Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

MissWitchx dramione drabbles

Logika

MissWitchx dramione drabbles
Vložené: denice - 08.11. 2018 Téma: MissWitchx dramione drabbles
denice nám napísal:

 

Logika

Originál: https://www.fanfiction.net/s/10195001/46/Dramione-Drabbles

Autor: MissWitchx      Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99

Povolení k překladu: Žádost zaslána

Romance

Dramione

Rating 13+

Slov 289

Éra: po Bradavicích

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Logika

 

Pro Hermionu byla logika vším. Dokonce ani neuvažovala o tom, že by něco bylo pravdivé, dokud to nebylo podepřené mnoha logickými důkazy.

Vždy byla hrdá na to, co se jí povedlo tímto způsobem myšlení dosáhnout. Logika jí pomohla získat vynikající známky při NKÚ, důsledkem čehož bylo, že se stala primuskou. Stejná logika nakonec vedla k tomu, že se Draco stal primusem. Jeho známky byly druhé nejlepší po těch jejích.

Jednoho dne však byla nucena čelit kruté pravdě, že logika nedokáže vysvětlit vše.

Začalo to jedním nevinným a náhodným pohledem. Draco vyšel ze své ložnice jen v kalhotách od školní uniformy, protože si myslel, že v pokojích primusů kromě něj nikdo není. Mýlil se a Hermiona – celá pryč ze šoku, pokud ne z něčeho jiného - zjistila, že zírá na štíhlou, ale vyrýsovanou siluetu jeho těla.

To byl ten spouštěcí moment, který ji posunul na šikmou plochu. Začala na něj roztržitě zírat v hodinách a často se ztratila v tom, jak si klade ruku na čelo a odhrnuje z něj své plavé vlasy, když je skutečně zaujatý psaním odpovědi, a ve způsobu, jakým si hryže zevnitř tváře, když se opravdu soustředí.

Musela si přiznat, že Draco vážně dobře vypadá, což ji vedlo k poznání, že vždycky vypadal dobře, a to, co ho dělalo škaredým, byla jeho osobnost. Jednou v noci dokonce snila o tom, že je jeho přítelkyní, o tom, jak ho líbá a rukama se probírá jeho vlasy...

Několikrát se ptala sama sebe, jak mohlo dojít k tomu, že k němu chová tyto city. Byli tak odlišní, měli za sebou otřesnou minulost, nenáviděli se navzájem! Bylo to tak nelogické, a přesto věděla, že pravdivé.

Když došlo na přitažlivost, nerozhodovala žádná logika, a to ji nádherně vzrušujícím způsobem děsilo.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Logika Od: margareta - 08.11. 2018
Od určité doby byla pro Draca logika noční můrou. Nic se nedělo tak, jak by se na základě logických předpokladů dít mělo. Je čistokrevný a bohatý, logicky by měl být tedy po všech stránkách ve všem nejlepší. Není. Má ten nejrychlejší a nejmodernější typ metly, jaký lze koupit, ale vzdor vší logice mu Potter stejně vždycky uchmátne Zlatonku před nosem! Logicky by to měl být on, kdo exceluje ve všech předmětech a stejně nelogicky mu ta střapatá polomudla vždycky vypálí rybník! Je logické, že při své kráse se líbí všem holkám a je logické, že on sám má proto v hodnocení jejich krásy laťku pořádně vysoko. Tak jak to, že se mu nejvíc líbí právě ona!? Je mudlorozená, pro Merlina! Nebo je to ta její silná osobnost, co ji dělá tak výjimečnou? Je tak směšně střapatá a ukecaná! Ale už párkrát snil v noci o tom, jak ji na tu její brebentící pusu líbá... s rukama zabořenýma do těch jejích šílených vlasů... Přitahuje ho. Přímo děsivě vzrušujícím způsobem! K čertu s takovou nefungující logikou! Pozve ji na rande. A jestli z toho ty její dva přicmrdálky trefí šlak - no co. Konečně, to by bylo jenom logické. Děkuji, denice! Mám díky tobě mnohem víc energie při likvidaci té spouště, co mi nadělali elektrikáři. Je to krásný relax! Díky!!
Re: Logika Od: denice - 10.11. 2018
Ale v tomto případě Draca logika naprosto zklamala. Blahosklonně pozval tu zubatou střapatou užvaněnou polomudlu na rande do čajovny a ona, místo co by se roztekla štěstím a chlubila se všem spolužačkám, jako by to udělala každá zmijozelka, nebo koneckonců i havraspárka nebo mrzimorka, po něm hodila hrnek i s horkým čajem a vyrobila mu jím velmi neestetickou bouli. Mrštil po ní - čistě v sebeobraně - nezkráceným vydáním Dějin bradavické školy v latině, a ta fúrie ho nazvala vrahem knih a primitivem. Když se pokoušel ošetřit si bouli kouzlem, konečně se mu rozbřesklo. Počkal, až rodiče vyrazí na pravidelný nákupní víkend do Paříže a pozval Grangerovou na prohlídku rodinné knihovny. Tato logika konečně zabrala. Hermioniny přívěsky netrefil šlak, ale Draco si i tady přišel na své - zatímco on byl chválen za mezikolejní přátelství, ti dva absolvovali dlouhou řadu trestů za to, že ho soustavně napadali a snažili se ho proklít. Děkuji, mám radost, že střípek byl užitečný.

Re: Logika Od: Lupina - 08.11. 2018
Nemůžu si pomoci, ale při nahé hrudi Draca Malfoye jsem si vybavila jeho otce volného jako pták :D Je jasné, že Malfoyovští mužští mají charizma! A Hermiona, stejně jako my, mu propadla. Díky za čtvrteční jednohubku, Denice!
Re: Logika Od: denice - 10.11. 2018
Volný jako pták brázdí Malfoy Manor, houpy hou, houpy hou... pak prudká otáčka... kdo by odolal, že ;-) Děkuji.

Re: Logika Od: Jacomo - 08.11. 2018
Milá Hermino, to není logika, to je chemie. A protože ani jednomu z toho nerozumím, schovávám se za pojem magie :-) Tak tedy přeji příjemné magické okouzlení :-)) A díky, denice, za magický střípek.
Re: Logika Od: denice - 10.11. 2018
Vystihla jsi to naprosto přesně - magické okouzlení. Teď zbývá Hermioně jenom doufat, že je to nakažlivé. Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

( denice )09.09. 2021Zákon
MissWitchx: ( denice )03.06. 2021Znamení
MissWitchx: ( denice )18.04. 2019Hipogryf
MissWitchx: ( denice )28.11. 2018Rodina
MissWitchx: ( denice )22.11. 2018Spolu
MissWitchx: ( denice )15.11. 2018Poslouchání za dveřmi
MissWitchx: ( denice )08.11. 2018Logika
MissWitchx: ( denice )01.11. 2018Osvobozování
MissWitchx: ( denice )25.10. 2018Titanic
MissWitchx: ( denice )18.10. 2018Svědek
MissWitchx: ( denice )11.10. 2018Proč
MissWitchx: ( denice )04.10. 2018Mudla
MissWitchx: ( denice )27.09. 2018Hřiště
MissWitchx: ( denice )20.09. 2018Překvapení
MissWitchx: ( denice )13.09. 2018Kuchař
MissWitchx: ( denice )06.09. 2018Temnota
MissWitchx: ( denice )30.08. 2018Svatba
MissWitchx: ( denice )23.08. 2018Omluva
MissWitchx: ( denice )25.11. 2016Sázka
MissWitchx: ( denice )17.11. 2016Patron
MissWitchx: ( denice )12.04. 2016Zařazený
MissWitchx: ( denice )08.04. 2016Kachna