Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

MissWitchx dramione drabbles

Hřiště

MissWitchx dramione drabbles
Vložené: denice - 27.09. 2018 Téma: MissWitchx dramione drabbles
denice nám napísal:

 

Playground

Originál: https://www.fanfiction.net/s/10195001/23/Dramione-Drabbles

Autor: MissWitchx      Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99

Povolení k překladu: Žádost zaslána

Romance

Dramione

Rating 13+

Slov 350

Éra: před Bradavicemi

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Hřiště

 

Hermiona cílevědomě mašírovala k pískovišti v rohu dětského hřiště. Zlomyslně vypadající světlovlasý kluk tu házel písek na ostatní děti, které byly většinou mladší než on.

S rukama v bok dorazila k dřevěné ohrádce.

 „Hej! Proč si nezačneš s někým stejně velkým, jako jsi ty?“ řekla autoritativním tónem...  no, alespoň tak autoritativním, jaký zvládlo dítě.

Chlapec se vztyčil, oprášil si své legrační oblečení a vzdorně zvedl bradu.

„Kolik je ti let?“ pátral.

„Sedm.“

Ušklíbl se. „No, mně je jen šest, takže ty jdi a najdi si někoho stejně velkého.“

Hermiona nebyla připravená na tak chytrou odpověď. Tohle děcko podcenila.

„Ne. Měl bys poslouchat , protože jsem starší.“

„Proč bych měl poslouchat špinavou mudlu, jako jsi ty?“ zeptal se a se znechuceným výrazem si ji prohlížel.

Pousmála se. „Vymysli si něco lepšího než tohle. ‚Mudla‘ ani není opravdové slovo,“ prohodila vítězoslavně. Zmateně se zamračil. „Ale ano, je! A protože já mudla nejsem, jsem ti  nad-říz-ný.“ Kluk vyplázl jazyk, popadl hrst písku a hodil ho po Hermioně.

To ji naštvalo. Odhodlaně udělala krok vpřed do pískoviště a prstem mu namířila do tváře.

Tohle je nebezpečné. Hloupý malý kluk, který ani nedokáže pořádně vyslovit „nadřazený“, by neměl – HEJ!“ Zaječela, protože jí na hrudi přistál další písek.

Chlapec se zasmál a Hermiona cítila, jak se v ní probouzí zlost, ale tentokrát to bylo jiné. Pokožka ji brněla, jak se jí žilami prohnala mocná síla.  Další věc, kterou si uvědomila, byl silný vítr, který jí rozvířil vlasy všemi směry a neviditelnou silou hnal písek od ní proti chlapci. Zalapala po dechu, když vlna zrnek vystřelila jeho směrem, ale stihl si obličej přikrýt včas.

„Bože, omlouvám se. Jsi v pořádku?“ ptala se, zatímco vítr odumřel zároveň s jejím hněvem.

Čekala nepříjemnou poznámku, ale nedočkala se jí.  „Aha, takže ty nakonec nejsi mudla. Spletl jsem se.“ Znovu si ji prohlédl od hlavy až k patě. „To bylo působivé... na holku.“

„Holky jsou lepší než kluci,“ odsekla okamžitě, ačkoli nevěděla, co znamená ‚působivé‘.

Chlapec se zamračil. „Ty jsi tak otravná!“ zakvílel. Ale pak se mu na tváři objevil domýšlivý úsměv a uznale přikývl: „Líbíš se mi, panovačná holko.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Hřiště Od: sisi - 12.10. 2018
Ona korpulentní dáma na hřišti mohla být klidně později nafouknutá teta jednoho nejmenovaného kluka, který bydlí v přístěnku pod schody a chová se většinou úplně jinak, než by se čekalo. Například vůbec neprosí, aby nemusel do školy, celé dny se jen učí, nebo co, nelajdá po nocích, zbaští všechno, co dostane. Škoda, že nemohl jít dnes také na hřiště, určitě by také házel písek, ale mravkolvovi z důlku. Děkuji, opravdu se bavím.
Re: Hřiště Od: denice - 13.10. 2018
Jsem ráda, že se střípek líbí, děkuji za komentář.

Re: Hřiště Od: Jacomo - 29.09. 2018
Chtěla jsem k tomu připsat nějaký roztomilý komentář rozplývající se na téma "děti jsou děti", ale pak jsem si přečetla výbuch inspirace, který zasáhl tebe, Denice, a margaretu a je to v pytli. Tož jen obyčejné: děkuji. Na vás nemám, dámy! :-)))
Re: Hřiště Od: denice - 29.09. 2018
Drahá sovičko - děti jsou děti, k tomu se vážně nedá nic dodat ;-) Děkuji.

Re: Hřiště Od: Gabux - 28.09. 2018
A to ještě ani jeden z nich neví, že se na popud bláznivých ženských (nás) jednou vezmou! :D
Re: Hřiště Od: denice - 28.09. 2018
To kdyby jen tušili, tak se vzájemně pokusí tím pískem udusit :-) Děkuji.

Re: Hřiště Od: samba - 28.09. 2018
Naprosto boží, díky, díky :)
Re: Hřiště Od: denice - 28.09. 2018
Jsem ráda, že se líbilo - příště bude pokračování. Děkuji.

Re: Hřiště Od: luisakralickova - 27.09. 2018
Skvělé, i když v sedmi na pískovišti, Hermiona? A házet písek? Ale pobavilo, základ dobrých vztahů byl položen:)
Re: Hřiště Od: denice - 28.09. 2018
Hermiona se rozběhla k pískovišti, teprve když viděla, že tam kdosi ubližuje menším dětem - povaha se prostě projevila už tehdy .-) Děkuji.

Re: Hřiště Od: Lupina - 27.09. 2018
Draco už od mala věděl, co chce :D Roztomilé, tohle mi zvedlo náladu ještě před snídaní a kofeinovou injekcí :-) Děkuji!
Re: Hřiště Od: denice - 28.09. 2018
Malfoy se prostě nezapře ;-) Děkuji.

Re: Hřiště Od: margareta - 27.09. 2018
Hermiona mu chtěla odseknout, že on se jí nelíbí vůbec, ale to už byli oba vytaženi z pískoviště za ucho korpulentní paní, jíž se drželo za sukni jedno z dětí, posypané pískem. ,, Který z nich to házel, Pepánku?" ,,Oba, mami. A ten kluk nám nadával do šmudlů!" Na dva zadečky dopadlo štiplavé plesknutí. ,, Běžte domů, když si neumíte slušně hrát!" Hermiona a blonďáček se na sebe zlobně podívali: ,, To je tvoje vina!" vykřikli na sebe oba najednou. Potom se sice rozběhli každý jinam, ale se stejnou myšlenkou: ,, Počkej, až tě uvidím příště...!" Děkuji, denice! Jó, děti bývají povětšinou nevinné a líbezné, jenom když spí.
Re: Hřiště Od: denice - 28.09. 2018
Ten konec se odehrával trochu jinak: Draco se s fingovaným výkřikem bolesti zhroutil k zemi, na korpulentní paní se sesypaly okolní matky, s hlasitými výhrůžkami vytáhly mobily a začaly vytáčet číslo policie. Mezitím se vzpamatoval domácí skřítek, který měl Draca hlídat (samozřejmě byl pod zastíracím kouzlem), a když se korpulentní paní pokoušela udělat krok, podrazil jí nohy dobře mířenou kletbičkou, takže policie přivolala sanitku a sténající oběť i s několika komplikovanými zlomeninami odvezli do nejbližší nemocnice. Draco opustil místo činu s pocitem, že zvítězil - ovšem ten mu vydržel jen do chvíle, než doma povyprávěl, kam se zatoulal... Děkuji!
Re: Hřiště Od: margareta - 28.09. 2018
Vdíš, to mě nenapadlo a mohlo se to klidně stát! A jestli se ještě zmínil, jaká holka se mu zalíbila, dostal nejspíš zaracha až do odchodu do Bradavic. A když přijel tam, byl zase bitý, od té samé holky a uhnout se mu už nepodařilo. Chichi!
Re: Hřiště Od: denice - 28.09. 2018
Zaracha na pět let - ty mu přeješ :-D Myslím, že Lucius nejdřív sebral z parket omdlelou Narcisu, odložil ji na kanape, následně proklel domácího skřítka - hlídače, pak do sebe hodil sklenku ohnivé whisky a zakouzlil okolo panství takové zábrany, aby se Draco nedostal ven. Druhý den pozval k delšímu pobytu Pansy Parkinsonovou, Dafne Greengrassovou a Millicent Bulstrodeovou, ujistil je, že Draco si s nimi celé dny BUDE hrát s panenkami a po jejich odchodu ucasnované ratolesti sdělil, že ta návštěva se bude opakovat, kdykoli Draco provede něco, co se rodičům líbit nebude. Draco pochopil...
Re: Hřiště Od: margareta - 29.09. 2018
Draco pochopil- a velmi si začal otce vážit, že mu umožňuje být sám sebou. ,, Zlobil" proto vydatně a trávil tak s děvčaty celé dny. Pansy ho učila, jak si dělat lokny a líčit oči a rty, Astorie mu radila, jak měnit klučičí hábity na krásné dívčí toalety s Millicent mu darovala své růžové střevíčky a rukavičky / když měli stejnou velikost/. Přátelství se rozpadlo až v den, kdy došlo k losování, kdo půjde na rande s Viktorem Krumem jako první a vyhrál Draco. Lucius a Narcissa - no co už. Checheche!
Re: Hřiště Od: margareta - 29.09. 2018
Pardon, Dafne, nikoli Astoria. Já si ty dvě dost pletu.
Re: Hřiště Od: denice - 29.09. 2018
Astoria jako mladší sestra jistě otravovala tak dlouho, až ji rodiče začali pouštět k Malfoyům taky. A kdo ví - možná nemusela otravovat až tak dlouho, Greengrassovi si jistě uvědomili, že je lépe mít v ohni dvě želízka najednou - co kdyby... A Draco? Ten si vydatně užíval, jak se Luciusovi objevil tik pod levým okem a Narcisa zmodrala kolem úst, kdykoli ho viděli přicházet ke stolu v něžně růžovém dívčím hábitu s korálky a krajkami kolem výstřihu se skupinou švitořících kamarádek. Přátelství s děvčaty pouze na chvíli zakolísalo, protože ty jako správné zmijozelky Draca (který si přeměnil hábit na standardní černý mužský a zbavil se líčení i ozdob), s Viktorem sledovaly až k hospodě U prasečí hlavy, kde si oba užili skvělý večer, ztřískali se Ogdenskou starorežnou a pak uspořádali soutěž v krkání a prdění. Lucius a Narcisa k ránu plakali štěstím, když ze schodů Manoru sbírali poblitého synka hulákajícího odrhovačku, jejímž hlavním motivem bylo hodnocení ženských pohlavních znaků, se stejně upraveným kumpánem. Draco sice ještě zkusil přijít k obědu atraktivně nalíčený, ale už mu na to neskočili, takže tím nastal konec srandy...
Re: Hřiště Od: margareta - 29.09. 2018
Mně z tebe trefí, ty pekelnice. Ale mezi námi, věz, že za dva měsíce nato se před Manorem objevili Viktor s Astorií, oba v doprovodu svých právníků a oba s pozitivním těhotenským testem v ruce. Lucius už má cukaturu v celém obličeji a Narcissa v zoufalství začala vydávat svou ,modrou rtěnku' za poslední módní trhák. Draco je na cestách, ale v poslední zprávě se zmínil, že se konečně doopravdy zamiloval, jeho láska se jmenuje Jaye Davidson a chystá se ji rodičům v brzké době představit už jako svou manželku. Muahaha...
Re: Hřiště Od: denice - 29.09. 2018
Lucius s Narcisou nechali opravit díru v podlaze, která vznikla tím, že jim spadl obrovský kámen ze srdce, když jim Draco představil Jaye a oni zjistili, že je to velmi pohledná a velmi těhotná rusovláska. Navíc vyrostla na Faerských ostrovech v komuně živící se chovem ovcí, takže netrpěla žádnými předsudky. Jako dar tchyni a tchánovi zakoupila stádo ovcí, pozvala Astorii i Viktora i s dětmi na Manor a všichni tam šťastně žijí pospolu. Podle posledních zpráv se Lucius vsadil, že jeho dvanácté vnouče bude konečně kluk, a Narcisa se spřátelila s Molly Weasleyovou, která ji naučila příst a plést, a obě se staly postrachem širokého okolí, neboť soustavně obdarovávají kouzelníky a mudly - padni komu padni - náručemi příšerně škrábavých svetrů a ponožek.
Re: Hřiště Od: margareta - 29.09. 2018
Jo, vnouče bylo mužského pohlaví; a že bylo po mamince tak kudrnaté a běloučké, dali mu jméno Béééďa. PAX!! denice, PAX! Já už zase nemůžu na žebra ani na břicho!!!
Re: Hřiště Od: sisi - 12.10. 2018
Ono totiž pro všechny děti by mělo být dovoleno hrát si s panenkami, nejen Draco, Daphné a Milicent a Pansy. Komenský by jim klidně vysvětlil, jak je to didaktické, tak se mohou lidé učit, kam patří který kousek těla, aby nedošlo k nějakému omylu, jako že vám v nemocnici vezmou zdravou ledvinu a nechají tam špatnou, nebo to s výměnou zdravého kloubu, to je také známá historka, nic ve zlým, prostě podle mě si s panenkami mají hrát všechny děti, nejen holky.
Re: Hřiště Od: denice - 13.10. 2018
Dřív si děti hrávaly s panenkami a vojáčky, dneska mají spíš mobily a tablety, takže v tomto ohledu je opravdu dosaženo jednotné výchovy:-) Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

( denice )09.09. 2021Zákon
MissWitchx: ( denice )03.06. 2021Znamení
MissWitchx: ( denice )18.04. 2019Hipogryf
MissWitchx: ( denice )28.11. 2018Rodina
MissWitchx: ( denice )22.11. 2018Spolu
MissWitchx: ( denice )15.11. 2018Poslouchání za dveřmi
MissWitchx: ( denice )08.11. 2018Logika
MissWitchx: ( denice )01.11. 2018Osvobozování
MissWitchx: ( denice )25.10. 2018Titanic
MissWitchx: ( denice )18.10. 2018Svědek
MissWitchx: ( denice )11.10. 2018Proč
MissWitchx: ( denice )04.10. 2018Mudla
MissWitchx: ( denice )27.09. 2018Hřiště
MissWitchx: ( denice )20.09. 2018Překvapení
MissWitchx: ( denice )13.09. 2018Kuchař
MissWitchx: ( denice )06.09. 2018Temnota
MissWitchx: ( denice )30.08. 2018Svatba
MissWitchx: ( denice )23.08. 2018Omluva
MissWitchx: ( denice )25.11. 2016Sázka
MissWitchx: ( denice )17.11. 2016Patron
MissWitchx: ( denice )12.04. 2016Zařazený
MissWitchx: ( denice )08.04. 2016Kachna