upadla. Narazila si kolena a rozplakala se.

Vzápětí ji však někdo zvedl a vzal do náruče.

„Co tady vyvádíš, prcku?"

Byl to její velký bratr.

Ginny ho pevně objala a hřbetem ruky si setřela slzy. „Mám pod postelí bubáky a chci maminku."

„Máma s tátou nejsou doma," řekl Bill. „Vyšli si do hezké restaurace oslavit výročí svatby, vzpomínáš?"

Ginny si nevzpomínala. „Chci maminku."

„Budu ti muset stačit já, Ginny," pousmál se. „Bubáci pod postelí, říkáš?"

Bázlivě přikývla. „Slyším je. Chechtají se. A dělají zvuky. A až usnu, tak mě sní."

„To vypadá na nebezpečné bubáky," prohlásil Bill. „Co kdybych šel s tebou a pomohl ti s nimi bojovat?"

Ostýchavě kývla na souhlas. Bill byl velký a statečný, určitě jí pomůže vypořádat se s nimi. Měl hůlku a chodil do školy a tak vůbec.

„Ale budeme muset být potichu," zašeptal tajuplně. „Ron, dvojčata a Percy spí."

Přikývla a maličko se usmála. Tohle bude jejich dobrodružství. Jenom její a Billovo, jejich tajná výprava za vyhnáním bubáků!

„Tak dobrá, jdeme," zavelel Bill.

„Pan Medvěd!" vyjekla Ginny, když si všimla medvídka ležícího na podlaze. Bill se sehnul a podal jí ho. Pevně k sobě ošumělou hračku přitiskla. Byl to její kamarád, nemohla ho přece jen tak nechat ležet na zemi.

Bill ji nesl vzhůru po schodech. Našlapoval tak opatrně, až se chtěla zahihňat – vypadal u toho jako jeden z těch bláznivých detektivů v jejích knížkách – ale uvědomila si, že musí zůstat zticha, a tak se ovládla.

Když Bill strčil do dveří jejího pokoje, přitiskla se k němu pevněji. Místnost tonula v děsivé tmě. Zakňourala a Bill ji pohladil po zádech. „No tak, vždyť jsi statečná holka – přece se nemůžu těm bubákům postavit sám."

Kývla hlavou na souhlas. Bill ji potřebuje; bude mu muset pomoct. Postavil ji na zem, ale pevně jí tiskl ruku, jako by se bál stejně jako ona.

„Tak kde jsou?" zeptal se sotva slyšitelně.

„Pod postelí," šeptla a ukázala tím směrem.

Bill vytáhl hůlku a Ginny vykulila oči. Chystá se kouzlit!

„Teď zvednu peřinu, abychom na ně mohli dobře zamířit," zašeptal Bill. „A pak je spolu zaženeme, ano?"

Ginny horlivě přikývla. „Co mám říct?" zeptala se, protože už věděla, že kouzlo se musí vyslovit, aby správně působilo.

„Řekneš: ‚Paluj!' To je pošle zpátky do Bubákova," poradil jí Bill.

„Paluj?" Ginny zaklínadlo pečlivě zopakovala a všemi silami se snažila je nezapomenout.

„Přesně," potvrdil bratr. „Připravená?"

Rychle přikývla. Srdce jí v prsou prudce tlouklo nervozitou stejně jako vzrušením. Bill ji však držel za ruku, takže se bála jen maličko.

„Na tři," řekl Bill. „Jedna, dvě... tři!"

„PALUJ!" zavřískla a úplně při tom zapomněla na noční klid – poslat bubáky zpět do jejich říše je důležitější než spaní jejích bratrů, ne?

Bill se na ni vítězně usmíval: „Myslím, že jsme to dokázali," prohlásil. „Podívej!"

Ukázal pod postel. Ginny se posunula kupředu a zalapala po dechu. Pod postelí bylo prázdno! Bubáci zmizeli!

„Nejsou tam!" oznámila mu s vytřeštěnýma očima.

„To vidím," zazubil se. „Byla jsi skvělá! To kouzlo perfektně fungovalo!"

Ginny se na bratra zářivě usmála a vychutnávala si jeho pochvalu. Povedlo se jí to. Vlastně se jí to povedlo dokonale!

Bill ji zvedl. „Myslíš, že když jsou teď pryč, budeš moct spát?"

Ginny přitakala a vylezla si na postel. Bill ji přikryl a dal jí pusu na čelo, jako to někdy dělal táta.

„Děkuju, že jsi mi pomohl," řekla a pevně ho objala. Určitě je to ten nejlepší bratr, jakého kdy kdo měl.

„Rádo se stalo," ujistil ji. „Teď spi. Můžeš si být jistá, že bubáci šťastně dorazili do svého Bubákova."

Ginny přikývla. Teď byla v bezpečí. Sevřela pana Medvěda pod paží a obrátila se na bok. Navzdory dobrodružství, které právě prožila, v okamžení usnula.

Bill seděl vedle ní a s úsměvem ji pozoroval.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Bubáci Od: marci - 02.01. 2019
To bylo moc krásné. Bill je můj oblíbený Weasley a jako velkého bratra bych ho brala všemi deseti :) Moc děkuji za překlad, denice :)

Re: Bubáci Od: sisi - 04.12. 2018
Bill je nejlepší velkej brácha, zatímco ostatní chalani spí, on jde bojovat proti bubákům pod postelí. Zasloužil by odměnu, ale u Weasleyových to bude možná jen pochvala před nastoupenou jednotkou. Třikrát ZDAR! Billimu. Mé poděkování za milou povídku: autorce, překladatelce a všem dalším zúčastněným.

Re: Bubáci Od: martik - 30.11. 2018
Perfektní velký brácha. Skvělý výběr, denice. Děkuji.
Re: Bubáci Od: denice - 30.11. 2018
Tvá pochvala výběru patří Jacomo, já jsem jen překládala :-)

Re: Bubáci Od: Jacomo - 29.11. 2018
Vždycky jsem chtěla bráchu - aby se mnou zaháněl bubáky, moje i svoje. Neskutečně ho Ginny závidím. Díky za krásný překlad, denice a betušky.

Re: Bubáci Od: gleti - 29.11. 2018
Ano, když vám pomáhá velký bratr Billy, nemáte se čeho bát. Ani bubáků, co si na vás brousí zuby. Nádherná povídečka.

Re: Bubáci Od: Gift - 29.11. 2018
Jako mala jsem si vzdycky prala starsiho brachu a pri teto povidce jsem si opet uvedomila proc. Je krasne mit nekoho, kdo vzdy pouze v boji s bubaky! :-) Moc dekuji za dalsi krasnou jednohubku.

Re: Bubáci Od: Lupina - 29.11. 2018
Tak to bylo roztomilé. Bill jako velký bratr. Takovéto střípky od Weasleyových já můžu. Děkuji!

Re: Bubáci Od: luisakralickova - 29.11. 2018
Krásné, mít staršího velkého bratra je terno. A tohle kouzlo je pěkně nakažlivé, možná ho taky využiju:) Díky denice za překlad a inspiraci.

Re: Bubáci Od: zuzule - 29.11. 2018
Taky jsem cekala, jestli to nebudou dvojcata... :) Moc krasne, dekuji!

Re: Bubáci Od: margareta - 29.11. 2018
Jejej, to bylo hezké! Chvilku jsem si ale myslela, že ji to strašili bráchové, jmenovitě dvojčata, a Bill že se jim tou hůlkou chystal zmalovat zadek. Děkuji, denice. Líbilo!

Prehľad článkov k tejto téme:

Backroads : ( Jacomo )31.12. 2018Komplot
Rita Arabella Black: ( Jacomo )12.12. 2018Poprvé
articcat621: ( denice )12.12. 2018Něco dobrého
Eaving Mal: ( arabeska )06.12. 2018Pavoukomilové
bananacosmicgirl: ( denice )29.11. 2018Bubáci
Jewels5: ( arabeska )03.11. 2018Rebel
Unspoken Tragedy: ( Jacomo )30.10. 2018Noc pro pomoc
darkbloodylegs: ( Jacomo )17.10. 2018Poslední dárek od Hedviky
Dark Angel Of Sorrow: ( Gift )17.10. 2018U barové stoličky
hermin22: ( Jacomo )04.10. 2018Rodina
coffeeonthepatio: ( martik )04.10. 2018Frustrace
Queenie´s Broken Hea: ( Jacomo )26.09. 2018Moc
Julia Claire: ( Jacomo )25.09. 2018Výrobce hůlek
HarnGin: ( Jacomo )19.09. 2018HJG: Nejchytřejší čarodějka?
Queen of Cheesecake: ( Jacomo )26.08. 2018Velice kvalifikovaná čarodějka
teslasgirl: ( Gift )22.08. 2018Co má Percy rád
Mutant Horse: ( Jacomo )11.08. 2018Velice vydařená omluvenka
TheMarshmaloWizardGh: ( Jacomo )31.07. 2018Sázka
Scattered Logic: ( Jacomo )30.07. 2018Maličkost
Solora Goldsun: ( Jacomo )28.06. 2018Začátek Dobbyho příběhu
Minnionette: ( Jacomo )23.06. 2018Být divný je normální
DangerMouse: ( Jacomo )05.06. 2018Draco a jeho opravdu hodně špatný a příšerně blbý den
Gravidy: ( Jimmi )05.06. 2018Temné tajomstvo
FancifulRivers: ( Gift )15.05. 2018Společná odpoledne
lazy_neutrino: ( Jacomo )15.05. 2018Ruce lékouzelníka
milkman6478: ( Gift )28.04. 2018Konzultační hodiny
Jack of the North: ( Gift )01.04. 2018Co se doma uvaří, to se doma sní
Hippie Jade: ( Jacomo )27.03. 2018Harryho první slovo
SilverWolf7007: ( Jacomo )10.03. 2018Jednou za měsíc
Ostatní autori: ( Jacomo )09.03. 2018Dát lidem to, co chtějí
Ostatní autori: ( Jacomo )01.03. 2018Vzestup klanu Weasleyů
Ostatní autori: ( Jacomo )13.02. 2018Květina v jejích vlasech
Ostatní autori: ( Jacomo )06.02. 2018Otec a syn
Ostatní autori: ( Jacomo )30.01. 2018Lepší než domácí
Ostatní autori: ( Jacomo )26.01. 2018Sám k sobě
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )23.01. 2018HP kalendář - úvod