Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

MissWitchx dramione drabbles

Osvobozování

MissWitchx dramione drabbles
Vložené: denice - 01.11. 2018 Téma: MissWitchx dramione drabbles
denice nám napísal:

 

Osvobozování

Originál: https://www.fanfiction.net/s/10195001/35/Dramione-Drabbles

Autor: MissWitchx      Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99

Povolení k překladu: Žádost zaslána

Romance, humor

Dramione

Rating 13+

Slov 186

Éra: po Bradavicích

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Osvobozování

 

Když Draco vystoupal na vrchol schodiště, zaslechl jakýsi divný zvuk. Znělo to, jako když někdo nebo něco pláče. Nejdříve si pomyslel, že je to Hermiona, protože byla jediným dalším člověkem na Manoru. Ale když kráčel po dlouhé chodbě, znělo to hlasitěji a ječivěji. To určitě nebyla ona.

Zmateně se zamračil a rukou sjel ke kapse, aby byl připravený rychle hmátnout po hůlce. Ta opatrnost nebyla nutná, protože s jistotou rozpoznal druhý hlas – Hermionin.

„Proboha, prostě si to vezmi,“ syčela úpěnlivě.

A to už Draco věděl, o co jde. Došel k pokoji, odkud zněly hlasy, a otevřel dveře, aby na sebe upozornil obě přítomné. Opřel se o zárubeň a jeho rysy ozdobil pobavený úsměšek, když sledoval důvěrně známou scénu.

Jeho domácí skřítka byla zahnaná do kouta, Hermiona klečela před ní a strkala jí prakticky do obličeje jakousi vlněnou ohavnost, zatímco ona se za každou cenu snažila vyhnout dotyku té věci.

„Z tohoto už se stává tak trochu závislost, že jo, Grangerová?“ zvedl obočí.

Hermiona poraženecky vzdychla a neochotně vstala.

„Jednoho krásného dne ji osvobodím,“ prohlásila, než se se vztyčenou hlavou vytratila z pokoje.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Osvobozování Od: Sally - 01.11. 2018
Hahaha :D
Re: Osvobozování Od: denice - 05.11. 2018
Muhahaha :-D

Re: Osvobozování Od: margareta - 01.11. 2018
A jednoho krásného dne ji skutečně osvobodila. Asi za týden nato totiž skřítka oblečení dobrovolně a bez nářku přijala. Hermiona se domnívala, že ji k tomu pomohl přemluvit Draco, kterého s ní viděla několikrát dlouze hovořit. Rozhodla se mu za to později srdečně poděkovat! Teď ale byla tak hrdá, že si ani nepovšimla zlomyslného záblesku v skřítčiných očích, když si tak klidně nasazovala vlněnou čepičku a navlíkala neforemný pulóvr. Nic jí nedošlo ani poté, co skřítka prohlásila, že jako svobodná bytost si za , svého' člověka, o kterého se bude od nynějška starat, vybrala právě ji. Její SPOŽÚS právě slavil vítězství!! S dojatým úsměvem pochválila výběr nového jména, které si skřítka pro svou svobodnou budoucnost vybrala. Od nynějška už žádná otročící Flicka! Od nynějška už hrdá, sama o všem rozhodující a z vlastní vůle konající Ginger! P.s. A já jim to oběma přeju! Mockrát děkuji, denice! Byt mi přeorávají elektrikáři, všude je prach a suť a jim nejde do hlavy, čemu se křením!
Re: Osvobozování Od: denice - 05.11. 2018
Dovedu si představit, že prvním činem osvobozené novopečené Ginger bylo naházet všechny zplstnatělé žvance příšerně kousavé vlny do nejbližšího krbu, pak následovala probírka Hermioniny skříně a odstranění kusů oděvů nevhodných pro paní Malfoyovou, jakož i pořádný úklid psacího stolu v pracovně milostpaní, při němž - jaká smůla - lehly popelem všechny návrhy nových zákonů a vyhlášek, které Hermiona roky pečlivě vypracovávala. A pak došlo k záměně antikoncepčního lektvaru za otěhotnění podporující dryják. Pak si Draco konečně odškrtl poslední bod na svém seznamu dlouhodobých cílů a jmenoval Ginger za odměnu vrchní chůvou všech - pěti - svých potomků. A tohle jim taky přeji z celého srdce :-) Děkuji.
Re: Osvobozování Od: margareta - 05.11. 2018
Tak tak. A stačila jí i mimoděk rozšlápnout časovrat a když Lady M.zuřila, dostala mokrým hadrem po hlavě, aby nezacláněla Velké Ginger v práci, které nerozumí, neb je pomýlená. A to byl začátek světové nadvlády skřítků, když celá kouzelnická společnost byla posléze donucena konstatovat, že proti mokrému hadru v obličeji je bezmocná! Cheche! Děkuji!!
Re: Osvobozování Od: denice - 05.11. 2018
Samozřejmě, že Ginger časovrat rozšlápla zcela mimoděk a moc toho litovala, ovšem už se bohužel nedalo nic dělat, protože jeho trosky pořádkumilovně nechala okamžitě zmizet. Výchovného plácnutí se Hermioně dostalo pouze proto, že vypadala, jako by padala do mdlob, a žádná své cti dbalá skřítka přece nemůže dovolit, aby se paní pádem ublížila. A časem se mokrý hadr a přesná muška staly základním předpokladem pro získání pracovního místa v kterékoli kouzelnické domácnosti. Já děkuji ;-)

Re: Osvobozování Od: Jacomo - 01.11. 2018
Mně se na tom líbí ta Dracovo chápavost. Sice se ušklíbá, ale ta poznámka vůči Hermioně není až tak urážlivá, jak by mohla být. Prostě má pro ni slabost :-) Díky za další pozitivní střípek.
Re: Osvobozování Od: denice - 05.11. 2018
Ano, Draco se ušklíbá, ale nechává věcem volný průběh. Představuji se, že až Hermiona dokončí svůj ďábelský plán, Draco pěkně potichoučku všechny "osvobozené" skřítky zase připoutá ke svému domu :-) Děkuji.

Re: Osvobozování Od: Lupina - 01.11. 2018
Chudáček skřítka. Je to jako by mi někdo zakazoval víno, že není zdravé. Jako kdyby mi ho kradl. Brrr. Strašná představa. Já a víno jedno jsme, pořebuju ho ke své existenci jako skřítci kouzelníky :D Věřím, že Hermiona dospěla a uvědomila si, že co si ona představuje za správné, nemusí být správné pro jiné tvory. Děkuju!
Re: Osvobozování Od: denice - 05.11. 2018
Hermiona je tu opravdu urputná - jestlipak si uvědomuje, že skřítku vlastně týrá? Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

( denice )09.09. 2021Zákon
MissWitchx: ( denice )03.06. 2021Znamení
MissWitchx: ( denice )18.04. 2019Hipogryf
MissWitchx: ( denice )28.11. 2018Rodina
MissWitchx: ( denice )22.11. 2018Spolu
MissWitchx: ( denice )15.11. 2018Poslouchání za dveřmi
MissWitchx: ( denice )08.11. 2018Logika
MissWitchx: ( denice )01.11. 2018Osvobozování
MissWitchx: ( denice )25.10. 2018Titanic
MissWitchx: ( denice )18.10. 2018Svědek
MissWitchx: ( denice )11.10. 2018Proč
MissWitchx: ( denice )04.10. 2018Mudla
MissWitchx: ( denice )27.09. 2018Hřiště
MissWitchx: ( denice )20.09. 2018Překvapení
MissWitchx: ( denice )13.09. 2018Kuchař
MissWitchx: ( denice )06.09. 2018Temnota
MissWitchx: ( denice )30.08. 2018Svatba
MissWitchx: ( denice )23.08. 2018Omluva
MissWitchx: ( denice )25.11. 2016Sázka
MissWitchx: ( denice )17.11. 2016Patron
MissWitchx: ( denice )12.04. 2016Zařazený
MissWitchx: ( denice )08.04. 2016Kachna