Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Pro spojení s Grangerovou stiskněte G.

8. část

Pro spojení s Grangerovou stiskněte G.
Vložené: Jacomo - 27.10. 2018 Téma: Pro spojení s Grangerovou stiskněte G.
Jacomo nám napísal:

 

Pro spojení s Grangerovou stiskněte G

 

autor: Gravidy

překlad: Jacomo      betaread: Calwen a Ivet      banner: arabeska

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Osmá část

 

PP: Dneska to bude krátké a celkem klidné. Tedy pro všechny kromě Hermiony. A Harryho :-D

 

"Tááák, ehm, ahoj mami. A tati," pozdravila Hermiona stojící váhavě ve dveřích a cinkající klíči. "To je ale překvapení."

Rodiče se na ni zářivě usmáli. Hermiona se mírně zakabonila, zavřela dveře a pospíšila je všechny obejmout. Ne že by nebyla ráda, že je vidí, jen měla dneska ještě moc věcí na práci. Bylo teprve dopoledne. Plus byla unavená, protože strávila celý příští týden uháněním dalších lidí od Těch, o nichž se nemluví, aby přesunuli další prostředky na její projekty. Někteří z nich začínali trochu reptat; bude je muset do konce minulého týdne zastavit. Možná pak bude další týden jednodušší.

Ačkoliv měla dojem, že nebyl, podle toho, jak právě skončila její hádka s nimi v budoucnosti.

Ušklíbla se. Někdy toho k zapamatování bylo trochu moc i na ni.

Matka jí nervózně stiskla ruce. "Říkali jsme si, že když jsi tak zaneprázdněná, bude snazší pro nás přijet sem za tebou než pro tebe nechat všeho, abys přijela za námi."

Jak to, že nevěděla, že přijedou rodiče na návštěvu? Byla tak moc zaměstnaná v oddělení záhad, že stěží zahlédla denní světlo, ale... Hermiona zmateně zamrkala. Jak je to dlouho, co byla naposledy doma?

"Uklidila jsi mi dům?" zeptala se Hermiona překvapeně a trochu vyděšeně, když se rozhlédla po lesklé podlaze a zářících stěnách.

"Ne," zatvářila se její mamka zmateně. "To udělalo to tvoje malé... ehm, přátelské cosi?"

Hermiona byla naprosto vyvedená z míry, protože v tom se objevila Ginger leštící nádobí a se zlým úšklebkem na rtech. "Ginger je dobrááá domácí skřítka a uklízí ošklivý, špinavý dům Hubaté dámy," posmívala se skřítka.

"SKŘÍTKO!" zaječela Hermiona.

"Ach, podívejte se na Ginger!" pokračovalo to stvoření. "Skládá prádlo Hubaté dámy!"

Místností proplula hromada načechraných a navoněných ručníků a úhledně se poskládala do skříně na chodbě.

"Ty malá bestie!" zasyčela Hermiona a v bezmocném vzteku zaťala pěsti.

"Hubatá dáma peskuje Ginger?" zapředla skřítka. "Má se Ginger potrestat? Špatná Ginger!" A uhodila hlavou do zdi.

"Dost!" vykřikla Hermiona. "Ty cvoku! Ty -" přimhouřila oči. "Ach, to je ÚŽASNÉ!" zvolala přehnaně nadšeným tónem. "Ginger je tak BÁJEČNÁ skřítka! TOLIK si cením tvé práce! Děkuju ti, Ginger, teď nemusím vůbec hnout prstem. Budu mít o tolik jednodušší večer!"

Ginger přestala bouchat hlavou do zdi a zle se na Hermionu zaškaredila. Ta se skřítce přestala posmívat a obě se probodávaly pohledem.

"Ginger se vrátí," pohrozila skřítka a odmístila se.

"Co to sakra bylo?" zeptal se Ron Weasley s plnou pusou, jak pro něj bylo ostatně obvyklé.

Hermiona vydechla a usmála se na Rona, který stál ve dveřích do kuchyně pokrytý moukou a s mísou v náručí. "Rone!"

Rozběhla se k němu, objala ho a pak se protlačila kolem něj do místnosti, kde našla Harryho skloněného nad další miskou se skelným pohledem v očích.

"Šlehej dál," nařídil Dan. "Chci, aby to bylo hladké a nadýchané."

"Ano, teto Petunie," zamumlal Harry pokorným, omámeným tónem.

"Strýčku Dane!" zavýskla Hermiona a objala obrovského muže, který měl na sobě zamoučenou modrou zástěru.

"Upekl jsem ti dort," prohlásil Dan, zvedl ji ze země a pořádně ji stiskl. "Slyšel jsem, že jsi příliš zaneprázdněná a důležitá, než aby ses na mě přišla podívat."

"Ehm, he," zrudla Hermiona. "Já... byla jsem svým způsobem zaneprázdněná." Tak zaneprázdněná v minulosti a v budoucnosti, že už si nebyla jistá, jestli to platí i pro přítomnost.

"Jo, slyšel jsem." Postavil ji zpátky na zem a otočil se ke sporáku. "Plány na ovládnutí světa."

"Nee! Tak to není!" zakňourala Hermiona. "Jen se ho snažím udělat trochu lepší. Použít svůj vliv a zlepšit trochu společnost."

"Tvůj strejda je amík," prohlásil Ron nesouvisle a zabořil prsty do mísy s těstem.

"Ruce pryč!" vyštěkl Dan, což způsobilo, že se Harry urychleně pelášil schovat.

"Táta se přestěhoval do Anglie až ve dvaceti šesti," informovala Hermiona Rona. "Ach, Merline! Harry! Takhle je na tom celou dobu?" Sebrala zmatenému mladíkovi mísu a objala ho.

"Ahoj, Miono!" zamumlal Harry mdle.

"Je trochu bábovka," zabručel Dan.

Hermiona ho probodla pohledem. "Takhle o Harrym nemluv. Má za sebou traumatické zkušenosti."

"Jako všichni v této místnosti," odmítl Dan její argument a vrátil se k vaření.

"Harry dokáže zvládnout pokusy o vraždu a být téměř vyhozen do povětří. V domácím prostředí je ale trochu roztřesený," vysvětlila a postrčila Harryho ke dveřím. "Proč nejdeš pozdravit mamku a taťku, Harry?"

Harryho telefon si vybral tuto chvíli k tomu, aby začal vyzvánět.

"He?" hlesl Harry.

Hermiona protočila oči a sáhla po mobilu. "Haló, tady telefon Harryho Pottera, hovoří Hermiona."

Nastala dlouhá pauza.

"To je slečna Grangerová?" otázal se kultivovaný ženský hlas.

"Ano, Hermiona Grangerová. Harry Potter se právě nachází uprostřed regresivních prožitků z minulosti, můžu vám pomoct já?"

Další pauza. "Možná ano. Tady Narcisa Malfoyová. Kontaktuji pana Pottera ohledně životního dluhu, kterým je mi zavázán."

Hermiona popošla a opřela se o dveře, protože se jí téměř zastavilo srdce. "Promiňte?"

"Ano. Při závěrečné bitvě v Bradavicích jsem lhala Pánu zla - přímo do očí - o smrti pana Pottera. Volám, abych si to vybrala."

"A co přesně chcete?"

"Diskrétnost," sdělila žena vyhýbavě. "Ujišťuji vás, že nejde o nic až tak obtížného. Ale nechci to probírat po telefonu. Přijďte okamžitě na manor a já vám poví, co požaduju."

"Já? Nebo Harry?"

"Na tom mi až tak nesejde, pokud budete diskrétní."

"Tak dobře," zavěsila Hermiona bez rozloučení.

"Co to bylo?" zeptal se Ron, který si očividně uvědomil, že se něco přihodilo.

Dan nic neřekl, ale přísně ji sledoval.

"Někdo znovu hrozí, že bude žalovat Harryho. Musím se na chvíli zastavit u sebe v kanceláři," řekla, přičemž vytáhla Harryho z kuchyně a usadila ho mezi své rodiče na pohovku.

"Chceš říct, že už musíš odejít?" zeptala se jí matka nešťastně. Ron ji následoval ke vchodovým dveřím.

"Budu rychle zpátky, slibuju. Chovejte se tu jako doma. Pokoje pro hosty by měly být připravené. A Rone, prosím, nenechávej Harryho se strýčkem Danem."

Na to se obrátila ke strýci, který stál ve dveřích do kuchyně s rukama založenýma na hrudi.

"Vrať se na oběd," nařídil jí.

"Pokusím se."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 8. část Od: marci - 30.10. 2018
Hej, jako to byla celá kapitola??? Já přečetla sedm kapitol naráz, abych dohnala skluz, a teď tenhle drobek??? To je tedy nespravedlivé - mohla jsem s doháněním počkat týden :D Ale nekamenuji proroky ani překladatelky - ty za sadismus autorek vpravdě nemohou :) Užívala jsem si překlad. První odstavec byl lahůdka - strávila celý příští týden... ...bude je muset do konce minulého týdne zastavit... skoro mám chuť nakouknout do originálu, abych omrkla časy :) Nádhera :) Děkuji moc, těším se na příští víkend ;)
Re: 8. část Od: Jacomo - 02.11. 2018
Poctivě se přiznám, že za dělení jsem zodpovědná já, nikoliv autorka. Ta měla celou povídku jen ve třech maxikapitolách, ale já mám radši dávkování po jednohubkách, které nám vystačí až do slibného adventu. A líp to rozdělit nešlo... Originál ochotně poskytnu, je to od Gravidy, takže na netu to nenajdeš. Můžeš se kochat (a nedejmerlin mi objevit chyby!). Díky, marci. Další soustíčka už se chystají.

Re: 8. část Od: zuzule - 29.10. 2018
Tak ten zacatek jsem cetla trikrat a hodne pomalu :D Kapitola kratka, ale kruta :D Chudak Harry ;) Dekuju!
Re: 8. část Od: Jacomo - 02.11. 2018
Jo, jednou je hrdina, tak se musí snažit. Ve válce i v míru. Tu druhou fázi evidentně moc nezvládá. Díky za komentář, zuzule.

Re: 8. část Od: gleti - 27.10. 2018
Jsem zvědavá, co udělá strýček Dan, když se Hermiona opozdí na oběd. Po prvním čtení jsem byla zklamaná délkou textu, ale při druhém jsem si vychutnala perličky každého odstavce, ať už je to Hermionin problém s časovými rovinami, či konflikt se skřítkou (merlin dík, že existuje někdo, kdo dokáže Paní Zla usměrnit). Strýčka Dana bych nejraději angažovala, aby se staral o mou dceru. I když je už nějaký pátek dospělá, takový ochránce by se hodil. Nejenže by pečoval o její bezpečí, ale ještě by jí uvařil. A nakonec Narcissa se svým tajemným telefonem. Chtělo by to zrychlit čas, aby už bylo další pokračování.
Re: 8. část Od: Jacomo - 02.11. 2018
Vyzbrojí se rákoskou a dojde si pro ni? :-) Takový bodyguard by určitě nebyl v případně dcer k zahození. Jo, ty časové zmatky mi daly docela zabrat, jsem ráda, že jich nebylo víc. Ještěže tu máme pro pobavení Ginger. Opatrně s tím hýbáním s časem, už to není moderní! :-)) Díky, gleti. Doufám, že se budeš bavit i nadále.

Re: 8. část Od: silrien - 27.10. 2018
Ou jé, Hermiona pracující v minulosti, budoucnosti i přítomnosti. Tak to nechápu, že si ještě stále pamatuje, co je přítomnost, co už udělala, co udělá v budoucnosti a co ještě v kterém čase chce udělat. Strýček Dan je drsoň, chudák Harry. Ovšem Ginger je miláček, ačkoliv domu bych jí nechtěla. A co má v plánu Narcissa? Už se moc těším na pokračování. Napadá mě tolik možností, co Narcissa chce a je mi jasné, že to zas bude něco překvapivého. Moc děkuji
Re: 8. část Od: Jacomo - 02.11. 2018
No já si myslím, že si to holka moc nepamatuje. Nebo se některé věcí v minulosti zatím nestanou. Nebo se v budoucnosti ještě nestaly. Nebo tak něco :-)) Tipla bych si, že pohnutky Narcisy budou skutečně překvapivé. Jako ostatně celý další děj. Díky, silrien!

Re: 8. část Od: denice - 27.10. 2018
Někdy toho k zapamatování bylo trochu moc i na ni. - No to se nedivím, to by skolilo každého, ne jen tohle šíleně přepracované ubohé monstrum. Začínám být strašně moc zvědavá, kdo jí nakonec sebere obraceč času - moc by se mi líbilo, kdyby ho nějakou náhodou zlikvidoval strýček Dan. Přepadovka byla skvělá, Ginger miluji, dokáže Hermionu srovnat pár větami, je úžasná tyranka. Zdá se, že tady opravdu kosa narazila na kámen. Asi tu miluji všechny, včetně Narcisy, je mi moc líto, že musím čekat celý týden, abych se dozvěděla, jaké plány kuje. Myslím, že první fáze byla vypudit Draca z domu (ať mi nikdo nepovídá, že v paláci velikosti Manoru o sebe tři lidé zakopávali tak, že jeden musel z kola ven, v té haluzně se přece museli spíš hledat), a další bude taky lstivá a promyšlená ;-) Děkuji, sovičko.
Re: 8. část Od: Jacomo - 02.11. 2018
Od všech zúčastněných můžeš očekávat velké věci - ačkoliv možná trochu jiné, než kam příběh zdánlivě směřuje. A taky je všechny miluju, nejvíc asi Ginger s jejím věčně mokrým hadrem :-)) Díky za krásný komentář, denice!

Re: 8. část Od: margareta - 27.10. 2018
Ten obraceč času by jí měl někdo okamžitě uzmout! Například ten svalnatý Dan; je to Alfa Amík, ten by na to měl mít! Harry už si asi zachránce podruhé nestřihne. Ale vkládám ještě velké naděje do Ginger a samozřejmě doufám, že do boje nakráčí taky Draco! Jo, ti tři, to by bylo perfektní neotrio na zastavení strašlivé Lady G! Číst tuhle povídku, to je jako cucat pepřový bonbón. Chuť zpočátku příjemná, ale potom čím dál tím štiplavější, dokud se jednomu nezačne huba kroutit! Zkrátka typická drasticky lahodná Gravidy. Moc děkuji! Jsem čím dál zvědavější, protože u Gravidy nikdy nic není tak, jak se zpočátku zdá - a dokonce ani tak, jak se zdá později. Díky!! Je to skvělé čtení!!
Re: 8. část Od: Jacomo - 02.11. 2018
Hluboké myšlenky pronášíš, margareto. Nic není tak, jak se zpočátku zdá - a tato Hermiona i ostatní nebudou výjimkou. Hned příští kapitolu nás čeká půlotáčka jiným směrem. A strašlivé lady G. se dostane poučení z nečekané strany. Veliké díky za komentář a přízeň!

Re: 8. část Od: Lupina - 27.10. 2018
Ta ženská pracuje na ovládnutí světa, to je jisté. A večerně, inkognito, navštěvuje školu Pánů zla. Harryho dohání minulost, Hermiona budoucnost, Dan dělá paseku v současnosti. Husté :D Děkuji!!!
Re: 8. část Od: Jacomo - 02.11. 2018
Kdyby to měli takhle rozdělené, byla by to brnkačka. Ale Hermiona proplouvá časem sem a tam a ztrácí se v tom nejen ona. A Dan je kapitola sama o sobě, ještě se předvede. Díky, Lupinko!

Re: 8. část Od: Jimmi - 27.10. 2018
Píšem komentár hneď po prvom odstavci: Plus byla unavená, protože strávila celý příští týden uháněním dalších lidí od Těch, o nichž se nemluví, aby přesunuli další prostředky na její projekty. Někteří z nich začínali trochu reptat; bude je muset do konce minulého týdne zastavit. Tak toto prekladať musela byť paseka! WAW. Všimol si to vôbec niekto z čítajúcich?
Re: 8. část Od: Jimmi - 27.10. 2018
Tak prečítané. Pri narážke na Petúniu som vypleštila oči... chudák Harry. Narcissa používajúca muklovský telefón. To prehlásenie o Amíkovi asi súviselo s predtým spomenutými plánmi na ovládnutie sveta. O nich sa to hovorí.. Takže to má v krvi. Pá. Paráda, úplne táto dĺžka stačila, bolo to tak nabité, že sústrediť sa na viac by vyžadovalo obracač času. Ešte raz obrovská vďaka. A dnes som sa k tomu dostala ešte za denného svetla, huhaha.
Re: 8. část Od: Jacomo - 02.11. 2018
Tys to trefila, Jimmi. To vandrování časem mi fakt dalo zabrat, ale podle bety jsem to trefila hned napoprvé. Jo, Ron je ten typ na předsudky Angličanů o Američanech, takže tam by ta souvislost být mohla. A gratuluji k brzkém čtení :-) Díky, Jimmi!

Re: 8. část Od: Gift - 27.10. 2018
Chudinka Harry. Projde si peklem a pak ma PTS nakonec v rodinnem prostredi. Osud (ehm autorka) ma nekdy opravdu zvrhly smysl pro humor. Kapitolka byla kratoucka, ovsem opet velmi vtipna. Ja nespokojena rozhodne nejsem. ;-) Moc dekuji!!
Re: 8. část Od: Jacomo - 02.11. 2018
Harry holt dostává zabrat už od časů Rowlingové :-)) A zbytek se... možná tak trochu veze? Uvidíme. I já děkuju.

Re: 8. část Od: Ganlum - 27.10. 2018
He? A to je jako všechno?? Jsem silně nespokojena!!
Re: 8. část Od: Jacomo - 02.11. 2018
Krátké, ale hutné, ne? Aspoň se nepřejíš či nepředávkuješ :-))

Prehľad článkov k tejto téme:

Gravidy: ( Jacomo )24.11. 201812. část + Epilog
Gravidy: ( Jacomo )17.11. 201811. část
Gravidy: ( Jacomo )10.11. 201810. část
Gravidy: ( Jacomo )03.11. 20189. část
Gravidy: ( Jacomo )27.10. 20188. část
Gravidy: ( Jacomo )20.10. 20187. část
Gravidy: ( Jacomo )13.10. 20186. část
Gravidy: ( Jacomo )06.10. 20185. část
Gravidy: ( Jacomo )06.10. 20184. část
Gravidy: ( Jacomo )29.09. 20183. část
Gravidy: ( Jacomo )22.09. 20182. část
Gravidy: ( Jacomo )15.09. 20181. část
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )11.09. 2018Pro spojení s Grangerovou stiskněte G - úvod