Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

MissWitchx dramione drabbles

Poslouchání za dveřmi

MissWitchx dramione drabbles
Vložené: denice - 15.11. 2018 Téma: MissWitchx dramione drabbles
denice nám napísal:

 

Poslouchání za dveřmi

Originál: https://www.fanfiction.net/s/10195001/34/Dramione-Drabbles

Autor: MissWitchx      Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99

Povolení k překladu: Žádost zaslána

Romance, drama

Dramione

Rating 13+

Slov 208

Éra: po Bradavicích

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Poslouchání za dveřmi

 

Hermiona vztáhla ruku, aby zaklepala na dveře Dracovy ložnice. Přišla si vzít své poslední věci. Neřekl jí o svém domluveném sňatku s Astorií, tak se rozhodla odstěhovat. Jedinou útěchou, kterou v té situaci nalézala, bylo, že to nevypadalo, jakoby se chtěl oženit konkrétně s ní, ale byl to prostě ‚dohodnutý‘ sňatek.

Zarazila se, než zaklepala. Slyšela Draca mluvit. Ignorovala hlásek, který jí ječel v hlavě, že ten, kdo poslouchá za dveřmi, se nedozví nic dobrého; nedokázala si pomoct.

„Dřív jsem si nebyl jistý, že to chci, ale když jsem s ní, všechno, na co dokážu myslet, jsi ty. Někteří lidé mi udělají peklo na zemi, ale hluboko uvnitř cítím, že je to správné rozhodnutí. Chci si tě vzít…“

Rozčílila se a bezděčně jí uniklo z úst bolestné zaúpění. Slyšela zevnitř šouravý zvuk, tak zmlkla a přemístila se z dohledu. Už byla pryč, když Draco otevřel dveře a zavolal ji.

Zaklel a vrátil se do jinak zcela prázdného pokoje. Pohrával si se stříbrným zásnubním prstenem, který plánoval dát Hermioně, zatímco si nacvičoval, co jí řekne…

Smutně si povzdechl. Ke své škodě měla sklon příliš do všeho strkat nos.

Ale byl rozhodnutý ještě to nevzdat. Koneckonců měl pořád u sebe nějaké její věci.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Poslouchání za dveřmi Od: Jacomo - 15.11. 2018
Poslední věty naznačují, že Draco bude přesně tak odhodlaný, jak si představuje margareta. A proto tahle jednohubka není smutná, ale nadějeplná. Tak. Veliké díky všem, kteří mi takto krásně zpestřili den.
Re: Poslouchání za dveřmi Od: denice - 16.11. 2018
Taky si myslím, že tohle není smutné - Hermiona si přece přijde pro svůj majetek a tentokrát už Draco bude plně připravený, lépe řečeno nabiflovaný. Díky.

Re: Poslouchání za dveřmi Od: Lupina - 15.11. 2018
Děkuji za další střípek. Ještě že je Draco tak odhodlaný a nevzdá se :-)
Re: Poslouchání za dveřmi Od: denice - 16.11. 2018
Draco moc dobře ví, že druhá taková není na celém světě ;-) Děkuji.

Re: Poslouchání za dveřmi Od: luisakralickova - 15.11. 2018
S Margaretiným dodatkem opět bezchybné, tak to má být. Díky děvčata:)
Re: Poslouchání za dveřmi Od: denice - 16.11. 2018
Margareta je fantastický talent, i když se brání, pořád doufám, že začne publikovat vlastní tvorbu nejen formou komentářů :-D Díky.

Re: Poslouchání za dveřmi Od: margareta - 15.11. 2018
Tak si představuju... Draco našel Hermionu přesně tam, kam vždycky chodívala, když se potřebovala uklidnit. Seděla v Komnatě nejvyšší potřeby, před stolkem, plným zákusků a cpala se dortíky se šlehačkou a čokoládou. Střídavě do nich hněvivě prskala, až šlehačka lítala kolem, střídavě plakala, až se do polevy dělaly dírky. Jakmile ale spatřila Draca, přešla do fáze, o které Draco do té chvíle neměl tušení. Začala házet. Komnata jí k tomu poskytovala munice dost a dost. Nejdřív začaly lítat zákusky, potom hrnky, talíře a skleničky, posléze hrnce a pánve... Draco stál, kolem sebe silný štít ,protega', a čekal. Teprve když se po sadě nádobí, starých bot a květináčů objevil ve vzduchu nápis - už mám jenom nábytek a kovářské nářadí - Hermiona konečně udýchaně dosedla na gauč. Draco se opatrně přiblížil, zhluboka se nadechl a spustil: ,, Dřív jsem si nebyl jistý, že to chci..." Když domluvil, otřel si orosené čelo, podal Hermioně prstýnek a vítězně dodal: ,, Bez chyby. Konečně jsem to dokázal odříkat bez chyby!" Teprve tehdy to Hermioně, do té chvíle jen strnule naslouchající, došlo. ,,Draco, miláčku, tos' mi to nemohl říct hned!?" Draco se opatrně rozhlédl po zničené Komnatě a polkl: ,,Odpusť, lásko. Já se příště polepším." Díky za krásné ráno, denice! Tyhlety legrácky zabírají líp než prášky proti bolení. Děkuji!!!
Re: Poslouchání za dveřmi Od: Lupina - 15.11. 2018
:D Ještě že jsem počkala! Už mám jenom nábytek a kovářské náčiní mě rozsekalo :D Děkuji, Tvé pokračování mi bylo odměnou za to, že jsem KONEČNĚ naházela adventní jednohubky.
Re: Poslouchání za dveřmi Od: denice - 16.11. 2018
Lupino, mám vážný důvod domnívat se, že jisté procento čtoucích kliká na tato drabble pouze proto, aby si přečetlo margaretiny komentáře :-)
Re: Poslouchání za dveřmi Od: denice - 16.11. 2018
Margareto, královno komentujících, vážně lituji, že mě nenapadlo posílat ti drabble předem a vydávat je i s tvými brilantními pokračováními. Věřím, že když Hermiona uslyšela Dracovo 'příště', vrtalo jí hlavou, koho ještě Draco plánuje požádat o ruku - doufala, že její snoubenec již pochopil, že sdílet společnou domácnost s Astorií nebudou, ale kdo ví, co má rodina Malfoyova ještě v záloze... Díky.
Re: Poslouchání za dveřmi Od: margareta - 16.11. 2018
Hihihi, tak tak, denice. Ale hlavně si Draco uvědomil, že příště bude muset stihnout diskuzi dřív, než přejde v házenou. Děkuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

( denice )09.09. 2021Zákon
MissWitchx: ( denice )03.06. 2021Znamení
MissWitchx: ( denice )18.04. 2019Hipogryf
MissWitchx: ( denice )28.11. 2018Rodina
MissWitchx: ( denice )22.11. 2018Spolu
MissWitchx: ( denice )15.11. 2018Poslouchání za dveřmi
MissWitchx: ( denice )08.11. 2018Logika
MissWitchx: ( denice )01.11. 2018Osvobozování
MissWitchx: ( denice )25.10. 2018Titanic
MissWitchx: ( denice )18.10. 2018Svědek
MissWitchx: ( denice )11.10. 2018Proč
MissWitchx: ( denice )04.10. 2018Mudla
MissWitchx: ( denice )27.09. 2018Hřiště
MissWitchx: ( denice )20.09. 2018Překvapení
MissWitchx: ( denice )13.09. 2018Kuchař
MissWitchx: ( denice )06.09. 2018Temnota
MissWitchx: ( denice )30.08. 2018Svatba
MissWitchx: ( denice )23.08. 2018Omluva
MissWitchx: ( denice )25.11. 2016Sázka
MissWitchx: ( denice )17.11. 2016Patron
MissWitchx: ( denice )12.04. 2016Zařazený
MissWitchx: ( denice )08.04. 2016Kachna