Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

MissWitchx dramione drabbles

Svatba

MissWitchx dramione drabbles
Vložené: denice - 30.08. 2018 Téma: MissWitchx dramione drabbles
denice nám napísal:

 

Wedding

Originál: https://www.fanfiction.net/s/10195001/9/Dramione-Drabbles

Autor: MissWitchx      Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99

Banner: arabeska

Povolení k překladu: Žádost zaslána

Romance

Dramione

Rating 13+

Slov 288

Éra: po Bradavicích

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 Svatba

 

Draco zaujal své místo na konci uličky a nervózně si kroutil prsty. Všechno teď vypadalo tak reálně. Nemohl si pomoct a uvažoval, jestli to s Hermionou neuspěchali. Nepochyboval o tom, že se s ní oženit chce, ale jedna jeho část pořád ještě nevěděla, jestli je na to připravený.

Nikdy nebyl typem člověka, který se ‚zavazuje‘. V době svého studia v Bradavicích – a ještě pěkných pár let poté - byl známý jako playboy. Nikdy si nedomlouval schůzky s dívkami na déle než týden dopředu. Neměl rád pocit, že je vázaný. Už od chvíle, kdy těsně unikl Azkabanu, si cenil svobody téměř stejně jako života, takže tohle všechno s tím možná souviselo.

Byl ztracený v myšlenkách. Ani si neuvědomil, že začalo hrát smyčcové kvarteto a uličkou přicházejí družičky s mládenci. Teprve, když se objevila Hermiona, nádherná vidina, která v jednoduchých, přesto elegantních bílých šatech vypadala úžasněji než kdy předtím, se mraky pochybností a úzkosti v Dracově hlavě rozptýlily.

Uvědomil si, že nejde o žádný závazek. Naprosto ne. Byla to volba. Jeho vlastní svobodná volba učinit Hermionu svou ženou, učinit to navždy. Teď už to bylo jednoduché. Věděl, že je připravený.

Hermiona se plaše usmála, když k němu přistoupila a propletla své prsty s jeho. Zvedl její ruku ke rtům a jemně k ní přitiskl své rty, než se naklonil a políbil ji na tvář.

„Vypadáš naprosto úžasně, lásko,“ šeptl jí do ucha. Hermioně mimoděk přeběhl mráz po zádech.

Během obřadu ze sebe sotva spustili oči, jako by byli jediní dva na světě. Nakonec ministr vyslovil nevyhnutelnou otázku: „Draco Luciusi Malfoyi, berete si Hermionu Jean Grangerovou za manželku?“

Nemusel přemýšlet, než odpověděl. Když hleděl do jejích nádherných hnědých očí, věděl, že tohle je všechno, co kdy potřeboval ke štěstí.

„Ano.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Svatba Od: sisi - 12.10. 2018
Hodně štěstí jim oběma. Zaslouží si ho. Děkuji za překlad,
Re: Svatba Od: denice - 13.10. 2018
Taky myslím, a doufám, že jim vydrží hodně dlouho. Děkuji.

Re: Svatba Od: Gabux - 30.08. 2018
Krásné pohlazení po duši :)
Re: Svatba Od: denice - 31.08. 2018
Děkuji :-)

Re: Svatba Od: Lupina - 30.08. 2018
Nejdříve jsem chtěla jen poděkovat, protože k té romantice není co dodávat. Nádhera. Ovšem pak jsi mi s margaretou dokázala, jak malou fantazii mám. Co všechno za tím zdánlivě romantickým okamžikem stálo :D Děvčata, obr klobouko smek.
Re: Svatba Od: denice - 30.08. 2018
Margareta je prostě živou inspirací a její komentáře dokážou všem vylepšit den. Děkuji.

Re: Svatba Od: margareta - 30.08. 2018
Proč Hermionu zamrazilo, místo motýlků v břiše? Co když to bylo úplně jinak? Když kráčela ve své bílé eleganci uličkou, v hlavě jí znělo: Musím vydržet. Už to dlouho nepotrvá. Možná tak týden...musím vydržet. Dala jsem slib, mám výcvik, on nic netuší... Po páteři jí přeběhl mrazivý závan. Ale rozhodla se svobodně, bez nátlaku. Protože tohle musí skončit! Pansy, Daphne, Astorie - a kdoví, kolik jich ještě bylo před nimi či po nich. Stejný modus operandi: Pár žhavých schůzek - ,,vypadáš naprosto úžasně, lásko "-pozvání na luxusní zásnubní výlet...a pak návrat zdrceného snoubence s historkou o strašném neštěstí. Na jachtě, při koupání v moři, při procházce v horách, při útoku neznámých lupičů... Jednou už ho málem dostali; Azkabanu se vyhnul jen za velké peníze, zaplacené falešným svědkům. Teď na něho ministerstvo nasadilo ji a dostala se daleko. Chce se s ní oženit! Tohle hodlá dotáhnout do konce. Do jeho konce! Buďto se vrátí s ním a s důkazy.. nebo s důkazy bez něj, pokud by došlo k nejhoršímu. Ten výraz dychtivé žádosti v jeho očích jí vyslal novou vlnu chladu po páteři. Ten výraz věčně hladového tygra, vidícího před sebou další kořist a krčícího se ke skoku. Ale tentokrát je kořist připravená. S nastraženou a dobře zamaskovanou sítí. Něžně se na něj usmála: ,,Ano, Draco Luciusi Malfoyi! Ano, beru si tě za manžela." P.s. Tak tohle udělala z romantiky jedna špatná noc a dopolední lepivé vedro. Díky, denice!
Re: Svatba Od: denice - 30.08. 2018
Ale to mělo pokračování: Hermiona se líně protáhla v hedvábných poduškách a s úsměvem vzpomínala na uplynulou - svatební - noc. Nenápadná bezhůlková kouzla neodhalila jed v šampaňském, hladovou kobru v posteli, štíra v kalhotkách ani namydlenou podlahu v mramorové koupelně. Do ložnice vstoupil Draco a s úsměvem jí podával tácek s hrnkem čaje a jedinou rudou růží v broušené vázičce. Opatrně a hlavně nenápadně si přičichla k čaji - nic. Ale z růže se linulo cosi podivně známého - okamžitě seslala na Draca znehybňující kletbu a uzavřela otrávenou růži, či spíš předmět doličný, do nepropustného obalu. Otevřela skříň, aby ji ukryla - ale co to? Na dně šatníku ležel znehybněný Draco číslo dvě! Záhada se vyjasnila, jakmile vyprchal Mnoholičný lektvar a před očima přivolaných bystrozorů se objevil sám zdánlivě mrtvý Brumbál! Po náročném výslechu doznal, že Draca vždy ve vhodné chvíli omráčil, zaujal jeho místo a zabil jeho snoubenku, pak mu pozměnil paměť. Mstil se tak za to, že ho Lucius kdysi nevyslyšel a dal přednost Narcise. Teď mohl ronit krokodýlí slzy v azkabanské kobce, kterou plánoval pro nevinného Luciusova dědice, zřítelnici jeho oka. Hermiona (poté, co se důkladně přesvědčila, že manželství konzumovala se skutečným Dracem), pokračovala s manželem v líbánkách hned poté, co podala vedoucímu bystrozorů svou výpověď. Děkuji!
Re: Svatba Od: margareta - 30.08. 2018
Denice, to je úžasné! Ty bys na tu svoji fantazii měla mít zbrojní pas, ty ďáble!! Inu, z těch našich dvou ,, pokračování" je zřejmé na první pohled, že zatímco ty máš Draca docela ráda a já ho moc nemusím, obě svorně nesnášíme Brumbála, neštěstíčko aby ho pobilo!! Dobře mu tak! Moc díky, silně si mi vylepšila náladu a to dneska nebylo tak snadné, to mi věř! Opravdu moc děkuji!!
Re: Svatba Od: denice - 30.08. 2018
Neděkuj, tvé komentáře jsou mi obrovskou inspirací a zdrojem potěšení!
Re: Svatba Od: Gift - 31.08. 2018
Ctenar si neodpusti otazku, proc se vy dve vlastne nedate dohromady a nenapisete vlastni pribeh. Potencial by tu rozhodne byl. ;-)
Re: Svatba Od: denice - 31.08. 2018
Tak tohle je otázka pro margaretu ;-)
Re: Svatba Od: margareta - 31.08. 2018
Ach jo, už se mě na to kdysi v komentech ptali, takže obrazně řečeno: Já umím kalhoty zkrátit, prodloužit, popřípadě i pracně zalátat, ale neumím kalhoty ušít!! No, a s těmi mými komenty se to má stejně. Žádný příběh bych vymyslet nedovedla, ani kdyby mě chtěli na kanavě ukřížkovat křížkovým stehem!! Za ty pochvaly jsem moc vděčná a jak jsem stará, tak se červenám /obojí hodně/, ale znám své hranice. Ovšem taková denice, to je jiný kafe!! Moc děkuji vám všem, co překládáte a moc se těším na další prima podněty ke komentování! Ahoj!
Re: Svatba Od: martik - 31.08. 2018
Holky, hned mám o něco lepší náladu. Obě verze jsou dokonalé a já jako příznivce snamione o kapku více fandím verzi od margarety, ale to nijak nesnižuje dokonalost drabble od denice, která k tomu navíc dodala zhrzeného Brumbála :-D :-D Díky, díky, díky. Mnohem lepší než originální drabble, ale i u něj díky za překlad, protože jinak by ta skvělá pokračování nepřišla.
Re: Svatba Od: denice - 01.09. 2018
Originální romantické drabble napsala laskavá duše, která má ráda Draca (i Brumbála, myslím), to bude asi ten rozdíl :-) Díky.

Re: Svatba Od: Jacomo - 30.08. 2018
Ach, to byla obří porce romantiky. Navzdory poklesu venkovní teploty se asi rozteču... :-)) Díky, Denice!
Re: Svatba Od: denice - 30.08. 2018
Takhle po ránu sladký bonbónek nezaškodí... Děkuji :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

( denice )09.09. 2021Zákon
MissWitchx: ( denice )03.06. 2021Znamení
MissWitchx: ( denice )18.04. 2019Hipogryf
MissWitchx: ( denice )28.11. 2018Rodina
MissWitchx: ( denice )22.11. 2018Spolu
MissWitchx: ( denice )15.11. 2018Poslouchání za dveřmi
MissWitchx: ( denice )08.11. 2018Logika
MissWitchx: ( denice )01.11. 2018Osvobozování
MissWitchx: ( denice )25.10. 2018Titanic
MissWitchx: ( denice )18.10. 2018Svědek
MissWitchx: ( denice )11.10. 2018Proč
MissWitchx: ( denice )04.10. 2018Mudla
MissWitchx: ( denice )27.09. 2018Hřiště
MissWitchx: ( denice )20.09. 2018Překvapení
MissWitchx: ( denice )13.09. 2018Kuchař
MissWitchx: ( denice )06.09. 2018Temnota
MissWitchx: ( denice )30.08. 2018Svatba
MissWitchx: ( denice )23.08. 2018Omluva
MissWitchx: ( denice )25.11. 2016Sázka
MissWitchx: ( denice )17.11. 2016Patron
MissWitchx: ( denice )12.04. 2016Zařazený
MissWitchx: ( denice )08.04. 2016Kachna